André,baasandre schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 00:27:
[...]
En dat vindt ik dus juist het verkeerde beleid : ter vergelijking het zuivelrek bij de supermarkt
Vooraan staat altijd het eerst te verlopen datum, met het product is niks mis mee, alleen het moet verkocht worden ( want het is ingekocht, het product is gewoon goed).
Acher de eerste drie pakken "melk "staat een pak met een houdbaarheidsdatum van ... daarna.
Ik weet wel welk pak "melk"ik kies...., en stel voor dt je na een maand verhuist naar een gebied zonder glasvezel.
Amino teveel, nutelooos, dus zet hem op marktplaats, welke zou eerder verkopen ?
Nee , persoonlijk denk ik.. die tweaker/ nerd/ whatever die specifiek iets vraagt, stel hem gerust.
Voor de meute dump het daar, niet netjes, maar weet toch niet beter of is ermee tevree.
Waar het dus om draait is communicado... met name op de website van Lijbrandt, die na een invulspurt inmiddels weer de kwaliteit van kattenbakvulling heeft.
Ik neem aan dat je het met me eens bent dat je iets geleverd krijgt met de technische status van het moment van bestellen (zie autodealer).
Zolang je digitale diensten afneemt van ongeacht welke provider, en je dus de hardware moet aanschaffen heb je niet veel recht van spreken. Huur/lease je daarentegen de hardware (a la UPC) dan mag je redelijkerwijs eisen dat je in ieder geval regelmatig een vervanging van het verouderde spul kan verwachten, alhoewel je daar wettelijk gezien ook niet echt een poot aan de grond hebt, tenzij dit specifiek in contracten vermeldt staat.
En wat dat betreft zijn de kabelboeren geen haar beter, want als jij UPC klant bent met een gekochte PVR, en je verhuist naar een niet UPC gebied dan ben je ook zwaar de Sjaak, en kan je je dure PVR ook alleen nog maar op marktplaats gooien.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2011 00:35 ]