Ik zie toevallig heel veel users die techniek gebruiken, is het dan ook echt zo goed? En dat is op een thief geloof ik, toch?Uhmmie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:37:
[...]
Zelf vind ik pistol/pistol met pistol/dagger erg lekker hoor..
Zodra je tegenstander dan in melee komt is het weapon switch (naar pistol/dagger), 3, 4, 5, 1 en terug naar pistol/pistol.
Ik vind hetzelf gewoon lekker werken.. Wist niet dat het veel gebruikt werd, maar je komt op deze manier makkelijk weer op afstand van je tegenstander, die crippled is en je 1 komt vanuit stealth dus die hit ook extra hard.Phntm schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:39:
[...]
Ik zie toevallig heel veel users die techniek gebruiken, is het dan ook echt zo goed? En dat is op een thief geloof ik, toch?
Wat mensen vaak zien te missen is dat je 3 bij een Thief een combo is van je main en offhand, waar deze bij andere classes alleen gebaseerd is op je mainhand.
[ Voor 14% gewijzigd door Uhmmie op 29-08-2012 11:43 ]
Currently playing: MTG Arena (PC)
Naar je spawn waypoint gaan en vanuit daar een azura gate naar Lion's arch nemenSumm schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:38:
Hoe verlaat je eigenlijk een World vs. World event? Er lijkt nergens een knop of portal te zitten om terug te keren naar de 'normale' wereld.
Bedankt.Sabrac schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:41:
[...]
Naar je spawn waypoint gaan en vanuit daar een azura gate naar Lion's arch nemen
[ Voor 92% gewijzigd door Summ op 29-08-2012 11:44 ]
Denk dat je conclusie inderdaad inmiddels wel de juiste is: dit is niet voor jou weggelegd. Als het je na een paar dagen nog niet gegrepen heeft, zal het dat ook niet gaan doen. Jammer maar helaas.spaceboy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:31:
Gisteravond heb ik ter afwisseling bijvoorbeeld weer even naar Darksiders 2 op de PS3 gegrepen en dat voelt gewoon gelijk heerlijk. Diablo 3 op de PC vond ik super. World of Warcraft heb ik ook (jaren geleden weliswaar) met heel veel plezier gespeeld.
Nee, sorry jongens/meisjes. Geniet van jullie spel-ervaring, this ain't my thing. Misschien dat ik 'm over een maand of wat nog 'n keer probeer als ik me ECHT kapotverveel, maar dit is gewoon 45 euro door de pot wat mij betreft. Zonde.
Scheelt dat het 'maar' 45 euro is en je er niet ook nog eens 3 maanden abbo aan hebt besteed (zoals Monty Python het zo mooi zei "Always look on the bright side of life"
Verwijderd
Was je, totdat je antwoord kreeg ,trapped in WvW ?
Of begin je bij uitloggen sowieso weer in LA?
Dat zou een beetje raar zijn, gisteren PvP uitgeprobeerd, het is gewoon een gigantische wereldmap. Wist ik niet eens. D:Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:45:
[...]
Was je, totdat je antwoord kreeg ,trapped in WvW ?
Of begin je bij uitloggen sowieso weer in LA?
Een gevoel kan je inderdaad lastig veranderen. Misschien dat je de juiste class voor jou nog niet gevonden hebt maar zo te horen ben je er wel een beetje klaar mee...ik moet zeggen dat ik na de human starting area ook even een verloren gevoel had, maar gisteren begon het voor mij een stuk beter op zijn plaats te vallen, nu voelt het niet meer als doelloos rondlopen maar meer als gaan en staan waar je zelf wilt.spaceboy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:31:
[...]
Zoals ik al eerder in dit topic zei: het spel "voelt" voor mij niet lekker. Ik heb niet het gevoel dat IK dat poppetje ben die daar een beetje zinloos in een enorme wereld rond loopt te sjokken. Heb 3 classes geprobeerd (ranger, warrior en necromancer), maar bij allemaal denk ik "Tja... en dan loop je met een bijltje naar een wilde gans te gooien... waarom ZOU ik?".
Ik heb niet eens zin om bij loot te kijken wat het is (en dan zit steeds m'n inventory vol). Ik geef toe, ik ben vast een lakse baas die zich meer zou moeten verdiepen, maar ook het hele verhaal (wat er eigenlijk amper is) interesseert me eigenlijk geen biet. Tel daarbij op dat de clipping kut is (dwars door enemies heenlopen) en de besturing ook na uren spelen voor mij nog onwennig is. Dan heb ik het nog niet over patch-tijden en een niet aanwezige trading post.
Gisteravond heb ik ter afwisseling bijvoorbeeld weer even naar Darksiders 2 op de PS3 gegrepen en dat voelt gewoon gelijk heerlijk. Diablo 3 op de PC vond ik super. World of Warcraft heb ik ook (jaren geleden weliswaar) met heel veel plezier gespeeld.
Nee, sorry jongens/meisjes. Geniet van jullie spel-ervaring, this ain't my thing. Misschien dat ik 'm over een maand of wat nog 'n keer probeer als ik me ECHT kapotverveel, maar dit is gewoon 45 euro door de pot wat mij betreft. Zonde.
Wat de clipping betreft, daar heb ik eigenlijk geen last van, maar het kan zijn dat ik hiervoor zelf een optie aan heb gezet in het menu, er is namelijk een optie die voorkomt dat je door enemies heen kan lopen. Ikzelf begin me er nu juist aan te irriteren omdat het in een gevecht met meerdere mobs je bewegingsvrijheid wel eens kan inperken, maar da's een ander verhaal.
Wat de bediening betreft snap ik wel wat je bedoelt, als je een knop indrukt gebeurt er niet altijd gelijk wat, het mist een beetje de 'feedback' die je eigenlijk zou verwachten...het is een beetje als Dragon Age Origins waar het eigenlijk zou moeten zijn zoals Dragon Age 2, als je een knop indrukt wil je gelijk iets merken. Nu heb ik zelf geen beta gespeeld maar ik hoor van verschillende mensen dat het daar wel in orde was, dus ik heb goede hoop dat ze dit nog gaan fixen.
Jammer dat het je op dit moment niet kan boeien, ik zou je zeker aanraden om het niet te verkopen, probeer het gewoon zo af en toe nog eens, misschien dat het spel je wel kan pakken als er een paar updates overheen gegaan zijn
Nee, dat is Steal (tegelijk een paar letters en een wereld van verschilVerwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:09:
[...]
