Lijbrandt: vragen en klachten Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 88 Laatste
Acties:
  • 534.871 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:39
jopie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 21:51:
Ik weet wel dat je het vantevoren kunt weten, maar het lijkt me heel simpel om een vast IP toe te kennen.
Het is net zoiets als een mobiele aansluiting nemen, en er dan achter komen dat er geen voicemail bij zit.
Je gaat ervan uit dat dat er bij zit.
Nee je kan er niet vanuit gaan dat je standaard een vast ip krijgt.
Dat kan alleen als je een verbinding neemt in de zakelijke markt en daar zit lijbrandt niet in.

[ Voor 10% gewijzigd door White_Collar op 02-07-2012 22:05 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinMM
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 23:09
Op de vergelijkings site waar ik toen gekeken heb stond er bij iedere provider dat het ip adres vast was (er waren toen 3 aanbieders in Alphen), de beste keus was Lijbrandt (want anders kpn of een dochter van kpn). Het kunnen krijgen van een vast ip adres, eventueel tegen betaling, moet gewoon bij iedere provider kunnen. Voor mij is DDNS geen oplossing omdat ik met een aantal back ends werk die een ip filter hebben.

Om gelijk te roepen dat het mijn eigen schuld is vind ik daarom een beetje overtrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 225757

RobinMM schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:08:
Op de vergelijkings site waar ik toen gekeken heb stond er bij iedere provider dat het ip adres vast was (er waren toen 3 aanbieders in Alphen), de beste keus was Lijbrandt (want anders kpn of een dochter van kpn). Het kunnen krijgen van een vast ip adres, eventueel tegen betaling, moet gewoon bij iedere provider kunnen. Voor mij is DDNS geen oplossing omdat ik met een aantal back ends werk die een ip filter hebben.

Om gelijk te roepen dat het mijn eigen schuld is vind ik daarom een beetje overtrokken.
Ik kan me niet voorstellen dat dat een site van Lijbrandt zelf was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
RobinMM schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:08:

Toch wel, als je lijbrandt zelf had gebeld en gevraagd over een vast ip dan wist je dat je geen vast ip adres kon krijgen bij ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinMM
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-05 23:09
Eigen schuld of niet, ze bieden de mogelijkheid niet dus stap ik over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
RobinMM schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:21:
Eigen schuld of niet, ze bieden de mogelijkheid niet dus stap ik over.
Tja, maar geef in het vervolg lijbrandt daar dan niet de schuld van :F
Als je zelf niet de moeite neemt om een bedrijf te bellen om er achter te komen of ze vaste ip aanbieden is het kennelijk niet "zo ontzettend belangrijk". Anders had je dat wel gedaan.

[ Voor 27% gewijzigd door White_Collar op 02-07-2012 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

ThaOdie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 05:43:
Is het normaal dat je 2 weken moet wachten op een reactie via de mail??? :X
ja

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05-2021

Lijbrandt_Desk

Bedrijfsaccount Lijbrandt
ThaOdie schreef op maandag 02 juli 2012 @ 05:43:
Is het normaal dat je 2 weken moet wachten op een reactie via de mail??? :X
Als je vraag dringend is kan je het kenmerk doorsturen naar webcare@lijbrandt.nl, wij zullen ervoor zorgen dat de e-mail z.s.m. wordt beantwoord. -Ruben

Lijbrandt Webcare ______Webcare disclaimer/werkwijze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Ralphie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:58:
@Lijbrandt_Desk:

Kunne jullie zien wanneer de HD tuner en router verstuurd worden? Ik zie dat er inmiddels wel een TV signaal op de Genexis staat, en ook het internet is geupgrade naar 100!

2652AN/11
We zien in onze systemen dat de HD ontvanger vandaag is besteld. De router zal later worden geleverd, het is op dit moment helaas niet bekend wanneer precies. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:38

servies

Veni Vidi Servici

Anoniem: 225757 schreef op maandag 02 juli 2012 @ 23:10:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat dat een site van Lijbrandt zelf was.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...
Destijds is mij tijdens de voorlichtingsavonden met betrekking tot de vraagbundeling echter wel verteld (door mensen van Lijbrandt) dat ze een vast IP adres verstrekten...
Theoretisch heb je nu inderdaad geen vast IP adres gezien deze wordt verstrekt door een dhcp server. Praktisch gezien is het eigenlijk wel vast zoals al is aangegeven... Ik draai zelf een aantal websites op m'n server thuis en de enige keren dat ik m'n ip adres heb moeten wijzigen was toen ik van provider veranderde...
Een vast IP adres nodig hebben omdat je hoster je anders geen toegang geeft tot je accounts: dat zou voor mij een goede reden zijn om een andere hoster te zoeken.
En wat het nut is van een vast IP adres voor thuiswerken is mij totaal onduidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Laatst online: 16:25

MCP cloud

Op het web sinds 1998

servies schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:06:
[...]

Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben...
Destijds is mij tijdens de voorlichtingsavonden met betrekking tot de vraagbundeling echter wel verteld (door mensen van Lijbrandt) dat ze een vast IP adres verstrekten...
Theoretisch heb je nu inderdaad geen vast IP adres gezien deze wordt verstrekt door een dhcp server. Praktisch gezien is het eigenlijk wel vast zoals al is aangegeven... Ik draai zelf een aantal websites op m'n server thuis en de enige keren dat ik m'n ip adres heb moeten wijzigen was toen ik van provider veranderde...
Een vast IP adres nodig hebben omdat je hoster je anders geen toegang geeft tot je accounts: dat zou voor mij een goede reden zijn om een andere hoster te zoeken.
En wat het nut is van een vast IP adres voor thuiswerken is mij totaal onduidelijk...
lijbrandt.nl (blauwe website)
http://fiberdordrecht.nl/lijbrandt.nl.rar

Verbinding: Krijg ik een vast IP-adres bij Lijbrandt?
U krijgt middels dhcp een ip-adres toegewezen dat zich gedraagt als een vast IP-adres.

In principe krijgt u steeds hetzelfde ip-adres. Echter, in de volgende gevallen, zoals bij grootschalig onderhoud, langere tijd dat de stroom van het modem is en/of als u een ander apparaat aansluit op dezelfde netwerkpoort, kan het zijn dat het ip-adres verandert.

