Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Indd erg irritant, vanmiddag was het een stuk minder erg toen stoorde mij het niet eens, ben er nu ook uit gegooid denk door de lag

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Iryl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:38:
[...]

O shit ik loop echt achter zo te zien :S
Heb af en toe ook moeite om het level qua heart quests bij te houden, terwijl ik elke quest+personal story en alle events die ik zie complete.
iedereen die niet lvl80 is loopt achter ;)
het is geen race, in het komende jaar ofzo zullen er nog zat mensen vanaf lvl1 beginnen, en dat zal blijven gebeuren

voelde eerst ook ff druk om snel te lvlen en m'n guildies bij te houden, maar dat speelde gewoon niet leuk/lekker, zij steken er veel meer tijd in dan ik prettig vind
en dat is helemaal geen probleem, want zij hebben plezier op hun manier en ik op de mijne :)

gewoon doen wat je zelf relaxed vind is het advies dus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door godofal op 29-08-2012 21:47 ]

Verwijderd

Bah, denk ik eindelijk een goeie avond te kunnen spelen krijgen we de lag spikes :(

En natuurlijk de kiddies op chat roepen dat je een 'nieuwe pc nodig hebt noob' :|

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 21:53 ]

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-11 15:56
Iryl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:38:
[...]

O shit ik loop echt achter zo te zien :S
Heb af en toe ook moeite om het level qua heart quests bij te houden, terwijl ik elke quest+personal story en alle events die ik zie complete.
Haast je niet ^^

Ik ben nu juist naar start gebieden aan het gaan om lekker te boel te verkennen.
Level je ook wel leuk mee. Af en toe beetje gatheren en craften en daarna weer even 1 story quest :P

Battlelog

Verwijderd

Ik krijg de guild bug echt niet opgelost :|

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/47487061/gw002.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 22:11 ]

• Freaky Maus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:00
Ik kan volgens mij nog niet eens een guild joinen.. Dus zo gek is het bij jou nog niet? :+

Ik kan wel een guild maken, maar joinen? Ach.. Dan maar weer even WoW.

Specs

Hmm Trading Post lijkt open te gaan, maar met alle spelers die em tegelijk gebruiken zie ik nog weinig gebeuren momenteel :D

Verwijderd

Is het raar dat ik eigelijk geen zin heb om me story quests to doen en meer zin heb om door de wereld te gaan en hearts en events te doen? :P

• ocwil
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20-11 14:52
RoseSolane schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:27:
[...]
Een aantal andere Tweakers zitten op Piken Square (un-official RP-server). Daar zit ik ook, veel rustiger, wat mij betreft een aanrader. Geen last van de RP-ers, wel al een aantal keren hard om/met ze moeten lachen. Gebruik van NL in chat wordt hier minder op prijs gesteld.
Ik en een maat van me zitten ook op piken square
en we zijn nog opzoek naar een guild om te joinen
natuurlijk zou het mooi zijn als daar wat tweakers in zitten
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 22:59:
Is het raar dat ik eigelijk geen zin heb om me story quests to doen en meer zin heb om door de wereld te gaan en hearts en events te doen? :P
nee hoor :)
er is pas iets mis als je je verveeld
en niet weet wat je moet doen

[ Voor 23% gewijzigd door ocwil op 29-08-2012 23:15 ]

~ Portal 2 maps: linkje ~ LoL (EUW): Ocwil ~

Morrar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:29:
[...]

Welke guild zit men in op Piken Square trouwens? Volgens mij is die hier nog niet langsgekomen toch?
Niet één specifieke guild. Ik ken zelf The Only One (Devata) en The Descendents Of Gwen (Freakie Beakie). Hoe het de guild van Devata vergaat weet ik niet. In [Gwen] zitten op dit moment een stuk of twintig personen (waaronder ik :) )

/edit
ocwil schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:14:
[...]

Ik en een maat van me zitten ook op piken square
en we zijn nog opzoek naar een guild om te joinen
natuurlijk zou het mooi zijn als daar wat tweakers in zitten
Vraag Freakie en Devata in game :)

[ Voor 26% gewijzigd door RoseSolane op 29-08-2012 23:20 ]

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Mijn character name is: Lord Frank.
ROFLOL; Ik kon even niks anders verzinnen. :P

Nadat ik met mijn Sylvari op level 6 ben geraakt, ga ik nu even wat anders (Humans) doen. :)

An  a day keeps the doctor away.

Verwijderd

Heeft men nog opties waar ik het spel kan kopen?
Heb wel wat sites maar weet niet of dit betrouwbaar is.
Of zal ik hem gewoon van de guildwars2 site afhalen.
Is dit bovendien een online downloadable content of krijg je hem thuis gestuurd!

Mvg

Remco

• FSte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-07 20:12
Afgelopen drie dagen had ik alle tijd van de wereld, dus ik heb een enorme hoeveelheid GW2 achter de rug. Wat een geniaal spel! Na vier jaar wachten (ik weet nog dat ze in eerste instantie eind 2009 als release datum hadden :P) eindelijk aan de bak en het verrast me nog positief ook. Ik speel nu met een lvl 23 Norn Engineer in Kessex Hills.
Zitten er hier ook mensen op de Gunnar's Hold server? Ik wilde net als iedereen naar Far Shiverpeaks, maar die zat al vol. Toch ben ik ook tevreden over Gunnar's Hold, waar volgens mij een Britse community zich heeft gevormd - ze zijn in ieder geval erg aanwezig in de chat. Gisteren lieten ze hun droge humor los op de Paralympics (die daar nu beginnen) dat was erg grappig.

