Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:51
Is de HTC portfolio case misschien iets voor jou?
dragon2 schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:24:
[...]

ik wil graag een leather case, mits plek voor de stylus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
8)

Die hoes had ik al eerder gevonden, maar dik 2x zo duur.

Besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:12
Besef wel dat het geluid uiteraard mega wordt verziekt/gedempt als je déze cover er omheen doet hè... :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-08 20:29
Brad Pitt schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:40:
[...]

Besef wel dat het geluid uiteraard mega wordt verziekt/gedempt als je déze cover er omheen doet hè... :P
Ja, dat zat ik ook net te bedenken. Wel een mooie case. Ik hou het maar even bij de standaard pouch

Grootgebruiker van MS Word. Maar het wordt nooit perfect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dirkjesdirk schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:44:
Ja, dat zat ik ook net te bedenken. Wel een mooie case. Ik hou het maar even bij de standaard pouch
Met een case als die hier onder heb je daar bijvoorbeeld weer geen last van. Die is helaas wel duurder :)

Afbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/img/pb/558/456/403/403456558_834.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:45
Ik heb dit ding besteld, kan je hem ook gelijk als standaard gebuiken (voor een film of dockmodus op het nachtkastje). Van horen zeggen wordt hij er behoorlijk dik van maar als ik niets bijzonders doe heb ik het standaard hoesje nog ;)

Afbeeldingslocatie: http://i00.i.aliimg.com/wsphoto/v0/507254032/leather-case-cover-for-htc-flyer-p510e-7-inch-tablet-pc-pu-leather-case-360-degree.jpg

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
peugeot206gt schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:17:
Ik heb dit ding besteld, kan je hem ook gelijk als standaard gebuiken (voor een film of dockmodus op het nachtkastje). Van horen zeggen wordt hij er behoorlijk dik van maar als ik niets bijzonders doe heb ik het standaard hoesje nog ;)
Toevallig :) Ben die vanmiddag ook tegengekomen (heb 2391 pagina's bekeken) maar ben op deze uitgekomen:

Afbeeldingslocatie: http://www.owht.com/ebay/listing/cell/csFlyer/p_1.jpg

Ga het draaien niet gebruiken en las over deze case ook wel redelijk positievre reviews. De reeds bestelde screenprotectors maar weer gecancelled want dan wordt het allemaal weer een beetje héél erg obsessief :P

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 24-04-2012 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sattertje
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 10:30
Links?
Thanks
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Pic is clickable hè... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:53

MaDLiVe

.-Observer-.

Brad Pitt schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:22:
[...]

Toevallig :) Ben die vanmiddag ook tegengekomen (heb 2391 pagina's bekeken) maar ben op deze uitgekomen:

[afbeelding]

Ga het draaien niet gebruiken en las over deze case ook wel redelijk positievre reviews. De reeds bestelde screenprotectors maar weer gecancelled want dan wordt het allemaal weer een beetje héél erg obsessief :P
Het lijkt alsof je hier je stylus niet in kwijt kan?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaDLiVe schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:12:
Het lijkt alsof je hier je stylus niet in kwijt kan?
In deze versie inderdaad niet nee. De mooiste oplossing so far vind ik zoals het is in deze case:

Afbeeldingslocatie: http://www.obostore.com/leather_cases/yoobao_business_leather4.jpg

Dan zit de stylus er geveerd in. Druk op het kleine knopje en hij komt er uit, heel erg space :)

Maar heb echt bewust voor de andere gekozen omdat ik die pen toch niet (vaak) ga gebruiken en ik het kunnen neerzetten in die twee posities wel geestig vond plus ik de flap van die hierboven niet zo mooi vond. Oplossingen waarbij de pen aan de buitenkant van de case zit (zoals bij de meegeleverde hoes) vind ik ook niet zo'n succes.

Oh well, ding gaat toch 90% van de tijd als navigatie dienen dus de case is sowieso maar een soort bijzaak :P

[ Voor 12% gewijzigd door Brad Pitt op 25-04-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Ziet er ook erg mooi uit, Ik vind de versie van Peugeot206GT ook erg mooi. Ik weet zelf nog niet zo zeker of ik hem als navigatie ga gebruiken maar wellicht wel erg makkelijk omdat ik en mijn vriendin beide een andere mobiele telefoon hebben, en ik dan wellicht mijn telefoon gewoon met Torque kan gebruiken :P

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaDLiVe schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:52:
en ik dan wellicht mijn telefoon gewoon met Torque kan gebruiken :P
Torque hier op is de bom man, 7 inch realtime sensors ftw! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldM
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 20:31
Mijn bestelling bij Hi ( voor €199,99) heb ik ook verzonden, nu afwachten wanneer ik hem ga ontvangen. Ik heb een aantal vragen voor de ervaren gebruikers.

Ik heb nu al een HTC Desire HD, ik vraag mij af of ik op beide toestellen dezelfde Google account gegevens kan gebruiken. Blijft mijn Google Play store dan werken op beide toestellen of kan dit problemen geven met bijvoorbeeld het verwijderen of installeren van nieuwe apps?

Moet ik nog bepaalde synchronisatie instellingen (mail, sense,facebook etc.) op een van beide apparaten uit laten staan?

Ik hoor graag jullie tips hoe ik dit kan aanpakken.

Belangrijk is ook dat er meerdere mensen de HTC Flyer Tablet gaan gebruiken voor zaken zoals het kijken van een filmpje, snel even wat opzoeken op het Web of games zoals Draw Something en Angry Birds...

[ Voor 4% gewijzigd door RonaldM op 25-04-2012 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:24
peugeot206gt schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 18:17:

[afbeelding]
Gebruik deze case sinds November en ben tevreden ermee.

Kwaliteit is redelijk maar voor de prijs die ik heb betaald mag ik niet klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:12
RonaldM schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:06:
Mijn bestelling bij Hi heb ik ook verzonden, nu afwachten wanneer ik hem ga ontvangen. Ik heb een aantal vragen voor de ervaren gebruikers.

Ik heb nu al een HTC Desire HD, ik vraag mij af of ik op beide toestellen dezelfde Google account gegevens kan gebruiken. Blijft mijn Google Play store dan werken op beide toestellen of kan dit problemen geven met bijvoorbeeld het verwijderen of installeren van nieuwe apps?

Moet ik nog bepaalde synchronisatie instellingen (mail, sense,facebook etc.) op een van beide apparaten uit laten staan?

Ik hoor graag jullie tips hoe ik dit kan aanpakken.