Zit stealth niet standaard onder F1 bij thiefs? Of is dat spec afhankelijk?
Het was gisteren erg laggy... Heel vervelend. Ben daardoor een paar keer dood gegaan omdat hij te traag reageerde en ik er achter kwam dat ik blijkbaar al verder was dan ik dacht. En middenin een groep foes stond die 1 of 2 levels hoger waren dan ik.Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:46:
[...]
Wat de bediening betreft snap ik wel wat je bedoelt, als je een knop indrukt gebeurt er niet altijd gelijk wat, het mist een beetje de 'feedback' die je eigenlijk zou verwachten...het is een beetje als Dragon Age Origins waar het eigenlijk zou moeten zijn zoals Dragon Age 2, als je een knop indrukt wil je gelijk iets merken. Nu heb ik zelf geen beta gespeeld maar ik hoor van verschillende mensen dat het daar wel in orde was, dus ik heb goede hoop dat ze dit nog gaan fixen.
Ben toen maar bomen gaan omhakken...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Inderdaad, daarmee teleporteer je naar een vijand en leen je een skill (afhankelijk van de klasse van de vijand). Er is een manier dat je daarmee in stealth gaat, maar mijn vraag is dus hoe je met blackpowder stealth in gaat.KoekjevanLU schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:52:
[...]
Nee, dat is Steal (tegelijk een paar letters en een wereld van verschil)
Ik heb het gister ook veel gedaan! en had ergens een RICH copper mine gevonden... Had daar wel 10-15 copper ore gevonden met nog 4-5 upgrade dingen! het voelde als een jackpot haha.Wailing_Banshee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:53:
[...]
Het was gisteren erg laggy... Heel vervelend. Ben daardoor een paar keer dood gegaan omdat hij te traag reageerde en ik er achter kwam dat ik blijkbaar al verder was dan ik dacht. En middenin een groep foes stond die 1 of 2 levels hoger waren dan ik.
Ik zou als ik jou was niet verkopen en het over een week of 2 als alle kindebugs eruit zijn nog een keer proberen, kijk in de tussentijd wat filmpjes op youtube en lees wat guide's die in deze weken zeker uit zullen komen. Als ik zo lees waar je tegenaan loopt lijkt het mij gewoon gewenning en kennis wat je betreft deze game nog niet (volledig) beschikt.
Hmm, was het echt laggy qua verbinding of stotterde de graphics? Dat laatste heb ik namelijk al wel een paar keer gehad, vooral na een waypoint gebruikt te hebben. Dan bleven de graphics stotteren. Dat kon ik steeds vreemdgenoeg oplossen door even uit het spel the alt-tabben naar windows en daarna weer terug naar GW2 te alt-tabben. Weet niet waarom, maar daarna liep het of eigenlijk liep zij weer soepel.Wailing_Banshee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:53:
Het was gisteren erg laggy... Heel vervelend. Ben daardoor een paar keer dood gegaan omdat hij te traag reageerde en ik er achter kwam dat ik blijkbaar al verder was dan ik dacht. En middenin een groep foes stond die 1 of 2 levels hoger waren dan ik.
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Bijvoorbeeld met je healing skill (6: Hide in Shadows) En er zijn ook utility skills waarmee je in stealth gaat: Shadow Trap, Shadow RefugeNathanJ schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:54:
[...]
Inderdaad, daarmee teleporteer je naar een vijand en leen je een skill (afhankelijk van de klasse van de vijand). Er is een manier dat je daarmee in stealth gaat, maar mijn vraag is dus hoe je met blackpowder stealth in gaat.
[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-08-2012 12:05 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Nice! Meteen leeg kopen als ik thuis komStarWolf schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:33:
Voor degenen die het gemist hebben. Je kunt nu Traden. Is open
Moet iedereen nu wel de speciale mats zoals blood, totems en claws gaan plaatsen.
Gisteren mijn eerste uurtjes GW2 en het is nog te kort om echt een mening te vormen.
Wat ik wel had was echt het 'wtf is er allemaal aan de hand'-gevoel. Er worden zoveel dingen in je mik gegooid en niet alles uitgelegd, dus met veel dingen had ik zoiets van; het zal wel, ik begrijp 't later vast wel. En met veel dingen was dat ook al het geval, maar mon dieu wat gebeurt er veel.
Dacht na een paar uur ook: wordt het niet eens tijd voor een level-up ofzo? Toen ik er achter kwam dat ik al level 4 was ondertussen (ze maken er niet echt een fuss van iig, ala explosie van licht en trompetgeschal)...
Dus, het is op dit moment voor mij nog even te veel info (alleen al de verschillende currencies, achievements, vista's, skill points, traits, crafting, etc. etc.), maar heb ook al wat plezier gehad met de events die ik tegenkwam, dus volgens mij gaat het wel goed komen.
Wat ik wel had was echt het 'wtf is er allemaal aan de hand'-gevoel. Er worden zoveel dingen in je mik gegooid en niet alles uitgelegd, dus met veel dingen had ik zoiets van; het zal wel, ik begrijp 't later vast wel. En met veel dingen was dat ook al het geval, maar mon dieu wat gebeurt er veel.
Dacht na een paar uur ook: wordt het niet eens tijd voor een level-up ofzo? Toen ik er achter kwam dat ik al level 4 was ondertussen (ze maken er niet echt een fuss van iig, ala explosie van licht en trompetgeschal)...
Dus, het is op dit moment voor mij nog even te veel info (alleen al de verschillende currencies, achievements, vista's, skill points, traits, crafting, etc. etc.), maar heb ook al wat plezier gehad met de events die ik tegenkwam, dus volgens mij gaat het wel goed komen.
Gisteravond al 3 reset mailtjes gekregen, vanmorgen nog 2.DJrDJ666 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 18:03:
[...]
heb ik nu ook 2 maal gekregen ( vandaag en gisteren) beide op tijdstippen dat ik gewoon ingame was.
ja de mail is van anet zelf.
Somebody (hopefully you!) asked to reset the password on your Guild Wars account.
To change your password, click the link below.
https://account.guildwars...gepastvooreigenveiligheid
If you did not request to reset your password, you can ignore this email and no changes will be made to your account.
