Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

yannickie111 schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:45:
[b]Ik zou de TS nog graag een keer uitbreiden met foto's van alle modellen.
Ja ok de VT30 staat er al, maar nog niet de 65 inch ;)

Het begon allemaal met dit topic. Mede dankzij jullie advies en posts in dit topic ziet het er nu uit zoals op onderstaande foto's. Ik wil jullie daar allemaal voor bedanken.

TX-P65VT30E

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DmZEmeQGGkFD8bO28QtGeQCe/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/aRpNw4Zee6bEtyMtIH6Va6Yh/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/b5QVbbR7zDHLDbDCz8v6FXz9/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nEiWey0HOtQrB8QIgLxdxafV/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:14
Barca schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:04:
[...]

Het begon allemaal met dit topic. Mede dankzij jullie advies en posts in dit topic ziet het er nu uit zoals op onderstaande foto's. Ik wil jullie daar allemaal voor bedanken.

TX-P65VT30E

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ik heb 2 foto's ervan toegvoegd aan de TS. En voel je maar vereerd, want ik heb er 2 andere voor weggehaald;) Die staan nog wel gewoon in mijn fotoalbum hoor
Anders werden het meer dan 12 foto's. dus meer dan 2 rijen, is niet mooi...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:29
Ook hier een succesvolle installatie van de 1.520 firmware en ongelofelijk maar waar, de FBr's zijn weg in THX en professional mode (andere modi nog niet getest). Erg erg goed nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDarkForce
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 19:08
Ik heb vandaag ook mijn 3D Bluray van Avatar binnen gekregen:)

Vrijdagavond een mailtje gestuurd en dus vandaag al binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik ben vandaag even langs de Mediamarkt gegaan en zag de VT20 daar ook staan, 1300 euro. Ik vroeg aan de verkoper of er iets aan die prijs was te doen aangezien twee online shops hem voor onder de 1300 hebben. Maar helaas..het ging niet door. Hij vond de prijzen van Redcoon en Plattetv echt goedkoop ook. Hij zei alleen wel dat als het buitenlandse tvs zijn, het problemen kan geven met ziggo enzo...maar dat boeit mij niks, want ik kijk nooit tv.

Moet nog wel even uitzoeken bij welke winkel ik hem zal bestellen, Redcoon is het goedkoopst, maar ze lijken niet zo snel als Plattetv te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 19:36
devilsnight schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 01:03:
Ik ben vandaag even langs de Mediamarkt gegaan en zag de VT20 daar ook staan, 1300 euro. Ik vroeg aan de verkoper of er iets aan die prijs was te doen aangezien twee online shops hem voor onder de 1300 hebben. Maar helaas..het ging niet door. Hij vond de prijzen van Redcoon en Plattetv echt goedkoop ook. Hij zei alleen wel dat als het buitenlandse tvs zijn, het problemen kan geven met ziggo enzo...maar dat boeit mij niks, want ik kijk nooit tv.

Moet nog wel even uitzoeken bij welke winkel ik hem zal bestellen, Redcoon is het goedkoopst, maar ze lijken niet zo snel als Plattetv te kunnen leveren.
wat een lul verhaal weer van de MM. als je het E model koopt maakt dat weinig uit dat die uit duitsland komt oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
De pannenkoeken van de BCC in Oosterhout wilde mij het zelfde wijsmaken, het werd op den duur zo erg dat er 3 verkopers om me heen stonden die mij wijs probeerde te maken dat als het niet van de officiële nederlandse Panasonic importeur afkwam dat Panasonic dan mij ook geen garantie kon geven.
Ben maar gewoon netjes weg gegaan om er nooit meer terug te komen.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Frank Martin schreef op maandag 20 juni 2011 @ 10:14:
Hoe presteert de G30 in een ruimte waar veel omgevingslicht aanwezig is? Kun je stellen dat LCD-tv's in dergelijke omgevingen inherent beter presteren?
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:47:
De pannenkoeken van de BCC in Oosterhout wilde mij het zelfde wijsmaken, het werd op den duur zo erg dat er 3 verkopers om me heen stonden die mij wijs probeerde te maken dat als het niet van de officiële nederlandse Panasonic importeur afkwam dat Panasonic dan mij ook geen garantie kon geven.
Ze voelen natuurlijk de hete adem van de online prijsvechters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
het is wel zo dat de lcd bij veel licht een beter (veller) beeld geeft. Als ik overdag naar mijn v20 kijk dan is het soms wel wel lastig zien door al het licht.

vergelijk het met je oude CRT in een kamer waar de zon op staat

[ Voor 9% gewijzigd door matty___ op 22-06-2011 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
matty___ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:14:
[...]

het is wel zo dat de lcd bij veel licht een beter (veller) beeld geeft. Als ik overdag naar mijn v20 kijk dan is het soms wel wel lastig zien door al het licht.

vergelijk het met je oude CRT in een kamer waar de zon op staat
Wat mij met mijn zoektocht is opgevallen is dat de grote jongens en online prijsvechters geen scherpere prijzen kunnen aanbieden dan de sommige "kleine" elektronica speciaal zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Gisteravond liet ik trots de nieuwe VT30 aan m'n zwager zien die er ook een heeft besteld. Ik liet op de tv toen ook even de break-in images/kleurafbeeldingen zien. Bij het groene scherm zag ik daar plots duidelijk het RTL logo linksboven in beeld!! AAAAARRRRRGGGHHHHH!!
Tijdens het gewoon tv/film kijken is het niet te zien, maar bij de groene schermen is het duidelijk zichtbaar.

Vanacht de hele nacht de break-in images laten draaien, maar vanmorgen nog steeds het RTL logo in beeld.
Ik heb vanaf dag 1 de tv op THX mode staan en had voor het normaal gebruik ongeveer 48 uur die break-in images laten draaien.

Hoe krijg ik dat logo weer weg? Nog langer die break-in images laten draaien of de optie die de tv zelf biedt aanzetten (die witte balk over het scherm laten lopen)? Of heeft dat geen nut en staat het er na een tijdje RTL kijken gewoon weer. Ik ben bang dat het alleen maar erger wordt en ook tijdens gewoon tv kijken zichtbaar gaat worden..............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 18:08
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 08:47:
Earzz, toevallig uit Ohout Noord-Brabant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:39:
Damn! Gisteravond liet ik trots de nieuwe VT30 aan m'n zwager zien die er ook een heeft besteld. Ik liet op de tv toen ook even de break-in images/kleurafbeeldingen zien. Bij het groene scherm zag ik daar plots duidelijk het RTL logo linksboven in beeld!! AAAAARRRRRGGGHHHHH!!
Tijdens het gewoon tv/film kijken is het niet te zien, maar bij de groene schermen is het duidelijk zichtbaar.

Vanacht de hele nacht de break-in images laten draaien, maar vanmorgen nog steeds het RTL logo in beeld.
Ik heb vanaf dag 1 de tv op THX mode staan en had voor het normaal gebruik ongeveer 48 uur die break-in images laten draaien.