Belangrijk is ook dat er meerdere mensen de HTC Flyer Tablet gaan gebruiken voor zaken zoals het kijken van een filmpje, snel even wat opzoeken op het Web of games zoals Draw Something en Angry Birds...
Dat kan prima hoor, als je inlogt op de tablet met je gmail account synchroniseert hij je apps en instellingen (wifi access points en zo) van je Desire. Daarna zijn het 2 losse toestellen, dus onafhankelijke apps e.d.. Zelf gebruik ik de tablet zelfs met 2 gmail accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
RonaldM schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:06:
Dit is allemaal geen probleem. Ook vanwege die reden een Android tablet genomen, lekker makkelijk :)
Nee hoor, ook dat gaat prima. Je ontvangst alles gewoon op beide apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe

MaDLiVe

.-Observer-.

Brad Pitt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:59:
[...]

Torque hier op is de bom man, 7 inch realtime sensors ftw! 8)
Jeps maar zowel een navigatie app runnen en Torque naast elkaar werkt toch iets practischer met 2 apparaten. Dat brengt me tot de volgende vraag, heb je een speciale lader in de auto? Of werkt elke reguliere >1000mA lader met microusb kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MaDLiVe schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:14:
Jeps maar zowel een navigatie app runnen en Torque naast elkaar werkt toch iets practischer met 2 apparaten.
Oh jij draait Torque continu? Okay dan, dan is jouw oplossing nóg beter ja :P
Dat brengt me tot de volgende vraag, heb je een speciale lader in de auto? Of werkt elke reguliere >1000mA lader met microusb kabel?
Heb wel een (zogenaamd) krachtige lader er in maar tijdens een korte test pas met navigatie aan liep de accu alsnog langzaam leeg. Ook vaker gelezen op internet dat dat gebeurde. Nu heeft die lader twee uitgangen met een (zogenaamd) ander vermogen, zal de andere poort nog eens proberen. Resultaat gaat toch hetzelfde zijn :)

Zag wel een originele HTC autolader ergens met een 1670mA uitgang, dat zou wel handig zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 25-04-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
MaDLiVe schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:14:
[...]

Jeps maar zowel een navigatie app runnen en Torque naast elkaar werkt toch iets practischer met 2 apparaten. Dat brengt me tot de volgende vraag, heb je een speciale lader in de auto? Of werkt elke reguliere >1000mA lader met microusb kabel?
Dit gaat niet werken. De Flyer heeft een oplader welke 9,6V en 1,65A levert. Een standaard USB levert rond de 3,6V volgens mij. Volgens mij is er maar 1 goede oplossing voor dit probleem: een goedkope 12V-220V omvormer kopen en gewoon de muurlader gebruiken.

Iemand anders antwoord op deze vraag: Kan je ergens in HC settings de verstookte data zien over 3G. Dus zonder extra apps te installeren. Bij T-mobile koop je nu een SIM en als je daar 15 euro opzet krijg je 1 gig data welke 3 maanden geldig is. Totale kosten zijn dan dus 25 euro voor 3 maanden internet en dan kan je nog 2x opwaarderen voor een maand. 25 euro voor 5 maanden internet vind ik een prima deal :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wind-rider
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-08 00:01
Zijn er andere mensen bij wie Skype continu tussen offline / online wisselt? Iedere zoveel seconden zie ik die statusmelding ondering veranderen (hij blijft wel ingelogd maar maakt en verbreekt steeds verbinding met het netwerk).

Ik zit naast mijn wifi-accesspoint dus signaalsterkte zou het niet aan moeten liggen... en ik zie mijn wifi-icoontje ook niet steeds aan/uitgaan, maar ik vraag me af of dat snel genoeg reageert op mogelijke netwerkonderbrekingen?

edit: downloaden van een groot bestand (~300mb, zodat het langer duurt dan het on/offline wisselen) gaat wel gewoon goed. Ik weet alleen niet of android downloads automatisch hervat als de verbinding even weggevallen is.

Hoe kan je op een andere manier testen of de wifi-kaart van de Flyer betrouwbaar is? Downloads en browsen gaat gewoon goed.

[ Voor 27% gewijzigd door wind-rider op 25-04-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
peugeot206gt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:52:
Dus zonder extra apps te installeren.
Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
peugeot206gt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:52:
[...]
Dit gaat niet werken. De Flyer heeft een oplader welke 9,6V en 1,65A levert. Een standaard USB levert rond de 3,6V volgens mij. Volgens mij is er maar 1 goede oplossing voor dit probleem: een goedkope 12V-220V omvormer kopen en gewoon de muurlader gebruiken.
Ik moet het nog proberen, ik heb een speciale autolader voor de Flyer besteld.Volgens mij zou deze wel voldoende power moeten leveren om de Flyer voor navigatie te gebruiken zonder dat deze leegloopt.

Heb ook de screenprotector van HTC besteld, en daarbij blijven er helaas toch wel wat bubbels onder het scherm zitten. Ik zag bij het schoonmaken, dat ik nu al kleine krasjes op de tablet gemaakt heb (1 week in gebruik), dus de screenprotector laat ik wel zitten.

Ik vind de HTC portfolio case in de praktijk trouwens niet zo geweldig. Er zit wel een houdertje voor de pen in (goed), maar er zit geen druk knoopje of magneetje op om het hoesje dicht te houden (slecht). Je moet het dus vast houden. Bovendien kun je de tablet hiermee niet rechtop zetten. Gemiste kans. Voor mijn Xoom heb ik een ZooGue case besteld, die bevalt heel goed, maar die hebben volgens mij geen case voor de Flyer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ben je wel voorzichtig genoeg geweest bij die protector, ik heb de mijne er zonder al te vel moeite opgekregen met 0,0 bubbels en andere fratsen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
haaibaa2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:05:
Ik moet het nog proberen, ik heb een speciale autolader voor de Flyer besteld.Volgens mij zou deze wel voldoende power moeten leveren om de Flyer voor navigatie te gebruiken zonder dat deze leegloopt.
Die bedoelde ik ja :) Erg benieuwd hoe die gaat bevallen. Op de specs afgaande mag je verwachten/aannemen dat de Flyer gewoon zal opladen dan wel rond hetzelfde accupercentage zal blijven zitten. Vind de prijs ook okay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Ik heb een 1A autolader gekocht bij dealextreme (3 euro of zo?). Deze laadt mijn Flyer gewoon op tijdens het autorijden! Ik reed weg op 80% en toen ik aankwam op bestemming was het lampje groen en stond de accu op 96%. Dus het kan wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MoiZie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:42:
Ik heb een 1A autolader gekocht bij dealextreme (3 euro of zo?). Deze laadt mijn Flyer gewoon op tijdens het autorijden! Ik reed weg op 80% en toen ik aankwam op bestemming was het lampje groen en stond de accu op 96%. Dus het kan wel degelijk.
Dat is bijzonder netjes aangezien zelfs de originele wandlader trager dan traag oplaadt als je tegelijk met iets zwaars bezig bent. M'n SGS2 heeft zelfs moeite om op te worden geladen tijdens navigeren, laat staan de Flyer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 11:47
Oeh, je moet inderdaad uitkijken met autoladers: die zijn soms extreem traag. Ik heb zo'n auto-USB lader voor mn nexus one ooit gekocht. Tijdens navigeren loopt hij alsnog langzaam leeg en heet dat die lader wordt! Super inefficient dus.
Conclusie: besteed wat meer geld en koop een efficiente lader :Y)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

MoiZie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:42:
Dat is wel vreemd want de originele lader geeft 9V * 1.67A=15W, en een usb 1A doet maar 5*1=5W.
Met mijn originele 1A HTC Desire lader laadt ie niet of nauwelijks op als ik 'm gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Ik denk dat MoiZie ook zijn device uit had staan gedurende het rijden. Dan laadt hij gewoon op, al is het erg langzaam. Met een 1A 5V lader lijkt het me anders onmogelijk dat hij gaat laden terwijl gelijk het scherm aanstaat en er genavigeerd wordt.

