De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zit te kijken voor dit toestel + abbo combo:De maandelijkse bundel en extra beltegoed zijn 3 maanden geldig, het oude beltegoed wordt eerst gebruikt
https://www.studentmobiel.nl/sony-xperia-u
Die 500MB internetbundel, kun je die ook meenemen naar de volgende maand? Zeg ik verbruik een paar maanden rond de 250 MB, heb ik dan na 3 maanden 1000MB (of 1250MB?) bundel om te verbruiken die maand?
Gewone beltegoed wel, bundels niet.Ik_ben_Mark3 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:02:
in de startpost staat dit:
[...]
Ik zit te kijken voor dit toestel + abbo combo:
https://www.studentmobiel.nl/sony-xperia-u
Die 500MB internetbundel, kun je die ook meenemen naar de volgende maand? Zeg ik verbruik een paar maanden rond de 250 MB, heb ik dan na 3 maanden 1000MB (of 1250MB?) bundel om te verbruiken die maand?
[ Voor 23% gewijzigd door H92! op 25-02-2013 17:05 ]
Heb je je nummer meegenomen en zou HN dit opzeggen?Vrijdag schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:38:
Nou, blijkbaar is de afmelding bij KPN niet helemaal goed gegaan want ik krijg net de rekening van KPN terwijl ik al vanaf 8 februari HN heb. Morgen maar bij KPN langs dan maar, zucht
To boldly go where no man has gone before...
Ja, dat heb ik inderdaad laten doen. Op de bewuste dag van overdracht was mijn KPN simkaart ook niet meer actief, kon alleen noodoproep doen. Ga morgen wel even bij een KPN winkel langs, dat is meesta makkelijker dan bellen.fjs schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:24:
[...]
Heb je je nummer meegenomen en zou HN dit opzeggen?
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Ik zou die incasso doodleuk terugboeken en misschien een keertje bellen, maar daarna mogen ze het lekker uitzoeken wat mij betreftVrijdag schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:44:
[...]
Ja, dat heb ik inderdaad laten doen. Op de bewuste dag van overdracht was mijn KPN simkaart ook niet meer actief, kon alleen noodoproep doen. Ga morgen wel even bij een KPN winkel langs, dat is meesta makkelijker dan bellen.

Dit denk ik. Dan krijg je later nog een credit-factuur.troftnom schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:58:
Eindafrekening misschien?
Nuja, misschien is het idd een eindafrekening en dat ik later een creditnota krijg. Hoe dan ook ga ik het even vragen. Toch vind ik het een beetje vreemd dat je over zoiets geen bericht zou krijgen maargoed, de laatste keer dat ik van provider ben veranderd zat ik nog bij Dutchtonekoenvbeek schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:51:
[...]
Ik zou die incasso doodleuk terugboeken en misschien een keertje bellen, maar daarna mogen ze het lekker uitzoeken wat mij betreft

Welke opties heb je dan nog? Dat abonnement heeft 500MB maar rond de zomer zal er 2 maanden meer nodig zijn. Wat kun je dan doen en wat zijn de kosten daar van?
Volgens mij kun je die 500MB bundel per maand aan/uitzetten. Dus dan zet je hem gewoon 2 maanden aan, daarna weer uit?Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:38:
[...]
Welke opties heb je dan nog? Dat abonnement heeft 500MB maar rond de zomer zal er 2 maanden meer nodig zijn. Wat kun je dan doen en wat zijn de kosten daar van?
Het enige wat je kunt doen is je gewone bundels opsparen (3 maanden), en bijkopen à 3,5 cent per MB/min./SMS. Dus als je in de zomer extra data nodig hebt koop je extra tikken in, wat ca. € 17,50 kost voor 500 extra MB/min./SMS.Ik_ben_Mark3 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:38:
[...]
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Deze topic is lang en er zijn uiteenlopende posts. Maar ter verduidelijking: is het wel verstandig om naar HN over te stappen (2 jaar), en hoe is de afronding per 100 kilobyte, valt dit uiteindelijk mee?