Afbeeldingslocatie: http://www.uploadplaatjes.nl/img1/20120419/535113.png

Powered by KPN | Experia Box V10 + TP-link switch LS1005G + 2 Superwifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

fiberdordrecht schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 12:11:
[...]

lijbrandt.nl (blauwe website)
http://fiberdordrecht.nl/lijbrandt.nl.rar

Verbinding: Krijg ik een vast IP-adres bij Lijbrandt?
U krijgt middels dhcp een ip-adres toegewezen dat zich gedraagt als een vast IP-adres.

In principe krijgt u steeds hetzelfde ip-adres. Echter, in de volgende gevallen, zoals bij grootschalig onderhoud, langere tijd dat de stroom van het modem is en/of als u een ander apparaat aansluit op dezelfde netwerkpoort, kan het zijn dat het ip-adres verandert.

[afbeelding]
Wat ik zeg dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-06 08:53
Vraagje voor @Lijbrandt_Desk, weten jullie wat de plannen zijn voor de Live TV dienst?
Voor het bekijken van Nederland1, Nederland2 en Nederland3 is geen extra abonnement nodig.
Voor het bekijken van de overige zenders is een abonnement nodig op de LiveTV-dienst
van € 3,95 p/m. Dit pakket is tot 1 januari 2013 gratis voor alle abonnees.
Moet ik dan dus gaan betalen voor live tv via de Glashart media app? En welke zenders zullen aangeboden gaan worden?

Op dit moment zit ik live tv van NL1 te kijken op Android, de update van de app is er in ieder geval! En het werkt _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door born2tweak op 03-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Glashart Media lanceert TV App met LiveTV voor Android Tablets

Na de introductie van de TV App met LiveTV voor de iPad heeft Glashart Media vandaag de versie voor onze klanten met een Android Tablet gelanceerd. De klanten die interactieve TV van Lijbrandt afnemen kunnen hiermee overal in en om het huis op de Android Tablet live kijken naar populaire tv-zenders.

Het aanbod omvat bij lancering de volgende 10 zenders: Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, HumorTV 24, NOS Journaal 24, CNN, TV5, SlamTV, BBC World News en Jim Jam (deze laatste twee alleen voor abonnees op het pluspakket). Dit aanbod zal de komende maanden stap-voor-stap worden uitgebreid, het is nog niet bekend met welke zenders. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnDutch
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-02 08:40
badnews.nl schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:34:
Ik :) (en behoor tot de 2760 klanten die onderzoek heeft ingevuld)

maar ik heb dan ook geen televisie (waar 90% van de klachten over gaat).
Kwa internet is Lijbrandt gewoon goed (tot zeer goed). Geen beperkingen/afsluiten poortjes enzo.

Verder is de hulpdienst hier op tweakers ook gewoon goed te noemen.

Dus.. JA, ik ben tevreden!
Ik zou toch graag mijn eigen voip toestellen aansluiten. Maar die gegevens verstrekken ze niet (itt bijv. Tweak waar ze dat wel schijnen te doen - op eigen risico uiteraard - )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschrand
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:53
Betalen voor zenders via de LiveTV app voelt toch alsof je twee keer voor hetzelfde moet betalen! Met het TV abonnement betaal ik al voor de doorgifte van deze zenders (ook via IP), ik bekijk ze alleen op een ander apparaat. Heb sterk het idee dat Lijbrandt ons hier probeert uit te melken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
"Er is iets mis gegaan tijdens het afspelen"
Krijg ik te zien als ik een zender via het LiveTV selecteer...
Android 4.04 CM9 Rom

Kan iemand anders met CM9 proberen of het wel werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

TripleQ schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:32:
Android 4.04 CM9 Rom

De app zou in principe moeten werken, kan je ons de volgende gegevens sturen:

--> adresgegevens
--> Mac adres van de settopbox: deze kan je vinden via menu --> instellingen --> over deze settopbox
--> IP adres
--> Details van het tablet, denk hierbij aan merknaam, typenummer, software versie e.d.

Deze informatie zal worden gebruikt om een melding bij de netwerkbeheerder te maken, wij hopen dat dit probleem z.s.m. wordt opgelost. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Lijbrandt_Desk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:11:
[...]

De app zou in principe moeten werken, kan je ons de volgende gegevens sturen:

--> adresgegevens
--> Mac adres van de settopbox: deze kan je vinden via menu --> instellingen --> over deze settopbox
--> IP adres
--> Details van het tablet, denk hierbij aan merknaam, typenummer, software versie e.d.

Deze informatie zal worden gebruikt om een melding bij de netwerkbeheerder te maken, wij hopen dat dit probleem z.s.m. wordt opgelost. -Ruben
Nou als ik heel eerlijk ben, ben ik een via Solcon klant bij Glashart Media, dus ik denk niet dat je mijn vraag wilt behandelen :+ Maar als ik in de Play Store bij recenties kijk, is er al minimaal 1 iemand anders die dezelfde melding krijgt als mij (Geen idee of die wel bij Lijbrandt zit). Maar het lijkt mij een probleem wat provider-onafhankelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

TripleQ schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 16:16:
[...]

Nou als ik heel eerlijk ben, ben ik een via Solcon klant bij Glashart Media, dus ik denk niet dat je mijn vraag wilt behandelen :+ Maar als ik in de Play Store bij recenties kijk, is er al minimaal 1 iemand anders die dezelfde melding krijgt als mij (Geen idee of die wel bij Lijbrandt zit). Maar het lijkt mij een probleem wat provider-onafhankelijk is
Stuur de bovenstaande gegevens dan naar Solcon, ook zij zullen dit probleem via de netwerkbeheerder kenbaar moeten maken aan GHM zodat dit probleem kan worden opgelost. ;) -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Glashart Media lanceert nieuwe zender DJAZZ.tv

Glashart Media heeft de tv-zender DJAZZ.tv toegevoegd op het digitale platform.

Via het menu is DJAZZ.tv te vinden binnen de rubriek muziek. Het totale muziekaanbod is met de tv-zender DJAZZ.tv nog meer compleet. (Kanaalnummer DJAZZ.tv is 235)

DJAZZ.tv betekent 24 uur per dag, 7 dagen per week jazz en is opgenomen in het HD pakket van Glashart media. DJAZZ.tv de eerste en enige televisiezender wereldwijd die zich volledige richt op jazz. Deze zender geeft jazz eindelijk de aandacht op tv die het altijd al heeft verdiend.

