Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
FeaR1986 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:46:
Little Big Planet 2 is vandaag €19,99 bij Bol.com. Weet niet of het echt een heel goede deal is aangezien ik de buitenlandse shops niets echt in de gaten houd, maar voor een Nederlandse winkel lijkt het me niet verkeerd.
Thnx! Nog even op de valreep besteld voor € 19,99 inclusief verzenden (couponcode: CRM-8VUIT-D7PSZ-K77EG). Duur weekje weer PSP Go + 10 Gratis Games Actie € 65,95 en LBP2 € 19,99.

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 29-04-2011 23:58 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20

thunder8

Het gedonder begint weer.

Heb hem vanochtend ook nog snel besteld voor 19,99€. En bedankt voor de couponcode :P

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Post je nou echt je cadeaubon erbij....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verstekbakker schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:58:
Post je nou echt je cadeaubon erbij....
Veel webshops gebruiken kortingscodes die iedereen kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Wel vreemd van die LBP2 aanbieding van Bol.
Het was nl. de Vrijdag dagaanbieding die dus middernacht afliep.

Wel mooi voor diegene die er naast (leken) te grijpen, hij is dus nog beschikbaar.
Overigens hebben ze een 2 voor 35 ( normaal 19,99 p/stk ) actie, die je ook icm LBP2 aanbieding kan gebruiken. En dan nog de 2 voor 55 ( normaal 29,99 p/stk ) actie.

Is multiplatform, dus vele combi's mogelijk. Zie hun online folder, of de website zelf voor het aanbod.

Afbeeldingslocatie: http://www.bol.com/nl/upload/images/pages/games/banner_multibuy2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:38
Niet dat je op t moment veel kan met je PSP GO! :') Waardeloos apparaat is t geworden zonder PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ike. schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 11:05:
[...]

Veel webshops gebruiken kortingscodes die iedereen kan gebruiken.
Ah geinig, even NBA JAM bestellen voor €19,99.

Op retailmenot kon ik geen coupons meer vinden en deze leek qua code (lengte) nogal veel op een cadeauboncode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Kortingscode (ZNL10 of anders 10ZNL geeft je 10% korting) op ZavviNL werkt ook op preorders.
Voor de .com site kan je ff googelen voor kortingscodes.

Zo kan je toppers voor onder de 40EUR bestellen.
Helaas leveren ze enige tijd na de release date pas.
Mocht je dat niet erg vinden, dan een mooie optie.

NL site heeft ook Paypal ondersteuning voor diegene zonder CC.
Verzending gratis.

Voor levertijden en ervaringen etc, het: Het Games Import topic

[ Voor 13% gewijzigd door Yippie op 30-04-2011 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Misschien een optie bij L.A. Noire. Ik zit alleen met het 'probleem' dat ik bij Bol.com veel gratis cadeaubonnen krijg, die kan ik elders niet uitgeven natuurlijk. Maar het is ook weer zonde om 20 euro cadeaubonnen weg te gooien bij Bol.com als het ergens anders goedkoper kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Verstekbakker schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:31:
Misschien een optie bij L.A. Noire. Ik zit alleen met het 'probleem' dat ik bij Bol.com veel gratis cadeaubonnen krijg, die kan ik elders niet uitgeven natuurlijk. Maar het is ook weer zonde om 20 euro cadeaubonnen weg te gooien bij Bol.com als het ergens anders goedkoper kan.
Kijk waar het spel het goedkoopst is (hou rekening met je bonnetjes) en als het elders minder kost, koop een boek, bluray of dvd van je gratis-geldbonnen. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Bol is natuurlijk ook volgende dag in huis mits op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Hillie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:55:
[...]

Kijk waar het spel het goedkoopst is (hou rekening met je bonnetjes) en als het elders minder kost, koop een boek, bluray of dvd van je gratis-geldbonnen. :)
Ik laat het ook afhangen van de staat van mijn financieen op dat moment hoor. Als ik met contanten wat krap zit, dan gebruik ik liever mijn bonnen. Als het prijsverschil maar een paar euro is bespaar ik me liever de moeite van het idealen/CC'en etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
Yippie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:14:
Kortingscode (ZNL10 of anders 10ZNL geeft je 10% korting) op ZavviNL werkt ook op preorders.
Wth, ik dacht eerst een typo ofzo. Wist niet eens dat er een nederlandse zavvi bestond :P

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bron
Vanochtend is er in Tokio een persconferentie gehouden over de status van het PlayStation Netwerk, waaruit is gebleken dat het deze week langzaam weer online komt. Het heractiveren van het PSN zal in fases gaan, waarbij in de eerste fase de mogelijkheid om online te gamen centraal staat. Ook is het mogelijk om je account dan aan te passen, met vrienden te chatten en PlayStation Home lastig te vallen. De volledige store komt niet in de eerste fase online. Sterker nog, die hoeven we 'pas ergens deze maand' te verwachten, waardoor veel demo's, DLC en PlayStation 1 classics vertraging oplopen.

Uiteraard wordt de beveiliging ook flink verbeterd, waardoor een hack als deze niet meer voor moet komen. Zo komt er bijvoorbeeld gelijk een update, die gebruikers verplicht stelt om hun wachtwoord aan te passen.

Daarnaast worden PlayStation-gebruikers beloond voor hun geduld. Iedereen krijgt dertig dagen de status van een PlayStation Plus-lid, terwijl bestaande PlayStation Plus-leden dertig dagen lang gratis los kunnen gaan. Ook wordt er gesproken van een PlayStation Content download, maar de precieze invulling daarvan volgt nog.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
• Restoration of Online game-play across the PlayStation®3 (PS3) and PSP® (PlayStation®Portable) systems
• This includes titles requiring online verification and downloaded games
• Access to Music Unlimited powered by Qriocity for PS3/PSP for existing subscribers
• Access to account management and password reset
• Access to download un-expired Movie Rentals on PS3, PSP and MediaGo
• PlayStation®Home
• Friends List
• Chat Functionality
• Each territory will be offering selected PlayStation entertainment content for free download. Specific details of this content will be announced in each region soon.
• All existing PlayStation Network customers will be provided with 30 days free membership in the PlayStation Plus premium service. Current members of PlayStation Plus will receive 30 days free service.
• Music Unlimited powered by Qriocity subscribers (in countries where the service is available) will receive 30 days free service.
BRON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Sony net maar even gemaild anagezien ik van mn huidige account t wachtwoord niet meer weet en t geregistreerd staat op een mail adres waat niet meer werkt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Lampuhkap schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:12:
Niet dat je op t moment veel kan met je PSP GO! :') Waardeloos apparaat is t geworden zonder PSN
Iedereen wist al dat de PSP Go niet te gebruiken was toen ze die aanbieding kochten. PSN lag er toen al uit.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Die 30 dagen is best netjes, zeker voor niet plus mensen. Goed, bepaalde games met 'full acces' kan je na die 30 dagen niet meer gebruiken, maar de kortingsacties zijn wel handig.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:38

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tjah wat gratis content is ook wel het minimale wat ze kunnen doen... mag hopen dat ze met content over de brug komen die ook echt de moeite waard is... Tenminste ik neem aan dat Sony wel wat wil goedmaken bij zijn klanten. Sowiezo is dit enorm slechte reclame geweest uds dat zal wel wat investeringen kosten omdat goed te maken.

Ben benieuwe of deze hack ook terug te zien is in de PS3 en games verkoop van de komende tijd en laatste 2 weken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ik hoop dan ook dat ze die 30 dagen pas laten ingaan als de store daadwerkelijk pas volledig weer online is, aangezien ik begreep dat die pas later deze maand helemaal weer online zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Die Sega Collection dynamic theme zal wel niet meer te downloaden zijn he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 01 mei 2011 @ 13:59:
Tjah wat gratis content is ook wel het minimale wat ze kunnen doen... mag hopen dat ze met content over de brug komen die ook echt de moeite waard is... Tenminste ik neem aan dat Sony wel wat wil goedmaken bij zijn klanten.
De PS+ inhoud van mei:

4 mei t/m 31 mei 2011

Alle titels zijn voor PlayStation 3, tenzij anders aangegeven.

