Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-09 22:10
Vandaag een email gekregen van Bult,Beeld & Geluid....... De 50VT30 is geleverd en ze gaan hem vandaag verzenden, hoop als alles goed gaat dat ik hem morgen kan uitpakken en ophangen!

PSN ID: RedrumNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
Mijn 50VT30 wordt volgende week donderdag geleverd via Fotobouw Arhem voor 1588 euro's incl. verzenden. Vanwaar die "lage prijs? Heb nog een 42v10 uit 2009 als inruil aangeboden :P

Man wat ben ik benieuwd naar al die 3D content die inmiddels op m'n HD staat te wachten.

[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 31-05-2011 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:38

mr.paaJ

generatie cmd+z

DutchOwnage schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:07:
Mijn 50VT30 wordt volgende week donderdag geleverd via Fotobouw Arhem voor 1588 euro's incl. verzenden. Vanwaar die "lage prijs? Heb nog een 42v10 uit 2009 als inruil aangeboden :P
Dat is wel jammer nu na dit weekend, die V10 was nog wel een stuk meer waard dan €200 via V&A :o

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Tja, waarschijnlijk had ik er via V&A of Marktplaats inderdaad nog wel wat meer kunnen vangen. Maar bij Fotobouw staat de 50vt30 zowiezo niet voor 1800 euro hoor. Ik vind het wel een redelijke deal, hoef ik ook niet te gaan lopen leuren met de V10. Bovendien plaats die zaak de tv netjes op de plek waar ie komt en sluit alles ook nog aan, in tegenstelling tot veel webshops die de doos in de gang zetten en tot ziens zeggen.

Alleen inderdaad wel een beetje jammer dat ik nog 9 hele dagen moet wachten :z

[ Voor 34% gewijzigd door DutchOwnage op 31-05-2011 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airbuddy
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-02 13:25
Iemand nog een dongle in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
İkke:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 01:30
airbuddy schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:25:
Iemand nog een dongle in de aanbieding?
Zie V&A, okio heeft er een: V&A aangeboden: Panasonic DY-WL10 Draadloze LAN adapter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
DutchOwnage schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:38:
Tja, waarschijnlijk had ik er via V&A of Marktplaats inderdaad nog wel wat meer kunnen vangen. Maar bij Fotobouw staat de 50vt30 zowiezo niet voor 1800 euro hoor. Ik vind het wel een redelijke deal, hoef ik ook niet te gaan lopen leuren met de V10. Bovendien plaats die zaak de tv netjes op de plek waar ie komt en sluit alles ook nog aan, in tegenstelling tot veel webshops die de doos in de gang zetten en tot ziens zeggen.

Alleen inderdaad wel een beetje jammer dat ik nog 9 hele dagen moet wachten :z
Dat is juist iets wat ik graag zelf wil doen, lekker beetje genieten en alles uitzoeken en aansluiten.....
en die 1800euro wat ik ervoor heb betaald lijkt zeker geen slechte deal tezijn geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 50VT30 is mij aangeboden voor 1689,- euro en incl. 5 jaar garantie en CI+ module van Ziggo voor 1887,- euro. Maar deze bestelling heb ik geannuleerd omdat ik vind dat er teveel problemen met de VT30 zijn die mij gaan storen. Deze prijs is me aangeboden door een winkel die is aangesloten bij electro world. Wil je het adres stuur een prive bericht of mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:36:
De 50VT30 is mij aangeboden voor 1689,- euro en incl. 5 jaar garantie en CI+ module van Ziggo voor 1887,- euro. Maar deze bestelling heb ik geannuleerd omdat ik vind dat er teveel problemen met de VT30 zijn die mij gaan storen. Deze prijs is me aangeboden door een winkel die is aangesloten bij electro world. Wil je het adres stuur een prive bericht of mail.
sjeesus altijd baas boven baas 8)7
Hoelang heb je de VT30 zelf gehad? en welke TV ga je nu kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Sony HX920 in bestelling staan is wel een stuk duurder helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:45
Vandaag de P50VT30 gekregen na weken van gezeur met de D7000 LED van Samsung. Eerste indrukken zijn goed. Maar heb nog meer tijd met de set nodig om echt een oordeel te vormen, mijn eerste indrukken van de Samsung waren namelijk ook goed. Maar zaken als scherm uniformiteit en de daarmee samenhangende banding is het in ieder geval alvast een verademing ten opzichte van de D7000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:51:
Ik heb de Sony HX920 in bestelling staan is wel een stuk duurder helaas.
Er is (helaas) geen perfecte tv. Ook de HX920 zal de bekende LCD problemen weer met zich mee brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:36
StealthyPeanut schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:59:
[...]