[ Voor 9% gewijzigd door IngamerX op 28-02-2013 23:03 ]
Verder zou ik, als ik jou was, eerst een pre-paid-kaartje van HN kopen en eens testen hoe bereik en snelheid zijn op de plaatsen waar jij vaak komt.
Helaas krijg ik het internet niet aan de praat. Bij het oovragen van de instellingen krijg ik Parceren mislukt.
www.google.nl/search?sour...+mislukt+galaxy+s+advance
alle standaard oplossingen geprobeerd. Iemand suggesties ?
Kan zijn dat niet elke stap overeenkomt, maar android is android.
gewoon bij naam hollandsnieuwe en bij apn data.dataxs.mobi is genoeg.
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Waarschijnlijk problemen omdat ik al vodafone apn er op had.
Ik ben zelf nog sterk in dubio.
Of het wordt een VF F&F SimOnly voor 18,90 (BSW 225+4GB) of ik wacht nog af wat de toekomst brengen zal. Het kan toch niet zo zijn dat Vodafone alleen maar met RED zonder kortingen gaat werken? Die 50/25% kortingen die je constant krijgt op een abonnement zijn ook maar een uitvloeisel op hun absurde tarieven. Als ik het op een rij zet, dan scheelt het met F&F bij een normaal abonnement maar iets van 10%, ook niet echt de moeite, want F&F kent dezelfde toestelkortingen als hun reguliere webshop; lang niet zo scherp als vorig jaar meer. Dus dan moet je al aan de SimOnly denken. Dan is het omgerekende maandbedrag ook niet echt voordelig (toestel + SO/24).
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Nu zag ik dat als ik weer naar de simonly bestel pagina ging ik gewoon weer voor 50% kon bestellen en heb mijn vader even getipt. Hij heeft toen gelijk ook een abonnement gekocht (zelfde specs). Daarbij heeft hij gewoon zijn naam en gegevens ingevuld, enkel het e-mailadres kon niet veranderd worden, die stond nog op die van mij. We dachten, ach niet zo erg, kan later wel aangepast worden. Bestelling voltooid en gelijk e-mailadres veranderd naar die van mijn vader, want ik zag inmiddels dat hij was ingelogd onder zijn naam.
Ik stuur mijn vader de activeringsmail door en log uit. Ik wil bij mij weer inloggen, blijkt dat mijn account niet meer bestaat!
Mijn vader heeft ondertussen lekker nummerbehoud aangevraagd, hij zag immers maar 1 nummer onder zijn account staan, het nummer wat oorspronkelijk voor mij was bedoeld (maar dat wist hij natuurlijk niet). Later ga ik naar hem toe en vraag of hij toevallig 2 nummers onder zijn account heeft staan, wat inderdaad het geval was.
tl;dr; Nu heeft hij dus 2 nummers onder 1 account, waarvan 1 voor mij en 1 voor hem. Het nummer wat ik heb besteld heeft hij nummerbehoud op aangevraagd en het andere nummer zou ik dus wel kunnen gebruiken, aangezien het om hetzelfde abonnement gaat (ik wil ook nog nummerbehoud, maar dat kan nog niet aangevraagd worden).
Wat nu moet gebeuren is het account splitsen. Er moet een nieuw account worden gemaakt en het nummer wat mijn vader heeft besteld moet ik krijgen, zodat de nummerbehoud klopt.
Ik ben benieuwd hoe HollandsNieuwe dit gaat oplossen...
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Volgens mij klopt mijn hollandsnieuwe overzicht ook niet:

Er moet toch elk maand een tegoed van 11,50 beschrijven worden? Ik zie hierboven 9,50 staan. En resterende MB's geldig tot 14 april staat er, maar moet denk ik 4 april zijn. Geen idee of resterende tegoed wel klopt.Dacht eergisteren ongeveer zelfde tegoed te hebben, dan heb ik me maandtegoed wel snel opgebeld.
Ze maken wel steeds een slordig begin zeg, herinner me dat vorig jaar ook veel dingen niet klopten in het begin.