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Erg leuk spel, echter wel jammer van de bugs die nog niet opgelost zijn. wordt een béétje vervelend..
Voor de rest, topspel !

• y0urit
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 23:29:
Heeft men nog opties waar ik het spel kan kopen?
Heb wel wat sites maar weet niet of dit betrouwbaar is.
Of zal ik hem gewoon van de guildwars2 site afhalen.
Is dit bovendien een online downloadable content of krijg je hem thuis gestuurd!
Ik heb hem via GameSync.nl gekocht. Zie dat hij daar nu €45,- is.
Kreeg ik per email een key. Alleen digitaal dus.
Werkt tot nu toe prima.

[ Voor 3% gewijzigd door y0urit op 30-08-2012 00:09 ]

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:36
Vraagje:

Ik heb twee wapens: scepter en staff. Kan ik het zo instellen dat als ik op een knop druk ik switch tussen die twee wapens?

• BastiaanCM
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:43
Als jij de staff in de ene Weapon set plaatst, en de Scepter in de ander kun je gewoon swappen, knop ` by default. (Links van de 1)

• Nephalem
  • Laatst online: 01-11 13:56
IngamerX schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:51:
Vraagje:

Ik heb twee wapens: scepter en staff. Kan ik het zo instellen dat als ik op een knop druk ik switch tussen die twee wapens?
Op lvl 7 krijg je de optie om een tweede wapenset te equippen tenzij je een Elementalist bent, die moet het doen met 1 set.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Ik snap hier echt helemaal niets van.. ik ben nu level 17 op m'n elementalist, en ik heb al een tijdje geen story quests gedaan.

Dus ik denk,'effe inhalen.' Resultaat? Ik wordt superhard geowned.. tig keer dood gegaan in de eerste wave alleen al, totdat al m'n armor kaduuk was en dan komt doodleuk de volgende wave mobs aankakken. En die quest is gvd level 11! Die NPC's helpen ook geen ruk. Zijn in no-time dood.

Wat doe ik nou verkeerd? Toen ik hieraan begon (voor het recorden) was m'n armor gewoon heel trouwens. Krijg ik 't wonder boven wonder voor elkaar ook die 2e wave nog af te maken (die kan je gelukkig individueel pullen), komt er een derde met een veteran er tussen...

Ik heb zeker weer een rotclass gekozen.. 't zal eens een keer niet zo zijn.

YouTube: Guild Wars 2 - Elementalist

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
Nephalem schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:57:
[...]

Op lvl 7 krijg je de optie om een tweede wapenset te equippen tenzij je een Elementalist bent, die moet het doen met 1 set.
of natuurlijk engineer, maar dat is hij waarschijnlijk niet, aangezien hij een staff en scepter gebruikt :P

Verwijderd

Crankyslap schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:06:

Wat doe ik nou verkeerd? Toen ik hieraan begon (voor het recorden) was m'n armor gewoon heel trouwens. Krijg ik 't wonder boven wonder voor elkaar ook die 2e wave nog af te maken (die kan je gelukkig individueel pullen), komt er een derde met een veteran er tussen...

Denk niet dat het aan de class ligt ;) Elke tegenstander vergt een manier van aanpak. Noem het maar het vallen en opstaan :) Speel zelf ook Elementalist, vaak met meerdere mobs is lightning en kiting een effectieve manier om huis te houden. Zolang je maar ruimte hebt om rondjes te rennen.

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ditzelfde heb ik ook, maar dan met een lvl 16 guardian.
heb um 2x geprobeerd, maar ga redelijk snel dood..
Doen we toch iets fout dus...?
Ik snap hier echt helemaal niets van.. ik ben nu level 17 op m'n elementalist, en ik heb al een tijdje geen story quests gedaan.

Dus ik denk,'effe inhalen.' Resultaat? Ik wordt superhard geowned.. tig keer dood gegaan in de eerste wave alleen al, totdat al m'n armor kaduuk was en dan komt doodleuk de volgende wave mobs aankakken. En die quest is gvd level 11! Die NPC's helpen ook geen ruk. Zijn in no-time dood.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-11 10:20
Crankyslap schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:38:
Het feit dat mijn level terruggeschroeft wordt verklaart dit niet hoor :/
Je begon zelf over het feit dat je al lvl 16 bent en problemen hebt met een lvl 11 quest, dus vandaar mijn uitleg.

Ik ga zelf met mijn elementist ook aardig snel dood met de story quests, heeft alles met aanpak te maken zoals Kuiptertje al heeft aangegeven.

Persoonlijk erger ik mij er niet aan, het is net even een extra uitdaging die ik wel kan waarderen.

[ Voor 76% gewijzigd door Soepstengel op 30-08-2012 01:42 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Het feit dat mijn level terruggeschroeft wordt verklaart dit niet hoor :/

Verwijderd

Soepstengel schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:36:
[...]

Nee jullie doen niks fout!

Ik heb al gemerkt dat je lvl terug geschroefd wordt als je naar lagere level gebieden gaan. Ik merkte het toen een lvl 30 + even langs kwam bij mij en ik zelf ook ff terug ging naar het start gebied. Je ziet het links onderaan je scherm volgens mij, groen pijltje naar beneden dacht ik zo.
Correct, je wordt inderdaad gedownscaled. Maar toch ben je iets sterker dan anders (gear) ook al ondervinden sommigen daar niks van. Het is gewoon even uitzoeken welke taktiek het beste uitpakt. Werd vanmiddag enorm geowned doordat ik de verkeerde spec gebruikte. Soms even switchen van techniek kan een hele verbetering zijn. En je kan (volgens mij) altijd een maat uitnodigen in je party om zo samen je personal quest te vervullen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:42:
[...]

