Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Anyway, ik ben benieuwd
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
http://www.amazon.de/Navi...F8&qid=1337292632&sr=8-10
Past ie in deze?HBSVDK schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:19:
Iemand nog een tip voor een htc tablet raamhouder? Die dual suction lijkt wel oke, maar is ook vrij duur. Moet goedkoper kunnen toch? Ik heb deze gevonden. (zie link) aanrader of afrader?!?
http://www.ebay.com/itm/300696524829?redirect=mobile
Wat is nou weer een EXT microUSB?peugeot206gt schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:59:
Denk overigens niet dat hij past op de S2 als het de originele is. Deze heeft namelijk een EXT microUSB. Heb net even gekeken en past ook niet op de blackberry. Heeft als nadeel dat het inderdaad niet compatible is met de meeste devices, maar als voordeel dat het perfect past op de HTC.
Anyway, ik ben benieuwd
Ik dacht dat je of mini USB of micro USB hebt, en dat daar verder geen verschil in mag/kan/moet zitten...
Anyway ik zie vanzelf wel of het past, en laat het dan natuurlijk hier even weten.
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ziet er wel oke uit. Ik ben niet 100% tevreden met die zwanenhals / dual suction bevestiging. Doordat de arm zo lang is, is er ook wat meer trilling. Niet zoveel dat het storend is, maar het "oogt" instabiel. Het is ook zéér lastig de cups weer los te maken. Ik denk dat hij geschikter is voor gebruik indoor ofzo.HBSVDK schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:19:
Iemand nog een tip voor een htc tablet raamhouder? Die dual suction lijkt wel oke, maar is ook vrij duur. Moet goedkoper kunnen toch? Ik heb deze gevonden. (zie link) aanrader of afrader?!?
Als je die duitse raamhouder aanschaft hoor ik graag wat je bevindingen zijn. Met name over stabiliteit, of er genoeg ruimte is voor landscape / vertical view, en of ie de boel ook daadwerkelijk houdt.
Ik heb ook zo'n houder voor aan de hoofdsteun. De houder waar de tablet in komt ziet er hetzelfde uit:HBSVDK schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:19:

Daarom wil ik je attenderen op twee belangrijke punten:
1. Het is in principe een universeel ding, waardoor de haken om de tablet heen erg ruim zijn. Ik bedoel de haken in de "diepte". Er zou ook een 5x zo dikke tablet in kunnen zeg maar. En daar zit hem ook een beetje het probleem, de Flyer zit er maar losjes in, waardoor ik bang ben dat hij eruit valt tijdens een hobbelig ritje. Ik denk eraan om er een blok foam achter in te plakken zodat de Flyer beter in de haken blijft steken. Je kan dit proberen op te vangen door de hoogteverstelling van de X-vormige klem (die in de "hoogte") heel strak te zetten zodat de Flyer in het foam van de haken geklemd wordt.
2. De enigszins fors uitgevallen volumeknoppen van de Flyer zijn ook niet handig in combinatie met mijn tablethouder. De haken zitten altijd op de volumeknoppen (dus ook als je hem omdraait en de brede klem boven doet). Je kan hem er wel in krijgen, door de houder ondersteboven te gebruiken en de tablet er iets meer naar rechts verschoven in te plaatsen, maar dan zit het zwaartepunt wel rechtsboven ten opzichte van de bevestiging. Dan is het hopen dat dat stevig genoeg is om verzakken tegen te gaan.
Edit:
Die houder die ik heb: 't blijkt geen handig ding, hij kan niet stevig genoeg vastgedraaid worden, dus zakt continu weg...

[ Voor 3% gewijzigd door BounceMeister op 28-05-2012 20:14 ]
Hij past zeker, het is een 'universele' houder die ook wel 10" modellen aan kan. Ik kijk het nog even aan met de huidige houder, maar ik zal je in het achterhoofd houden. Ik kan natuurlijk niet zien hoe geduldig je bent, dus als je ondertussen er zelf al eentje besteld hebt begrijp ik dat natuurlijkPainore schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 12:32:
[...]
Als je er van af wilt en hij ook op de Samsung Galaxy Tab 8.9 past wil ik hem wellicht ele van je overnemen. Ik ben aan het kijken voor een indoor-oplossing.
Verwijderd
Ik wil namelijk foto's van mijn sdcard over kunnen zetten op de externe micro isb card van de flyer.
Tot nu toe zelf niets kunnen vinden.
Alvast bedankt
Deze installeren Google Play: ES File ExplorerVerwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:53:
Weet iemand misschien of er een kaartlezer met micro usbaansluiting bestaat?
Ik wil namelijk foto's van mijn sdcard over kunnen zetten op de externe micro isb card van de flyer.
Tot nu toe zelf niets kunnen vinden.
Alvast bedankt
Dan heb je een kaartlezer niet nodig.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Flyer nu een week aan gehad om de drain te testen. Is 70 procent accu vanaf nu dus een dag of tien moet mogelijk zijn. Met op de achtergrond uiteraard alle mogelijke dingen die zich syncen. Kan uiteraard gezien de screenshot nog veel beter aangezien er toch wat dingen zijn die hem (lang!) uit zijn slaap halen maar vooralsnog nog steeds enorm blij met het apparaatje en normaal laad je hem tussendoor toch op

<clickable>
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Ik wil foto's van mijn camera's sd card kunnen backuppen naar de microsd card in de flyer. Volgens mij gaat dat alleen via een kaartlezer of via een wifisdcard en die is best prijzig.pinokkia schreef op maandag 21 mei 2012 @ 08:58:
[...]
Deze installeren Google Play: ES File Explorer
Dan heb je een kaartlezer niet nodig.
Dropbox en dergelijken heb ik helaas niets aan.
Hoe krijg jij het accu-percentage zichtbaar?Brad Pitt schreef op maandag 21 mei 2012 @ 09:32:
Je kan ook Dropbox installeren, doe daar eigenlijk "alles" mee. Erg fijn om dingen uit te wisselen.
Flyer nu een week aan gehad om de drain te testen. Is 70 procent accu vanaf nu dus een dag of tien moet mogelijk zijn. Met op de achtergrond uiteraard alle mogelijke dingen die zich syncen. Kan uiteraard gezien de screenshot nog veel beter aangezien er toch wat dingen zijn die hem (lang!) uit zijn slaap halen maar vooralsnog nog steeds enorm blij met het apparaatje en normaal laad je hem tussendoor toch op
[afbeelding]
<clickable>
Is een custom Rom hèMarco schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:08:
Hoe krijg jij het accu-percentage zichtbaar?
