Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Mja maar dan staan ook mijn GMail account en allemaal gekochte apps en games daar in hèVerwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 10:54:
@Brad Pitt. Kun je geen Nandaroid backup van jouw rom maken en beschikbaar stellen? Ik wil jouw magische instellingen ook wel eens proberen!
Verder weinig magisch aan allemaal hoor. Dezelfde dingen gefreezed/gedelete/getweaked als ik ook altijd op mijn telefoon (SGS2) en andere tablet (Tab 8.9) doe maar die halen ook bij lange na niet deze accuduur-tijden.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Dat is waar, maar backup, gmail n gekocht eeruit en nog een backup en voilaBrad Pitt schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:53:
[...]
Mja maar dan staan ook mijn GMail account en allemaal gekochte apps en games daar in hè
Verder weinig magisch aan allemaal hoor. Dezelfde dingen gefreezed/gedelete/getweaked als ik ook altijd op mijn telefoon (SGS2) en andere tablet (Tab 8.9) doe maar die halen ook bij lange na niet deze accuduur-tijden.
http://www.ebay.com/itm/F...1c2056ebd9#ht_1683wt_1398
Is speciaal voor de Flyer (alle gaten voor camera, mic, voeding etc zijn aanwezig).
Kost incl verzenden ongeveer 6 Euro.
Het duurde wel meer dan 4 weken voor hij aankwam.
Verwijderd
Het probleem is opgelost; Ik dacht de hele tijd dat ik de Leedroid rom had maar het bleek de Honey 3d te zijn. Afijn. Ik heb de Leedroid rom erop gezet, battery stats gewiped en voila... een hele nacht standby gelegen en van 100 naar 99% gegaan. Zoals het hoort lijkt me.Brad Pitt schreef op maandag 28 mei 2012 @ 11:53:
[...]
Mja maar dan staan ook mijn GMail account en allemaal gekochte apps en games daar in hè
Ik zie nu bij de accustats ook een regel met standby % en die stond er eerst niet.
Ik wil mijn Flyer met Leedroid gebruiken als Hotspot.Ik krijg wel verbinding met een ipad en galaxy tab maar er komt geen data binnen.Ik heb al met en zonder beveiliging geprobeerd maar dat maakt geen verschil.
Is er iemand met hetzelfde probleem en/of een oplossing?

Al met al is mijn flyer nu helemaal zoals ik hem hebben wil.
- Flyer zelf 199,99 euro
- Duragadget hoesje: 22 euro uit de UK
- 32GB MicroSD: had ik nog liggen
- HTC MHL medialink: 16 euro via Ebay.de
- 3G prepaid: Vodafone, 1GB gratis en 22,50 beltegoed. Over 1 week doe ik een maand met die eerste GB (en dan weet ik of het onbeperkt geldig is of niet) en die 22,50 kan ik nog een keer een maandbundel van afsluiten. Prijs 7,50
Trouwens 1 vraag nog: ik gebruik vuze, nu kan ik via verbonden media mijn laptop benaderen. Ik krijg dan als ik op mediaservers druk: Vuze on RENE. Klik ik hierop dan kan ik kiezen uit downloads, movies, Music en Pictures. Echter alle mappen zijn leeg. Iemand enig idee in welke map deze koppelingen kijken?
[ Voor 13% gewijzigd door Rene op 31-05-2012 22:30 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Is dit icoontje te verwijderen?
Er is verder ook helemaal niets te vinden om telefooninstellingen aan te passen, dus dat icoon is een beetje zinloos.
Met een Hi-prepaidkaartje staat er geen icoon, maar dat is een data-only kaart.
Het zou kunnen verdwijnen als je in vliegtuigmodus gaat. Wat sowieso beter is als je je bliep kaartje niet wilt gebruiken omdat dit hopen stroom bespaart.
Hoeft niet persé, heb er ook een Sim-kaartje in zitten en ben nu 6% accu kwijt na tachtig uur. Uiteraard wel al die tijd op Wifi gezeten. Maar het kaartje er sowieso in hebben is dus niet meteen een mega accu drainerCaptJackSparrow schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:02:
Het zou kunnen verdwijnen als je in vliegtuigmodus gaat. Wat sowieso beter is als je je bliep kaartje niet wilt gebruiken omdat dit hopen stroom bespaart.