Hoe krijg ik dat logo weer weg? Nog langer die break-in images laten draaien of de optie die de tv zelf biedt aanzetten (die witte balk over het scherm laten lopen)? Of heeft dat geen nut en staat het er na een tijdje RTL kijken gewoon weer. Ik ben bang dat het alleen maar erger wordt en ook tijdens gewoon tv kijken zichtbaar gaat worden..............
dat trekt vanzelf wel weer weg. neem aan je niet 24/7 rtl4 zit te kijken. ga gewoon film kijken. en zet het contrast op 20 en zoom in zodat het logo niet zo goed te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:37:
Wat mij met mijn zoektocht is opgevallen is dat de grote jongens en online prijsvechters geen scherpere prijzen kunnen aanbieden dan de sommige "kleine" elektronica speciaal zaken.
Dat is vrij logisch. Men schept een precedent als ze de lagere prijs aanbieden. Met andere woorden, als de MediaMarkt (ik noem een dwarsstraat) iemand een TV verkoopt voor een internetprijs... staat dat over 10 minuten op internet. Dan gaan anderen daar aan refereren als ze bij de Mediamarkt een TV kopen. In feite maak je dan van de MM ook een online prijsvechter. En dat willen ze natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henrid
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 27-08 20:56
matty___ schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:41:
[...]

dat trekt vanzelf wel weer weg. neem aan je niet 24/7 rtl4 zit te kijken. ga gewoon film kijken. en zet het contrast op 20 en zoom in zodat het logo niet zo goed te zien is.
Bij mij staan er intussen zoveel logo's over elkaar vast in beeld, ook nog dubbel en verschoven door de beeldscan-instelling, dat je ze nauwelijks nog van elkaar kan onderscheiden en het probleem van ingebrande logo's zichzelf zo vanzelf oplost omdat de hele rechterbovenhoek een vage afwijkende vlek wordt. Ik ben voorzichtig geweest met helderheid/contrast zonder uren naar dezelfde zender te kijken, en dacht na een paar maand dat het langzaam beter werd, maar laatst viel me toch op dat het op grote afstand al overduidelijk spontaan (zonder te speuren) te zien was bij bepaalde achtergrondkleuren. Het (V20) lijkt na een jaar nog steeds gevoelig voor inbranden, en misschien is het wel exemplarisch, maar iedereen die hier schreef dat het retentie was heeft het toch mis gehad. Ach, over een paar jaar gaat m'n 50 inch vast wel verhuizen naar de slaapkamer, waarna ik een 70 inch in de kamer ga zetten zodra 3D zonder brilletjes bestaat, maar of het dan een Panasonic wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
henrid schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:08:
[...]

Bij mij staan er intussen zoveel logo's over elkaar vast in beeld, ook nog dubbel en verschoven door de beeldscan-instelling, dat je ze nauwelijks nog van elkaar kan onderscheiden en het probleem van ingebrande logo's zichzelf zo vanzelf oplost omdat de hele rechterbovenhoek een vage afwijkende vlek wordt. Ik ben voorzichtig geweest met helderheid/contrast zonder uren naar dezelfde zender te kijken, en dacht na een paar maand dat het langzaam beter werd, maar laatst viel me toch op dat het op grote afstand al overduidelijk spontaan (zonder te speuren) te zien was bij bepaalde achtergrondkleuren. Het (V20) lijkt na een jaar nog steeds gevoelig voor inbranden, en misschien is het wel exemplarisch, maar iedereen die hier schreef dat het retentie was heeft het toch mis gehad. Ach, over een paar jaar gaat m'n 50 inch vast wel verhuizen naar de slaapkamer, waarna ik een 70 inch in de kamer ga zetten zodra 3D zonder brilletjes bestaat, maar of het dan een Panasonic wordt...
het ned3 logo zat er na 30min ook al voor 2 dagen in het scherm maar dat is gewoon na paar dagen weer weggetrokken.
ik kijk wel regelmatig op 4:3 met grijs band links en rechts maar ik kan toch echt niets herkennen.

hoe het kan dat sommige modellen minder last hebben van dit probleem dan andere is mij ook niet helemaal duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
tim_heijt schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 09:41:
[...]

Earzz, toevallig uit Ohout Noord-Brabant?
Yep, helemaal.

@ ps2gamefreak

THX stand heeft de pixel omloop modus niet, daarom heb ik m met TV kijken gewoon op een licht aangepaste cinema stand staan.

Ik zelf heb wel last van groene spikkeltjes sneeuw, op donker beeld van dichtbij soms te zien.
Het schijnt dithering te zijn, ik ga er van uit dat het normaal is (hoop ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ja, LCD tv's presteren in een omgeving beter dan plasma's.
Als echt de zon flink naar binnen schijnt, kun je op een plasma moeite hebben om het beeld te zien.

In het donker is een plasma wel oneindig veel beter dan een LCD, kijkt veel rustiger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 10:22:
[...]

Yep, helemaal.

@ ps2gamefreak

THX stand heeft de pixel omloop modus niet, daarom heb ik m met TV kijken gewoon op een licht aangepaste cinema stand staan.

Ik zelf heb wel last van groene spikkeltjes sneeuw, op donker beeld van dichtbij soms te zien.
Het schijnt dithering te zijn, ik ga er van uit dat het normaal is (hoop ik).
Hm... dus met de Cinema mode zal je minder last van retentie hebben? Ik heb ook sinds begin THX staan. heb gelukkig nog geen retentie van logos gezien omdat ik nooit lang op 1 kanaal kijk (of ik kijk te weinig :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
330d schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:18:
[...]

Hm... dus met de Cinema mode zal je minder last van retentie hebben? Ik heb ook sinds begin THX staan. heb gelukkig nog geen retentie van logos gezien omdat ik nooit lang op 1 kanaal kijk (of ik kijk te weinig :P)
Volgens mij niet, heeft (naar mijn idee) meer te maken met de hoogte van het contrast. Bij mij wordt er eigenlijk alleen maar RTL4 gekeken, het contrast staat hier op 10. Op de hdd recorder (waar alleen opgenomen soaps worden bekeken (van RTL4)) staat het contrast ook op 10. Films en series (via XBMC) staan op 36. 2 à 3 keer in de maand laat ik een breakin dvd lopen, deze heeft het contrast op 60 staan. :P Breakin afbeeldingen doe ik niet, omdat op het SD kanaal het contrast niet aangepast kan worden. Daarnaast druk ik het RTL4 logo zoveel mogelijk buiten beeld, zeker de eerste 1000 uur.

Resultaat: geen logo wat zo op het eerste oog opvalt. Indien ik een uniforme kleur op het scherm heb, met name grijs, dan kan ik in de hoeken de contouren wel zien. Maar tijdens normaal gebruik valt dit, bij mij, niet op. Heb m'n lesje wel geleerd na dat bij de 1e TV wel een RTL4 logo was ingebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 14:29:
[...]

Ja, LCD tv's presteren in een omgeving beter dan plasma's.
Als echt de zon flink naar binnen schijnt, kun je op een plasma moeite hebben om het beeld te zien.

[...]
Weinig last van moet ik zeggen, terwijl mijn huiskamer toch een groot raam heeft op het zonnige zuid-westen waar de TV maar zo'n 2,5 meter vanaf staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
330d schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 15:18:
[...]

Dat zeg ik niet, ik wilde alleen maar zeggen dat de optie "pixelomloop" in de cinema modus wel beschikbaar is. De pixelomloop optie is er dus om het inbranden tegen te gaan, lijkt mij toch dat dat enigszins helpt.

