Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:15:
[...]

Tailoring of andere jobs en wvwvw kan je doen en echt alles van gathering tot mining. Alles wat je kan doen in gw 2 lvl je van up.
Overigens is verkennen ook een heel goede manier om te levellen om een aantal redenen. Ten eerste zul je door de hele map te ontdekken vanzelf dynamic events tegenkomen waar je XP voor krijgt. Ten tweede kom je resources tegen (mijnen, bomen, plantjes) die XP geven als je ze oogst en die je XP geven bij het craften. En tot slot krijg je een flinke sloot XP als je de hele map verkend hebt (dus alle Waypoints, POI's, Vistas en Skill Challenges) en vaak nog leuke items ook.

• Guido001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-11 15:56
godofal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:16:
@gluonc google ff, deze "vraag" is echt al 100x langs gekomen in dit topic |:(

ik denk toch dat ik scepter/dagger ga, dagger/dagger is leuk maar net wat te gevaarlijk
offhand dagger geeft me toch nog de leukste skill ervan; ride the lightning

nu nog een leuke scepter zoeken :P
Ik heb in 1 van de BWE's in WvWvW met Scepter/Dagger gespeeld en dan ook veel met Air magic.
Is echt ideaal om vluchtende vijanden in te halen en er voor te zorgen dat je allies ook in de buurt kunnen komen.
Ride The Lightning gevolgt door Back of Up draft (weet even de naam niet meer maar je rolt naar achter en doet een knockdown op je oude lokatie).

Battlelog

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
SnoeiKoei schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:16:
[...]

Genoeg andere manieren om experience te halen: verkennen, craften, dynamic events, PvP, andere startzones. Bovendien zie je vast een hartje over het hoofd als je denkt dat je alles van jouw level gedaan hebt.
Damn.. zo te zien moet ik nog een hoop leren in de game :9
Die hartjes die er nog over zijn kan ik niet halen omdat ik een te laag level ben denk ik, die monster daar zijn level 11 ik ben pas level 9
Elementalists gaan wel snel dood heb ik het idee
Heb ook een hele hoop rotzooi in men inventory staan, is er niet een of andere kist waar ik dat allemaal in kan leggen?

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Holy sh#t, net een of andere World Boss met nog 20 anderen verslagen, wat ontzettend gaaf.

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
jawel Gluonc. Dat heet een bank :) of je verkoopt het als het rommel is :D
en heb je al geprobeerd om een lvl 11 mob te killen?

just do it...

• GluonC
Oke oke, misschien toch maar eens een beginners guide lezen ergens want moet nog een hoop leren zo te zien, dacht dat het niet zo ingewikkeld was maar als je nog nooit een MMO hebt gespeeld is het best even zoeken allemaal :)

• Myke
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-08 00:34
NathanJ schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:16:
[...]

Oe ja, die bedoel ik. Maar als je heart seeker doet en de vijand raakt, ben je dan niet meteen je stealth kwijt en dus ook je eerste stealth hit?
Ik weet niet precies wat je bedoeld. Maar wanneer je Heartseeker raakt, activeer je stealth (uit mijn hoofd voor 3 seconden) en kan je dus je volgende actie naar wens doen, zoals wegvluchten, steal gebruiken, achter de enemy komen voor backstabbing, whatever.
Met iedere profession moet je normale mobs van 2 levels hoger dan jij makkelijk aan kunnen hoor!

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:41
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:02:
[...]

Je moet in Queensdale rondom dat eilandje buiten het kasteel farmen. Daar lopen van die kleine draakjes rond (lvl 6-8 ongeveer) en ik had in iets meer dan een uur 44 weak blood te pakken. Respawnrate is vrij hoog daar. Op dat eilandje is ook een hartje en een repairfiguur. Dat zoekt wellicht wat makkelijker.
Thanks ga ik proberen!

Iets heel anders; Heeft iemand nog een goede site gevonden om Guild Wars 2 te kopen (of weer een GMG discount code oid)? Maat van me overweegt het spel te kopen maar vindt €40 te duur (hij speelt nooit mmo's).

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Weet iemand een karma/heart vendor die bogen verkoopt voor lvl 24+ (liefst 30+) ?

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• coolz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08 15:47
Gluon,

Je kunt al je collectables in 1 keer naar je bank gooien. Dus dat zou al ruimte moeten opleveren.
Zelf ben ik Armorsmith als crafter en dan kun je extra grote storageboxen maken.

En bij crafters en in de stad kun je zaken naazr de bank gooien. (je komt erg snel in lions arch als je naar PVP gaat en dan kun je een portal in naar LA)
GluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:30:
[...]

Die hartjes die er nog over zijn kan ik niet halen omdat ik een te laag level ben denk ik, die monster daar zijn level 11 ik ben pas level 9
Heb ook een hele hoop rotzooi in men inventory staan, is er niet een of andere kist waar ik dat allemaal in kan leggen?

http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |

Verwijderd

[...]

nou ik kan met mijn element. makkelijk beestjes afmaken van 5 levels hoger, duurt gewoon even, en je moet het wat kiten, maar verder geen probleem eigenlijk.

• sdk1985
  • Laatst online: 17:41
[...]

Elementalist is de meest complexe profession. Ik zou overstappen naar een ranger of iets dergelijks.

Twee levels hoeft geen probleem te zijn, zolang je er maximaal 2 tegelijk aanvalt. Elementalist heeft wel één van de allerlaagste health pools. Oppassen dus.

Mbt die bags; de trophies en dingen die je kunt minin/loggen/farmen kun je naar de collectable bank sturen. Dit gaat direct vanuit je inventory; bij het wieltje>deposit all.