Correct, je wordt inderdaad gedownscaled. Maar toch ben je iets sterker dan anders (gear) ook al ondervinden sommigen daar niks van. Het is gewoon even uitzoeken welke taktiek het beste uitpakt. Werd vanmiddag enorm geowned doordat ik de verkeerde spec gebruikte. Soms even switchen van techniek kan een hele verbetering zijn. En je kan (volgens mij) altijd een maat uitnodigen in je party om zo samen je personal quest te vervullen.
ps. lvl 39 > lvl 17 En ik wil er niet meer aan denken. Kreeg al te horen ben je nu alweer dood?

• IngamerX
Nephalem schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 00:57:
[...]

Ik ben idd elementalist... kan ik dan geen switch weapon gebruiken vanaf level 7?

Dat zou echt f*ked zijn, aangezien staff in party's echt nice is i.v.m. aoe (cker met air skills aoe + water healing), en scepter/dagger is qua solo play wel lekker.

Verwijderd

IngamerX schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 01:52:
[...]

Ik ben idd elementalist... kan ik dan geen switch weapon gebruiken vanaf level 7?

Dat zou echt f*ked zijn, aangezien staff in party's echt nice is i.v.m. aoe (cker met air skills aoe + water healing), en scepter/dagger is qua solo play wel lekker.
Je hebt geen twee weapon sets waarmee je in-combat kan switchen vanaf level 7...

Out of combat mag je lekker doen en laten wat je wil...Dus gewoon een tweede set op zak houden (of in de bank, wat jij wilt) en switchen wanneer jij dat wilt... Mits je maar niet aan het vechten bent.

• IngamerX
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 02:00:
[...]

Je hebt geen twee weapon sets waarmee je in-combat kan switchen vanaf level 7...

Out of combat mag je lekker doen en laten wat je wil...Dus gewoon een tweede set op zak houden (of in de bank, wat jij wilt) en switchen wanneer jij dat wilt... Mits je maar niet aan het vechten bent.
aha, oké, maar is er dan een manier om met één knop van wapens te switchen in plaats van dat ik elke keer mijn equipment menu moet openen, en dan rechtermuisknop op wapen en equip te doen? Dus gewoon 1 button pats boem geswitched?

In Aion kon je twee weapons in weapon slots plaatsen en dan met shift+z van wapens switchen (zelf tijdens combat).

En nog een vraagje: weet iemand wellicht waar de warehouse NPC in the Grove is? Ik will items storen maar kan geen warehouse vinden :S

[ Voor 8% gewijzigd door IngamerX op 30-08-2012 02:35 ]

• jdevries21
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 10:21
IngamerX schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 02:35:
[...]

aha, oké, maar is er dan een manier om met één knop van wapens te switchen in plaats van dat ik elke keer mijn equipment menu moet openen, en dan rechtermuisknop op wapen en equip te doen? Dus gewoon 1 button pats boem geswitched?

In Aion kon je twee weapons in weapon slots plaatsen en dan met shift+z van wapens switchen (zelf tijdens combat).

En nog een vraagje: weet iemand wellicht waar de warehouse NPC in the Grove is? Ik will items storen maar kan geen warehouse vinden :S
nope dat is niet mogelijk omdat je met Elementalist eigenlijk al 4 wepons hebt in verbant met fire, air ,earth en water attributen dat je kan activeren met je F1 knoppen.

Rig: Fractal North | Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus PRO | Sapphire RX 7900 XT | G.Skill Ripjaws V 32GB | Audio: Dali Opticon 6 | Dali Opticon Vocal | Marantz SR7011 | Sony XM4 | Tel: Google Pixel 8 Pro | Samsung S21FE | Laptop: Lenovo X13 Gen 4

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Guild wars 2 heeft absurt slechte Crossfire support.
Mijn specs:
Processor: Core I5 2500k 3300mhz @ 4900mhz (1,45vcore)
Processor cooling: Corsair H80 watercooling
memory:Corsair Vengeance 8GB Low Profile 1600mhz
Harddisk: SSD Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB
Videocards: 2x Sapphire HD6950 Dirt3 edition - Clocked and flashed to 6970 clocks.
Motherboard: ASUS P8Z68-V PRO/GEN3
Power supply: XXFX series750W XXX Edition

Wanneer ik alles vol open gooi op 1920x1080, krijg ik FPS drops naar 27! dit is full screen met crossifre enabled. Na wat tweaken en het e.e.a. aan settings op medium gezet te hebben, kreeg ik netjes 72 FPS.
Toen ging ik windowed fullscreen testen (Dit is dus zonder crossfire!) en toen krijg ik 69 FPS, een 3 FPS verschil met/zonder crossfire.

Dit is wel erg slecht moet ik zeggen, of zou het aan de AMD drivers liggen?

En sowieso, 27 minimum FPS met bovenstaande specs vind ik erg vreemd. Zelfs crysis 2 met HD pack draait stukken beter dan dit. Zou het gewoon slecht geoptimaliseerd zijn?

