Afgezien van de prijs of je met UPC of Ziggo beter uit bent, al zijn de aanbiedingen van UPC in de glasvezel gebieden niks mis mee, vind ik het nog wel steeds een alternatief.
het DVB-C ongecodeerd is zeker een leuke bijkomstigheid! Maar wat betreft andere TV ontwikkelingen is er voor zover ik weet niet veel bijzonders gebeurd. Alleen onder druk van de klanten is het HD signaal tot een echt waardig HD beeld geupgrade, nu het geluid nog. De ipad app is dan ook nog ontwikkeld, maar verder zou ik zo even niks kunnen verzinnen wat er nou echt extra gedaan is aan de TV.
Dit vind ik gewoon een beetje jammer, ik hecht dan misschien het meeste waarde aan de TV, dus vandaar dat ik waarschijnlijk wat kritischer ben, maar ik kan geen eredivisie live aparte wedstrijd huren via de on demand functie van IPTV, geen HBO pakket afnemen, ik vind de Moviemax onoverzichtelijk en bijzonder vervelend om door heen te scrollen, geen buitenlands voetbal.
Al met al, heeft UPC nog wel gelijk dat het beeld van UPC/ziggo dan vooral het SD beeld gewoon beter is. plus het argument dat ze geen bandbreedte meer hebben is ook niet waar, sinds de omzetting naar QAM256 is er weer wat uitbreidingsruimte.
Laat er geen misverstand over bestaan, glasvezel is de toekomst! En kabelaars zullen het in de toekomst ook zeker af gaan leggen, maar op deze tour geven ze de kabelaars nog heel veel ruimte om weinig aan hun ontwikkeling te doen, en dat vind ik jammer!
edit; ik heb het dan niet specifiek over UPC, ik heb het dan over alle grote kabelaars. Want ik heb het idee dat jij een oud klant bent van UPC @eymey
[
Voor 5% gewijzigd door
SirMemeAlot op 02-04-2012 13:43
]