Aanbevelenswaardig accu-appje (widget) is overigens het gratis Battery Widget dat ook nog eens geen enkele privileges vereist en dat het verloop van het accugebruik in behoorlijk detail kan weergeven.
Verwijderd
Ik moet misschien iets duidelijker zijn. Ik heb in de vakantie alleen camera en htc bij me. Geen pc of laptop...CaptJackSparrow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:31:
Je kunt je foto's van de camera via de geheugenkaart en een kaartlezer of via een USB verbinding op je computer zetten en vandaar via bijv. de LAN functie van ES File Explorer (of Ghost Explorer met Samba plugin of vele andere File Managers) weer via WiFi (of USB verbinding) naar je Flyer overbrengen.
Aanbevelenswaardig accu-appje (widget) is overigens het gratis Battery Widget dat ook nog eens geen enkele privileges vereist en dat het verloop van het accugebruik in behoorlijk detail kan weergeven.
Kan nooit kwaad inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:33:
Ik moet misschien iets duidelijker zijn. Ik heb in de vakantie alleen camera en htc bij me. Geen pc of laptop...
Dit in combinatie met het mogelijke nut van het gebruik, voorzover het inderdaad ondersteund wordt, van Wikipedia: USB On-The-Go .
Zelf even verder in verdiepen (of profiteren van anderen met specifiekere ervaringen op dit gebied).
Verwijderd
Ikverdiep me er uiteraard verder in.vooralsnog lijkt er niet zoiets te bestaan als de camerakit voor de tab of de ipad.CaptJackSparrow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 20:56:
[...]
Kan nooit kwaad inderdaad.Ik heb me nog niet verdiept in de optie (Gebruik Engelse taalinstelling) Settings>Storage>USB Storage>Mount USB Storage.
Dit in combinatie met het mogelijke nut van het gebruik, voorzover het inderdaad ondersteund wordt, van Wikipedia: USB On-The-Go .
Zelf even verder in verdiepen (of profiteren van anderen met specifiekere ervaringen op dit gebied).
Jammer...heb ik niet over nagedacht toen ik de flyer kocht.
Ik kan wel een microusb kaartje met adapter in de camra doen en die dan iedere keer overzetten in de htc,naar het interne geheugdn kopieren en dan weer terug naar een tweede microsd card, maar dan moet ik alfijdeen paar gig ongebruikt laten in het hoofdgeheugen voor het kopieerproces.
Verwijderd
Thnx,CaptJackSparrow schreef op maandag 21 mei 2012 @ 21:20:
USB On-the-Go zou juist wel vergelijkbare functionaliteit moeten bieden als die camera kit (in combinatie met een SD>USB of micro-SD>USB adapter). Maar zoals gezegd, even zelf 'huiswerk' doen.
Ik heb inmiddels op Ebay een micro usb to female usb kabeltje besteld voor 1,39. Ik zal later nog posten of dit werkt in combinatie met een microsd cardreader.
Mag ik vragen of je misschien een custom rom hebt draaien?MoiZie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:42:
Ik heb een 1A autolader gekocht bij dealextreme (3 euro of zo?). Deze laadt mijn Flyer gewoon op tijdens het autorijden! Ik reed weg op 80% en toen ik aankwam op bestemming was het lampje groen en stond de accu op 96%. Dus het kan wel degelijk.
Ik heb nu de 2000mA acculader binnen, en hij blijft nu bij mij als ik alles uitzet (wifi e.d.) behalve navigatie en gps, ongeveer op het zelfde percentage / hij loopt héél langzaam leeg, ongeveer 1-2% ? per uur. En dat is toch echt fors anders dan jouw 1A apparaat. Als ik wifi aanlaat loopt ie trouwens weer iets sneller leeg 2-3% per uur. En met mijn oude lader is het meer zo'n 5% per uur. Dus ik merk wel verschil, maar met 1A die maar half zoveel levert zou ik toch verwachten dat het leeg moet lopen.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een verklaring, custom rom? Specifieke accu besparende apps? Super turbo hyper accu in je auto?
Verwijderd
rockhopper schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:15:
[...]
Mag ik vragen of je misschien een custom rom hebt draaien?
Ik heb nu de 2000mA acculader binnen, en hij blijft nu bij mij als ik alles uitzet (wifi e.d.) behalve navigatie en gps, ongeveer op het zelfde percentage / hij loopt héél langzaam leeg, ongeveer 1-2% ? per uur. En dat is toch echt fors anders dan jouw 1A apparaat. Als ik wifi aanlaat loopt ie trouwens weer iets sneller leeg 2-3% per uur. En met mijn oude lader is het meer zo'n 5% per uur. Dus ik merk wel verschil, maar met 1A die maar half zoveel levert zou ik toch verwachten dat het leeg moet lopen.
Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een verklaring, custom rom? Specifieke accu besparende apps? Super turbo hyper accu in je auto?
Ik had hetzelfde probleem het opladen van de playbook. Gewone '2000mh' chargers laden zo langzaam op dat er in een uur maar 1% bij kwam.rockhopper schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:15:
[...]
Deze lader werkt wel zoals het hoort (1 poort) TomTom Universal High-Speed Multi-Charger (Kindle, iPod, iPhone, Smartphones)
overigens zijn de chinese 2000mh laders van de bekende goedkope sites meestal niet echt 2000mh.
Hoop dat het werkt maar volgens mij heeft de Flyer geen host-usb.Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 08:17:
[...]
Thnx,
Ik heb inmiddels op Ebay een micro usb to female usb kabeltje besteld voor 1,39. Ik zal later nog posten of dit werkt in combinatie met een microsd cardreader.
Maar in Settings>Storage is wel een sectie "USB storage" met onderdelen die toch anders suggereren.ChiMan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:01:
[...]
Hoop dat het werkt maar volgens mij heeft de Flyer geen host-usb.
[ Voor 48% gewijzigd door CaptJackSparrow op 22-05-2012 14:18 ]
Ik kan bevestigen dat de HTC Flyer (die van de HI tenminste ...) geen USB host functie heeft. Vorige week getest met een 100% werkende (op andere devices) micro USB OTG adapter, en de Flyer herkent geen usb stick, geen muis etc. Er is niet eens stroom --> aangekoppeld apparaat op de port. Ja, ook als je in de instellingen iets wijzigd bij usb storage, werkt het niet, tenminste niet met de Android versie die bij de HI flyer geleverd wordt.ChiMan schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 14:01:
[...]