Er is (helaas) geen perfecte tv. Ook de HX920 zal de bekende LCD problemen weer met zich mee brengen.
volgens mij was de perfecte tv een pioneer kuro met als enig mankement de prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
Die pioneer's zijn niet meer tekoop, helaas.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met TV's maken?
En idd ik heb ook naar de HX920 gekeken maar vind ze veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:36
Niek-panna schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:58:
Die pioneer's zijn niet meer tekoop, helaas.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met TV's maken?
En idd ik heb ook naar de HX920 gekeken maar vind ze veel te duur.
Omdat de tv te duur waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
StealthyPeanut schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:59:
[...]

Heb ook lang over de HX920 zitten denken na het debacle met de D7000. Maar zoals hierboven genoemd is er geen perfecte TV, zo ook de VT30 niet. Maar voor 1000 euro minder kan ik wat makkelijker genoegen nemen met het niet perfect zijn van een TV.

So far so good wat de VT30 betreft. Gisteren Planet Earth gekeken en zag er erg gelikt uit. Het is altijd weer even wennen als je de zonnebank straling van een (ook al is ie bijgesteld naar beneden) van een LED gewend bent. De meeste modi lijken een wat groene tint over zicht te hebben maar dat zou met afstellen opgelost moeten kunnen worden. Nu op naar die eerste 150-200 uur en dan calibreren die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

matty___ schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:37:
volgens mij was de perfecte tv een pioneer kuro met als enig mankement de prijs
Ook een Kuro had enkele Panasonic mankementen dus dat zal best meevallen allemaal ;)

De ideale TV is wat mij betreft nog steeds of de Samsung CRT of de Sony CRT die ik heb gehad : Shadow Mask vs. Trinitron lijntjes :P

Alleen had ik toen opeens een HTPC met HDMI output... oops!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:28

icecreamfarmer

en het is

We zitten te dubben tussen een samsung en een panasonic vierra.
De samsung heeft meer internet opties en is er ook in kleinere maten. Wat raden jullie aan?

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel tussen de Panasonic P50VT20( €1150) of de P50GT30 (€1530)

Wil er max €1500 voor uit geven moet een 50" zijn , bij de VT20 zitten ook nog 2 3d brillen .

Iemand bekend of er qua beeld kwaliteit nog een verschil tussen deze 2 toestellen zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

icecreamfarmer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:59:
De samsung heeft meer internet opties en is er ook in kleinere maten. Wat raden jullie aan?
Neem de (voor jou) mooiste TV, en kijk eventueel voor extra internet/media functies naar bijv. een Blu Ray speler of Mediaspeler.
Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:01:
Ik twijfel tussen de Panasonic P50VT20( €1150) of de P50GT30 (€1530)
De VT20 moet in beeld nog net boven de GT30 zitten (ander filter voor beter zwart in lichtere ruimtes), is goedkoper en komt met de accessoires. Is dus de 'verstandige' keus... De GT30 ziet er wel veel strakker uit en dat is ook wat waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:43
icecreamfarmer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:59:
Ik zou zeggen de vierra, welke zit je precies aan te denken? Ik heb onlangs een vt30 gekocht en ik kan niet anders zeggen dat het een geweldig scherm is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:28

icecreamfarmer

en het is

JimmyNL schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:25:
[...]

Ik zou zeggen de vierra, welke zit je precies aan te denken? Ik heb onlangs een vt30 gekocht en ik kan niet anders zeggen dat het een geweldig scherm is!
de gt30 of de vt20 prijsrange moet rond de €1000 zitten

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Met beiden zit je sowieso goed... afweging van beeld + accessoires vs vormgeving. In 42" is Panasonic de enige serieuze optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Ik vind de GT30 ook een bijzonder goed toestel. Spreekt me ook meer aan qua design dan de vt20. Maar.... het gaat natuurlijk om het plaatje.

Ik ben nu twee dagen onderweg met de vt30 maar het lijkt wel alsof de beeldinstellingen steeds veranderen... Als de tv uit is geweest (niet van de spanning af) veranderen er beeld-instellingen. Ik kan hier nog niet de vinger op leggen en de handleiding is een beetje beknopt. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wordt er nou 1 3D bril meegeleverd met de VT30 of toch 2?En wat voor instellingen gebruiken de VT30 bezitters? Ik ben er één tegengekomen als volgt:

preset

Professional1
Contrast
35
Helderheid
+1
Kleur
30
Scherpte
3
Kleuren remasteren
Uit
Eco
Uit
P-NR
Uit
Gamma
2.2
Resolutieverbetering
Uit
16:9 Beeldscan
Uit
R-Versterking
-3
G-Versterking
-3
B-Versterking
+3
R-Blokkering
0
G-Blokkering
0
B-Blokkering
+1

http://www.3dtvmagazine.n...asonic-vt30-3d-plasma-tv/

[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 01-06-2011 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

2 brillen + wifi dongle.