Need help or have questions about your Guild Wars account? Visit our support site: http://support.guildwars2.com/.
Thanks!
--The ArenaNet Team
En ik speel geen eens GW2, wel beta gespeeld.
Nee, de activatie van m'n skills waren niet instant (wat ze eergisteren wel waren), en ik had wat last van rubberbanding. Was zo erg zolang ik maar in een lvl17-18 gebied bleef, maar toen ik naar dat 21 gebied wilde, ging dat toch niet helemaal goed... (was zelf 20). Gewoon veel te traag met alles te kunnen starten, inclusief m'n healing.Weakling schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:01:
[...]
Hmm, was het echt laggy qua verbinding of stotterde de graphics? Dat laatste heb ik namelijk al wel een paar keer gehad, vooral na een waypoint gebruikt te hebben. Dan bleven de graphics stotteren. Dat kon ik steeds vreemdgenoeg oplossen door even uit het spel the alt-tabben naar windows en daarna weer terug naar GW2 te alt-tabben. Weet niet waarom, maar daarna liep het of eigenlijk liep zij weer soepel.
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Ik heb het eerlijk gezegt overal mijn chars (leveltje of 30 totaal) het nog nooit gezien volgens mijipl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:16:
er komt in je scherm "level up" te staan, maar mis `t zelf ook wel eens ja.
Niet direct.NathanJ schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:54:
maar mijn vraag is dus hoe je met blackpowder stealth in gaat.
Misschien ben je in de war tussen Black Powder en Blinding Powder.
Black Powder geeft de condition Blindness aan je tegenstander.
Wat wel kan is een Combo finisher te gebruiken, nadat je Black Powder gebruikt hebt.
Area Stealth: Blast Finisher met Cluster Bomb (Shortbow)
Stealth: Leap Finisher met Heartseeker (Dagger mainhand)
Met Dagger mainhand met Pistol offhand krijg je de mogelijkheid om dit zonder weaponswitch te doen. Black Powder zit op 5 (Pistol offhand) en Heartseeker zit dus op 2 (Dagger mainhand).
Wil je toch een andere mainhand gebruiken, kan je bijvoorbeeld Sword Mainhand met Pistol offhand. Black Powder skill gebruiken, snelle weaponswitch naar Shortbow, en Cluster Bomb op 2 gebruiken.
Succes
Het valt me soms op. Maar heb ook wel eens levels gemist... Hey, dacht dat ik lvl16 was, bleek ik al 18 te zijnUhmmie schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:18:
[...]
Ik heb het eerlijk gezegt overal mijn chars (leveltje of 30 totaal) het nog nooit gezien volgens mij
Mischien spuit elf, maar kwam iets leuks tegen op de guildwars 2 wiki
To learn a craft, speak to the relevant master craftsman; they can also answer various questions about the craft, including how to obtain materials or what can be produced. Although a character can only have two disciplines active at a time, they can pay a master craftsman to switch, at cost of 10 per level in the target discipline. Taking on a new discipline is always free, while switching back to a maxed discipline (at Level 400) costs 40 .
Betekent dit dat je als je klaar bent met een crafting skill je dan een andere kan leren en als je die op max hebt je dan voor 40 silver kan switchen? Zou lekker zijn
To learn a craft, speak to the relevant master craftsman; they can also answer various questions about the craft, including how to obtain materials or what can be produced. Although a character can only have two disciplines active at a time, they can pay a master craftsman to switch, at cost of 10 per level in the target discipline. Taking on a new discipline is always free, while switching back to a maxed discipline (at Level 400) costs 40 .
Betekent dit dat je als je klaar bent met een crafting skill je dan een andere kan leren en als je die op max hebt je dan voor 40 silver kan switchen? Zou lekker zijn
Verwijderd
Merken jullie ook op dat GW2 nog steeds vooral op de CPU draait, of dat lijkt mij toch hier het geval.
Ik heb 2 laptops 1 met echte Grafische kaart en 1tje met simpele Grafische kaart op de CPU.
En degenen zonder echte grafische kaart heeft een iets betere CPU en daar draait het dus iets beter op.
Je zou denken als het volledig gebruikt maakt van je GFX kaart en niet zo zeer van je CPU het beter zou moeten draaien op de laptop met Dedicated Grafische kaart?
Ik heb 2 laptops 1 met echte Grafische kaart en 1tje met simpele Grafische kaart op de CPU.
En degenen zonder echte grafische kaart heeft een iets betere CPU en daar draait het dus iets beter op.
Je zou denken als het volledig gebruikt maakt van je GFX kaart en niet zo zeer van je CPU het beter zou moeten draaien op de laptop met Dedicated Grafische kaart?
Inderdaad. En je wordt niet eens teruggeschopt in levels. Je kunt dus gewoon alle crafts maximaliseren op 1 character en switchen.Henkje.doc schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:35:
Mischien spuit elf, maar kwam iets leuks tegen op de guildwars 2 wiki
klopt, bij mij draait de cpu constant rond de 75% terwijl me grafische kaart net aan onder 20% blijft.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:36:
Merken jullie ook op dat GW2 nog steeds vooral op de CPU draait, of dat lijkt mij toch hier het geval.
normaliter is dit bij games 50% cpu en grafisch rond 60%.
vind het geen ramp, alleen moet nu af en toe me computer bijkoelen omdat deze op een warme zolder staat.
dus als het buiten warmer als 24 graden wordt moet verplicht de airco aan om de computer te koelen
Dit komt me dus heel bekend voor.Rivandu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:14:
Gisteren mijn eerste uurtjes GW2 en het is nog te kort om echt een mening te vormen.
En dan zie je soms quests tevoorschijn komen en die verdwijnen dan weer plots.
Echt veel te veel info. Zal de Manual maar eens doornemen
Zal van je cpu afhangen. Bij mij heb ik juist een lage cpu load (<40%) met een 99% gpu load. Maargoed een i5 2500k @ 4.0 ghz is dan ook een relatief krachtige cpu. Toch vermoed ik dat elke sandy/ivy bridge (desktop) cpu gewoon gpu limited gaat zijn.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:36:
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
dit is wel handig voor je server en guildkeuze.
http://www.gw2guilds.org/...u?sort=players&order=desc
http://www.gw2guilds.org/...u?sort=players&order=desc
Mischien nog een tip voor de mensen die het nog niet wisten, voor de traits kan je nog niet zien welke opties je krijgt op bijvoorbeeld 10 punten, maar als je bovenin het zeshoekje klikt krijg je al een keuze-scherm welke 'ability' je wil gebruiken. Zo kan je wat makkelijker vooraf zien welke abilities erbij horen.