Jij betaald 11.50 in de maand, voor een één-jarig-abonnement als ik het goed heb (4,2 cent per unit). Daarvoor krijg je 275 belminuten/sms/MB. Het is gewoon verwarrend bezig van HN om dat weer te geven in euro's als 'resterend tegoed'.
17.94 / 430 = 4,2 cent.
[ Voor 9% gewijzigd door Bolletje op 06-03-2013 00:58 ]
En 9,50 / 275 = 3,45 cent toch of lig ik nou te slapen. Dus moet wel 11,50 zijn, was voorheen ook altijd zo.
/edit
Haha je hebt je sommetje al gewijzigd ;p. Ja zo kom je wel op 4,2 cent. Maar dan heb ik alsnog te weinig saldo gekregen toch?
[ Voor 25% gewijzigd door xileS op 06-03-2013 01:18 ]
Ik krijg bijv. 10,50 per maand er bij, waarbij één unit dus 3,8 cent kost. Jij zal dan 11,50 moeten krijgen, maar dan wel nog tegen 4,2 cent per unit. De prijs per unit klopt dus wel bij je, maar niet het tegoed.
Het gaat bij HN gewoon mis, omdat ze werken met verschillende tegoeden die bijgeschreven worden en met verschillen prijzen per unit. Dat zorgt voor verwarring waar de consument niets aan heeft.
Allemaal niet zo doordacht.
Wat staat er trouwens bij je bij "Je aansluiting"?
[ Voor 25% gewijzigd door Bolletje op 06-03-2013 01:21 ]

Bij de 500 MB bundel hoort nog een korting van 3,50.
Perfect zal het nooit worden, anders houdt Vodafone zelf geen klanten meer over met die prijzen.Bolletje schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 01:18:
Ze maken gewoon veel fouten waarvan je eigenlijk verwacht dat het moet kloppen. Best ernstig eigenljk, het is alleen dat ze goedkoop zijn en op vodafone netwerk zitten.
Heb zelf altijd de grootste moeite om eens een keer in te loggen op mijn accounts, die server van hun is bijzonder traag.
Lijkt me toch wel redelijk doordacht, anders is er ook weinig reden om voor een langer/hoger/duurder maand abo te gaan als je toch altijd dezelfde prijs per unit zou betalen.Bolletje schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 01:18:
Het gaat bij HN gewoon mis, omdat ze werken met verschillende tegoeden die bijgeschreven worden en met verschillen prijzen per unit. Dat zorgt voor verwarring waar de consument niets aan heeft.
Allemaal niet zo doordacht.
Weten jullie trouwens hoe het zit, als je tussendoor even je 500 MB bundel uitzet? Als je hem weer aanzet, ontvang je dan nog dezelfde korting, of wordt het dan gelijk weer 10 euro per maand?
Hmm ok, was te verwachten. Dan is het niet zo handig om tussendoor uit te zetten, om tegoed op te maken.
@H92!
Geen idee, mijne loopt 3e van de maand af en die van mij staat er ook nog niet tussen.
Daarnaast klopt de "Gebruik deze periode" ook helemaal niks van:

Ben ik nou de enige met verkeerde gegevens op "mijn hollandsnieuwe"?
Ik heb toen contactformulier ingevuld, en toen is het die er bij gezet. het lijkt er op dat er begin februari wat fout is gegaan.
De in bovengenoemde "Status van 27 november" staat bij mij ook, daar klopt ook iets niet. (Het saldo wel.)
Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy
Enige drama wat je zou kunnen verwachten is foutive instellingen voor mobiel internet.Darkz0rs schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 07:46:
Ik ben erg benieuwd vandaag zou ik over moeten gaan naar HN. En dan de vraag is dit het begin van een nachtmerrie of een mooie droom. Ik hou jullie uiteraard op de hoogte. In de loop van de dag zal me T-Mobile wel uitvallen. En dan zal ik de Simkaart omzetten. De aanvraag is goed verlopen tot op heden. Nu maar afwachten.
Wil nog wel eens staan vodafone.live of iets dergelijks.