@ r3v0ss

Is contrast op 10 niet enorm laag en ziet dat er überhaupt wel uit?
Ik heb mijn contrast gewoon op 30 staan, op de helft dus.
Mij is verteld om gewoon niet meer dan 50% contrast in te stellen tijdens de eerste 100 tot 200 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3v0ss
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-11-2021
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:40:
[...]
Mij is verteld om gewoon niet meer dan 50% contrast in te stellen tijdens de eerste 100 tot 200 uur.
Het valt mij 100% mee, en zoveel TV kijk ik niet (de vriendin echter wel, maar kijkt daar niet naar/geeft daar niet om). Ik kijk meer films en series via XBMC, en af en toe een game ertussendoor. Op die kanalen staat het contrast op 36 (op stand THX), en dat oogt prima. Voor normaal TV is 10 (of 15, nu weet ik het niet meer :P) voor mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
JunkO schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 16:51:
Zal als ik thuis kom 's wat foto's maken van m'n 42G20!
Nog niet thuis (geweest)? O-) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:09
Reactie van Panasinic nadat ik ook een mail had gestuurd betreffende Fluctuating Brightness.

Beste heer ,

Wij hebben uw mail met betrekking tot de update voor de VT30 serie in behandeling genomen en kunnen u hier het volgende over meedelen.

De betreffende update is beschikbaar voor de modellen uit de VT30-serie welke door Panasonic op de Nederlandse markt gebracht worden. Echter, aangezien deze update moet worden uitgevoerd door onze service-partner, is deze niet vrij toegankelijk.

Indien u onderstaande gegevens via een reply op deze mail aan ons doorgeeft, zullen wij deze aanvraag in behandeling nemen en contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.

Benodigde gegevens:
- naam/adres/telefoonnummer
- model- en serienummer tv
- datum van aankoop
- naam van dealer waar tv is aangeschaft
- storingsmelding

Wij hopen u tot zover voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Panasonic Info Centre

Heb inmiddels met succes de update zelf gedaan.Tot nu toe geen Fbr's meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 16:40:
[...]

Dat zeg ik niet, ik wilde alleen maar zeggen dat de optie "pixelomloop" in de cinema modus wel beschikbaar is. De pixelomloop optie is er dus om het inbranden tegen te gaan, lijkt mij toch dat dat enigszins helpt.

@ r3v0ss

Huh, bedoel je die zwarte balk die van links naar rechts loopt? Die kan ik ook instellen en ik heb m op THX mode, of is dat weer wat anders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

330d schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:22:
[...]

Huh, bedoel je die zwarte balk die van links naar rechts loopt? Die kan ik ook instellen en ik heb m op THX mode, of is dat weer wat anders??
Dat is inderdaad de 'pixel-omloop' Die gebruik je een paar uur als je scherm ingebrand is.
kimone66 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:21:
Reactie van Panasinic nadat ik ook een mail had gestuurd betreffende Fluctuating Brightness.

Beste heer ,

Wij hebben uw mail met betrekking tot de update voor de VT30 serie in behandeling genomen en kunnen u hier het volgende over meedelen.

[..]

Met vriendelijke groet,
Panasonic Info Centre

Zelde mail hier ook ontvangen. Ga het zo nog eens proberen met die 1.520 op een brandnieuw SD-kaartje. Lukt het me dan niet, dan laat ik ze wel langskomen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2011 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Jullie hebben t beide fout, die optie die jullie bedoelen heet gewoon schuifbalk.
Zet de TV maar in een niet THX stand en dan zal je zien dat de pixelomloop functie beschikbaar is, dan zit hij direkt boven de schuifbalk optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixelomloop zit niet bij THX, daar heb je gelijk in. In de ander modi wel, en pixel-omloop is bedoeld om je scherm weer te de-branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimone66
  • Laatst online: 12:09
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:26:

[...]

Zelde mail hier ook ontvangen. Ga het zo nog eens proberen met die 1.520 op een brandnieuw SD-kaartje. Lukt het me dan niet, dan laat ik ze wel langskomen.
Probeer eens met een usb stick.Bij mij lukte dat direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:53:
Pixelomloop zit niet bij THX, daar heb je gelijk in. In de ander modi wel, en pixel-omloop is bedoeld om je scherm weer te de-branden.
Ok, had er niet bij stil gestaan. Dus je hebt die pixelomloop en de schuifbalk manier om te de-branden. Vanavond even kijken.

Edit:
zie het al (online gebruiksaanwijzing), idd 2 aparte functies. Die pixelomloop moet je op auto zetten? Wel vreemd dat het niet onder THX kan.

[ Voor 16% gewijzigd door 330d op 22-06-2011 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

kimone66 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 17:21:

Beste heer ,

De betreffende update is beschikbaar voor de modellen uit de VT30-serie welke door Panasonic op de Nederlandse markt gebracht worden. Echter, aangezien deze update moet worden uitgevoerd door onze service-partner, is deze niet vrij toegankelijk.

Indien u onderstaande gegevens via een reply op deze mail aan ons doorgeeft, zullen wij deze aanvraag in behandeling nemen en contact met u opnemen voor het maken van een afspraak.

Benodigde gegevens:
- naam/adres/telefoonnummer
- model- en serienummer tv
- datum van aankoop
- naam van dealer waar tv is aangeschaft
- storingsmelding

Wij hopen u tot zover voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Panasonic Info Centre

Wat een onzin zich.... 8)7

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:04

mr.paaJ

generatie cmd+z

Misschien is de firmware nog in een beta-fase? Anders is het inderdaad erg raar.

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
Dat wel, maar heb even geen camera tot m'n beschikking kwam ik achter... :+ Foto's gemaakt met m'n Desire HD zit je waarschijnlijk niet op te wachten. ;)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Ook zelfde reactie van Panasonic gehad. Maar alles draait inmiddels al met succes! No more FBr's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:48

psy

Barca schreef op dinsdag 21 juni 2011 @ 22:04:
[...]

TX-P65VT30E

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Mooi gedaan hoor! Zo op deze foto's lijkt 65 inch nog niet eens zo heel groot. Less = more blijkt maar weer.
Zal wel fijn kijken. Zeker met zo'n forse kijkafstand (5,3 m als ik je plattegrond zo bekijk) is het slim dat je een grote maat hebt gepakt. Ik ken genoeg woonkamers waar eigenlijk een "te kleine" tv staat en dat is eigenlijk best jammer.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
JunkO schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 19:30:
[...]