Anders een link van deze lader?

Heeft iemand de HTC MHL adapter al geprobeerd en laad deze ook op tijdens het afspelen? Wil deze gebruiken voor op vakantie films op een TV te kunnen kijken en straks te gamen als je er een PS3 controller aanhangt! Oldskool NES spellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Er zijn geen 1A-laders die hem bijladen tijdens het navigeren hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
peugeot206gt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:46:
Heeft iemand de HTC MHL adapter al geprobeerd en laad deze ook op tijdens het afspelen? Wil deze gebruiken voor op vakantie films op een TV te kunnen kijken en straks te gamen als je er een PS3 controller aanhangt! Oldskool NES spellen :)
Heb een ''goedkope'' MHL adapter gekocht op eBay en het werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
ik heb zon 6 uur in t vliegtuig op flightmode series, films en muziek gechecked en had nog 25% accu over.

maar ik heb hem nog niet zo lang dus de accu is misschien nog niet helemaal in vorm.

groeten uit Miami

[ Voor 5% gewijzigd door 418O2 op 25-04-2012 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Wat zijn de ervaringen met Skype op de Flyer, ik zie namelijk wat verschillende geluiden op internet. Op de ene plek zie ik dat het werkt, op de andere plek lees ik dat Skype niet werkt. En dezelfde vraag wat betreft Whatsapp.
Ik wil hem misschien wel aan gaan schaffen voor gebruik met Skype, Whatsapp en wat online spellen en facebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Skype werkt fantastisch met beide camera's! Whatsapp werkt natuurlijk ook gewoon als je hem aanmeldt via de simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

MoiZie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:46:
Skype werkt fantastisch met beide camera's! Whatsapp werkt natuurlijk ook gewoon als je hem aanmeldt via de simkaart.
Goed om te horen! En als je nou Whatsapp met hetzelfde account zou willen gebruiken op zowel de Flyer als op je normale telefoon waar Whatsapp nu al actief is? Mijn idee was de simkaart eerst in de Flyer, dan Whatsapp activeren en de simkaart weer terug in de telefoon. Maar vraag me af of Whatsapp daar wel tegen kan (geen simkaart, dus misschien geen contactpersonen? en hetzelfde account op twee apparaten). Maar goed dit is misschien een beetje offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
peugeot206gt schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:46:
Ik denk dat MoiZie ook zijn device uit had staan gedurende het rijden. Dan laadt hij gewoon op, al is het erg langzaam. Met een 1A 5V lader lijkt het me anders onmogelijk dat hij gaat laden terwijl gelijk het scherm aanstaat en er genavigeerd wordt.

Anders een link van deze lader?

Nou sorry voor de non-believers hoor, maar ik had het scherm niet uit, alle data verbindingen waren uit, alleen GPS stond aan en Sygic. Het apparaat is echt opgeladen. Helderheid stond niet op maximaal. En wie heeft het over een 5V lader, een auto levert toch echt 24V. (sommige auto's zelfs gewoon 230/240! Deze hebben dan een regulier stopcontact in de auto (of twee :+ )).

Het was trouwens niet dealextreme maar koopjessite.nl

http://www.dagelijksekoop...-diverse-smartphones.html

Dit product had ik besteld.

Maar goed, je hoeft me niet te geloven natuurlijk. ;)
hars73 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:50:
[...]

Goed om te horen! En als je nou Whatsapp met hetzelfde account zou willen gebruiken op zowel de Flyer als op je normale telefoon waar Whatsapp nu al actief is? Mijn idee was de simkaart eerst in de Flyer, dan Whatsapp activeren en de simkaart weer terug in de telefoon. Maar vraag me af of Whatsapp daar wel tegen kan (geen simkaart, dus misschien geen contactpersonen? en hetzelfde account op twee apparaten). Maar goed dit is misschien een beetje offtopic.
Nooit geprobeerd.

[ Voor 3% gewijzigd door MoiZie op 26-04-2012 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
hars73 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:50:
[...]

Gaat niet. Ik heb een dual sim en daar werkt het ook niet. Google maar eens op dual sim en Whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dirkjesdirk schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:15:
Gaat niet. Ik heb een dual sim en daar werkt het ook niet. Google maar eens op dual sim en Whatsapp
Klopt. De versie op je telefoon zegt dan dat ie er mee kapt omdat het maar op 1 apparaat actief mag zijn (met hetzelfde telefoonnummer). Niet onlogisch, wel jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

Brad Pitt schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:18:
[...]

Klopt. De versie op je telefoon zegt dan dat ie er mee kapt omdat het maar op 1 apparaat actief mag zijn (met hetzelfde telefoonnummer). Niet onlogisch, wel jammer :P
Jammer inderdaad, maar misschien ook wel een beetje begrijpelijk. Naja met een prepay kaartje in de Flyer gewoon een tweede Whatsapp account aanmaken lost dat wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
MoiZie schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:59:
[...]

Nou sorry voor de non-believers hoor, maar ik had het scherm niet uit, alle data verbindingen waren uit, alleen GPS stond aan en Sygic. Het apparaat is echt opgeladen. Helderheid stond niet op maximaal. En wie heeft het over een 5V lader, een auto levert toch echt 24V. (sommige auto's zelfs gewoon 230/240! Deze hebben dan een regulier stopcontact in de auto (of twee :+ )).

Het was trouwens niet dealextreme maar koopjessite.nl

http://www.dagelijksekoop...-diverse-smartphones.html

Dit product had ik besteld.

Maar goed, je hoeft me niet te geloven natuurlijk. ;)
Oke, dan is dat dus een geschikte lader merk ik! overigens maakt het niet uit of de auto 12V, 24 of 220 V levert, de adapter regelt hem over het algemeen terug naar zo een 5V met een laadstroom van 1A ;) Deze lader heeft blijkbaar een andere laadstroom!

Bij deze excuses :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
haaibaa2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:05:
[...]