Games
Streets of Rage 2
BABEL The King of the Blocks
The 2D Adventures of Rotating Octopus Character
James Pond 2: Codename Robocod (PS one-klassieker)

Speciale aanbiedingen
Eat Them!: 50% korting
Beyond Good & Evil: 20% korting

Dynamische thema's en premium avatars
City-thema
Dragon-thema

Dit is niet alle content die binnenkort verkrijgbaar is. Hou PlayStation.Blog op blog.eu.playstation.com dus in de gaten voor meer updates.
Sowiezo is dit enorm slechte reclame geweest uds dat zal wel wat investeringen kosten omdat goed te maken.
Slechte reclame is ook reclame
Ben benieuwe of deze hack ook terug te zien is in de PS3 en games verkoop van de komende tijd en laatste 2 weken.
Nog steeds verkopen de multiplatform games beter op de PS3 en daarbij nog eens naast de beste verkochte game nog eens 2 andere titels in de top 10. geen teloorgang daar. En daarbij is wat er is gebeurd toch allemaal niet zo schokkend? 2 weken geen PSN is natuurlijk bud maar degene die daar echt zo down over zijn moeten maar ff een andere hobby gaan zoeken.

1 MORTAL KOMBAT (PS3) WBIE
2 MORTAL KOMBAT (XBOX 360) WBIE
3 POKEMON WHITE (DS) NINTENDO
4 POKEMON BLACK (DS) NINTENDO
5 PORTAL 2 (PS3) ELECTRONIC ARTS
6 SOCOM/SPECIAL FORCES (PS3) SONY
7 PORTAL 2 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
8 CALL OF DUTY/BLACK OPS (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
9 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
10 WII PARTY (Wii) NINTENDO

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:54
swopdark schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:16:
[...]
Slechte reclame is ook reclame
Dit wordt wel eens gezegd, maar marketeers zal nooit gevraagd worden om een hele slechte reclame te maken.
Ken je bijvoorbeeld Buckler nog? :)

Er zijn situaties te verzinnen dat bad publicity niet slecht uitpakt (of zelfs voordelig), maar geloof me, dit is er geen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Haha dit is er ZEKER geen van. Imagoschade is een van de ergste dingen die je als bedrijf kan overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Yippie schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 18:06:
Wel vreemd van die LBP2 aanbieding van Bol.
Het was nl. de Vrijdag dagaanbieding die dus middernacht afliep.

Wel mooi voor diegene die er naast (leken) te grijpen, hij is dus nog beschikbaar.
Overigens hebben ze een 2 voor 35 ( normaal 19,99 p/stk ) actie, die je ook icm LBP2 aanbieding kan gebruiken. En dan nog de 2 voor 55 ( normaal 29,99 p/stk ) actie.

Is multiplatform, dus vele combi's mogelijk. Zie hun online folder, of de website zelf voor het aanbod.

[afbeelding]
Klopt. En LBP2 is vertraagd qua uitlevering bij mij naar 13 mei.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Wanneer precies heb je besteld? Ik vrijdagmiddag rond 16.00, kreeg 's nachts melding dat hij verzonden is. Helaas nog niet binnen door Qday.

[ Voor 3% gewijzigd door Erulezz op 02-05-2011 10:37 . Reden: typo ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Ik kan goedkoop Yakuza 4 kopen, maar dit is wel de UK versie. Kan ik problemen krijgen met DLC? Is dit ergens te controleren?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

swopdark schreef op zondag 01 mei 2011 @ 20:16:
En daarbij is wat er is gebeurd toch allemaal niet zo schokkend? 2 weken geen PSN is natuurlijk bud maar degene die daar echt zo down over zijn moeten maar ff een andere hobby gaan zoeken.
Woa kvin het redelijk schokkend 77milj. gegevns ops traat 2,2 milj. CC gegevens buit gemaakt, en elk mainstream nieuwskanaal bericht er over... misschien zelfs op een overdreven manier (zelfs DWDD spendeerd er zendtijd aan) Denk toch wel dat veel mainstream gebruikers dit als zeer negatief ervaren, deimagoschade is erg groot in dit geval... en ik kan me voorstellen dat pap en mam bij de intertoys toch maar voor een xbox kiezen voor hun zoontje omdat ze al deze negatieve dingen hebben gelezen/gehoord.

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 02-05-2011 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Erulezz schreef op maandag 02 mei 2011 @ 08:08:
Wanneer precies heb je besteld? Ik vrijdagavond rond 16.00, kreeg 's nachts melding dat hij verzonden is. Helaas nog niet binnen door Qday.
Ik had hem vrijdag middag besteld en kreeg de volgende dag pas een mail dat hij verzonden was. Hoe bedoel je voor 21:30 besteld, volgende dag in huis :P Gelukkig heb ik er geen haast mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8

thunder8

Erulezz schreef op maandag 02 mei 2011 @ 08:08:
Wanneer precies heb je besteld? Ik vrijdagavond rond 16.00, kreeg 's nachts melding dat hij verzonden is. Helaas nog niet binnen door Qday.
Ik heb hem pas zaterdagmorgen besteld tegen half 8. Maar heb geen haast, nog genoeg games die ik moet uitspelen en het weer is ook dusdanig dat ik er minder tijd aan besteed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Godsamme, volgens mij ben ik opgelicht op Marktplaats... Piemel laat niks meer van zich horen, wat vreemd is, want hij is duidelijk herkenbaar op Hyves... Nog maar een weekje de tijd geven voor ik er werk van ga maken...

-Edit-

En na een week stilte ineens een verzendbericht van Appie...

[ Voor 14% gewijzigd door Verstekbakker op 02-05-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Chaoss schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:03:
[...]

Woa kvin het redelijk schokkend 77milj. gegevns ops traat 2,2 milj. CC gegevens buit gemaakt, en elk mainstream nieuwskanaal bericht er over... misschien zelfs op een overdreven manier (zelfs DWDD spendeerd er zendtijd aan) Denk toch wel dat veel mainstream gebruikers dit als zeer negatief ervaren, deimagoschade is erg groot in dit geval... en ik kan me voorstellen dat pap en mam bij de intertoys toch maar voor een xbox kiezen voor hun zoontje omdat ze al deze negatieve dingen hebben gelezen/gehoord.
Als het helpt, die 2,2 miljoen klopt niet. Waren gewoon een paar gasten die aan het trollen waren, want er werden ook gegevens aangeboden die Sony niet eens bewaard maar zogenaamd wel gestolen zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op maandag 02 mei 2011 @ 08:30:
Ik kan goedkoop Yakuza 4 kopen, maar dit is wel de UK versie. Kan ik problemen krijgen met DLC? Is dit ergens te controleren?
Voor de zekerheid zou je DLC uit de UK store kunnen halen. Dit maakt niet altijd uit maar zo zit je sowieso veilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Damn sony heeft echt pech...nu ligt SOE ook al plat ivm een hack.

Ik hoop zo dat de criminelen hierachter gepakt worden en vervolgens zo zwaar mogelijk gestraft worden! mag hopen dat Sony bij zo'n grootschalige hack aardig wat medewerking krijgt van diverse autoriteiten.

Succes Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik zie niet echt wat dit met pech hebben te maken heeft. Het lijkt eerder op nalatigheid. Als je servers op een verouderde distributie draaien met bekende lekken en gaten in de beveiliging vraag je gewoon om problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skire schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:37:
Ik zie niet echt wat dit met pech hebben te maken heeft. Het lijkt eerder op nalatigheid. Als je servers op een verouderde distributie draaien met bekende lekken en gaten in de beveiliging vraag je gewoon om problemen.
ach... ik geloof niet zo in de berichten die door buitenstaanders worden gepost. Zou jij ook niet moeten doen. Net zoals de algemeen aangenomen wijsheid dat de cc gegevens onversleuteld zouden zijn opgeslagen.

