Ik ga me hier volledig bij aansluiten, stuur zo webcare nog even als gevraagd een DM.
Het begint met het feit dat ze mijn adres niet goed hebben ingevoerd. Schijnbaar is een postcode koppeling met een huisnummer bij lijbrandt niet bekend. Dan sturen ze mijn login gegevens naar een ander adres, iemand kan dus in al mijn naw gegevens bij lijbrandt. Daar tillen ze echter niet zo nauw aan:
E-mail sturen naar support, na 4 dagen nog maar eens geforward, na een ruime week totaal geen reactie. Dan bellen, eerst wordt 2x de hoorn erop gegooid als een soort van telefoniste je doorverbind. Dan een helpdesk medewerker aan de lijn waar je niet echt vrolijk van wordt. Kon het niet laten om eerst even te vragen waarom ze niet op de mail reageren. Reactie: Ja soms hebben we wel twee tot drie weken achterstand

*mijn gedachten maar even voor mezelf gehouden*
Dan maar mijn probleem voorleggen, ow dat klinkt inderdaad niet goed. Oja er zijn inderdaad inlog gegevens verstuurd vreemd dat u die niet ontvangen heeft. Duhhh dat vertel ik net, mijn adres klopt niet! Even bellen met de afdeling.
Ja sorry meneer we kunnen de map niet vinden waarin uw aanvraag zou moeten zitten. We zijn in een verhuizing enzo, of ik het contract wil scannen en mailen naar support.
Ik: Ja sorry mevrouw maar 1) u heeft een achterstand van tig weken in deze mailbox en 2) er is iemand anders die in mijn NAW kan, ik wil dat in ieder geval die wachtwoorden per direct gereset worden. Reactie: Euhh jah dat wordt moeilijk
Ik: oke, aangezien jullie schijnbaar mijn aanvraag niet hebben, en ik volgens jullie op een ander adres woon lijkt het mij het best dat onze wegen hier scheiden, hier heb ik nu al geen vertrouwen meer in.
Reactie: Nee uw aanvraag is prima in orde (schijnbaar 10 minuten lang niet geluisterd ofzo) Als u nou het contract even inscant en mailt starten we opnieuw op. *Ik denk bij mezelf, opnieuw opstarten, 5 seconde eerder was alles goed* Heb me ingehouden en maar niet hierop doorgevraagd.
Ik: voor we het gesprek beëindigen wil ik wel graag dat de verstuurde wachtwoorden nu reset. Reactie: na veel gezucht ik zal zo wel even kijken. *oftewel ik zeg wel ja, dan ben ik van het gesprek af*
Medewerkers die de indruk wekken dat de klant ze geen reet interesseert, etc. Als ze voor mij hadden gewerkt hadden ze inmiddels een andere baan kunnen zoeken.
Kortom, ik zie op dit moment als enige oplossing om zsm van de club af te komen? Wie helpt?
[
Voor 5% gewijzigd door
thefox154 op 13-04-2012 22:14
]