Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

sleep is for the weak!

pet is ook voor mij de reden geweest dat ik niet ranger ben gegaan, is al lastig zat om jezelf goed bezig te houden in de grotere gevechten, laat staan nog een (die ook nog 's nutteloos word bij meer van 5V5...)

• ipl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-10-2019

ipl

ja best vervelend ook al die pets die met revive rondlopen daar ;p

echt geen hol aan op shiverpeaks nu, alle wvw mappen compleet bezet door shiverpeaks en er is totaal niets te doen.

[ Voor 47% gewijzigd door ipl op 29-08-2012 07:32 ]

ipl schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 06:55:
ja best vervelend ook al die pets die met revive rondlopen daar ;p
Ze hebben wat aanpassingen gedaan. Als een gevecht afgelopen is, en je verwacht niet snel in een ander gevecht te komen, hoef je je pet niet te reviven. Dat gebeurt automatisch. Net als jij je heatlh terug krijgt, krijgt je pet dat ook. Wanneer dan het balkje weer vol is, is je pet automatisch revived.

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Dit ook echt :D

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/ra2ouc.png

• ipl

ipl

lol

Verwijderd

Na een Necro (lvl 5) en Guardian (lvl 5) nu een Ranger genomen. Ben er nog niet helemaal uit wat ik fijn vind spelen.

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Je punt? Beetje trollerige post zeg.. maar goed.

Gister toch nog gelukt om samen met mn vriendin te spelen. Allebei level 4 nu. Elementalist+Guardian, heerlijke combo.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Mijn Warrior is nu lvl 12 in Queensdale, echter heb ik nog 2 hartjes over in dit gebied, van lvl 14 & 15, en mijn personal story quest is ook lvl 14. Wat nu? :)

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022

Sabrac

<SG> Sabrac#2206

shoombak schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:16:
Mijn Warrior is nu lvl 12 in Queensdale, echter heb ik nog 2 hartjes over in dit gebied, van lvl 14 & 15, en mijn personal story quest is ook lvl 14. Wat nu? :)
Dynamic events, crafting, world vs world :) genoeg opties.

Ben nu zelf lvl 35 en moet zeggen dat ik van 10 tot 14 de grootste probleem had.
Ben toen WvW in gegaan en na 3 of 4 uurtjes was ik 4 levels verder.

Nu speel ik elke avond wat WvW en krijg iets van 1 level per 1 á 2 uur, afhankelijk van hoe goed het gaat.

Mocht je geen fan zijn van WvW of crafting, dan kan je altijd nog naar een andere starters area (Norn / Charr / Sylvari of Azura) en daar de resterende levels halen :)

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Verwijderd

Blijft klooien met de Guild Invites. Heb overigens het gevoel dat ik met mensen ingame zit te praten die hier nu ook posten :)

• KoekjevanLU
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:06
godofal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 05:43:
oh man, ik heb de hele tijd met een staff gespeeld op m'n ele, daarnet met dual daggers rondgelopen en man dat is verdomd leuk
eerste keer dat ik actief tussen m'n elementen switch tijdens gevechten, en geweldige effecten ermee
gewoon keihard overal tussendoor duiken, wat shotgunachtige aanvallen uitvoeren, CCtje erop en weer wegduiken, héérlijk :)

hoorde alleen wel dat het weinig nut gaat hebben wat later in het spel, klopt dit? (lvl33 nu)
Dual daggers zijn ook verreweg mijn favoriet momenteel, voor m'n elementalist. Switch regelmatig tussen de elementen (meestal earth en water) midden in een gevecht. Die Churning Earth is echt fantastisch, duurt een tijd om te casten, maar het effect (visueel en damage) is geweldig :)

Met de overige skills (heb pas 2 slots unlocked, ben pas lvl13) ben ik nog wat aan het spelen, de elemental bevalt me wel aardig, aangezien de earth-elemental wel redelijk taai is en mooi wat aggro pakt.
Ik had me dus voorgenomen 3 toons redelijk simultaan op te laten gaan qua level he… Nou, tot zover het voornemen. Mijn Sylvari necro zit nog op lvl10 en mijn Asura thief zelfs maar op 2, die is net losgelaten in het startgebied. Met mijn Charr warrior ben ik nu lvl20 en ben ik druk aan het klimmen, springen en verkennen. Gisteravond in een uurtje bijna heel Lion’s Arch verkend, vanavond even afmaken en verder waar ik was qua gebied.

Wat een gaaf spel en wat een geweldige omgevingen!!!

Het enige wat op mij onlogisch overkomt is dat gebieden helemaal niet logisch aan elkaar grenzen. Vanuit groen Charr-gebied (Plains of Ashford) loop je bijvoorbeeld een bijna-woestijn (Diessa Plateau) in, dan sta je ineens in een tropisch paradijs (Lion’s Arch) en van daar sta je of in de ijzige kou (Norn-gebied) of in gematigde zone (Human area). Er zitten geen overgangen tussen waardoor het klopt, als je naar Norn-gebied toegaat heb je nog niet het idee dat je eerst steeds hoger en kouder komt zegmaar. In WoW en Rift heb je veel geleidelijker overgangen tussen landschapstypen.

Ik weet nog niet of een en ander verklaard wordt door lore of door GW1 bijvoorbeeld, als iemand hier een verklaring heeft voor dit chaotische landschap ben ik benieuwd.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• godofal
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

KoekjevanLU schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:32:
[...]

Dual daggers zijn ook verreweg mijn favoriet momenteel, voor m'n elementalist. Switch regelmatig tussen de elementen (meestal earth en water) midden in een gevecht. Die Churning Earth is echt fantastisch, duurt een tijd om te casten, maar het effect (visueel en damage) is geweldig :)

Met de overige skills (heb pas 2 slots unlocked, ben pas lvl13) ben ik nog wat aan het spelen, de elemental bevalt me wel aardig, aangezien de earth-elemental wel redelijk taai is en mooi wat aggro pakt.
grappig, ik gebruik voornamelijk vuur en lucht :P
ook wel wat water als er veel zwakke mobs zijn, 1ste water skill hakt daar zo lekker doorheen :Y)

mss toch wat meer battle-mage richten ipv longrange casten, beetje durability erbij + die tornado ulti en je veegt met iederen de vloer aan oOo

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren een poging gedaan om ascalon catacombs, de eerste dungeon te doen.
na 1u30 minuten waren we er nog altijd niet in geslaagd om met de 5 man party in DEZELFDE instance van de dungeon te komen.
welk systeem hebben ze daar in godsnaam voor gemaakt. partyleader joined, en iedereen komt in een apparte instance...
na 2u in en uitlopen slaagden we er maar in om met max 4 man toch in dezelfde instance te belanden.
toen dacht ik, je m'en fou en ben ik verder gaan lvlen...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Verwijderd

Dat probleem kwam ook in BWE2 voor, maar was daarna volgens mij opgelost :S Destijds konden wij het "fixen" door de problematische personen (degenen in wiens instance je terecht komt) een andere instance in te laten gaan (bijv. één van de story instances in the Black Citadel of Divinity's Reach, enz) en daarna terug te komen.