Dat wel, maar heb even geen camera tot m'n beschikking kwam ik achter... :+ Foto's gemaakt met m'n Desire HD zit je waarschijnlijk niet op te wachten. ;)
Maakt best goede foto's hoor, een Desire HD, heb die zelf ook.
Maar doe maar rustig aan hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Iedereen die al geflashed heeft dezelfde foutmelding gekregen met het v1-520.zip bestandje uitpakken?
Ik ga het zelf nog niet doen, wacht eerst wel even tot dat Panasonic m officieel uit brengt.
Mocht dat niet gebeuren dan doe ik het alsnog zelf vandaar dat ik het even wilde weten dat die fout melding normaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:35:
Iedereen die al geflashed heeft dezelfde foutmelding gekregen met het v1-520.zip bestandje uitpakken?
Ik ga het zelf nog niet doen, wacht eerst wel even tot dat Panasonic m officieel uit brengt.
Mocht dat niet gebeuren dan doe ik het alsnog zelf vandaar dat ik het even wilde weten dat die fout melding normaal is.
Om welk bestandje gaat het precies?
Dan kan ik een linkje eventueel in de TS zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Het is om de VT30E te flashen naar de 1.520 FW.

http://www.highdefjunkies...hread&p=248232#post248232

De FW is hier vandaan te krijgen, let op dit is op eigen risico!
Zeg het toch maar even voor de zekerheid.

http://www.multiupload.com/OSYJKEGFRK

[ Voor 8% gewijzigd door Earzz op 22-06-2011 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 20:51:
Het is om de VT30E te flashen naar de 1.520 FW.

http://www.highdefjunkies...hread&p=248232#post248232

De FW is hier vandaan te krijgen, let op dit is op eigen risico!
Zeg het toch maar even voor de zekerheid.

http://www.multiupload.com/OSYJKEGFRK
Dat bestandje is maar een paar bytes? :?
Was hij niet veel groter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
yannickie111 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:05:
[...]

Dat bestandje is maar een paar bytes? :?
Was hij niet veel groter?
Je moet m downloaden met JDownloader, heel vaag om eerlijk te zijn.
Ik kende het programma nog niet.
Het uitgepakte SDDL.SEC bestand is nu bij mij 49,2 MB (51.634.864 bytes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Laatst online: 20:01
Die foutmelding tijdens het uitpakken schijnt er bij te horen, die kreeg ik ook. Verder niets aan de hand, op een USB stick gezet en in de tv. Draait nu alweer een dag zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:12:
[...]

Je moet m downloaden met JDownloader, heel vaag om eerlijk te zijn.
Ik kende het programma nog niet.
Het uitgepakte SDDL.SEC bestand is nu bij mij 49,2 MB (51.634.864 bytes).
Ik heb dat progje jdownloader geinstalleerd en weer weggedaan, vreemd ding :?

Zou iemand het hele bestandje (ongeveer 50MB dus) ergens kunnen uploaden, zodat er een linkje geplaatst kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Voor de wetenschap, ik heb vanavond de optical out vanuit mijn tv naar de onkyo gedaan en de tv geeft DD5.1 en DTS gewoon weer terug aan de versterker. Je kunt zelfs de delay nog extra inregelen op de tv. Handig voor viera cast etc.

Is er al iemand flink bezig geweest met films kijken via DNLA? Ik vind de player van de pana matig, ik kan nergens voor ondertiteling of verschillende audiosporen kiezen, of kijk ik ergens overheen?

Morgen ook maar aan de flash denk ik ;-) Wel enorm goed nieuws, als dit is opgelost houden we wel heel weinig minpunten over!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
yannickie111 schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:17:
[...]

Ik heb dat progje jdownloader geinstalleerd en weer weggedaan, vreemd ding :?

Zou iemand het hele bestandje (ongeveer 50MB dus) ergens kunnen uploaden, zodat er een linkje geplaatst kan worden?
Ik heb hier wel even een tijdelijke link, ik haal m wel voor het weekend er weer af dus als iemand anders m wil plaatsen heel graag.

http://dl.dropbox.com/u/1...%20VT30E%201.520%20FW.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 16:41
Super.. _/-\o_

Heb ik dat vast als de VT30 na de vakantie binnen komt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:07:
[...]

Ik heb hier wel even een tijdelijke link, ik haal m wel voor het weekend er weer af dus als iemand anders m wil plaatsen heel graag.

Ik heb hem gedownload en in mijn dropbox gezet. Cia mijn telefoon haha.
Zal straks een link plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOwnage schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 21:24:
Die foutmelding tijdens het uitpakken schijnt er bij te horen, die kreeg ik ook. Verder niets aan de hand, op een USB stick gezet en in de tv. Draait nu alweer een dag zonder problemen.
Blijf het hier maar raar vinden! Ik krijg bij alle bestanden die ik al opgehaald heb steeds de melding:

Kan het bestand niet lezen. Controleer het bestand op de mediadrager AUB. (0002)

Diverse usb-sticks en poorten geprobeerd. Ook via sd-kaart dezelfde melding...Je zou bijna gaan denken dat er iets is geblokkeerd in het service-menu. Maar goed, ik laat wel een service monteur langskomen om het te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
Persoonlijk wacht ik nog even met de update, ik denk dat hij binnen een maandje gewoon via de TV zelf te updaten is.
Ik zie de fluctuating brightness wel maar ik vind het niet zo heel storend, maar ik zie het in de toekomst wel graag opgelost worden.
Mocht dat niet gebeuren dan laat ik wel een monteur komen of flash ik m zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohammer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-12-2023
Earzz schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 23:07:
[...]

Bedankt voor de link met de software,ik had het via webinstaller geprobeert maar was niet gelukt.
Proggie op de USB stick gezet en in de tv gedaan hij komt vanzelf met de update.

Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/7048/cimg3017m.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door yohammer op 23-06-2011 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2011 @ 22:20:
[...]

Ik heb dit vorig jaar gehad met een G20 model. 3x nieuwe gehad en uiteindelijk mijn geld terug. Sprak dit jaar bij toeval een monteur van E-care die Panasonics repareert. Ik vroeg of hij veel problemen heeft met de plasma's van panasonic. Hij zei dat hij weinig problemen kent, maar wel dat er een probleem met een buzzz is.... Ze weten wat het veroorzaakt en ze kunnen dit geluid beperken door er iets op te spuiten. Ik weet alleen niet meer wat.
Misschien heb je hier wat aan.
Wel teleurstellend dat Panasonic niets heeft gedaan aan de buzzz, terwijl er genoeg klachten over zijn geweest.
Er is zojuist iemand van E-Care langsgeweest ivm de buzz van mijn ST30. Hij kende geen problemen met het buzz-geluid en stelde dat ze dit allemaal maken. Vooral de 20-serie volgens hem, maar de nieuwe doen het niet meer. En er wordt nooit iets aan gedaan, omgeruild danwel reparatie. Gebruikerservaringen op internet spreken dit tegen, maar de monteur was met niets bekend. Ik vind het wel vervelend, heb echt het gevoel dat mijn exemplaar teveel buzz geluid producteert: het is op bijna 5m nog door het journaal heen te horen! Maar even kijken wat ik nu kan doen, ben bang dat ik ben overgeleverd aan de coulantie van de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimmyNL schreef op woensdag 22 juni 2011 @ 22:57:

Is er al iemand flink bezig geweest met films kijken via DNLA? Ik vind de player van de pana matig, ik kan nergens voor ondertiteling of verschillende audiosporen kiezen, of kijk ik ergens overheen?
Wat ik van Usenet haal in X264 mkv, speelt de mediaplayer af evenals AVC m4a, met options kun je audio- en ondertiteling kiezen, mits die in de container zitten uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Earzz schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 11:48:
Persoonlijk wacht ik nog even met de update, ik denk dat hij binnen een maandje gewoon via de TV zelf te updaten is.
Ik zie de fluctuating brightness wel maar ik vind het niet zo heel storend, maar ik zie het in de toekomst wel graag opgelost worden.
Mocht dat niet gebeuren dan laat ik wel een monteur komen of flash ik m zelf wel.
Misschien ben, en denk ik wel erg simpel.. 8) Maar die FB's komen die gewoon niet omdat in de geavanceerde instellingen, 'filmritmedetectie' [Maakt de beelden van een filmbron automatisch helder, dus ook donker?!] op aan staat?