EDIT: fix gevonden
temporary fix for me using two 5850 2gb cards is making a custom application profile for guild wars 2 with AFR friendly option, fps no longer drop over time, the only side effect is the character's portraits flicker a bit, but is nothing game breaking, can play at 2560 x 1440 at 40~60 fps with everything on max minus AA.
Edit2: Nog steeds vind ik de performance bagger. Zo mooi is het spel niet en met supersampling op ultra en shadows op ultra, LOS op ultra en de rest op high, heb ik nog steeds FPS drops naar 55-62 nu. Gemiddeld zit hij rond de 70 á 102 nu.

Wanneer ik snel rondkijk, krijg ik een FPS dip naar 52 FPS, ook erg raar en onredelijk :+.

[ Voor 25% gewijzigd door kaluro2 op 30-08-2012 02:56 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

• IngamerX
jdevries21 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 02:39:
[...]

nope dat is niet mogelijk omdat je met Elementalist eigenlijk al 4 wepons hebt in verbant met fire, air ,earth en water attributen dat je kan activeren met je F1 knoppen.
Aaaaah gewoon één woord: kut

Ik hoef niet tijdens combat te switchen, maar outside of combat is het toch wel nice om gewoon een snelkoppeling te hebben. Ik zal dit over een week of twee eens aankaarten op de GW2 forum aangezien er momenteel belangrijkere dingen zijn.

@Kaluro

Heeft niet per sé met driver support te maken. Met alles maxed out heb ik hetzelfde, dat komt omdat spellen als deze meer CPU afhankelijk zijn.

Mijn kaarten worden bijvoorbeeld ieder voor slechts gemiddeld 45% gebruikt in plaats van de volle 100%. Dat komt omdat de CPU de rest doet. Dus zelfs als het spel mooier zou kunnen, heeft dat door de basis van de engine geen zin, omdat ie ook voor een groot deel afhankelijk is van de rekenkracht van de CPU.

Waarom? Ik heb daar geen exact antwoord voor, maar het meest logisch lijkt mij dat mensen dan niet per sé een goeie grafische kaart nodig hebben om het spel te spelen (dus groter doelgroep), en wellicht makkelijker om een engine te bouwen rekening houdend met CPU kracht.

Dus conclusie: CPU = bottleneck

Oja, misschien wel handig: schaduw heeft de grootste impact op de performance. Het verschil van schaduw tussen ultra setting en high setting is qua performance als dag en nacht, maar qua looks voor mij met het blote oog niet te zien.

[ Voor 8% gewijzigd door IngamerX op 30-08-2012 03:12 ]

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-10 23:04

Paniohitus

Paniohitus

Ik moet nog een beetje wennen aan de snelheid, gaat allemaal iets te traag voor mijn gevoel. Heb wel het idee dat het allemaal goed in elkaar steekt. Moet nog wel veel leren, ben level 5, en zit beetje te kijken wat ik nu kan gaan doen, heb alle gele hartjes vol in mijn omgeving. Naar andere omgeving gaan? Of meer events meedoen en dan hoger level worden oid...

BF1: Don-Panio

Preddie schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 07:24:
Ik moet nog een beetje wennen aan de snelheid, gaat allemaal iets te traag voor mijn gevoel. Heb wel het idee dat het allemaal goed in elkaar steekt. Moet nog wel veel leren, ben level 5, en zit beetje te kijken wat ik nu kan gaan doen, heb alle gele hartjes vol in mijn omgeving. Naar andere omgeving gaan? Of meer events meedoen en dan hoger level worden oid...
Dit is een fout die heel veel mensen maken. Die hartjes zijn niet zozeer om te levelen, maar om de wereld een beetje invulling te geven, Naast de grote problemen zoals die draken, zijn er ook nog gewone, dagelijkse problemen. Deze zijn leuk om te doen en geven ene leuke bonus. Maar als je echt een beetje up-to-level wilt blijven, zul je ook andere dingen moeten doen. Zoals verkennen, gathering, craften, dynamische events, WvW, dat soort dingen. Dat wil niet zeggen dat je alles moet doen (ik zal bijvoorbeeld geen WvW doen), maar wel een beetje van de meeste dingen. Of veel van 1 ding natuurlijk... Naar een ander gebied gaan is natuurlijk ook een mogelijkheid, maar zeker niet een noodzaak!

Ik besloot gisteren maar weer eens terug te gaan naar Divinity Reach (Ik zat op dat moment in Kessex). Ik heb geen zin om te betalen voor waypoints, dus alles ging met de benenwagen. Duurde een uur voordat ik in de stad was... Daar heb ik het een en ander gedaan, en ben weer naar buiten gegaan, terug naar Kessex. Heb ik niet meer gehaald, omdat ik veel te veel plezier had, in dat meer net iets ten zuiden van Divinity... Die piranha's, die de ranger heeft, zijn gewoon fantastisch om te zien! En toen kwam ik een rioolbuis tegen. Bleek ik in te kunnen! Dus die heb ik ook even schoongemaakt. En zo heb ik weer een level gekregen.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online

Probeer wat meer met je elementen te spelen. Persoonlijk switch ik telkens naar water om mezelf wat te healen (check ff welke skills/weapons t handigst zijn daarvoor). Daarmee krijg ik behoorlijk sterke mobs toch plat, die healing is aardig goed. Eventueel kun je ook nog de 'Summon elemental' skill proberen, die earth-elemental is vrij taai en pakt mooi wat aggro weg.