In de hoofdsteden is een banker te vinden waar je speciale items kunt bewaren. Deze is echter niet zo groot. Het idee is dan ook dat je de wapens die je niet nodig hebt salvaged (met een salvage kit) of aan een merchant verkoopt. Bij salvagen worden het collectables die dus weer naar je collectable bank kunnen (via het wieltje). Bij een vendor kun je extra 4 slots bags kopen zodat je pas na een uurtje een merchant hoeft te zoeken.

[ Voor 3% gewijzigd door sdk1985 op 29-08-2012 15:45 ]

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Cronax
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
GluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:35:
Oke oke, misschien toch maar eens een beginners guide lezen ergens want moet nog een hoop leren zo te zien, dacht dat het niet zo ingewikkeld was maar als je nog nooit een MMO hebt gespeeld is het best even zoeken allemaal :)
Zelfs voor iemand met MMO ervaring is GW2 nog redelijk ingewikkeld :P Ik heb redelijk wat MMO's gespeeld (WOW, EVE Online, SWTOR) maar ik had toch ook redelijk wat moeite met begrijpen hoe GW2 nou exact werkt. Veel is te vinden op de officiele wiki maar die is vaak overbelast en is ook niet altijd volledig...heeft me bijvoorbeeld redelijk wat tijd gekost om het skill/trait/etc systeem te doorgronden en er achter te komen wat er wel of niet te resetten is, dus eigenlijk hoe goed ik na moet denken voor ik bepaalde punten aangeef. (Blijkt overigens dat dit geen enkel probleem is, traits zijn volledig te resetten, weaponskills heb je permanent en er zijn genoeg skillpoints te verdienen ingame om alle skills 2x te kopen bij wijze van spreken en dan krijg je op max lvl nog extra skillpoints voor XP dus the sky is the limit ;))

• coolz
Volgens mij zijn er nog niet heel veel goedkope plekken.
Via deze site heb ik mijne gekocht, maar dat is al even geleden ;-)
http://www.mmogames.nl/ga...re-order-en-pre-purchase/
sdk1985 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:41:
[...]

Thanks ga ik proberen!

Iets heel anders; Heeft iemand nog een goede site gevonden om Guild Wars 2 te kopen (of weer een GMG discount code oid)? Maat van me overweegt het spel te kopen maar vindt €40 te duur (hij speelt nooit mmo's).

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
coolz schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:42:
Gluon,

Je kunt al je collectables in 1 keer naar je bank gooien. Dus dat zou al ruimte moeten opleveren.
Zelf ben ik Armorsmith als crafter en dan kun je extra grote storageboxen maken.

En bij crafters en in de stad kun je zaken naazr de bank gooien. (je komt erg snel in lions arch als je naar PVP gaat en dan kun je een portal in naar LA)

[...]
In principe kan elke armor crafter (tailor / leatherworker / armorsmith) evengrote bags maken, alleen ze kunnen allemaal ook nog een ander soort bag maken. tailor eentje waar eerst craft items in komen, armorsmith een box waar eerst wapens in komen, en leatherworker waar eerst junk in komt.

• coolz
Moet me toch nog wat meer gaan verdiepen ;-)
En dat zijn opzich wel handige verschillen. Bijvoorbeeld zo een junkbox zou top zijn, dan komt al die zooi niet zichtbaar in mijn laatste box oid.
PhysicalMagic schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:47:
[...]

In principe kan elke armor crafter (tailor / leatherworker / armorsmith) evengrote bags maken, alleen ze kunnen allemaal ook nog een ander soort bag maken. tailor eentje waar eerst craft items in komen, armorsmith een box waar eerst wapens in komen, en leatherworker waar eerst junk in komt.

• GluonC
Bedankt allemaal voor de info ! ben er weer een stuk wijzer door geworden :)

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-10 20:26
coolz schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:48:
Moet me toch nog wat meer gaan verdiepen ;-)
En dat zijn opzich wel handige verschillen. Bijvoorbeeld zo een junkbox zou top zijn, dan komt al die zooi niet zichtbaar in mijn laatste box oid.

[...]
gw2db.com is vind ik een hele handige website voor crafting (werkt een beetje hetzelfde als wowdb)

Hier zie je bijvoorbeeld alle soorten bags en hoe je ze moet craften (en voor welke job ze zijn)
Recipes - Guild Wars 2 DB

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45
sdk1985 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:55:
[...]

Alle 4 core cores ongeveer evenveel load bij mij.Er is er één met iets minder. Dus ja redelijk goed multicore optimized. Stond wel in startzone met weinig players dus zou tijdens grote combat nog kunnen veranderen.

Blijkbaar is je 6core toch iets te zwak. Ik speel op high/very high (gpu een gtx460 hawk) en haal 40-60 fps (vsync aan).
Zwak lijkt me niet, beetje CPU test gooit hem makkelijk op de 100%, ik gebruik 'pas' 50% van mijn CPU.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• coolz
Die had ik inderdaad ook al gevonden naar aanleiding van een uitleg over crafting:
http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.html

Echt heel duidelijk uitgelegd wat er wel en niet allemaal kan.
PhysicalMagic schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:52:
[...]

gw2db.com is vind ik een hele handige website voor crafting (werkt een beetje hetzelfde als wowdb)

Hier zie je bijvoorbeeld alle soorten bags en hoe je ze moet craften (en voor welke job ze zijn)
Recipes - Guild Wars 2 DB

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

ye-roon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:41:
Weet iemand een karma/heart vendor die bogen verkoopt voor lvl 24+ (liefst 30+) ?
Als je naar World vs World gaat heb je daar een Karma trader.