DJAZZ.tv biedt een goede balans tussen nieuwe progamma’s in Full HD met Dolby stereo, en bijzonder historisch materaal geconverteerd tot de HD standaard. DJAZZ.tv is een must-have voor alle jazzliefhebbers! -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-04 22:49
TripleQ schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:32:
Android 4.04 CM9 Rom

Het val me op dat je deze melding krijgt als je een andere zender aan het streamen bent, als je dan op een andere zender klikt gaat het fout.

Ik krijg ook vaak in beeld 'geen internetverbinding''. Geen beeld dus, maar het geluid gaat wel gewoon door. Dit is wel op te lossen door rechts onderin de hoek op full screen te drukken en dus af te spelen in fullscreen modus van je video app, dan is er niks aan de hand en speelt ie het vlekkeloos af.

Moet dus nog een beetje aan gesleutel worden. Dat er geen commerciële zenders te bekijken zijn en als je dat binnenkort zou willen moet je er ook nog eens extra voor betalen.., teleurstellend.

[ Voor 11% gewijzigd door Kw4kje op 03-07-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is natuurlijk heel verleidelijk om te gaan 'schieten' op alles wat er niet klopt en waarvoor je misschien in de toekomst wel of niet extra zou kunnen moeten gaan betalen, maar voorlopig zijn de GHM apps leuke dingetjes waar je niet voor hebt getekend toen je het contract sloot (en die dus EXTRA's zijn) en áls je er op enig moment in de toekomst voor zou moeten gaan betalen is het je vrije keuze om er gebruik van te maken of niet.

We zouden ook blij kunnen zijn met de (voorlopig) gratis leuke extra's die we als verrassing krijgen bij een abonnement.
Dat lijkt me voor de isp's ook een stuk fijner in plaats van dat eindeloze gez**k over alles wat er niet klopt.

Wanneer ik iedere keer wanneer ik iets leuks voor iemand doe een bak stront over me heen krijg hou ik al heel snel op met leuke dingen voor iemand doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:32
Anoniem: 225757 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:08:
Het is natuurlijk heel verleidelijk om te gaan 'schieten' op alles wat er niet klopt en waarvoor je misschien in de toekomst wel of niet extra zou kunnen moeten gaan betalen, maar voorlopig zijn de GHM apps leuke dingetjes waar je niet voor hebt getekend toen je het contract sloot (en die dus EXTRA's zijn) en áls je er op enig moment in de toekomst voor zou moeten gaan betalen is het je vrije keuze om er gebruik van te maken of niet.

We zouden ook blij kunnen zijn met de (voorlopig) gratis leuke extra's die we als verrassing krijgen bij een abonnement.
Dat lijkt me voor de isp's ook een stuk fijner in plaats van dat eindeloze gez**k over alles wat er niet klopt.

Wanneer ik iedere keer wanneer ik iets leuks voor iemand doe een bak stront over me heen krijg hou ik al heel snel op met leuke dingen voor iemand doen...
Beetje naieve kijk op de wereld...men probeert natuurlijk gewoon een 'edge' te verkrijgen over de concurrentie, zo koud en simpel is het.
Weet je wat warm is vanaf een ISP? Zorgen dat iemand wier familie overlijd goed en zorgvuldig behandeld wordt, wanneer mensen die problemen hebben met betalen zo goed mogelijk opgelost worden, dat is een plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

datadevil schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 21:43:
[...]

Beetje naieve kijk op de wereld...men probeert natuurlijk gewoon een 'edge' te verkrijgen over de concurrentie, zo koud en simpel is het.
Ah, zit dát er achter... Dat had ik nou nooit gedacht van een commerciele onderneming ;-)

Ik begrijp alleen niet waarom de reden dat ze iets doen een rechtvaardiging is om nu te gaan jammeren over iets wat een gratis extraatje is waar je misschien over een jaar voor zou moeten betalen wanneer je daar zelf voor kiest...

Just my 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Animal Planet vervalt i.v.m. verjaardag TLC

TLC viert haar eerste verjaardag!

Wie jarig is, trakteert.
Daarom zendt TLC op 7 en 8 juli, 48 uur lang, haar beste programma's uit.
Aanvullend worden er de gehele maand juli 365 cadeaus weggegeven op www.tlc.nl

Bovendien trakteert TLC haar kijkers in september op een nieuw Nederlands programma
met Birgit Schuurman waarin spraakmakende 'liefdes-, relatie- en seksonderwerpen' centraal staan.

Door de 48 uur durende uitzending van TLC komt de programmering van Animal Planet te vervallen. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

aschrand schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:22:
Betalen voor zenders via de LiveTV app voelt toch alsof je twee keer voor hetzelfde moet betalen! Met het TV abonnement betaal ik al voor de doorgifte van deze zenders (ook via IP), ik bekijk ze alleen op een ander apparaat. Heb sterk het idee dat Lijbrandt ons hier probeert uit te melken :X
Idem, ik ga niet betalen voor iets wat ik al heb :X

Laat ze nu maar eens tijd steken om dat gedrocht van een Amino PVR beter te laten werken dan een VHS recorder van 20 jaar geleden.
Anoniem: 225757 schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 19:08:

Met alle respect, de GHM app die er nu is, is ronduit slecht. Bijzonder traag en dom geschreven. Elke keer als je slide in de gids gaat dat ding laggen omdat er data opgehaald moet worden.

Het was 5 minuten een leuke gadget, maar inmiddels gebruik ik het al niet meer. Onhandig en traag.

En waarom zou ik moeten betalen voor het doorzetten van een stream vanuit mijn eigen apparatuur naar mijn eigen tablet :?

Nogmaals: hulde dat men onderontwikkeld, maar het is 't net niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

@Lijbrandt_Desk

Morgen wordt mijn aansluiting binnengebracht (PC: 8091XW) en aangesloten.

Ik was in de veronderstelling dat ik meteen gebruik kon maken van de diensten. Dit las ik op een ander forum. Echter lees ik daar nu dat de apparatuur van o.a. Lijbrandt in de POP nog niet is opgeleverd. Deze zouden de 27e klaar moeten zijn geweest, maar dit bleek niet haalbaar?

Kunt u informeren of dit klopt en wat de werkelijke opleverdatum gaat worden voor de verbinding? Dit aangezien er al mensen volledig aangesloten zijn en alles gewoon werkt (waarsch. KPN klanten).

