Beste bravia gebruikers,
Ik heb gisteren een bravia om precies te zijn de KDL-40NX720 gekocht.
Ik was aan het twijfelen aan een soortgelijke maar dan van Philips of Samsung, maar de verkoper zei tegen mij dat deze veel betere kwaliteit heeft met name doordat het een corning gorilla glass heeft.
Nou weet ik dit niet en neem ik dat van hem aan. Daarnaast krijg ik een PS3 + Uncharted 3 en een skype webcam voor 70 of 80 euro (weet ik niet meer) naast de tv.
Van uit gaan dat corning gorilla glass een veel betere kwaliteit geeft en ik voor weinig een PS3 zou krijgen heb ik die maar gekocht.
Nou kon ik in de winkel helaas niet onderzoeken vanwege geen internet ontvangst. Dus eenmaal thuis aangekomen ben ik op onderzoek gegaan. Nu lees ik van een aantal van jullie dat deze tv veel 'bleeding' etc heeft. In de tweakers review wordt gezegt dat er een input lag op zit van maar liefst 50ms, wat voor gaming te hoog is.
Dus nu zit ik te twijfelen om deze tv terug te brengen en van een andere merk te gaan kopen, bijvoorbeeld:
http://www.plasma-discoun...-37pfl7606-art-163865.htm
Ik zou graag van jullie willen weten wat DE redenen zijn om de KDL-40NX720 niet terug te brengen.
- Geeft de corning gorilla glass inderdaad veel beter kwaliteitsbeeld dan een soortgelijk tv van philips of samsung zonder een corning gorilla glass? Bijvoorbeeld een philips 37-pfl7606?
- Klopt het dat er een inputlag op zit van 50ms? En voor diegenen die een PS3 eraan hebben aangesloten, merken jullie dat er inderdaad vertraging inzit? Hoe beinvloedt dit verder het gamen?
- Komt bleeding vaak voor? Is dit een bekend probleem bij ieder merk?
- Wat is de contrast ratio van deze tv?
- Wat is de responce time van deze tv?
- Wat is de echte vernieuwingsfrequentie van deze tv tijdens het gamen? 100 of 200 Hz?
In de winkel twijfelde ik tussen de Philips die ik hierboven heb gelinkt staan en deze sony bravia en een 40 inch samsung met 3d (Weet alleen niet meer welke dat precies was

)
Alvast bedankt voor de antwoorden.