Ik vind de HTC portfolio case in de praktijk trouwens niet zo geweldig. Er zit wel een houdertje voor de pen in (goed), maar er zit geen druk knoopje of magneetje op om het hoesje dicht te houden (slecht).
Ik heb hem net binnen. Er zitten wel 2 magneetjes in de mijne hoor? In het midden, boven en onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:48

iChaos

It's Lupus.

Hoe voelt de hoes aan? Is hij wat stevig? En valt het blauw wat donker uit of echt blauw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
dragon2 schreef op donderdag 26 april 2012 @ 12:41:
[...]

Ik heb hem net binnen. Er zitten wel 2 magneetjes in de mijne hoor? In het midden, boven en onder.
Nou ik zal straks nog eens goed kijken, maar die van mij blijft niet dicht zitten. Anders gaat deze terug.

Edit 27-4:
Ik heb gekeken, en er zitten inderdaad 2 magneetjes op. Die doen het ook prima, zolang de flyer er niet in zit. Zodra ik de flyer erin stop doen ze het niet meer. Misschien moet het leer nog wat minder stug worden ofzo.

[ Voor 26% gewijzigd door haaibaa2 op 27-04-2012 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Painore
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-12-2020
iChaos schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:00:
Hoe voelt de hoes aan? Is hij wat stevig? En valt het blauw wat donker uit of echt blauw?
Blauw? De hoes is wit hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Niet online
iChaos schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:00:
Hij is heel stevig, en hij is heel donker navy blauw, niet echt blauw dus.

De bovenkant lijkt trouwens wel wat te zwaar voor de magneetjes inderdaad. Als ik hem ondersteboven houd gaat hij wel open. Misschien wordt dit nog beter als het leer wat zachter wordt, en anders kan ik er ook niet echt mee zitten eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Painore schreef op donderdag 26 april 2012 @ 14:37:
[...]

Blauw? De hoes is wit hoor..
Ik doelde op de Portfolio case ;) De witte hoes die je erbij krijgt heb ik hier liggen onder de tablet ;) Mijn fout, had dat aan moeten geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
iemand wellicht een idee hoe het volgende op te lossen:

De facebook app heeft zich geupdated en gaat nu niet meer naar de browser. Op zich niet veel mis mee, maar ik krijg het niet voor elkaar om bij een persoon bijvoorbeeld zijn foto's te zien, of zijn andere gegevens. Als ik op een vriend druk dan geeft hij de wall hiervan weer. Maar verder als dit kom ik niet.

Of ik ben simpel ;) of ik kijk niet goed maar ik hoop dat iemand weet wat de oplossing is? Vooralsnog ga ik weer via de browser :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Je kunt hem de-installeren en weer teruggaan naar de in de ROM ingebouwde versie. Als je tenminste nog een ROM gebruikt waar die in zit. ;) En dan automatisch updaten uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:16
Is er iemand die enig idee heeft hoe het kan dat ik in mijn mailprogramma alleen maar tekst zie? Hij laadt maar geen afbeeldingen, wat ik ook verander aan de instellingen.....Wat doe ik fout?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migros
  • Laatst online: 16:59

migros

Nooit meer een Samsung

Als de Flyer wordt geupdate naar ICS werken de knopjes aan de zijkant weer of zijn die alleen maar te gebruiken als je het toestel downgrade naar Gingerbread?/

Leuk man gatheren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Ik heb gelezen dat ICS zou detecteren of er hardwarebuttons in het device zitten en die dan automatisch zou activeren en de taskbar zou laten verdwijnen.

Ik zou het pas echt ideaal vinden als je zelf zou kunnen instellen welke knoppen je wanneer wilt gebruiken. Zelfs per applicatie die je gebruikt. Moet helemaal niet zo moeilijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-09 21:37
Ik zie verschillende berichten over ICS, en dat het al bevestigd is, heeft iemand enige idee wanneer deze versie uitkomt voor Htc Flyer?

Hoe is de batterij overigens?

[ Voor 10% gewijzigd door Pasteis op 28-04-2012 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
FrameWork. schreef op zondag 22 april 2012 @ 21:20:
Stappen plan om LeeDroid op je Flyer te zetten

Volg eerst deze post voordat je hier aan begint.

Haal de pincode van je simkaart af omdat je Tablet straks vast blijft zitten in het boot proces!
Instellingen -> Beveiliging -> Sim-kaartvergrendeling instellen -> Vinkje weghalen bij 'SIM-kaart vergrendelen'

Stap 1: Download LeeDroid
De download links staan in het LeeDroid topic

Stap 2: Revolutionary
Dit deel weet ik niet exact meer. Excuses daarvoor.
Download Revolutionary [Sluit de webpagina niet!] en plaats de bestanden in [i]C:\android-sdk-windows[/i]

Open start, type cmd en dan: cd c:\android-sdk-windows\
Vervolgens type je revolutionary in.

Dit stapje weet ik niet precies meer, maar volg de aanwijzingen op het scherm. Tussen de brackets staat een serial-number, vul deze in op de webpagina van Revolutionary (als je deze gesloten hebt, download het pakketje dan opnieuw zodat je alles schermen ziet).

Device: HTC Flyer
Hboot: volgens mij 1.11.0003

Je krijgt zometeen de vraag of je ClockWordMod wilt installeren. Dit is niet nodig.

Genereer serial en type of kopieër deze in het Command Line Interface scherm van Revolutionary in. Volg de stappen en wacht af.

Als het goed is wordt de Flyer een aantal keer opnieuw opgestart en zie je bovenin het recovery scherm S-Off staan in plaats van S-Off. Zo niet? Dan is er helaas wat fout gegaan.

Stap 3: Bijna tijd om LeeDroid te flashen...
Download dit en zet het in de map [i]C:\android-sdk-windows[/i]

Note: de flash zal de eerste keer mislukken. Geen paniek, de tweede keer gaat goed (of zou goed moeten gaan :) )

Open start -> type cmd -> type in en druk op enter cd c:\android-sdk-windows\

Type onderstaande commando's een voor een in. Schuingedrukt = commentaar.

[...]

Stap 4: LeeDroid time!
1. Zet LeeDroid op een sd-kaartje en plaats deze in je Flyer.
2. Reboot je Flyer en zorg dat je in het recovery scherm komt (Power + volume down)
3. Zoek in het menu naar back up en restore
4. Selecteer install zip from sd card en selecteer vervolgens de LeeDroid.zip file
5. Installeren en dan ben je klaar!

Veel plezier met LeeDroid op je HTC Flyer!

Deze guide is grotendeels gebaseerd op het stappenplan van LeeDroid te vinden op xda

Toevoegingen? DM s.v.p.
Help. Ik ben een in de problemen gekomen. Ik heb deze guide helemaal gevolgd, maar loop op het end vast.
Na het flashen van de light ROM moet je de leedroid op de SDcard zetten en rebooten naar recovery. Tot zover geen probleem. Maar in het recovery menu te komen zou de volgende optie moeten voorkomen.
3. Zoek in het menu naar back up en restore
Dat lukt mij niet! Ik krijg NERGENS de optie "backup en restore" in het recovery menu te zien. Ik snap er geen bal van wat ik fout doe. 8)7 8)7
Ik heb zekerheidshalve de light Rom ook nog via de methode van Moizie geflasht (via renamen naar PG41IMG.zip).