Ik ben heel benieuwd! Alvast dank voor uw reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Koffie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:23:
[...]

Idem, ik ga niet betalen voor iets wat ik al heb :X

Laat ze nu maar eens tijd steken om dat gedrocht van een Amino PVR beter te laten werken dan een VHS recorder van 20 jaar geleden.

[...]

Met alle respect, de GHM app die er nu is, is ronduit slecht. Bijzonder traag en dom geschreven. Elke keer als je slide in de gids gaat dat ding laggen omdat er data opgehaald moet worden.

Het was 5 minuten een leuke gadget, maar inmiddels gebruik ik het al niet meer. Onhandig en traag.

En waarom zou ik moeten betalen voor het doorzetten van een stream vanuit mijn eigen apparatuur naar mijn eigen tablet :?

Nogmaals: hulde dat men onderontwikkeld, maar het is 't net niet
Op de apple werkt het prima....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Fairy schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:55:
@Lijbrandt_Desk

Morgen wordt mijn aansluiting binnengebracht (PC: 8091XW) en aangesloten.

Ik was in de veronderstelling dat ik meteen gebruik kon maken van de diensten. Dit las ik op een ander forum. Echter lees ik daar nu dat de apparatuur van o.a. Lijbrandt in de POP nog niet is opgeleverd. Deze zouden de 27e klaar moeten zijn geweest, maar dit bleek niet haalbaar?

Kunt u informeren of dit klopt en wat de werkelijke opleverdatum gaat worden voor de verbinding? Dit aangezien er al mensen volledig aangesloten zijn en alles gewoon werkt (waarsch. KPN klanten).

Ik ben heel benieuwd! Alvast dank voor uw reactie.
Helaas kan ik je niet alleen op postcode vinden, kan je ons via DM je adresgegevens sturen dan zoeken we voor je uit wat de huidige planning is. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjimmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01 08:39
Is het eigenlijk "normaal" dat ik vanaf mijn Lijbrandt aansluiting niet over poort 25 naar smtp.lijbrandt.nl of smtp1.lijbrandt.nl kan? Dat viel me een aantal weken geleden al eens op en toen dacht ik aan een storing, maar het kan nu nog niet.

Ik draai een eigen mailserver die nu nog alles rechtstreeks probeert af te leveren, maar het zou volgens mij netter zijn om dat via de lijbrandt server te doen.

Als ik gewoon "telnet smtp.lijbrandt.nl 25" doe dan kan er geen verbinding worden gemaakt. Iedere andere willekeurige provider smtp server die ik kan bedenken geeft wel response.

Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

sjimmie schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 13:46:
Is het eigenlijk "normaal" dat ik vanaf mijn Lijbrandt aansluiting niet over poort 25 naar smtp.lijbrandt.nl of smtp1.lijbrandt.nl kan? Dat viel me een aantal weken geleden al eens op en toen dacht ik aan een storing, maar het kan nu nog niet.

Ik draai een eigen mailserver die nu nog alles rechtstreeks probeert af te leveren, maar het zou volgens mij netter zijn om dat via de lijbrandt server te doen.

Als ik gewoon "telnet smtp.lijbrandt.nl 25" doe dan kan er geen verbinding worden gemaakt. Iedere andere willekeurige provider smtp server die ik kan bedenken geeft wel response.
Wij blokkeren poort 25 niet en zien tevens ook geen afwijkingen op de smtp server. Kan je posten welke instellingen je gebruikt? -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje126
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-11-2020
@Lijbrandt_Desk

Ik heb onlangs bij jullie een abonnement genomen, echter op het orderstatus-scherm op jullie site blijft er maar "Werkzaamheden in het glasvezelnetwerk" staan. Inmiddels ben ik bijna 2 weken verder en ik hoor 0,0 van jullie / reggefiber. Ik vraag me af wat nu de echte status is c.q. waar hangt het op dat er geen afspraak gemaakt wordt voor het plaatsen van het glasvezelmodem? Meer werkzaamheden verwacht ik niet, want ik heb glasvezel tot in de meterkast, wat bij aanleg van de wijk direct is meegenomen.

@anderen
Zijn er meer mensen in de regio berkel (2652DJ) die maar niks horen over hun aansluiting?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
jantje126 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:11:
@Lijbrandt_Desk

Ik heb onlangs bij jullie een abonnement genomen, echter op het orderstatus-scherm op jullie site blijft er maar "Werkzaamheden in het glasvezelnetwerk" staan. Inmiddels ben ik bijna 2 weken verder en ik hoor 0,0 van jullie / reggefiber. Ik vraag me af wat nu de echte status is c.q. waar hangt het op dat er geen afspraak gemaakt wordt voor het plaatsen van het glasvezelmodem? Meer werkzaamheden verwacht ik niet, want ik heb glasvezel tot in de meterkast, wat bij aanleg van de wijk direct is meegenomen.

@anderen
Zijn er meer mensen in de regio berkel (2652DJ) die maar niks horen over hun aansluiting?

Alvast bedankt!
Aansluiting in de pop voor zowel de ip vezel en de cat vezel? Er staan maximaal 20 werkdagen voor dus ze hebben nog wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

jantje126 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:11:
@Lijbrandt_Desk

@anderen

Alvast bedankt!
Kan je ons via DM je adresgegevens sturen, wij zoeken graag uit wat de huidige status + planning is. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

@ Lijbrandt_Desk
Lelystad, 8245 EE 347 en 8245 EN 22 geen beeld op digitale TV, wel op infokanaal, ook geluid op diverse radio/muziekkanalen
wel telefonie/internet.

Bij 8245 EN 22 staat op beeld een rondje met i met melding kanaal niet ingesteld.

Antenne en masten malloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

The_Wireless_Guy schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:13:
@ Lijbrandt_Desk
Lelystad, 8245 EE 347 en 8245 EN 22 geen beeld op digitale TV, wel op infokanaal, ook geluid op diverse radio/muziekkanalen
wel telefonie/internet.

Bij 8245 EN 22 staat op beeld een rondje met i met melding kanaal niet ingesteld.
Hier lijkt een storing te zijn, onze collega's hebben een melding gemaakt bij de netwerkbeheerder. Zodra de storing is opgelost zullen wij dit hier melden. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zucht .. die storing heeft dus de hele avond geduurd en pas net een kwartier beeld. Althans .. een en al gestotter.
Tweede grote storing in anderhalve maand tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-06 10:31
Rekenblok schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:25:
[...]

