Anoniem: 412806 schreef op woensdag 18 januari 2012 @ 14:49:
Gewoon doen wat Adlermann schrijft het is een kulargument je hebt toch de originele verpakking weliswaar gehavend maar so what dat ding gaat toch terug naar Panasonic die hebben dozen genoeg.
Het is qua beeld geweldig mits je geen problemen hebt ook hier al enkele VT30's versleten en ik ben er ook klaar mee NOOIT meer een plasma van Panasonic nooit verwacht dat ik dit ooit zou schrijven maar wat kan je een ellende hebben met dit toestel.
Je hoeft helemaal geen genoegen te nemen met een 'afschrijving' gewoon de toko in gebreke stellen en daarmee eis je je muntjes terug.
Wel dien je de toko de gelegenheid te geven om dit euvel te herstellen maar ik ben bang dat dit niet gaat lukken want je bent niet de enige die hier last van hebt.
De winkel had het constant over E-care, niks anders dan E-care, hun konden verder niks doen, behalve dan geld terug (mits dus dat alles zo goed als nieuw eruit zag). Ook begon hij dat ook al was dit niet meer een paar weken na de aankoop, was hij nog wel bereid mij mijn geld terug te geven. Maar als ik het goed begrijp van de consuwijzer site, maakt dat geen fuck uit, het is nog niet eens een jaar geleden, dus hij moet mij die optie sowieso geven. Maar de man deed net alsof hij iets speciaals deed, een gunst.
Heb het ook niet zomaar geaccepteerd aan de telefoon, ik vroeg door..ik zei...'maar dat is toch een gestoorde regel eigenlijk, je kunt niet verwachten dat iedereen de doos volledig intact bewaard en dat het zo goed als nieuw weer terug wordt gestuurd...wanneer het toch gelijk door naar Panasonic gaat, aangezien de tv defect is". Maar daar zei hij weinig tot niets op, het was nou eenmaal zo.
Mijn fout..dat moet ik dan wel zeggen, is toen vorig jaar september E-care hier was geweest en hadden gezegd dat ze niks konden doen op dit moment en dat ik van hun terug zou horen, dat ik de shop dit niet heb laten weten. Ik had hun dus moeten bellen erover, dat heb ik niet gedaan.
Als ik ga doen wat Addlermann aanraadde, dan moet ik er dus zelf voor zorgen dat de tv weer terugkomt bij de winkel. Dat zal al een probleem zijn, want ik heb geen auto, en hij past sowieso niet in een auto, een busje wel. Die zou ik dan moeten huren. Maar voordat ik dat doe, moet ik wel een brief hebben gestuurd naar de winkel, en ik neem aan dat zij er ook mee akkoord moeten gaan eerst om de aankoop te laten ontbinden?
Ik wacht sowieso de rest van de week wel af, kijken wat E-care precies gaat doen, wie weet krijg ik wel een andere Panasonic die wel gewoon normaal is, wellicht een ander type. Komt daar helemaal niks nuttigs van..dan moet ik helaas overgaan op de andere manier. Ik moet alleen wel weten wat ik aan het doen ben..dus kortom..
Nog één keer vragen aan de shop of ze echt niet ermee akkoord gaan om de VT30 terug te nemen, in een staat dat ie niet ongeopend eruit ziet. Aangezien hij toch direct naar Panny gaat...slaat fucking nergens op eigenlijk, laat staan dat er ook maar IETS van in de bon staan..niks. Is het antwoord nee....
- Brief sturen naar bedrijf dat ik de aankoop wil ontbinden
- Zij reageren (hopelijk voor de verandering) vrij snel erop en gaan akkoord/niet akkoord?
- Het bedrijf in gebreke stellen (geen idee hoe, maar daar kom ik wel uit denk ik)
- Zelf de VT30 terug brengen
- Geld terug halen?
Zoals je ziet is dit echt iets nieuws voor mij, dus ik heb echt geen idee. Ik blijf nog even rustig, het liefst zou ik dit alles willen vermijden...even afwachten wat E-care precies doet. Ik kan ze nog altijd zelf bellen morgen of vrijdag.
[
Voor 27% gewijzigd door
devilsnight op 18-01-2012 16:21
]