Skype (bellen) ging prima evenals Bellen via voip (Webcalldirect). Browsen ging redelijk snel, youtube, uitzending gemist in lage resolutie ging ook redelijk.
Echter een probleem:
Een (klein 150kByte) fototje als attachment sturen via GMail (de standaard Flyer app) lukte niet. Bericht bleef in de OUT Box. Er werd een grote hoeveelheid 3G data verzonden (te zien via een geinstalleerde datawidget) maar bet bericht heeft mijn Flyer niet verlaten. De Flyer even geheel opnieuw opstarten hielp niet.
Uiteindelijk is er meer dan 40MByte !!! verzonden maar nog steeds zat het bericht in de OUT Box.
Het is een probleem waar meer mensen (al jaren, dus geen probleem van *bliep) problemen mee hebben.
Mocht iemand een oplossing voor de Flyer weten dan hoor ik het graag.
Je kunt Gmail eens benaderen via een browser of een andere mail app gebruiken. Keuze genoeg.
Op Google heb ik meerdere meldingen (met diverse android telefoons/tablets) gezien betreffende dit probleem. Het lijkt dus meer in GMail te zitten.CaptJackSparrow schreef op zondag 03 juni 2012 @ 13:21:
Is het een Flyer of een Gmail probleem?
Ik zal t.z.t. eens kijken of andere e-mail programma's betere resultaten geven.
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
USB? Dan heb ik slecht nieuws voor je: je kunt hem niet gebruiken zonder externe voedingsbron. De USB aansluiting van de Flyer werkt wel voor USB host functionaliteit, maar kan geen stroom geven aan het apparaat. Je dient er een USB Y-kabel bij te hangen, waarbij je dus de USB van het toetsenbord in de Y-kabel doet, de andere kant in een USB Host plug (Female USB-A naar MicroUSB-B geloof ik), en de andere kabel die vertakt is een male USB-A, die je aan een externe voedingsbron moet hangen (met een verlengkabeltje aan je PC, in het stopcontact met een wall-charger, kies maar).remcoboy1479 schreef op maandag 04 juni 2012 @ 18:54:
Ik heb een externe toetsenbordhoes gekocht. Die werkt niet bij inpluggen. Moet ik nog iets aanzetten ofzo?
[ Voor 92% gewijzigd door jampot1989 op 05-06-2012 20:47 ]
@MoiZie Bedoel je de radio setting in de menu via de calculator? Dat is toch voor de gsm functionaliteiten? Bij mij staat hij uit, waarschijnlijk doordat ik nu nog geen sim kaart in heb zitten.
Met alles aan (dus radio, wifi, background sync etc.) moet je ook makkelijk een week stand-by kunnen halen.Kippenknots schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:21:
ja vliegtuigmodus is ook aan, ook wifi uit. Als jullie ook ongeveer zolang mee kunnen, dan zal het wel goed zijn denk ik.
Mij is het nog niet gelukt in ieder gevalBrad Pitt schreef op vrijdag 08 juni 2012 @ 23:30:
[...]
Met alles aan (dus radio, wifi, background sync etc.) moet je ook makkelijk een week stand-by kunnen halen.
Resultaten:
Wit: Zwarte punt
Groen, blauw, geel , rood: De pixel geeft wel licht ,maar veel minder als de rest en is makkelijk te zien.
Wat moet ik doen? Terug sturen naar Hi, want ik zit nog in de termijn van 7 dagen? Of hebben jullie nog andere tips?
ps. Ik heb het niet eerder gezien, omdat ik een zwarte skin gebruik.
Maar goed dat is natuurlijk iets tussen jou en hi, ik weet niet hoe goed de aftersales zijn, en ik kan niet in je hoofd kijken in hoe vervelend je dit vind. Ik zou niet een product houden waar ik mezelf steeds aan erger. Ik zou ook verwachten dat een product het gewoon moet doen in de eerste paar maanden na aanschaf. Dus weg 1) terugsturen onder het kopje "binnen de 7 dagen" weg 2) garantie claimen weg 3) gewoon blij zijn met wat je hebt.
Ik ken verder geen apps of technieken om dode pixels weer tot leven te wekken, buiten reparatie
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik ga nu kijken of die app kan helpen
Maar het vreemde is dat als het scherm uit staat je nog steeds een witte puntje kan zien en bij zwarte achtergronden geeft die pixel wit licht. Ik heb vervolgens nogmaals geprobeerd op het weg te poetsen, maar geen resultaat.