En volgens vele ingewijde tweakers is het in sommige gevallen helemaal niet de beste oplossing op steeds te blijven updaten, mocht het verhaal waar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
swopdark schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 20:33:
[...]

ach... ik geloof niet zo in de berichten die door buitenstaanders worden gepost. Zou jij ook niet moeten doen. Net zoals de algemeen aangenomen wijsheid dat de cc gegevens onversleuteld zouden zijn opgeslagen.

En volgens vele ingewijde tweakers is het in sommige gevallen helemaal niet de beste oplossing op steeds te blijven updaten, mocht het verhaal waar zijn.
Ach... ik let niet zo op Sony fanboys die elk beetje negatief nieuws willen ontkrachten en er een pro Sony twist aan willen geven. Zou jij ook niet moeten doen.

Gewoon de almachtige Sony marketingmachine geloven en allang blij zijn dat je hun console mag gebruiken! Als online het niet doet heb je altijd nog offline want wat is er leuker dan tegen bots spelen! En ach als offline het niet doet kun je altijd nog naar buiten want het is goed weer, en zou dat het niet zijn is het een goed moment om het huis een keer te poetsen. [/sarcasme]

Hoop wel dat ze PSN binnenkort weer online gooien want de uitspraak van vorige week dinsdag (binnen een week deel online) gaan ze waarschijnlijk niet redden. Heb mijn accountgegevens nodig zodat ik dat van mijn PS3 kan gooien en de PS3 de deur uit kan doen. Ik ben bang voor Sony dat ze toch echt heel wat goodwill goed moeten maken voor ze de PS4 lanceren omdat ze anders wel eens achterop zouden kunnen geraken ten opzichte van de concurrentie. Lees de tweets met #psn maar eens, de mensen worden er niet vrolijker op.

Sluiten we af met variant 4 van Osama en PSN
Playstation Network breach was linked to #Osama. Navy #SEALS couldn't play #Socom at home so they went and killed him. #psn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:15:
[...]Ach... ik let niet zo op Sony fanboys die elk beetje negatief nieuws willen ontkrachten en er een pro Sony twist aan willen geven. Zou jij ook niet moeten doen.
Ik zie liever een fan in dit topic die elk beetje negatief nieuws wil ontkrachten en er een pro Sony twist aan wil geven dan een hater die elk beetje positief nieuws wil ontkrachten en er een anti Sony twist aan wil geven.
Glas half vol vs Glas half leeg.
Ik vind het dan ook zeer triest overkomen als personen wél negatief maar zelden tot nooit positief reageren in topics als deze.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 21:15:
Ach... ik let niet zo op Sony fanboys die elk beetje negatief nieuws willen ontkrachten en er een pro Sony twist aan willen geven. Zou jij ook niet moeten doen.
ach de waarheid zal ook vast hier in het midden liggen. Hoewel ik denk dat geen enkele beveiliging voldoende blijkt wanneer men erlangs is geraakt (dus bij incidenten is een beveiliging NOOIT voldoende) denk ik ook niet dat het één grote gatenkaas is geweest waar sommige sites over schrijven. let wel dat PSN zeker 4 jaar ongehacked is geweest. En daarbij als mensen binnen willen komen en ze hebben de resources en tijd... dan komen ze binnen. Zeker op een medium als internet waarbij wanneer je de kluis hebt leeggehaald je niet tegen een massa politie op straat kan lopen:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=WrioYLx-7Cs]
Gewoon de almachtige Sony marketingmachine geloven en allang blij zijn dat je hun console mag gebruiken!
Ik ben maar wat blij dat een ps3 heb gekocht ja, ik snap niet waarom ik daar niet blij mee zou moeten zijn? De ps3 is de meest veelzijdige console met de vetste exclusive games. Moet je dan altijd maar de verzuurde gek uithangen en niet blij zijn met vette games maar altijd teleurgesteld zijn omdat je trophies niet automatisch syncen?? Sorry maar daar stap ik graag overheen. Waar ben je zo boos over?
Ik ben bang voor Sony dat ze toch echt heel wat goodwill goed moeten maken voor ze de PS4 lanceren omdat ze anders wel eens achterop zouden kunnen geraken ten opzichte van de concurrentie. Lees de tweets met #psn maar eens, de mensen worden er niet vrolijker op.
had je verwachte dat met iedere dag geen psn dat de gamers blijer zouden worden? hahah 8)7

Maargoed ik ben niet zo bang voor die slechte publiciteit. Tuurlijk, er zijn altijd mensen die het geheugen van een olifant hebben en nu (uit wraak) niks meer van Sony willen maar gezien het RROD debakel van de xbox, de problemen met de toyota prius en laatst nog een enorme inbraak bij play.com....

Als je producten goed zijn dan vergeten mensen de problemen van het verleden toch wel... en de PS3 is een goed product... er komen nog ladingen games aan en PSN blijft gewoon gratis.... Er gaat erg weinig veranderen.

Het enige wat ik jammer vind is dat het PSN de komen de tijd een dankbaar doel gaat worden van hackers en ze het nog erg vaak gaan proberen. Meer publiciteit kan je niet krijgen blijkt alweer. Er zitten zoveel verzuurde idioten op hax.com die zich bestolen voelen omdat ze niet hun eigen software mogen draaien op de PS3... Maargoed dat mogen ze ook niet op de xbox of wii... Maar Sony is de enige die een echte klopjacht is begonnen... Daar houden mensen die voorheen op anonimiteit konden rekenen niet van.
[quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik vond iig die langte schaamtevolle buiging van Kaz en kornuiten een mooi gebaar.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joepmk95
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09-2024
ik wil de waarde van mijn PS3 graag schatten, ik heb de 80 gb uit 2008 + 2 dualshock controllers.

assassins creed 2
grand threft auto 4 + the ballad of gay Tony DLC
killzone 2
call of duty 4 + GOTY
call of duty 5 + alle uitbreidingen
call of duty modern warfare 2
call of duty Black Ops
Maffia 2
battlefield bad company 2
Dirt 2
Littlebigplanet
Streetfighter 4
motorstorm parcific rift
Gran Turismo 5
Uncharted 2
Need for Speed: Pro Street
Socom Confrontation
Battlefield 1943
HDMI kabel

alles werkt, en er ontbreekt niks

als ik hier niet goed zit, sorry maar dit leek me het best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

joepmk95 schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 16:48:
ik wil de waarde van mijn PS3 graag schatten, ik heb de 80 gb uit 2008 + 2 dualshock controllers.

assassins creed 2
killzone 2
call of duty 4 + GOTY
call of duty Black Ops
Maffia 2
Dirt 2
Littlebigplanet
Streetfighter 4
motorstorm parcific rift
Gran Turismo 5
Uncharted 2
Socom Confrontation
Battlefield 1943
HDMI kabel

Volgens mij gaat alle DLC niet meer werken, want ik neem toch aan dat je het account op de PS3 gaat verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:44

Dhrax

Prog Lord

assassins creed 2
killzone 2
call of duty 4 + GOTY
call of duty Black Ops
Maffia 2
Dirt 2
Littlebigplanet
Streetfighter 4
motorstorm parcific rift
Gran Turismo 5
Uncharted 2
Socom Confrontation
Battlefield 1943
HDMI kabel

Indien je deze set wil verkopen zul je er max 350 euro voor ontvangen denk ik. Veel games zijn al tamelijk oud en zijn voor 10/20 euro nieuw te kopen.

350 euro is ook een nette prijs imo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

350 krijg je er alleen voor van een onwetend iemand (lees: mama voor kind onder de 12, opa, oma etc). Heb zelf recent voor mn broer gekeken (overigens ook een 30-er), en wij concluderen dat een tweedehands product niet aantrekkelijk is zodra het in de buurt komt van de reguliere nieuwprijs.

Een nieuwe ps3 kost grosso modo 300 euro. Dan heb je garantie, nieuwste model, geen slijtage etc. Daar koop je een aantal spellen bij, nieuw of tweedehands, die je daadwerkelijk wil hebben.

Een tweedehands PS3 heeft slijtage, veelal geen garantie en onbekendheid over gebruik en onderhoud. Daarnaast zitten er tussen de aangeboden spellen die als prijs-wip gebruikt worden, in de meeste gevallen genoeg spellen die je zelf nooit zou kopen.