Zelf dus even aanpassen naar data.dataxs.mobi user leeg en ww ook leeg
net gevraagd op twitter en reactie gekregen. Korting vervalt idd.xileS schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:12:
Ben benieuwd hoe lang het dit keer gaat duren, voordat ze me klacht oplossen.
Weten jullie trouwens hoe het zit, als je tussendoor even je 500 MB bundel uitzet? Als je hem weer aanzet, ontvang je dan nog dezelfde korting, of wordt het dan gelijk weer 10 euro per maand?
https://twitter.com/hollandsnieuwe/status/311830517811146752
@darksnake88
Dit zie ik nu op mijn hollandsnieuwe staan

Zo lijkt het alsof de korting niet vervalt ;s, aangezien er staat dat de promotie afloopt op 4 maart 2014.
[ Voor 52% gewijzigd door xileS op 13-03-2013 14:34 ]
Ik heb nu 550 + 500mb voor 24.25 incl een toestel deel. Vooralsnog erg tevreden. Nu maar afwachten hoe ze afronden met internet. (minuten weten we altijd hele minuten).
"Je databundel is 40 dagen geldig dus de 14 april zoals aangeven is gewoon correct en 4 april wordt er dan 500MB extra aan toegevoegd."
Dacht altijd dat me databundel een maand geldig was. En zo staat het ook op de site:
"Hoe lang is een internet bundel geldig?
Een 500 MB internet bundel is 1 maand geldig en wordt maandelijks automatisch verlengd. Je kunt hem iedere maand opzeggen op mijn hollandsnieuwe/ gebruik."
In die zin dat het 10 dagen langer houdbaar zou zijn ze noemen dit coulance. Als dit zou is zou dit natuurlijk erg netjes zijn. Alleen vertrouw ik de medewerkers nooit zo erg bij HN....
Eigenlijk zou het mooier zijn als je ook 3 maanden je bundels mee kan nemen.
Maar je kan nou eenmaal niet alles krijgen voor dat geld.
Verwijderd
Ik heb gister een abonnement met toestel besteld bij Hollands nieuwe. Nu heb ik een inlog naam gekregen en kon me gelijk inloggen op de site. Toen ik ging kijken naar mijn aansluiting zag ik dat het niet helemaal klopte. Ik heb namelijk een 275 met toestel + 500 mb abonnement gepakt. Ik zie alleen die 500mb nergens terug.
In de bevestigings mail die ik gehad heb staat het wel juist. Ook klopt het bedrag per maand niet. Ik zou €30 per maand betalen in plaats van €25.
Dit staat er nu:

Word dit nog goed gezet ? of klopt dit inderdaad niet
Komt er pas bij na activatie of zoiets. Ik had dat ook.Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 13:47:
Hallo, ik heb een vraag.
Word dit nog goed gezet ? of klopt dit inderdaad niet
Verwijderd
Nog een vraag. Ik heb nummer behoud aangevraagd. Aangezien ik nu op dit moment prepaid heb hoef ik geen rekening te houden met afloop van mijn contract.
Kan ik met mijn tijdelijk nummer gewoon al bellen en smsen ? of moet ik wachten tot mijn nummer is omgezet ?
Via de site van hollands nieuwe kom ik niet helemaal wijs uit het antwoord dat hun geven.
Gewoon je huidige simkaart gebruiken en wachten wanneer hij offline gaat en dan pas de nieuwe erin.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gewoon wachten tot je nummer is overgezet en dan gebruiken.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Verwijderd
Hoge kosten is onzin natuurlijk. Je gekozen abbo met de daarbij behorende tarieven gaat gewoon in maar dan met een ander nummer. Je hebt dan dus 2x kosten want je hebt 2 abbo's. 1 van je oude provider en 1 van HN.Quad schreef op zondag 17 maart 2013 @ 14:07:
Tijdelijk nummer zou ik niet mee gaan bellen, als je hele hoge kosten wilt hebben.
Gewoon je huidige simkaart gebruiken en wachten wanneer hij offline gaat en dan pas de nieuwe erin.
