• MK_
  • Registratie: november 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

Persoonlijk vind ik het niet misleidend.. Er wordt nergens geadverteerd dat ze VoLTE aanbieden. Dat ze gebruik maken van het 4G netwerk (voor internet) is dus niet gelogen. Geen enkel budget provider biedt VoLTE aan :)

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:24
HKLM_ schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 11:59:
Vandaag de simkaart ontvangen en alles werkt. Ga alleen nog wel een klacht indienen die ik hoog ga spelen n.a.v hun actie.
En hoe is het hoog spelen van je klacht afgelopen? Of ben je tot besef gekomen dat het 0 zin heeft bij die gasten ;).

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 21:58
Erwin schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:01:
[...]

En hoe is het hoog spelen van je klacht afgelopen? Of ben je tot besef gekomen dat het 0 zin heeft bij die gasten ;).
Tja... hele klacht mail gestuurd en daarna nog gebelt geweest maar hun conclusie is: je had maar later nummerbehoud moeten aanvragen ipv direct 8)7

👩‍🚀 -> Astronauts use Linux because you cant open Windows in space <- 🚀

• Erwin
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:24
HKLM_ schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 20:11:
[...]

Tja... hele klacht mail gestuurd en daarna nog gebelt geweest maar hun conclusie is: je had maar later nummerbehoud moeten aanvragen ipv direct 8)7
Been there met HN :X

• antonboonstra
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 17-01 19:12

antonboonstra

6235Wp | WP | Tesla | Zero

fast-server schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 10:56:
[...]
Verbinding wordt regelmatig verbroken en als het wel werkt voelt het of je op de rest bandbreedte van vodafone mag meeliften indien beschikbaar, kwaliteit van spraak is echt bagger.

Vodafone pre-paid kaart er in en het werkt gewoon goed, dus ik weet dat het aan HN ligt.
Je kan ook handmatig een toegangspunt (APN) instellen op live.vodafone.com Wellicht dat dit helpt voor een betere verbinding?

Canon EOS 7D | DJI Mavic Pro | Zero SR | Tesla M3 LR | #vangaslos | PV output 4945Wp | PV output 1290Wp | Tweakers PVOutput lijst

• ralfbosz
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16-01 18:45

ralfbosz

xm create bosz -c

Nu op vakantie zonder WiFi op lokatie mis ik het oude drie maanden stapelen wel... Bijna door mijn bundel en moet nog paar weken voor de nieuwe maand.

Opwaarderen voor de vakantie was geen optie, dan verlies ik mijn 'thoorn' voordeel. Dan maar wat van dat voordeel 'terugboeken'...

rm -r *

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 22:02
Goed nieuws! Vanaf 29 augustus kun je gratis gebruikmaken van 4G internetsnelheid. Dit houdt in dat je minder gaat betalen voor je abonnement. En daar hoef je helemaal niets voor te doen. Fijn hè? Check binnenkort je rekening om het verschil te zien. ∙
Ik kreeg ineens deze SMS van HN, terwijl dit volgens mij allang gratis is? 8)7

Xiaomi Mi 10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

ralfbosz schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 15:08:
Nu op vakantie zonder WiFi op lokatie mis ik het oude drie maanden stapelen wel... Bijna door mijn bundel en moet nog paar weken voor de nieuwe maand.
Waarom haal je dan niet één of ander prepaid simmetje met een grote bundel voor de vakantie?

• ralfbosz
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 16-01 18:45

ralfbosz

xm create bosz -c

ASW1 schreef op woensdag 29 augustus 2018 @ 19:57:
[...]

Waarom haal je dan niet één of ander prepaid simmetje met een grote bundel voor de vakantie?
Dat is minimaal €30, kan ik net zo goed direct erbij boeken. Nu met minder aangevuld...
Met de EU roaming is binnen de EU dat niet meer nodig. Voor vakanties buiten de EU wel, daarvoor tegenwoordig dualsim telefoon...

rm -r *

• sll
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:29
Mijn 2-jarig abonnement is afgelopen en ik had niet verlengd. Ik was 'vergeten' dat ik een actietarief betaalde, dus de komende incasso valt veel duurder uit. Ik was in de loop van mijn abonnement geswitcht naar nieuwe (goedkopere) varianten van de bundels, maar deze zijn ook vervallen; het bedrag wat ik nu betaal is precies het bedrag wat op mijn contract vermeld stond (excl. de korting dus).

Ik denk eraan om te verlengen, maar de voorwaarden zijn dit jaar snel slechter geworden. Ook de waarden van de bundels zijn weer achteruit gegaan sinds dit plaatje in april is gepost:

Ik denk dat deze waarden horen bij de laatste wijziging begin augustus waar @Freakster86 over postte. Door de vermindering van de bundelwaardes en de "extra" MB's met beperking is Thoorn wel effectief de nek omgedraaid... Is er al bevestiging dat de "extra" MB's als laatste gebruikt worden?

Gek genoeg linkt de site van hollandsnieuwe nog naar de oude voorwaarden van juni.

• Freakster86
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 16:46
@sll Dit zijn volgens mobiel.nl de nieuwe voorwaarden: https://www.hollandsnieuw...fvoorwaarden-20180807.pdf Je kunt ze nergens online vinden. HN maakt er wat dat betreft een zooitje van. Enkel op hun sim-only pagina zie je enkele voorwaarden van de nieuwe bundels, maar nergens wordt het gespecificeerd. Ga er maar vanuit dat de extra bundel pas als laatste wordt opgemaakt.

Na tig mails heb ik er de brui aan gegeven. Het is moeilijk voor mobiel.nl om te begrijpen dat je niet voorwaarden van toepassing kunt verklaren die nergens worden gecommuniceerd. Heb uiteindelijk maar een compromis van mobiel.nl geaccepteerd: 2000+500 bundel 2jr voor hetzelfde geld als de 1000+500 bundel. Alsnog minder euro's tegoed, maar van de nieuwe bundels is dat wel de meest voordeligste.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Koos77
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 01-12-2021
Wist niet dat bijgekocht tegoed sinds april 2018 duurder is geworden nl 1ct. per eenheid voor alle bundels. Ook geldigheid is nu 3 mnd ipv 6.
Ik zocht welk tegoed eerst opgaat: bijgekocht of bonustegoed maar dat staat nergens vermeld dus ik gok bonustegoed?