Ergo: ongeacht het aantal spellen dat erbij aangeboden wordt is deze Ps3 voor mij maximaal 250 euro waard (door de hoeveelheid spellen, zonder spellen is een 2008 80GB model voor mij max 180 waard en 200 met 2 controllers).

Maar ja, op marktplaats is het 'wat de gek er voor geeft', dus succes met de verkoop :)

assassins creed 2 -> nieuw 11,45 euro (gisteren nog gekocht)
grand threft auto 4 + the ballad of gay Tony DLC -> nieuw 15 euro
killzone 2 -> nieuw € 15, gebruikt 10 euro
call of duty 4 + GOTY - waardeloos
call of duty 5 + alle uitbreidingen - waardeloos
call of duty modern warfare 2 - nieuw 20 euro
call of duty Black Ops - nieuw 30 a 40 euro
Maffia 2 - nieuw - 30 euro
battlefield bad company 2 - nieuw 30 euro, 2e hands 10 euro extra ivm de VIP pas aanschaf
Dirt 2 - nieuw 10 euro
Littlebigplanet - nieuw 10 euro
Streetfighter 4 - geen idee
motorstorm parcific rift - nieuw 15 euro
Gran Turismo 5 - geen idee
Uncharted 2 - nieuw 20 euro
Need for Speed: Pro Street - geen idee
Socom Confrontation - geen idee
Battlefield 1943 - niet mogelijk te verkopen zonder account
HDMI kabel - 2,50 euro

[ Voor 36% gewijzigd door AllSeeyinEye op 04-05-2011 20:36 ]

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
Voor zo'n dualshock kan je 20 - 30 krijgen denk ik zo, via import zijn ze tegenwoordig al voor 35 te krijgen. Op marktplaats gaan ze ook rond de 30 weg, maar daar zit veel namaak tussen.

[ Voor 8% gewijzigd door SL65 op 04-05-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ik heb vanmiddag bij Game Mania in Den Haag Rapala Pro Bass Fishing met hengel gekocht voor 25 euro. Zit er een half uurtje mee te spelen, echt een superleuk spel. Flink werken met je pols, maar echt heel erg leuk! Weer eens iets anders dan campen met BFBC2. Echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Met hengel? Lol, je moet wat als je niet online kan. Leuke tip, maar ik denk dat ik oversla. Mijn halve huis ligt al vol met add-ons als gitaren, microfoons en buzzers.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Ja, die hengel hoort bij het spel, is niet echt nodig, maar zo veel leuker.

Nieuwprijs is overigens wel erg hoog (€60-€70), maar die gast bij GM Den Haag (FHL) gaf mij een nieuwe mee met hengel, voor de prijs van de tweedehands (€25)... De tweedehands die ze daar nog hadden was blijkbaar alleen nog zonder hengel. Toen ik dus zei dat hij op de site als tweedehands stond met hengel, kreeg ik een nieuwe voor die prijs. Beetje vaag, maar wel top-service.

-Edit-

http://www.budgetgaming.n...ing+08976+hengel_PS3.html

Oh. Toevallig sinds vandaag niet meer bij Bol.com te krijgen dus... Gisteren of eergisteren stond hij nog gewoon bij Bol.com. Zal hij er sinds vandaag misschien uit liggen. Zonde, is een geweldig leuk spel... Was het ook al op de PS2... Maar dat zal wel aan mij liggen. Nevermind.

[ Voor 29% gewijzigd door Verstekbakker op 04-05-2011 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik laat de reacties maar even staan, maar het onderwerp: "Hoeveel zou dit nog waard zijn..." is bij deze gesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Pff... ik weet niet wat het is, maar ik krijg het niet meer voor elkaar om uren achter de PS3 te kruipen zoals ik dat vroeger wel kon. Als in dat ik Uncharted 1 en 2 achter elkaar uit heb gespeeld met alleen wat korte pauzes er tussen. Of een Assassin's Creed welke ik ook compleet gehaald heb. Maar als ik Killzone 3 opstart dan speel ik hooguit één level en dan gaat de console weer uit. Mortal Kombat is vooral oefenen, maar na een paar potjes knocken heb ik ook dat weer gezien.

Wel apart, lijkt wel of de zin om te gamen gewoon echt weg is. Nu is Uncharted wel een ander soort game dan Killzone 3 en Mortal Kombat, maar of het daar aan ligt lijkt me niet. Met Forza op de XBox krijg ik het niet eens meer voor elkaar om een race te rijden van 9 ronden, na een ronde of 4 houdt ik het voor gezien.

Hoop dat het overgaat, want dit slaat echt nergens op! Wel apart dat ik met een big smile Killzone 3 kocht en nu net drie levels gespeeld heb :S

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baldertt
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-11-2023
Fear1986, kijk eens naar buiten..?

Ik heb het ook hoor, ik heb alweer zeker een maand de PS3 niet meer aangeraakt, terwijl ik daarvoor iedere dag wel een uurtje of 2 a 3 speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Whehe, hier is het meer een gebrek aan voor mij boeiende games, maar fear z'n probleem komt me wel heel bekend voor, gebruik me ps3 atm meer als dvd speler...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21
Weer is een mooie. Maar kijk ook naar je leeftijd en relatie/gezins situatie :P

Laatste paar dagen bijna geforceerd zitten te spelen voor een achievement. Maar dat was omdat ik daarvoor steeds meer heel weinig tot niet gespeeld had (misschien net 1 a 2 uur per week?). Anyways, gamen is superleuk, maar ga gewoon lekker met je andere hobbies bezig, vrienden opzoeken etc etc.

De gaminghonger zal vanzelf terugkomen, en anders maar niet, het is tenslotte (niet voor iedereen :P ) geen primaire levensbehoefte.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
  • Laatst online: 04-08 23:05
FeaR1986 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:53:
Pff... ik weet niet wat het is, maar ik krijg het niet meer voor elkaar om uren achter de PS3 te kruipen zoals ik dat vroeger wel kon. Als in dat ik Uncharted 1 en 2 achter elkaar uit heb gespeeld met alleen wat korte pauzes er tussen. Of een Assassin's Creed welke ik ook compleet gehaald heb. Maar als ik Killzone 3 opstart dan speel ik hooguit één level en dan gaat de console weer uit. Mortal Kombat is vooral oefenen, maar na een paar potjes knocken heb ik ook dat weer gezien.

Wel apart, lijkt wel of de zin om te gamen gewoon echt weg is. Nu is Uncharted wel een ander soort game dan Killzone 3 en Mortal Kombat, maar of het daar aan ligt lijkt me niet. Met Forza op de XBox krijg ik het niet eens meer voor elkaar om een race te rijden van 9 ronden, na een ronde of 4 houdt ik het voor gezien.

Hoop dat het overgaat, want dit slaat echt nergens op! Wel apart dat ik met een big smile Killzone 3 kocht en nu net drie levels gespeeld heb :S
25. Het is gewoon de leeftijd. Als je echt perse je game-fix wil hebben zou ik andere dingen gaan proberen dan de PS3. Misschien iPhone of zo'n Nintendo hand-held. Persoonlijk valt het me op dat een 'irritante knoppen layout' al voldoende is voor mij om een game niet te spelen. Ik hou het bij race- en sim-games.

Als Mirrors Edge hebt: misschien is glitchen dan iets... het koste me een week om dit te doen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:16

Sandyman538

SandstorM [148839]

Sagat schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 18:41:
Laatste paar dagen bijna geforceerd zitten te spelen voor een achievement.
Hier hetzelfde, Fifa 10, moet je een heel seizoen in 'be a pro' mode spelen zonder een wedstrijd te simuleren. Dat is dus 39 x 8 minuten. Word ik 3 wedstrijden voor het einde met een blessure van het veld getrapt. Moet ik wel simuleren (omdat je dan niet kan spelen)... Argh..