Ik kan nu dus ook niet meer normaal booten (HTC logo alleen zichtbaar) Dus wat moet ik nu? |:( :? :X

EDIT: is het nog een optie om die hele Leedroid rom ook te renamen naar PG41IMG.zip en zo te flashen? Of werkt dat niet?? Want de light ROM heb ik ook op die manier kunnen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

418O2 schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:21:
ik heb zon 6 uur in t vliegtuig op flightmode series, films en muziek gechecked en had nog 25% accu over.

maar ik heb hem nog niet zo lang dus de accu is misschien nog niet helemaal in vorm.

groeten uit Miami
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
dirkjesdirk schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 15:01:
[...]

Dat lukt mij niet! Ik krijg NERGENS de optie "backup en restore" in het recovery menu te zien. Ik snap er geen bal van wat ik fout doe. 8)7 8)7
Hangt het misschien samen met het feit dat de ClockWorkMod (CWM) niet is geïnstalleerd? Maar in het stappenplan staat dat installatie van die CWM niet (meer) nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
dirkjesdirk schreef op zaterdag 28 april 2012 @ 21:11:
[...]

Hangt het misschien samen met het feit dat de ClockWorkMod (CWM) niet is geïnstalleerd? Maar in het stappenplan staat dat installatie van die CWM niet (meer) nodig is.
En dat is dus wat ik al eerder aangaf, eigenlijk WEL nodig. Zeker voor de personen die absolute noobs zijn voor wat betreft het flashen van zaken op Android apparatuur! Het renamen van de ROM naar PG41IMG.zip is dus ook volslagen 'krankzinnig' gezien de PG41IMG.zip een ding is om de bootloader, radio e.d. mee te updaten.

Kortom, flash gewoon lekker die CWM en maak dan gebruik van een veel handigere manier om dingen te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
Is deze tablet goed geschikt voor het lezen van pdf's? Ik maak veel gebruik van pfdjes om mijn huiswerk te leren, werkt dit soepel op de tablet?

Ik wil hem daarnaast voornamelijk voor mijn studie gebruiken, is dit te doen? Of zitten er veel stoorfactoren bij om fatsoenlijk te kunnen studeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrameWork.
  • Laatst online: 16:48
MoiZie schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:12:
[...]

En dat is dus wat ik al eerder aangaf, eigenlijk WEL nodig. Zeker voor de personen die absolute noobs zijn voor wat betreft het flashen van zaken op Android apparatuur! Het renamen van de ROM naar PG41IMG.zip is dus ook volslagen 'krankzinnig' gezien de PG41IMG.zip een ding is om de bootloader, radio e.d. mee te updaten.

Kortom, flash gewoon lekker die CWM en maak dan gebruik van een veel handigere manier om dingen te flashen.
Inmiddels toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Pasteis schreef op zondag 29 april 2012 @ 13:02:
Is deze tablet goed geschikt voor het lezen van pdf's? Ik maak veel gebruik van pfdjes om mijn huiswerk te leren, werkt dit soepel op de tablet?

Ik wil hem daarnaast voornamelijk voor mijn studie gebruiken, is dit te doen? Of zitten er veel stoorfactoren bij om fatsoenlijk te kunnen studeren?
Gaat probleemloos. Er zit een ingebouwde PDF reader in en er zijn er verder nog genoeg te vinden in de Market/Play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CaptJackSparrow schreef op zondag 29 april 2012 @ 15:05:
Gaat probleemloos. Er zit een ingebouwde PDF reader in en er zijn er verder nog genoeg te vinden in de Market/Play.
Dat wel maar het scherm blijft relatief klein en de resolutie relatief laag. Ik zou het niet lang willen doen i.i.g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

De Kindle en de meeste andere e-readers hebben een schermgrootte van 6 inch. Kleiner dus dan een 7" tablet. Je kunt inzoomen om de tekstgrootte net zo groot te maken als je wilt (afhankelijk van de mogelijkheden van de gebruikte PDF-reader). Hier een voorbeeldje met de gratis PDF Reader die ook geen permissions vereist.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9AsIa67oSCSuEBjiSrbCZ9oe/full.png

Prima leesbaar wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Leesbaar: uiteraard. Je moet alleen wel van heel en heeeeel veel scrollen houden. Not my cup of tea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Dat heb je met elke e-reader en toch zijn die zeer populair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
MoiZie schreef op zondag 29 april 2012 @ 10:12:
[...]

Tja, die "krankzinnige" stap heb ik dus wel genomen. De radio is daarmee geupdate.

Via een light_downgrade_rom ben ik gelukkig weer wel in de mogelijkheid gekomen om de stock GB versie te flashen.

Draai dus nu stock GB, maar wel wel met Hboot 1.10.1002. En die wordt niet supported door revolutionary.
Anderzijds zie ik revolutionary nog wel in het recovery scherm staan

Recovery screen geeft nu de volgende info:
Eerste regel: -Revolutionary-
Tweede regel Flyer PVT SHIP S-OFF RL
En daaronder dus deze Hboot 1.10.1002.

Of kan ik nu volstaan met alleen het installeren van de CWM? Hoe doe ik dat? Gewoon op deze manier? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14693680
Of maak ik nu weer een enorme fout?

[ Voor 8% gewijzigd door dirkjesdirk op 29-04-2012 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Brad Pitt schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:51:
Leesbaar: uiteraard. Je moet alleen wel van heel en heeeeel veel scrollen houden. Not my cup of tea.
Wat ik trouwens de mooiste manier van lezen vond was met de autoscroll functie van Isilo Reader op mijn Pocket PC met 4" VGA scherm. Dat was een zeer vloeiende pixelscroll waarvan je de snelheid on-the-fly kon bijregelen en waarbij je ook desnoods het scherm met een swipe kon doorschuiven. Als die snelheid goed stond afgesteld kon je continu doorlezen zonder ook maar iets te hoeven doen.

Het verbaast me nog altijd dat zo'n automatische pixelscroll niet meer wordt toegepast in e-readers.

Ik bedoel eigenlijk e-reader apps op tablets want e-readers gebaseerd op e-ink kunnen juist niet scrollen op die manier.