Heeft iemand daar ervaring mee gehad? Of kan ik eerst beter ook nog Hi informeren?
Zeker voor 200 euro kan dit geen miskoop zijn?
Games, video's alles runt smooth?
Oh en de firmware, is die verslechterd door Honeycomb? Ik vind Gingerbread er namelijk mooier uitzien, met die rondraaiende widgets.
Mijn vragenvuurtje
Die zijn best redelijk ja. Heb ook een Tab 8.9 en een SGS2 en die zijn beiden wel vele malen sneller/smoother.kristan schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:00:
De prestaties van deze tablet? Die zijn meer dan behoorlijk voor een tablet van een jaar oud, toch?
Heb hem in de auto gedaan als luxe navigatie en haal hem er uit om thuis mee te spelen: bargain dus imhoZeker voor 200 euro kan dit geen miskoop zijn?
Het overgrote merendeel van de games draait prima ja. Video's niet getest.Games, video's alles runt smooth?
Vind zelf Gingerbread er niet uitzien. Is het net een grote telefoon. Geen idee wat je bedoelt met die widgets?Oh en de firmware, is die verslechterd door Honeycomb? Ik vind Gingerbread er namelijk mooier uitzien, met die rondraaiende widgets.
SGS2... vele malen? Dat is wel pittig.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:04:
[...]
Die zijn best redelijk ja. Heb ook een Tab 8.9 en een SGS2 en die zijn beiden wel vele malen sneller/smoother.
Ik heb zelf nu een Archos waar ik mee rondgooi[...]
Heb hem in de auto gedaan als luxe navigatie en haal hem er uit om thuis mee te spelen: bargain dus imho
Hij moet voor mijn broertje (10) zijn, die wil smurfs' village en temple run[...]
Het overgrote merendeel van de games draait prima ja. Video's niet getest.
Dat ronddraaiende scherm vol widgets was hij helemaal weg van.[...]
Vind zelf Gingerbread er niet uitzien. Is het net een grote telefoon. Geen idee wat je bedoelt met die widgets?
Het is deze of zo'n lelijk kruidvat ding
[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 17:14 ]
Er zijn weinig/geen betaalbare tablets die een SGS2 ook maar kunnen evenaren hoor...kristan schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:13:
SGS2... vele malen? Dat is wel pittig.
Temple Run en Temple Run Brave doen het primaHij moet voor mijn broertje (10) zijn, die wil smurfs' village en temple run
Oh okay dat je je homescreen zo'n zwieper kon geven... Ja dat was cool, voor drie keerDat ronddraaiende scherm vol widgets was hij helemaal weg van.
Als er een goed werkende ICS Rom komt voor dit ding ben ik erg blij. Nu is er prima mee te werken maar een hoop dingen gaan toch stukken sneller op de bovengenoemde andere apparaten (die beiden wel ICS draaien). Dat hele Sense-gedoe mag er ook uit, kost zo vreselijk veel resources. Maar ja, anderen zweren er weer bij
Ja mijn papa heeft de sgs2 en mama krijgt morgen de s3, maar ik vind de s2 niet geweldig, maar dat komt misschien omdat hij niet van mij is en ik dat ding niet zo vaak gebruik.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:24:
[...]
Er zijn weinig/geen betaalbare tablets die een SGS2 ook maar kunnen evenaren hoor...
Mooi[...]
Temple Run en Temple Run Brave doen het prima
Tja, gek maar voor kleine jochies is dat natuurlijk een echte show-off tegen mensen met een iPod touch[...]
Oh okay dat je je homescreen zo'n zwieper kon geven... Ja dat was cool, voor drie keer
Als er een goed werkende ICS Rom komt voor dit ding ben ik erg blij. Nu is er prima mee te werken maar een hoop dingen gaan toch stukken sneller op de bovengenoemde andere apparaten (die beiden wel ICS draaien). Dat hele Sense-gedoe mag er ook uit, kost zo vreselijk veel resources. Maar ja, anderen zweren er weer bij
Mijn cheap ass archos komt niet verder dan Urukdroid, wat op 2.2 Froyo gebaseerd is..