Is GW2 nu wel meer multi-core optimised? Ik kom op mijn 6core nog steeds niet over de ~50% CPU heen op low settings, terwijl mijn GPU ook niet voorbij de ~60% gaat, maar ingame toch maar max 40-50FPS draai.sdk1985 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:50:
Zal van je cpu afhangen. Bij mij heb ik juist een lage cpu load (<40%) met een 99% gpu load. Maargoed een i5 2500k @ 4.0 ghz is dan ook een relatief krachtige cpu. Toch vermoed ik dat elke sandy/ivy bridge (desktop) cpu gewoon gpu limited gaat zijn.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Alle 4 core cores ongeveer evenveel load bij mij.Er is er één met iets minder. Dus ja redelijk goed multicore optimized. Stond wel in startzone met weinig players dus zou tijdens grote combat nog kunnen veranderen.SinergyX schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:52:
Mischien nog een tip voor de mensen die het nog niet wisten, voor de traits kan je nog niet zien welke opties je krijgt op bijvoorbeeld 10 punten, maar als je bovenin het zeshoekje klikt krijg je al een keuze-scherm welke 'ability' je wil gebruiken. Zo kan je wat makkelijker vooraf zien welke abilities erbij horen.
[...]
Is GW2 nu wel meer multi-core optimised? Ik kom op mijn 6core nog steeds niet over de ~50% CPU heen op low settings, terwijl mijn GPU ook niet voorbij de ~60% gaat, maar ingame toch maar max 40-50FPS draai.
Blijkbaar is je 6core toch iets te zwak. Ik speel op high/very high (gpu een gtx460 hawk) en haal 40-60 fps (vsync aan).
Vorig jaar toevallig een nieuwe game pc aangeschaft.
Speel continu rond de 60fps met alles op hoogste settings (v-sync)
i7-2600k
2x GTX560Ti
16GB RAM
Van mij hadden de details nog wel iets hoger mogen zijn
i7-2600k
2x GTX560Ti
16GB RAM
Hoe krijg je zown flame enchant op je wapen? Ik zie er veel mensen mee lopen.
Volgens mij is dat een bepaald zwaard. Dus geen enchant.Signex schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:23:
Ik speel nu zelf met een 670OC en 3570k en volgens mij alles op max en het blijft mij verbazen hoe andere spelers in eens poef voor mijn neus staan. Dus van mij zou die draw distance wel wat omhoog mogen.Sanny_83 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:21:
Vorig jaar toevallig een nieuwe game pc aangeschaft.
i7-2600k
2x GTX560Ti
16GB RAM
Ah ok, weet je misschien waar je die kan krijgen? Of is dat een random drop?BioHazard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:23:
[...]
Volgens mij is dat een bepaald zwaard. Dus geen enchant.
Ik vraag me af waar ik guildwars nou moet plaatsen, ik lees veel dingen over dat het pvp minded is en dan weer dingen dat het pve is. moet ik het vergelijken met WOW? of Aion of waar precies kan ik het mee vergelijken? denk dat de meesten everquest 1 niet kennen maar lijkt me erg vet om zo'n game te hebben weer....
Is het niet wellicht de Fiery Dragon Sword die je als Hall of Monuments reward kreeg vanuit Guild Wars 1?Signex schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:24:
[...]
Ah ok, weet je misschien waar je die kan krijgen? Of is dat een random drop?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
Waarschijnlijk heb jij het over de Fiery Dragon Sword. Dit is een zwaard die in GW1 zat, en je (voor zover ik weet) alleen in GW2 kan krijgen als je genoeg HoM punten in 1 hebt verzameld. Wat er dus op neer komt dat je GW1 voor een bepaalde tijd gespeeld moet hebben om het zwaard in 2 te kunnen krijgen.Signex schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:24:
[...]
PS5 PSN: UnrealKazu
Ben ik ook wel benieuwd naar, heb ze ook al een paar keer gezien maar geen idee hoe je eraan kunt komen!Signex schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:24:
[...]
Edit: awww bummer...
[ Voor 4% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-08-2012 13:30 ]
Ik heb me laten vertellen dat dat vlammenzwaard een reward is voor spelers die GW1 gespeeld hebben en daar bepaalde zaken bereikt hebben.Signex schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:24:
[...]
http://wiki.guildwars2.com/wiki/Conjure_Flame_AxeSignex schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:23:
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Heb vroeger wel GW1 gespeeld, maar die account ben ik helemaal vergeten en staat op een oer oude email die ik niet meer weet.Kazu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:30:
[...]
Waarschijnlijk heb jij het over de Fiery Dragon Sword. Dit is een zwaard die in GW1 zat, en je (voor zover ik weet) alleen in GW2 kan krijgen als je genoeg HoM punten in 1 hebt verzameld. Wat er dus op neer komt dat je GW1 voor een bepaalde tijd gespeeld moet hebben om het zwaard in 2 te kunnen krijgen.
dat bedoelt ie niet
maar is hoogst waarschijnlijk via gw1, normale wapens zien er niet uit op lage levels ;p
Zijn er dan ook hogere level wapens die standaard zulk soort effecten hebben in GW2?
Hebben jullie ook een tekort aan trophies? Benondertussen level 20 (sylvari) en had alleen voldoende tiny venom sacks. Van alle andere had ik er minder dan 10.
Ondanks dat elk item wat ik heb gecraft een discovery was zit ik nu op level 52 tailoring. Ik heb dus nog 20 levels te gaan (!). Ik heb al 2 keer een uurtje "gegrind" maar dat was ook niet echt succesvol.
Iemand wat tips waar ik goed aan vials of weak blood, tiny totems, claws, etc kan komen?
Ondanks dat elk item wat ik heb gecraft een discovery was zit ik nu op level 52 tailoring. Ik heb dus nog 20 levels te gaan (!). Ik heb al 2 keer een uurtje "gegrind" maar dat was ook niet echt succesvol.
Iemand wat tips waar ik goed aan vials of weak blood, tiny totems, claws, etc kan komen?