Hoop dat het werkt maar volgens mij heeft de Flyer geen host-usb.
Flyer kan USB client (mass storage), maar niet host. Denk ik zomaar, maar misschien heb ik het verkeerd.
Ja hoor dat mag je vragen. Ik draai de Leedroid HC rom. WiFi en Bluetooth hoeven niet eens uit heb ik al gemerkt. Ik heb overigens geen 3G op dat moment. Hij is zelfs nog overclocked (1.9GHz).rockhopper schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:15:
[...]
Mijn auto is een hele simpele
Bedankt voor het antwoord. Ik heb nog nooit ge-custom-ROMd, maar als ik het ga toepassen zal ik wel feedback geven natuurlijk. Het ging me meer om eens uit te zoeken wat nou de oorzaak kan zijn voor het verschil. Misschien dat ik die tomtom nog een kans geef en anders ga ik op vakantie een auto-accu > netstroom plugMoiZie schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 15:13:
[...]
Ja hoor dat mag je vragen. Ik draai de Leedroid HC rom. WiFi en Bluetooth hoeven niet eens uit heb ik al gemerkt. Ik heb overigens geen 3G op dat moment. Hij is zelfs nog overclocked (1.9GHz).
Mijn auto is een hele simpeleen ik heb ook geen accu besparings apps. Ik betwijfel of het alleen aan de rom zou liggen, maar je kan het heel eenvoudig zelf uitvinden. Post je bevindingen dan maar hier
Of in het custom rom topic. Het HTC Flyer Custom Rom Topic

gebruiken en daar stop ik dan de gewone 'witte' bijgeleverde lader van de flyer op.
Jammer, maar geen nieuws natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 21:41:
Geen ICS voor de Flyer dus;
Verwijderd
Was te verwachten natuurlijk, geloof dat nog een paar pages terug dat er nog mensen zijn die beweren ICS naar de Flyer komt vanwege één of andere Google 1+ page van één gast die bij HTC werkt, maar goed het was nog mooier geweest als ICS wel komt voor de Flyer zeker in zin met de aanbieding bij Hi.
Ik heb in mijn tablet een duo sim zitten. De tablet hangt in de regel aan WIFI, dus ik wil 3G én de gsm functie normaal gesproken gewoon uit hebben staan. Ik wil namelijk geen telefoontjes missen op mijn echte telefoon.
Wat is nu de handigste en snelste manier om en 3G en de gsm uit en in te schakelen (uiteraard zonder de sim te verwijderen).
Edit, omdat ik een Leedroid ROM heb van HC, deze vraag ook maar even in dat topic gezet
[ Voor 20% gewijzigd door dirkjesdirk op 23-05-2012 10:09 ]
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Airplane-mode aanzetten en alleen van Wifi gebruik maken erna?dirkjesdirk schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:06:
Wat is nu de handigste en snelste manier om en 3G en de gsm uit en in te schakelen (uiteraard zonder de sim te verwijderen).
Hm, dom. Dacht dat in airplane mode wifi ook uit ging.Brad Pitt schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 10:09:
[...]
Airplane-mode aanzetten en alleen van Wifi gebruik maken erna?
Heeft het gebruik van airplane mode verder geen nadelen?
Tweede keer hier: CaptJackSparrow in "Het HTC Flyer Tablet topic - deel 1"
Het ging mij niet zozeer om de dataverbinding (je noemt 3g), maar voor de gewonen gsm functie. Die moet echt uit. Bovendien is bij deze oplossing bluetooth een issue.CaptJackSparrow schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 11:11:
Zoekfunctie in topic rechtsboven had je het antwoord al diverse malen doen vinden.
Tweede keer hier: CaptJackSparrow in "Het HTC Flyer Tablet topic - deel 1"
Maar bedankt voor de tip
Is de gsm functie nog op een andere manier uitschakelbaar? Bij voorkeur middels widget.
[ Voor 16% gewijzigd door dirkjesdirk op 23-05-2012 11:57 ]
Het is wel jammer dat een tablet uit 2011 nu al geen grote updates meer krijgt. HC had eigenlijk al op de Flyer moeten zitten vanaf het begin, dus eigenlijk tel ik dat niets als grote update.
[ Voor 3% gewijzigd door jona op 23-05-2012 12:01 ]
Ach ja... Met een beetje geluk binnenkort een goed werkende AOSP build: http://forum.xda-develope...ead.php?t=1642111&page=15jona schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 12:00:
Het hoge woord is er inderdaad uit en staat nu ook op Tweakers. De Flyer krijgt dus definitief geen update naar ICS. Volgens HTC omdat Honeycomb al de meest optimale user experience geeft. Of ze bedoelen gewoon dat een update te veel werk gaat kosten voor hen zodat de user experience er onder gaat lijden.
Het is wel jammer dat een tablet uit 2011 nu al geen grote updates meer krijgt. HC had eigenlijk al op de Flyer moeten zitten vanaf het begin, dus eigenlijk tel ik dat niets als grote update.
Juist als je bijv. op xda-developers ziet waar eenmansprojectjes al toe in staat zijn is het in feite een enorme blamage voor de grote fabrikanten dat zij dat niet ook zouden kunnen. Het grootste probleem bij die eenmansprojectjes is vaak dat ze beperkt toegang hebben tot details/resources waar die fabrikanten natuurlijk wel toegang toe hebben.
Goed gisteren een e-mail dat de bestelling vertraagd is tot 29 mei, vandaag een mailtje dat de bestelling niet meer leverbaar is. Binnen een week zou ik m'n geld weer terug moeten krijgen.peugeot206gt schreef op donderdag 17 mei 2012 @ 21:30:
[...]
Overigens, als je voor 3,99 daadwerkelijk die kabel krijgt is het geen geld. Je kan ze dan bijna al bestellen alleen voor de HDMI kabelBen benieuwd wat er geleverd wordt. Ik vond 16 euro voor de mijne al een koopje
Geen alternatief, niks.
Terwijl op de website de M490 wel staat voor 29,99 of de M500 (die ik besteld had) inmiddels voor €41,99
Ik vind het maar een rare zaak. Geen nette manier van omgang met je klanten, maar goed we hadden natuurlijk kunnen weten dat het te goedkoop was.