Everything is better with Bluetooth
Weet je dat zeker? Vaak is het wel zo dat je voor veel hogere kosten belt voor je abonnement in gaat. Ik zou er ook mee oppassen.Verwijderd schreef op zondag 17 maart 2013 @ 17:30:
[...]
Hoge kosten is onzin natuurlijk. Je gekozen abbo met de daarbij behorende tarieven gaat gewoon in maar dan met een ander nummer. Je hebt dan dus 2x kosten want je hebt 2 abbo's. 1 van je oude provider en 1 van HN.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja, hollandsnieuwe heeft geen rare hoge buiten-de-bundel tarieven ed, daarom is het juist zo aantrekkelijkMarzman schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:39:
[...]
Weet je dat zeker? Vaak is het wel zo dat je voor veel hogere kosten belt voor je abonnement in gaat. Ik zou er ook mee oppassen.
Vorige week nog gekeken, maar niet gevonden!jeanj schreef op zondag 17 maart 2013 @ 19:24:
Kan iemand mij vertellen of de automaat nog op schiphol staat of weer terug is?
Mijn vrouw haar iPhone stond alleen maar op standby en Wifi was aan en op de achtergrond stond Whatsapp aan. Vanmorgen ingelogd op HN en nu blijkt van de 275 mb nog maar 255 mb over te zijn.
Dat kan toch niet waar zijn. Ook via de verbruiksmeter van de iPhone zelf heeft ze haast niks verbruikt.
Wat ik wel merkwaardig vind is dat je zelfs via wifi, 3g blijft verbruiken.
iemand enig idee? Want dan ben je dus mooi de sjaak bij HN.
Ik haal met 275min/sms/mb makkelijk een hele maand, bel en sms niet veel en thuis altijd wifi aan
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
http://nl.hardware.info/n...en-over-hoog-dataverbruik
Er is inmiddels al een update uitgebracht ervoor. Nieuwste update is 6.1.3, maar die versie zorgt ervoor dat het toestel misschien niet te jailbreaken is.
Tips voor minder dataverbruik:
http://www.iphoneclub.nl/...taverbruik-van-je-iphone/
[ Voor 13% gewijzigd door Archimond op 20-03-2013 11:29 ]
En volgens mij hebben ze dit niet goed doorgevoerd voor de volgende maanden, want bij me zusje is er weer een maandbedrag afgeschreven, volgens mij ruim 6 euro teveel, nog meer dan vorige keer..
Word er een beetje ziek van ;s.
/edit
Zusje heeft 10 euro terug gekregen op haar rekening kreeg ik net te horen, maar dan heeft ze volgens mij iets teveel terug gekregen. Wel apart, want je zou denken dat dit allemaal precies zou moeten kloppen.
Ook hebben ze gezegd dat nu voortaan wel het juiste bedrag zal worden afgeschreven. Ik hoop er maar dan op. Er is tot nu toe wel elk jaar in het begin wat problemen (sinds eerste aanvraag en sinds me verlenging). Gelukkig betaal ik hier een stuk minder dan andere providers en als het eenmaal werkt en klopt vind ik alles prima. Wil wel perse op het vodafone netwerk zitten.
[ Voor 33% gewijzigd door xileS op 20-03-2013 15:02 ]
Verwijderd
Is ie dan daadwerkelijk weg? Ik heb daar nog steeds geen bevestiging van gelezen.darksnake88 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 16:10:
weet iemand of de Schiphol sim actie nog terugkomt?
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Sim Only: als ik geen enkel filter kies en alleen HN aanzet, zie ik een deel (niet alle) van de mogelijke abo's.
Sim Only: 300min, 0sms, 500MB --> Hollandse Nieuwe verschijnt niet in de resultaten, al verander je deze waarden.
edit: HN is bij deze keuze wel het voordeligst met de 275 bundel (die extra 25min kosten slechts 0,9 euro), heel gek dat simyo, telfort, tele2 bovenaan staan.