Aansluiting in de pop voor zowel de ip vezel en de cat vezel? Er staan maximaal 20 werkdagen voor dus ze hebben nog wel even ;)
Dat is niet waar. Bij een FTU in de meterkast is dat 5 werkdagen. Die 20 werkdagen is als er een glasvezel bij je gevel ligt of in de stoep voor je huis.
Dus het lijkt erop dat dit inderdaad niet goed gaat.

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-06 08:34
Lijbrandt_Desk schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 13:58:
Glashart Media lanceert TV App met LiveTV voor Android Tablets

Na de introductie van de TV App met LiveTV voor de iPad heeft Glashart Media vandaag de versie voor onze klanten met een Android Tablet gelanceerd. De klanten die interactieve TV van Lijbrandt afnemen kunnen hiermee overal in en om het huis op de Android Tablet live kijken naar populaire tv-zenders.
Jammer dat je voor deze app toch nog een digitale ontvanger nodig hebt. Ik ben overgestapt van Internet + Bellen naar Klaar 50 en heb dus geen decoder. Maar bij Klaar 50 zit nu wel "gratis" IP-TV.

Zou handig zijn als ik LiveTV kon kijken op m'n Android-tablet zonder dat ik ook een digitale ontvanger aangesloten moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423560

Mr Magic schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:06:
Zou handig zijn als ik LiveTV kon kijken op m'n Android-tablet zonder dat ik ook een digitale ontvanger aangesloten moet hebben.
Maar waar wil je dan de stream vandaan halen, het modem heeft geen wifi functie of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423560 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 23:08:
[...]

Maar waar wil je dan de stream vandaan halen, het modem heeft geen wifi functie of zoiets.
De Amino toch ook niet?
Ergens moeten de streams dus op de internetpoort van de genexis terecht komen. En dat 'ergens' ligt vóór de klantzijde van de Genexis. Dus is de Amino technisch helemaal niet nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Barre73 schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:02:
[...]

Dat is niet waar. Bij een FTU in de meterkast is dat 5 werkdagen. Die 20 werkdagen is als er een glasvezel bij je gevel ligt of in de stoep voor je huis.
Dus het lijkt erop dat dit inderdaad niet goed gaat.
Uhm, activatie van lijnen, plaatsen modem en gereed maken in de pop kan bij mij weten toch echt niet in 5 werkdagen. Voor de complete activatie staat toch 20 werkdagen? Of is dat inmiddels achterhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustSomeone
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:27
Anoniem: 225757 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 00:46:
[...]

De Amino toch ook niet?
Ergens moeten de streams dus op de internetpoort van de genexis terecht komen. En dat 'ergens' ligt vóór de klantzijde van de Genexis. Dus is de Amino technisch helemaal niet nodig...
Ik kan inderdaad Live tv kijken op mijn tablet als de amino uit staat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem2
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:06

Willem2

Ω is futile

JustSomeone schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:25:
[...]

Klopt, maar om het aan de praat te krijgen moet je wel pairen met een amino...

en nee, ik houd niet van voetbal... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 16:18:
Hier lijkt een storing te zijn, onze collega's hebben een melding gemaakt bij de netwerkbeheerder. Zodra de storing is opgelost zullen wij dit hier melden. -Ruben
Er is gisterenavond laat een onderdeel in de DSLAM vervangen, vandaag wordt het duidelijk of dit de oplossing is. Mocht je nu nog last hebben van de storing maak dan het glasvezelmodem voor 60 minuten spanningsloos en probeer het hierna opnieuw, mocht de storing er dan nog steeds zijn laat het dan even weten. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Rekenblok schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 01:00:
[...]

Uhm, activatie van lijnen, plaatsen modem en gereed maken in de pop kan bij mij weten toch echt niet in 5 werkdagen. Voor de complete activatie staat toch 20 werkdagen? Of is dat inmiddels achterhaald?
Nee, het is echt 5 werkdagen, maar let wel: Dat is tussen Reggefiber en aannemer. Dat loopt natuurlijk niet vanaf het moment van de besteling voor de klant.
Klant bestelt, vanuit provider komt bij operator die bestelling binnen. Die gaat dan eerst poort toewijzen en activeren en dan pas gaat de opdracht via Reggefiber naar de aannemer. Die heeft vanaf dan 5 werkdagen om er heen te gaan, te patchen in de PoP, modem te plaatsen bij de klant en te activeren.
Als hij die 5 werkdagen niet haalt kan dat alleen maar liggen aan de klant die niet eerder thuis kan zijn of zoiets. Dat is overmacht, maar voor de rest..
Dus dit zou bij de operator kunnen liggen of bij de provider zelf, die de bestelling nog niet doorgezet heeft. Ik denk het eerste eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 388234

Was het niet de bedoeling dat CNN-Turk zowel op analoog als DVB-c wordt vervangen door Ketnet/op12?
Bij mij in Almere is dat wel analoog het geval maar niet op DVB-C. Daar zie ik nog steeds (althans vanmorgen) CNN-Turk echter zonder geluid.

Overigens sinds de storing op DVB-C van een tijdje terug nog steeds haperingen op een aantal kanalen.
Het geluid valt weg en het beeld hapert. Dit is o.a. op Omroep Flevoland, AT5 en BBC 1-2. Meer mensen in Almere hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Websurfer01
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-03-2021
Anoniem: 388234 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:50:
Overigens sinds de storing op DVB-C van een tijdje terug nog steeds haperingen op een aantal kanalen.
Het geluid valt weg en het beeld hapert. Dit is o.a. op Omroep Flevoland, AT5 en BBC 1-2. Meer mensen in Almere hier last van?
In ieder geval omroep Flevoland, de andere zenders heb ik al een poosje niet gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje126
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-11-2020
Barre73 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:47:
[...]