Deze verkoopt karma gear in iteraties van 10 :)

Blauwe gear van lvl 10 / 20 / 30 / etc
Groene gear van lvl 15 / 25 / 35 / etc
Gele gear vanaf lvl 30 *kost ook iets van 7000 karma per stuk xD*

[EDIT]

Longbow die deze vendor verkoopt: http://www.guildhead.com/item/48183/invaders-longbow
Shortbow: http://www.guildhead.com/item/48219/invaders-short-bow

[ Voor 15% gewijzigd door Sabrac op 29-08-2012 16:15 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• thermisol
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
iemand hier toevallig op de server Gandara die 8 slot baggs verkoopt?

Verwijderd

thermisol schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:16:
iemand hier toevallig op de server Gandara die 8 slot baggs verkoopt?
Ja, ik heb er nog een aantal over meen ik.
Whisper me maar > Tyr Grim, ben deze avond vast wel online te vinden.

• IngamerX
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-11 10:36
godofal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:16:
@gluonc google ff, deze "vraag" is echt al 100x langs gekomen in dit topic |:(

ik denk toch dat ik scepter/dagger ga, dagger/dagger is leuk maar net wat te gevaarlijk
offhand dagger geeft me toch nog de leukste skill ervan; ride the lightning

nu nog een leuke scepter zoeken :P
Ja, ik heb dus de begin scepter, en toen koos ik dagger, maar ik kon de dagger niet off hand equipen. Dat kan wel met de wooden focus. Wooden focus + begin scepter is volgens mij dan toch het sterkst.

En jongens, eventjes het volgende: het draait bij mij dusver als een tierelier. Het spel staat op z'n hoogste settings en gebruikt ongeveer 50% GPU1 en GPU2 en de CPU wordt ook niet vol belast, misschien hooguit 30 a 40%. En toch een stabiele framerate van 40 a 50 FPS. Dat is voor mij bij Aion toch wel eventjes anders (al is het wel afhankelijk van de hoeveelheid personen op een locatie, Aion heeft een hoofdstad waar iedereen samen komt en dus heb ik regelmatig framedrops naar 15-20 fps).

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-11 10:00
Krijgen jullie ook allemaal emails voor password resets waar je niet om gevraagd hebt?
Gelukkig heb ik een paar dagen geleden mijn wachtwoord verandert.

Er mag trouwens wel een nieuw topic aangemaakt worden denk ik, echt ziek veel pagina's ondertussen.

[ Voor 25% gewijzigd door Wolfos op 29-08-2012 16:28 ]

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
In welke World (server) spelen de meeste tweakers? ik moet er nu 1 selecteren. Of kan ik ook snel switchen?

• stefanf20
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-10 01:17
Niet op reageren op die mails.. Is toch phising..

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:01

BioHazard

*\o/*

Dacuuu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:29:
In welke World (server) spelen de meeste tweakers? ik moet er nu 1 selecteren. Of kan ik ook snel switchen?
Far Shiverpeaks zoals al 100x gemeld in dit topic. Die zit nogal vol. Ik zit zelf met een hoop andere nederlanders op Piken Square.

• Wolfos
  • Laatst online: 21-11 10:00
Dacuuu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:29:
GoT speelt op Far Shiverpeaks. Als die vol is kan je de eerste week (denk dus tot zaterdag) nog gratis switchen.
stefanf20 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:29:
Dat had ik zelf ook al bedacht ja.

[ Voor 23% gewijzigd door Wolfos op 29-08-2012 16:30 ]

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 21-11 09:56
Iedereen zit op Far Shiverpeaks en dat is wel te merken ook. Nog geen avond met iemand in een party kunnen spelen door elke keer die overflow.

Als dit zo blijft, is dat echt killing voor het samenspelen. Dan denk ik dat er genoeg mensen zo een andere server hebben uitgekozen

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Vanavond echt opzoek naar een karma vendor (Heart/quest) die mij kan voorzien in Daggers/Staff/Scepter.

Iemand toevallig enig idee waar die te vinden zijn in Snowden Drifts, Diessa Plateau?

• Grim
  • Laatst online: 19-01-2024
StealthyPeanut schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:31:
Iedereen zit op Far Shiverpeaks en dat is wel te merken ook. Nog geen avond met iemand in een party kunnen spelen door elke keer die overflow.

Als dit zo blijft, is dat echt killing voor het samenspelen. Dan denk ik dat er genoeg mensen zo een andere server hebben uitgekozen
Denk even na.
Iedereen begint met het spel --> iedereen in de starter zones.

Ik zit ondertussen in de 25+ gebieden en daar geen last van overflow of slechts een minuutje en dan kan je al naar de 'gewone' map gaan.

Wacht nog een week/2 weken als de meeste al wat verder zijn en dus meer verspreid over de map. Na deze tijdsperiode zou het redelijk vlot moeten lukken om samen te spelen in alle gebieden.

Owja, het is dit of een queue van minstens een half uur/een uur. Ik weet welk van de 2 ik prefereer.

Steam: Grim

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

Vecodo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:35:
Vanavond echt opzoek naar een karma vendor (Heart/quest) die mij kan voorzien in Daggers/Staff/Scepter.

Iemand toevallig enig idee waar die te vinden zijn in Snowden Drifts, Diessa Plateau?
Niet in die zones, maar wel in world vs world zoals ik een paar posts hierboven ook had aangegeven.
Sabrac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Sabrac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:37:
[...]

Niet in die zones, maar wel in world vs world zoals ik een paar posts hierboven ook had aangegeven.

[...]
Excuus, niet gelezen! Ga dan vanavond maar eens World VS World proberen, nog geen 1x gedaan! Karma vendor makkelijker te vinden?

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

NuCl3aR schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:36:
[...]

Denk even na.
Iedereen begint met het spel --> iedereen in de starter zones.

Ik zit ondertussen in de 25+ gebieden en daar geen last van overflow of slechts een minuutje en dan kan je al naar de 'gewone' map gaan.

Wacht nog een week/2 weken als de meeste al wat verder zijn en dus meer verspreid over de map. Na deze tijdsperiode zou het redelijk vlot moeten lukken om samen te spelen in alle gebieden.