• sll
Van de HN-site:
Extra tegoed dat je opwaardeert is 3 maanden geldig. Je verbruikt altijd eerst het tegoed uit je eventuele sctie tegoed en Sim Only bundel. Daarna wordt het opwaardeertegoed dat je als eerste hebt gekocht verbruikt.

• weetgeennnaam
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 12-03-2021
Volgende nagevraagd bij HN:
  • Is er verschil in prioriteit op het netwerk tussen HN en VDF gebruikers ?
  • Maakt HN gebruik van HD-voice ?
Antwoord:
Hi xxxxxx, wij maken beide gebruik van hetzelfde netwerk en snelheid. De prioriteit is gelijk. HD-voice wordt nog niet aangeboden op door hollandsnieuwe. ^NG

Welke uitspraak klopt er nu ?
fast-server schreef op dinsdag 28 augustus 2018 @ 16:48:
Nou ik kreeg vandaag een reactie van HN:

[...]

Ze komen nu achteraf dus met allerlei beperkingen en zaken die van te voren niet bekend waren, terwijl ze wel adverteren met "op het 4G netwerk van Vodafone."
Vindt dit op zijn minst toch wel misleiding...

• fast-server
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 12-01 22:42
De uitspraak met de beperking, een vriend van mij met Vodafone wordt er ook nooit uitgegooid als dit bij mij wel gebeurd (als we naast elkaar bellen)

Op het moment dat je met een niet Vodafone klant belt dan wordt je er uit geknikkerd bij drukte, als je een Vodafone klant belt niet.

Als ik gebeld wordt door een Vodafone nummer dan heb ik wel goede gesprekskwaliteit. (zodat de eigen Vodafone klant wel een goede ervaring heeft)

Hollandsnieuwe en Vodafone zijn gewoon niet eerlijk in de dienst die ze aanbieden en spelen een vies spelletje.

• EelcoG
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
sll schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 01:00:
Ik denk eraan om te verlengen, maar de voorwaarden zijn dit jaar snel slechter geworden. Ook de waarden van de bundels zijn weer achteruit gegaan ...
Ik heb het ook gezien. Ze zijn gestopt met extra "geld", en in ruil daarvoor krijg je extra minuten/MB/SMS. Ik ben er niet blij mee. Ik had een 19 euro voor 8 euro abbo. Handig, want ben je in het buitenland (niet EU) heb je tenminste de mogelijkheid om je telefoon fatsoenlijk te gebruiken.

Mijn abonnement is ook deze maand afgelopen. Ik ga een jaartje Simpel proberen. Dat is goedkoper (nou ja, zou goedkoper zijn als ik een 2-jarig abonnement afsluit) dan HN. Het is ook een beetje stemmen met de voeten. Als HN terug gaat naar het oude systeem, kom ik ook weer terug, want ik was er verder erg tevreden over.

En dat HN niet vergelijkbaar is met Vodafoon, tjah. Het is ook een stuk goedkoper.

• krakendmodem
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 15:24
weetgeennnaam schreef op maandag 3 september 2018 @ 13:13:
Volgende nagevraagd bij HN:
  • Is er verschil in prioriteit op het netwerk tussen HN en VDF gebruikers ?
  • Maakt HN gebruik van HD-voice ?
Antwoord:
Hi xxxxxx, wij maken beide gebruik van hetzelfde netwerk en snelheid. De prioriteit is gelijk. HD-voice wordt nog niet aangeboden op door hollandsnieuwe. ^NG

Welke uitspraak klopt er nu ?

[...]
Erg vreemd. Ik heb hier ook hollandsnieuwe en bij het bellen naar een Vodafone/HN/KPN aansluiting krijg ik een HD Voice verbinding.

Blijkbaar weet men daar niet wat ze aanbieden..

• Red Baron
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:16
sll schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 01:00:
Door de vermindering van de bundelwaardes en de "extra" MB's met beperking is Thoorn wel effectief de nek omgedraaid... Is er al bevestiging dat de "extra" MB's als laatste gebruikt worden?
Ik heb net een paar dagen terug met een jaar verlengd en ben van 5000 naar 2000 + 500 gegaan.
Gewoon bellen gaat bij mij eerst van de extra 500 MB af, Thoornen wel direct van de 2000.

Nou is het wel zo dat ik de extra MB's eerder op de dag erbij krijg.
Zo rond middernacht kreeg ik de 500 al bij mijn resterende tegoed van de maand, de 2000 kwamen pas later in de ochtend erbij.
In mijn geval is het extra tegoed dus ook daadwerkelijk "ouder", maar ik heb geen idee of dat ook andersom kan zijn. Ik kan in ieder geval gewoon tot het einde van de maand wachten met het opbellen van het tegoed.
Freakster86 schreef op vrijdag 31 augustus 2018 @ 10:51:
@sll
Members only:
Dat is in mijn geval dus niet nodig.

[Voor 24% gewijzigd door Red Baron op 13-09-2018 22:40]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Freakster86
@Red Baron Oké, dat zou fijn zijn. Wel apart dat de "extra" bundel als eerste wordt aangesproken :?

Hier kan ik dat nog niet goed beoordelen. Mobiel.nl heeft op de dag na het ingaan van het abonnement wijzigingen aangebracht, waardoor ik nu niet goed kan zien welk tegoed al wel of niet is aangesproken. Volgende maand dus even goed in de gaten houden.

• sll
Heb mijn abonnement toch maar verlengd. Hoewel de hier eerder genoemde Simpel goedkoper is over 2 jaar gezien, heeft het bundel-systeem van HN ondanks de waarde van 9 euro toch ook andere voordelen.

• Koos77
Via ING-rentepuntenwinkel voor 1200 pnt en 0,00 euri:
"Deze waardebon levert je € 96,- voordeel op! Na verzilveren betaal je slechts 10,- per maand voor een hollandsnieuwe abonnement met 6000 MB/MIN/SMS (2jr.)"