Nee, het is echt 5 werkdagen, maar let wel: Dat is tussen Reggefiber en aannemer. Dat loopt natuurlijk niet vanaf het moment van de besteling voor de klant.
Klant bestelt, vanuit provider komt bij operator die bestelling binnen. Die gaat dan eerst poort toewijzen en activeren en dan pas gaat de opdracht via Reggefiber naar de aannemer. Die heeft vanaf dan 5 werkdagen om er heen te gaan, te patchen in de PoP, modem te plaatsen bij de klant en te activeren.
Als hij die 5 werkdagen niet haalt kan dat alleen maar liggen aan de klant die niet eerder thuis kan zijn of zoiets. Dat is overmacht, maar voor de rest..
Dus dit zou bij de operator kunnen liggen of bij de provider zelf, die de bestelling nog niet doorgezet heeft. Ik denk het eerste eigenlijk..
Klinkt als, je hebt gewerkt of je werkt bij een van de bedrijven in deze keten ;-)
Lijbrandt zegt dat er wat hun betreft niks in de weg staat en gaat de aannemer vragen om actie te ondernemen. Er vanuit gaande dat ze dat vandaag doen, verwacht ik dus (als jouw info klopt) iig binnen 5 werkdagen een telefoontje voor een afspraak. Ik hoop dat je gelijk hebt :-)

Ik kan de afgelopen maand alleen maar internetten op mn werk of mobiel en dat is best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White_Collar
Barre73 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:47:
[...]

ahh vandaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Anoniem: 388234 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:50:
Was het niet de bedoeling dat CNN-Turk zowel op analoog als DVB-c wordt vervangen door Ketnet/op12?
Bij mij in Almere is dat wel analoog het geval maar niet op DVB-C. Daar zie ik nog steeds (althans vanmorgen) CNN-Turk echter zonder geluid.

Websurfer01 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 11:53:
In ieder geval omroep Flevoland, de andere zenders heb ik al een poosje niet gekeken.
Kunnen jullie ons via DM jullie adresgegevens sturen, wij gaan dit voor jullie laten onderzoeken. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaOdie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-07-2015

ThaOdie

Daar ben ik...

Zeg wat of zeg niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Hé wat leuk.. ik wordt geciteerd.. Maar inderdaad, het zou aardig zijn als KPN Wholesale ook op het CIF netwerk kwam met de aangesloten providers (zoals Lijbrandt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 19:39
Het viel mij op (A).. dat ik altijd alleen maar tel sell p90x zie op het playboy kanaal?
En dat terwijl de tvgids een ander programma aangeeft? Andere daar ook last van? Het is nu de tweede keer en heb dus alleen p90x gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

ff voor je gekeken, maar idd op dit moment heb ik dure reclame voor een speciale dweil achter de pincode 8)7
In de andere zenders zijn ze wel netjes aan het neuken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
raar hé! maar dat p90x nu zo vaak gezien dat ik het bijna wil kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dus zodra jij in de stad een P90X DVD ziet kom je klaar ? :+

BTW: *nu* is er wel erotiek @ Playboy TV .. succes! Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/images/966361062.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-06 08:34
JustSomeone schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:25:
[...]

@Lijbrandt_Desk: komt er nog een update van de app waarbij je niet hoeft te pairen met een decoder om LiveTV te kunnen kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Mr Magic schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:50:
[...]

@Lijbrandt_Desk: komt er nog een update van de app waarbij je niet hoeft te pairen met een decoder om LiveTV te kunnen kijken?
Ga daar maar niet van uit.
Aangezien op de box alle authenticatie plaatsvind., welke zenders je mag zien etc... ook ivm het komende livetv abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TripleQ schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:57:
[...]

Aangezien op de [Amino] box alle authenticatie plaatsvind., welke zenders je mag zien etc... ook ivm het komende livetv abonnement.
Het lijkt me sterk dat dat op de Amino gebeurt. De Amino is een 'domme doorgeef doos'.
Ik heb iig nooit enige vorm van credentials hoeven invoeren...

Ik denk dat de authenticatie plaats vindt aan de hand van een line ID of identifier in de POP, en dat aan de hand van dat line ID centraal bepaald wordt welke streams de Amino serveert.

En aangezien de iptv streams over dezelfde vezel komen als de LiveTV streams moeten het technisch ook mogelijk zijn om aan de hand van het line ID de LiveTV streams te authoriseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Mr Magic schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 22:50:
[...]

Er zijn geen plannen om dit te doen. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Rekenblok schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 09:58:
[...]
Op de apple werkt het prima....
Zojuist even vlug een filmpje geschoten van de GHM App voor Amdroid:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vaW890sU3HU]

Ja ik had wat moeite met swipen, zat meer op de telefoon te kijken dan op de tablet

Waar het mij vooral om gaat is de traagheid van het laden van de uitzendingen info. Op het moment dat de app start (of naar de TV Gids gaat) zouden ze gewoon alle data al moeten gaan cache, in plaats van eens een keer data binnenhalen als het op het schermpje staat.

LiveTV zag er leuk uit, maar meer een gimmick waarvoor ik iig niet van plan ben extra te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19081

Lijbrandt:

Is er iets veranderd in het DVB-C signaal in Berkel en Rodenrijs?

Sinds gisteravond is mijn TV heel traag met zender wisselen het TV-menu, alleen als ik digitaal kijk via DVB-C.
voorheen nooit problemen mee gehad.
Als ik hem op analoog zet is dit probleem er niet en reageert de hele tv wel normaal.
Volgens Sony helplijn geen bekend probleem, software-update ok, fabriekinstellingen hersteld, probleem blijft bestaan.

Moet ik mijn TV ter reparatie gaan aanbieden... of is er iets mis met digitale signaal dat geleverd wordt?

voor de duidelijkheid ik gebruik DVB-C rechtstreeks in de tuner van mijn TV zonder box.

Zijn er meer van deze klachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Anoniem: 19081 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 10:40:
Lijbrandt:

Is er iets veranderd in het DVB-C signaal in Berkel en Rodenrijs?

Sinds gisteravond is mijn TV heel traag met zender wisselen het TV-menu, alleen als ik digitaal kijk via DVB-C.
voorheen nooit problemen mee gehad.
Als ik hem op analoog zet is dit probleem er niet en reageert de hele tv wel normaal.
Volgens Sony helplijn geen bekend probleem, software-update ok, fabriekinstellingen hersteld, probleem blijft bestaan.

Moet ik mijn TV ter reparatie gaan aanbieden... of is er iets mis met digitale signaal dat geleverd wordt?

voor de duidelijkheid ik gebruik DVB-C rechtstreeks in de tuner van mijn TV zonder box.