• kowlier
mja, we hebben vanalles geprobeerd. samen op zelfde overflow, client rebooten, in andere gebieden afspreken en lopen, niets werkte...
dat was toch wel mijn eerste echte klacht over de game.

nog een (luxe)probleem dat ik nu heb, is dat ik niet weet waar eerst te gaan :p zoveel zones die ik kan doen aan lvl 31, en ik kan maar niet kiezen :(

Verwijderd

Ben nu op het punt gekomen dat ik 3 level 5's heb en nog steeds niet kan kiezen welke mijn main wordt.

Necromancer: doet voor mijn gevoel aardig wat damage, vind de attacks alleen een beetje wazig uitgewerkt waardoor ik minder het gevoel heb dat ik echt damage doe (vergeleken bij een class met fysieke attacks). Tot heden nog weinig survival skills, geen CC bijvoorbeeld. Twijfel een beetje in hoeverre het kiten/wegrennen wordt ipv CC en op afstand nuken.

Guardian: veel armor en hoge survivability, vind de skills te veel op defence gericht (enkel shields etc.) waardoor ik het gevoel heb erg weinig damage te doen en daardoor duren de gevechten lang. Erg veel skills om allies te supporten maar als je alleen speelt heb je daar weinig aan.

Ranger: fijne class met duidelijk zichtbare aanvallen (ivm Necromancer) en een pet die goed reageert. In WoW startte ik echter ook met een Hunter die ik op level 85 niet meer aangeraakt heb. Twijfel dus of dit hier ook gaat gebeuren. In D3 ook Demon Hunter.

• kowlier
necromancer heeft zijn death shroud :p die heeft geen escape nodig...

guardian : met de juiste traits en een greatsword / scepter torch doe je toch wel heel wat damage. is mijn speelstijl atm.

[ Voor 47% gewijzigd door kowlier op 29-08-2012 08:59 ]

Verwijderd

Dat is wat je met F1 doet neem ik aan? Dat gedeelte snap ik nog niet helemaal. Had het idee dat je daar extra damage doet maar dat valt tegen. Zit je in die modus om ondertussen te healen?

Denk dat ik met iedere class nog wat meer moet spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 09:00 ]

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

Guardian kun je ook een 2 handed weapon geven of een torch in je off hand. Zo kun je met een 2 handed sword bv goed area of effect attacks creëren. Zelf speel ik met een Hammer of 2 Handed sword als 1e setup en een mace + shield als 2e.

psn-id: Jacman

Verwijderd

Heb nu inderdaad 2x een 1-hander met Guardian en dat hakt wel aardig. Alleen als ik naar de skills kijk dan is het allemaal gebaseerd op blocks, heals en support aan allies. Voor mijn gevoel is alleen attack 1 een echte aanval.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
godofal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 05:43:
oh man, ik heb de hele tijd met een staff gespeeld op m'n ele, daarnet met dual daggers rondgelopen en man dat is verdomd leuk
eerste keer dat ik actief tussen m'n elementen switch tijdens gevechten, en geweldige effecten ermee
gewoon keihard overal tussendoor duiken, wat shotgunachtige aanvallen uitvoeren, CCtje erop en weer wegduiken, héérlijk :)

hoorde alleen wel dat het weinig nut gaat hebben wat later in het spel, klopt dit? (lvl33 nu)
Ik heb gisteren ook een ele aangemaakt, daggers zijn inderdaad gaaf. Maar ze lijken me inderdaad niet nuttig in pvp/pve dungeons, simpelweg omdat je met je light armor veel te slap bent, en in melee range gaat je health zeer snel omlaag. Wellicht kun je een soort shield build maken via de traits.

• kowlier
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:00:
Dat is wat je met F1 doet neem ik aan? Dat gedeelte snap ik nog niet helemaal. Had het idee dat je daar extra damage doet maar dat valt tegen. Zit je in die modus om ondertussen te healen?

Denk dat ik met iedere class nog wat meer moet spelen.
death shroud is een hele versatile skill. als je bijna dood bent, pop it, en dan krijg je een nieuwe health bar. met bepaalde traits kan je dan zorgen dat death shroud een damage dealer wordt, een escape, enzovoort.

maar idd, alle classes vergen wat playtime om er het onderste uit te halen :)

• Martijn1977
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 08:43
Ik zie net op twitter een tweet van GW2 dat je je retail box + final serial moet regelen...

Ik heb een pre-purchase gedaan via bol.com.. moet ik hier nog actie op ondernemen? aangezien je binnen 5 dagen je final serial in moet voeren..

Ik hoor het graag..

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Maintenance :(

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-11 18:39
Ben nu lvl23 elementalist met wat karma punten (2.900). Nu begreep ik dat je in een 15-25 gebied weapons kan halen bij heart vendoren als je de quest hebt voltooid. (lvl 20 weapons).

Iemand enig idee welke heart(quest) ik moet halen om met karma daar weapons te kopen?
15-25 gebieden waar ik nu snel kan komen zijn:
* Snowden Drifts
* Diessa Plateau

Zoek staff, sceptor en daggers! ;-)

Nog een vraagje, kan je traits points opnieuw indelen en kost dat geld?

[ Voor 8% gewijzigd door Vecodo op 29-08-2012 09:22 ]

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:57:
Necromancer: doet voor mijn gevoel aardig wat damage, vind de attacks alleen een beetje wazig uitgewerkt waardoor ik minder het gevoel heb dat ik echt damage doe (vergeleken bij een class met fysieke attacks). Tot heden nog weinig survival skills, geen CC bijvoorbeeld. Twijfel een beetje in hoeverre het kiten/wegrennen wordt ipv CC en op afstand nuken.
Moet je eens met een staff gaan vechten. Dan heb je wel degelijk CC, in de vorm van marks (een soort rune op de grond die triggert als een mob er overheen loopt, allies die er op staan krijgen in 1 geval een bonus). Zo zijn er marks die je vijand cripplen, bleeden, poison aanbrengen of fearen. En marks leveren leuke combo's op! Ranged attack vanaf zo'n mark = fun.
Vecodo schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:21:
Ben nu lvl23 elementalist met wat karma punten (2.900). Nu begreep ik dat je in een 15-25 gebied weapons kan halen bij heart vendoren als je de quest hebt voltooid. (lvl 20 weapons).

Iemand enig idee welke heart(quest) ik moet halen om met karma daar weapons te kopen?
15-25 gebieden waar ik nu snel kan komen zijn:
* Snowden Drifts
* Diessa Plateau

Zoek staff, sceptor en daggers! ;-)
In Diessa Plateau staat er een heart / karma vendor in het westen bij die ruines waar allemaal van die ascalon ghosts rondlopen. Die heeft een hele bult groene gear voor dat level, ik weet niet 100% zeker of hij ook wapens heeft, dat zou je effe moeten checken.