Bon is geldig tot 31/12/18

• xileS
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
Koos77 schreef op woensdag 17 oktober 2018 @ 17:27:
Via ING-rentepuntenwinkel voor 1200 pnt en 0,00 euri:
"Deze waardebon levert je € 96,- voordeel op! Na verzilveren betaal je slechts 10,- per maand voor een hollandsnieuwe abonnement met 6000 MB/MIN/SMS (2jr.)"

Bon is geldig tot 31/12/18
Goed gevonden. Ik kreeg zojuist bericht dat ik binnenkort weer mag verlengen. Alleen twijfel ik nog of ik bij HN blijf, aangezien bij de nieuwe abonnementen bv ipv 31 euro tegoed, nu maar 14 euro tegoed krijgt voor dezelfde prijs. Dit kwam voorheen erg voordelig uit met bv betaalde nummers.

Is deze deal ook geldig voor bestaande klanten, dus om te verlengen? Dat zie ik niet in de voorwaarden terug.

Bij deze abo krijg je neem ik aan gewoon 14 euro aan tegoed. Al weet ik nog niet precies hoe die + 1000 extra werkt naast de 5000.

Members only:

• Freakster86
@xileS Die deal is helaas niet mogelijk i.c.m. verlengen, anders had ik hier denk ik ook wel gebruik van gemaakt. Al heb ik nog wel even te gaan (03-19). Als je dit met cashback zou kunnen combineren is het helemaal mooi.

Members only:

• xileS
  • Niet online
@Freakster86 ah helaas, neem aan dat je dit al nagevraagd had? Dan blijft de keuze wat lastiger om wel of niet bij HN te blijven. Mijn abo loopt ook nog tot maart, maar kan bij HN al 4 maanden eerder verlengen. Wellicht komt er nog een andere interessante actie in de tussentijd.

• Freakster86
@xileS Ja, klopt. Had precies hetzelfde idee, maar helaas gaat die vlieger niet op. Had ik nou maar een abo voor 2 jaar genomen destijds |:( ;)

• xileS
  • Niet online
Freakster86 schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 00:16:
@xileS Ja, klopt. Had precies hetzelfde idee, maar helaas gaat die vlieger niet op. Had ik nou maar een abo voor 2 jaar genomen destijds |:( ;)
Ik nam altijd 2 jaar, maar afgelopen jaar precies een x 1 jaar 8)7.

• jurianv
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:27
Ik zit eraan te denken om van T-Mobile naar HN sim-only (5000 + 1000 units) over te stappen. Van het 4G netwerk van Vodafone in Nederland verwacht ik dat het niet heel anders is dan die van T-Mobile op de 1800 band na. Echter, hoe zit het met 4G in het buitenland (voornamelijk EU)? Heeft iemand hiermee ervaring?

• vliegnerd
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 20:41

vliegnerd

Nintendo fan.

Ik ben weer terug bij KPN (telfort) na een jaartje HN.

Mijn vrouw heeft simyo (kpn) en die had eigenlijk overal gelijk of beter signaal. In het winkelcentrum in de buurt heeft HN/Vodafone geen bereik. KPN prima.

Niet veel in buitenland gebruikt. Maar had daar ook nogal eens matige roaming op Vodafone it. Ik had dan wel bereik maar geen 4g. Moest telkens sim vergrendelen en ontgrendelen om weer data te krijgen.

Ik denk dat je gewoon altijd achter in de rij staat als HN klant op het Vodafone netwerk.

Misschien is het persoonlijk, maar ik vond het tegenvallen.

[Voor 10% gewijzigd door vliegnerd op 27-10-2018 17:05]

• Barrycade
  • Registratie: november 2003
  • Nu online

Barrycade

]3/\/?/?`/(/\|)[-

jurianv schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:28:
Ik zit eraan te denken om van T-Mobile naar HN sim-only (5000 + 1000 units) over te stappen. Van het 4G netwerk van Vodafone in Nederland verwacht ik dat het niet heel anders is dan die van T-Mobile op de 1800 band na. Echter, hoe zit het met 4G in het buitenland (voornamelijk EU)? Heeft iemand hiermee ervaring?
Ik zit precies over het omgekeerde te denken.

VP netwerk is niet overal even top in NL. Vooral bij mij thuis is het bereik matig (kpn rampzalig dus het kan slechter) alleen met T-Mobile prima ontvangt. En ik woon in het dichtbevolkte gebied in de Randstad.

In Europa (D/AT) ben je erg afhankelijk van de masten in de buurt. Dus in steden wel Ok.

Daarbuiten viel vaak toch wel tegen.

België is beter. Maar dat is net zon volgebouwde platte postzegel als NL. Dus ontvangst daar is vergelijkbaar als in NL.
vliegnerd schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 17:01:
Ik ben weer terug bij KPN (telfort) na een jaartje HN.

Mijn vrouw heeft simyo (kpn) en die had eigenlijk overal gelijk of beter signaal. In het winkelcentrum in de buurt heeft HN/Vodafone geen bereik. KPN prima.

Niet veel in buitenland gebruikt. Maar had daar ook nogal eens matige roaming op Vodafone it. Ik had dan wel bereik maar geen 4g. Moest telkens sim vergrendelen en ontgrendelen om weer data te krijgen.

Ik denk dat je gewoon altijd achter in de rij staat als HN klant op het Vodafone netwerk.

Misschien is het persoonlijk, maar ik vond het tegenvallen.
Met HN had ik enige tijd gedleden prima bereik in Frankrijk (in die tijd had HN alleen geen 4G). Maar nu zit ik al weer een tijdje bij Telfort (KPN-netwerk). Binnen Nederland is het bereik voor mij beter dan bij HN (hangt uiteraard van de precieze plaatsen af waar je komt).

Maar in Frankrijk! Het was echt drama met Telfort. Op het platteland had ik de meeste tijd nauwelijks bereik of een kruisje, vooral binnenshuis. Daarna gingen we naar Bordeaux, daar zou het bereik vast beter zijn. Nope. Op het grote station van Bordeaux had ik een kruisje. Geen Internet, niet bellen, niets. Telefoon opnieuw opstarten, niets hielp. Met de tram de hele stad door, telkens kruisje. Uiteindelijk vonden we ergens gratis Wifi om onze medereizigers elders in de stad te kunnen vinden. Uren later op een gegeven moment wel verbinding en ook Internet, maar het viel ook weer vaak weg. En als ik het me goed herinner sowieso nooit 4G. Het was echt een probleem, maakte de vacantie af en toe lastig.