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 16:45
kaluro2 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 02:44:
Guild wars 2 heeft absurt slechte Crossfire support.
Mijn specs:
Processor: Core I5 2500k 3300mhz @ 4900mhz (1,45vcore)
Processor cooling: Corsair H80 watercooling
memory:Corsair Vengeance 8GB Low Profile 1600mhz
Harddisk: SSD Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB
Videocards: 2x Sapphire HD6950 Dirt3 edition - Clocked and flashed to 6970 clocks.
Motherboard: ASUS P8Z68-V PRO/GEN3
Power supply: XXFX series750W XXX Edition

Wanneer ik alles vol open gooi op 1920x1080, krijg ik FPS drops naar 27! dit is full screen met crossifre enabled. Na wat tweaken en het e.e.a. aan settings op medium gezet te hebben, kreeg ik netjes 72 FPS.
Toen ging ik windowed fullscreen testen (Dit is dus zonder crossfire!) en toen krijg ik 69 FPS, een 3 FPS verschil met/zonder crossfire.

Dit is wel erg slecht moet ik zeggen, of zou het aan de AMD drivers liggen?

En sowieso, 27 minimum FPS met bovenstaande specs vind ik erg vreemd. Zelfs crysis 2 met HD pack draait stukken beter dan dit. Zou het gewoon slecht geoptimaliseerd zijn?

EDIT: fix gevonden

[...]

Edit2: Nog steeds vind ik de performance bagger. Zo mooi is het spel niet en met supersampling op ultra en shadows op ultra, LOS op ultra en de rest op high, heb ik nog steeds FPS drops naar 55-62 nu. Gemiddeld zit hij rond de 70 á 102 nu.

Wanneer ik snel rondkijk, krijg ik een FPS dip naar 52 FPS, ook erg raar en onredelijk :+.
Grootste boosdoener voor mijn FPS was reflections zet deze uit of op sky & terrain. Dat scheelde zo 15-20 fps in bepaalde areas op mijn i5-3750k.

Instagram

Verwijderd

Furfoot schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:30:
[...]

Grootste boosdoener voor mijn FPS was reflections zet deze uit of op sky & terrain. Dat scheelde zo 15-20 fps in bepaalde areas op mijn i5-3750k.
Maar die zien er zo geil uit... :9~
Gisteren even een engineer naar lvl7.5 geleveld om met een collega te kunnen meespelen die eergisteren begonnen is met GW2. Nou weet ik wel dat een engineer niet veel wapens kan gebruiken (pistolen, shield en rifle alleen?) maar daar is natuurlijk genoeg compensatie voor, met alle shit die erbij komt aan kits, backpacks, turrets...

En toch vind ik het hinderlijk dat deze profession geen weapon swap krijgt. Ik wil lekker kunnen wisselen tussen dual pistol en rifle! Waarom er bewust voor gekozen is elementalist en engineer zonder weapon swap door het leven te laten gaan ontgaat me volkomen.

Verder bevalt engineer me prima vooralsnog maar ik heb natuurlijk nog niet veel extra's unlocked (ik kijk met name uit naar de flame thrower).

Overigens voor degenen die vinden dat het levelen soms moeizaam gaat; ga lekker verkennen! Ik heb gisteren in een uurtje heel Divinity Reach gedaan, de hoofdstad van de humans, en dat leverde ruim anderhalf level op! Gewoon alle vista's, points of interest en waypoints (geen skill challenges daar natuurlijk).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Verwijderd

Verkennen, verkennen, verkennen. GW2 beloont je als je van de bekende paden af gaat en alle hoeken van de map ontdekt. Het ontdekken van waypoints, points of interest, vistas, alles. Mobs geven je bonus experience als ze sinds hun spawn al een lange tijd op de map rondlopen. Dus als je mobs vind waar nog niemand geweest is krijg je meer experience. Map completion geeft ook heel goeie rewards.

En verzamelen, verzamelen, verzamelen. Je krijgt bizar veel experience alleen al van het harvesten op zich. Laat staan het craften (vooral als je je eigen "recepten" ontdekt).

En Dynamic Events, daar krijg je ook nog karma van ook en daar kan je weer leuke dingen me kopen!

Ik heb mijn engineer gemaakt maar nog helemaal niet gespeeld. Ik heb alleen tijdens BWE2 de engineer even geprobeerd maar er is sindsdien al weer veel veranderd.
Voorlopig blijf ik bij mijn elementalist, ik zit nu op level 32 en het bevalt me zeer goed!

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 08:59 ]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Ik begrijp niet dat mensen moeite hebben met de quests en het levelen. Denk dat het voornamelijk te maken heeft met lineaire quest willen spelen. Dit werkt niet in GW2.

Ik ben nu lvl 28 uit mijn hoofd en moet nog 1 start gebied volledig doen op 100% (De rest heb ik). De lvl 15-25 gebieden heb ik amper gezien. Ben gisteren door Snowden Drifts gelopen om even wat makkelijke waypoints te behalen zodat reizen na het charr gebied wat makkelijker gaat worden.

Ga gewoon lopen, doe mee events, ga verkennen, ga craften, stukje WvsW, ga naar andere start gebieden met downscaling... en vooral heb plezier en hou niet vast aan lineaire questen! Doe waar jij zin in hebt op dat moment.

Dit voor mij ook de grote verbetering tegen opzichte van de "klassieke MMO's".
Speel nu Elementalist en wil eigenlijk wel kijken wat andere proffs mij kunnen bieden, maar vind het ook weer zonde om niet verder te gaan met mijn Ele!

Verwijderd

Zijn de inlogservers down? Kom er al een half uur niet meer in.