[ Voor 31% gewijzigd door SnoeiKoei op 29-08-2012 09:24 ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Stiekem de hoop vanmorgen dat de Trading Post al werkende was, maar helaas. Ben er eigenlijk een beetje gebrand op om mijn crafting mee te levelen met mijn eigen level, maar door mijn professions van Huntsman / Leatherworker zijn de de special resources zoals "Weak Blood", "Venoms Sacs", "Totems" etc beetje de bottleneck.

Gister al een paar uren special resources op de farm gehad, daardoor is mijn Leatherworking nu in ieder geval al boven de 110. Wellicht dat ik hetzelfde nog even doe voor Huntsman voordat ik verder ga met levelen.

Tot nu toe nog geen stap gezet in de wereld van PvP. Wellicht dat ik dat maar even ga doen als mijn crafting up is. Is vaak toch wat easy XP van nieuwe gebieden met een paar potjes.

Kortom: GW2 = volop genieten.

Verwijderd

Klinkt goed :) Heb nu nog geen staff dus dat zal het probleem zijn. Nu maintenance, geeft me mooi de tijd me te verdiepen in mijn class via een guide.
Ik zie verschillende mensen aangeven dat ze het beginnen met het spel lastig vinden. Je wordt losgelaten in een wereld en moet maar wat gaan doen. Ik had dat gevoel ook toen ik de eerste keer speelde in één van de stress tests. Maar spelers die nu beginnen zouden dat probleem toch veel minder moeten hebben. Als je je inlogt in je client moet je niet meteen op de Play knop rammen maar even de mededelingen lezen. Daar staat een link naar een online manual. Deze is niet fantastisch, maar geeft in ieder geval enige informatie. Daarnaast wordt er in de mededelingen gewezen naar wiki.guildwars2.com. Daar staat echt een heleboel informatie op.

Verwijderd

YAY! eindelijk verder gekomen met mijn artificing! Pff wood en copper farmen is geen probleem, maar al die speciale items zijn echt potluck...

Wie (naast mij) is nog meer bezig met alle zones eerst helemaal completen voordat je verder gaat met de main storie? Vind het heerlijk, ook om de laag lvl zones te doen, het is vaak nog steeds een uitdaging.

• Xyzer
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Xyzer

Valid XHTML & CSS.

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:25:
YAY! eindelijk verder gekomen met mijn artificing! Pff wood en copper farmen is geen probleem, maar al die speciale items zijn echt potluck...

Wie (naast mij) is nog meer bezig met alle zones eerst helemaal completen voordat je verder gaat met de main storie? Vind het heerlijk, ook om de laag lvl zones te doen, het is vaak nog steeds een uitdaging.
Ik heb een Warrior level 43 maar ik loop ook regelmatig rond in lage gebieden, beetje discoveren, Skill Points halen, map completen als ik er zin in heb :)

Hier komt ooit nog wat te staan..

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:01

BioHazard

*\o/*

Ik vind het toch jammer dat je je vrienden niet uit kan dagen om eens te sparren. :/

• Vecodo

Ik doe dat ook! Heb nu de volgende gebieden helemaal op 100% (Gelijk aan 20% van de wereld).
  • HoelBrak
  • Lion's Arch
  • Rata Sum
  • Divinity's reach
  • Queensdale
  • Wayfarer Foothills
  • Metrica Province
Vanavond ga ik aan de slag met Sylvari gebied! NU dus lvl 23 en volgens mij staat mijn story nog op lvl 18 quest.

[ Voor 4% gewijzigd door Vecodo op 29-08-2012 09:30 ]

Verwijderd

Ik! Nog niet zo heel veel tijd gehad om te spelen maar ik heb Queensdale en Wayfarer Foothills complete, en ik ben bezig met Plains of Ashford en Kessex Hills. Ik heb intussen wel met mijn personal story bezig. Ik ben nu level 27. Ik vind zelf de starter areas te makkelijk worden, dus wat mij betreft mag het downscalen nog wat scherper bijgesteld worden maar ik vind het gewoon leuk om 100% completion te doen op een map.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2012 09:30 ]

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Mijn Ranger is inmiddels level 30. En ik moet zeggen, tot nu toe genoten van elke minuut ingame. Al vind ik wel dat de Longbow auto attack veel te zwak is. Er staat wel hoe verder weg, hoe meer damage. Maar als je target heel ver weg is, dan triggered de auto attack niet en moet je handmatig die knop in rammen. Unload is echt geniaal sterk, helemaal als je daarvoor hunter shot gebruikt waardoor je target weakness krijgt. Die knockback heeft mooie utility en die aoe haalt van de gemiddelde vijand ook 50% van ze HP af, maar dan, wachten op je cooldowns. Greatsword is wel leuk, maar het lijkt alsof rangers standaard minder toughness hebben oid, zodra ik in melee range kom word ik praktisch ge-one-shot. De andere optie is dan een short bow, of misschien een sword/axe + warhorn. En ik denk ook dat een signet build niet helemaal optimaal is voor een ranger.

Ik ga iig proberen om een spirit build te gebruiken, maar dat word pas echt viable vanaf het moment dat die spirits met je mee kunnen lopen. Ik hoorde ook van een vriend van me dat quickening zephyr geniaal sterk is en als je die skill neemt waar je volgende 5 aanvallen voor een bleed zorgen en die gebruikt in combinatie met bv de aoe of unload dat dit ook zieke dmg doet. We zien wel.

Verder vooral last gehad van eerste wereld problemen. Oh een boom, die kan ik wel ff omhakken. Kom je daar aan spot je nog 2 bomen, een ore vein en een plantje. 40 minuten en een berg crafting mats later: Waar ging ik ook alweer naar toe? Heerlijk spelletje dit :)

Oh en weet iemand een lvl 15-25 heart quest vendor of een lvl 30 karma vendor waar ik een level 30ish boog (short of long, liefst beide) kan kopen? In brisban wilds was er geen 1 die een boog verkocht :(

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Verwijderd

Ik ben met mijn Asura ranger van het startgebied van de Asura naar dat van de human gegaan. Door de downscaling level je gewoon door en ik kan op die manier meteen items farmen voor mijn crafts want er gaat behoorlijk wat in zitten (armorsmith, weaponsmith en huntsman).
Ik heb nu een plek waar je ook redelijk wat vial of weak blood (of zoiets) kunt farmen. Daar had ik er gisteren in 20 minuten 25 stuks te pakken. En meteen ook hides die ik in leer om kon zetten. Die plek is bij dat eilandje wat je tegenkomt als je het kasteel uitkomt voor de beginquest in het humangebied. Je hebt daar ook een hartje waarbij je dat eilandje op moet ruimen (papier opruimen, ratten meppen).

