[disclaimer]Aangezien ik nog geen opgeleverde verbinding heb en dus ook niet heb gezocht naar dit soort documenten, kan het zijn dat ik de plank volledig mis sla
[/disclaimer]
Ik vind het prima dat er wordt verwezen naar externe links, maar als ik klant ben van partij X, dan verwacht ik dat bepaalde documenten ook op de site van partij X te vinden zijn en niet op externe sites.
Leuk dat er wordt gerefereerd naar glashart media op de Lijbrant site, maar daar doen wij geen zaken mee.
Dit soort dingen vallen in de categorie NS/Prorail. Als de NS mij gaat vertellen dat ze niet kunnen rijden door ProRail, dan zal me dat een worst zijn, aangezien ik klant ben van de NS en niet van ProRail.
Dit soort linkjes vallen imo in dezelfde categorie.
Met mijn huidige internet provider zal het mij een worst zijn dat de onderliggende partij BBnet is. Sterker nog, BBnet is er niet eens van gediend als ik contact met ze op ga nemen, aangezien ik geen klant ben.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil Lijbrandt geenszins affakkelen. maar de opmerking: "Het valt mij overigens op dat er in dit Forum veel vragen gesteld worden, en opmerkingen gemaakt waarvan de antwoorden gewoon hier te vinden zijn:
http://glashartmedia.nl/b...//FAQ_03_03_11_Klant.pdf" is mijn inziens nogal misplaatst als deze niet direct op de Lijbrandt site zelf te vinden is.
Als bovenstaande link van veel problemen het antwoord zou zijn, dan is het aan Lijbrandt om ons daarover te informeren en niet Glashart.
Let wel dat dit niet als een soort tirade bedoeld is, maar meer als een soort opheldering gelezen moet worden.
En wensen voor de toekomst: Daar zijn we altijd benieuwd naar.
Als een bedrijf naar zijn klanten luistert, dan zou dat een zeer! groot pluspunt zijn.
Een van de redenen dat ik geen KPN wil is dat KPN nogal de neiging heeft om zijn zin door te dauwen in plaats van te luisteren wat klanten willen....
PS: ik kan jullie verzekeren dat niet alleen Yogoi maar een hele delegatie medewerkers alle posts in tweakers dagelijks leest er ook iets mee doet. Dat dat niet altijd direct tot antwoorden en oplossingen leidt is iets anders, maar nagenoeg alle gemaakt opmerkingen en issues worden gestaag opgelost. Helaas kost dat soms ff tijd.
Ik denk dat de meesten hier echt niet de beroerdste zijn en echt wel willen wachten, zolang er maar duidelijkheid wordt verschaft. Geen nieuws is ook nieuws en het informeren van klanten zou heel hoog op de prio lijst van elk bedrijf moeten staan. Ik denk dat als Lijbrandt zijn communicatie op orde zou hebben, of op zijn minst laten blijken dat er verbeteringen gaande zijn, dat veel mensen veel milder zouden worden.
Ik ben nog niet eens aangesloten, maar baal nu al van het gebrek aan communicatie. Ik heb 3! weken op antwoord moeten wachten op een paar vragen en wacht nu al meer dan een week op het antwoord van de vraag wanneer ik mijn aansluiting mag verwachten. Ik heb de aanvraag 4,5 week geleden gedaan en meer dan een welkomst bericht heb ik niet gehad... Na een telefoontje leek het te zijn dat er problemen waren met mijn aanvraag en dat deze opgelost zijn en dat het nu snel aangesloten kon worden, maar het blijft toch weer akelig stil. Dat is niet erg hoopvol voor als ik later problemen blijk te hebben.
Anyway, om een lang verhaal kort te maken, komt het erop neer dat de totale (naja bijna totale) stilte vanuit Lijbrandt het grootste probleem is wat ze nu hebben.
[
Voor 3% gewijzigd door
nhimf op 15-03-2011 21:55
]