[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 17:29 ]
Snap hem wel, ben van 1968 en zit niet dagelijks met iemand van jouw leeftijd over tablets te lullen
Hahaha, ja tot zover kan ik het begrijpenBrad Pitt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:30:
[...]
Snap hem wel, ben van 1968 en zit niet dagelijks met iemand van jouw leeftijd over tablets te lullen
Ik lul ook lekker mee in het crisis topic, al sta ik daar iets anders in. Qua staan.
Kan iemand met Leedroid deze man, waar iemand in het oranje overheen heeft lopen schijten (daar is het leedtijdsverschil
Instabiel is zijn overall opinion.
Zoals jullie waarschijnlijk wel weten ziet niet iedereen uit 1996 of iets ouder er zo uit.
[ Voor 12% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 17:37 ]
Heb met Leedroid 4.30 nog geen vage vastlopers gehad. Niet tijdens gamen, niet tijdens navigeren, niet tijdens browsen, nooit. Instabiel is dan ook, naar mijn mening, nogal een bullsh*t classificatie
Bullshit is heel grappig als je naar zijn haar kijktBrad Pitt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:38:
[...]
Heb met Leedroid 4.30 nog geen vage vastlopers gehad. Niet tijdens gamen, niet tijdens navigeren, niet tijdens browsen, nooit. Instabiel is dan ook, naar mijn mening, nogal een bullsh*t classificatie
Maar okee, die hardware buttons zijn dan wel best onnodig helaas, maar om ze uit te schakelen is gewoon zonde, een custom rom is wel nodig.
Ook het opstart geluid vond hij kut, ach.
Ik ben over het algemeen altijd wel te spreken over CR's
[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 17:40 ]
Heb ze zo vaak per ongeluk ingedrukt toen ze nog werkten dat ik ze uit had gezet bij deze Rom als die optie er was geweest denk ik. Vind het wel mooi/handig om de launcher daardoor te kunnen hiden op het scherm.kristan schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:40:
Maar okee, die hardware buttons zijn dan wel best onnodig helaas, maar om ze uit te schakelen is gewoon zonde, een custom rom is wel nodig.
Nog nooit gehoord. Verander dan ook altijd een hoop dingen aan de zip voor deze te flashen.Ook het opstart geluid vond hij kut, ach.
Same here. Zit dan ook dagelijks te kijken hoe de progressie is van de ICS Roms. Gaat niet snel helaasIk ben over het algemeen altijd wel te spreken over CR's
Het geeft wat meer rust op je scherm en plaats voor andere dingen, daar had HTC best wel wat meer aandacht aan mogen besteden.Brad Pitt schreef op dinsdag 19 juni 2012 @ 17:44:
[...]
Heb ze zo vaak per ongeluk ingedrukt toen ze nog werkten dat ik ze uit had gezet bij deze Rom als die optie er was geweest denk ik. Vind het wel mooi/handig om de launcher daardoor te kunnen hiden op het scherm.
Het kwam uit Doctor Who[...]
Nog nooit gehoord. Verander dan ook altijd een hoop dingen aan de zip voor deze te flashen.
Nooit gezien overigens, maar daar hebben we youtube reacties voor.
Nee, dat is frustrerend, maar dat ligt per toestel weer heel anders. Op Windows Phone zit er een ongelooflijke snelheid in, maar bij tablets valt dat tegen[...]