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

BioHazard schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:27:
Ik vind het toch jammer dat je je vrienden niet uit kan dagen om eens te sparren. :/
dat vind ik helaas ook ja

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Daarom ben ik nog niet verder gekomen dan Divinity Reach, Queensdale en ben ik nu in Kessex Peak. Gisteren lvl20 geworden. Maar ik moet zeggen dan ik mijn personal story een beetje aan het negeren ben... Ik denk dat ik vanavond maar weer eens terug ga naar Divinity en naar een party ga...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

• Loadichus
Same here, zie mijn post maar een paar berichten naar boven. Bij Wood & Copper etc krijg je altijd wat als je een resource vind, maar de andere benodigdheden zoals blood, claws, venom sacs en totems zijn allemaal random. Ben allang blij dat ik ze vanaf het begin meteen gestacked heb.
[b]SythAdmin schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:25 Wie (naast mij) is nog meer bezig met alle zones eerst helemaal completen voordat je verder gaat met de main storie? Vind het heerlijk, ook om de laag lvl zones te doen, het is vaak nog steeds een uitdaging.
Doe het ook rustig aan, echter ga ik niet elk starters gebied per ras doen. Ben gewoon lekker op mijn eigen tempo alles aan het levelen en vooral aan het genieten. Wil absoluut niet gaan rushen naar de max level.

Verwijderd

Ik probeer die personal story wel bij te houden in verband met de rewards die je krijgt. Beetje zonde als je items krijgt die je niet kunt gebruiken omdat je al beter spul hebt.

Verwijderd

Ja inderdaad, het zou leuk zijn als ze altijd level appropriate waren.

• Loadichus
Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:31:
[...]
Ik heb nu een plek waar je ook redelijk wat vial of weak blood (of zoiets) kunt farmen. Daar had ik er gisteren in 20 minuten 25 stuks te pakken. En meteen ook hides die ik in leer om kon zetten. Die plek is bij dat eilandje wat je tegenkomt als je het kasteel uitkomt voor de beginquest in het humangebied. Je hebt daar ook een hartje waarbij je dat eilandje op moet ruimen (papier opruimen, ratten meppen).
Klopt, dit gebied heb ik gister avond ook op farm gehad voor vials of weak blood. Gewoon de gehele rivier langs gaan.
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 21:04:
[...]

Klopt inderdaad. Maar word er daar gecommuniceerd of doet iedereen maar wat? Op FSP ging het wel redelijk... Werden call-outs gedaan enz als belangrijke punten werden aangevallen. Mensen reviven elkaar... (meerdere malen kon ik niet helpen omdat er een limit zit op het aantal revivers) Heb het idee dat FSP wel kan uit groeien tot een goede WvW server...Daarnaast zijn er meerdere guilds die dit goed georganiseerd gaan aanpakken volgens mij... En daar heeft FSP het voordeel dat dit sneller en makkelijker gaat ivm meer mensen

Weet jij hoe dat op dit moment er op PS aan toe gaat?
Ik heb nog geen antwoord gezien op je vraag.

Ik speel zelf op PS. Maandagavond heb ik met een lvl 12 ranger wat WvW gespeeld. PS werd op dat moment ingemaakt door een andere server. In de stand stonden we nog wel tweede voor een derde server, maar die was wel aan het inlopen. Ik heb gisteravond nog even gekeken naar de stand en de verschillen tussen PS en de derde server waren nog wat kleiner geworden.

PS heeft een apart guild alleen maar gericht op WvW. Zij streven ernaar om zo bekend te worden in PS voor hun WvW spel dat anderen hun gaan volgen en daardoor WvW beter gaat. Of dat ook in de praktijk gaat werken moeten we afwachten.

Communicatie, call-outs en reviven gebeurde allemaal. Ik denk dat PS niet beter of slechter gaat worden in WvW dan welke andere server dan ook. Het "voordeel" dat FSP zou hebben doordat er meer spelers op zitten zie ik niet. Er is een maximum aantal spelers per wereld die tegelijkertijd WvW kunnen spelen. Zolang elke server dat maximum haalt is er geen voordeel.
Het enige voordeel van PS is dat je eerder en makkelijker WvW kunt spelen, omdat er minder spelers zijn op deze server. Dus niet eerst een uur in de overflow en dan nog een uur in de rij voor WvW. Op PS zit je een paar minuten max in de overflow en daarna kun je bijna meteen naar WvW. Dus misschien 10 minuten in plaats van twee uur :)

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
hmmm, kan gewoon weer inloggen maar krijg geen char selection screen te zien, alleen maar een wit scherm en gw2 lijkt te 'hangen'... ben ik de enige met dat probleem of zijn de server nog niet helemaal up? :P

• corset
dood irritant, ik probeer de storyline, maar de charr level 20 is als warrior echt niet te doen (Ghost in sewers boss ding), 3 hits en ik ben dood. Heb de volledig green quality armor set van 20

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:33:
Ik probeer die personal story wel bij te houden in verband met de rewards die je krijgt. Beetje zonde als je items krijgt die je niet kunt gebruiken omdat je al beter spul hebt.
Mwah, ik heb daar niet zo'n probleem mee. Beter spul is beter spul, waar het ook vandaan komt. Ik ga er niet andere bezigheden voor uitstellen om maar op het juiste level mijn personal story quests te doen. Dan bind je je teveel aan de rode draad en ik wil juist zoveel mogelijik vrij zijn.

Lekker doen waar ik op dat moment zin in heb. Maar goed, dat moet iedereen voor zichzelf weten natuurlijk. Ik ben de afgelopen twee dagen vrijwel alleen maar aan het farmen geweest in de lagere gebieden waar ik ondanks de downscaling alles met twee, drie klappen kon omleggen. Dat zullen anderen wel weer compleet leip vinden om de hele tijd te doen.

Wat ik me nog wel afvraag: ik weet dat mine nodes en boompjes per character zijn, maar hoe zit het eigenlijk met drops van mobs als je niet samen in een groep zit? Is dat ook per character of is het "wie het eerst komt"? Geen idee namelijk.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:33:
+1
Dat was voor mij een tegenvaller toen ik aan mijn personal story begon op level 10. Ik probeer nu ook deze bij te houden. Maar ja, dan krijg je een opdracht in een deel waar je nog niet bent geweest. En voordat je er dan bent zijn er weer uren voorbij gegaan aan hartjes, verkennen, nog even die ene boom omhakken. Wat een heerlijk spel :)

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
ye-roon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:31:
Mijn Ranger is inmiddels level 30. En ik moet zeggen, tot nu toe genoten van elke minuut ingame. Al vind ik wel dat de Longbow auto attack veel te zwak is. Er staat wel hoe verder weg, hoe meer damage. Maar als je target heel ver weg is, dan triggered de auto attack niet en moet je handmatig die knop in rammen. Unload is echt geniaal sterk, helemaal als je daarvoor hunter shot gebruikt waardoor je target weakness krijgt. Die knockback heeft mooie utility en die aoe haalt van de gemiddelde vijand ook 50% van ze HP af, maar dan, wachten op je cooldowns. Greatsword is wel leuk, maar het lijkt alsof rangers standaard minder toughness hebben oid, zodra ik in melee range kom word ik praktisch ge-one-shot. De andere optie is dan een short bow, of misschien een sword/axe + warhorn. En ik denk ook dat een signet build niet helemaal optimaal is voor een ranger.