Hou je niet teveel aan online 'kalibraties'... de THX stand komt (uit de doos) waarschijnlijk dichter in de buurt van ideaal. Professionele ISF is de volgende stap, als het toestel wat ouder wordt.

[ Voor 24% gewijzigd door mr.paaJ op 01-06-2011 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dank je. Inderdaad, de THX stand (met wat hele kleine aanpassingen) heeft bij m'n VT10 ook altijd het beste plaatje opgeleverd zowel SD als HD. Echter de VT10 heeft die Professional standen niet, dus was ik een beetje nieuwschierig naar wat andere bezitters van deze tv's voor instellingen gebruiken. Maar uiteindelijk ga je er zelf naar kijken, dus zal het gewoon de eerste dagen lekker experimenteren worden met de verschillende instellingsmogelijkheden. Dat maakt het ook weer leuk natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
Hallo iedereen gistermiddag
Mijn 50VT30 ontvangen en vind het echt een plaatje alleen na alles geinstalleerd te hebben wilde ik evn klooien met de instellingen en zie hier veel de profesionele stand voorbij komen maar ik kan die stand helemaal niet vinden bij mijn instellingen wel heb ik een dynamische, normaal, cinema & THX stand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Niek-panna schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 07:30:
Hallo iedereen gistermiddag
Mijn 50VT30 ontvangen en vind het echt een plaatje alleen na alles geinstalleerd te hebben wilde ik evn klooien met de instellingen en zie hier veel de profesionele stand voorbij komen maar ik kan die stand helemaal niet vinden bij mijn instellingen wel heb ik een dynamische, normaal, cinema & THX stand
isfccc moet aan staan wil je de prof modes kunnen selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
Oke thanks 330d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

Gebruikt iemand hier de VT20 (of welke andere dan ook, ik neem aan dat de afstandsbedieningen hetzelfde zijn) met de Logitech Harmony One? Ik heb namelijk een probleem met het aanzetten van de TV. Bij het aanzetten moet je de uitknop wat langer (2-3 seconden) ingedrukt houden, anders gebeurt er niks. Nu lijkt het dat Harmony One de 'aanzet-opdracht' niet lang genoeg uitzendt, en zodoende gaat de TV niet aan.
Hoe hebben jullie dit opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:23
Zinu schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:01:
Gebruikt iemand hier de VT20 (of welke andere dan ook, ik neem aan dat de afstandsbedieningen hetzelfde zijn) met de Logitech Harmony One? Ik heb namelijk een probleem met het aanzetten van de TV. Bij het aanzetten moet je de uitknop wat langer (2-3 seconden) ingedrukt houden, anders gebeurt er niks. Nu lijkt het dat Harmony One de 'aanzet-opdracht' niet lang genoeg uitzendt, en zodoende gaat de TV niet aan.
Als je dan op Help drukt, op je AB, dan herhaalt hij de opdracht 2x en werkt het wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buck Naked
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 17:33
Als je de TV onder een stekkerdoos heb staan zet dan gewoon je TV niet uit maar haal de schakelaar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Hoe kan ik het aantal uren dat de tv aanstaat zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heypnt
DutchOwnage schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:19:
Wordt er nou 1 3D bril meegeleverd met de VT30 of toch 2?En wat voor instellingen gebruiken de VT30 bezitters? Ik ben er één tegengekomen als volgt:

preset

Professional1
Contrast
35
Helderheid
+1
Kleur
30
Scherpte
3
Kleuren remasteren
Uit
Eco
Uit
P-NR
Uit
Gamma
2.2
Resolutieverbetering
Uit
16:9 Beeldscan
Uit
R-Versterking
-3
G-Versterking
-3
B-Versterking
+3
R-Blokkering
0
G-Blokkering
0
B-Blokkering
+1

http://www.3dtvmagazine.n...asonic-vt30-3d-plasma-tv/
Bron vermelding kun je wel weghalen onder die post. Ronduit schaamteloos en schandalig hoe 3Dtvmagazine.nl gewoon reviews van Flatpanelshd.com, techradar.com en andere naar het Nederlands vertaalt en vervolgens net doet of ze zelf die toestellen hebben gereviewed. Prima als je het doet, maar komt er dan ook voor uit en plaats netjes de bron er bij. Sorry moest ik even kwijt.