Same here. Zit dan ook dagelijks te kijken hoe de progressie is van de ICS Roms. Gaat niet snel helaas
Pretty much everything,
bedankt voor je uw
Nee, maar, serieus, ik moet leren voor mijn toetsweek, want dat heb ik nog, ciao

[ Voor 11% gewijzigd door StrongArmLance op 19-06-2012 18:00 ]
Een van de eerste dingen waar ik naar keek was de kijkhoek van het scherm. Als ik naar de tablet van mijn vriendin kijk (Hannspee Hannspad) dan heeft die echt een verschrikkelijke kijkhoek. Zodra je het scherm ook maar ietswat scheef voor je neus houdt dan is het nagenoeg onleesbaar, iets wat je niet kunt zeggen van de Flyer. Subliem schermpje voor die prijs
1 van de eerste dingen waar ik tegenaan liep was dat de standaard player problemen heeft bij het afspelen van MKV bestanden. Hij speelt ze an sich wel af, alleen krijg ik geen geluid. Nu zag ik in dit topic iemand die MX player op zijn homescreen had staan, dus die heb ik ook maar eens geprobeerd. Nu lijkt die het wel te doen (wanneer je hem op S/W decoding zet, op H/W decoding precies hetzelfde probleem als de standaard player) maar dan loopt het beeld niet echt vloeiend en gaat deze op een gegeven moment zelfs volledig out of sync lopen, dus dat werd 'm toch maar niet. Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als DicePlayer die het wel goed doet. Nu kan ik lekker mijn series in bed kijken
Binnenkort maar eens gaan uitzoeken hoe ik hem geroot krijg (wat blijkbaar nog wat voeten in aarde heeft aangezien ik HBOOT 1.11.0011 heb
Nu even online gaan kijken voor een goede stevige houder om 'm in mijn auto te kunnen gebruiken als navagatie
[ Voor 9% gewijzigd door Yucko op 24-06-2012 23:55 . Reden: typo ]
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Als je net zoals ik niet van die ingewikkelde Brodit houders houdt. Computerland heeft voor een tientje een universele houder die in mijn auto nu een tijdje dienst doet. Je zult dat nog zelf een auto-lader erbij moeten halen maar voor bevestiging is dit een mooie betaalbare oplossing in mijn ogen.Yucko schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:05:
Nu even online gaan kijken voor een goede stevige houder om 'm in mijn auto te kunnen gebruiken als navagatie
Zie niet helemaal wat er zo ingewikkeld is aan de Brodit houder. Op de wat vervelende prijs na is het imho dé houder. Veel steviger dan wat dan ook. Niet gekocht in Nederland uiteraard want hier rekenen ze wat veel.rockhopper schreef op zondag 24 juni 2012 @ 11:47:
Als je net zoals ik niet van die ingewikkelde Brodit houders houdt.
Kwestie van huidige houder van de beugel schroeven en dan de nieuwe tbv de Flyer (die maar € 28 kost) erop bevestigen en klaar
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Mixed Reality dev
Dat is alleen voor de Amerikaanse Playstore, de NL heeft dit niet.Menesis schreef op vrijdag 29 juni 2012 @ 15:48:
Was het idee van de Google Play store niet dat je er ook films, boeken en tijdschriften kunt aanschaffen? Ik zie alleen maar apps...
rm -r *
beetje lopen patsen op de Google I/O conferentie met de NExus 7 en alles wat die playstore wel niet heeft en dan is het weer alleen voor de US of A.
[ Voor 87% gewijzigd door Menesis op 29-06-2012 16:08 ]
Mixed Reality dev
De leedroid HC draait rotsstabiel. Het enige probleem dat ik heb is de snelheid met browsen.
Om even een indruk te geven: Ik schat dat bij het openen van een pagina op de t.net fp mijn flyer toch al snel een seconde of 8 nodig heeft. Is dat normaal? Anderen dezelfde ervaring?. Mijn SGS2 doet dit echt vele vele malen sneller.
Ligt dat puur aan dualcore vs singlecore? Ik kan mij dat niet voorstellen. Bovendien loopt mijn flyer op 1,8ghz
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Ik heb die ervaring niet. Draai inmiddels versie 1.2 van ICS maar ook hierop geen 8 seconden voor tweakers.net.dirkjesdirk schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:13:
Nog steeds tevreden over mijn flyer. Voor 200 euro nog steeds een prima deal (hoewel de nieuwe google nexus tablet wel begint te lonken voor dezelfde prijs.
De leedroid HC draait rotsstabiel. Het enige probleem dat ik heb is de snelheid met browsen.
Om even een indruk te geven: Ik schat dat bij het openen van een pagina op de t.net fp mijn flyer toch al snel een seconde of 8 nodig heeft. Is dat normaal? Anderen dezelfde ervaring?. Mijn SGS2 doet dit echt vele vele malen sneller.
Ligt dat puur aan dualcore vs singlecore? Ik kan mij dat niet voorstellen. Bovendien loopt mijn flyer op 1,8ghz
De nieuwe nexus tablet is imho nog steeds 'duurder'. Slechts 8 GB voor 199 dollar, geen 3g, geen pen.
Overigens vind ik de nexus nog geen alternatief, maar bij de vergelijking moet je wel volledig zijn. De nadelen noem je. De voordelen zijn ook noemenswaardig: ICS, iets hogere resolutie en dualcore
Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...