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onox
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-05 22:02
iBurger schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 19:01:
Als Mirrors Edge hebt: misschien is glitchen dan iets... het koste me een week om dit te doen. _/-\o_
[video]
haaaahh... Mirror's Edge is zo'n gaaf spel :9~ Alleen sommige bewegingen als wallrun + jump + wallclimb + turn around + jump zijn zo verdomd lastig uit te voeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37

Haha dankjewel Fear!! ik heb precies hetzelfde gevoel. Laatst op stage nog over gehad met wat mede stagiairs. We waren tot de conclusie gekomen dat het inderdaad.......door de leeftijd zou kunnen komen.

Ik heb het daarnaast ook gewoon ontiegelijk druk, maar goed ik heb hier games liggen die onderhand nog met de plastic folie erop zitten...

Zo te zien zijn er meerdere mensen die hier last van hebben...fieuwww :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een PS3 320 GB Slim gekocht met Virtua Tennis 4. Nu nog op zoek naar een goedkope Gran Turismo 5 aangezien die nog ontbreekt (ik heb deel 1 tm 4 inmiddels al wel) en het blijft toch de beste racegame ever!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Gusev schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 22:10:
[...]Haha dankjewel Fear!! ik heb precies hetzelfde gevoel. Laatst op stage nog over gehad met wat mede stagiairs. We waren tot de conclusie gekomen dat het inderdaad.......door de leeftijd zou kunnen komen.
Dan hoop ik dat het na je 25½ weer over is, want ik wil echt Uncharted 3 spelen. Zou echt een deceptie zijn als ik die game ook in de console doe en na de intro de PS3 al weer uit zet :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

FeaR1986 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:51:
[...]

Dan hoop ik dat het na je 25½ weer over is, want ik wil echt Uncharted 3 spelen. Zou echt een deceptie zijn als ik die game ook in de console doe en na de intro de PS3 al weer uit zet :N
Het is te mooi weer. Je moet zo'n game gaan spelen als je 1) fit bent (maar niet 100% want dan kan je andere dingen doen, maar ook niet lui van dat je geen zin hebt) en 2) het slecht weer is (of heel mooi zonnig weer, maar extreem koud) OF als je een hele slechte dag/week hebt (dit wil je eigenlijk niet, maar goed. Stel je hond of kat gaat dood waar je gehecht aan bent (of familie), dan kan je uit frustratie weer iets spelen zoals Killzone 3. Hiermee komt je verslaving mogelijk terug (net zoals mensen die opnieuw gaan roken nadat familie overleden is, en daarna weer verslaafd zijn).

In ieder geval niet de console aanzetten om te proberen of je weer zin hebt, want dan heb je nog geen zin. Wacht een paar weken, en op een gegeven moment zal je wel iets hebben van "goh, laat ik eens dit en dit spelen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Goh fear. Ik ben denk ik 23 jaar en het gamen is ook maar sporadish. Maar volgens mij ligt het aan het soort spel en kwaliteit van het verhaal. Uncharted was gewoon een rollercoaster. het is zoals een spannende serie. Je wilt weten wat erna komt en voor je het weet heb je het al uitgespeeld.

Het ligt dus volgens mij aan de kwaliteit van het verhaal. Mensen als wij, die ietwat ouder zijn. Minder tijd hebben worden meer verslaafd aan een verhaal dan aan een shooter die eigenlijk maar middelmatig is in verhaal, maar misschien een goeie multiplayer heeft. (Ik speel amper multiplayer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
Zuttasoxx schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:40:
Goh fear. Ik ben denk ik 23 jaar
Hoe kun je dat nou niet zeker weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:43:
Net een PS3 320 GB Slim gekocht met Virtua Tennis 4. Nu nog op zoek naar een goedkope Gran Turismo 5 aangezien die nog ontbreekt (ik heb deel 1 tm 4 inmiddels al wel) en het blijft toch de beste racegame ever!
Hij is toevallig de vrijdag deal bij bol.com : http://www.bol.com/nl/p/g...04004007688309/index.html

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amaterasu
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

amaterasu

In memory of Cj

"Today our global network and security teams at Sony Network Entertainment and Sony Computer Entertainment began the final stages of internal testing of the new system, an important step towards restoring PlayStation Network and Qriocity services.
As previously mentioned, we’ve been working around the clock to rebuild the network and enhance protections of your personal data. It’s our top priority to ensure your data is safe when you begin using the services again.
We understand that many of you are eager to again enjoy the PlayStation Network and Qriocity entertainment services that you love, so we wanted you to be aware of this milestone and our progress. We will provide additional updates as soon as we can."

Bron: http://blog.us.playstatio...-for-service-restoration/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm, bewijs dat een PS3 best een paar daagjes aan kan staan:
Dinsdagavond had ik een replay van GT5 opgenomen, en daarna op de pc gezet. Woensdagmiddag geüpload.
Gisteravond kwam ik weer een thuis, en vanochtend zag ik dat de PS3 nog aan stond van dinsdagavond.
Hij speelde nog steeds die replay af :+
Zuttasoxx schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:40:
Goh fear. Ik ben denk ik 23 jaar en het gamen is ook maar sporadish. Maar volgens mij ligt het aan het soort spel en kwaliteit van het verhaal. Uncharted was gewoon een rollercoaster. het is zoals een spannende serie. Je wilt weten wat erna komt en voor je het weet heb je het al uitgespeeld.

Het ligt dus volgens mij aan de kwaliteit van het verhaal. Mensen als wij, die ietwat ouder zijn. Minder tijd hebben worden meer verslaafd aan een verhaal dan aan een shooter die eigenlijk maar middelmatig is in verhaal, maar misschien een goeie multiplayer heeft. (Ik speel amper multiplayer)
Same here. Een game met een verhaal wil ik blijven spelen (denk aan heavy rain). Al ben ik nog wel steeds gek van racespellen, maar na 1 of 2 races is voor mij de lol er ook wel weer af. Voetbalspellen die ik vroeger veel deed doe ik niet meer. Ik ga ook steeds meer voor een verhaallijn. En ja, ik ben ook 23..

[ Voor 62% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2011 08:49 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuttasoxx
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-03-2022
Verstekbakker schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 02:44:
[...]

Hoe kun je dat nou niet zeker weten?
ik moest rekenen, want ik was niet zeker. Vroeger kon je direct zeggen hoe oud je bent, maar hou ouder hoe minder het toe doet heb ik het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

GAIAjohan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:34:
Hmm, bewijs dat een PS3 best een paar daagjes aan kan staan:
Dinsdagavond had ik een replay van GT5 opgenomen, en daarna op de pc gezet. Woensdagmiddag geüpload.
Gisteravond kwam ik weer een thuis, en vanochtend zag ik dat de PS3 nog aan stond van dinsdagavond.
Hij speelde nog steeds die replay af :+
De PS3 kun je gewoon 24/7 aan laten staan. Doen zat mensen die folding@home op de PS3 draaien.

[ Voor 24% gewijzigd door Dj-sannieboy op 06-05-2011 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:36:
[...]
De PS3 kun je gewoon 24/7 aan laten staan. Doen zat mensen die folding@home op de PS3 draaien.
Wat is daar eigenlijk het nut van?
Ze gaan een eiwit ontrafelen en dan?????

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:36:
[...]

Joah, maar de mijne is inmiddels een oud beestje (het is nog een PS3 fat, wel de laatste serie) :P, en veel mensen zijn bang dat de PS3 dat niet aankan.
Het is een Bart Smit modelletje van 180 euro :P

[ Voor 9% gewijzigd door GAIAjohan op 06-05-2011 09:53 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Jackal131 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:50:
[...]

Wat is daar eigenlijk het nut van?
Ze gaan een eiwit ontrafelen en dan?????
DOEL: Het (mis)vouwen van eiwitten beter leren begrijpen en daarmee bij te dragen om ongeneeslijke ziektes beter te kunnen behandelen/genezen!