Owja, het is dit of een queue van minstens een half uur/een uur. Ik weet welk van de 2 ik prefereer.
Persoonlijk had ik het wel fijn gevonden dat je ongeacht of je in een overflow zat of niet, zou kunnen groupen en dan elkaars overflow zou kunnen joinen. Ik vind het fijn om vanaf moment 1 samen te spelen met wat vrienden en dat lukt momenteel niet tot nauwelijks.

psn-id: Jacman

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Sabrac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:37:
[...]

[...]
Is dat in WvW niet alleen PVP gear ?

• Grim
Jacman schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

Persoonlijk had ik het wel fijn gevonden dat je ongeacht of je in een overflow zat of niet, zou kunnen groupen en dan elkaars overflow zou kunnen joinen. Ik vind het fijn om vanaf moment 1 samen te spelen met wat vrienden en dat lukt momenteel niet tot nauwelijks.
Is ook mogelijk enkel is het momenteel, zoals vele andere 'kleine' zaken', nog bugged. Als je met die persoon in een party zit, RMB op zijn 'avatar' en dan 'join in' klikken.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb heel vaak items waarvan ik geen idee heb wat ik er mee moet. Bijvoorbeeld die paardehoeven als je centaurs kilt.
Maar die zijn nog niet zo boeiend want ik krijg ik vaak, ik heb ook vaak andere items waarvan ik geen idee heb wat ze kunnen, wat ik er mee moet en hoe ik ze kan gebruiken. Ze zijn ook nog eens heel veel coin waard als ik ze verkoop dus dat lijkt me niet de juiste optie.
Mijn bank staat vol met dit spul, wat moet ik er mee en hoe kom ik er achter waar ze voor dienen?

Verwijderd

Brummetje schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

Nee :)

Er bestaat geen specifieke PvP gear in het spel. (Je hebt wel de PvP sets in sPvP, maar dat is een ander verhaal)

• Grim
Vecodo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

Excuus, niet gelezen! Ga dan vanavond maar eens World VS World proberen, nog geen 1x gedaan! Karma vendor makkelijker te vinden?
Je spawned in een soort fort, daar staat alles en iedereen die je nodig hebt. Je kan het niet missen.
[...]

Enkel in sPVP is er PVP gear.
In WvW gebruik je je skills vanuit PvE en je eigen armor en wapens, uiteraard allemaal ge-upscaled naar lvl80.

• Sabrac

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

[...]

Niet voor zover ik heb gezien.
[...]

Ja, als je op de map kijkt zul je een armorsmith en een weaponsmith zien staan, de karma trader staat hier tussen in :)

Deze zit in ieder geval in de area waar je in spawned (maakt niet uit welke van de 4 zones van WvW je spawned btw, alhoewel Eternal Battleground waars de langste queue heeft)

• Guido001
kaasaanfiets schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:41:
Ik heb heel vaak items waarvan ik geen idee heb wat ik er mee moet. Bijvoorbeeld die paardehoeven als je centaurs kilt.
Maar die zijn nog niet zo boeiend want ik krijg ik vaak, ik heb ook vaak andere items waarvan ik geen idee heb wat ze kunnen, wat ik er mee moet en hoe ik ze kan gebruiken. Ze zijn ook nog eens heel veel coin waard als ik ze verkoop dus dat lijkt me niet de juiste optie.
Mijn bank staat vol met dit spul, wat moet ik er mee en hoe kom ik er achter waar ze voor dienen?
Die hoeven kan je zonder problemen verkopen.
Zijn namelijk een soort van trophies. Als het goed staat dat ook aan gegeven als je mouse over doet.
Tenzij er bij staat dat ze salvagable zijn kan je ze gewoon verkopen :)

Battlelog

Verwijderd

Paardenhoeven zijn grijze items toch? Die zijn bedoelt om aan de vendor te verkopen. Sommige andere items hebben in de tooltip 'salvage item' staan. Die wil je mishandelen met een salvage kit :)

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

NuCl3aR schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:41:
[...]

Is ook mogelijk enkel is het momenteel, zoals vele andere 'kleine' zaken', nog bugged. Als je met die persoon in een party zit, RMB op zijn 'avatar' en dan 'join in' klikken.
tsja, zelfs toen ik eindelijk met een vriend van me in een party zat werkte de join in knop niet :(

overigens ben dik tevreden over het spel zelf, maar vind het erg jammer dat ik niet normaal kan groupen.
Maar goed, hopelijk wordt het snel gefixt.

psn-id: Jacman

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Bij GW1 heb je van die collectors, die 20 van die hoeven verzamelde en daar kon je dan een reward voor uit kiezen. Weet niet of dit ook in GW2 is, ik heb ze iig nog niet gevonden (ook niet echt naar gezocht!)

Vooralsnog verkoop ik al die trophy's!

Battle.net tag

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:43:
[...]

Paardenhoeven zijn grijze items toch? Die zijn bedoelt om aan de vendor te verkopen. Sommige andere items hebben in de tooltip 'salvage item' staan. Die wil je mishandelen met een salvage kit :)
Niet alle grijze items, want je hebt ook wapens en armor - Die kun je ook salvagen.
Ik zit nu in het level 1-10 gebied terwijl ik level 24 ben, omdat ik nog zoveel moet leatherworken :(

• Cronax
In zo'n geval kan je de items het best opzoeken op de wiki.
Items met een grijze naam (zoals die hoeven) zijn trouwens zogeheten "junk", als je bij een vendor gaat verkopen zit er een knop 'sell junk' die al die meuk verkoopt. Het enige nut van die dingen is verkopen aan de vendor.