Ik ga iig proberen om een spirit build te gebruiken, maar dat word pas echt viable vanaf het moment dat die spirits met je mee kunnen lopen. Ik hoorde ook van een vriend van me dat quickening zephyr geniaal sterk is en als je die skill neemt waar je volgende 5 aanvallen voor een bleed zorgen en die gebruikt in combinatie met bv de aoe of unload dat dit ook zieke dmg doet. We zien wel.

Verder vooral last gehad van eerste wereld problemen. Oh een boom, die kan ik wel ff omhakken. Kom je daar aan spot je nog 2 bomen, een ore vein en een plantje. 40 minuten en een berg crafting mats later: Waar ging ik ook alweer naar toe? Heerlijk spelletje dit :)

Oh en weet iemand een lvl 15-25 heart quest vendor of een lvl 30 karma vendor waar ik een level 30ish boog (short of long, liefst beide) kan kopen? In brisban wilds was er geen 1 die een boog verkocht :(
Ik speel zelf ook Ranger, je hebt een paar signets die je pet en jou een stuk sterker maken ( extra toughness en life regen ). Deze gebruik ik beide. Tevens gebruik ik Longbow + Great Sword. Mochten mobs vervelend dichtbij gaan doen smack ik ze daarmee hehe.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Verwijderd

Viggen schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:37:
hmmm, kan gewoon weer inloggen maar krijg geen char selection screen te zien, alleen maar een wit scherm en gw2 lijkt te 'hangen'... ben ik de enige met dat probleem of zijn de server nog niet helemaal up? :P
Waarschuwing:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 08:57:
Ben nu op het punt gekomen dat ik 3 level 5's heb en nog steeds niet kan kiezen welke mijn main wordt.
Ik vind het zelf ook altijd erg moeilijk om een klasse (profession) te kiezen en het daar bij te houden. In WoW had ik alle klassen en wisselde altijd flink af, maar dit komt denk ik ook omdat ik er eigenlijk al een tijdje op uitgekeken was (begon meer een veredeld chatprogramma te worden). Ik wilde voor Guild Wars 2 graag weer eens proberen om wat meer om de inhoud te richten (verkennen, alle quests doen etc.) en hiervoor wilde ik mij eerst op 1 character focussen.

Na uren youtube filmpjes en fora's voor de headstart (zaterdag) was ik redelijk zeker dat het een Asura Engineer moest worden. Deze heb ik tot level 22 weten te levelen, waarbij het plezier vanaf level 15 redelijk rap afnam. Dit kwam met name doordat ik de opzet met de verschillende "kits" en turrets een beetje veel gehannes vond en allemaal niet zo lekker vond werken. Wat ik ook erg jammer vond bij de engineer, was dat ik kilo's aan wapens vond waar ik uiteindelijk helemaal niks mee kon.

Daarnaast heb ik toen een Norn Paladin Guardian, Human Mage Elementalist en Sylvari Hunter Ranger geprobeerd (poeh, nog even wennen na al dat WoW). De guardian vond ik het leukst, maar die vond ik iets teveel support en te weinig offensief. Bij alle professions kon ik me bovendien nog niet echt in het character verplaatsen en hoewel ik geen RP speler ben, moet het wel een beetje "goed aanvoelen" (beetje vaag, maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden).

Als laatste (wanhopige) poging heb ik gisteravond een human warrior aangemaakt (ik vind Divinity's Reach echt fantastisch gemaakt, mooier dan de andere hoofdsteden die ik heb gezien). Hoewel ik mij in WoW nooit lang met melee klassen heb kunnen vermaken, vind ik de warrior erg leuk om mee te spelen. Dit komt mede door de mogelijkheid om ook ranged te spelen met een geweer of pijl+boog, wat bij WoW bijvoorbeeld niet het geval is. In vergelijking met de engineer is het bovendien redelijk rechttoe rechtaan aanvallen en geen gedoe met turret plaatsing of wat dan ook.

De enige MMORPG die ik tot dusver heb gespeeld was WoW, maar ik moet zeggen dat ik Guild Wars 2 tot nu toe een stuk leuker vind. Met name de Dynamic Events en de vrijheid die je daarmee krijgt (het uren ronddolen zonder daadwerkelijk te doen wat je van plan was - effect) werkt voor mij wel goed. Ik kan dan ook niet wachten tot ik wat van de latere content zie, met name de grotere bosses e.d. Maar goed, eerst maar weer aan het werk ;)

(ongelofelijk, bijna 10 jaar GoT bezoeker en nu pas mijn eerste post)

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:06

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Guild Wars 2 ‏@GuildWars2
The maintenance is over. Enjoy the game! ^AT
Dat hebben ze dan redelijk snel gedaan ;)

Ik moet zelf zeggen de beta beviel me totaal niet, maar dit lijkt er iets meer op.
Kan ook zijn omdat het nu het echte werk is natuurlijk.

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14:01

BioHazard

*\o/*

Moet zeggen dat het GW2 je wel goed op de hoogte houd van alles. Elke launch op deze schaal heeft zn problemen, maar tot nu toe gaan ze er goed mee om.

• ye-roon
  • Laatst online: 18-11 08:57

ye-roon

knaak

Dakreal schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:46:
[...]

Ik speel zelf ook Ranger, je hebt een paar signets die je pet en jou een stuk sterker maken ( extra toughness en life regen ). Deze gebruik ik beide. Tevens gebruik ik Longbow + Great Sword. Mochten mobs vervelend dichtbij gaan doen smack ik ze daarmee hehe.
Klopt, die life regen is wel netjes. Maar die toughness is nog geen 5% van me huidige toughness dus eigenlijk de moeite niet waard. Het punt waar die signet gaan schitteren is met de trait dat als je de signet activeerd het effect voor zowel je pet als jezelf gaat gelden. 6 seconden immune is echt HUGE. Maar op m'n huidige level is dat nog niet relevant. En die life regen is ook niet om over naar huis te schrijven. Het is eigenlijk best laag. Healing spring op de grond en ik overleef een stuk langer. Al denk ik dat troll urgent uiteindelijk beter is. Die healed uiteindelijk voor meer, maar het is geen direct heal. En de cooldown is lager. Die healing wel heeft wel meer group utility.

