Dat klopt, dat was bij mij ook, Klaar
voor de toekomst stond er niet bij, maar een schermpje verder kon je opties aanvinken zoals iptv, HD of andere televisiepakketten en onbeperkt telefonie (wel meteen 2 keer zo duur).
De verwarring is denk ik ontstaan doordat bij die opties het hele woord IPTV niet voorkomt, maar wel:
Interactieve HD TV (normaal € 5,50/mnd) (Eerste zes maanden gratis)
Het staat ook nog eens als laatste optie onder de extra pakketten zoals plus en eredivisie, waardoor je het aanziet voor een van de extra pakketten en niet als een basisvereiste die je sowieso nodig hebt om die extra pakketten te kunnen benutten.
Daar ging ik dus zelf ook bijna de fout in, in eerste instantie dacht ik dus ook dat IPTV standaard was, ik zag het nog op tijd omdat ik de prijsopbouw nog eens bekeek.
Als Lijbrandt het nu gewoon weer IPTV noemt en als bovenste optie neerzet is het denk ik veel duidelijker.
Op dit forum zit je er nu eenmaal met je neus bovenop de ontwikkelingen en heb je veranderingen in de gaten voor het grote publiek dit heeft. Door meteen te reageren loop je het risico tegen de kinderziektes op te lopen, wat dat betreft zijn wij de proefkonijnen
Dat vergeet ik zelf ook nog wel eens en mopper dan net zo hard mee overigens.
Ik moet zeggen dat het Webteam er wel steeds bovenop zit en ook aanpassingen (dankjewel Yogoi) ook steeds sneller gedaan worden, wat dat betreft hebben ze een flinke stap vooruit gemaakt.