Dat eiwitvouwen, wat heeft dat nu eigenlijk met ziektes te maken ?
Proteïnen (eiwitten) zijn de werkpaarden van de biologie .Zij zijn eigenlijk "nanomachines" en zijn de voeding voor iedere cel in ons lichaam. Een nanoseconde is één miljardste deel van een seconde, zij werken dus razendsnel! Voordat eiwitten hun belangrijke functie kunnen uitvoeren, zij zijn de immers zelf de krachtbron van elke cel, veranderen zij zich ofwel vouwen zij zichzelf. Hoe dit proces precies verloopt, blijft op vele manieren, tot nu toe, nog steeds een groot mysterie... Door misvouwende eiwitten kunnen er serieuze gevolgen optreden, zoals voor deze meest bekende ziektes: Kanker en vele aanverwante ziektebeelden, De Ziekte van Alzheimer, BSE(gekke koeien ziekte) Creutzfeld Jacob bij de mens, ALS, Parkinson en de Ziekte van Huntington. Deze ziekten zijn het gevolg van zich misvouwende eiwitten, die hierdoor samenklonteren. Deze samenklonteringen worden ook wel aggregaten genoemd.

U kunt ons helpen door met uw PC, Laptop, Videokaart van ATI/Nvidia of met de Sony Playstation3, eiwitvouwings-simulatie-software mee te laten draaien

Het zal de computer niet onnodig vertragen, maar het benut juist de ongebruikte rekenkracht wat elk systeem heeft. Uw eigen programma's, maar ook spellen, komen dus altijd op de eerste plaats! Folding@home (FAH) is een wereldwijd computer werkverdelings project. Mensen van over de hele aardbol downloaden de software. Samen maken onze donoren deel uit van één van de grootste supercomputers ter wereld. Iedere deelnemende computer draagt dus een steentje bij, om de doelen van het project te helpen verwezenlijken. FAH gebruikt de nieuwste berekenings methoden, die dus gekoppeld zijn aan gezamenlijk verwerken, om deze vouwings-processen te kunnen simuleren. Mogelijkheden NU, die miljoenen keren groter blijken te zijn, dan wat OOIT voor mogelijk werd gehouden!
GAIAjohan schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:53:
[...]

Joah, maar de mijne is inmiddels een oud beestje (het is nog een PS3 fat) :P, en veel mensen zijn bang dat de PS3 dat niet aankan.
Ik heb ook een PS3 Phat (80GB) en die kan daar echt wel tegen hoor!

Van de site:

Is het veilig om de PS3, 24x7 aan te laten staan?

Ja geen probleem. Wij hebben verschillende PS3's in ons lab, die ALTIJD, zonder onderbreking aan staan en hebben er goede resultaten mee. Sony ontwikkelde de FAH cliënt om op de PS3 te kunnen werken en ondersteund het volledig.

[ Voor 71% gewijzigd door Dj-sannieboy op 06-05-2011 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
onox schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 20:00:
[...]

haaaahh... Mirror's Edge is zo'n gaaf spel :9~ Alleen sommige bewegingen als wallrun + jump + wallclimb + turn around + jump zijn zo verdomd lastig uit te voeren :X
Het wall-climben is inderdaad lastig lastig in het begin. Maar als je eenmaal doorhebt dan Faith automatisch wall-runt als je onder de juiste hoek springt gaat het makkelijker. Wat je ziet in het filmpje is letterllijk:

1- spring naar muur onder juste hoek
2- spring van de muur
[pause]*
3- mid-air 2nd jump
4- en nog een jump
5- roll

*timen van de 2nd jumpen is puur op gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:37
[...]

Nja een combinatie van leeftijd, andere dingen die prioriteit hebben én het spel wat je wilt spelen inderdaad. Maar bij mij lijkt het niet meer uit te maken wat de genre van het spel is, ik heb gewoon niet zo veel zin meer om te gamen :| ...

Ik keek erg uit naar MK bv., wilde die 1st day release kopen, maar niet gedaan om bovenstaande reden. Uiteindelijk toch gekocht, en ik speel nu heel sporadisch max. een half uur per keer denk ik...

Het spel moest een aantal jaar geleden uitkomen...... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Dj-sannieboy schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:53:
[...]

DOEL: Het (mis)vouwen van eiwitten beter leren begrijpen en daarmee bij te dragen om ongeneeslijke ziektes beter te kunnen behandelen/genezen!

Dat eiwitvouwen, wat heeft dat nu eigenlijk met ziektes te maken ?
Proteïnen (eiwitten) zijn de werkpaarden van de biologie .Zij zijn eigenlijk "nanomachines" en zijn de voeding voor iedere cel in ons lichaam. Een nanoseconde is één miljardste deel van een seconde, zij werken dus razendsnel! Voordat eiwitten hun belangrijke functie kunnen uitvoeren, zij zijn de immers zelf de krachtbron van elke cel, veranderen zij zich ofwel vouwen zij zichzelf. Hoe dit proces precies verloopt, blijft op vele manieren, tot nu toe, nog steeds een groot mysterie... Door misvouwende eiwitten kunnen er serieuze gevolgen optreden, zoals voor deze meest bekende ziektes: Kanker en vele aanverwante ziektebeelden, De Ziekte van Alzheimer, BSE(gekke koeien ziekte) Creutzfeld Jacob bij de mens, ALS, Parkinson en de Ziekte van Huntington. Deze ziekten zijn het gevolg van zich misvouwende eiwitten, die hierdoor samenklonteren. Deze samenklonteringen worden ook wel aggregaten genoemd.

U kunt ons helpen door met uw PC, Laptop, Videokaart van ATI/Nvidia of met de Sony Playstation3, eiwitvouwings-simulatie-software mee te laten draaien

Het zal de computer niet onnodig vertragen, maar het benut juist de ongebruikte rekenkracht wat elk systeem heeft. Uw eigen programma's, maar ook spellen, komen dus altijd op de eerste plaats! Folding@home (FAH) is een wereldwijd computer werkverdelings project. Mensen van over de hele aardbol downloaden de software. Samen maken onze donoren deel uit van één van de grootste supercomputers ter wereld. Iedere deelnemende computer draagt dus een steentje bij, om de doelen van het project te helpen verwezenlijken. FAH gebruikt de nieuwste berekenings methoden, die dus gekoppeld zijn aan gezamenlijk verwerken, om deze vouwings-processen te kunnen simuleren. Mogelijkheden NU, die miljoenen keren groter blijken te zijn, dan wat OOIT voor mogelijk werd gehouden!

[...]

Ik heb ook een PS3 Phat (80GB) en die kan daar echt wel tegen hoor!

Van de site:

Is het veilig om de PS3, 24x7 aan te laten staan?

Ja geen probleem. Wij hebben verschillende PS3's in ons lab, die ALTIJD, zonder onderbreking aan staan en hebben er goede resultaten mee. Sony ontwikkelde de FAH cliënt om op de PS3 te kunnen werken en ondersteund het volledig.
Nou ik kan je garanderen dat ik op warme dagen mijn ps3 phat echt niet de hele dag aan kan staan zonder te overlijden. Dat dingt blaast op normale dagen al als een stofzuiger. (is de 60 gig, launch versie).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Voor een deel is het de leeftijd, ik ben 26 en heb hetzelfde "probleem". Zelf heb ik race games en vechtspellen altijd al redelijk snel gezien, hoe leuk ze ook zijn. Killzone 2 heb ik met veel plezier gespeeld, maar KZ3 heb ik niet eens gekocht. Ik was de demo al heel snel beu. Ik ben toch wel shooter-moe, en speel dan veel liever een nieuwe shooter dan een vervolg. 1 deel per franchise vind ik wel genoeg. Maar ondanks dit alles weet ik dat ik Uncharted 3 binnen no-time na de release uit zal spelen. Dat is niet alleen een heel goede game, maar tegelijkertijd ook een film waarvan ik continu wil zien hoe het verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
[...]
Ik ben 40 en kan gerust een gehele dag gamen. Gewoon doorzetten ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
EfBe schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:05:
[...]

Ik ben 40 en kan gerust een gehele dag gamen. Gewoon doorzetten ;)
wow....dan nog vrijgezel neem ik aan?

Misschien als mijn zoontje de leeftijd krijg dat ik weer marathon sessies kan houden, maar atm gaat dat echt niet gebeuren
(/me mist dat wel een beetje, lekker hele dagen zelda, diablo of voetbal games spelen..........)