Oftewel, Telecomvergelijker verkoopt hun zoekresultaten gewoon.. betalen om erin te staan, betalen om hoog te staan (naast betalen om te adverteren bij zoekresultaten van concurrenten).
[ Voor 13% gewijzigd door Jazco2nd op 26-03-2013 11:20 ]
de Pricewatch vind ik juist nog slechter (voor sim only). Die berekend niks! Als ik daar alleen de belmin en data balkjes verlaag naar 300min en 500mb staat Telfort 100min + 200mb bovenaan.. Terwijl die extra 200 min mij dan 200 * €0.30 = €60 kosten! En dan heb ik 300mb data nieteens meegeteld.. Veranderd weinig als ik maandelijkse kosten op €20 zet.
Haal die gauw ff offline zeg..
[ Voor 4% gewijzigd door Jazco2nd op 26-03-2013 11:25 ]
Ik kan hem er niet meer vinden. In ieder geval staat de automaat niet meer op de plaats waar hij ooit stond.XanderDrake schreef op maandag 25 maart 2013 @ 08:17:
[...]
Is ie dan daadwerkelijk weg? Ik heb daar nog steeds geen bevestiging van gelezen.
Dus ook niet bij de La Place? Hij stond iig niet bij de perrons.chippie777 schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:21:
[...]
Ik kan hem er niet meer vinden. In ieder geval staat de automaat niet meer op de plaats waar hij ooit stond.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Verwijderd
Wat zou een dagje licht what's app gebruik moeten kosten toch niet meer als 2mb toch?
Afgerond naar boven? Dat heb ik tegenwoordig ook met mijn T-mobile sim only, gewoon even online zijn, mailtjes apps status updates, beetje nieuws, hop: 1mb eraf.Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 00:06:
Ik heb het gevoel alsof mijn belbundel sneller slinkt dan zou moeten zijn.
Wat zou een dagje licht what's app gebruik moeten kosten toch niet meer als 2mb toch?
Vorige maand ben ik de gehele plaza afgelopen, maar geen machine meer gevonden. Dus ik ben er zeker van dat deze er niet meer staatXanderDrake schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 17:35:
[...]
Dus ook niet bij de La Place? Hij stond iig niet bij de perrons.

Er wordt maar tot 100kb afgerond. Afgelopen maand had ik volgens factuur 237MB gebruikt, mijn Android zegt 236MB. Dus volgens mij maakt het niet zoveel uitXanderDrake schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 08:24:
[...]
Afgerond naar boven? Dat heb ik tegenwoordig ook met mijn T-mobile sim only, gewoon even online zijn, mailtjes apps status updates, beetje nieuws, hop: 1mb eraf.
Heb je vergeleken wat een goedkoop abonnement + een jaar lang roodstaan voor € 700 kost tegenover een abo + HTC One? Goede kans dat het eerste goedkoper is (wel goed je gebruik inschatten zodat je niet boven de bundel komt bij de tweede constructie.) Hoewel het soms juist andersom is: je weet het nooit met die duivelse telecom-industrie.Jazco2nd schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 11:24:
yep idd zit er alleen mee dat de aanschafprijs van de HTC One te hoog is voor mij en dus wel graag die kosten wil spreiden over het jaar... toch maar (voor het eerst in 8 jaar) een abo icm toestel..
[ Voor 7% gewijzigd door Cerberus_tm op 27-03-2013 20:39 ]
Nou ik zou hier 103MB gebruikt hebben volgens HN. Mijn telefoon zegt 90.05MB dat is toch een redelijk ruime afronding zou ik zeggen. Jammer dat ze in de app niet over minuten praten maar over geld. Beetje on overzichtelijk. maar goed ze hebben eindelijk een functionele app chappooo!H92! schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 14:54:
[...]
Er wordt maar tot 100kb afgerond. Afgelopen maand had ik volgens factuur 237MB gebruikt, mijn Android zegt 236MB. Dus volgens mij maakt het niet zoveel uit
We krijgen op dit moment diverse meldingen dat op meerdere plaatsen in Nederland niet gebeld kan worden. Dit wordt moment onderzocht. We willen je vragen je melding hierover als een reactie op het bericht op onze Facebookpagina te plaatsen. Alvast bedankt.