Het overnemen van instellingen heeft niet heel veel zin bij Plasma, zeker niet zaken als greyscale en dergelijke. Daarnaast heb je de thx natuurlijk die door Panasonic zelf er in is gezet en waar waarschijnlijk enigzins rekening is gehouden met de 'aging' van de panels waardoor ze veranderen. Is vrij nauwkeurig vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 04-09 10:27

Zinu

dat is gewoon hoe ik rol

StealthyPeanut schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:32:
[...]

Als je dan op Help drukt, op je AB, dan herhaalt hij de opdracht 2x en werkt het wel :).
Nee, ook dat werkt niet. Hij geeft die opdracht gewoon niet lang genoeg om de TV aan te laten slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment heb ik de Viera TX-P42G20E [staat trouwens in V&A te koop] en wil een VT30 kopen. Nu is 42 inch een prima maat voor bij mij thuis. Graag zou ik een 46 inch willen, echter die is er niet in deze serie. Is een 50 inch i.v.m. de 3D aan te raden, of zal een 42 inch volstaan. Ben niet al te groot behuisd en zoals al gezegd de 42 die er nu staat voldoet kwa grootte eigenlijk prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:01

Cybje

First Post!

Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe TV. Niet dat het echt nodig is (ik ben ook al ongeveer een jaar op m'n dooie gemak aan het rondkijken :P), maar ik wil graag een TV die o.a. DLNA doet en Ziggo certificering heeft. Zodoende kwam ik bij de Panasonic TX-P42G30 uit. Dus ik vandaag wezen kijken bij de BCC in Hengelo, want die hebben er eentje staan, maar dat beeld was erg slecht.

Ze hadden Discovery HD op staan, maar het beeld van de Panasonic was niet mooi. Het beeld was veel te donker, waardoor je details miste die je wel op andere TV's zag (details die bijv. donkergrijs van kleur zijn, waren bij de Panasonic zwart). Zo had iemand op TV een zwart t-shirt aan, waar je vouwen in zag op de andere TV's, maar die waren op de Panasonic totaal onzichtbaar. Ook waren letters (o.a. van het Discovery logo zelf) veel minder goed leesbaar dan op andere TV's die ernaast stonden. Het is niet helemaal goed uit te leggen, want het beeld was niet vager/blurred of iets dergelijks.

De verkoper kon het niet goed krijgen en zei dat het aan het signaal naar de TV lag, maar dat de TV normaal gesproken wel goed is. Wat vinden jullie van het beeld? Is die Panasonic inderdaad altijd relatief donker, of is er wel echt iets moois van te maken? Met THX certificering verwacht je wel een beetje realistische kleuren.

Ik weet verder geen plek waar hij opgesteld staat (de Media Markt ernaast heeft 'm niet in elk geval), maar kan iemand een indicatie geven hoe de beeldkwaliteit is ten opzichte van andere TV's in die prijsklasse? Ik snap dat het nogal persoonlijk is en afhankelijk van je smaak enzo, maar dan kan ik een beetje inschatten of het het waard is om wat verder te rijden en er nog een keer naar te kijken ergens.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 16:28
Cybje schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:53:
Ik weet verder geen plek waar hij opgesteld staat (de Media Markt ernaast heeft 'm niet in elk geval), maar kan iemand een indicatie geven hoe de beeldkwaliteit is ten opzichte van andere TV's in die prijsklasse? Ik snap dat het nogal persoonlijk is en afhankelijk van je smaak enzo, maar dan kan ik een beetje inschatten of het het waard is om wat verder te rijden en er nog een keer naar te kijken ergens.
Het is al vaker in deze discussie genoemd: in de winkel opgestelde plasma's zijn niet goed te beoordelen, vaak te donker (dit komt door de felle verlichting in winkels). Als je de gemiddelde LCD in de woonkamer bekijkt kom je erachter hoe slecht de zwartweergave van LCD's is.
Verder zou ik gewoon dit topic even doorlezen (vorige deel ook) om erachter te komen dat Panasonic één van de beste TV lijnen heeft op dit moment, die ook high end LCD's het nakijken geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Arnout schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:43:
[...]

Het is al vaker in deze discussie genoemd: in de winkel opgestelde plasma's zijn niet goed te beoordelen, vaak te donker (dit komt door de felle verlichting in winkels). Als je de gemiddelde LCD in de woonkamer bekijkt kom je erachter hoe slecht de zwartweergave van LCD's is.
Verder zou ik gewoon dit topic even doorlezen (vorige deel ook) om erachter te komen dat Panasonic één van de beste TV lijnen heeft op dit moment, die ook high end LCD's het nakijken geven.
Het was eigenlijk de enige TV die niet echt mooi was. Andere plasma's zagen er al beter uit.