Nog niks gehoord van Bol dat mijn bestelling is vertraagd of geannuleerdrockhopper schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:27:
[...]
Goed gisteren een e-mail dat de bestelling vertraagd is tot 29 mei, vandaag een mailtje dat de bestelling niet meer leverbaar is. Binnen een week zou ik m'n geld weer terug moeten krijgen.![]()
Geen alternatief, niks.
Terwijl op de website de M490 wel staat voor 29,99 of de M500 (die ik besteld had) inmiddels voor €41,99
Ik vind het maar een rare zaak. Geen nette manier van omgang met je klanten, maar goed we hadden natuurlijk kunnen weten dat het te goedkoop was.
Sterker nog bij bestelstatus wordt die morgen verzonden
[ Voor 4% gewijzigd door audiojunk op 23-05-2012 14:40 ]
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ik heb een plaatje gezien van die tomtom lader, maar hoe sluit ik daar de tablet op aan? Het ziet er namelijk uit als een lader met een weer een 'sigaretten aansteker' uitgang en verder 2 usb poorten. Weer met een aparte usb>microUSB kabel (die bijgeleverd is met de flyer?) Of moet ik de lader die (waarschijnlijk dus geen 2000mA levert) weer in die lader van tomtom stoppen...Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2012 @ 12:29:
Ik had hetzelfde probleem het opladen van de playbook. Gewone '2000mh' chargers laden zo langzaam op dat er in een uur maar 1% bij kwam.
Deze lader werkt wel zoals het hoort (1 poort) TomTom Universal High-Speed Multi-Charger (Kindle, iPod, iPhone, Smartphones)
overigens zijn de chinese 2000mh laders van de bekende goedkope sites meestal niet echt 2000mh.
Nou dan heb jij denk ik geluk... ik voel me behoorlijk genaaid dan, ik bestel eerder en krijg gewoon niks, jij besteld na mij en krijgt 'm wel geleverd. Maar goed dan heeft in ieder geval iemand 'm nog gekregen....audiojunk schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:34:
[...]
Nog niks gehoord van Bol dat mijn bestelling is vertraagd of geannuleerd
Sterker nog bij bestelstatus wordt die morgen verzonden
Verwijderd
[quote]rockhopper schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:15:rockhopper schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:15:
[...]
Ik heb een plaatje gezien van die tomtom lader, maar hoe sluit ik daar de tablet op aan? Het ziet er namelijk uit als een lader met een weer een 'sigaretten aansteker' uitgang en verder 2 usb poorten. Weer met een aparte usb>microUSB kabel (die bijgeleverd is met de flyer?) Of moet ik de lader die (waarschijnlijk dus geen 2000mA levert) weer in die lader van tomtom stoppen...![]()
[...]
Nou dan heb jij denk ik geluk... ik voel me behoorlijk genaaid dan, ik bestel eerder en krijg gewoon niks, jij besteld na mij en krijgt 'm wel geleverd. Maar goed dan heeft in ieder geval iemand 'm nog gekregen....
[...]
Ik heb een plaatje gezien van die tomtom lader, maar hoe sluit ik daar de tablet op aan? Het ziet er namelijk uit als een lader met een weer een 'sigaretten aansteker' uitgang en verder 2 usb poorten. Weer met een aparte usb>microUSB kabel (die bijgeleverd is met de flyer?) Of moet ik de lader die (waarschijnlijk dus geen 2000mA levert) weer in die lader van tomtom stoppen...
Gewoon de usb kabel van de Flyer erin stoppen.
Ik kan bevestigen dat het, bij mij, werkt met de Playbook, Ipad en de HTC Flyer.
Ik heb hem ook besteld afgelopen maandag, order staat in behandeling en versturen op 26/5 inmiddels is het op bol.com niet meer leverbaar en denk ik dat het niet komt.rockhopper schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 15:15:
[...]
[...]
Nou dan heb jij denk ik geluk... ik voel me behoorlijk genaaid dan, ik bestel eerder en krijg gewoon niks, jij besteld na mij en krijgt 'm wel geleverd. Maar goed dan heeft in ieder geval iemand 'm nog gekregen....
Oh, en als je van plan bent omhet een en ander te tweaken aan je tablet, is de Flyer ook wel de beste keuze imo, omdat het systeem met HBOOTs ontzettend fail-proof is. Als je zelf wat gaat experimenteren met kernels e.d. is een HTC dan ook het fijnst, omdat je dankzij de HBOOT altijd zeker weet dat je terug kan gaan. Samsungs zitten dan met een Download Mode die op allerlei software zoals Heimdall of Odin leunt, en Tegra-tablets gebruiken de APX mode, en naar mijn mening is de HBOOT het fijnste hiervan.
nah, ik denk niet dat ga tweaken, omdat ik daar niet zoveel verstand van hebiChaos schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 20:16:
Als je graag gaat voor robuustheid en de 1GB aan RAM wat voor mij een verademing is, zou ik niet verder zoeken
Oh, en als je van plan bent omhet een en ander te tweaken aan je tablet, is de Flyer ook wel de beste keuze imo, omdat het systeem met HBOOTs ontzettend fail-proof is. Als je zelf wat gaat experimenteren met kernels e.d. is een HTC dan ook het fijnst, omdat je dankzij de HBOOT altijd zeker weet dat je terug kan gaan. Samsungs zitten dan met een Download Mode die op allerlei software zoals Heimdall of Odin leunt, en Tegra-tablets gebruiken de APX mode, en naar mijn mening is de HBOOT het fijnste hiervan.
Over de nieuwe games en dual core tablets: vergeleken met een Tegra2 voelt de Flyer voor mij wel vloeiender aan, maar dat is misschien een placebo effect. De GPU is dezelfde die ook in de Desire HD zit, en die voldoet momenteel nog wel is mijn ervaring.
Laat ik het zo zeggen: als je altijd de grootste kans op de allernieuwste ICS ROM wilt, en het geld hebt liggen om een tablet van >330 euro te kopen, doe dat dan, omdat je userbase toch iets groter is en al die Tegra-apparaten kunnen van alles van elkaar overnemen. Als je niet hoger wil dan 250 euro en nu iets wil wat gewoon zeer degelijk is maar iets meer moeite heeft met de ontwikkelingen op het gebied van ICS, pak dan de Flyer.