Bericht van hun website: http://www.hollandsnieuwe.nl/klantenservice
Goed nieuws! Het probleem is opgelost. Door onderhoudswerkzaamheden in ons systeem kreeg je bij een aantal telefoontjes ‘fout bij verbinding’. Dit is ondertussen weer hersteld en je kunt gewoon weer bellen. Sorry als je hier last van hebt gehad en bedankt voor alle meldingen en voor ‘t geduld!
https://www.facebook.com/...ndsnieuwe/126261520811803
Verwijderd
zien er hetzelfde uit; als het maar werkt (met een ander kleurtje).
Heb ik ergens onder een steen gelegen? Ik kende wel Haroid, die bestaat al een jaar ofzo.Verwijderd schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:24:
Sinds kort? Die bestaat al sinds medio september 2011. Al die d-centralize apps
zien er hetzelfde uit; als het maar werkt (met een ander kleurtje).
Er staat iig een officiele gratis HollandsNieuwe app in de playstore, volgens de playstore is het de eerste versie en beschikbaar sinds 7 maart 2013...
nee zeker niet. Dit is de eerste officiële van HN zelf. Wellis waar gemaakt door D-centralize maar heel stabiel is het niet. hij heeft het afgelopen 2 dagen niet gedaan. Nu net pas zag ik dat er weer info was.GrowMyHair schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 15:59:
[...]
Heb ik ergens onder een steen gelegen? Ik kende wel Haroid, die bestaat al een jaar ofzo.
Er staat iig een officiele gratis HollandsNieuwe app in de playstore, volgens de playstore is het de eerste versie en beschikbaar sinds 7 maart 2013...
Tevens komt dat niet door de app. Maar om dat HN dan ook op mijn hollandsnieuwe geen data geeft.
Ik was rond 16:30 van plan om de HN275 24 maand af te sluiten voor 9,25, maar ik besloot nog even rond te kijken. Kwam ik op een website[1] die claimde dat er 35% korting zou zijn, en dat die aanbieding nog 6 dagen 23 uur en 55 minuten zou lopen (dit was 17:05). Duidelijk net begonnen. Ik F5 de HN website, nu kost hetzelfde abbonement 6,75. Da's toch lekker.
[1] http://www.dealdirect.nl/...campaign=Banner_Frontpage
Dit is volgens mij niets nieuws?boriz27 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:18:
Nu hogere korting op abbonementen, voor een week.
Ik was rond 16:30 van plan om de HN275 24 maand af te sluiten voor 9,25, maar ik besloot nog even rond te kijken. Kwam ik op een website\[1] die claimde dat er 35% korting zou zijn, en dat die aanbieding nog 6 dagen 23 uur en 55 minuten zou lopen (dit was 17:05). Duidelijk net begonnen. Ik F5 de HN website, nu kost hetzelfde abbonement 6,75. Da's toch lekker.
\[1] http://www.dealdirect.nl/...campaign=Banner_Frontpage
Die actie loopt al een half jaar ofzo, de aanbieding wordt telkens verlengd.boriz27 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:18:
Nu hogere korting op abbonementen, voor een week.
Ik was rond 16:30 van plan om de HN275 24 maand af te sluiten voor 9,25, maar ik besloot nog even rond te kijken. Kwam ik op een website\[1] die claimde dat er 35% korting zou zijn, en dat die aanbieding nog 6 dagen 23 uur en 55 minuten zou lopen (dit was 17:05). Duidelijk net begonnen. Ik F5 de HN website, nu kost hetzelfde abbonement 6,75. Da's toch lekker.
\[1] http://www.dealdirect.nl/...campaign=Banner_Frontpage
Klopt het dat je met HN alleen maar op 3G netwerk komt en niet op het H(SDPA) netwerk (wat ik bij Vodafone wel had)?
Was nieuw voor mij. Maar pardon als dit al gepost was.