Zijn er meer van deze klachten ?
Er zijn geen andere klachten over binnengekomen. Het lijkt erop dat het aan je tuner (in dit geval) je tv ligt. Is het mogelijk om daar een firmware update te doen? - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De enige update die mogelijk is is een software-update voor de TV. (niet specifiek genoemd voor de ingebouwde tuner ofzo)
Deze software is up-to-date, dat kan ik zien aan het versienummer. Deze komt overeen met nummer genoemd op de website van Sony.
Deze update is van eind april dit jaar en is de recentste. En via mijn internetverbinding op de TV automatisch geinstalleerd, destijds.

Probleem is pas sinds gisteravond begonnen. Gevolg: digitaal kijken niet meer normaal te doen door de trage of geen reactie, de beeldkwaliteit is nog wel ok.

Is er bij Glashartmedia iets in het signaal verandert misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrickus
  • Laatst online: 09-08-2023
Anoniem: 19081 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:07:
De enige update die mogelijk is is een software-update voor de TV. (niet specifiek genoemd voor de ingebouwde tuner ofzo)
Deze software is up-to-date, dat kan ik zien aan het versienummer. Deze komt overeen met nummer genoemd op de website van Sony.
Deze update is van eind april dit jaar en is de recentste. En via mijn internetverbinding op de TV automatisch geinstalleerd, destijds.

Probleem is pas sinds gisteravond begonnen. Gevolg: digitaal kijken niet meer normaal te doen door de trage of geen reactie, de beeldkwaliteit is nog wel ok.

Klopt, had er gisteravond ook last van. Zat te zappen naar ADR en deze kwam niet in beeld.
Normaal kijk ik niet via DVB-C maar thuisfont zat wat anders te kijken en ik wilde nog ff tennis zien.
Dus de Samsung met ingebouwde tuner aangezet.
Verder niet veel gezapt, maar nu ik dit zo lees viel het mij wel op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnDutch
Nummerweergave.. ik heb een andere basisstation gekocht (Siemens C470IP), maar nu blijkt dat ###ding alleen maar met FSK nummerweergave te werken, en Lijbrandt werkt volgens de helpdesk alleen maar met DTFM. Is dit ergens een 'advanced' instelling die gewijzigd kan worden?

Groet,

[ Voor 1% gewijzigd door MartijnDutch op 06-07-2012 11:43 . Reden: type ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

MartijnDutch schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:39:
Nummerweergave.. ik heb een andere basisstation gekocht (Siemens C470IP), maar nu blijkt dat ###ding alleen maar met FSK nummerweergave te werken, en Lijbrandt werkt volgens de helpdesk alleen maar met DTFM. Is dit ergens een 'advanced' instelling die gewijzigd kan worden?

Groet,
Nee helaas niet, wij gebruiken alleen DTMF. - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnDutch
Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:45:
[...]

Nee helaas niet, wij gebruiken alleen DTMF. - Fleur
Dat is dan mooi ###, en ook geen gegevens vrijgeven van de voip zodat ik het direct kan instellen. Helaas, ik zal op zoek moeten gaan naar een goede voip provider. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Groet,
Tja, goedkoop is duurkoop in dit geval. Je hebt blijkbaar een buitenlandse versie van het toestel. De Nederlandse versie kan wel met DTMF overweg...
Is alleen #@$# altijd dat die webshops dat er vaak niet bij vermelden...

[ Voor 6% gewijzigd door servies op 06-07-2012 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnDutch
Is de s450 de NL versie toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charleychui
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17:49
MartijnDutch schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:53:
[...]

Dat is dan mooi ###, en ook geen gegevens vrijgeven van de voip zodat ik het direct kan instellen. Helaas, ik zal op zoek moeten gaan naar een goede voip provider. Iemand suggesties?
Voipbuster of 12Voip

charleyr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Groet,
http://www.telec.nl/produ...mf_naar_fsk_omzetter.html
http://www.kieskeurig.nl/telefoon/informatie#kop6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450458

@Lijbrandt

Uit deze mailing list begrijp ik dat Lijbrandt ook beschikbaar is in Sint-Oedenrode, als ik echter mijn postcode invoer, wordt gemeld dat op deze postcode geen diensten kunnen worden geleverd, ook andere postcodes in de buurt worden niet geaccepteerd.

mvg, Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Anoniem: 450458 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:58:
@Lijbrandt

Uit deze mailing list begrijp ik dat Lijbrandt ook beschikbaar is in Sint-Oedenrode, als ik echter mijn postcode invoer, wordt gemeld dat op deze postcode geen diensten kunnen worden geleverd, ook andere postcodes in de buurt worden niet geaccepteerd.

mvg, Eric
Welke mailing list? - Fleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 450458

@Lijbrandt

Sorry ik bedoel dit forum :]

>>Update wijzigingen zenderpakketten per 3 juli

>>In tegenstelling tot onze originele melding wordt de zender RTL Deutschland in het ATV én DVB-C pakket in >>Schijndel, Sint-Oedenrode, Son en Breugel, Uden, Veghel en Vught NIET vervangen door Ketnet/OP12. ->>Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev!n
Koffie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 21:52:
Dus zodra jij in de stad een P90X DVD ziet kom je klaar ? :+

BTW: *nu* is er wel erotiek @ Playboy TV .. succes! [afbeelding]
Haha ik lag al te slapen .. *shit :P
@ Lijbrandt waarom is dit eigenlijk? Want de programmering geeft gewoon een programma aan?
Ben ik nu toch benieuwd naar geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lijbrandt_Desk

Lijbrandt_Desk

Anoniem: 450458 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 14:11:
@Lijbrandt

Sorry ik bedoel dit forum :]

>>Update wijzigingen zenderpakketten per 3 juli

>>In tegenstelling tot onze originele melding wordt de zender RTL Deutschland in het ATV én DVB-C pakket in >>Schijndel, Sint-Oedenrode, Son en Breugel, Uden, Veghel en Vught NIET vervangen door Ketnet/OP12. ->>Ruben
Kan je ons via DM je adresgegevens sturen? Wij zoeken graag uit wat de planning is. -Ruben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19081 schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:07:

@lijbrandt

Hebben jullie dit laatste wat betreft dat DVB-C signaal van Glashartmedia al na kunnen gaan?
Misschien kan er iets zijn met de CATVmodule in het glasvezelmodem?
Ik heb inmiddels nog de glasvezelmodem een uur van de stroom af gehad, echter nog steeds zelfde probleem. Tevens digitale zenders opnieuw ingesteld, geen oplossing.
Inmiddels meer klachten in Berkel en Rodenrijs ontvangen?
Ik wil wel e.e.a. uit kunnen sluiten voordat ik mijn TV naar de reparatie stuur en een aantal weken zonder zit.