Enige probleem wat ik op het moment nog heb is dat ik de stationair ben. Ik moet eigenlijk constant bewegen, behalve als ik me arrow storm channel, alle andere abilties zijn te gebruiken tijdens het lopen.
Daarnaast heb ik toen een Norn Paladin Guardian, Human Mage Elementalist en Sylvari Hunter Ranger geprobeerd (poeh, nog even wennen na al dat WoW). De guardian vond ik het leukst, maar die vond ik iets teveel support en te weinig offensief. Bij alle professions kon ik me bovendien nog niet echt in het character verplaatsen en hoewel ik geen RP speler ben, moet het wel een beetje "goed aanvoelen" (beetje vaag, maar weet niet hoe ik het anders moet verwoorden).
Precies, het moet goed voelen :) Oh en de Guardian support? Equip een Greatsword of een Hammer en ga LOS! 1 van de hoogste damage characters in het spel :)

[ Voor 20% gewijzigd door ye-roon op 29-08-2012 10:01 ]

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
Ik denk eindelijk mijn class gevonden te hebben.. Na een matige beta (Ranger, Mesmer, Guardian tot ca. lvl10 en Elementalist tot lvl 5) heb ik uit eindelijk een class gevonden die me wel echt goed bevalt..

Ik was de prehead start begonnen met een Azure Elementalist(was altijd het idee als main), maar ik vind die class gewoon echt niet lekker spelen.. Uit eindelijk ben ik tegen alle verwachtingen in terecht gekomen bij een Thief.

Normaal zeker niet de class waar ik mee zou beginnen, maar ik vind de class gewoon echt lekker spelen (vooral Dual Pistol).. Ik snap echt niet alle negatieve reacties die ik over de class lees. Ik voel me echt 10x sterker dan op mijn elementalist.. De korte stealth moves zijn ideaal om van aggro af te komen of net dat beetje extra ruimte te geven..

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

ye-roon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:56:
[...]

Klopt, die life regen is wel netjes. Maar die toughness is nog geen 5% van me huidige toughness dus eigenlijk de moeite niet waard. Het punt waar die signet gaan schitteren is met de trait dat als je de signet activeerd het effect voor zowel je pet als jezelf gaat gelden. 6 seconden immune is echt HUGE. Maar op m'n huidige level is dat nog niet relevant. En die life regen is ook niet om over naar huis te schrijven. Het is eigenlijk best laag. Healing spring op de grond en ik overleef een stuk langer. Al denk ik dat troll urgent uiteindelijk beter is. Die healed uiteindelijk voor meer, maar het is geen direct heal. En de cooldown is lager. Die healing wel heeft wel meer group utility.

Enige probleem wat ik op het moment nog heb is dat ik de stationair ben. Ik moet eigenlijk constant bewegen, behalve als ik me arrow storm channel, alle andere abilties zijn te gebruiken tijdens het lopen.
Probeer eens te wisselen naar een shortbow, heb ik ook gedaan en vind dat fijner dan een longbow. Daarnaast maak ik met craften gewoon bogen voor mijn eigen level. Toegeven, het is af en toe lastig om de materials te vinden om je huntsman craft omhoog te krijgen (hallo, leather? rest is in overvloed aanwezig) maar de bogen die je kan maken zijn vooralsnog beter dan alle drops die ik heb gevonden.

• ipl

ipl

http://guildwars2grandmas...gy-guides/jumping-puzzles

handig voor als je geen zin hebt in jumping puzzles, ben persoonlijk geen fan van puzzelen.
wil ook mn tijd er niet aan verdoen.
Weakling schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 09:42:
[...]

Wat ik me nog wel afvraag: ik weet dat mine nodes en boompjes per character zijn, maar hoe zit het eigenlijk met drops van mobs als je niet samen in een groep zit? Is dat ook per character of is het "wie het eerst komt"? Geen idee namelijk.
Drops zijn speler-afhankelijk. Dat wil zeggen dat een bepaalde foe voor iedereen iets kan achter laten. Het maakt niet uit of je in een formele groep zit, in een ad hoc groep of volledig solo. Jij krijgt een drop of niet. En die ander krijgt een drop of niet.

• Vecodo
Iemand ervaring met Logitech G13 en Guild Wars 2?

Verwijderd

Toch nog vrij buggy allemaal, ook na maintenance. Zo zit ik volgens mijn Hero page niet in een guild, maar kan ik wel chatten in de GoT guild chat :)

• Twixxx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:45
Zou iemand mij een invite kunnen sturen voor de tweakers guild?
Ingame name: Astuna

[ Voor 14% gewijzigd door Twixxx op 29-08-2012 10:16 ]

With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things

• Arunia
  • Laatst online: 22:23
Twixxx schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:16:
Zou iemand mij een invite kunnen sturen voor de tweakers guild?
Ingame name: Astuna
Zie boven mij. Daar aanmelden voor het forum en een berichtje achter laten in het desbetreffende topic (dus niet op de voorpagina zoals velen doen).

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Arunia schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:21:
Zie boven mij. Daar aanmelden voor het forum en een berichtje achter laten in het desbetreffende topic (dus niet op de voorpagina zoals velen doen).
Heb ik destijds ook gedaan, want ik kon het topic niet vinden, maar goed, dat is misschien niet iets voor hier.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

• corset
Kan dat tweakers geneuzel aub in de TS opgenomen worden? Wordt een beetje te gevuld met "OMG invite pl0x" :P

• KoekjevanLU
Is het sowieso kalm aan niet tijd voor een nieuwe versie van dit topic, aangezien deze inmiddels 500+ paginas is en GW2 nu formeel live is? Kunnen meteen in de topicstart zaken als GoT-Guild en het problemen- en server-topic opgenomen worden. (en dan hopen dat mensen dat ook daadwerkelijk lezen :+ )
KoekjevanLU schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:26:
Is het sowieso kalm aan niet tijd voor een nieuwe versie van dit topic, aangezien deze inmiddels 500+ paginas is en GW2 nu formeel live is? Kunnen meteen in de topicstart zaken als GoT-Guild en het problemen- en server-topic opgenomen worden. (en dan hopen dat mensen dat ook daadwerkelijk lezen :+ )
Goed idee...

• ipl

ipl

@lanerios: haha :)

• StarWolfer
  • Laatst online: 01-09 12:00
Voor degenen die het gemist hebben. Je kunt nu Traden. Is open :)

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Is de guild creatie bug al inmiddels opgelost? Ik heb al eerder geprobeerd maar krijg geen bevestiging in beeld en niks gemerkt van guild venster... Terwijl het maar 1 silver kost.

En jammer dat er geen ingame guild lijst is, kan ik niet even opzoeken, notes lezen en aanmelden. Nu moet ik maar op goed geluk juiste persoon vinden en guild joinen.

Guild lijsten op externe sites is geen garantie dat er iemand aanwezig is.
StarWolf schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:33:
Finally!

En nu zit ik natuurlijk op m'n werk... Vanavond gelijk maar die groene dingen op de TP plaatsen. Dus niet kapot maken, hè?

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Wailing_Banshee schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:38:
Finally!

En nu zit ik natuurlijk op m'n werk... Vanavond gelijk maar die groene dingen op de TP plaatsen. Dus niet kapot maken, hè?
Ik vermoed dat er een overvloed aan groen spul gaat komen. Heb zelf alle groene items gesalvaged. Ik heb wel zo enorm veel groene drops gehad dat het bijzondere er voor mij snel vanaf was. Alleen alsof de duvel er mee speelt: werkelijk allerlei soorten groen, maar nooit iets wat ik zelf kon gebruiken.