Ik heb het topic wel deels doorgelezen en dat is een van de redenen dat ik naar die TV ging kijken. Maar dat viel dus nogal tegen. Ik snap dat de opstelling in een winkel niet helemaal realistisch is, maar als je een paar TV's naast elkaar ziet en die Panasonic geeft slecht beeld, dan is dat wel opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Cybje schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:26:
[...]

Het was eigenlijk de enige TV die niet echt mooi was. Andere plasma's zagen er al beter uit.

Ik heb het topic wel deels doorgelezen en dat is een van de redenen dat ik naar die TV ging kijken. Maar dat viel dus nogal tegen. Ik snap dat de opstelling in een winkel niet helemaal realistisch is, maar als je een paar TV's naast elkaar ziet en die Panasonic geeft slecht beeld, dan is dat wel opvallend.
Als dat echt het geval is dat Panasonic de enige is met slecht beeld, dan klopt er gewoon iets niet. Slechte exemplaar, foute instelling, slechte kabel of op een verkeerde plek qua opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

330d schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:33:
[...]

Als dat echt het geval is dat Panasonic de enige is met slecht beeld, dan klopt er gewoon iets niet. Slechte exemplaar, foute instelling, slechte kabel of op een verkeerde plek qua opstelling.
Zoiets wilde ik graag dus even bevestigd hebben ... ja of dus horen dat andere mensen herkennen dat het beeld soms niet helemaal fijn is.

Maar ik vind het raar dat ze er bij de BCC dan niet even direct een goede bron op aansluiten, om toch de potentiële klant te laten zien dat het beeld best goed kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
lazrambo schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:21:
Hoe kan ik het aantal uren dat de tv aanstaat zien?
Die mooie TS staat er natuurlijk niet voor niks he.

[Plasma] Panasonic 2010-2011 - alle series

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Nu online
Cybje schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:37:
[...]

Zoiets wilde ik graag dus even bevestigd hebben ... ja of dus horen dat andere mensen herkennen dat het beeld soms niet helemaal fijn is.

Maar ik vind het raar dat ze er bij de BCC dan niet even direct een goede bron op aansluiten, om toch de potentiële klant te laten zien dat het beeld best goed kan zijn.
Heeft de verkoper de instellingen niet even gecontroleerd?
Misschien heeft er een klant (of verkoper) met de instellingen zitten spelen en is het beeld om die reden slecht.
Er kan natuurlijk ook iets met de bron zijn, maar als alle andere TV's met dezelfde bron geen problemen hebben is dat wel een beetje raar.

Alternatief zou zijn dat de verkoper even een mediaspeler of BR speler aansluit.
Dan weet je zeker dat de bron goed is en dat bekabeling e.d. geen rol kan spelen.
Kortom een beetje troubleshooting kan geen kwaad...

Zoals gezegd geeft THX normaal gesproken een prima beeld.
Die stand is ook niet voor niets bedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
Is het iemand duidelijk was 'pixelomloop' nou precies doet? Ik ben nogal benauwd voor inbranden wat op mijn vorige toestel (pz4285eu) wel is gebeurd bij normaal gebruik. Voornamelijk de zenderlogo's. Nu zie ik bij mijn vt30 deze optie staan samen met een 'schuifbalk' welke een witte balk al schuivend over een zwarte achtergrond laat bewegen. Ik neem aan om het e.e.a. tijdig te 'wissen'. Maar hoe en hoe lang gebruik je zoiets? De tv zit overvol met zaken maar de handleiding schitterd in afwezigheid van goede omschrijvingen. Het is meer eenopsomming...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

HoppyF schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:04:
[...]

Heeft de verkoper de instellingen niet even gecontroleerd?
Misschien heeft er een klant (of verkoper) met de instellingen zitten spelen en is het beeld om die reden slecht.
Er kan natuurlijk ook iets met de bron zijn, maar als alle andere TV's met dezelfde bron geen problemen hebben is dat wel een beetje raar.

Alternatief zou zijn dat de verkoper even een mediaspeler of BR speler aansluit.
Dan weet je zeker dat de bron goed is en dat bekabeling e.d. geen rol kan spelen.
Kortom een beetje troubleshooting kan geen kwaad...