Zelf heb ik eerlijk geen last van FB's, heb wel alle beeldverbeteraars in de settings/geavanceerde settings op uit staan! Dat ik wil flashen, is alleen maar omdat ik FW-flash-g*** ben.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Ik heb een deel over het flashen toegvoegd aan de TS, ik hoop dat ik het goed (genieg) omschreven heb!

Firmware Update: VT30E te flashen naar de 1.520 FW
• Het bestandje om te flashen is hier (50MB) te vinden.
• Zet het firmware bestandje op een usb-stick of SD-kaart
• Stop hem in de tv en je ziet het volgende:
Flashen Panasonic VT30

Let Op: Dit flashen is op eigen risico! Het gaat meestal goed, maar er is altijd een kans(je) dat het fout gaat!

Dat linkje naar het bestand is van mijn dropbox, dus Earzz, je mag hem bij jou verwijderen als je wil, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:03:
Ik heb een deel over het flashen toegvoegd aan de TS, ik hoop dat ik het goed (genieg) omschreven heb!

Firmware Update: VT30E te flashen naar de 1.520 FW
• Het bestandje om te flashen is hier (50MB) te vinden.

Jullie mogen mij dus echt lekschieten ....Het bestand van jouw dropbox opgehaald op een usb-stick gezet, en nu is ie aan het updaten.....Klaar en hij werkt...FW 1.520, en zelfs de settings zijn behouden....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2011 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de firmware ook van toepassing op de GT-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en wie zou me willen helpen de juiste beeldinstellingen van de GT-30 mag ook uitgebreid

er zijn vast dat dat kunnen

vind het een mooie tv maar een ding vind ik slecht van panasonic,dat is dat ze niet eens 1 3d-bril hebben geleverd,terwijl je bij de goedkopere serie de STE wel een heel pakket kan krijgen

ik heb er wel een mail over gestuurd naar panasonic

misschien kunnen dat er meer doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:59:
en wie zou me willen helpen de juiste beeldinstellingen van de GT-30 mag ook uitgebreid

er zijn vast dat dat kunnen

vind het een mooie tv maar een ding vind ik slecht van panasonic,dat is dat ze niet eens 1 3d-bril hebben geleverd,terwijl je bij de goedkopere serie de STE wel een heel pakket kan krijgen

ik heb er wel een mail over gestuurd naar panasonic

misschien kunnen dat er meer doen
Welkom op GoT :w
Probeer je post te editten, in plaats van een tweede post te plaatsen. :)

De ST30 heeft ook geen 3D-brillen meegeleverd hoor, dit is alleen bij de VT30-serie zo, de duurste serie.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2lkZGN69zjY8Fpalb6PDREAt/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/lWtUQxj066JUF7cttuFj6hW4/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2PExX7zsmY7tzvbzvRy7khFI/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 15:23:
[...]

Jullie mogen mij dus echt lekschieten ....Het bestand van jouw dropbox opgehaald op een usb-stick gezet, en nu is ie aan het updaten.....Klaar en hij werkt...FW 1.520, en zelfs de settings zijn behouden....
Gefeliciteerd, eindelijk gelukt dus! Geniet van een FBr vrije Pana _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Champ
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-01-2024
yannickie111 schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:12:
[...]

De ST30 heeft ook geen 3D-brillen meegeleverd hoor, dit is alleen bij de VT30-serie zo, de duurste serie.
Hij zei ook niet dat je die erbij geleverd krijgt, maar dat je een heel pakket zou kunnen krijgen!

(zie de actie van de ST-serie op panasonic.nl)

The "real" Champ will always be The Champ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
The Champ schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:47:
[...]

Hij zei ook niet dat je die erbij geleverd krijgt, maar dat je een heel pakket zou kunnen krijgen!

(zie de actie van de ST-serie op panasonic.nl)
Oh, deze:

Ok, da's inderdaad wel vreemd, een veel goedkopere tv, en dan een pakket ter waarde van veel euro's (Blu-Ray 3D-speler, 2Brillen, avatar 3D) erbij krijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchOwnage schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 16:19:
[...]

Gefeliciteerd, eindelijk gelukt dus! Geniet van een FBr vrije Pana _/-\o_ :)
Gnagnagnagnagna....... :+

Maar had je dit nog gelezen? Misschien zien we ook wel iets wat gewoon een feature is die je uit kan zetten?

Verwijderd in "[Plasma] Panasonic 2010-2011 - alle series"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Volgens mij heeft die filmritmedetectie er niets mee te maken hoor. Ik heb dat uiteraard ook gewoon uitgezet in mijn zoektocht om die FBr te verminderen, maar dat was zonder resultaat. Of ik moet mij vreselijk vergist hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tekst als je m aan of uit zet, zegt: " Maakt de beelden van een filmbron automatisch helder"! Vandaar dat ik met die optie/opmerking kwam. Naja..ik zal de FB's die ik nog niet heb gezien gewoon in de gaten gaan houden..:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 17:05:
De tekst als je m aan of uit zet, zegt: " Maakt de beelden van een filmbron automatisch helder"! Vandaar dat ik met die optie/opmerking kwam. Naja..ik zal de FB's die ik nog niet heb gezien gewoon in de gaten gaan houden..:-)
Is gewoon een erg scheve vertaling van die Japanners, maar als ze erbij hadden gezet: correcte detectie van 3:2 en 2:2, welke ervoor zorgt dat filmmateriaal dat wordt uitgezonden op TV (50hrz) geen jaggies vertoond. Dan had niemand er wat van gesnapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar is het fbr ook te zien op de GT-30 of is dat alleen bij de VT-30

en als het zo is kan ik ook gebruik maken van de firmware update

en wat betreft het 3d pakket als je dan niks erbij geleverd krijg zou ik als panasonic de brillen wat goedkoper maken,zeker als je een gezin heb die uit 4 bestaat

4 brillen koop je bij een nieuwe G-30 plasma voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 18:32:
maar is het fbr ook te zien op de GT-30 of is dat alleen bij de VT-30

en als het zo is kan ik ook gebruik maken van de firmware update

en wat betreft het 3d pakket als je dan niks erbij geleverd krijg zou ik als panasonic de brillen wat goedkoper maken,zeker als je een gezin heb die uit 4 bestaat

4 brillen koop je bij een nieuwe G-30 plasma voor
1) Fbr is te zien op de gehele Panasonic 2011 lijn.
2) Met de GT30 kan je geen gebruik maken van deze update, omdat deze enkel voor de Europese VT30-serie is bedoeld.
3) Brillen zullen nog niet echt snel goedkoper worden is mijn schatting, gezien deze nog niet echt op hele grote massa schaal worden geproduceerd (in de zin van, jouw buurman heeft vast niet een 3D TV hangen).
Daarnaast denk ik dat deze 3D techniek een tussenvorm zal zijn en zal het pas echt mainstream zijn/worden als er 1 uniform/universeel 3D systeem is (of dat nu met of zonder brillen is dat laat ik even in het midden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ik heb mijn huidige plasma zojuist verkocht en dit betekent dat ik inprincipe nu gewoon de TX-P50VT20 kan bestellen bij Redcoon, en dat ga ik dus ook zeker doen :)