Gemeten in Chrome open ik de frontpage van t.net in ~3 seconden. Niet overclocked!
De stock browser; ~4 seconden
Nightly (firefox): 11 seconden. Zeer slechte browser, firefox op android.
dirkjesdirk schreef op zondag 01 juli 2012 @ 15:13:
Nog steeds tevreden over mijn flyer. Voor 200 euro nog steeds een prima deal (hoewel de nieuwe google nexus tablet wel begint te lonken voor dezelfde prijs.
[ Voor 38% gewijzigd door danda op 02-07-2012 21:56 ]

Nog op Gingerbread, wellicht ligt het daar aan?
Er zijn trouwens hopen alternatieve camera-apps. Daar al enkele van geprobeerd?
Ja aan dat eerste dacht ik ook al, alleen ik kan het niet vinden...CaptJackSparrow schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:36:
Er zit toch niet toevallig nog een stukje beschermfolie over de lens geplakt?
Er zijn trouwens hopen alternatieve camera-apps. Daar al enkele van geprobeerd?
Ik zal het tweede proberen
Je gebruikt toch wel de camera aan de achterkant, en niet die aan de voorkant?kristan schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:18:
De "HD" camera van deze tablet lijkt het te laten afweten, het showmodel in de winkel was redelijk, maar dit is drama, rechte dingen worden ja, raar... eigenlijk wordt alles vervormd en ziet het er niet uit
Nog op Gingerbread, wellicht ligt het daar aan?
Hahaha jadragon2 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 21:28:
[...]
Je gebruikt toch wel de camera aan de achterkant, en niet die aan de voorkant?
Ze zijn hier allebei dramatisch
Toevallig niet de effecten aan en op vervorming gezet?kristan schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:18:
De "HD" camera van deze tablet lijkt het te laten afweten, het showmodel in de winkel was redelijk, maar dit is drama, rechte dingen worden ja, raar... eigenlijk wordt alles vervormd en ziet het er niet uit
Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4
Het is niet zo heftig, het ziet er gewoon niet uit.audiojunk schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:28:
[...]
Toevallig niet de effecten aan en op vervorming gezet?
Working on itYucko schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:17:
Post eens een foto dan, zodat we kunnen zien waar het zich om gaat

Zo maar foto van genomen
De kwaliteit op de pc is minder slecht dan op de tab

Het was dramatisch, dit is de beste die ik kon vinden, best gefocust enzo, het is redelijk voor een tab...
Filmpjes maken in HD, werkt niet echt.
Met filmen was dat vervormen heel erg, blijkt dat je na het draaien moet klikken om opnieuw te focussen...

[ Voor 56% gewijzigd door StrongArmLance op 08-07-2012 14:48 ]

ik had hem eerst bij telecomtelecom.nl besteld, maar die konden hem uiteindelijk toch niet leveren waarna ik hem dus via ebay gekocht heb

Tablet bevalt mij nog steeds goed. Ik mis met het huidige gebruik ICS totaal niet. Grootste bron van ergenis is dat ik geen Noorse Apps kan installeren omdat ik NL als regio heb. Lekker bijdehand als je net zoveel in beide landen zit
Overigens nu bijna een bedrijfstijd (geen stand-by) van 700 uur! Bijna een maand zonder reboot
[ Voor 65% gewijzigd door Yucko op 17-07-2012 15:23 ]
De mijne heeft nl. ook alleen reboots gehad in de tijd dat ik bezig was met downgrade naar GB en het verkrijgen van S-Off. Daarna gewoon niet meer
Sommige goedkope tablets hebben hier ook veel last van.
Verder is die 700 uur niet speciaal ofzo

Nu nog een anti-glare screenprotector erop knallen want het is een beetje een spiegel op deze manier
en ja, ik kan nog steeds cd's wisselen, moet alleen even het zaakje naar achteren kantelen, of naar voren om bij de knop van alarmverlichting te komen
Verwijderd
ik ben aan het proberen om mijn 16 gb wifi flyer te rooten, en nu ben ik gestrand bij de laatste stap van deze tutorial:[Procedure]No HTC unlock HC-GB downgrade for official HC OTA
--------------------------------------------------------------------------------
This procedure applies to both flyers and view
Required downloads
1.First download the Gingerbread RUU for your device from this thread.