Mijn vriend had Tele2, die toevallig op dat moment een soort storing had in het buitenland, stond toen ook op Tweakers bij het nieuws. Dus die had de eerste uren in Bordeaux ook geen verbinding. Maar toen die storing eenmaal over was, was zijn bereik een stuk beter dan dat van mij.

Op het Internet las ik toen veel klachten op het forum van Telfort over slecht bereik in het buitenland. Het schijnt dat providers te weinig capaciteit inkopen in het buitenland, waardoor je er dan afgegooid wordt wanneer het heel druk is. Waarschijnlijk is dat wat Telfort doet (en wellicht heeft het ook iets te maken met de storing van Tele2).

Dus ik ga vóór volgende zomer denk ik over naar Simyo (KPN-netwerk). Ken twee mensen die daar tevreden over zijn en ook goed bereik hebben in het buitenland.

Maar HN is in mijn ervaring zo slecht niet in het buitenland. Tenzij dat onlangs een stuk slechter is geworden.

P.S. Excuses voor het klagen...

• krakendmodem
Cerberus_tm schreef op zondag 28 oktober 2018 @ 19:08:
[...]

Met HN had ik enige tijd gedleden prima bereik in Frankrijk (in die tijd had HN alleen geen 4G). Maar nu zit ik al weer een tijdje bij Telfort (KPN-netwerk). Binnen Nederland is het bereik voor mij beter dan bij HN (hangt uiteraard van de precieze plaatsen af waar je komt).

Maar in Frankrijk! Het was echt drama met Telfort. Op het platteland had ik de meeste tijd nauwelijks bereik of een kruisje, vooral binnenshuis. Daarna gingen we naar Bordeaux, daar zou het bereik vast beter zijn. Nope. Op het grote station van Bordeaux had ik een kruisje. Geen Internet, niet bellen, niets. Telefoon opnieuw opstarten, niets hielp. Met de tram de hele stad door, telkens kruisje. Uiteindelijk vonden we ergens gratis Wifi om onze medereizigers elders in de stad te kunnen vinden. Uren later op een gegeven moment wel verbinding en ook Internet, maar het viel ook weer vaak weg. En als ik het me goed herinner sowieso nooit 4G. Het was echt een probleem, maakte de vacantie af en toe lastig.

Mijn vriend had Tele2, die toevallig op dat moment een soort storing had in het buitenland, stond toen ook op Tweakers bij het nieuws. Dus die had de eerste uren in Bordeaux ook geen verbinding. Maar toen die storing eenmaal over was, was zijn bereik een stuk beter dan dat van mij.

Op het Internet las ik toen veel klachten op het forum van Telfort over slecht bereik in het buitenland. Het schijnt dat providers te weinig capaciteit inkopen in het buitenland, waardoor je er dan afgegooid wordt wanneer het heel druk is. Waarschijnlijk is dat wat Telfort doet (en wellicht heeft het ook iets te maken met de storing van Tele2).

Dus ik ga vóór volgende zomer denk ik over naar Simyo (KPN-netwerk). Ken twee mensen die daar tevreden over zijn en ook goed bereik hebben in het buitenland.

Maar HN is in mijn ervaring zo slecht niet in het buitenland. Tenzij dat onlangs een stuk slechter is geworden.

P.S. Excuses voor het klagen...
Telfort doet geen 4G roaming in het buitenland. Dus er is een verklaring voor als je geen 4G had.

Zo te lezen had je helemaal geen verbinding met een netwerk, dat vind ik wel een beetje vreemd.

Hier hebben we ook hollandsnieuwe, maar we komen echt nooit in het buitenland en hebben dus ook geen problemen met roaming gehad.

Ik was twee jaar geleden voor het laatst in Duitsland, maar dat verhaal is bekend: mobiele netwerken zijn daar beduidend minder dan hier.

[Voor 6% gewijzigd door krakendmodem op 28-10-2018 20:37]

• jurianv
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:27
Tof om jullie ervaringen te horen! HN biedt dus wel 4G roaming aan in het buitenland (als er bereik is)?

• m00
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:09
jurianv schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 13:56:
Tof om jullie ervaringen te horen! HN biedt dus wel 4G roaming aan in het buitenland (als er bereik is)?
Jazeker.
Vandaag dan even niet bij mij sinds halverwege de middag, maar dat kan ook aan mijn telefoon hebben gelegen.
Normaal gewoon 4G via Vodafone in het buitenland.

• krakendmodem
m00 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 20:34:
[...]

Jazeker.
Vandaag dan even niet bij mij sinds halverwege de middag, maar dat kan ook aan mijn telefoon hebben gelegen.
Normaal gewoon 4G via Vodafone in het buitenland.
Vodafone had vandaag een grote storing, vrijwel niemand in NL kon nog bellen of 4G gebruiken. Ook buiten NL werkte dat niet. Zou best kunnen dat je hiervan ook last had.

• jeanj
  • Registratie: augustus 2002
  • Niet online

jeanj

kijk eerst hoe de wind waait

jurianv schreef op zaterdag 27 oktober 2018 @ 16:28:
Ik hoop dat Vodafone dezelfde blackfriday aanbieding heeft als vorig jaar en dan stap ik naar hen over voor de combi voordelen met ziggo. En ik heb last van dat ik bij HN bel, ik geen 4g internet heb. Ik hoop dat dat bij Vodafone niet het geval is

Everything is better with Bluetooth

• Bad Brains
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 18:10
Freakster86 schreef op maandag 22 oktober 2018 @ 23:45:
@xileS Die deal is helaas niet mogelijk i.c.m. verlengen, anders had ik hier denk ik ook wel gebruik van gemaakt. Al heb ik nog wel even te gaan (03-19). Als je dit met cashback zou kunnen combineren is het helemaal mooi.