Ik moet de eerste tijd zeker de contrast niet al te hoog zetten he? Dit weet ik nog wel van mijn Samsung plasma, dat ik hoge contrast settings moest vermijden en ook de dynamic setting niet gebruiken. Of is dit onderhand al anders geworden en kan ik gerust de contrast hoger zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieker
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-07 15:42
Ik heb nu sinds een maand de VT30 staan en ben echt énorm tevreden. Het enige dat niet volledig werkt is de ingebouwde mediaspeler. Deze ondersteunt blijkbaar niet al teveel formaten. Maar het ergste is dat die blijkbaar zelden tot nooit gaan zoeken naar nieuwe bestanden. Enorm irritant als ik een paar films toevoeg op mijn nas, en deze niet verschijnen in de mediaspeler. Iemand enig idee hoe ik die lijst kan refreshen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Nieker schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:21:
Ik heb nu sinds een maand de VT30 staan en ben echt énorm tevreden. Het enige dat niet volledig werkt is de ingebouwde mediaspeler. Deze ondersteunt blijkbaar niet al teveel formaten. Maar het ergste is dat die blijkbaar zelden tot nooit gaan zoeken naar nieuwe bestanden. Enorm irritant als ik een paar films toevoeg op mijn nas, en deze niet verschijnen in de mediaspeler. Iemand enig idee hoe ik die lijst kan refreshen?
Dat heb ik ook gezien, maar op mijn nas (iomega) kun je een forced database update draaien. Daarna staat alles ook in de lijst op de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
devilsnight schreef op donderdag 23 juni 2011 @ 19:09:
Ik heb mijn huidige plasma zojuist verkocht en dit betekent dat ik inprincipe nu gewoon de TX-P50VT20 kan bestellen bij Redcoon, en dat ga ik dus ook zeker doen :)

Ik moet de eerste tijd zeker de contrast niet al te hoog zetten he? Dit weet ik nog wel van mijn Samsung plasma, dat ik hoge contrast settings moest vermijden en ook de dynamic setting niet gebruiken. Of is dit onderhand al anders geworden en kan ik gerust de contrast hoger zetten?
- Contrast laag houden is altijd goed, met inspelen Ieerste 200-400uur) maar ook daarna. Verkleint gewoon de kans op echt inbranden, maar je zal ook minder snel last hebben van IR (Image Retention). Wel zal je overigens, als je Samsung plasma's gewend bent, met een Panasonic veel minder last hebben van IR en als je er al last van hebt is het eerder weer verdwenen. Op dit vlak scoort de Panasonic gewoon erg goed.
Daarnaast gewoon lekker op de professional 1 stand kijken met een contrast van 30 (midden/standaard) de eerste 200-400 uur, daarna kun je zonder problemen tot ongeveer contrast 45 zou ik aanraden. Prof1 is trouwens ongeveer hetzelfde als THX, enkel iets minder fel standaard (contrast 30 vs. 36).

- Inspelen kan je ook doen, wat helemaal ideaal is, met de inspeel DVD of Break-in images van deze website: http://www.eaprogramming.com/ . Het handigste is om de plaatjes gewoon op een USB stick te zetten, welke je aansluit op de VT30 en via het Viera Foto menu als een diavoorstelling laat lopen. Ik ben momenteel mijn nieuwe 50VT30 sinds dinsdag zo'n 10-12uur per dag aan het inspelen op deze manier. Waarom: omdat de phosfor cellen dan gelijkmatig inspelen/inbranden en je hierdoor later beter kunt ISF calibreren, maar ook minder last van IR en/of inbranders schijnt te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Ik heb een akkefietje. Ik heb zoals jullie hebben kunnen lezen alhier mijn 65" VT30 afgelopen zaterdag gehad. Vreemd genoeg lijkt het nu alsof beide 2 brillen het hebben begeven.

Als ik de bril aan doe werkt de 3d niet meteen. Op een gegeven moment kan je zien dat er een soort zwarte waas overheen komt in de bril zelf... en dan werkt de 3d. Het vreemde is dat die waas binnen een paar tellen weer weg gaat en dan werkt de 3d weer niet. De bril heeft 99% van de tijd als hij aan is, geen waas en dan werkt 3d dus niet. Wat nog vreemder is, is dat BEIDE brillen dit hebben.

Ik ben bang geweest dat mijn TV spoenk is alleen dat lijkt niet het geval, hij herkent het 3d signaal gewoon en hij stuurt vanuit zowel PC als Bluray wel een 3d signaal. Daarnaast kan ik zien dat het WEL werkt op het moment dat er dus zo'n zwarte waas over de bril heen gaat.

Ik heb ook gedacht aan de voeding van de brillen, maar die is in mijn ogen gewoon goed. Ik weet niet precies hoe je kan zien of de bril "vol zit"? Beide brillen zijn naar mijn mening goed opgeladen. Hoe werken die brillen nou precies; wanneer knippert een lampje/blijft hij continu branden etc.? Als ik hem op laad blijft hij continu branden gedurende een halve minuut ofzo en daarna gaat hij uit. Als hij aan staat knippert het lampje. Verder nog suggesties wat ik kan proberen?

[ Voor 9% gewijzigd door Barca op 24-06-2011 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 07:17:
Ik heb een akkefietje. Ik heb zoals jullie hebben kunnen lezen alhier mijn 65" VT30 afgelopen zaterdag gehad. Vreemd genoeg lijkt het nu alsof beide 2 brillen het hebben begeven.

Als ik de bril aan doe werkt de 3d niet meteen. Op een gegeven moment kan je zien dat er een soort zwarte waas overheen komt in de bril zelf... en dan werkt de 3d. Het vreemde is dat die waas binnen een paar tellen weer weg gaat en dan werkt de 3d weer niet. De bril heeft 99% van de tijd als hij aan is, geen waas en dan werkt 3d dus niet. Wat nog vreemder is, is dat BEIDE brillen dit hebben.

Ik ben bang geweest dat mijn TV spoenk is alleen dat lijkt niet het geval, hij herkent het 3d signaal gewoon en hij stuurt vanuit zowel PC als Bluray wel een 3d signaal. Daarnaast kan ik zien dat het WEL werkt op het moment dat er dus zo'n zwarte waas over de bril heen gaat.

Ik heb ook gedacht aan de voeding van de brillen, maar die is in mijn ogen gewoon goed. Ik weet niet precies hoe je kan zien of de bril "vol zit"? Beide brillen zijn naar mijn mening goed opgeladen. Hoe werken die brillen nou precies; wanneer knippert een lampje/blijft hij continu branden etc.? Als ik hem op laad blijft hij continu branden gedurende een halve minuut ofzo en daarna gaat hij uit. Als hij aan staat knippert het lampje. Verder nog suggesties wat ik kan proberen?
Als de batterij opgeladen is , gaat het rode lampje uit. Als je 3D kijkt knippert het rode lampje langzaam. Hij wordt niet echt zwart, maar wat donkerder. Misschien dat je uit het bereik van de sensor/zender op de tv komt, dan zal de bril weer wat lichter worden. Maximum afstand is meen ik zo n 3 meter. Test het nog eens, en doet ie het niet of slecht....garantie en RMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:13:
[...]