YeahSnoeiKoei schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:38:
Zijn er dan ook hogere level wapens die standaard zulk soort effecten hebben in GW2?
YouTube: Guild Wars 2 - Jotun Great Sword
Verwijderd
Is al een hele discussie over geweest, het klopt dat je er niet veel krijgt.sdk1985 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:43:
Hebben jullie ook een tekort aan trophies? Benondertussen level 20 (sylvari) en had alleen voldoende tiny venom sacks. Van alle andere had ik er minder dan 10.
Wat ik kan aanraden (was mijn manier om ze snel te krijgen) is om de starter zones van de andere races te doen, je zal versteld staan.
Wat je het beste kan doen is goed op de officiële wiki kijken. Zelf ben ik armorsmith en had ik een vergelijkbaar probleem dus ben ik op de wiki gaan kijken of er ook discoveries waren waarbij ik die items niet nodig had, of andere items kon gebruiken die ik wel had. Als ik geen stomme fout had gemaakt was ik nu 100+ armorsmith geweest, ik heb namelijk al een hele sloot ijzer liggen maar ik kan er nog niets mee ^_^sdk1985 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:43:
Sowieso droppen bepaalde items meer van bepaalde mobs dan van andere. Die vials of blood droppen bijvoorbeeld heel vaak van harpies en bats.
Voor dit soort info hoop ik dus dat de wowhead-achtige sites snel hun database een beetje op niveau krijgen, op dit moment hebben we gewoon niet genoeg info...ik wil best farmen maar dan wel met een behoorlijke droprate.SnoeiKoei schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:48:
Sowieso droppen bepaalde items meer van bepaalde mobs dan van andere. Die vials of blood droppen bijvoorbeeld heel vaak van harpies en bats.
Dat is het mooie hiervan.. iedereen moet nog ontdekken.
Ik voel een beetje de community zoals die in vanillawow was opkomen.
Dit is wel een hele handig guide voor als je wilt gaan craften. Erg uitgebreid:
http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.html
http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.html
http://www.tabletsnederland.nl Alles over tablets |
In mijn geval (tailoring) had ik de invisible bag al discovered. Kom er twee tegen die ik nog niet heb gedaan; rune of life en craftman bag. Niet voldoende voor 20 levels.Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:48:
[...]
Wat je het beste kan doen is goed op de officiële wiki kijken. Zelf ben ik armorsmith en had ik een vergelijkbaar probleem dus ben ik op de wiki gaan kijken of er ook discoveries waren waarbij ik die items niet nodig had, of andere items kon gebruiken die ik wel had. Als ik geen stomme fout had gemaakt was ik nu 100+ armorsmith geweest, ik heb namelijk al een hele sloot ijzer liggen maar ik kan er nog niets mee ^_^
Ik had voor mijn farm run op de wiki gekeken en volgens de wiki zou weak blood van tamini? archers droppen die in queensdale in shaemore zouden zitten. Blijkt vervolgens niks van te kloppen. Uiteindelijk die archers in het midden van quensdale tegengekomen en er stuk of 30 gekilled en had maarliefst 2 vials of weak blood....
Nogmaals die tiny venom sacks gaan prima, zijn paar spider spots in sylvari startzone waar echt elke 2 spiders 1 droppen. Niemand zo'n spot tegengekomen voor andere trophy's?
Ja bij de officiele wiki ontbreekt nog de info waar bepaalde materialen zouden kunnen droppen. Zo heb ik nog een tweede crystal sliver nodig voor een discovery (heb er 1, discovery-scherm geeft aan dat ik er 2 moet hebben) en ik kan er maar niet achterkomen waar ik die eerste vandaan moet hebben gehaald. op internet vind ik alleen crafting recipes met zo'n ding. En hij is blijkbaar rare maar dat wist ik alCronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:50:
[...]
Voor dit soort info hoop ik dus dat de wowhead-achtige sites snel hun database een beetje op niveau krijgen, op dit moment hebben we gewoon niet genoeg info...ik wil best farmen maar dan wel met een behoorlijke droprate.
Ja ik heb een hele berg aan zilver ore, maar daar kan ik niks mee.... moet me eerst nog even door de koperore werken. Helaas kom ik die niet echt meer tegen bij level 25 gebieden.Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:48:
[...]
Wat je het beste kan doen is goed op de officiële wiki kijken. Zelf ben ik armorsmith en had ik een vergelijkbaar probleem dus ben ik op de wiki gaan kijken of er ook discoveries waren waarbij ik die items niet nodig had, of andere items kon gebruiken die ik wel had. Als ik geen stomme fout had gemaakt was ik nu 100+ armorsmith geweest, ik heb namelijk al een hele sloot ijzer liggen maar ik kan er nog niets mee ^_^
Verwijderd
Gister had ik in ieder geval een random act of kindness van iemand. Ik had per ongeluk een behoorlijke stack leathers naar hem verstuurd. (De naam voor wie het bedoeld was stond in de subjectbeebie121 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:53:
Heel snel kreeg ik whispers dat het vast niet voor hem bedoelt was en het terug zou sturen.
Als die d'r mee weg was gerend dan had ik nooit geweten wie het was geweest! Op zich geen big deal, maar toch netjes
Geen idee trouwens waarom de mail bij hem belande. Blijkbaar gaat, als je geen receiver invult, de mail naar de dichtsbijzijnde persoon ofzo.
Ik vond dat in vanilla wow juist niet zo leuk...een select groepje mensen wist alle goede routes om dingen te farmen en had daardoor praktisch de hele economie in handen...als je wilde raiden kon je vervolgens de hoofdprijs betalen voor je consumables of zelf proberen een route te vinden die niet helemaal kapotgefarmd werd...beebie121 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:53:
Verwijderd
Je moet in Queensdale rondom dat eilandje buiten het kasteel farmen. Daar lopen van die kleine draakjes rond (lvl 6-8 ongeveer) en ik had in iets meer dan een uur 44 weak blood te pakken. Respawnrate is vrij hoog daar. Op dat eilandje is ook een hartje en een repairfiguur. Dat zoekt wellicht wat makkelijker.sdk1985 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:55:
[...]
In mijn geval (tailoring) had ik de invisible bag al discovered. Kom er twee tegen die ik nog niet heb gedaan; rune of life en craftman bag. Niet voldoende voor 20 levels.