Zoals gezegd geeft THX normaal gesproken een prima beeld.
Die stand is ook niet voor niets bedacht.
Er zijn wel wat instellingen doorgelopen, maar dat hielp beperkt. Er zaten nog een paar TV's tussen die ook niet geweldig beeld gaven, maar deze Panasonic sprong er wel uit in negatieve zin. De verkoper gaf wel aan dat het waarschijnlijk de bron was of de kabel, maar voordat je zo'n 900 euro uitgeeft wil je wel zeker zijn dat het beeld echt mooi is natuurlijk :)

Even een BR spelertje aansluiten had dus inderdaad tactisch geweest. Nou is BCC natuurlijk niet een echte speciaalzaak, maar zelfs van zulke zaken ben ik nog wel gewend dat ze een beetje helpen. De TV stond wel vrij hoog, dus er was wat lastig bij te komen, maar dan nog .. dit kost ze gewoon klanten.

Het is aan alle kanten duidelijk dat die TV goed beeld had moeten geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek-panna
Weet iemand hoe ik apps kan downloaden zoals üitzending gemist, buienradar etc...
als ik op de viera market kijk zie ik allemaal duitse en engelse apps maar verder geen nederlandse.
ook de beloofde "video verhuur app" kan ik helaas niet vinden!?

enige idee iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een P42G20 met een Harmony One en dat werkt prima. Misschien kun je proberen of het wel werkt met een G20 geselecteerd in de Logitech-software?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serginho
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05-2018
Toen ik 7 jaar geleden mijn old skool tv inwisselde voor een Sony Wega wist ik niet wat me gebeurde, wat een vooruitgang was dat.. Nu, na een (passieve) Samsung LED zoektocht van een jaar, ben ik uiteindelijk toch gevallen voor een plasma scherm en sinds een week de trotse eigenaar van een TX-P42G30.

In 1 woord, wOOt..

Het zal nog wel even duren voordat ik alles naar behoren heb ingesteld, maar 'out of the box' ben ik al zeer tevreden. Ik ben me nu aan het inlezen op diverse fora en hoop op die manier al mijn vragen beantwoord te krijgen.

Voor zover ik heb begrepen zitten hier de specialisten en ik hoop dat iemand een oplossing heeft op mijn 'probleem'. Ik heb alle 58 pagina's gelezen en gegoogled maar kom er niet uit..

Ik heb een Cisco HDRecorder/Decoder van Ziggo en een Sony Playstation3 op de tv aangesloten.
Decoder op HDMI 1 en de PS3 op HDMI 2

Als ik de tv en de decoder aanzet, springt het beeld na een paar seconden van analoog naar digitaal. helemaal perfect. Als ik mijn PS3 aanzet en in het menu kies voor HDMI 2, springt het beeld naar het PS3 menu, ook goed.

Maar als ik mijn PS3 uitzet, zie ik alleen sneeuw op het HDMI 1 kanaal, ik moet dan eerst de decoder uit en weer aanzetten voordat er weer beeld is. Het lijkt wel alsof de decoder niet tegen de tv praat van 'hier ben ik, kies mij'.. Dit is wel het geval als je de tv vanuit stanby stand aanzet, zie ik iets over het hoofd ? Misschien verkeerd aangesloten ofzo ? Hoop dat iemand een oplossing weet/ heeft! TIA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morzzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05-08 18:29
Cybje schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:53:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe TV. Niet dat het echt nodig is (ik ben ook al ongeveer een jaar op m'n dooie gemak aan het rondkijken :P), maar ik wil graag een TV die o.a. DLNA doet en Ziggo certificering heeft. Zodoende kwam ik bij de Panasonic TX-P42G30 uit. Dus ik vandaag wezen kijken bij de BCC in Hengelo, want die hebben er eentje staan, maar dat beeld was erg slecht.

Ze hadden Discovery HD op staan, maar het beeld van de Panasonic was niet mooi. Het beeld was veel te donker, waardoor je details miste die je wel op andere TV's zag (details die bijv. donkergrijs van kleur zijn, waren bij de Panasonic zwart). Zo had iemand op TV een zwart t-shirt aan, waar je vouwen in zag op de andere TV's, maar die waren op de Panasonic totaal onzichtbaar. Ook waren letters (o.a. van het Discovery logo zelf) veel minder goed leesbaar dan op andere TV's die ernaast stonden. Het is niet helemaal goed uit te leggen, want het beeld was niet vager/blurred of iets dergelijks.

De verkoper kon het niet goed krijgen en zei dat het aan het signaal naar de TV lag, maar dat de TV normaal gesproken wel goed is. Wat vinden jullie van het beeld? Is die Panasonic inderdaad altijd relatief donker, of is er wel echt iets moois van te maken? Met THX certificering verwacht je wel een beetje realistische kleuren.