Okay, dus de meeste apps/games draait hij vloeiend, niet dat ik een hardcore gamer ben, maar af en toe is het wel leukiChaos schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:18:
Ik zal hem vanavond even op de oplader gooien en morgen vanaf de ochtend op mijn gewoonlijke manier gebruiken, en 's avonds een screenshot van het batterijverbruik voor je uploaden
Over de nieuwe games en dual core tablets: vergeleken met een Tegra2 voelt de Flyer voor mij wel vloeiender aan, maar dat is misschien een placebo effect. De GPU is dezelfde die ook in de Desire HD zit, en die voldoet momenteel nog wel is mijn ervaring.
Laat ik het zo zeggen: als je altijd de grootste kans op de allernieuwste ICS ROM wilt, en het geld hebt liggen om een tablet van >330 euro te kopen, doe dat dan, omdat je userbase toch iets groter is en al die Tegra-apparaten kunnen van alles van elkaar overnemen. Als je niet hoger wil dan 250 euro en nu iets wil wat gewoon zeer degelijk is maar iets meer moeite heeft met de ontwikkelingen op het gebied van ICS, pak dan de Flyer.
Ik was eigenlijk eerst opzoek naar een nieuwe telefoon, totdat ik de Flyer tegenkwam. Het paste binnen mijn budget en je zou er ook mee kunnen bellen (via aanpassingen aan build.prop, maar ik weet nog niet hoe ik alles precies moet doen
En (alvast) bedankt!
Oh okay, had je eigenlijk best kunnen verwachtenMoiZie schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 22:01:
Games gaan prima, heb er zelf een heleboel op staan. Een game als GTA3 werkt echter niet, dat vereist toch teveel van de chip..
WTF!Brad Pitt schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:18:
Na ruim tien dagen zonder te zijn bijgeladen mag de Flyer nu wel weer even aan de wandlader
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
<clickable>
Ik doe +/- 2 dagen met een batterijlading en dat is als ik 'm niet veel gebruik.
Jij hebt zo te zien continue WiFi aan en dan nog zo lang...
Granted: Ik draai nog de standaard HC ROM.
Misschien toch maar eens wat onderzoek gaan doen naar custom ROM's...
Weet iemand een widget die werkt op de Flyer, waarbij je met 1 druk de tablet kan hibernaten? Tot nu toe forceren ze allemaal een volledige shutdown en dat wil ik juist niet...
Verwijderd
De flyer werkt perfect met bellen met de leedroid hc rom. Maar hou er rekening mee dat je pincode van je sim haalt voordat je 'm in de flyer doet, anders kom je in een bootloop. Daarnaast moet je even de ultimate screen app downloaden anders wordt het scherm iedere 10sec zwart als de sim erin zit.Kippenknots schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 21:35:
[...]
Okay, dus de meeste apps/games draait hij vloeiend, niet dat ik een hardcore gamer ben, maar af en toe is het wel leuk.
Ik was eigenlijk eerst opzoek naar een nieuwe telefoon, totdat ik de Flyer tegenkwam. Het paste binnen mijn budget en je zou er ook mee kunnen bellen (via aanpassingen aan build.prop, maar ik weet nog niet hoe ik alles precies moet doen). Ik denk dat ik ook niet duurder ga, tenminste als er een goeie aanbieding is
En (alvast) bedankt!
Al met al zijn mijn ervaringen met de flyer positief al vond ik het jailbreaken lastiger dan bij bijv. de galaxy tab.
Ik heb nu de galaxy tab 10.1 voor 177,00 van wehkamp, de 8.9 ook voor 177,00, playbook voor 150 met social living bonnen en de flyer voor 199,00 van HI.
Ik rate ze ook in die volgorde, alleen geef ik de flyer een dikke plus voor het uit te breiden geheugen.
De playbook heeft het fijnste os, maar is beperkt in apps.
Groot voordeel van de playbook...het is de enige van de 4 die buiten in het zonnetje leesbaar is.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 08:52 ]
Verwijderd
Ik draai custom leedroid rom en bij gebruik verloor ik 5% batterlijlading per half uur.MoiZie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:35:
Ik haal dat inclusief custom rom ook niet hoor.. Zeg eens BP, wat is je geheim?
Weet iemand een widget die werkt op de Flyer, waarbij je met 1 druk de tablet kan hibernaten? Tot nu toe forceren ze allemaal een volledige shutdown en dat wil ik juist niet...
Ik heb m nu op airplane mode met wifi aan gezet want ik zag dat mobiel standby (zonder sim) ook aardig wat batterij kost.
Nee, dit is alleen als je niet gereboot hebt sinds je laatste telefoontje. Zonder telefoonfunctionaliteit treed deze bug niet op.Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:37:
[...]
De flyer werkt perfect met bellen met de leedroid hc rom. Maar hou er rekening mee dat je pincode van je sim haalt voordat je 'm in de flyer doet, anders kom je in een bootloop. Daarnaast moet je even de ultimate screen app downloaden anders wordt het scherm iedere 10sec zwart als de sim erin zit.
Niet echt geheimzinnig allemaal hoor. Zoveel mogelijk apps en services uiteraard gefreezed, zo min mogelijk apps/services laten opstarten na een reboot, beetje getweaked dat onzinnige apps niet worden opgestart bij dingen als een applicatie updaten (waarom moet dan bijv. Maps dan opeens "aan"). Dat soort dingenMoiZie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:35:
Ik haal dat inclusief custom rom ook niet hoor.. Zeg eens BP, wat is je geheim?
Gebruik daar AutoStarts voor. Ook voor het uitschakelen van bijv. widgets die je nooit gebruikt, is die lijst als je die opent ook lekker klein. Is een van de eerste dingen die ik altijd draai op de telefoon/tablets na een reïnstallMoiZie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 13:49:
@BP Hoe doe je dat dan? Welke app gebruik je daarvoor?
Apps freezen dan wel verwijderen is uiteraard Titanium Backup dé tool voor, maar die zal wel bekend zijn.
