Naar aanleiding van
dit antwoord door Panasonic werd ik vandaag gebeld door een service-medewerker van Panasonic. Deze wou met mij een afspraak maken om de FW te komen updaten. Nadat ik hem uitgelegd had dat het flashen naar 1.520 mij inmiddels was gelukt stond hij er toch op om langs te komen en het e.e.a. toch te controleren, en het toestel te updaten naar de laatste versie. Vond het een beetje raar omdat ik net verteld had dat ik 1.520 er inmiddels op had staan. Na wat verder vragen, zei hij mij dat
v1.521 beschikbaar was en dat hij deze kwam flashen...
Uiteraard nam ik dat aanbod onmiddellijk aan en vroeg nog verder naar die 1.520. Dat bleek een versie te zijn die niet officieel aangeboden wordt! De
1.521 zal tzt beschikbaar zijn via het netwerk of een download. Wanneer wist hij mij niet te vertellen. Ergo, wil je naar de 1.521 dan zal je echt contact met het servicecentrum op moeten nemen en een afspraak met hen maken. A.s. donderdag komt hij langs en ik zal dan een screener maken van mijn scherm met daarop 1.521...en nee! Het wordt geen photoshop..
Tevens heb ik een mail gestuurd voor wat betreft de kadootjes die ze nu gul uitdelen bij de ST-serie. Ook daar zijn ze bereidt een dosseurtje te sturen. Na opsturen van aankoopbon en je registreren bij Panasonic zullen ze nu Avatar3D toe sturen....
[
Voor 9% gewijzigd door
Verwijderd op 24-06-2011 16:02
]