Members only:
@Freakster86

Begrijp ik het goed dat je eerst die 1000minuten moet wegwerken om
Members only:

Mijn abbo stopt per 7-12 en dan kan ik die deal van de ING doen omdat ik dan geen klant meer ben.

Eerst die 1000 minuten wegwerken is dan "vervelend" maar wel op te lossen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Freakster86
@Bad Brains Nee, "wegwerken" is daarvoor niet nodig. Normaal bel/sms/internet gebruik gaat eerst van je extra tegoed af. Dat tegoed is in euro's niets waard en gaat dus ook niet van je tegoed in euro's af. Het bellen van betaalnummers kan ook als je extra tegoed nog niet op is. Je slaat je extra tegoed als het ware dan over en dat gaat dan automatisch af van je normale tegoed/euro tegoed.

• Bad Brains
Ok dus ik kan aan het eind van de maand gewoon alles doen zoals ik dat "vroeger" deed.
En de boel
Members only:
wegbellen.

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

• Freakster86
@Bad Brains Ja, geen probleem.

Members only:

• Bad Brains
Thanks,
Members only:
cheers,

Heb gebeld met 1200 (HN) en gevraagd over die aanbieding van de ING rentepunten.
Zij kwam gelijk met de mededeling dat het voor nieuwe klanten is, dat ik dat raar vond snapte ze en zei het volgende;
Members only:

Goed opgelost voor mij iig.

[Voor 96% gewijzigd door Bad Brains op 05-11-2018 11:41]

• mark777
  • Registratie: september 2018
  • Laatst online: 13:24
Hollandse nieuwe zijn criminelen. Nooit meer een abonement hier voor mij. Na 4 dagen was al mijn tegoed weg. Kan echt niet zomaar. Nu gewoon ben en nog nooit problemen gehad

• krakendmodem
mark777 schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:59:
Hollandse nieuwe zijn criminelen. Nooit meer een abonement hier voor mij. Na 4 dagen was al mijn tegoed weg. Kan echt niet zomaar. Nu gewoon ben en nog nooit problemen gehad
En wat gaf de klantenservice aan?

Hier ook hollandsnieuwe en werkt hier uitstekend. Nooit geen problemen met tegoed wat ineens weg is.

• krakendmodem
Overigens is de nieuwe app een mooie vooruitgang. Lekker overzichtelijk, en kan nu ook de facturen inzien via de app.

• Kalentum
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 21:39
Ik mis die cirkel in de app. Dat was een duidelijk overzicht van resterend tegoed en resterende dagen

Edit: deze dus https://img.appwereld.nl/...7ba9cd/screen696x696.jpeg

[Voor 42% gewijzigd door Kalentum op 06-11-2018 19:05]

PV Output

• xileS
  • Niet online
Bad Brains schreef op zondag 4 november 2018 @ 18:59:
Thanks,
Members only:
cheers,

Heb gebeld met 1200 (HN) en gevraagd over die aanbieding van de ING rentepunten.
Zij kwam gelijk met de mededeling dat het voor nieuwe klanten is, dat ik dat raar vond snapte ze en zei het volgende;
Members only:

[Afbeelding]

Goed opgelost voor mij iig.
Ik kan de ING deal niet meer vinden. Het is denk ik verlopen, maar als ik het goed begrijp heb je wel van de "deal" gebruik kunnen maken als verlenging? En waar komt die screenshot vandaan, dat zijn namelijk andere waarden die nu op de site staan. Het is nu als ik het goed begrijp als je bv de duurste abo hebt, dat 14 euro kost dat je 14 euro aan waarde krijgt. Helaas niet meer 31 euro ofzo aan waarde zoals de oude abonnementen. Maakt het gelijk een stuk minder aantrekkelijk.
rutgerw schreef op dinsdag 6 november 2018 @ 19:04:
Ik mis die cirkel in de app. Dat was een duidelijk overzicht van resterend tegoed en resterende dagen

Edit: deze dus https://img.appwereld.nl/...7ba9cd/screen696x696.jpeg
Mooi tel nr, weet niet of het jouw nr is ;p.

• Bad Brains
[b]xileS schreef op dinsdag 13 november 2018 @ 00:30:

Ik kan de ING deal niet meer vinden. Het is denk ik verlopen, maar als ik het goed begrijp heb je wel van de "deal" gebruik kunnen maken als verlenging? En waar komt die screenshot vandaan, dat zijn namelijk andere waarden die nu op de site staan.
@xileS ING deal was/IS geldig tot 31-12-18.
Het plaatje was uit dit draadje (van April of zo)

Zie hem idd ook niet meer staan. Gewoon bellen en zeggen dat je die deal wil maar het niet kan omdat je al klant bent. Je hoeft geen bon te overleggen dus..
En ja ik weet zeker dat hij tot eind december was.

Doe ermee wat je wilt.

• --Niels--
  • Registratie: september 2004
Zijn er meer mensen die vandaag opeens hun tegoed hebben ontvangen i.p.v. aan het einde van de maand?

• Jogai
  • Laatst online: 00:18
Nee, maar mijn data doet het momenteel niet...

Full time freelance sinds 2020! Link me =====> www.linkedin.com/in/wdingemanse

• ijsbeer1
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 21:11
Over 11 dagen nw. tegoed maar staat er al bij.

• ijsbeer1
--Niels-- schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:49:
Zijn er meer mensen die vandaag opeens hun tegoed hebben ontvangen i.p.v. aan het einde van de maand?
Over 11 dagen nw. tegoed maar staat er al bij.

[Voor 9% gewijzigd door ijsbeer1 op 20-11-2018 10:24]

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik heb geen nieuw tegoed ontvangen.

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

• darksnake88
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 15-01 23:38
Zou ook de ING deal willen, maar begrijp ik het goed dat je het niet hoeft aan te schaffen bij ING?

• cnsmr
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 22:53
Je kunt de ING deal aanvragen met code
Members only:
via onderstaande link.

https://directsales.holla..._so/orderform/22079/10464

• Jogai
Hoe kunnen bestaande klanten verlengen met de ING deal?

cnsmr schreef op dinsdag 20 november 2018 @ 12:52:
Je kunt de ING deal aanvragen met code
Members only:
via onderstaande link.

https://directsales.holla..._so/orderform/22079/10464
"Actiecode HNSAPHSWBPLF is reeds gebruikt"
Heeft er nog iemand een andere code?