Als de batterij opgeladen is , gaat het rode lampje uit. Als je 3D kijkt knippert het rode lampje langzaam. Hij wordt niet echt zwart, maar wat donkerder. Misschien dat je uit het bereik van de sensor/zender op de tv komt, dan zal de bril weer wat lichter worden. Maximum afstand is meen ik zo n 3 meter. Test het nog eens, en doet ie het niet of slecht....garantie en RMA
Lekker dan, Barca zit een metertje of 5 van zn tv af :P
Maar is die afstand maar zo kort? Ik weet het niet meer, lijk me een beetje te weinig (even gebruiksaanwijzing induiken).
tim_heijt schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 00:28:
[...]

- Contrast laag houden is altijd goed, met inspelen Ieerste 200-400uur) maar ook daarna. Verkleint gewoon de kans op echt inbranden, maar je zal ook minder snel last hebben van IR (Image Retention). Wel zal je overigens, als je Samsung plasma's gewend bent, met een Panasonic veel minder last hebben van IR en als je er al last van hebt is het eerder weer verdwenen. Op dit vlak scoort de Panasonic gewoon erg goed.
Daarnaast gewoon lekker op de professional 1 stand kijken met een contrast van 30 (midden/standaard) de eerste 200-400 uur, daarna kun je zonder problemen tot ongeveer contrast 45 zou ik aanraden. Prof1 is trouwens ongeveer hetzelfde als THX, enkel iets minder fel standaard (contrast 30 vs. 36).
Ik vind persoonlijk 30 echt beetje te laag, heb het nu ook hoor daar niet van. Maar als ik de ecomode uitzet, dan is dit al een stuk lichter. Heeft iemand dit ook gedaan (tijdens inspelen).

[ Voor 43% gewijzigd door 330d op 24-06-2011 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

330d schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:39:
[...]

Lekker dan, Barca zit een metertje of 5 van zn tv af :P
Maar is die afstand maar zo kort? Ik weet het niet meer, lijk me een beetje te weinig (even gebruiksaanwijzing induiken).

[...]
Beknopte handleiding zegt 3.2 meter en de hoek +20 graden en - 20 graden. En er zal best wel wat rek inzitten. gewoon uitproberen of dichterbij gaan zitten.... 8)
330d schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 08:39:
[...]

[...]

Ik vind persoonlijk 30 echt beetje te laag, heb het nu ook hoor daar niet van. Maar als ik de ecomode uitzet, dan is dit al een stuk lichter. Heeft iemand dit ook gedaan (tijdens inspelen).
Ik heb deze settings overgenomen op Prof1

http://www.avforums.com/forums/14858701-post52.html

Ze waren volgens mij al eens eerder gepost. Vindt het er zelf wel erg strak uitzien met die settings.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:06:
Beknopte handleiding zegt 3.2 meter en de hoek +20 graden en - 20 graden. En er zal best wel wat rek inzitten. gewoon uitproberen of dichterbij gaan zitten.... 8)
Ik zit er zo'n 4,5 meter vanaf denk ik. De brillen deden het afgelopen zondag nog wel dus zijn van het ene op het andere moment ermee genokt. Maar kortom aan de afstand kan het dus niet liggen ze hebben het gewoon gedaan.

Edit:
Het Panasonic infocentre geeft aan dat ik een brilletje van een ander moet proberen op mijn TV. Het kan namelijk aan de sensor in de TV liggen, of aan de brilletjes. Als het aan de sensor in de TV ligt wordt gewoon de TV vervangen... als het aan de brillen ligt moet ik die opsturen naar Panasonic en krijg ik nieuwe.

Beetje rare situatie omdat ik dus aan een bril van iemand moet komen waar het wel werkt. Eigenlijk zou Panasonic langs moeten komen met een brilletje van hun om te testen. Maar goed... ik ken gelukkig iemand die zo vriendelijk is me uit de brand te helpen.

Ik hoop dat het niet aan de TV ligt hij hangt net zo netjes. :( Maar dat denk ik eerlijk gezegd niet, want als ik zeg maar die "zwarte gloed" over de brillen zie gaan... werkt het 3d ineens wel totdat dat na een paar seconden weer weg is.

[ Voor 45% gewijzigd door Barca op 24-06-2011 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
Dan kan het nog steeds aan de tv liggen. Als de IR zender in de tv niet goed is gaan de brillen niet knipperen (de zwarte gloed die je beschrijft). Aangezien je zegt dat beide het opeens niet meer deden lijkt me de kans nog groter dat het aan de tv ligt. Het is nu eenmaal waarschijnlijker dat één zender (de tv) stuk gaat dan dat er twee ontvangers (de brillen) tegelijk stuk gaan.

Of dat de ontvangst nét wel, nét niet goed genoeg is om het altijd te laten werken omdat je verder weg zit van de tv dan de specs aangeven. Heb je hetzelfde probleem als je wel binnen 3 meter van de tv gaat zitten?

Het kan zijn dat de afstand naar de tv waarop de bril werkt afhankelijk is van de mate waarin de batterij van de bril opgeladen is.

[ Voor 32% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 24-06-2011 11:23 ]

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim_Heijt

Welke van de 3 files heeft u op de USB stick geladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Dit ga je toch niet menen he. Hij is er gewoon niet meer bij Redcoon, gisteren nog wel, nu ineens niet meer. Staat ook niet meer op Kieskeurig. De TX-P50VT20 bedoel ik. Word ie dus verdomme nog duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

devilsnight schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:02:
Dit ga je toch niet menen he. Hij is er gewoon niet meer bij Redcoon, gisteren nog wel, nu ineens niet meer. Staat ook niet meer op Kieskeurig. De TX-P50VT20 bedoel ik. Word ie dus verdomme nog duurder.
Tja, dat krijg je van te lang wachten.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
fulgore schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:05:
[...]

Tja, dat krijg je van te lang wachten.
Kan er niks aan doen dat ik moet wachten op mijn loon...Plattetv heeft hem nog wel,maar ja..voor hoe lang. Ik stuur ze wel een mailtje. Redcoon heeft deze trouwens wel en dan voor 1111

Panasonic TX-PF50ST30

Maar dat is alweer een oudere toch? Ik zie op page one niet de PF50ST30 staan.

[ Voor 4% gewijzigd door devilsnight op 24-06-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
devilsnight schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:12:
[...]

Kan er niks aan doen dat ik moet wachten op mijn loon...Plattetv heeft hem nog wel,maar ja..voor hoe lang. Ik stuur ze wel een mailtje. Redcoon heeft deze trouwens wel en dan voor 1111

Panasonic TX-PF50ST30

Maar dat is alweer een oudere toch? Ik zie op page one niet de PF50ST30 staan.
Zie TS:

De ST30 is nieuwer dan de VT20

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2PExX7zsmY7tzvbzvRy7khFI/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5yUPZkKIvkSQ82ijyTDBa1Vh/full.jpg

Nieuwe != beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Oooh dus die is het wel? Waar staat die F voor dan? Want daardoor kwam ik ermee in de war...

En op redcoon is het een TX, niet TC. Ik heb geen idee wat dat uitmaakt, maar het leken mij verschillende types? In de reviews die ik op google vind krijgt ie ook niet echt megagoeie reviews, die VT20 wel kreeg.