Even iets anders, ik merk dat ik te sterk door WoW geconditioneerd ben wat kleurtjes betreft, ik moet altijd even nadenken voor ik me realiseer dat groene items beter zijn dan blauwe en niet omgekeerd ;)

• ipl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10-2019

ipl

[...]

tip: queue 2 uur van tevoren.
je zit op een server met +-6000 anderen, waarvan er maar 300 in wvw kunnen.
hopen dat er nog iets aan verandert word ooit.

[ Voor 18% gewijzigd door ipl op 29-08-2012 16:48 ]

• Lasteraar
  • Laatst online: 25-09 09:34
De overflow-server zou eigenlijk als vervanger van de waiting-que dienen te behoren.
Maar eenmaal in / op de gekozen server is het vervelend bij een map wissel in de overflow terrecht te komen, dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Erin is erin.

Verder topspel !
Enige wat ik mis in vergelijking met WoW is toch wel een beetje de Horde vs Alliance kant. Dat je in de pve wereld levelende tegenstanders tegen kan komen die je kunnen aanvallen, en jij hen.

Bracht toch een bepaalde spanning in de game.

[ Voor 36% gewijzigd door Lasteraar op 29-08-2012 16:50 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Sabrac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:13:
[...]

[EDIT]

Longbow die deze vendor verkoopt: http://www.guildhead.com/item/48183/invaders-longbow
Shortbow: http://www.guildhead.com/item/48219/invaders-short-bow
Thanks

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Cronax
Lasteraar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:48:
De overflow-server zou eigenlijk als vervanger van de waiting-que dienen te behoren.
Maar eenmaal in / op de gekozen server is het vervelend bij een map wissel in de overflow terrecht te komen, dat zou eigenlijk niet moeten kunnen. Erin is erin.

Verder topspel !
Enige wat ik mis in vergelijking met WoW is toch wel een beetje de Horde vs Alliance kant. Dat je in de pve wereld levelende tegenstanders tegen kan komen die je kunnen aanvallen, en jij hen.

Bracht toch een bepaalde spanning in de game.
Het overflow systeem is bedoelt om de drukte in zones op te vangen. 'erin is erin' werkt in de praktijk niet omdat de zones over een aantal fysieke servers verdeeld zijn, als zo'n server vol zit kan er niets meer bij tenzij je met zware lag genoegen wilt nemen, dus dan is een overflow systeem een nettere oplossing. Zoals al vaker is gezegd in dit topic lost dit probleem zich vanzelf weer op naar mate de tijd vordert, niet iedereen levelt met dezelfde snelheid dus uiteindelijk word de populatie vanzelf verdeeld over de zones maar het is niet realistisch om te stellen dat de volledige serverpopulatie zomaar in dezelfde zone moet kunnen rondhangen...

Wat het 'pvp in pve' gedeelte betreft, dat mis ik eigenlijk niet, in wow had ik het daar eigenlijk al snel mee gehad, het is vooral irritant als je lekker aan het questen bent dat je dan ineens aangevallen wordt door een tegenstander...open world pvp was in het begin wel leuk in wow maar verloor al snel zijn charme...

[ Voor 11% gewijzigd door Cronax op 29-08-2012 17:02 ]

• StealthyPeanut
Jacman schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:38:
[...]

Dit dus.

Ik vind de overflow geen probleem, maar laat ons dan met de hele party naar die overflow gaan. Dat is het probleem. Ik begin samen, ik ga door een portal / waypoint of een nieuw gebied in en ik sta weer alleen. Moet wachten voordat ik samen iets kan gaan doen.

Je kan door, maar dan sta je er gewoon alleen voor. Zeker voor een Thief in de hogere gebieden niet echt wenselijk als ik nog wat lager ben 8)7

• Cronax
StealthyPeanut schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:01:
[...]

Dit dus.

Ik vind de overflow geen probleem, maar laat ons dan met de hele party naar die overflow gaan. Dat is het probleem. Ik begin samen, ik ga door een portal / waypoint of een nieuw gebied in en ik sta weer alleen. Moet wachten voordat ik samen iets kan gaan doen.

Je kan door, maar dan sta je er gewoon alleen voor. Zeker voor een Thief in de hogere gebieden niet echt wenselijk als ik nog wat lager ben 8)7
Je kan altijd groupen ongeacht of je in een overflow zit of niet, en door vervolgens met de rechter muisknop op iemands portret te klikken kan je kiezen om die persoon te joinen in de overflow, dus je kan gewoon samen spelen. Dat je niet automatisch samen terecht komt als je als groep naar een nieuwe zone gaat is dan wel weer irritant, eigenlijk zou het spel bij het overgaan naar een nieuwe zone moeten kijken of je hele groep in de 'normale' instance past en zo niet dan gewoon de hele groep naar de overflow sturen...

• RoFlame
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17:47
Het overflow party gebeuren is bekend bij ArenaNet en ze zijn er mee bezig. Ik heb zelf gemerkt dat de join knop vaak ook gewoon niet werk of er gewoon niet is. Zal allemaal wel komen omdat het juist zo druk is enzo, hopelijk iig snel opgelost want heb bijna niet samen kunnen spelen met anderen tot nu toe :S

http://www.facebook.com/GuildWars2/posts/10151095776529209

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:10
Lasteraar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:48:

Bracht toch een bepaalde irritatie in de game.
ftfy. Soms vond ik het leuk, maar over het algemeen gewoon irritant.

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Ik zat me gruwelijk te irriteren aan de beperkte bag space, super vaak naar de bank geport etc., en dan vind ik ineens dit.