Ik had voor mijn farm run op de wiki gekeken en volgens de wiki zou weak blood van tamini? archers droppen die in queensdale in shaemore zouden zitten. Blijkt vervolgens niks van te kloppen. Uiteindelijk die archers in het midden van quensdale tegengekomen en er stuk of 30 gekilled en had maarliefst 2 vials of weak blood....
Nogmaals die tiny venom sacks gaan prima, zijn paar spider spots in sylvari startzone waar echt elke 2 spiders 1 droppen. Niemand zo'n spot tegengekomen voor andere trophy's?
true! maar toch had je wel een community. er was respect voor hetgene wat je had gedaan en er waren spelers bij die iedereen wel kende op de server omdat ze iets speciaals hadden gedaan.Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 13:59:
[...]
Ik vond dat in vanilla wow juist niet zo leuk...een select groepje mensen wist alle goede routes om dingen te farmen en had daardoor praktisch de hele economie in handen...als je wilde raiden kon je vervolgens de hoofdprijs betalen voor je consumables of zelf proberen een route te vinden die niet helemaal kapotgefarmd werd...
Het was een soort online koffiekamer: zo van goh heb je het gehoord? die en die heeft dat gedaan. ja knap he? bla bla bla...
Ik vond het juist mooi aan de community in vanilla wow dat als je help zei dat iemand je ook daadwerkelijk hierlp.
En hoewel een LFG channel voordelen heeft vind ik dat het de community om zeep helpt. Ninja's etc.. noobschreeuwers en ragequitters kwamen, mijns inziens, geheel door de lfg tool.
en nu is iedereen noob zeg maar en mensen zijn nog bereid om elkaar te helpen. Vind ik erg leuk
Ik betwijfel trouwens of er echte farmspots zullen ontstaan. De materialen lijken vooral te zijn gekoppeld aan het type mob:
Venom Sack: spinnen en insecten (vb. Wasps, Spiders, Fire Flies)
Totem: humanoids (vb. Grawl, Jotun)
Blood: beesten (vb. Minotaurs, Drakes, Bats)
Claws: kat- en hondachtigen (vb. Snow Leopards, Wolves)
Bone: undead (vb. Risen)
Volgens mij is de droprate niet echt heel anders op verschillende locaties. Wel zal de ene mob wat makkelijker of efficienter te killen zijn (bijvoorbeeld door snellere respawns, dichter bij elkaar, etc.).
Volgens mij is de droprate niet echt heel anders op verschillende locaties. Wel zal de ene mob wat makkelijker of efficienter te killen zijn (bijvoorbeeld door snellere respawns, dichter bij elkaar, etc.).
[ Voor 3% gewijzigd door Morrar op 29-08-2012 14:21 ]
Ik ben voor het craften nog op zoek naar die Tiny Totems. Die krijg je dan dus van Bandits ook?
Zou mooi zijn, dan kan ik straks nog even een box of armor maken ;-)
Morrar schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:17:
Ik betwijfel trouwens of er echte farmspots zullen ontstaan. De materialen lijken vooral te zijn gekoppeld aan het type mob:
Ehm lijstje was even losjes uit mijn hoofd (zit op werk). Maar bandits zijn "mensen", ik bedoelde meer "mensachtigen" met de term humanoids. Volgens mij droppen bandits ze niet, maar alleen wezens die in tribes leven. Ik zou eerder Sons of Svanir of Grawl gaan farmen voor die totems.coolz schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:23:
Ik ben voor het craften nog op zoek naar die Tiny Totems. Die krijg je dan dus van Bandits ook?
[...]
Waar het me vooral om ging is dat het lijkt alsof de drops afhangen van het soort mob en dat de droprate verder niet heel verschillend lijkt
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 29-08-2012 14:30 ]
Ik ben nog maar ergens in de starterszone en heb al wel een stuk of 9 totems kunnen verzamelen, maar denk dat ze afkomstig zijn uit van die zakjes.
Denk dat ik dan maar even het verhaal moet gaan volgen en kijken wanneer ik Grawl, Jotuns tegen ga komen
Denk dat ik dan maar even het verhaal moet gaan volgen en kijken wanneer ik Grawl, Jotuns tegen ga komen
Ook nog een goed punt, als je mobs kan vinden die crafting material zakjes veel droppen (bijvoorbeeld bandits en piraten) kan dit ook wel eens nuttig zijn om te farmen, zeker als je ook nog wel wat 'gewone' mats kan gebruiken (cloth/ore/hout/leer/etc.)coolz schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:32:
Ik ben nog maar ergens in de starterszone en heb al wel een stuk of 9 totems kunnen verzamelen, maar denk dat ze afkomstig zijn uit van die zakjes.
Ik ben al mijn clothes kwijt hoe kan dat?
Heb je per ongeluk "Deposit Collectibles" gedaan?
Dan zitten ze namelijk in bank storage.
Bedoel je echt clothes of bedoel je cloth of bedoel je gear? Waar gebruik je het normaal voor?GluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:38:
Ik ben al mijn clothes kwijt hoe kan dat?
Wat overigens een geweldige optie is!Guido001 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:40:
Heb je per ongeluk "Deposit Collectibles" gedaan?
Eensch, ik zou zelfs willen dat alle zaken die naar de collection kunnen daar ook gelijk heengestuurd worden, scheelt weer klikken
Verwijderd
Niet overdrijven hé.Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:41:
[...]
Eensch, ik zou zelfs willen dat alle zaken die naar de collection kunnen daar ook gelijk heengestuurd worden, scheelt weer klikken
Ik vind het goed zo. Anders moet je, als iets dropt wat je meteen kan gebruiken, nog naar de bank lopen. Dat vind ik erger.
Trouwens: die "deposit collectibles" vind ik samen met de autoloot-functie echt geweldig aan dit spel!
Bedoel je dat ze meteen voor craften kan gebuiken, ipv eerst uit bank halen daarna craften en dan rest weer terug stopen ?Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:41:
[...]
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
autoloot-functie? huh?
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:44:
[...]
Niet overdrijven hé.![]()
Ik vind het goed zo. Anders moet je, als iets dropt wat je meteen kan gebruiken, nog naar de bank lopen. Dat vind ik erger.
Trouwens: die "deposit collectibles" vind ik samen met de autoloot-functie echt geweldig aan dit spel!