[ Voor 8% gewijzigd door CaptJackSparrow op 29-04-2012 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Grrr. :( :( Heb CWM geinstalleerd. Vervolgens Leedroid from zip on card geflasht.
Boot mn Flyer WEER NIET. |:(
Wat doe ik toch steeds fout? Mocht ik met deze Hboot (6.10.1002) niet flashen??
Wat nu?? 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door dirkjesdirk op 29-04-2012 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20:54
Kan je deze ook simlockvrij maken als ie een simlock heeft? Zoja, weet iemand hoe?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasteis
CaptJackSparrow schreef op zondag 29 april 2012 @ 16:43:
De Kindle en de meeste andere e-readers hebben een schermgrootte van 6 inch. Kleiner dus dan een 7" tablet. Je kunt inzoomen om de tekstgrootte net zo groot te maken als je wilt (afhankelijk van de mogelijkheden van de gebruikte PDF-reader). Hier een voorbeeldje met de gratis PDF Reader die ook geen permissions vereist.

[afbeelding]

Prima leesbaar wat mij betreft.
bedankt voor het voorbeeld, het is inderdaad prima te lezen :) Super antwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
dirkjesdirk schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:06:
[...]

Tja, die "krankzinnige" stap heb ik dus wel genomen. De radio is daarmee geupdate.

Via een light_downgrade_rom ben ik gelukkig weer wel in de mogelijkheid gekomen om de stock GB versie te flashen.

Draai dus nu stock GB, maar wel wel met Hboot 1.10.1002. En die wordt niet supported door revolutionary.
Anderzijds zie ik revolutionary nog wel in het recovery scherm staan

Recovery screen geeft nu de volgende info:
Eerste regel: -Revolutionary-
Tweede regel Flyer PVT SHIP S-OFF RL
En daaronder dus deze Hboot 1.10.1002.

Of kan ik nu volstaan met alleen het installeren van de CWM? Hoe doe ik dat? Gewoon op deze manier? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=14693680
Of maak ik nu weer een enorme fout?
Hij hoeft niet gesupport te worden, want je draait al revolutionary met de juiste Hboot. Je kan die thread gebruiken om CWM te installeren inderdaad. fastboot flash recovery recovery_name.img

En dan kan je de ROM's flashen, MITS je de radio weer update via die hc-3g-light.zip packages (of de full).
dirkjesdirk schreef op zondag 29 april 2012 @ 17:42:
Grrr. :( :( Heb CWM geinstalleerd. Vervolgens Leedroid from zip on card geflasht.
Boot mn Flyer WEER NIET. |:(
Wat doe ik toch steeds fout? Mocht ik met deze Hboot (6.10.1002) niet flashen??
Wat nu?? 8)7
En wat boot er niet, zie je geen HTC scherm, zie je geen Leedroid scherm, of werkt de aan uit knop niet eens meer.

[ Voor 15% gewijzigd door MoiZie op 30-04-2012 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
MoiZie schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:04:
[...]

Hij hoeft niet gesupport te worden, want je draait al revolutionary met de juiste Hboot. Je kan die thread gebruiken om CWM te installeren inderdaad. fastboot flash recovery recovery_name.img

En dan kan je de ROM's flashen, MITS je de radio weer update via die hc-3g-light.zip packages (of de full).

[...]

En wat boot er niet, zie je geen HTC scherm, zie je geen Leedroid scherm, of werkt de aan uit knop niet eens meer.
Ah, tnx. Ik had die hc3glight.zip radio update niet gedaan. Ik zit inmiddels weer op GB, met bovenstaande Hboot versie en CWM mod en Revolutionary.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Dan kan je nu gewoon de HC draaien die je wil (of bij GB blijven natuurlijk) ;) .

Ben nu zelf begonnen met het maken van een HC rom, begin die 10 seconden time-out bug erg lastig te vinden. Hij build op dit moment :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
MoiZie schreef op maandag 30 april 2012 @ 11:50:
Dan kan je nu gewoon de HC draaien die je wil (of bij GB blijven natuurlijk) ;) .

Ben nu zelf begonnen met het maken van een HC rom, begin die 10 seconden time-out bug erg lastig te vinden. Hij build op dit moment :+
Daar waren toch workarounds voor? Het schijnt samen te hangen met het feit dat je belt met de flyer.
I've installed Chee Wee's screen finding application. When the problem starts I change the timeout time, apply then reboot. Usually works.
en
The "ultimate call" apk stops the screen timeout from changing to 10seconds because of taking a phone call.
http://www.xda-developers...-ultimate-call-screen-hd/
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1575395

Werkt dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
dirkjesdirk schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:15:
[...]

Daar waren toch workarounds voor? Het schijnt samen te hangen met het feit dat je belt met de flyer.

[...]

en

[...]

http://www.xda-developers...-ultimate-call-screen-hd/
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1575395

Werkt dit niet?
Dat is tijdens bellen, niet tijdens de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
MoiZie schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:54:
[...]

Hm, ik dacht dat ik daar ook iets voor had gezien. Dat is wel een serieus probleem inderdaad. Is het niet zo dat het probleem pas optreedt NA een phonecall?

[ Voor 14% gewijzigd door dirkjesdirk op 30-04-2012 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yrck
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-08 23:27
Heb de HTC flyer nu twee weken in mijn bezit en het is werkelijk een top ding. Het is mijn eerste tablet en hij werkt lekker soepel en het scherm is groot zat. Meteen een originele HTC screen protector erop geplakt (zonder bubbels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
Ik zit met een ietwat vervelend probleem. Non-root, Honeycomb, 16gb wifi only.

Telkens ik bepaalde applicaties (en dan vooral Pulse News Reader) lang laat open staan (eigenlijk zelfs niet zó lang), intensief gebruik en daarna op de Home toets druk om terug naar men homescreen te gaan, dan krijg ik een zwart scherm met een "Laden...." popup in het midden. Na een tiental seconden verschijnt dan men homescreen, maar alle widgets zijn gereset (klok, weerbericht, nieuwsfeed, facebookfeed, agenda). Ze staan er wel, maar moeten opnieuw gesynced worden (net alsof je je tablet pas hebt opgestart.)

Het lijkt alsof bepaalde applicaties zodanig veel geheugen beginnen innemen na lang gebruik, dat Android inactieve applicaties gaat killen, te beginnen met Sense zelf..... :/

Nog mensen die dit ervaren?

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had HTC gemaild met de vraag wanneer de update ics 4.0 zou komen.
Kreeg ik dit antwoord:

Dank u voor uw email met betrekking tot uw HTC Flyer

Het is nog niet bekend wanneer en of HTC Flyer een
Androind 4.0 zou krijgen.

Lekker dan, mischien dus helemaal geen ics op de flyer :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Eerste lijn helpdeskmedewerkers die deze mails beantwoorden weten dit ook niet van tevoren. Daar kun je dus geen enkele waarde aan hechten. Dit is gewoon een standaard "ik weet het niet" antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Buzz_Fuzz schreef op maandag 30 april 2012 @ 14:39:
Ik zit met een ietwat vervelend probleem. Non-root, Honeycomb, 16gb wifi only.