De Media Markt in Enschede heeft 'm wel hangen (heb mijn oog laten vallen op precies dezelfde TV). Konden mij helaas geen goeie voetbal feed laten zien omdat die haperde, overigens haperd zo ongeveer elk kanaal wat ze op die TV's laten zien... Dat is toch het eerste wat je in orde wil hebben zodra je TV's gaat verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb sinds vorige week de 46G30 bij Foka vandaan en ben zeeer tevreden over het beeld.
Dat in een winkel de boel niet goed afgesteld staat snap ik ook niet, maar thuis kun je er wel alle aandacht aan schenken, bekabeling e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-08 21:37
Vandaag wezen kijken naar de 2011 lijn van panasonic. Het wordt sowieso een vt30, erg strak beeld en heb de aanbieding gekregen om 50" voor €1699 en de 55" voor €2250. Dus nog even dubben of ik voor 5" €451 extra wil betalen. Heb je net de keuze gemaakt welke het wordt ga je nog dubben over de grootte... :P

Andere vraag heeft de panasonic tv een universele VESA aansluiting voor een muurbeugel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 09:14

Blord

Hello Kitty !

Tegenwoordig zijn alle moderne televisies voorzien van VESA ophangingen. Dat is een vaste internationale standaard. Mijn G20 hangt aan de muur met VESA beugels.

De 50VT30 ziet erg mooi uit. Ik heb veel zin om mijn huidige 50G20 te vervangen door een 50VT30.

[ Voor 10% gewijzigd door Blord op 03-06-2011 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 18:09
Zo vandaag mijn 50VT30 ontvangen :*)

Ik dacht ik ga even 3D testen overdag en werd me toch gek van het geflikker op lichte materialen en invallend zonlicht naast het scherm. Ik mag toch hopen dat dit in het pikke donker niet zo is. :?

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:57

jasjenl

Liab A Tymo

Morpheusk schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:02:
Zo vandaag mijn 50VT30 ontvangen :*)

Ik dacht ik ga even 3D testen overdag en werd me toch gek van het geflikker op lichte materialen en invallend zonlicht naast het scherm. Ik mag toch hopen dat dit in het pikke donker niet zo is. :?
In het pikkedonker waarschijnlijk niet, maar wel in combinatie met bepaalde soorten verlichting, zoals TL verlichting en waarschijnlijk ook spaarlampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Heb laatst nog een partij gloeilampen gekocht dus moet goed gaan en anders kunnen de lampen ook gewoon uit... Maar het geflikker was echt niet normaal. Een film is gewoon niet te bekijken.

Maar goed even afwachten tot vanavond.

[ Voor 11% gewijzigd door Morpheusk op 03-06-2011 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohammer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-12-2023
Morpheusk schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:12:
Heb laatst nog een partij gloeilampen gekocht dus moet goed gaan en anders kunnen de lampen ook gewoon uit... Maar het geflikker was echt niet normaal. Een film is gewoon niet te bekijken.

Maar goed even afwachten tot vanavond.
In de handleiding staat dat je met o.a. TL verlichting de instelling moet veranderen,dat kan je in het menu doen. Van 50hz naar 100hz zie blz 35 en 42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
yohammer schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:50:
[...]

In de handleiding staat dat je met o.a. TL verlichting de instelling moet veranderen,dat kan je in het menu doen. Van 50hz naar 100hz zie blz 35 en 42
Daar lag het voor de rest niet aan. Het was gewoon puur het invallende daglicht wat voor ernstig geflikker zorgde op de bril. In het donker 's avonds niks geen last :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Morpheusk schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:42:
[...]

Daar lag het voor de rest niet aan. Het was gewoon puur het invallende daglicht wat voor ernstig geflikker zorgde op de bril. In het donker 's avonds niks geen last :)
Ik moet wel zeggen dat ik vd week 2 sbs mkv's had geprobeerd, dat flikkerde wel. Toen ik een full bray fs afspeelde was het geflikker weg. Misschien lag het toevallig aan die 2 mkvs maar het viel me wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroentje1981 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:13:
Vandaag wezen kijken naar de 2011 lijn van panasonic. Het wordt sowieso een vt30, erg strak beeld en heb de aanbieding gekregen om 50" voor €1699 en de 55" voor €2250. Dus nog even dubben of ik voor 5" €451 extra wil betalen. Heb je net de keuze gemaakt welke het wordt ga je nog dubben over de grootte... :P

Andere vraag heeft de panasonic tv een universele VESA aansluiting voor een muurbeugel?
1699 voor de 50vt30? mag ik vragen waar je die aanbieding hebt gekregen? want dat is wel een hele nette prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohammer
Jeroentje1981 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:13:

Ik heb mijn 50VT30 aan de vogels EFW8305 hangen, past perfect ,enigste nadeel is als je de USB aansluiting nummer 1 en 2 achter de tv wilt gebruiken moet je de tv van de muur afhalen,omdat hij dan te dicht op de muur hangt.Maar aan de zijkant kan je er net bij komen bij de aansluitingen.
Mijn tv is alleen verbonden met een HDMI kabel gaat en past goed .
De ophang beugel van de EFW8405 is 1134mm breed,die is bijna net zo breed als de tv zelf,als je dan aan de zijkant kijkt zie je de beugel zitten, en met de EFW8305 heb je daar geen last van.