Al mijn gear wat ik aan had is verdwenen indd, heb nog nooit een MMO gespeeld dus het is even wennen allemaalCronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:40:
[...]
Bedoel je echt clothes of bedoel je cloth of bedoel je gear? Waar gebruik je het normaal voor?
Verwijderd
Kijk eens in je options menu. Als je "autoloot" aanzet, moet je maar 1 keer op F drukken en wordt alles meteen opgeraapt.
Misschien naar je 'town' set geswitched? (in Hero panel bovenaan je character staat die optie dacht ik)GluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:46:
[...]
Al mijn gear wat ik aan had is verdwenen indd, heb nog nooit een MMO gespeeld dus het is even wennen allemaal
Dat zou ik wel heel graag willen.Teunis schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:44:
Bedoel je dat ze meteen voor craften kan gebuiken, ipv eerst uit bank halen daarna craften en dan rest weer terug stopen ?
Hoogstwaarschijnlijk ben je te vaak dood gegaan, en is je gear zo damaged dat ie stuk is, en je hem niet meer aan kan trekken.GluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:46:
[...]
Al mijn gear wat ik aan had is verdwenen indd, heb nog nooit een MMO gespeeld dus het is even wennen allemaal
Even in de dichtstbijzijnde grote stad/dorp naar een repair NPC lopen, en je gehele armor laten repairen
PS5 PSN: UnrealKazu
Crafting materialen kun je met deposit all collectibles inderdaad naar de collections-tab van je bank sturen (accountgebonden, dus ook andere characters kunnen er bij!). Bij crafting stations heb je ook toegang tot je bank en kun je meteen van de collectibles-tab pakken wat je nodig hebt op dat moment. Ideaal!
Na een tijdje mobs slopen en gatheren (tassen bijna vol met troep) ga ik naar een vendor, doe ik sell junk, gebruik ik de deposit collectables functie, daarna compact zodat alles wat ik nog heb bij elkaar zit, dan effe salvagen en nog een keer deposit en ik heb weer nette tassen.
Overigens worden miniatures (zoals de Rytlock miniature) ook naar je bank gestuurd met deze functie, tenzij ze je in een invisible bag / box doet.
Na een tijdje mobs slopen en gatheren (tassen bijna vol met troep) ga ik naar een vendor, doe ik sell junk, gebruik ik de deposit collectables functie, daarna compact zodat alles wat ik nog heb bij elkaar zit, dan effe salvagen en nog een keer deposit en ik heb weer nette tassen.
Overigens worden miniatures (zoals de Rytlock miniature) ook naar je bank gestuurd met deze functie, tenzij ze je in een invisible bag / box doet.
Dat is dus niet nodig, want je kan alleen maar craften bij een crafting station en in die crafting station zitten bank en collectibles al ingebouwd. Nog beter zou natuurlijk zijn als je gelijk de mats uit je collectibles kon gebruiken om te craften maar ergens heeft het ook wel wat om zelf controle te hebben over hoeveel mats je gaat gebruiken om te craften.Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:44:
[...]
Niet overdrijven hé.![]()
Ja, was blij toen ik eindelijk zo'n box kon maken! Bleef m'n Red Tabby Cat tenminste bij mij...SnoeiKoei schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:49:
Verwijderd
Ja, inderdaad, je hebt gelijk.Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:52:
[...]
Dat is dus niet nodig, want je kan alleen maar craften bij een crafting station en in die crafting station zitten bank en collectibles al ingebouwd. Nog beter zou natuurlijk zijn als je gelijk de mats uit je collectibles kon gebruiken om te craften maar ergens heeft het ook wel wat om zelf controle te hebben over hoeveel mats je gaat gebruiken om te craften.
Mijn excuses. Ik heb nog maar 2 uurtjes in dit spel gestoken.
Guys ik zit met een dilemma en met een vraagje.
Ik kan niet kiezen tussen mijn Sylvari Elementalists
Ik heb eentje water/air en eentje fire/air. Dus om de keuze te vergemakkelijken vraag ik het volgende:
Welke elementals van alle beschikbare worden volgens jullie het minst gebruikt?
En twee: ik heb nu een dagger op mijn water/air sylvari elementalist en dat ziet er echt cool uit. Maar ik ben nu nog low lvl. Heeft een elementalist meer baat bij een staff o.i.d. dan bij bijv een dagger? Of maakt het niet uit en is het net wat je het lekkerst vind spelen? Klopt het dat de range met een staff sowieso groter is?
Ik heb eentje water/air en eentje fire/air. Dus om de keuze te vergemakkelijken vraag ik het volgende:
En twee: ik heb nu een dagger op mijn water/air sylvari elementalist en dat ziet er echt cool uit. Maar ik ben nu nog low lvl. Heeft een elementalist meer baat bij een staff o.i.d. dan bij bijv een dagger? Of maakt het niet uit en is het net wat je het lekkerst vind spelen? Klopt het dat de range met een staff sowieso groter is?
Voor zover ik weet hebben alle elementalists spells van alle elements. Waarom zou je moeten kiezen? Of heb je het nou over waar je trait points in gaat steken?IngamerX schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:54:
Klopt zie het nou pas... stomKazu schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:49:
[...]
Hoogstwaarschijnlijk ben je te vaak dood gegaan, en is je gear zo damaged dat ie stuk is, en je hem niet meer aan kan trekken.
Even in de dichtstbijzijnde grote stad/dorp naar een repair NPC lopen, en je gehele armor laten repairen
Bedankt !
Waarom nu al zo sterk kiezen? Je kan je trait points gewoon resetten als je dat wil, niets is daar permanent aan, en aangezien er in totaal 272 skill points te verdienen vallen met levelen + exploren alleen al kan je alle skills met skillpunten kopen als je dat leuk vindt?IngamerX schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:54:
Guys ik zit met een dilemma en met een vraagje.
alle wapens hebben hun eigen skills en die skills hebben weer een bepaalde range
het mooie is dat die range logisch is; een dagger heeft een kortere range dan een zwaard en een zwaard minder dan een pistool
bij elementalist is een dagger voor close-combat, een scepter voor midrange en een staff long-range
elementalists overleven het hart van een gevecht niet echt heel lang, denk dus dat daggers uiteindelijk niet viable blijven omdat je gewoon te snel dood gaat (zeker in PVP)
(of je moet heel erg defensive gaan bouwen qua gear+traits)
het mooie is dat die range logisch is; een dagger heeft een kortere range dan een zwaard en een zwaard minder dan een pistool
bij elementalist is een dagger voor close-combat, een scepter voor midrange en een staff long-range
elementalists overleven het hart van een gevecht niet echt heel lang, denk dus dat daggers uiteindelijk niet viable blijven omdat je gewoon te snel dood gaat (zeker in PVP)
Dan is alles zwaarbeschadigd. Ik was gisteren ook mijn bovenkleren en schoenen kwijt, ik liep in een gele BH rond.GluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 14:46:
[...]