[ Voor 9% gewijzigd door Brad Pitt op 24-05-2012 14:32 ]
Jammer dat ie alleen werkt op rooted telefoons, klinkt toch weer als extra gesleutel (flyer rooten), is dat veel werk (nee ik vraag niet hoe in dit topic)?Brad Pitt schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Gebruik daar AutoStarts voor. Ook voor het uitschakelen van bijv. widgets die je nooit gebruikt, is die lijst als je die opent ook lekker klein. Is een van de eerste dingen die ik altijd draai op de telefoon/tablets na een reïnstall
De meeste echt handige dingen kan je helaas inderdaad alleen doen als je rooted bent. Nu is het op zich niet extreem moeilijk om de Flyer te rooten, op een tablet als een Galaxy Tab gaat dit echter 10x makkelijker. In het custom Rom topic staat redelijk uitvoerig beschreven hoe het moet. Als je zoiets nog nooit hebt gedaan zou ik alles echt even goed doorlopen en er even de tijd voor nemen. Het lukt sowieso, maar gewoon goed lezenrockhopper schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:32:
Jammer dat ie alleen werkt op rooted telefoons, klinkt toch weer als extra gesleutel (flyer rooten), is dat veel werk (nee ik vraag niet hoe in dit topic)?
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 24-05-2012 14:38 ]
Hoe krijg je die Samsung mee voor die prijs?Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:37:
[...]
De flyer werkt perfect met bellen met de leedroid hc rom. Maar hou er rekening mee dat je pincode van je sim haalt voordat je 'm in de flyer doet, anders kom je in een bootloop. Daarnaast moet je even de ultimate screen app downloaden anders wordt het scherm iedere 10sec zwart als de sim erin zit.
Al met al zijn mijn ervaringen met de flyer positief al vond ik het jailbreaken lastiger dan bij bijv. de galaxy tab.
Ik heb nu de galaxy tab 10.1 voor 177,00 van wehkamp, de 8.9 ook voor 177,00, playbook voor 150 met social living bonnen en de flyer voor 199,00 van HI.
Ik rate ze ook in die volgorde, alleen geef ik de flyer een dikke plus voor het uit te breiden geheugen.
De playbook heeft het fijnste os, maar is beperkt in apps.
Groot voordeel van de playbook...het is de enige van de 4 die buiten in het zonnetje leesbaar is.
Verwijderd
minpunten van de htc;
-dat sense werkt wat traag. ik draai de leedroid rom met lichte overclock maar ik ben niet onder de indruk.
-scherm spiegelt erg, net als bij de tab trouwens.
-voelt dik en zwaar aan. is echter niet zwaarder dan de rest
-witte plastic ziet er goedkoop uit
-extra microsd slot is een dikke plus maar je moet wel iedere keer de achterkant open maken als je erbij moet.
-voor zover ik weet werkt usb otg niet
-accu gaat best snel leeg in vergeljking tot de tab.
als ik moest kiezen welke 7inch ik mag houden. zou het toch de playbook worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2012 17:39 ]
Verwijderd
met welke optie zet je de widgets uit dan?Brad Pitt schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 14:28:
[...]
Gebruik daar AutoStarts voor. Ook voor het uitschakelen van bijv. widgets die je nooit gebruikt, is die lijst als je die opent ook lekker klein. Is een van de eerste dingen die ik altijd draai op de telefoon/tablets na een reïnstall
Apps freezen dan wel verwijderen is uiteraard Titanium Backup dé tool voor, maar die zal wel bekend zijn.
Okay dat was mooi geregeldVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:26:
die 177,00 was een actie van wehkamp voor de 8.9. ik had er twee besteld, maar 1 was uitverkocht. toen kreeg ik een 10.1 voor 177,00
minpunten van de htc;
-dat sense werkt wat traag. ik draai de leedroid rom met lichte overclock maar ik ben niet onder de indruk.
-scherm spiegelt erg, net als bij de tab trouwens.
-voelt dik en zwaar aan. is echter niet zwaarder dan de rest
-witte plastic ziet er goedkoop uit
-extra microsd slot is een dikke plus maar je moet wel iedere keer de achterkant open maken als je erbij moet.
-voor zover ik weet werkt usb otg niet
-accu gaat best snel leeg in vergeljking tot de tab.
als ik moest kiezen welke 7inch ik mag houden. zou het toch de playbook worden.
Verwijderd
geen raster te zien hierKippenknots schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:46:
[...]
Okay dat was mooi geregeld, maar net als altijd ben ik te laat
. Heb jij ook last bij gebruik van een soort raster patroon op het scherm, die je bij bepaalde hoeken ziet?
Vrijwel helemaal onderaan, "Widget updating".Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:30:
met welke optie zet je de widgets uit dan?
Apart, élke Flyer heeft natuurlijk een (goed) zichtbaar (stippel) raster die puur en alleen voor het pennetje isVerwijderd schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 17:51:
geen raster te zien hier
[ Voor 5% gewijzigd door Brad Pitt op 24-05-2012 19:30 ]
Nou mooi toch, niet naar zoeken danMoiZie schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 19:56:
Ik zie ook geen raster hoor?
Het raster is mij wel eens opgevallen. Weet iemand of er nog andere apps zijn die met scribe werken behalve polaris, notes (met screendumps) en pdf viewer?peugeot206gt schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 23:51:
Kijk maar eens goed als je geen raster ziet. Tussen die puntjes zit elke keer een vierkantje wat weer in een 3x3 rastertje valt. Dit is voor de scribe pen. Valt bij gebruik overigens totaal niet op
Gisteren dus ook een mail gehad dat de bestelling vertraagd is tot 1 junirockhopper schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 14:27:
[...]
Goed gisteren een e-mail dat de bestelling vertraagd is tot 29 mei, vandaag een mailtje dat de bestelling niet meer leverbaar is.
Zal ik vandaag dan het andere mailtje krijgen
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Ik hoop het niet voor je, maar zou wel logisch zijn natuurlijk. (maar goed, logica en online shoppen gaan meestal niet samen)audiojunk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:10:
[...]
Gisteren dus ook een mail gehad dat de bestelling vertraagd is tot 1 juni![]()
Overigens nog geen geld terug hier, maar week is nog niet voorbij.
[ Voor 8% gewijzigd door rockhopper op 25-05-2012 12:51 ]
Dat mailtje heb ik gisteren ook gehad. Ik vraag me alleen af of ze zich er zo gemakkelijk mee vanaf mogen doen door te zeggen dat het artikel niet meer leverbaar is...?audiojunk schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 12:10:
Gisteren dus ook een mail gehad dat de bestelling vertraagd is tot 1 juni![]()
Edit: En net na het versturen van deze reactie krijg ik een tweede email:
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer XXXXXXXXXX te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Ik heb toch niks te maken met hun leverancier? Ik heb een overeenkomst met Bol.com gesloten, dan moeten ze toch gewoon leveren?