• Koos77
Gelukkig loopt jouw abo nog 1,5 jaar... LOL
Die van mij wel, maar die van m'n partner niet. Dus ik houd mij aanbevolen ;)

[Voor 22% gewijzigd door ASW1 op 21-11-2018 18:17]

• --Niels--
  • Registratie: september 2004
--Niels-- schreef op maandag 19 november 2018 @ 18:49:
Ondertussen netjes opgelost door HN, kreeg vanochtend deze sms
Oeps. Iets te vroeg je abonnementskosten van je rekening gehaald. Hierdoor heb je ook je maandelijkse tegoed al ontvangen. Stom, onze fout! Geen zorgen. Je krijgt gewoon weer nieuw tegoed op de datum die je van ons gewend bent. We incasseren dan niet je abonnementskosten. Je hebt deze immers al betaald. Natuurlijk mag je het te vroeg ontvangen tegoed houden.

• krakendmodem
Is niet bij iedereen het geval. Hier klopt alles nog.

Hier wordt tegoed rond de 11e van de maand bijgeschreven. Waarom dat niet aan de eerste van de nieuwe maand kan... Geen idee.

• rolfw
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-01 22:30
Krijg hier ook net 2 dagen voordat het gespaarde tegoed afloopt al nieuw tegoed. En ik was van plan om mijn tegoed morgen te gaan gebruiken. Wat te doen?

• MK_
  • Niet online

MK_

Ik vraag me exact hetzelfde af... Krijg normaal altijd de eerste nieuw tegoed dus het was nog niet op :(

Vandaag dus ook nieuw tegoed gekregen, al staat er nog "2 dagen voor nieuw maandelijks tegoed".

• rolfw
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 17-01 22:30
Ik heb even gebeld met de klantenservice. Verhaal van HN is dat ze de datum nieuw beltegoed gelijktrekken met de dag dat je je simkaart hebt geplaatst. In mijn geval is dat nu twee dagen eerder dan dat ik normaal het beltegoed kreeg bijgeschreven.Eenmalige actie dus. Maar ja ik had beltegoed gespaard tot eind van de maand om daar iets leuks mee te doen vlak voordat nieuwe wordt bijgeschreven. dat wordt me nu dus door de neus geboord..

• MK_
  • Niet online

MK_

rolfw schreef op donderdag 29 november 2018 @ 10:16:
Ik heb even gebeld met de klantenservice. Verhaal van HN is dat ze de datum nieuw beltegoed gelijktrekken met de dag dat je je simkaart hebt geplaatst. In mijn geval is dat nu twee dagen eerder dan dat ik normaal het beltegoed kreeg bijgeschreven.Eenmalige actie dus. Maar ja ik had beltegoed gespaard tot eind van de maand om daar iets leuks mee te doen vlak voordat nieuwe wordt bijgeschreven. dat wordt me nu dus door de neus geboord..
Dat is de grootste onzin ooit. Mijn abonnement je namelijk op 16 juni 2015 ingegaan, en toen is ook de simkaart voor het eerst geplaatst.

• xileS
  • Niet online
Bad Brains schreef op vrijdag 16 november 2018 @ 07:31:
[...]

@xileS ING deal was/IS geldig tot 31-12-18.
Het plaatje was uit dit draadje (van April of zo)

Zie hem idd ook niet meer staan. Gewoon bellen en zeggen dat je die deal wil maar het niet kan omdat je al klant bent. Je hoeft geen bon te overleggen dus..
En ja ik weet zeker dat hij tot eind december was.

Doe ermee wat je wilt.
Via Facebook wil het iig niet echt lukken, terwijl ze wel eerst zei te willen helpen. Ze vraagt om een geldige code, maar die zijn helaas niet meer te koop (ik ben wel een ING klant)
xileS schreef op woensdag 12 december 2018 @ 17:26:
[...]

Via Facebook wil het iig niet echt lukken, terwijl ze wel eerst zei te willen helpen. Ze vraagt om een geldige code, maar die zijn helaas niet meer te koop (ik ben wel een ING klant)
Idem hier...
Wanneer er nog mensen zijn die een ongebruikte code hebben liggen van de ING rentepuntenactie en er toch niets mee doen, graag per pb.

• xileS
  • Niet online
Insgelijks, mocht deze actie niet meer mogelijk zijn. Kijk ik toch maar verder na jaren HN.

• Ombc
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21-12-2021
Hey ik ben nieuw hier maar ik gebruik thoorn en hollandsnieuwe al wel langer.
Welke provider is denken jullie de beste voor thoorn? (ik niet van plan om men volgende verlenging te doen bij hollandsnieuwe.)

En werkt die actie van ING rentepuntenactie nog als je al een hollandsnieuwe abonnement actief hebt? dat je dan belt naar de klantenservice? dan ga ik er ook maar eens achter aan.

• Fietsbel
  • Registratie: april 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Gebruik de zoekfuntie even, wel zo handig als nieuwe gebruiker aangezien je vragen (te) vaak voorbij zijn gekomen.

39

• Ombc
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 21-12-2021
Fietsbel schreef op zondag 16 december 2018 @ 23:45:
Gebruik de zoekfuntie even, wel zo handig als nieuwe gebruiker aangezien je vragen (te) vaak voorbij zijn gekomen.
Ja ik heb er naar gekeken maar ze zijn niet al te recent als nog bedankt voor je tip!

• xileS
  • Niet online
Ombc schreef op zondag 16 december 2018 @ 23:38:
Hey ik ben nieuw hier maar ik gebruik thoorn en hollandsnieuwe al wel langer.
Welke provider is denken jullie de beste voor thoorn? (ik niet van plan om men volgende verlenging te doen bij hollandsnieuwe.)

En werkt die actie van ING rentepuntenactie nog als je al een hollandsnieuwe abonnement actief hebt? dat je dan belt naar de klantenservice? dan ga ik er ook maar eens achter aan.
De ING rentepunten actie is 1 iemand telefonisch gelukt hier, zonder een code. Officeel is de actie niet geldig voor verlening. Ik heb zelf via Facebook geprobeerd, maar willen toch echt een code hebben. Dan willen ze misschien nog wel helpen. Helaas is die niet meer te "koop" bij ING, anders had ik ze gelijk gehaald.