Verwijderd

Weakling schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:45:
[...]

Ik vermoed dat er een overvloed aan groen spul gaat komen. Heb zelf alle groene items gesalvaged. Ik heb wel zo enorm veel groene drops gehad dat het bijzondere er voor mij snel vanaf was. Alleen alsof de duvel er mee speelt: werkelijk allerlei soorten groen, maar nooit iets wat ik zelf kon gebruiken.
Dat is nog nieteens het ergste, wat dacht je van green rewards van je storyline die je geen van alle kan gebruiken...

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-10 14:35
Zijn er nog leuke NL/internationale guilds op PS om te joinen? Wordt een beetje eenzaam :).

[ Voor 18% gewijzigd door DeepSeven op 29-08-2012 10:47 ]

• Vecodo
Weakling schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:45:
[...]

Ik vermoed dat er een overvloed aan groen spul gaat komen. Heb zelf alle groene drops gesalvaged. Ik heb wel zo enorm veel groene drops gehad dat het bijzondere er voor mij snel vanaf was. Alleen alsof de duvel er mee speelt: werkelijk allerlei soorten groen, maar nooit iets wat ik zelf kon gebruiken.
Ik heb ze ook allemaal met salvage kit bewerkt!
Er gaat vandaag en morgen super veel spul komen op trading. Iedereen wilt het proberen en er zijn veel spelers die het hebben bewaard. Wat natuurlijk weer de prijs gaat drukken :).

Hopelijk kan ik een mooie staff, sceptor en 2 daggers van de trading af plukken vanavond :-)

Verwijderd

Heb via die link http://gaiscioch.com/tave..._crafting/post_35198.html het craften nu ook anders aangepakt en het verbruikt inderdaad veel minder materiaal. Je maakt gewoon van elke "ingrediënt" 1 stuk en dat ga je dan bij elkaar stoppen in de discovery tab en je maakt soms stappen van 7 craftinglevels per keer. Op deze manier is het wel te doen als je het craften gelijk op wil laten gaan met je levelen van je karakter(s). En vanaf crafting 50 kun je al erg leuk spul maken.

• Plekuz

Plekuz

available in strong mint

Verwijderd schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:46:
Dat is nog nieteens het ergste, wat dacht je van green rewards van je storyline die je geen van alle kan gebruiken...
Dat is ook erg zuur inderdaad!

Weakling schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

Dat is ook erg zuur inderdaad!
Ach, ik salvage het gewoon...

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Mensen die op Desolation zitten.
www.doubledutchclan.nl

• Phntm
  • Laatst online: 20:38

Phntm

Tlingelingeling

Ik zie jullie op CoD, op WoW nog laatst randomly toegevoegd door wat grappige members van jullie op BF3. Jullie hebben een CS team, en nu nog ook een community in GW2?

Wat weet ik nog meer niet. :(

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-11 22:14
Phntm schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:58:
[...]

Ik zie jullie op CoD, op WoW nog laatst randomly toegevoegd door wat grappige members van jullie op BF3. Jullie hebben een CS team, en nu nog ook een community in GW2?

Wat weet ik nog meer niet. :(
League of Legends, Minecraft, WoT, Hello kitty! ( nog niet :( ) :D

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:00:
[...]

League of Legends, Minecraft, WoT, Hello kitty! ( nog niet :( ) :D
Geen Hello Kitty!? nou laat dan maar zitten...

• NathanJ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-11 09:41
Even een wat specifiekere vraag. Weet iemand hoe je met de Thief, als je een pistol als offhand hebt, hoe je dan stealth in komt? Voornamelijk als je d/p of s/p bent. Het is een combo field die blind veroorzaakt, maar ik weet niet hoe je jezelf er mee stealth.

Verwijderd

NathanJ schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:06:
Even een wat specifiekere vraag. Weet iemand hoe je met de Thief, als je een pistol als offhand hebt, hoe je dan stealth in komt? Voornamelijk als je d/p of s/p bent. Het is een combo field die blind veroorzaakt, maar ik weet niet hoe je jezelf er mee stealth.
Zit stealth niet standaard onder F1 bij thiefs? Of is dat spec afhankelijk?

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21-11 17:29
kan je ook bijvoorbeeld een pistool in je offhand hebben en een dagger in je mainhand? (of andersom) bij een thief?

ik heb gister gespeeld. Damn wat wennen zeg.. snap nog niet helemaal hoe het werkt met de skills.
En ik weet ook nog niet wat voor class ik nu moet nemen. heb nu een warrior, (lvl 6) een guardian (lvl 4) en een necro (lvl 3) gemaakt.
Nogmaals als ik op mn warrior speel zie ik niet compleet andere skills komen als ik bijvoorbeeld een mace en een sword pak als dat ik 2 maces of een shield equip.

Ik zit op desolation btw.

• Seditiar
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
.

[ Voor 210% gewijzigd door Seditiar op 30-08-2012 04:19 ]

• beebie121
ahhhhhhhhhh tof! bedankt voor de info. ik wist niet dat je offhand bind was op de laatste 2 skills.

Moet nog wel wennen aan de classes enzo.. maar vind het absoluut wel een interressante game.
VOel me weer back in the old days van WoW en thottbot :) alles uitdokteren en proberen.

zal er trouwens ook nog iets van een authenticator uitkomen? Voel me dan toch altijd net iets veiliger.

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-10 15:59

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

beebie121 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:10:
kan je ook bijvoorbeeld een pistool in je offhand hebben en een dagger in je mainhand? (of andersom) bij een thief?
Ja lijkt me wel mits je prof die wapens ondersteunt natuurlijk.

Maar waarom je dit zou doen ontgaat me volledig. Dan heb je altijd maar half de damage die je kunt doen omdat het een ranged is en de andere melee.

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

Ok, ik ben eruit. Ik vind het definitief een bout-spel.

Nu mijn vraag: hebben jullie ervaring met het verkopen van Guild Wars 2 (of soortgelijke games)? Ik heb dus eigenlijk alleen een serial (box schijnt nog te komen via gamecardwinkel.nl). Is zoiets te verkopen, of is het gewoon helaas pindakaas?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• KoekjevanLU
spaceboy schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:15:

Nu mijn vraag: hebben jullie ervaring met het verkopen van Guild Wars 2 (of soortgelijke games)? Ik heb dus eigenlijk alleen een serial (box schijnt nog te komen via gamecardwinkel.nl). Is zoiets te verkopen, of is het gewoon helaas pindakaas?
Volgens mij kun je de serial niet direct verkopen, wel kun je je account overzetten naar een ander email-adres (naar die van iemand anders dus) en zo je account overgeven naar iemand anders. (zo werkte het bij GW1).

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Da's jammer natuurlijk. ALs je de key nog niet hebt geregistreerd dan kan je het volgens mij gewoon doorverkopen.