2.If you don't have adb and fastboot on your PC
•Get fastboot and adb tool for windows here
•Get Fastboot and adb for linux here
•I don't have a simple bundde for Mac, would welcome a link if anyone has one.
3.Download my universal misc_version and unzip to obtain the misc_version file.
4.Download tacoroot
5.Place both the misc_version and tacoroot.bin files in the same directory as adb
Procedure
1.Check the version number for your gingerbread RUU
In my example I am using this RUU: RUU_Flyer_HTC_WWE_2.00.405.3_R_Radio_20.3501.30.08 9BU_3809.05.04.10_M_release_194964_signed.exe
The version is the part highlighted in red.
2.Boot your flyer up to android if it's not already on, with usb debugging enabled and connect it to the PC.
3.Run the following adb commands
Code:
adb push tacoroot.bin /data/local/
adb push misc_version /data/local/
adb shell chmod 755 /data/local/tacoroot.bin
adb shell chmod 755 /data/local/misc_version
adb shell /data/local/tacoroot.bin --setupAt this point your device will reboot to recovery
4.Simultaneously press Volume Up, Volume Down and Power
5.Reboot your device
6.Run the following command
Code:
adb shell /data/local/tacoroot.bin --rootYour device will reboot, do not worry if it does not boot fully, it doesn't matter for this procedure, and it is a side effect of this root exploit.
7.Run the following command:
Code:
adb shell /data/local/misc_version -s 2.00.405.3Note that the number in RED is the version number retrieved in step 1.
8.Reboot to fastboot:
Code:
adb reboot bootloader9.Relock the bootloader:
Code:
fastboot oem lock10.Go back to fastboot mode ( lock causes the device to reboot )
11.Run your RUU ( if on linux or mac, see other similar threads from me on how to RUU on those OSes )
Ik weet niet hoe ik een RUU moet starten. Ik dacht gewoon via de pc omdat het een exe bestand is, maar dan krijg ik de melding: "is geen geldige win32 toepassing".
Ik probeer deze RUU: RUU_Flyer_HTC_WWE_Wifi_1.36.1114.32_Radio_20.3501.30.089BU_3809.05.04.10_M_release_191235_signed.exe
Ik dacht nog misschien via recovery, maar ik krijg een plaatje van een tablet met een driehoek met een pijltje erin te zien, dus dat lukt ook niet.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Nog een klein vraagje: als ik nu eindelijk snap hoe het werkt, moet ik dan die hele procedure overnieuw doen, omdat ik mijn flyer al een aantal keren aan en uit heb gezet?
Alvast hartelijk dank!
Verwijderd
Helaas doet de rotatiesensor moeilijk sedert enkele dagen. Iemand ervaring met dit probleem?
Het toestel is niet geroot en draait nog steeds op de standaard 2.3
Groetjes
Je weet dat de flyer een beetje een apart geval is en maar op één manier kan roteren? Voor de duidelijkheid stand 1) HTC logo boven, stand 2) oog front-camera boven. Andere 2 standen zal de rotering niet werken, overigens weet ik niet of dit wel kan met een custom-rom.Verwijderd schreef op zondag 05 augustus 2012 @ 22:48:
Hoi hoi, wij hebben ook n Flyer, de 16gb zonder 3G, en we zijn er enorm tevreden van.
Helaas doet de rotatiesensor moeilijk sedert enkele dagen. Iemand ervaring met dit probleem?
Het toestel is niet geroot en draait nog steeds op de standaard 2.3
Groetjes
Dit vind ik persoonlijk een van de weinige vervelende dingen aan de flyer, omdat m'n telefoons het wel allemaal goed kunnen. Als je dit al wist, dan kan je natuurlijk ook nog even controleren bij je instellingen of je auto-rotatie in of uit hebt geschakeld.
Verwijderd
(Niet alle mediamarkten hanteren dezelfde prijs, want bij Mediamarkt Alkmaar kostte hij deze week nog 279 euro)
Werd wel geadviseerd door Mediamarkt personeel om nog even te wachten op de Nexus 7
[ Voor 92% gewijzigd door Yucko op 11-08-2012 10:19 ]
Nou ja, dan zou je helemaal stom zijn om een non-3g model met ook nog eens de helft aan geheugen te halen voor de dezelfde prijs. Die van hi waren volgens mij nl. niet simlocked
Gebruik de mijne nu al een aantal maanden naar volle tevredenheid. (Maar ook ik zou als je het geheugen kan missen en 3G niet nodig hebt wachten op de Nexus).