Even repareren denk ik.
@Cronax en snoeikoei:
Het is een beetje een thema wat ik kies. Zie de screenshots van mij characters, dan begrijpen jullie wellicht uit welke hoek ik kom :P: http://s105.photobucket.com/albums/m237/IngamerX/GW2/
Ik weet niet welke van die twee ik als main moet nemen.
@god
Ty voor de ino, dat maakt het goed duidelijk. Ik denk dat voor WvW dan staff heel goed is, en bij PvP wellicht een dagger, omdat afstand houden dan een stuk lastiger is. Maar staff/scepter is de main way to go I guess.
Het is een beetje een thema wat ik kies. Zie de screenshots van mij characters, dan begrijpen jullie wellicht uit welke hoek ik kom :P: http://s105.photobucket.com/albums/m237/IngamerX/GW2/
@god
Ty voor de ino, dat maakt het goed duidelijk. Ik denk dat voor WvW dan staff heel goed is, en bij PvP wellicht een dagger, omdat afstand houden dan een stuk lastiger is. Maar staff/scepter is de main way to go I guess.
Daar hebben elementalists Earth voor, die heeft een hele reeks toughness en defensive traits. (+10% toughness alleen al voor ieder trait-point in Earth). Daarmee moet het waarschijnlijk wel aardig mogelijk zijn om toch vooraan in de gevechten te staan met je daggers.godofal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:00:
Het precieze resultaat weet ik natuurlijk niet zeker, ben pas level 13 (hopelijk vanavond nog weer 1 of 2 erbij spelen in t uurtje dat ik tijd heb).
[ Voor 10% gewijzigd door KoekjevanLU op 29-08-2012 15:10 ]
Is het dan niet handiger om de looks van je character neutraal te maken zodat je beide kanten op kan? De kleren kan je ingame aanpassen op ieder moment dus dan heb je toch de looks. Als je sowieso air gaat gebruiken kan je misschien beter daar je looks op aanpassen als je dat echt wilIngamerX schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:08:
@Cronax en snoeikoei:
@god
Ik vind het nu wel best lastig om een hoger level te krijgen, ben pas level 9 en heb de meeste quest's al gedaan de quest's die ik nog moet doen zijn niet haalbaar met dat level wat ik nu heb en de hele tijd monsters afmaken van mijn eigen level schiet ook niet echt op
Verwijderd
Tailoring of andere jobs en wvwvw kan je doen en echt alles van gathering tot mining. Alles wat je kan doen in gw 2 lvl je van up.GluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:12:
Ik vind het nu wel best lastig om een hoger level te krijgen, ben pas level 9 en heb de meeste quest's al gedaan de quest's die ik nog moet doen zijn niet haalbaar met dat level wat ik nu heb en de hele tijd monsters afmaken van mijn eigen level schiet ook niet echt op
Mee doen met Events zorgt altijd voor aardig wat xpGluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:12:
Genoeg andere manieren om experience te halen: verkennen, craften, dynamic events, PvP, andere startzones. Bovendien zie je vast een hartje over het hoofd als je denkt dat je alles van jouw level gedaan hebt.GluonC schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:12:
Ye van de kleren weet ik. Maar die wit blauwe is dus eigenlijk air based, maar door de looks is het ook cool om als alt water te nemen dacht ik zo.Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 15:12:
[...]
Is het dan niet handiger om de looks van je character neutraal te maken zodat je beide kanten op kan? De kleren kan je ingame aanpassen op ieder moment dus dan heb je toch de looks. Als je sowieso air gaat gebruiken kan je misschien beter daar je looks op aanpassen als je dat echt wil
Ik denk dat ik gewoon voor die ga. Die oranje ziet er ook tof uit, maar iedereen gaat al vuur/air, dat vind ik een beetje jammer en daarom doe ik graag eens wat anders.
Oe ja, die bedoel ik. Maar als je heart seeker doet en de vijand raakt, ben je dan niet meteen je stealth kwijt en dus ook je eerste stealth hit?Myke schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 12:20:
[...]
Niet direct.
Misschien ben je in de war tussen Black Powder en Blinding Powder.
Black Powder geeft de condition Blindness aan je tegenstander.
Wat wel kan is een Combo finisher te gebruiken, nadat je Black Powder gebruikt hebt.
Area Stealth: Blast Finisher met Cluster Bomb (Shortbow)
Stealth: Leap Finisher met Heartseeker (Dagger mainhand)
Met Dagger mainhand met Pistol offhand krijg je de mogelijkheid om dit zonder weaponswitch te doen. Black Powder zit op 5 (Pistol offhand) en Heartseeker zit dus op 2 (Dagger mainhand).
Wil je toch een andere mainhand gebruiken, kan je bijvoorbeeld Sword Mainhand met Pistol offhand. Black Powder skill gebruiken, snelle weaponswitch naar Shortbow, en Cluster Bomb op 2 gebruiken.
Succes
als je elke area waarin je quests doet eerst 100% explored blijf je geloof ik altijd boven het quest level. Ik ben aan mijn 3e area (waarvan 1 stad) bezig en ben al level 24
@gluonc google ff, deze "vraag" is echt al 100x langs gekomen in dit topic
ik denk toch dat ik scepter/dagger ga, dagger/dagger is leuk maar net wat te gevaarlijk
offhand dagger geeft me toch nog de leukste skill ervan; ride the lightning
nu nog een leuke scepter zoeken
ik denk toch dat ik scepter/dagger ga, dagger/dagger is leuk maar net wat te gevaarlijk
offhand dagger geeft me toch nog de leukste skill ervan; ride the lightning
nu nog een leuke scepter zoeken
Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.
Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.