Had ik dat maar eerder geweten! :D

• MAGDATTT
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 14:20
RoFlame schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:06:
Het overflow party gebeuren is bekend bij ArenaNet en ze zijn er mee bezig. Ik heb zelf gemerkt dat de join knop vaak ook gewoon niet werk of er gewoon niet is. Zal allemaal wel komen omdat het juist zo druk is enzo, hopelijk iig snel opgelost want heb bijna niet samen kunnen spelen met anderen tot nu toe :S

http://www.facebook.com/GuildWars2/posts/10151095776529209
Same here. Het werkt niet naar behoren nog. Is jammer.Voor de rest is game goed te doen. Eens kijken of mij dit net zo kan boeien als wow kon. Conan, Warhammer online en AION iig niet. AION nog het langst volgehouden.

Wat me wel opviel is dat levellen in human gebied laggier aanvoelt dan de rest van de gebieden. Als je net de stad uitloopt is het merkbaar trager qua beeldopbouw. Ook heb ik daar een erg lage framerate in vergelijk met de rest van de gebieden waar ik ben geweest tot nu toe (begin gebied van die kleintjes, charr en nom). Viel me een beetje tegen met een i-3930K op 4.0 ghz en een gtx 680. :|

• StealthyPeanut
Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:04:
[...]

Je kan altijd groupen ongeacht of je in een overflow zit of niet, en door vervolgens met de rechter muisknop op iemands portret te klikken kan je kiezen om die persoon te joinen in de overflow, dus je kan gewoon samen spelen. Dat je niet automatisch samen terecht komt als je als groep naar een nieuwe zone gaat is dan wel weer irritant, eigenlijk zou het spel bij het overgaan naar een nieuwe zone moeten kijken of je hele groep in de 'normale' instance past en zo niet dan gewoon de hele groep naar de overflow sturen...
Ja dat heb ik vaker gelezen. Maar die knop heb ik nog geen één keer gezien als ik op mijn friend klik.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:35
stefanf20 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 16:29:
En vrij goede ook. Ik heb zelf een password reset aangevraagd. 100% identiek. Pas in de source kon ik zien dat de echte van de server mail-p1.guildwars.com komt en de fakes van mail-s34.mailgun.us.

Het rare is dat de content volledig identiek is. Ook de link die erin staat gaat gewoon naar de officiele site.

Ik denk dus dat ze proberen dat bepaalde mensen terug gaan mailen.

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Hey ik bedankt me net. Als de overflow server is bedoelt om de drukke gebieden te ontzetten zoals queensdale e.d. is het dan ook zo als ik ergens heen loop waar niemand komt, (gebieden voor high levels) dat ik dan sneller in mijn eigen server terug kom en dus zo ook sneller WvW kan joinen?

• Iryl
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22-09-2019
Crankyslap schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:12:
Ik zat me gruwelijk te irriteren aan de beperkte bag space, super vaak naar de bank geport etc., en dan vind ik ineens dit.

Had ik dat maar eerder geweten! :D
Dit had ik nog niet eens opgemerkt (right click sell on AH)

Xfire: Irylx Xbox360: Iryl Twitter: @_Iryl

• Cronax
kaasaanfiets schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:26:
Hey ik bedankt me net. Als de overflow server is bedoelt om de drukke gebieden te ontzetten zoals queensdale e.d. is het dan ook zo als ik ergens heen loop waar niemand komt, (gebieden voor high levels) dat ik dan sneller in mijn eigen server terug kom en dus zo ook sneller WvW kan joinen?
Tuurlijk, je kan niet queuen in een overflow server maar als je naar een zone gaat waar niemand is kan je natuurlijk wel queuen. Ik denk niet dat je dan ook voorrang krijgt dus je moet nog steeds wachten als de WvW voor jouw server vol is, maar je kan wel sneller queuen.
Iryl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:29:
[...]

Mja alleen jammer dat het AH nog steeds niet open is... Zag hier eerder posts dat het wel open was, maar kijk net in-game en staat nog steeds op maintainance.

• Phntm
  • Laatst online: 20:38

Phntm

Tlingelingeling

Morrar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:35:
[...]

Mja alleen jammer dat het AH nog steeds niet open is... Zag hier eerder posts dat het wel open was, maar kijk net in-game en staat nog steeds op maintainance.
Hey, hey. Dit is geen D3 het heet TP of gewoon wel trading post. >:(

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45
Phntm schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:37:
[...]

Hey, hey. Dit is geen D3 het heet TP of gewoon wel trading post. >:(
Scheelt dat D3 niet bepaald de term 'AH' heeft uitgevonden ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• AppieNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:10
If it smells like an AH, works like an AH, then it must be an AH. Termen die elke nieuwe game er aan vast plakt, heb ik schijt aan.

edit:
"You are not in a guild" als ik wat wil chatten terwijl ik gewoon doodleuk na G drukken de hele lijst krijg van GoT met "Stand Down" als enige optie onderaan (zoals het normaal altijd is).

[ Voor 44% gewijzigd door AppieNL op 29-08-2012 18:13 ]

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Voor iedereen die moeite heeft met de 'leveling curve', hier is een interessante discussie daar over:

http://www.viddler.com/v/76aded29?secret=51732341 vanaf net over de helft.

Ze bespreken dat veel mensen vanaf rond level 10 moeite krijgen met het levelen. Ze vragen zich af of mensen niet teveel zoals de traditionele mmo's spelen. Dwz van quest naar quest (of hier dus de hearts) ipv een beetje rondlopen en doen wat op je pad komt.

Zij vinden de leveling curve goed, maar ze spelen ook zoals arena net dat voor ogen had (zeggen ze). Maar een hoop mensen klagen juist. Wie heeft er gelijk? Lijkt me leuke discussie!

Zonnepanelen

• Phntm
  • Laatst online: 20:38

Phntm

Tlingelingeling

voxxel schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 18:15:
Voor iedereen die moeite heeft met de 'leveling curve', hier is een interessante discussie daar over:

http://www.viddler.com/v/76aded29?secret=51732341 vanaf net over de helft.