[ Voor 53% gewijzigd door devilsnight op 24-06-2011 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
devilsnight schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:30:
Oooh dus die is het wel? Waar staat die F voor dan? Want daardoor kwam ik ermee in de war...

En op redcoon is het een TX, niet TC. Ik heb geen idee wat dat uitmaakt, maar het leken mij verschillende types? In de reviews die ik op google vind krijgt ie ook niet echt megagoeie reviews, die VT20 wel kreeg.
Volgens mij is alles dat op ST30 eindigt dezelfde tv (met natuurlijk het cijfer ervoor, 50,42 enz, wat het formaat aangeeft).
Zo heet de VT20 eigenlijk VT20e...

Volgens mij is dat verschil types nog wel een verschil in land of zoiets, maar het maakt niet uit welke je hebt. correct me if i'm wrong

Volgens mij is de VT20 beter dan de ST30, ondanks dat de ST30 nieuwer is.

De VT20 is echt het topmodel (uit 2010), maar de ST30 niet, daar zitten de G(T)30, en de VT30 series nog boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Maar je zei net 'Nieuwe = beter' :)

Ik had het trouwens over deze review

http://reviews.cnet.com/f...88.html?tag=mncolBtm;rnav

En dat gaat om de 42 inch,maar verder is het dezelfde ST30 lijkt me, hij komt er niet geweldig uit en de VT20 juist wel. Net wat je zegt, de VT20 is echt het topmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-08 16:51
!= betekent "is niet". ;)

[ Voor 4% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 24-06-2011 15:41 ]

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 09:06:

[...]

Ik heb deze settings overgenomen op Prof1

http://www.avforums.com/forums/14858701-post52.html

Ze waren volgens mij al eens eerder gepost. Vindt het er zelf wel erg strak uitzien met die settings.
Thanks ;) . Ik ga ze binnen enkele weken nog update n.a.v. de 1.520 firmware...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilsnight
Ah op die fiets, dat is een nieuwe voor mij :)

Denk dat ik gewoon maar 34 eurotjes meer betaal en dan de VT20 bij Plattetv.nl bestel.

[ Voor 18% gewijzigd door devilsnight op 24-06-2011 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van dit antwoord door Panasonic werd ik vandaag gebeld door een service-medewerker van Panasonic. Deze wou met mij een afspraak maken om de FW te komen updaten. Nadat ik hem uitgelegd had dat het flashen naar 1.520 mij inmiddels was gelukt stond hij er toch op om langs te komen en het e.e.a. toch te controleren, en het toestel te updaten naar de laatste versie. Vond het een beetje raar omdat ik net verteld had dat ik 1.520 er inmiddels op had staan. Na wat verder vragen, zei hij mij dat v1.521 beschikbaar was en dat hij deze kwam flashen... :)

Uiteraard nam ik dat aanbod onmiddellijk aan en vroeg nog verder naar die 1.520. Dat bleek een versie te zijn die niet officieel aangeboden wordt! De 1.521 zal tzt beschikbaar zijn via het netwerk of een download. Wanneer wist hij mij niet te vertellen. Ergo, wil je naar de 1.521 dan zal je echt contact met het servicecentrum op moeten nemen en een afspraak met hen maken. A.s. donderdag komt hij langs en ik zal dan een screener maken van mijn scherm met daarop 1.521...en nee! Het wordt geen photoshop.. >:)

Tevens heb ik een mail gestuurd voor wat betreft de kadootjes die ze nu gul uitdelen bij de ST-serie. Ook daar zijn ze bereidt een dosseurtje te sturen. Na opsturen van aankoopbon en je registreren bij Panasonic zullen ze nu Avatar3D toe sturen....

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 15:56:
Uiteraard nam ik dat aanbod onmiddellijk aan en vroeg nog verder naar die 1.520. Dat bleek een versie te zijn die niet officieel aangeboden wordt! De 1.521 zal tzt beschikbaar zijn via het netwerk of een download. Wanneer wist hij mij niet te vertellen. Ergo, wil je naar de 1.521 dan zal je echt contact met het servicecentrum op moeten nemen en een afspraak met hen maken. A.s. donderdag komt hij langs en ik zal dan een screener maken van mijn scherm met daarop 1.521...en nee! Het wordt geen photoshop.. >:)
Als je dan ff die gast naar de wc stuurt o.i.d. zijn usb-stick pakt, inhoud kopieert, en ergens online gooit, kunnen andere tweakers de update naar 1.521 ook doen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik een zeer innemend , lief, emphatisch mens ben, zal ik zeker proberen de man zover te krijgen dat hij misschien een kopie achterlaat... Ze komen van beneden de rivieren en ik heb nog wat tegoedbonnen van yab yum...oeps die is niet meer..:-) Maar ik ga het zeker proberen......niet de hoeren, maar de FW lospeuteren.

Trouwens de FB's is een hun bekend probleem, wat dan echt zou zijn verholpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-06-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poxie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10-03-2023
Weet iemand of de ST30 ook in grotere formaten dan 50 inch te bestellen is in Nederland?
Ik wil eigenlijk de 55 of 60 inch kopen. Zie ze wel op amazon.com bijvoorbeeld.

Zie:
http://www.amazon.com/Pan...TF8&qid=1308924666&sr=8-2

Zie:
http://www.amazon.com/Pan...TF8&qid=1308924666&sr=8-4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Interessant, dan zal ik het formulier ook maar in gaan vullen. Gelukkig het mailtje nog bewaard van Panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had het formulier afgelopen woensdag ingevuld, en werd dus vandaag gebeld. Gewoon doen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Heb het inderdaad zojuist doorgemailt. Ik vraag mij alleen af: die nieuwe 1.521 fw zal er toch niet voor gaan zorgen dat die FBr's weer terugkeren mag ik aannemen :9 ?. Zal toch wel gebaseerd zijn op 1.520? Want als eenmaal 1.521 er op staat, zal je niet meer terug kunnen naar een lagere versie neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.520 bestaat officieel niet. Mag er toch wel vanuit gaan dat 1.521 de officiele is waar de verbeteringen van 1.520 zijn verwerkt. Zelf denk ik dat die 1.520 aan die spanjaard is geleverd in een beta-versie opdat deze gast eens op zou houden met zeuren..:-) Die versie had ook nooit op het net terecht mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Zo denk ik er ook over inderdaad. Voordat die gast 1.521 erop gaat zetten zal ik hem er wél even op wijzen uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim_heijt
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juni 2011 @ 13:01:
Tim_Heijt

Welke van de 3 files heeft u op de USB stick geladen?
Voor het inspelen neem ik aan. Deze http://www.eaprogramming..../files/BreakIn_Images.zip

Gewoon upzippen en in de root van de USB stick, dan via photo player op de VT30 afspelen als diavoorstelling met herhaling op aan en alle beeldeffecten uit. Tijd tussen slides op 120 sec.

En zeg maar gerust "je" i.p.v. 'u" ;)
Pagina: 1 ... 18 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33723204#33723204">Hier vind je het service en hotelmenu</a>, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

<a href="http://www.eaprogramming.com/">En hier kan je een break-in dvd downloaden</a>, hiermee kan je je TV in laten inspelen.