Misschien om mee te nemen intern bij LB, het is al eerder gezegd maar die website... Degene die dat goed gekeurd heeft moet met terugwerkende kracht zijn bonus van afgelopen jaar inleveren en zorgen dat hij andere verantwoordelijkheden krijgt. Wat een gedrocht. Niet is makkelijk te vinden. Je wordt dol van al het gescroll. Welk overzicht voor de klant behouden
Een voorbeeld:
Op de site staat bij Klaar voor de toekomst dat er meer dan 16HD Zenders zijn inbegrepen. Dan klik je op bestel. Heb je een vinkje HD zenderpakket voor € 5,-.
Eerste reactie WTF. Dan klik je op de knop meer info. Dan krijg je een melding die om te huilen is:
Met HDTV haalt u het beste van het beste in huis. Televisie kijken in High Defi nition is een belevenis: tot 5x scherper beeld en superieur Dolby Digital geluid. De beelden zijn veel gedetailleerder, bewegingen verlopen vloeiend en de kleuren zijn intenser.
Maar wacht, dit zat toch standaard in het pakket? Wat krijg ik dan in godsnaam als ik dit vinkje aanzet? Waarvoor ga ik € 5,- per maand betalen? Verder zoeken, ondertussen draaierig van al het geschuif en gedoe, onder het kopje Televisie in het rechtermenu zie je op de midden pagina
HD PAKKET, Een speciaal pakket met 14 HD Zenders extra.
Zou het niet handig zijn je klant te vertellen wat hij extra krijgt? Een normale klant snapt er nu echt al geen zak meer van. Lijkt me basis om één van je core diensten even te specificeren.
Ok ik ben een tweaker en ik weet dat glashart m alles aanlevert. Ergens heeft Lijbrandt ook een link verstopt op de site naar hun lijst, maar ik kan niet meer vinden waar en heb al hoofdpijn inmiddels. Dan ga je naar de site van glashart m en klik je op HDTV dan staat er: je krijgt exclusief toegang tot 14 HD zenders. Euh, lijbrandt zegt meer dan 16, en voor extra 14 moet ik betalen. Nu begin ik ook af te haken, ik kom opgeteld dan al op 30HD kanalen.
Nu wil ik het ook echt weten. Dan maar puzzelen, de laatste zenderlijst:
http://glashartmedia.nl/b..._Overzicht_zonder_Lok.pdf
Ik tel 13HD zenders in het basispakket (inclusief 3 zenders voor alleen WGO). Buiten WGO heb je deze dus niet maar vooruit voordeel van de twijfel, ik krijg er misschien wel 13. Volgens Lijbrandt zijn het er meer dan 16.
Je twijfelt aanjezelf en telt ze allemaal nog een keer, nee echt 13 stuks.. dan maar verder zoeken.
Dan heb je een extra pakket met 14 kanalen, wacht even, zouden ze het nou over deze zenders hebben voor de € 5,00. Of zouden ze zenders uit het pakket gehaald hebben en verplaats hebben naar het klaar voor de toekomst pakket en krijg ik toch de beloofde meer dan 16 HD zenders. Maar wat zou er dan in € 5,- per maand moeten zitten?

Of leveren ze
gratis eredivisie live, dan kom je er precies. Nee nu droom ik vast, komt waarschijnlijk door de hoofdpijn van al dat gescroll op die site
Nu snap ik dat er vast tweakers zijn die precies weten wat erin zit, maar dit is ook meer een boodschap voor Ruben/Lijbrand. Vertel wat je verkoopt, er is geen touw aan vast te knopen

.
Oja als iemand het mij dan toch even wilt uitleggen graag
sorry voor de lange post, maar de frustratie na het niet kunnen vinden is nu weer wat afgenomen hehe