[ Voor 35% gewijzigd door renem op 25-05-2012 13:45 ]
hier van hetzelfde... ook nog een bijkomende lader bestelt, ook dat is blijkbaar niet meer leverbaar volgens de site... wat een flopmobby1971 schreef op woensdag 23 mei 2012 @ 18:25:
[...]
Ik heb hem ook besteld afgelopen maandag, order staat in behandeling en versturen op 26/5 inmiddels is het op bol.com niet meer leverbaar en denk ik dat het niet komt.
[ Voor 15% gewijzigd door xenne op 25-05-2012 16:44 ]
Ze moeten er gewoon eentje tevoorschijn toveren? Als ze uitverkocht zijn en de leverancier kan ze ook niet leveren dan houdt het op.renem schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:33:
[...]
Dat mailtje heb ik gisteren ook gehad. Ik vraag me alleen af of ze zich er zo gemakkelijk mee vanaf mogen doen door te zeggen dat het artikel niet meer leverbaar is...?
Edit: En net na het versturen van deze reactie krijg ik een tweede email:
Wij zijn helaas niet in staat om onderstaand(e) artikel(en) uit uw bestelling met bestelnummer XXXXXXXXXX te sturen. De leverancier bleek niet in staat om genoemd(e) artikel(en) te leveren. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Ik heb toch niks te maken met hun leverancier? Ik heb een overeenkomst met Bol.com gesloten, dan moeten ze toch gewoon leveren?
Heb je deze al besteld? Moest je extra betalen voor verzenden? (ik krijg 10€ verzendkosten voor mij, wat het een stuk minder interessant maakt) Ik ben als je 'm wel al binnen hebt, benieuwd naar hoe hij bevalt...HBSVDK schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 00:19:
Jammer johaudiojunk schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 00:13:
Om 21.30 toch nog een mailtje gehad van Bol dat de bestelling niet leverbaar is en het geld wordt terug gestort

Ik heb inmiddels m'n geld al terug, dus dat hebben ze verder keurig afgehandeld bij bol.com
Natuurlijk blijft het een vreemde gang van zaken door het eerst door te schuiven naar een andere datum (week later) en dan vervolgens alsnog niet leveren. Maar ja verder weinig dat je er tegen kan doen.
Verwijderd
Om de belfunctie Phone te kunnen gebruiken heb ik al gekeken naar Revolutionary, maar die werkt niet vanwege de Hboot versie. Weet iemand een simpele manier om te kunnen bellen met de SIM kaart, of kan ik dan het beste Leedroid HC erop zetten? Het downgraden naar GB en dan via Revolutionary schijnt ook lastig te zijn, waarbij vaak andere problemen optreden...
Als iemand een goede tip heeft om te kunnen SIM bellen met de Hi Flyer dan hoor ik het erg graag.
Iemand een idee voor een oplossing? Heb m al aan de lader gehangen en weer proberen aan te zetten, maar geen succes. Zeer vreemd, m'n eigen flyer gaat altijd gewoon aan en uit. De flyer is overigens wel genoeg opgeladen, dus daar kan het niet aan liggen.
Als iemand weet hoe ik het apparaat kan resetten (of beter nog, een oplossing weet zonder reset zodat ik niet wéér alles hoef te installeren) dan hoor ik dat graag.
Anders wordt het misschien nu al gevalletje garantie ofzo, zit net buiten de trial periode waarop ik m kan terugzenden helaas.
Verwijderd
Heb sinds paar dagen HTC flyer. Zijn er meer mensen die aan de kant van de front face camera ruimte hebben russen glas en metaal. Ook bij het lampje van de pen lijkt ruimte te zitten, ik zie licht nameljk. Maak me beetje zorgen over stof.
gr Mark
Ik bedoel, 1.5 ghz singlecore vs mss een tegra 2 dual? Maar voor de rest? 32 gb opslag, 7 inch scherm redelijk high res..?
Alles wat ik kan vinden in de pricewatch so far komt of spec-wise te kort of klinkt en voelt en ziet er uit als een plastic chinees budgetmerk...
Als ik me niet vergis is het alternatief van de fysieke resetknop (paperclip) bij de Flyer de aan/uit knop indrukken en (lang) ingedrukt houden tot... er iets gebeurt.rockhopper schreef op zondag 27 mei 2012 @ 15:46:
Als iemand weet hoe ik het apparaat kan resetten (of beter nog, een oplossing weet zonder reset zodat ik niet wéér alles hoef te installeren) dan hoor ik dat graag.
Anders wordt het misschien nu al gevalletje garantie ofzo, zit net buiten de trial periode waarop ik m kan terugzenden helaas.
Voor de rest... zie handleiding.
Bedankt, ik had gehoopt op een simpele oplossing terwijl m'n ouders nog hier op bezoek waren, maar helaas. Zou mooi geweest zijn als ik 'm toch had kunnen meegeven. Zelf had ik al het een en ander zelf geprobeerd, inclusief lang de knop inhouden. Omdat er nu minder 'haast' bij is en het apparaat echt nergens op reageert lijkt het alsof de aan/uit knop gewoon brak is. Begint toch meer op een gevalletje DOA te lijkenCaptJackSparrow schreef op zondag 27 mei 2012 @ 19:16:
[...]
Als ik me niet vergis is het alternatief van de fysieke resetknop (paperclip) bij de Flyer de aan/uit knop indrukken en (lang) ingedrukt houden tot... er iets gebeurt.
Voor de rest... zie handleiding.
Alternatief kan het scherm ook gewoon in eens stuk zijn, maar dat lijkt me minder waarschijnlijk. Ik ga dinsdag maar eens bij een "Hi" winkel langs verhaal halen, want dit lijkt natuurlijk nergens op.
Die handleiding heb je natuurlijk niks aan omdat ik de flyer niet kan benaderen en het meegeleverd vodje natuurlijk niks voorstelt, gelukkig kan ik 'm wel op het internet vinden, maar ja
32GB en 3G zal je nergens krijgen voor die prijs (met uitzondering van zéér tijdelijke deals zoals de HP Touchpad en de Playbook in Amerika), tablets die er het meest mee overeenkomen zijn de Samsung Galaxy Tab 2 7.0 (8GB Wi-Fi-only, Tegra 2, 224 euro) en de Playbook (TI OMAP 4 dual-core, 169 euro voor 16 GB, 224 voor 32GB, 270 voor 64GB, allemaal Wi-Fi-only).Heephstan schreef op zondag 27 mei 2012 @ 18:13:
Zijn er eigenlijk concurrenten voor de flyer? Als je het prijspunt van 200 euro aanhoud ivm de aanbieding van HI?