• Koos77
HN heeft de bonus-bundels vergroot: bijv 5000 (2jr) eenh kost nog steeds 14,= maar heeft nu een bonus van 2000eenh.

Neem aan dat nog steeds eerst de bonus wordt aangesproken.

• Jogai
Zomaar een tip, misschien hier al bekend, maar als je nieuwe contract nog niet ingegaan is kan je eenvoudig via deze link annuleren: https://www.hollandsnieuw...ngle.productinfo.overview

Ipv via de klantenservice zoals ze in mails over een nieuw contract, en op verschillende plaatsen op de site schrijven.

• Megapaul
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 00:04
Koos77 schreef op woensdag 16 januari 2019 @ 16:35:
HN heeft de bonus-bundels vergroot: bijv 5000 (2jr) eenh kost nog steeds 14,= maar heeft nu een bonus van 2000eenh.

Neem aan dat nog steeds eerst de bonus wordt aangesproken.
Ik kwam hier ook van de week achter
Mijn vader had eerst 2000 units in augustus mooi de gratis upgrade naar 2000 + 500 units en nu de upgrade naar 2000 + 1000 units voor hetzelfde bedrag. :)

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
De actie's lopen tot 3 februari. Wanneer mag ik verlengen? Juist, 4 februari |:(

Xiaomi Mi 10 Pro | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

• acclo
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 18-10-2021
Via de ING Rentepuntenwinkel weer een aanbieding. €2 per maand korting op een 2 jarig 5000+2000 abonnement (€12 ipv €14 per maand), alleen voor nieuwe klanten.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/6995113/Hollandsnieuwe-Sim-Only:-€68,00-korting

• xileS
  • Niet online
acclo schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:02:
Via de ING Rentepuntenwinkel weer een aanbieding. €2 per maand korting op een 2 jarig 5000+2000 abonnement (€12 ipv €14 per maand), alleen voor nieuwe klanten.
https://www.ing.nl/punten/productdetail/6995113/Hollandsnieuwe-Sim-Only:-€68,00-korting
Hmm iets minder dan de vorige deal, die was €10 euro dacht ik.

• Koos77
2 Weken geleden met HN telef afgesproken dat per nwe abo-periode mijn bonus vd simonly5000 2000 zou worden.

Vanochtend in de app gezien dat mijn per vandaag ingegane nieuwe tegoed 6000 is terwijl er bij abo staat '5000 + 2000'. Maw. te weinig tegoed.

Heeft iemand dit al correct kunnen laten veranderen bij HN?
Ik heb de laatste weken regelmatig dat telefoongesprekken niet tot stand komen. Ik hoor dan simpelweg helemaal niets, terwijl de gesprekspartner ook niets kan horen. Ik neem dan wel op of kan zien dat de andere kant opneemt, technisch gezien komt er dus wel iets van een verbinding tot stand maar de audio is helemaal dood. Mijn partner zit ook bij HN en heeft er ook soms last van.
Zijn er meer mensen hier die deze ervaring hebben?

• MrFl0ppY
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:58
Nee hier geen last van. Sowieso erg stabiel hier in regio Tilburg.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

• Freakster86
Koos77 schreef op zaterdag 9 februari 2019 @ 08:07:
[..]
Heeft iemand dit al correct kunnen laten veranderen bij HN?
Daar kan niemand je hier mee helpen. Gewoon even contact opnemen met de klantenservice en dan kunnen ze dat rechtzetten.
ASW1 schreef op maandag 11 februari 2019 @ 21:17:
[..]
Zijn er meer mensen hier die deze ervaring hebben?
Herken dit niet. Verbinding is hier altijd goed te noemen. Hebben jullie misschien dezelfde telefoons (en dat het dus een instelling o.i.d. kan zijn)? En anders kun je denk ik alleen het tijdstip noteren en aan de klantenservice voorleggen. Misschien dat zij in hun systeem kunnen zien of er iets anders aan de hand is.

• Koos77
@Asw1: heb ik de laatste tijd ook wel eens. Nog geen actie op ondernomen

@Freakster: issue is bij HN bekend en ze zijn bezig het op te lossen. Meerdere klanten hebben dit gemeld bij HN. Als tijdelijke oplossing hebben ze nu tegoed bij mij bijgeboekt handmatig

• xileS
  • Niet online
xileS schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 15:07:
[...]

Hmm iets minder dan de vorige deal, die was €10 euro dacht ik.
Via Facebook chat met moeite alsnog kunnen verlengen met deze deal, waarschijnlijk omdat er eerder is toegezegd dat dit mogelijk zou zijn met een code.

Members only:

De extra actie tegoed waar 20 euro erbij staat is wel een klein beetje misleidend, want het is geen 20e waard zoals vroeger. Het is wel gewoon 2000 MB/min/SMS waard, maar kan je dus niet gebruiken voor bijvoorbeeld betaalde nummers. Als je kosten maakt in euro's, zoals in buitenland of betaalde nummers gaat dat denk ik dus van de normale sim only tegoed af, waarvan dus 14 euro beschikbaar is.

• Morpheusk
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 00:26
acclo schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:02:
Blijf je dit bedrag ook betalen na die 24 maanden net zoals bij Vodafone Friends & Family?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

• ijsbeer1
@Morpheusk Helaas ga je dan de volle mep betalen.Zorg dus dat je op tijd verlengd.

• Koos77
Nu 3mnd 50% korting op bundel bij HN. Is dit eigl wel een aktie te noemen ??
Tsja, wel 20 euro aansluitkosten, dus dat schiet niet op.

• m00
Koos77 schreef op vrijdag 12 april 2019 @ 07:44:
Nu 3mnd 50% korting op bundel bij HN. Is dit eigl wel een aktie te noemen ??
Heb de vorige niet helemaal in mijn geheugen, was dat niet hetzelfde maar dan zonder de huidige korting? Of was de bundel groter?
m00 schreef op zondag 14 april 2019 @ 11:11:
[...]