Ze bespreken dat veel mensen vanaf rond level 10 moeite krijgen met het levelen. Ze vragen zich af of mensen niet teveel zoals de traditionele mmo's spelen. Dwz van quest naar quest (of hier dus de hearts) ipv een beetje rondlopen en doen wat op je pad komt.

Zij vinden de leveling curve goed, maar ze spelen ook zoals arena net dat voor ogen had (zeggen ze). Maar een hoop mensen klagen juist. Wie heeft er gelijk? Lijkt me leuke discussie!
ik vond het zelf vanaf 10 wat langzamer gaan. Maar rond 14-16 wanneer je wat beter spul krijgt en naar kessex hills mag, gaat alles stukke snelle.

Verwijderd

Dat is juist het punt van de dynamische events. Dat je rondloopt en dat er dingen op je pad komen. Als je alleen de hearts afgaat, dan ga je inderdaad problemen krijgen.

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Me asura is een nieuwe profession begonnen: "Pimp"

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/qxm4bs.jpg

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

AppieNL schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:47:

edit:
"You are not in a guild" als ik wat wil chatten terwijl ik gewoon doodleuk na G drukken de hele lijst krijg van GoT met "Stand Down" als enige optie onderaan (zoals het normaal altijd is).
Hetzelfde heb ik ook, eerder kon ik ook nog voor "represent" kiezen maar ook dat is niet meer mogelijk. De guildchat doet het bij mij inderdaad ook niet.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:10
Ricmaniac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:04:

[afbeelding]
Nog net niet rose genoeg :p.

• Crankyslap
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-04 21:59
Iryl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 17:29:
[...]

Wat ik nog veel awesomerererer vind, is dat tool-icoontje rechtsbovenin je inventory. Klik daar op, en dan kan je kiezen al je collectibles (craft materials) in één keer in je bank te proppen.. waar je maar bent! ;D

• Relative
  • Laatst online: 13-07 18:48
Overflow in, overflow uit, overflow in, overflow uit. Misschien wel 50 keer per uur. Wordt je toch ook helemaal gek van. Wil ik wel op Far Shiverpeaks spelen....

Verwijderd

Ik kon het niet zoeken in het draadje, is er een server waar tweakers veel op zit? Ik wil toch graag veel Nederlanders tegenkomen als het kan :P

• InflatableMouse
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Onspeelbaar op het moment. Elke minuut paar minuten lag.

• Thrace Grumble
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:26

Thrace Grumble

XB: Thrace Grumble

Grrrrr! Klote TNT: maandag game besteld, dinsdag niet geleverd ivm verkeerde postcode sorteeractie. Vandaag gebeld met de leverancier, track en trace code gekregen. Zou vandaag komen 15u en 21.30. Van werk eerder naar huis gegaan, wordt net de status geüpdatet dat de bezorging morgen komt tussen 15u en 17u omdat de bezorger om onbekende redenen niet langs is geweest (straat heeft omleiding, mss dat dat de reden is). Morgen ben ik niet thuis op die tijd, wordt dus vrijdag dat het bij t postkantoor ligt. Moet ik ook werken, wordt dus zaterdag :(

Ik wil GW2!!!! :p Kan ik nog wel ff nadenken over profession: Asura engineer, Asura thief of Charr warrior of random ranger... Choices, choices..

[ Voor 10% gewijzigd door Thrace Grumble op 29-08-2012 20:20 ]

XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Thrace Grumble schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:13:
Grrrrr! Klote TNT: maandag game besteld, dinsdag niet geleverd ivm verkeerde postcode sorteeractie. Vandaag gebeld met de leverancier, track en trace code gekregen. Zou vandaag komen 15u en 21.30. Van werk eerder naar huis gegaan, wordt net de status geüpdatet dat de bezorging morgen komt tussen 15u en 17u omdat de bezorger om onbekende redenen niet langs is geweest (straat heeft omleiding, mss dat dat de reden is). Morgen ben ik niet thuis op die tijd, wordt dus vrijdag dat het bij t postkantoor ligt. Moet ik ook werken, wordt dus zaterdag :(

Ik wil GW2!!!! :p Kan ik nog wel ff nadenken over profession: Asura engineer, Asura thief of Charr warrior of random ranger... Choices, choices..
asura thief sowieso:p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ricmaniac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:04:

[afbeelding]
Ik vind die chat grappiger :P.
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:09:
Ik kon het niet zoeken in het draadje, is er een server waar tweakers veel op zit? Ik wil toch graag veel Nederlanders tegenkomen als het kan :P
Waarom werkt het zoeken bij jou niet?

Veel Tweakers zitten op Far Shiverpeaks (un-official Scandinavian/Benelux-server), guild met veel Tweakers heet GoT. Heel erg drukke server.
Een aantal andere Tweakers zitten op Piken Square (un-official RP-server). Daar zit ik ook, veel rustiger, wat mij betreft een aanrader. Geen last van de RP-ers, wel al een aantal keren hard om/met ze moeten lachen. Gebruik van NL in chat wordt hier minder op prijs gesteld.
Er zitten ook Tweakers op Desolation. Geloof ik ook druk en un-official UK-server.

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:44
RoseSolane schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:27:
[...]

Er zitten ook Tweakers op Desolation. Geloof ik ook druk en un-official UK-server.
Zit ik ook op samen met wat andere tweakers.

Verwijderd

[...]

Waarom werkt het zoeken bij jou niet?