[ Voor 25% gewijzigd door Sagat op 06-05-2011 14:17 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

-RazieL- schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 12:39:
[...]Maar ondanks dit alles weet ik dat ik Uncharted 3 binnen no-time na de release uit zal spelen. Dat is niet alleen een heel goede game, maar tegelijkertijd ook een film waarvan ik continu wil zien hoe het verder gaat.
We gaan het wel merken in Q4 dit jaar. Heb sowieso wel zin om Assassin's Creed: Revelations te gaan spelen. Echter weet ik nu al dat die game ook doorzetten wordt in het begin. Had het met Assassin's Creed: Brotherood ook. Op een gegeven moment kan en wil je zo veel dat het onoverzichtelijk wordt. Maar goed, wellicht heb ik met die games meer doorzettingsvermogen dan bij een Mortal Kombat en een Killzone. En op één of andere manier verheug ik me ook wel op de nieuwe Call of Duty. Niet omdat ik Black Ops zo tof vond, intengedeel want die heb ik nog niet eens uitgespeeld. Maar dit jaar maakt Infinity Ward zelf weer de Call of Duty en die zijn toch altijd net wat leuker dan de versies van Treyarch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
Tsja fps......wat iemand eerder al zei......fps moe......dat heb ik al en jaar of 5-10? Op een gegeven moment heb je alles wel gezien of dat is iig hoe het voelt......en ik heb natuurlijk alles zien opkomen, wolfenstein, doom........quake, duke en unreal. Terwijl de hele wereld half life geweldig vond, haakte ik juist af. (later nog wel is een poging gedaan om de game te spelen, ik zie zeker wel dat het een goede game is.......maar ik ben dus echt van de run n gun shooters zonder verhaal). Nog wel is getracht om er een beetje in te komen met dingen als halo, gears of war. Maar dat lukte ook allemaal niet. Net wat jullie zeggen, na een tijdje geen zin meer. Of gewoon niet meer de drive hebben om met je save verder te gaan.
In de tijd van quake wel is geprobeerd online te gaan......maar over mijn isdn lijntje was dat onspeelbaar voor mij omdat ik gewend was aan lanparties. Vandaar uit is de hele fps online revolutie eigenlijk aan me voorbij gegaan. Dit jaar serieus overwogen om black ops te kopen om te kijken of het online gedeelte de vlam weer kon doen oplaaien, maar dat is er dus niet van gekomen.

Voor wat betreft mk......tsja, sf4 is juist in mijn situatie ideaal omdat je in 5 minuten al een spannend potje hebt gespeeld. De matchmaking is ook zeer goed, zodat zelfs een iemand als ikzelf die relatief weinig speelt nog steeds leuk online kan spelen. Als je allemaal dubbele perfects tegen je krijgt is de lol er ook snel vanaf.
Gisteren toevallig even sp gespeeld, maar dat is echt bij lange na niet zo leuk. Ik kan me niet voorstellen dat ik al die jaren fighting games vs de ai gespeeld heb zeg........dus om op mk terug te komen, speel je die sp of mp? Als het mp is dan is er echt iets mis met je :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
@fear:

Ook L.A Noire op je verlanglijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb van de week Darksiders aangeschaft (spellen van 1+ jaar oud krijg je tegenwoordig bijna geld op toe!) en kan me daar weer prima mee vermaken. Ben in afwachting van Dungeon Siege III die in juni verschijnt, waarna BF3 mijn volgende spel zal worden.

Homefront beschouw ik als een jammer maar helaas spel. De SP was aangenaam. De MP zuigt, maar da's mijn mening.

Qua tijd.... Vrouw, kids, werk en mooi weer doen de game tijd geen goed. Ik speel zo'n 2 a 3 avonden per week een uurtje of 2 a 3 per sessie. Sommigen classificeren dat als weinig. Voor mij is het goed.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Sagat schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:32:
Tsja fps......wat iemand eerder al zei......fps moe......dat heb ik al en jaar of 5-10? Op een gegeven moment heb je alles wel gezien of dat is iig hoe het voelt......en ik heb natuurlijk alles zien opkomen, wolfenstein, doom........quake, duke en unreal. Terwijl de hele wereld half life geweldig vond, haakte ik juist af. (later nog wel is een poging gedaan om de game te spelen, ik zie zeker wel dat het een goede game is.......maar ik ben dus echt van de run n gun shooters zonder verhaal). Nog wel is getracht om er een beetje in te komen met dingen als halo, gears of war. Maar dat lukte ook allemaal niet. Net wat jullie zeggen, na een tijdje geen zin meer. Of gewoon niet meer de drive hebben om met je save verder te gaan.
Bekend wat je daar allemaal zegt over Doom, Duke Nukem en Quake. Voel me echt oud als ik daar aan terug denk. Heb nog wel een hele tijd op hoog competitie niveau Wolfenstein: Enemy Territory gespeeld. Is goed voor je studie joh: 's nachts om 03:00 op om te oefenen, om 04:00 een clan-war tot 06:00 en dan om 08:00 op weg naar de schoolbanken.

Halo heb ik hier ook allemaal staan. Vond Halo 3 echt tof, maar Reach en O.D.S.T. heb ik maar enkele levels van gespeeld. Gears of War 1 heb ik tot 40% gespeeld en toen zag ik het niet meer zitten. Gears of War 2 heb ik dan wel weer uitgespeeld. Dus ik twijfel ook een beetje over de aanschaf van Gears of War 3.
Lampuhkap schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:36:
@fear:

Nope.
Heb jij trouwens al een idee hoe ik Mortal Kombat bij jou ga krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
via Bundo :D

Of post, wat je wilt :D

EDIT: Is er nog een game die je van mij eventueel mee terug wilt om te lenen? :D

[ Voor 103% gewijzigd door Lampuhkap op 06-05-2011 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
FeaR1986 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:50:
[...]
Heb jij trouwens al een idee hoe ik Mortal Kombat bij jou ga krijgen?
Modbreak:

Dit kan prima via dm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Lampuhkap schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:36:
@fear:

Zit net op Youtube wat filmpjes en trailers te kijken en het ziet er wel oké uit. Bij de titel had ik meer een game verwacht met de sfeer a la The Darkness, maar zo te zien is het meer a la Mafia. Hopelijk dan wel net zoals Mafia 1 en niet als Mafia 2, want die viel tegen. Althans, het was vooral hetzelfde: rijdt naar A om X op te halen en dan naar B rijden om een missie te doen. En dat elke keer weer en weer. Al was er "soms" wel de afwisseling dat je je wapens weer eens kwijt was :N
Kluutmaran schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:03:
[...]
Modbreak:

Dit kan prima via dm ;)
Modbreak:Dat moet zo :P

Maar goed, we gaan wel even DM-en :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
Mja, ik heb er wel een goed gevoel over. Rockstar heeft me in al die jaren nog NOOIT teleurgesteld :D
Beetje Police Quest in een vers nieuw jasje, ik heb er zin in! :D

(voor degene die dat nooit gespeeld hebben, je weet niet wat je mist :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ik weet niet of ik hier goed zit. Daarom vraag ik het even.

Ik zou graag een ps3 willen kopen. Alleen is het op dit moment wel verstandig? waarom wel waarom niet? (graag je mening)
De prijs? ik zag hem laatst bij de mm voor 275 160gb opslag>? is dat een redelijke prijs? (graag je mening)
Waarom zou ik op dit moment een ps3 kopen? (graag je mening )
Is het wel verstandig ? want wanneer komt de ps4 uit? ?????
budget € 320,-

Bedankt voor het antwoorden van mijn vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Is dit een enquete ofzo? ;) Alleen jijzelf kan bepalen of je 300 euro overhebt voor het spelen van PS3 spellen, dat kunnen wij niet voor je bepalen. Heb je al een Xbox, dus zou je hem alleen kopen voor de excusives?