Heb de vorige niet helemaal in mijn geheugen, was dat niet hetzelfde maar dan zonder de huidige korting? Of was de bundel groter?
Dat waren die rare + bundels.
Grootste was dacht ik 5000 + 1000 voor €14

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:10

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Afgelopen vrijdag voor mijn dochter een 2000+1000 abonnement aangeschaft inclusief een KPN prepaid nummerbehoud. Aangeschaft via Mobiel.nl waardoor de 20 euro aansluitkosten worden vergoed.

Ging allemaal probleemloos, maandag werd het nummer overgezet (beetje jammer dat gisteren de simkaart pas met de post kwam ivm koningsdag op zaterdag en geen postbezorging op maandag, maar daar kan verder niemand iets aan doen) en doet het verder prima.

[Voor 4% gewijzigd door hars73 op 01-05-2019 14:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xileS
  • Niet online
Ik heb de afgelopen dagen gemiste oproepen van een 06 nummer die allemaal beginnen met 068168 en 1 heeft zelfs een gek Chinees voicemail achter gelaten. De gemiste oproepen zijn allemaal rond 9 en 10 uur 's ochtends. Mijn zusje die ook bij HN zit heeft "toevallig" ook 1 gemiste oproep en een gek Chinees voicemail.

Het lijken gewoon normale Nederlandse 06 nummers, dus ik heb geprobeerd om anoniem terug te bellen. bij 4 nummers kreeg ik gelijk het bericht dat het nummer niet in gebruik is en bij 1 nummer gaat die over naar de voicemail.

Op internet heb ik dit gevonden:

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/3168168

Meer mensen toevallig last van?

/edit
Inmiddels van meerdere mensen te horen gekregen in de vriendengroep hier last van te hebben die niet bij HN zitten.

[Voor 10% gewijzigd door xileS op 04-05-2019 14:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13:10

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Aangezien m'n dochter nu de 4G af en toe bewust uitzet om zeker te zijn dat ze niet teveel dataverkeer gebruikt en te snel door haar bundel is, hoe zit het nou met het de kreten van HN zoals "Gratis bundelplafond voor internet, bellen en sms'en" en "Onverwachts buiten je bundel gaan? Dat kan niet, want op = op."?

Is het echt zo dat je niet buiten je bundel kunt gaan? De 4G verbinding stopt gewoon?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Freakster86
@hars73 HN moet je zien als prepaid. Je kunt dus nooit buiten je bundel bellen. Dus ja, de verbinding stopt wanneer je tegoed op is.

Hier een heel vervelende situatie. Begin deze maand weer terug bij HN, maar nummerbehoud is goed fout gegaan of althans voor de helft dan. Ik heb mijn nummer wel én kan er zelf alles mee doen, maar voor de buitenwereld ben ik compleet onbereikbaar (nummer buiten gebruik melding). Dag 6 inmiddels, maar nog geen oplossing vanuit HN. Erg vervelend. Dan merk je ook ineens hoe afhankelijk je bent van sms als het gaat om 2FA bij overheid of overschrijvingen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:09
Deze zomer gaan we weer op vakantie naar Duitsland, maar zit er aan te denken om voor die tijd het Hollands Nieuwe abonnement van mijn vrouw de deur uit te doen. Dit omdat we nu al een paar jaar op rij geconstateerd hebben dat er, buiten de dorpen/steden van enige importantie, in het buitengebied gewoon geen bereik is met het Vodafone-netwerk.
Waar ik met mijn KPN-abbo volle bak bereik heb, heeft mijn vrouw met haar HN gewoon niets.
Uiteraard tientallen keren de instellingen van de APN doorlopen en daarbij de settings van de HN-helpdesk ingevoerd, maar helaas. Bovendien: zo gauw we dus in een grotere plaats komen is er ineens wel bereik en 3G/4G, zonder dat we dan iets aan het toestel veranderen.

Wat is jullie ervaring met HN in de West-Europese landen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• m00
rowicom schreef op dinsdag 7 mei 2019 @ 09:50:
Deze zomer gaan we weer op vakantie naar Duitsland, maar zit er aan te denken om voor die tijd het Hollands Nieuwe abonnement van mijn vrouw de deur uit te doen. Dit omdat we nu al een paar jaar op rij geconstateerd hebben dat er, buiten de dorpen/steden van enige importantie, in het buitengebied gewoon geen bereik is met het Vodafone-netwerk.
Waar ik met mijn KPN-abbo volle bak bereik heb, heeft mijn vrouw met haar HN gewoon niets.
Uiteraard tientallen keren de instellingen van de APN doorlopen en daarbij de settings van de HN-helpdesk ingevoerd, maar helaas. Bovendien: zo gauw we dus in een grotere plaats komen is er ineens wel bereik en 3G/4G, zonder dat we dan iets aan het toestel veranderen.

Daar zit je net als in NL ook op het Vodafone netwerk. Alles behalve de nationale Telekom is waardeloos in minder dichtbevolkte gebieden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tyson69
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 22:45

Ondersteund het toestel wel alle banden? Heb met een oud toestel ook wel eens gehad dat een veelgebruikte vf band niet door het toestel opgepikt kon worden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rowicom
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 20:09
Een Samsung J5 van 2017.... Niet echt oud toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 17:41
ING rentepunten:€10,- pm 5GB+onbep bellen

Scherpe prijs voor wie al HN wil

[Voor 63% gewijzigd door rens-br op 22-05-2019 09:32. Reden: Mogelijke referral verwijderd]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kalentum
  • Laatst online: 21:39

In het buitengebied geen volle bak maar wel altijd bereik. In elk geval geen negatieve ervaring.

PV Output

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koos77
@saharoen :'ING rentepunten:€10,- pm 5GB+onbep bellen'

Lijkt mij een minder aantrekkelijk aanbod dan de vorige '10,='aktie: 5000eenh plus 2000bonus. Tenzij je de halve dag aan het bellen bent....

Acties:
  • 0Henk 'm!
Onbeperkt bellen is bij HN inderdaad behoorlijk nutteloos. Al bel je 500 minuten per maand dan nog merk je dat nauwelijks op een bundel van 5000 units.
Pagina: 1 ... 45 ... 54 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee