Ik wou nét zeggen. Zit net op die site te kijken, aangezien ze bij ons nu aan het graven zijn... Maar wat een verschrikkelijk slechte site
Wilde net even de tarieven opzoeken voor 100/100 ipv 50/50 en het type PVR HD box dat ik straks ga krijgen maar het wordt me allemaal niet duidelijk. Die site is 1 grote lap tekst geworden en sommige dingetjes moest ik wel even om lachen. Er staat een netiquette pdf'je op met de meest lachwekkende dingen die volgens mij uit het jaar 1989 komen...
Zorg er, indien mogelijk, voor dat u grote downloads (1Mb of meer) buiten kantooruren verricht. Probeer er ook voor te zorgen dat het op de geografische plaats waar de FTP-server staat die u aanspreekt, laat in de avond is;
Wauw, heb je een 100mbit verbinding en dan zou je voor een bestandje van 1Mb (125KB) een speciaal tijdstip moeten gaan uitzoeken om het binnen te halen. Da's volgens mij echt van hééééél lang geleden
Nog een:
Wees beleefd tegenover andere gebruikers die (ook) op zoek zijn naar informatie. Dit houdt in dat u niet langer op het systeem aanwezig moet zijn dan nodig is. Haal de door u gewenste informatie op en verlaat daarna direct het systeem;
Wat?

Zet onderaan uw HTML-pagina(s) uw eigen E-mailadres om mensen zo de kans te geven op uw pagina(s) te reageren;
Ja moet je doen

kunnen meteen al die V18grA leveranciers je bereiken

WWW-connecties kunnen zeer veel bandbreedte in beslag nemen. Het is een goed idee om in het kader van de snelheid van een sessie en het beperken van het bandbreedteverbruik het automatisch binnenhalen van grafische afbeeldingen uit te zetten wanneer deze niet direct nodig zijn voor de begrijpelijkheid van een document. Dit kan binnen de meeste grafische browsers op eenvoudige wijze ingesteld worden. Wanneer u bij een pagina komt waarvan u de afbeeldingen toch nog wilt zien, dan kunt u die altijd nog binnenhalen met uw browser;
Whoa
En dan is het document met een hele grote "KLAAR" ondertekend. Jongens toch
Best wel jammer... Die mag van mij wel een keer heel erg herzien worden. De gedragsregels zijn tijdloos, maar de bandbreedtebesparende onzin die er in staat is echt niet meer van deze tijd.
[
Voor 18% gewijzigd door
Fairy op 28-03-2012 12:30
]