• Vecodo
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:59:
Ja is er maintenance. Zal ongeveer een uur duren!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
een geplande maintenance
hopelijk de trading post terug

maare vooralsnog een leuke afwisselende MMO :)

...

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 22:26
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 08:59:
Jep. Ze gaven aan een half uur geleden maintenance te gaan doen, en dat er bepaalde issues konden ontstaan. Waarschijnlijk is dit er 1 van.

Winst = Papie = ZeroT0ne

Verwijderd

AwesomE schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:00:
een geplande maintenance

Waar vind ik dat dan? Ik heb wel een aantal sites met serverstatussen, maar die melden niets bijzonders.

Verwijderd

Er was een bericht in-game (gele text), op Twitter en op Facebook.

• Vecodo
AwesomE schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:00:
een geplande maintenance

The next update of the game server and back-end server software will take place tonight at midnight Seattle time. The game may be unavailable for approximately 20-60 minutes while we perform the update. We expect this update to have fixes for email authentication and in-game mail. Our continued work on the Trading Post is not tied to game updates, so we will continue to test Trading Post updates throughout the day

• AwesomE
facebook prt :)

...

Verwijderd

Hopelijk nog wat performance tweaks?
Zijn er trouwens tips om performance te verhogen? (buiten het changen van de ingame settings)

Verwijderd

Haha, ik mijd social media altijd. :+
Maar ik zal die twitterpage eens opslaan, vond deze niet echt actueel (à la minute) in het verleden.

• AwesomE
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:03:
[...]

Haha, ik mijd social media altijd. :+
Maar ik zal die twitterpage eens opslaan, vond deze niet echt actueel (à la minute) in het verleden.
tja de meeste spellen tegenwoordig gebruiken fb en twitter voor dit soort dingen, je kuntoook gewoon een dummy account aanmaken en alles uitzetten etc en guild wars 2 group er inzetten bijvoorbeeld

...

Verwijderd

Ze posten nu overigens ook met regelmaat op Reddit

• AwesomE
http://www.reddit.com/r/G...atus_wednesday_august_29/

Account security - We're seeing an uptick in reports of account theft and attempted account theft. We believe hackers are using databases of email addresses and passwords stolen from other games and web sites, and pre-existing trojan horses, to search for matching Guild Wars 2 accounts which they attempt to compromise. To prevent this, we have temporarily disabled the "reset password" feature, and we're working to bring email authentication online. To protect yourself, please ensure that you use a unique password for Guild Wars 2 that you don't use for any other game, email account, forum or web account.

helaas was mijn account ook compromised :/

...

Verwijderd

Bah, das balen :/ hoop dat het snel weer in orde is.

Verwijderd

Hoop dat de accountinformatie in de Laucher toch goed encrypted is. Ik heb automatisch inloggen aanstaan... Vind het altijd een beetje tricky, leuke info voor spyware etc.

• AwesomE
Verwijderd schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:08:
Hoop dat de accountinformatie in de Laucher toch goed encrypted is. Ik heb automatisch inloggen aanstaan... Vind het altijd een beetje tricky, leuke info voor spyware etc.
gooi die eruit Meteen ik had hem ook aanstaan en een uur vantevoren kreeg ik een paswoord reset aanvraag in mijn mailbox
schijnt dat Java ook een gigantisch lek heeft

...

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Als ze nou ook even zouden aangeven hoe lang ze bezig gaan zijn :p dan kan ik stoppen met hun login server te spammen :P

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

To prevent this, we have temporarily disabled the "reset password" feature
Ja lekker, dat mes snijdt aan twee kanten, nu kan ik mijn password niet veranderen om 'm unieker en moeilijker te maken.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd

Ik heb ook al 2 password reset requests gehad, maar je kan ze gewoon negeren, zolang je niks doet en een sterk wachtwoord ingesteld hebt is er weinig aan de hand.

• Metian
  • Laatst online: 12:34

Metian

Snert is vies

Yerap schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:12:
Als ze nou ook even zouden aangeven hoe lang ze bezig gaan zijn :p dan kan ik stoppen met hun login server te spammen :P
Next software updates - The next update of the game server and back-end server software will take place tonight at midnight Seattle time. The game may be unavailable for approximately 20-60 minutes while we perform the update. We expect this update to have fixes for email authentication and in-game mail. Our continued work on the Trading Post is not tied to game updates, so we will continue to test Trading Post updates throughout the day.

Rupsen, Rapsen.

• Yerap
Waar haal je die info vandaan? op twitter een FB staat niets

• Metian

Metian

Snert is vies

Yerap schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:14:
[...]

Waar haal je die info vandaan? op twitter een FB staat niets
http://www.reddit.com/r/G...atus_wednesday_august_29/

Staat hier x aantal berichten ook al gelinkt btw.

// Zie nu net dat ik vier keer een email heb ontvangen met password-reset. Meteen maar weg gegooid.

[ Voor 13% gewijzigd door Metian op 30-08-2012 09:17 ]

Rupsen, Rapsen.

• Yerap
nice thanks, wist niet dat ze zelf ook op reddit poste meteen weer een bookmark erbij

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Gisteren 1 van de tofste avonden in een mmo ooit gehad. Ik ben zelf lvl 32. Een vriend van me had een reroll gedaan naar guardian en was lvl 14. We gaan met ze 2-en in de zelfde party. En gezellig de charr start zone gedaan. Het was niet heel moeilijk, maar het was ook niet makkelijk. Gewoon goede dificulty curve en gewoon die map ontdekken en shizzle doen. Geniaal :)

En wat een guardian met een Hammer of Greatsword ONGELOFELIJK STERK! vaak had hij maar 2 klappen nodig om iets te slopen. Echt niet normaal.