Heb je em al geregistreerd dan denk ik niet dat het (officieel) kan. Je zou je account gegevens kunnen 'verkopen' waaronder de key is geregistreerd maar dat is natuurlijk dom (je blijft zelf verantwoordelijk namelijk).

• beebie121
Volgens mij kan je gewoon verkopen hoor. Tenzij je meer games van Arenanet hebt die op je account gelocked staan.

maar waaarom vind je het een bout game?
Ik hoorde van een collega dat je er wel een paar dagen "doorheen" moet zeg maar.

@Inflatablemouse: ik vroeg het me eigenlijk af. omdat je dan dus direct melee en range kan doen :) (ik zie me als een piraat rondlopen hacken en slashen zeg maar hehehe

• Cronax
  • Laatst online: 04-06-2024

Wat ontbreekt er precies aan je geluk? Niet dat ik je nu wil gaan overtuigen als een of andere religieuze fanatiekeling ofzo, maar ik hoor hier en daar wat vergelijkbare geluiden van mensen en ik vind het zelf juist een heerlijke game, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik zelf gewoon nog niet tegen die dingen aangelopen ben of dat ik me er gewoon niet aan stoor ofzo...

Ik moet wel zeggen dat het gisteren na 3 dagen spelen pas echt de puzzelstukjes allemaal op hun plek beginnen te vallen. Ik merk dat veel classes een beetje hetzelfde probleem hebben als ik in D3 had, dat je redelijk zwaar op survival moet focussen om een beetje behoorlijk te overleven en dat gear erg veel verschil maakt.

Verkopen is afhankelijk van welke versie van het spel je gekocht hebt, ikzelf heb het spel via de officiële site als digitale game gekocht en dan is het bijna onmogelijk te verkopen, maar als je losse keys hebt dan heb je vaak een aparte headstart key en een key voor de game zelf, zolang je die laatste niet geactiveerd hebt kan je het wel verkopen.

[ Voor 13% gewijzigd door Cronax op 29-08-2012 11:25 ]

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-11 23:32
beebie121 schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:17:

@Inflatablemouse: ik vroeg het me eigenlijk af. omdat je dan dus direct melee en range kan doen :) (ik zie me als een piraat rondlopen hacken en slashen zeg maar hehehe
Vanaf lv 7 kan je instant je wapens wisselen zodat je in combat van bvb dual pistol naar dual daggers kan gaan. Gaat volgens mij veel effectiever zijn als pistol/dagger.

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

L7LYNX schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Vanaf lv 7 kan je instant je wapens wisselen zodat je in combat van bvb dual pistol naar dual daggers kan gaan. Gaat volgens mij veel effectiever zijn als pistol/dagger.
ik wilde het zeggen, je bent me voor :P.

• beebie121
:D dat had ik gehoord inderdaad..

alleen ken je zo'n plaatje van een piraat die aan een touw hangt met een dagger tussen zn tanden en terwijl hij overvliegt van boot naar boot zn gun afvuurt? nou dat had ik voor ogen :) ik weet het... ben een romaticus hahaha.

ik begrijp uiteraard dat het voor het damage doen beter is zoals jullie aangeven :)

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 18:04

spaceboy

Op grote hoogte

Cronax schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:23:
[...]

Wat ontbreekt er precies aan je geluk? Niet dat ik je nu wil gaan overtuigen als een of andere religieuze fanatiekeling ofzo, maar ik hoor hier en daar wat vergelijkbare geluiden van mensen en ik vind het zelf juist een heerlijke game, dus ik ben eigenlijk wel benieuwd of ik zelf gewoon nog niet tegen die dingen aangelopen ben of dat ik me er gewoon niet aan stoor ofzo...

Ik moet wel zeggen dat het gisteren na 3 dagen spelen pas echt de puzzelstukjes allemaal op hun plek beginnen te vallen. Ik merk dat veel classes een beetje hetzelfde probleem hebben als ik in D3 had, dat je redelijk zwaar op survival moet focussen om een beetje behoorlijk te overleven en dat gear erg veel verschil maakt.

Verkopen is afhankelijk van welke versie van het spel je gekocht hebt, ikzelf heb het spel via de officiële site als digitale game gekocht en dan is het bijna onmogelijk te verkopen, maar als je losse keys hebt dan heb je vaak een aparte headstart key en een key voor de game zelf, zolang je die laatste niet geactiveerd hebt kan je het wel verkopen.
Zoals ik al eerder in dit topic zei: het spel "voelt" voor mij niet lekker. Ik heb niet het gevoel dat IK dat poppetje ben die daar een beetje zinloos in een enorme wereld rond loopt te sjokken. Heb 3 classes geprobeerd (ranger, warrior en necromancer), maar bij allemaal denk ik "Tja... en dan loop je met een bijltje naar een wilde gans te gooien... waarom ZOU ik?".

Ik heb niet eens zin om bij loot te kijken wat het is (en dan zit steeds m'n inventory vol). Ik geef toe, ik ben vast een lakse baas die zich meer zou moeten verdiepen, maar ook het hele verhaal (wat er eigenlijk amper is) interesseert me eigenlijk geen biet. Tel daarbij op dat de clipping kut is (dwars door enemies heenlopen) en de besturing ook na uren spelen voor mij nog onwennig is. Dan heb ik het nog niet over patch-tijden en een niet aanwezige trading post.

Gisteravond heb ik ter afwisseling bijvoorbeeld weer even naar Darksiders 2 op de PS3 gegrepen en dat voelt gewoon gelijk heerlijk. Diablo 3 op de PC vond ik super. World of Warcraft heb ik ook (jaren geleden weliswaar) met heel veel plezier gespeeld.

Nee, sorry jongens/meisjes. Geniet van jullie spel-ervaring, this ain't my thing. Misschien dat ik 'm over een maand of wat nog 'n keer probeer als ik me ECHT kapotverveel, maar dit is gewoon 45 euro door de pot wat mij betreft. Zonde.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-10 08:20
L7LYNX schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Zelf vind ik pistol/pistol met pistol/dagger erg lekker hoor ;)..
Zodra je tegenstander dan in melee komt is het weapon switch (naar pistol/dagger), 3, 4, 5, 1 en terug naar pistol/pistol.

[ Voor 52% gewijzigd door Uhmmie op 29-08-2012 11:38 ]

Currently playing: MTG Arena (PC)

• Summ
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 15:39
Hoe verlaat je eigenlijk een World vs. World event? Er lijkt nergens een knop of portal te zitten om terug te keren naar de 'normale' wereld.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

StarWolf schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 10:33:
Normaal traden misschien, Trading Post ligt er bij mij in ieder geval nog af...
Pagina: 1 ... 129 ... 235 Laatste

Let op:
Voor problemen met Guild Wars 2 kun je terecht in het [MMORPG] Guild Wars 2 problemen topic.

Voor de mensen die een leuke guild zoeken is er de enige echte Guild of Tweakers.