Bij mij (Hollands Nieuwe) staat er altijd een H, en ik meet daadwerkelijke snelheden tot wel 8 Mbps of zo. Meestal sneller dan T-Mobile, wat ik hiervóór had. Er zijn alleen wat plaatsen in Amsterdem Centrum en Oud West waar ik meestal eerder 0,2 Mbps haal sinds een paar maanden, ook al staat er H zoals altijd; maar dat is altijd op dezelfde plaatsen, en buiten Amsterdam heb ik tot nu toe overal eigenlijk hoge snelheden, en beter bereik dan met T-Mobile. En met mijn pre-paidkaartje van Vodafone krijg ik dezelfde lage snelheden op dezelfde plaatsen.H92! schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:53:
[...]
Die actie loopt al een half jaar ofzo, de aanbieding wordt telkens verlengd.
Klopt het dat je met HN alleen maar op 3G netwerk komt en niet op het H(SDPA) netwerk (wat ik bij Vodafone wel had)?
[ Voor 7% gewijzigd door Cerberus_tm op 04-04-2013 03:12 ]
Maakt niet uit...je kunt het ook alleen weten als je al eens eerder op Deal Direct hebt gekeken!boriz27 schreef op woensdag 03 april 2013 @ 21:11:
[...]
Was nieuw voor mij. Maar pardon als dit al gepost was.
Merk trouwens op dat de korting op de Internetbundel 50 % is als je via HN zelf bestelt (eerste cookies leegmaken, anders blijft de korting van DD staan). Ik weet eigenlijk niet wat uiteindelijk goedkoper is.
De DD deal, want die bied 275 plus 500MB voor 13,25 en als je via HN zelf doet is het 14,25.Cerberus_tm schreef op donderdag 04 april 2013 @ 03:14:
[...]
Maakt niet uit...je kunt het ook alleen weten als je al eens eerder op Deal Direct hebt gekeken!
Merk trouwens op dat de korting op de Internetbundel 50 % is als je via HN zelf bestelt (eerste cookies leegmaken, anders blijft de korting van DD staan). Ik weet eigenlijk niet wat uiteindelijk goedkoper is.
Maar die 500MB heb ik niet nodig, ik gebruik niet zoveel MB's want thuis, bij veel vrienden, bij de sportclub en op de universiteit Wifi.
Dat is raar, hier nog nooit een H zien staan. Wat zijn jouw APN instellingen? Ik heb namelijk MCN op 07 (ipv 04 op HN site) staan omdat ik dat niet veranderd kreeg.Cerberus_tm schreef op donderdag 04 april 2013 @ 03:10:
[...]
Bij mij (Hollands Nieuwe) staat er altijd een H, en ik meet daadwerkelijke snelheden tot wel 8 Mbps of zo. Meestal sneller dan T-Mobile, wat ik hiervóór had. Er zijn alleen wat plaatsen in Amsterdem Centrum en Oud West waar ik meestal eerder 0,2 Mbps haal sinds een paar maanden, ook al staat er H zoals altijd; maar dat is altijd op dezelfde plaatsen, en buiten Amsterdam heb ik tot nu toe overal eigenlijk hoge snelheden, en beter bereik dan met T-Mobile. En met mijn pre-paidkaartje van Vodafone krijg ik dezelfde lage snelheden op dezelfde plaatsen.
Lijkt me dat daaruit volgt dat je als HN gebruiker geen gebruik kan maken van Dual carrier HSDPA+ ( zie ook deze link voor de vodafone introductie daarvan.
MNC 04 inderdaad, MCC 204 (Galaxy Nexus). Wat voor snelheden haal jij normaliter dan?H92! schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:40:
[...]
Dat is raar, hier nog nooit een H zien staan. Wat zijn jouw APN instellingen? Ik heb namelijk MCN op 07 (ipv 04 op HN site) staan omdat ik dat niet veranderd kreeg.
[ Voor 8% gewijzigd door Cerberus_tm op 04-04-2013 15:27 ]
Voor Thoorn en dergelijke diensten is dit topic: Sparen/verdienen met je beltegoed: Ervaringen & Discussie