Telkens ik bepaalde applicaties (en dan vooral Pulse News Reader) lang laat open staan (eigenlijk zelfs niet zó lang), intensief gebruik en daarna op de Home toets druk om terug naar men homescreen te gaan, dan krijg ik een zwart scherm met een "Laden...." popup in het midden. Na een tiental seconden verschijnt dan men homescreen, maar alle widgets zijn gereset (klok, weerbericht, nieuwsfeed, facebookfeed, agenda). Ze staan er wel, maar moeten opnieuw gesynced worden (net alsof je je tablet pas hebt opgestart.)

Het lijkt alsof bepaalde applicaties zodanig veel geheugen beginnen innemen na lang gebruik, dat Android inactieve applicaties gaat killen, te beginnen met Sense zelf..... :/

Nog mensen die dit ervaren?
Heb er zelf geen last van gehad toen ik Honeycomb draaide, maar: heb je root? Gebruik je een task killer? Zo ja > gooi die task killer er af.

Als je root hebt, kan je kijken of V6 SuperCharger werkt op Honeycomb. Gebruik het zelf op ICS op mijn telefoon en op GB op de Flyer, en het zorgt ervoor dat essentiele zaken zoals je launcher in het memory gelockt worden zodat ze altijd gelijk klaar staan. Daarnaast kan het ook instellen dat je altijd een bepaalde hoeveelheid RAM vrij wil hebben, en dan maakt hij de memory management dus iets strenger met wanneer een applicatie afgesloten moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Verwijderd schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:02:
Had HTC gemaild met de vraag wanneer de update ics 4.0 zou komen.
Kreeg ik dit antwoord:

Dank u voor uw email met betrekking tot uw HTC Flyer

Het is nog niet bekend wanneer en of HTC Flyer een
Androind 4.0 zou krijgen.

Lekker dan, mischien dus helemaal geen ics op de flyer :-(
Misschien? Zeg maar: zeker weten. Lees maar terug in dit topic. Althans, zolang je een officiele ICS wilt. Maar de custom rom's van ICS die er nu zijn wil je ook niet.
Overigens ook een beetje ik-moet-het-hebben idee, want zoveel voegt ICS nou ook weer niet toe aan HC.
HC tov GB is daarentegen wel een verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Lees maar even terug in dit topic. Ik heb de staff van HTC europa aan de lijn gehad, deze wisten dat er tot nu toe geen ICS update gepland staat. Ze wisten niet of deze ooit zou komen maar daarvoor moesten we de site maar in de gaten houden. M.a.w die update kunnen we vergeten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Samarth Rasiwasia
Post date: 2011-10-19 - Openbaar

Technically all the Android powered devices capable of running of Android Gingerbread will be able to run Android 4.0 ICS but Practically all devices may not give an overall good user experience . So all the manufactures are reviewing ICS on their devices to check the user experience and will release the latest OS according to the results.

HTC's list of devices that will surely get ICS :
* HTC Sensation (XL,XE,Original)
* HTC EVO 3D
* HTC Incredible S
* HTC Desire HD
* HTC Flyer
* HTC Rhyme
* HTC Desire S

Update (1) : No ETA's as yet. But may take 2-4 months because of the integration of Sense UI. HTC is definitely making every effort to provide update to most of the phones. Testing is under process. Desire Z and Salsa is going out of the list ,usability issues.

Update (2) : The phones exclusively on carriers such as HTC Amaze 4G,Thunderbolt,etc. will receive the update late.

Update (3) : New devices,i.e,Released after May 2011 will receive the updates prior to the old phones like Desire HD .

Update (4) : Google officially throws out Nexus One out of ICS list .

Werkervaring

* HTC Corporation
Sense Developer, 2011 - huidig

* Google
Android Developer, 2011 - huidig
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iChaos

iChaos

It's Lupus.

Daar zou ik dus absoluut niet op vertrouwen. Die persoon zou meer weten dan de nieuwsafdeling bij HTC? En stel dat hij zijn mond voorbijsprak, dan zouden ze dat gelijk laten weghalen. Dergelijke officiele uitspraken zijn alleen betrouwbaar volgens de officiele kanalen, dan zou ik niet vertrouwen op een of andere G+ pagina van iemand die bij HTC werkt (en dat is ook niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Jongens, reken hier nou aub niet op. HTC stapt voorlopig uit de tabletmarkt, de flyer gaat er uit. Als HTC door zou willen met de flyer en de tabletmarkt had zou al lang en breed ICS aangekondigd voor de flyer.
De recente prijsdrops spreken ook boekdelen.
Je kan beter je hoop richten op een serieuze ICS custom rom van Leedroid of een andere tweaker.
Vooralsnog voldoet de HC Leedroid Rom voor mij.
MoiZie schreef op maandag 30 april 2012 @ 12:54:
[...]

Vreemd, ik gebruik de belfunctionaliteit niet en heb nergens last van. Weet je zeker dat het niet samenhangt met bellen?

[ Voor 32% gewijzigd door dirkjesdirk op 01-05-2012 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
dirkjesdirk schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 11:44:
Jongens, reken hier nou aub niet op. HTC stapt voorlopig uit de tabletmarkt, de flyer gaat er uit. Als HTC door zou willen met de flyer en de tabletmarkt had zou al lang en breed ICS aangekondigd voor de flyer.
De recente prijsdrops spreken ook boekdelen.
Je kan beter je hoop richten op een serieuze ICS custom rom van Leedroid of een andere tweaker.
Vooralsnog voldoet de HC Leedroid Rom voor mij.

[...]

Vreemd, ik gebruik de belfunctionaliteit niet en heb nergens last van. Weet je zeker dat het niet samenhangt met bellen?
Ik heb de laatste HC 4.3.0 Leedroid rom en mijn beeld valt hoe dan ook elke 10 seconden uit (behoudens bij applicaties die echt vereisen dat het scherm aan blijft, en als hij aan de oplader zit).

Dus bij een beetje browsen; lezen; *tak* scherm uit, zuchten, tablet aanzetten, unlocken, verder lezen, *tak* scherm weer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
Ik heb dezelfde versie zoals je weet. Vreemd dus dat ik nergens last van heb. Als ik in de uitgebreide draadjes op het forum kijk, stuit ik steeds op het bellen de 10 seconden bug. Als je echter nog nooit de telefoonfunctionaliteit van de Leedrom hebt gebruikt, dan is er dus kennelijk een andere oorzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 21:21
iChaos schreef op maandag 30 april 2012 @ 18:24:
[...]

Heb er zelf geen last van gehad toen ik Honeycomb draaide, maar: heb je root? Gebruik je een task killer? Zo ja > gooi die task killer er af.

