Zijn er mensen die ervaring hebben met en MHL adapter? Ben benieuwd of de flyer hier ook mee opgeladen kan worden zoals ze voordoen door alleen de HDMI kabel aan te sluiten...
Heb voor 16,10 op Ebay en nieuwe MHL adapter opgepikt inclusief HDMI kabel. Het gaan om een originele HTC AV M500:
Voor die 16 euro kon ik hem niet alten liggen
Ben na een paar weken ook nog steeds super tevreden met het apparaat. Het heeft nog geen vastloper gehad en alles werkt prima. Ondertussen is hij ook "full options" geloof ik. 64GB, simkaart erin, mooie case en zo die MHL adapter erbij. Ben alleen nog op zoek (als dit er is) naar een gamepad via bluetooth, dan kan ik ook weer NES spelletjes spelen!
Edit: licht offtopic, maar ook mail gehad van vodafone over het 7,50 simkaartje!!!
Nu dus mooi 1gb datategoed, en ze hebben er 20 euro beltegoed bijgezet wat nu geldig is tot mei 2013

1,7Gb totaal voor 7,50 gaat me met abbo niet lukken, zit dus de komende 3 tot 4 maanden prima voor die 7,50!
Geachte heer Rene,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Ik heb uw gegevens gecontroleerd en ik zag in mijn systeem dat u inderdaad maar een databundel van 600 MB heeft.
Daarom heb ik een databundel van 400 MB toegevoegd, zodat u 1 GB kunt gebruiken.
Tevens heb ik uw beltegoed aangevuld met €20.
Excuses voor het ongemak,
[
Voor 29% gewijzigd door
Rene op 07-05-2012 15:08
]