Aan de andere kant heb je voor 199 een zeer complete tablet met 3G en 32gb (zelfs 64gb als je er een kaartje infrommelt). Gebruik hem voor MP3 en films, plus een beetje surfen en bankieren. Daar heb ik geen Tegra3 voor nodig. Bovendien kan ik hem met de MHL adapter perfect aan de home cinema hangen
Ben nu de telefoon aan het downgraden zodat ik met een custom rom ook kan bellen. Ik heb hem namelijk als tijdelijke vervanger voor mijn Desire HD welke uit het raam was gevallen. Ik ga de flyer nu een maandje gebruiken als telefoon, om hem als ik een nieuw toestel heb hem als tablet te gebruiken.
Qua snelheid ben ik niet echt warm van de Flyer, als ik de 3g niet nodig had, had ik zeker gewacht op de ASUS Nexus 7, ach, je kunt niet alles hebben
Zal nog wel posten hoe de snelheid is met custum rom met eventuele overclock. Ik hoop wel dat er snel goed werkende stabiele JellyBean ROMs komen.
Verwijderd
Hoe kan een telefoon nu uit het raam vallen? (ja offtopic maar ik moet dit gewoon weten, hou wel van een sterk verhaal)Jordyyyyy schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 22:12:
Ik heb vandaag ook een HTC flyer 32GB + 3G gekocht voor 180 euro bij de hi. Kreeg om een een of andere vage rede 20 euro korting
Ben nu de telefoon aan het downgraden zodat ik met een custom rom ook kan bellen. Ik heb hem namelijk als tijdelijke vervanger voor mijn Desire HD welke uit het raam was gevallen. Ik ga de flyer nu een maandje gebruiken als telefoon, om hem als ik een nieuw toestel heb hem als tablet te gebruiken.
Qua snelheid ben ik niet echt warm van de Flyer, als ik de 3g niet nodig had, had ik zeker gewacht op de ASUS Nexus 7, ach, je kunt niet alles hebben
Zal nog wel posten hoe de snelheid is met custum rom met eventuele overclock. Ik hoop wel dat er snel goed werkende stabiele JellyBean ROMs komen.
Ontopic: Ik zit te denken om de flyer te gebruiken tijdens colleges, maar ik lees hier en daar dat het schrijven met het pennetje op de flyer best nog wel geluid maakt. Aan alle ervaringsdeskundigen, maakt het echt veel lawaai, zou ik de college ermee verstoren?
Lijkt me niet, als er al iemand is die er last van heeft is het hooguit de persoon naast je, maar college's zijn over het algemeen niet zo stil dat je er spelden kan horen vallen.Ernemmer schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 11:31:
offtopic: die van mij is een keer uit het raam gevlogen in een bocht, had hem op me dashboard liggen.
Ontopic: Ik zit te denken om de flyer te gebruiken tijdens colleges, maar ik lees hier en daar dat het schrijven met het pennetje op de flyer best nog wel geluid maakt. Aan alle ervaringsdeskundigen, maakt het echt veel lawaai, zou ik de college ermee verstoren?
Mixed Reality dev
Verwijderd
Links onderin staat dan ook "Veilige mode"
Alleen standaard apps en configs worden dan geladen als bij de PC.
Herstart om eruit te komen.
Mixed Reality dev
Verwijderd
Het is dus normaal voor deze tablet, ik weet niet of dat voor alle tablets/telefoons ook zo werken.
Het is overigens verstandig om vliegtuigmodus altijd aan te hebben anders vreet hij veel stroom met het zoeken naar radio stations. Ik heb altijd vliegtuig modus aan staan en altijd wifi aan, ik kan moeiteloos internetten.
[ Voor 29% gewijzigd door rockhopper op 11-01-2013 05:19 ]
Voor het slapen gaan WiFi dus uitzetten. Er zijn ook genoeg widgets waarmee je makkelijk de status van je draadloze verbindingen kunt zien en omschakelen.
Discussies betreffende custom Rom's van de HTC Flyer horen in Het HTC Flyer Custom Rom Topic.