Oh en mijn eerste rare dye gevonde, en direct de kleur die ik wilde: Black! :D ik ben happy :)

En over die dyes gesproken, je hebt de mystic forge. Je kan daar dyes in mixen en dan kan je een nieuwe ontdekken. Raak je dan diegene waarmee je mixed kwijt? Of ontdek je gewoon een nieuwe?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
lvl 22 Thief nu :) Wil erg graag de eerste dungeon met vrienden, dus maar snel lvl 30 worden. Zijn er al mensen hier die al dungeons gedaan hebben. ben benieuwd hoe dat beviel, let me know ;)

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

ye-roon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:21:En over die dyes gesproken, je hebt de mystic forge. Je kan daar dyes in mixen en dan kan je een nieuwe ontdekken. Raak je dan diegene waarmee je mixed kwijt? Of ontdek je gewoon een nieuwe?
Die ben je kwijt. En je hebt ook nog kans dat je van 4 common dyes 1 common dye maakt :D

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:01

BioHazard

*\o/*

ye-roon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:21:
Gisteren 1 van de tofste avonden in een mmo ooit gehad. Ik ben zelf lvl 32. Een vriend van me had een reroll gedaan naar guardian en was lvl 14. We gaan met ze 2-en in de zelfde party. En gezellig de charr start zone gedaan. Het was niet heel moeilijk, maar het was ook niet makkelijk. Gewoon goede dificulty curve en gewoon die map ontdekken en shizzle doen. Geniaal :)

En wat een guardian met een Hammer of Greatsword ONGELOFELIJK STERK! vaak had hij maar 2 klappen nodig om iets te slopen. Echt niet normaal.

Oh en mijn eerste rare dye gevonde, en direct de kleur die ik wilde: Black! :D ik ben happy :)

En over die dyes gesproken, je hebt de mystic forge. Je kan daar dyes in mixen en dan kan je een nieuwe ontdekken. Raak je dan diegene waarmee je mixed kwijt? Of ontdek je gewoon een nieuwe?
Oeh, black is een gave dye ja. Ik heb nu Wintergreen en Lemonade. :P

• Vecodo
ye-roon schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:21:

Gisteren stond er 1 black dye op de trading voor 4G volgens mij! ;-)

Verwijderd

Leuk om te zien dat black dye nog steeds de duurste dye is.. :D

• AwesomE
Nidhiki schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:22:
lvl 22 Thief nu :) Wil erg graag de eerste dungeon met vrienden, dus maar snel lvl 30 worden. Zijn er al mensen hier die al dungeons gedaan hebben. ben benieuwd hoe dat beviel, let me know ;)
de story line dungeon is vrij snel, hou rekening bij een exploring dungeon dat het wel een uurtje of meer kan duren :)

...

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
AwesomE schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:25:
[...]

de story line dungeon is vrij snel, hou rekening bij een exploring dungeon dat het wel een uurtje of meer kan duren :)
haha, dat had ik al vernomen ja, maar dat is ook wel weer leuk :) En de moeilijkheid, is dat een beetje te doen?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Zolang je niet als een kip zonder kop erin rent, is het goed te doen.

• AwesomE
Nidhiki schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:27:
[...]

haha, dat had ik al vernomen ja, maar dat is ook wel weer leuk :) En de moeilijkheid, is dat een beetje te doen?
dat hangt weer af van je groep , als je mensen hebt die geen flauw benul hoe hun class in elkaar steekt heb je gewoon een handicap, want de meeste mobs zijn gewoon een dps race. En sommige bosses zijn wel hard :) en natuurlijk AVOID RED CIRCLES _/-\o_

...

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
doet de tradingpost het nu?

• AwesomE
servers nog niet up volgens mij

...

• Metian

Metian

Snert is vies

Wat ik heb begrepen is dit
Trading Post - We're working to bring the Trading Post back online. To help test, we've temporarily made it available to a random 15% of players, while we work to resolve remaining capacity constraints that will allow us to open it to everyone.
Edit: We have completed our live testing of the Trading Post for today and the Trading Post is now in maintenance for all players. Thank you everyone that participated; this test has helped us tremendously.
Dus het ziet er naar uit dat ze in ieder geval wel vooruitgang boeken.

Rupsen, Rapsen.

• thermisol
hoppa, dat is goed nieuws, Thnx Alot

• mauro101
  • Laatst online: 04-10 21:54
Ooooh! dat is zeker goed nieuws! mischien vanmiddag maar verlof op nemen! toch rustig op het werk! :D

Battle.net tag

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Ik kom opeens het spel niet meer in........ inlog problemen.

• Metian

Metian

Snert is vies

Lasteraar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:35:
Komt omdat de servers offline zijn voor bepaalde tijd.

Rupsen, Rapsen.

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
Lasteraar schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:35:
Staat ook absoluut nog nergens beschreven dat ze nu met onderhoud bezig zijn ;)

XBO: Michaël#3318

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 08-11 22:14
Hayley Williams!

• thermisol
heb toch pas vanaf half 1 de tijd om te spelen, hopelijk geen lagg meer zoals gisteren haha, en uiteraard hoop ik op de tradingpost. Zodat ik eindelijk kan skillen :)

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Metian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:36:
[...]