Graag een reactie of advies,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edrelais
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-01-2020
Hier in Berkel net even een rondje gezapt over DVB-C via de ingebouwde ontvanger, hier geen bijzonderheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barre73
Lijbrandt_Desk schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:32:
[...]

Kan je ons via DM je adresgegevens sturen? Wij zoeken graag uit wat de planning is. -Ruben
@Ruben: Glas is gewoon aangelegd in Sint Oedenrode alleen Lijbrandt levert niet. KPN, OBN, Trined, Tweak Groen en Xs4all wel.
Dus weinig planning te vinden. Eerder nakijken waarom Lijbrandt als ex-dochter van Reggefiber niet levert hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdvries
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-03-2023
Dat is even balen. Is er hier enige maanden geleden glasvezel opgeleverd, kan het niet aangesloten worden.

Situatie:

1. Glasvezel is afgemonteerd enige maanden geleden (Almere)
2. Nog geen modem geplaatst
3. Abonnement afgesloten bij Lijbrandt enige weken geleden
4. Na bellen met Reggefiber blijkt dat een order voor CATV (analoog) niet doorloopt en dat ik daarom nog niets gehoord had.
5. Na bellen met Lijbrandt wordt aangegeven dat de benodigde apparatuur niet in de wijkcentrale aanwezig is voor de TV
6. En dan de 1e klap op de vuurpijl: Er kan werkelijk niets gezegd worden over doorlooptijden. Op mijn vraag of het maanden of weken gaat duren is het antwoord dat dit beide kan en dat de vakantieperiode aanbreekt en er dan dus weinig gebeurt bij de netwerk leverancier (Reggefiber?)
7. En dan de 2e klap op de vuurpijl: Als ik aangeef dat ik het nog even zal afwachten maar wanneer het maanden gaat duren ik dan afzie van het abonnement wordt er gezegd dat dit niet kan.
8. Inmiddels al een paar keer een KPNer aan de deur gehad met de vraag of ik een abbo wil maar ik zeg trots dat ik al Lijbrandt aangevraagd heb. Die man dacht vast; arme jij dat gaat een stuk langer duren als je buren want daar zijn de eerste modems al afgemonteerd.

Ik begrijp werkelijk niet waarom men al abonnementen gaat verkopen als het mogelijk nog vele maanden gaat duren voordat men kan leveren. Overigens verwacht ik dat je van dat abonnement af kan als er niet op een redelijke termijn geleverd wordt. Als consument heb je zeker wel rechten op dat gebied. Maar goed, ik wil best nog even wachten maar mag toch verwachten dat er enige vorm van duidelijkheid geboden wordt. Mogelijk dat men dat via het forum kan geven?

Heeft iemand ervaring met een dergelijke situatie bij Lijbrandt en zo ja op wat voor doorlooptijden mag ik rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dirkmans schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 17:59:
Hier in Berkel net even een rondje gezapt over DVB-C via de ingebouwde ontvanger, hier geen bijzonderheden.
Bedankt voor je reactie,

Dan zal het aan mijn Sony KDL40EX711 liggen.
Binnenkort voor reparatie dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Laatst online: 16:25

MCP cloud

Op het web sinds 1998

mdvries schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 18:26:
Dat is even balen. Is er hier enige maanden geleden glasvezel opgeleverd, kan het niet aangesloten worden.

Situatie:

1. Glasvezel is afgemonteerd enige maanden geleden (Almere)
2. Nog geen modem geplaatst
3. Abonnement afgesloten bij Lijbrandt enige weken geleden
4. Na bellen met Reggefiber blijkt dat een order voor CATV (analoog) niet doorloopt en dat ik daarom nog niets gehoord had.
5. Na bellen met Lijbrandt wordt aangegeven dat de benodigde apparatuur niet in de wijkcentrale aanwezig is voor de TV
6. En dan de 1e klap op de vuurpijl: Er kan werkelijk niets gezegd worden over doorlooptijden. Op mijn vraag of het maanden of weken gaat duren is het antwoord dat dit beide kan en dat de vakantieperiode aanbreekt en er dan dus weinig gebeurt bij de netwerk leverancier (Reggefiber?)
7. En dan de 2e klap op de vuurpijl: Als ik aangeef dat ik het nog even zal afwachten maar wanneer het maanden gaat duren ik dan afzie van het abonnement wordt er gezegd dat dit niet kan.
8. Inmiddels al een paar keer een KPNer aan de deur gehad met de vraag of ik een abbo wil maar ik zeg trots dat ik al Lijbrandt aangevraagd heb. Die man dacht vast; arme jij dat gaat een stuk langer duren als je buren want daar zijn de eerste modems al afgemonteerd.

Ik begrijp werkelijk niet waarom men al abonnementen gaat verkopen als het mogelijk nog vele maanden gaat duren voordat men kan leveren. Overigens verwacht ik dat je van dat abonnement af kan als er niet op een redelijke termijn geleverd wordt. Als consument heb je zeker wel rechten op dat gebied. Maar goed, ik wil best nog even wachten maar mag toch verwachten dat er enige vorm van duidelijkheid geboden wordt. Mogelijk dat men dat via het forum kan geven?

Heeft iemand ervaring met een dergelijke situatie bij Lijbrandt en zo ja op wat voor doorlooptijden mag ik rekenen?
thja het gaat niet altijd zoals je wilt :+ Ik moest ook een tijdje wachten, inmiddels heb ik nu een paar maanden glasvezel ipv UPC....

Hier is mijn datum log ;)
28-04-2010 Glashart glasvezel aankondigingsbrief
10-11-2010 Glashart brief aanmelden

07-08-2011 Reggefiber brief graafwerkzaamheden
17-08-2011 Reggefiber brief eindelijk glasvezel bij u in de straat
22-09-2011 Reggefiber graafwerkzaamheden
16-11-2011 Lijbrandt online aangemeld
17-11-2011 Reggefiber graafwerkzaamheden
18-11-2011 Reggefiber glasvezel modem dummy
22-11-2011 Lijbrandt bevestigingsbrief
22-11-2011 Reggefiber folder Informatiebijeenkomst
29-11-2011 Lijbrandt activatie brief