Als je root hebt, kan je kijken of V6 SuperCharger werkt op Honeycomb. Gebruik het zelf op ICS op mijn telefoon en op GB op de Flyer, en het zorgt ervoor dat essentiele zaken zoals je launcher in het memory gelockt worden zodat ze altijd gelijk klaar staan. Daarnaast kan het ook instellen dat je altijd een bepaalde hoeveelheid RAM vrij wil hebben, en dan maakt hij de memory management dus iets strenger met wanneer een applicatie afgesloten moet worden.
Hm nee, niet geroot en ik gebruik geen task killer (maar de standaard "taakbeheerder" oid in honeycomb staat wel aan (herinner me zo'n optie in de settings)

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
Ik heb de rom opnieuw geflasht en het probleem is weg... Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
In een wilde bui toch maar deze case besteld. Wel wat duurder, maar zo te zien wel goede kwaliteit en mét penhouder.
YouTube: Executive Case for the HTC Flyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
dirkjesdirk schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:37:
In een wilde bui toch maar deze case besteld. Wel wat duurder, maar zo te zien wel goede kwaliteit en mét penhouder.
YouTube: Executive Case for the HTC Flyer
Ziet er goed uit!
Waar heb je 'm besteld/wat moet hij kosten?:)
Laat even weten hoe die bevalt als je 'm binnen hebt!

Update:
Bij nader inzien toch niet zo mooi. Had iets te snel door het filmpje geskipt en eroverheen gekeken dat hij halverwege een andere hoes toont. Die ziet er beter uit.

[ Voor 15% gewijzigd door DC_Vincent op 02-05-2012 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkjesdirk
DC_Vincent schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 16:55:
[...]

Ziet er goed uit!
Waar heb je 'm besteld/wat moet hij kosten?:)
Laat even weten hoe die bevalt als je 'm binnen hebt!

Update:
Bij nader inzien toch niet zo mooi. Had iets te snel door het filmpje geskipt en eroverheen gekeken dat hij halverwege een andere hoes toont. Die ziet er beter uit.
Sorry, verkeerde link. Ik bedoelde deze case van Yoobao: YouTube: Yoobao iSlim Case for HTC View & HTC Flyer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11:02
Ik zit nu al een x aantal dagen met het volgende probleem. Ik kan niet via wifi internetten op de htc flyer. Ik heb het volgende gedaan:
1) naar instellingen
2) wifi scannen
3) naar mijn netwerknaam
4) wep wachtwoord ingevoerd

Daarna begint de problemen. De htc flyer haalt mijn ip op. Is voor 2 seconden verbonden met mijn belkin N1 router en knalt daarna er weer uit. De HTC flyer probeert iedere keer de ip ophalen en zo gaat het maar door. Ben nu echt radeloos, want draadloos netwerk aanleggen is voor mij (normaal) peace of cake.

Wie kan me eventueel verder helpen? Of is de wifi module van de HTC flyer soms kapot. (lijkt me sterk, want in mijn DHCP-cliëntenlijst staat de htc flyer er wel tussen)

De htc flyer doet alleen
1) scannen
2) verbinding maken "mijn netwerk"
3) ip "mijn netwerk" ophalen

Meer doet dat kreng niet. :(

[ Voor 9% gewijzigd door pinokkia op 03-05-2012 10:33 ]

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
pinokkia schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 10:20:
Ik zit nu al een x aantal dagen met het volgende probleem. Ik kan niet via wifi internetten op de htc flyer. Ik heb het volgende gedaan:
1) naar instellingen
2) wifi scannen
3) naar mijn netwerknaam
4) wep wachtwoord ingevoerd

Daarna begint de problemen. De htc flyer haalt mijn ip op. Is voor 2 seconden verbonden met mijn belkin N1 router en knalt daarna er weer uit. De HTC flyer probeert iedere keer de ip ophalen en zo gaat het maar door. Ben nu echt radeloos, want draadloos netwerk aanleggen is voor mij (normaal) peace of cake.

Wie kan me eventueel verder helpen? Of is de wifi module van de HTC flyer soms kapot. (lijkt me sterk, want in mijn DHCP-cliëntenlijst staat de htc flyer er wel tussen)

De htc flyer doet alleen
1) scannen
2) verbinding maken "mijn netwerk"
3) ip "mijn netwerk" ophalen

Meer doet dat kreng niet. :(
Probeer een andere kanaal in te stellen. Had dit probleem ook met een andere HTC toestel (uit Azie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ben.Hahlen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:44
ChiMan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:27:
[...]
Probeer een andere kanaal in te stellen. Had dit probleem ook met een andere HTC toestel (uit Azie).
Of reset je router even. Heb ik thuis soms ook (overigens met een Netgear WNDR3700).
Soms lukt het met een reset van de Flyer, maar meestal werkt een reset van de router het beste.
Waar heb je deze besteld en wat moest deze kosten?

[ Voor 30% gewijzigd door Ben.Hahlen op 03-05-2012 11:32 . Reden: Quote toevoegd ]

Blog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• audiojunk
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:27

Metallicgear Neo micro,AMD Ryzen 7 5700G,ASUS ROG Strix B550-I Gaming, Crucial DDR4 2x8GB,PC3600, Samsung 980Pro 1 TB ,2x Seagate ST4000LM024 SATA 4TB 2.5 ,be quiet Efficient F1 350W, be quiet! Dark Rock 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ben.Hahlen schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:29:
[...]

Of reset je router even. Heb ik thuis soms ook (overigens met een Netgear WNDR3700).
Soms lukt het met een reset van de Flyer, maar meestal werkt een reset van de router het beste.
Alles werkt hier draadloos perfect behalve de HTC flyer. Reset van de router ga ik vanavond wel proberen, want nu zijn de kids online spelletjes spelen.
ChiMan schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 11:27:
[...]

Alle kanalen geprobeert. Heeft helaas niet geholpen. :(

Ps: Hoe moet je de htc flyer resetten? gevonden al

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 03-05-2012 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoiZie
pinokkia schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:24:
[...]

Alles werkt hier draadloos perfect behalve de HTC flyer. Reset van de router ga ik vanavond wel proberen, want nu zijn de kids online spelletjes spelen.

[...]

Alle kanalen geprobeert. Heeft helaas niet geholpen. :(

Ps: Hoe moet je de htc flyer resetten? gevonden al
En stel dan meteen een WPA2 key in, heb je gelijk uitgesloten dat het een probleem is met de software in combinatie met WEP keys én is je netwerk veiliger ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
MoiZie schreef op donderdag 03 mei 2012 @ 12:44:
[...]

En stel dan meteen een WPA2 key in, heb je gelijk uitgesloten dat het een probleem is met de software in combinatie met WEP keys én is je netwerk veiliger ;)
Ga zo eerst de beveiliging eruit gooien. Als het dan niet werkt. Dan is er zeker iets mis met de htc flyer, want open netwerken moet het altijd doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Heb je ook al eens gedacht om een ander netwerk te proberen? En wat geeft hij dan aan?

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Let op:
Discussies betreffende custom Rom's van de HTC Flyer horen in Het HTC Flyer Custom Rom Topic.