Komt omdat de servers offline zijn voor bepaalde tijd.
Volgens mij is het voor onbepaalde tijd.
Ten minste ik heb nergens kunnen vinden wanneer ze weer online zouden moeten zijn ;)
Pfff als mensen nou eerst eens de laatste pagina van dit topic vluchtig bekijken voordat ze klagen dat ze niet kunnen spelen? De kans is namelijk heel groot dat anderen hetzelfde probleem hebben en het dus allang is gemeld.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Metian

Metian

Snert is vies

alucard.erbacam schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:38:
[...]

Volgens mij is het voor onbepaalde tijd.
Ten minste ik heb nergens kunnen vinden wanneer ze weer online zouden moeten zijn ;)
Ja, het is maar hoe je het bekijkt, natuurlijk is het altijd een onbepaalde tijd, maar ze hebben op reddit aangegeven dat dit ongeveer 20 tot 60 min zou gaan duren. (vanaf 9 uur Nederlandse tijd).
Correct-o!

Goed, mooi moment om even de boodschappen in huis te halen, om zo weer te kunnen loggen :D

[ Voor 23% gewijzigd door Metian op 30-08-2012 09:41 ]

Rupsen, Rapsen.

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
Metian schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:40:
[...]

Ja, het is maar hoe je het bekijkt, natuurlijk is het altijd een onbepaalde tijd, maar ze hebben op reddit aangegeven dat dit ongeveer 20 tot 60 min zou gaan duren. (vanaf 9 uur Nederlandse tijd).
Aah bedankt dat had ik niet gezien ik volgde alleen hun Twitter :D
Zal Reddit nu ook in de gaten gaan houden.

• thermisol
trouwens, spelen jullie de gebieden helemaal uit? dat je alle vista's en quests hebt gedaan? je krijgt er een leuke xp bonus van, maar je moet meestal toch wel effe zoeken

• Winst
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21-11 22:26
thermisol schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:43:
trouwens, spelen jullie de gebieden helemaal uit? dat je alle vista's en quests hebt gedaan? je krijgt er een leuke xp bonus van, maar je moet meestal toch wel effe zoeken
Ik doe dat in ieder geval wel, dan heb ik niet het gevoel alsof ik iets heb gemist :)

[ Voor 3% gewijzigd door Winst op 30-08-2012 09:44 ]

Winst = Papie = ZeroT0ne

Verwijderd

Ik werk stelselmatig hele area's af. Ik doe alles wat ik tegenkom.

• AwesomE
je bedoelt je "ras"gebied :P anders ben je wel een tijdje zoet :P de story line quest kan je "forcen"om andere gebieden in te gaan, waardoor je niet alles in je land kan doen .

...

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 08-11 22:14
Ik ben nu level 25 en ben bezig met de Wayfarer foothills helemaal uitspelen Thermisol.
Ik moet nog 1 vista en 2 hartjes :P LEATHERWORKING GAAT ZO LANGZAAAM

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-10 18:27
Ja dat doe ik wel, ik ben level 26 en heb Black Citadel, plains of Ashford, Diessa Ruins en Lion's Arch helemaal ondekt. De rewards die ik tot nu toe heb gekregen waren wel heel erg matig. En voor exp kan je denk ik beter random events doen.

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik vind die bonus nogal tegenvallen eigenlijk. Gisteren Lions Arch doorgeploeterd, waarbij ik helaas 1 point of interest heb moeten Googlen, want na ruim een half uur zoeken had ik nog geen idee hoe er te komen. Afijn, uiteindelijk bijna anderhalf uur gedaan over alle vista, poi etc en wat krijg je: 3 van die mutatie stenen, 1500xp en 1 copper ... jottem! 8)7

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• J-M
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 01-05 15:43

J-M

Servers zijn weer online

• thermisol
Weakling schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:46:
[...]

Ik vind die bonus nogal tegenvallen eigenlijk. Gisteren Lions Arch doorgeploeterd, waarbij ik helaas 1 point of interest heb moeten Googlen, want na ruim een half uur zoeken had ik nog geen idee hoe er te komen. Afijn, uiteindelijk bijna anderhalf uur gedaan over alle vista, poi etc en wat krijg je: 3 van die mutatie stenen, 1500xp en 1 copper ... jottem! 8)7
haha ok :P ik vind het overigens wel handig dat je van die sleutels krijgt, voor die chests

• mauro101
  • Laatst online: 04-10 21:54
Doet de trading post het???

Battle.net tag

• -kardo-
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 08-11-2020
Bij mij op de server niet,

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 23:32
thermisol schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:51:
[...]

haha ok :P ik vind het overigens wel handig dat je van die sleutels krijgt, voor die chests
Grootste probleem dat ik heb met die chests is dat ze mijn bank zooo snel vullen :(

• Balachmar
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-11 22:47

Balachmar

The truth is out there

Kunnen we eigenlijk niet ook regelen dat er op PS een tweede GoT guild komt?
Waarbij we dan ook gewoon van dezelfde website en dergelijke gebruik kunnen maken.
Ik vond het met GW1 een leuke guild, maar ik moet GW2 nog thuis krijgen (zou eigenlijk gisteren al moeten zijn) en het lijkt er nu op dat FS dus wel erg druk is... En het idee om 2 uur te moeten wachten op WvW is niet zo aantrekkelijk.

Systeempje; Ballaida of Avalon in GuildWars

Pagina: 1 ... 132 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.