En als je wacht op de PS4 (en zeker tot die <300euro is), dan zou ik veel geduld hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

Haha, daar komt het wel een beetje op neer ja:P maaar ik vraag gewoon jullie mening wat jullie zouden doen. Uiteindeling moet ik me keuze maken maar stel je zegt ik zou op de ps4 wachten?maar waarom dan :P(voor ps4 zou ik wel wat meer geld overhebben. maar ik houd niet van wachten) Je mening is in keuzes maken erg belangrijk daarom:P Ik heb nog geen xbox alleen een midget game pc i3 550 ect...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet kijken of de games en features jou aantrekken, wij kunnen niet echt voor jou beslissen of het een goede console voor jou is. (tenminste dat is mijn mening, iedereen kijkt naar andere dingen als hij/zij opzoek is naar een console)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

afca123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:31:
Haha, daar komt het wel een beetje op neer ja:P maaar ik vraag gewoon jullie mening wat jullie zouden doen. Uiteindeling moet ik me keuze maken maar stel je zegt ik zou op de ps4 wachten?maar waarom dan :P(voor ps4 zou ik wel wat meer geld overhebben. maar ik houd niet van wachten) Je mening is in keuzes maken erg belangrijk daarom:P Ik heb nog geen xbox alleen een midget game pc i3 550 ect...
Release prijs PS3 was 600 euro, kaal. Dus als de PS4 uit komt zal je ook in die richting moeten denken (PS2 was bij release volgens mij 1299 gulden). Dus dan redt je het niet met dat budget. Als je nu wil gamen moet je gewoon nu een PS3 kopen. Prachtig apparaat, blu ray speler, dikke pret. 300 euro dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBurger
afca123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:31:
Als je het doet vergeet dan niet je credit-card te koppelen aan het playstation network. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

van playstation blog:

Van playstation blog:
Also, look out for more information on the rest of our Welcome Back programme, including which free content you will be eligible for. We will be offering PSN users the opportunity to select two PS3 games from a list of five, as well as offering PSP users the opportunity to choose two games from a list of four. We will let you know exactly what games are available very soon.
Zullen wel van die budget titels zijn...:p

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 06-05-2011 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123

afca123

PSN Blasterus15

OKe, dus het komt er op neer dat het nogsteeds een verstandige keus is om een ps3 te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verstekbakker
  • Niet online
afca123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:33:
OKe, dus het komt er op neer dat het nogsteeds een verstandige keus is om een ps3 te halen?
Ik vind het samen met mijn Dreambox het beste apparaat in het kastje onder de TV.

10x beter dan een Xbox.

Kijk op www.budgetgaming.nl voor de gangbare prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

afca123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 23:33:
Nee Sandyman is eigenlijk stiekem Kaz Hirai die nietsvermoedende mensen die bevestiging zoeken overhaalt een PS3 te zoeken om zo hun creditcard gegevens te kunnen achterhalen. :+

Als je deze vraag in het Xbox 360 topic stelt, dan zullen ze waarschijnlijk ook zeggen dat het een goed idee is. Komt erop neer dat voor gaming je in een goede tijd leeft, want elke console heeft wel wat voor een ieder. De verschillen zijn juist waarom je de één of de ander neemt en wat het beste bij jou past, dus ga een beetje onderzoeken wat elke console nu kan en welke het beste voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

afca123 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:10:
Ik weet niet of ik hier goed zit. Daarom vraag ik het even.

Ik zou graag een ps3 willen kopen. Alleen is het op dit moment wel verstandig? waarom wel waarom niet? (graag je mening)
De prijs? ik zag hem laatst bij de mm voor 275 160gb opslag>? is dat een redelijke prijs? (graag je mening)
Waarom zou ik op dit moment een ps3 kopen? (graag je mening )
Is het wel verstandig ? want wanneer komt de ps4 uit? ?????
budget € 320,-
Heb je nu nog steeds geen Playstation 3 gehaald? Er is ergens een topic op Hardware.info uit mei 2009 waar je bijna exact dezelfde vragen stelt. Ook over de Playstation 4 en wat al niet meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538

Sandyman538

SandstorM [148839]

Blindfold schreef op zaterdag 07 mei 2011 @ 00:16:
[...]

Nee Sandyman is eigenlijk stiekem Kaz Hirai die nietsvermoedende mensen die bevestiging zoeken overhaalt een PS3 te zoeken om zo hun creditcard gegevens te kunnen achterhalen. :+
Mijn Nederlands is er de afgelopen jaren flink op vooruit gegaan.

In een PS3 topic vragen naar de bekende weg (moet ik een PS3 kopen) is tsja, waiting for the obvious. Deze vragen kwamen in het begin van de PS3 ook heel vaak langs. Ik zou voor mezelf de vraag stellen, waarom zou ik niet een PS3 kopen. En dan blijkt dat bijna alle vragen die betrokkene stelt, niet door ons zijn te beantwoorden. Wanneer komt de PS4? Dat kun je alleen maar gokken. Is 300 euro teveel geld voor je? Dat kan ik niet weten. Waarom een PS3 kopen? Omdat je kunt gamen/films kijken/muziek luisteren/internetten, maar dat kun je ook allemaal op dit forum vinden.

Dus ik ga er vanuit de hij inmiddels de PS3 heeft gekocht (of een xbox als hij in het xbox topic de vraag heeft gesteld of hij een xbox moet kopen, en waarom en waarom niet en komt de xbox720 uit en is het niet te duur en zijn er betere aanbiedingen.......) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 22:12:
Zullen wel van die budget titels zijn...:p
Hoewel er zat mensen zijn die het niet met me eens zullen zijn hoeft Sony helemaal niks te doen naar zijn klanten. Ze zijn niks verplicht. Maargoed, ik denk dat een kleine vergoeding wel op zijn plaats is. Uiteindelijk heb je nergens "recht" op maar bij de aanschaf van je PS3 ga je er toch vanuit dat je online kan gamen.

Het zal me een zorg zijn of het "oude" games zijn of niet, inmiddels is het wel duidelijk dan minder dan de helft van de PS3 bezitters "wel eens" een PSN game download. voor meer dan de helft van de mensen is iedere PSN game een nieuwe PSN game.

Ik denk dat Sony deze catastrofe ook wel een positive draai kan geven: PS+ komt hiermee in één klap voor ALLE online gebruikers in de spotlight en alle PSn gebruikers maken kennis met de store op een zeer prettige manier (gratis is altijd lekker)

Ze hebben trouwens nog 2 dagen om hun "statement" na te komen... geheel in de stijl zal deze statement gebroken worden denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
En dat is al verbroken;
As you may know, we’ve begun the process of restoring the service through internal testing of the new system. We’re still working to confirm the security of the network infrastructure, as well as working with a variety of outside entities to confirm with them of the security of the system. Verifying the system security is vital for the process of restoration. Additional comprehensive system checks and testing are still required, and we must complete that process before bringing the systems online.
As you’ve heard us say, our utmost priorities are the security of the network and ensuring your data is safe. We won’t restore the services until we can test the system’s strength in these respects.
When we held the press conference in Japan last week, based on what we knew, we expected to have the services online within a week. We were unaware of the extent of the attack on Sony Online Entertainment servers, and we are taking this opportunity to conduct further testing of the incredibly complex system. We know many of you are wanting to play games online, chat with your friends and enjoy all of the services PlayStation Network and Qriocity services have to offer, and trust me when I say we’re doing everything we can to make it happen. We will update you with more information as soon as we have it. We apologize for the delay and inconvenience of this network outage.
US Blog.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:14:
[...]
wow....dan nog vrijgezel neem ik aan?
Nee :) Mijn vrouw is een die-hard Sims 2 speler, dus die heeft er geen moeite mee ;)
Maar ik geef toe, van 's ochtends vroeg tot savonds laat dat doe ik niet meer, en games die vroeger absoluut geweldig waren vind ik nu geen reet meer aan, ik heb bv nog steeds geen GT5 gekocht. Ik weet dat het geweldig is, maar ik heb GT3 en GT4 zo grijs gespeeld... dan ben je op een gegeven moment wel een keer klaar met racen. Smaak verandert wel, vroeger had ik uren ronddolen over een wasteland echt niet getrokken, tegenwoordig is dat geweldig. Daarom prefereer ik ps3 ook boven 360, er zijn meer games voor mensen met een andere smaak dan die van de groep gamers die shooters speelt met vrienden.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Pagina: 1 ... 20 ... 36 Laatste

Dit topic is gesloten.