Ik bedoel, 1.5 ghz singlecore vs mss een tegra 2 dual? Maar voor de rest? 32 gb opslag, 7 inch scherm redelijk high res..?
Alles wat ik kan vinden in de pricewatch so far komt of spec-wise te kort of klinkt en voelt en ziet er uit als een plastic chinees budgetmerk...
Overigens heb ik er ook maar eentje besteld voor m'n ouders (ze zijn nu allebei verslingerd aan de iPad en wilden nog een tablet, al zij het maar voor het lezen van boeken (en af en toe browsen) - ze vinden E-Readers maar niks), maar die vinden de softwareknoppen van Honeycomb maar een gigantische ruimteverspilling (ik ben van dezelfde mening). Heeft iemand succes gehad om via HTC zelf deze officieel terug te zetten naar Gingerbread, of zal ik maar hier mee aan de slag gaan?
Verwijderd
Zoals reeds eerder aangegeven is de playbook beter geschikt als ereader. In ieder geval is het playbook scherm nog leesbaar waar de htc al spiegelt.M-en-M schreef op zondag 27 mei 2012 @ 21:03:
[...]
32GB en 3G zal je nergens krijgen voor die prijs (met uitzondering van zéér tijdelijke deals zoals de HP Touchpad en de Playbook in Amerika), tablets die er het meest mee overeenkomen zijn de Samsung Galaxy Tab 2 7.0 (8GB Wi-Fi-only, Tegra 2, 224 euro) en de Playbook (TI OMAP 4 dual-core, 169 euro voor 16 GB, 224 voor 32GB, 270 voor 64GB, allemaal Wi-Fi-only).
Overigens heb ik er ook maar eentje besteld voor m'n ouders (ze zijn nu allebei verslingerd aan de iPad en wilden nog een tablet, al zij het maar voor het lezen van boeken (en af en toe browsen) - ze vinden E-Readers maar niks), maar die vinden de softwareknoppen van Honeycomb maar een gigantische ruimteverspilling (ik ben van dezelfde mening). Heeft iemand succes gehad om via HTC zelf deze officieel terug te zetten naar Gingerbread, of zal ik maar hier mee aan de slag gaan?
In leedroid zit ook de app no system bar, waarmee je, iig tijdelijk...nou ja de naam zegt het al..
Overigens wilde ik net de htc aanzetten om te kijken hoe die app heet... accu volledig leegetrokken in 1d19u zonder de htc te hebben gebruikt...
En nu weer aan de lader hangend heeft het touchscreen een eigen wil heeft
Iemand nog een htc flyer overnemen
Het in vliegtuig mode zetten van de flyer zodat hij niet permanent op zoek is naar radio stations en andere onzin dingen, heeft wonderen gedaan voor mijn accu gebruik. Misschien ook iets voor jou? Je kan daarna wifi en gps weer aanzetten, alleen bluetooth schijnt dan niet meer aan te kunnen, maar dat gebruik ikzelf niet.Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:30:
[...]
Overigens wilde ik net de htc aanzetten om te kijken hoe die app heet... accu volledig leegetrokken in 1d19u zonder de htc te hebben gebruikt...
Nog even een update van mijn ellende met het niet willen opstarten. Na ettelijke pogingen met verschillende periodes van de aan/uit knop ingedrukt houden en het apparaat tot 100% opladen, heb ik kennelijk toch ergens de goede combi van knoppen weten in te drukken....
Met andere woorden de flyer startte weer op, duurde erg erg lang voordat hij helemaal ingeladen was, daarna kreeg ik ook een melding van "recovery van een kritieke opstart" (of zoiets) en mocht/kon ik bootreport naar htc sturen.
Wat precies de oplossing was weet ik niet goed, ik zou zeggen een seconde of 15 aanknop ingedrukt houden bij een 100% accu. Maar goed hij lijkt het nu weer te doen
Jammer dat degene voor wie de flyer bestemd was nu weer een weekje langer mag wachten.
Heb het ook één keer gehad. Gewoon gekeken op htc.com en daar staat dat de knop volume omlaag en daarna de aan en uit knop moet indrukken. Dan kom je in een scherm met drie android figuurtjes en kan je kiezen hoe je wilt opstarten. Succesrockhopper schreef op zondag 27 mei 2012 @ 20:35:
[...]
Bedankt, ik had gehoopt op een simpele oplossing terwijl m'n ouders nog hier op bezoek waren, maar helaas. Zou mooi geweest zijn als ik 'm toch had kunnen meegeven. Zelf had ik al het een en ander zelf geprobeerd, inclusief lang de knop inhouden. Omdat er nu minder 'haast' bij is en het apparaat echt nergens op reageert lijkt het alsof de aan/uit knop gewoon brak is. Begint toch meer op een gevalletje DOA te lijken
Verwijderd
[...]
Het in vliegtuig mode zetten van de flyer zodat hij niet permanent op zoek is naar radio stations en andere onzin dingen, heeft wonderen gedaan voor mijn accu gebruik. Misschien ook iets voor jou? Je kan daarna wifi en gps weer aanzetten, alleen bluetooth schijnt dan niet meer aan te kunnen, maar dat gebruik ikzelf niet.
De flyer heeft een custom Leedroid rom. SIM kaart zit er niet in. Vliegtuigmodus is ingeschakeld.
De afgelopen 2 uur heeft de flyer alleen standby gestaan en er de accu is van 100 naar 95% gegaan
Verwijderd
@Brad Pitt. Kun je geen Nandaroid backup van jouw rom maken en beschikbaar stellen? Ik wil jouw magische instellingen ook wel eens proberen!Brad Pitt schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 08:18:
Na ruim tien dagen zonder te zijn bijgeladen mag de Flyer nu wel weer even aan de wandlader
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
<clickable>
Bij vliegtuigmodus zakt het zelfs naar 1 procent per 8 a 10 uur. Waardoor de stand-by wellicht de 1000 uur kan halen.
Het moet dan ook een fout in sommige hun systeem zijn want ik vind die batterij echt megalang meegaan. Ook bij gebruik doet hij het prima. Overigens zijn deze waarden doorberekend, want ik koop geen tablet om hem 400 uur op een nachtkastje te leggen
Discussies betreffende custom Rom's van de HTC Flyer horen in Het HTC Flyer Custom Rom Topic.