Veel Tweakers zitten op Far Shiverpeaks (un-official Scandinavian/Benelux-server), guild met veel Tweakers heet GoT. Heel erg drukke server.
Een aantal andere Tweakers zitten op Piken Square (un-official RP-server). Daar zit ik ook, veel rustiger, wat mij betreft een aanrader. Geen last van de RP-ers, wel al een aantal keren hard om/met ze moeten lachen. Gebruik van NL in chat wordt hier minder op prijs gesteld.
Bedankt, veel keuze wel eigenlijk, dit zou eigenlijk in de OP moeten staan ook. Maar ik was niet van plan om standaard Nederlands te gebruiken in chat of zo, alleen in guild/party enzovoort. De Nederlanders haal je er toch wel snel uit ook als ze Engels spreken :P

Jammer dat Far Shiverpeaks propvol zit...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 20:38 ]

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:36:
[...]

Bedankt ;) Veel keuze, dit zou eigenlijk in de OP moeten staan ook. Maar ik was niet van plan om standaard Nederlands te gebruiken in chat of zo, alleen in guild/party enzovoort. De Nederlanders haal je er toch wel snel uit ook als ze Engels spreken :P
Ring of Fire is ook een engels sprekende, internationale server. Stukken rustiger (minder last van overflow) en geen RP.
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:36:
[...]

Bedankt ;) Veel keuze, dit zou eigenlijk in de OP moeten staan ook. Maar ik was niet van plan om standaard Nederlands te gebruiken in chat of zo, alleen in guild/party enzovoort. De Nederlanders haal je er toch wel snel uit ook als ze Engels spreken :P
Een nieuwe OP is nodig. Maar dit draadje sluiten en een nieuwe openen is nog beter. Daar is ook al over gesproken. Kan het gepraat over wel of niet kunnen spelen samen met alle technische problemen (weer) naar het problemen topic. Ik wil eventueel wel helpen bij het aanleveren van tekst voor een nieuwe OP. Anderen hebben ook al wat geschreven wat er zo in kan.
Alleen niet gebruiken om te bepalen welke servers snel vol zullen zitten. De eerste server op deze lijst (met de meeste verwachte guild leden) is een van de servers met een Medium population. Far Shiverpeaks staat maar op de vijfde plaats op de lijst, maar is op dit moment één van de drie servers die vol zit. De andere twee volle servers staan niet in de top 7 van de lijst. Dus de optelling van de verwachte leden van alle guilds op een server zegt nog niets over de drukte op een server.

/edit: :o twee post achter elkaar. De hele dag was dit topic niet bij te houden en nu blijft het 10 minuten stil. Zeker allemaal aan het spelen :)

[ Voor 9% gewijzigd door RoseSolane op 29-08-2012 20:54 ]

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

RoseSolane schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:53:
/edit: :o twee post achter elkaar. De hele dag was dit topic niet bij te houden en nu blijft het 10 minuten stil. Zeker allemaal aan het spelen :)
Iedereen heeft last van lag xD

• Iryl
Crankyslap schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 19:58:
[...]

Wat ik nog veel awesomerererer vind, is dat tool-icoontje rechtsbovenin je inventory. Klik daar op, en dan kan je kiezen al je collectibles (craft materials) in één keer in je bank te proppen.. waar je maar bent! ;D
Die wist ik gelukkig al :p

Wat is iedereen z'n level nu?
Heb zelf eerst een Norn Ele gespeelt tot level 18, daarna overgeschakeld op een Human Warrior level 15 atm.

• mauro101
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:54
Voorheen nooit echt last van lag gehad maar nu dus wel heeeeel erg! heb maar DC gedaan want was niet te doen:)

Het is me overgens nog niet gelukt om een world event mee te maken. Shadow Beh... weet iemand respawn tijd ongeveer van die boss? of is het echt te random?

Battle.net tag

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Krijg regelmatig comments over HoM armor :p
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WOL4K7Fogb6oaSg6mLc9OBHv/full.jpg

Verwijderd

Mooi maar ik kan het niet lezen zo klein.

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-11 09:17
Iryl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:05:
[...]

Heb zelf eerst een Norn Ele gespeelt tot level 18, daarna overgeschakeld op een Human Warrior level 15 atm.
Me main is een Norn Warrior lvl 34 en me alt is een Sylvari Necro lvl 8 (starter are van de Sylvari :o )

Iemand anders lid geworden van de Order of Whispers als Norn zijnde? Lightbringer Tybalt Leftpaw is awesome _/-\o_

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:13:
Mooi maar ik kan het niet lezen zo klein.
Grote plaatjes sleep je naar een nieuwe tab ;)
[...]
Welke guild zit men in op Piken Square trouwens? Volgens mij is die hier nog niet langsgekomen toch?

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Morrar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:29:
[...]

Welke guild zit men in op Piken Square trouwens? Volgens mij is die hier nog niet langsgekomen toch?
"Oh Snap Spellbreakers".

Sinds 1 minuut :P. Relatief kleine guild maar ziet er relaxed uit.

PS. ik spreek voor mezelf, niet waar de rest mogelijk bij zit.

[ Voor 9% gewijzigd door InflatableMouse op 29-08-2012 21:33 ]

• Guido001
Iryl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:05:
[...]

Lvl 43 Human Ranger.
Blijft leuk ranger, met al die pets ^^

Battlelog

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:40
oh jee... onze server heeft het erg moeilijk op dit moment... iedereen heeft erg lange lag spikes. Iemand anders ook gemerkt?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

JohnnyV76 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:36:
oh jee... onze server heeft het erg moeilijk op dit moment... iedereen heeft erg lange lag spikes. Iemand anders ook gemerkt?
Alle EU servers op het moment, ze zijn er mee bezig volgens de laatste twitter berichten.

• Iryl
Guido001 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 21:32:
[...]

Lvl 43 Human Ranger.
Blijft leuk ranger, met al die pets ^^
O shit ik loop echt achter zo te zien :S
Heb af en toe ook moeite om het level qua heart quests bij te houden, terwijl ik elke quest+personal story en alle events die ik zie complete.

Pagina: 1 ... 131 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.