[ Voor 10% gewijzigd door yohammer op 05-06-2011 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:16:
[...]

1699 voor de 50vt30? mag ik vragen waar je die aanbieding hebt gekregen? want dat is wel een hele nette prijs!
kort en bondig FOKA in Rotterdam.

M.b.t. de beugel zit te denken aan de 8305 of de 8325, De laatste staat ook toe om de plasma te draaien, maar zit dus iets verder van de muur af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een mail gestuurd naar FOKA voor de Panasonic TX-P50VT30E , prijs is wel erg laag nu ....

PRIJSINFO (prijsinfo is gelimiteerd tot 2 prijsinformaties per email adres, voor overige prijzen bent u welkom in de winkel)

Artikel 1: Panasonic TX-P50VT30E 1299,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:29:
Net een mail gestuurd naar FOKA voor de Panasonic TX-P50VT30E , prijs is wel erg laag nu ....

PRIJSINFO (prijsinfo is gelimiteerd tot 2 prijsinformaties per email adres, voor overige prijzen bent u welkom in de winkel)

Artikel 1: Panasonic TX-P50VT30E 1299,00
Ja hoor, ik zeg doen! :P
Heb vermoeden dat het een foutje is, maar daar moet je gebruik van maken, kijk of ze netzoals Redcoon ook door eigen fout, daadwerkelijk de order doorzetten voor die lage prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is alleen niet meer op voorraad bij FOKA...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade666
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19:35
Damn, dat is geen rare prijs.. Ik wou dat ik dit eerder wist, dan hat ik geen 42G30 gekocht, maar 42VT30 daar weg.. *snik*

Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
330d schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:38:
[...]

Ja hoor, ik zeg doen! :P
Heb vermoeden dat het een foutje is, maar daar moet je gebruik van maken, kijk of ze netzoals Redcoon ook door eigen fout, daadwerkelijk de order doorzetten voor die lage prijs ;)
Mogelijk quoten ze de 42 inch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Throduss
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-11-2023
Hoi allemaal,

Ik zit al een aantal weken te spelen met de gedachte om een nieuwe televisie te kopen. Ik heb al een mooie surround set + receiver in de bestelling (voor de geïnteresseerden; Jamo s608 hcs3 op Yamaha rx-v771), en hierbij was mijn oog gevallen op de toch wel zeer prachtige Panasonic P42VT30. Ik vroeg mij echter af in hoeverre deze televisies last hebben van inbranden.

Probleem is namelijk dat ik met deze receiver zeer uitkijk naar het gebruiken van functionaliteiten als AirPlay. Hierbij kan ik mijn TV lekker aanzetten en dan komen albumart e.d. op de televisie voorij, heel gaaf natuurlijk! Maar nu voelen jullie hem al aankomen; bij het (veelvoudig) gebruik van de tv bij dit soort activiteiten, heb ik dan erg veel kans op inbranden (na het goed laten inspelen van het apparaat natuurlijk, 200+ uur <50% contrast, right?).

Ik heb mij namelijk laten vertellen dat een plasma televisie kans heeft op inbranden als je hem lang op dezelfde zender laat staan. Als ik hem lang op de mediaspeler laat staan, kan ik me voorstellen dat dit eventueel schadelijk zou kunnen zijn.

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 11-09 08:40
yohammer schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:01:
[...]

Ik heb mijn 50VT30 aan de vogels EFW8305 hangen, past perfect ,enigste nadeel is als je de USB aansluiting nummer 1 en 2 achter de tv wilt gebruiken moet je de tv van de muur afhalen,omdat hij dan te dicht op de muur hangt.Maar aan de zijkant kan je er net bij komen bij de aansluitingen.
Mijn tv is alleen verbonden met een HDMI kabel gaat en past goed .
De ophang beugel van de EFW8405 is 1134mm breed,die is bijna net zo breed als de tv zelf,als je dan aan de zijkant kijkt zie je de beugel zitten, en met de EFW8305 heb je daar geen last van.
Dat zuigt, ik heb de 8405 hier leggen voor me 50". Kwam ik op uit toen ik die tv aanklikte op de vogel site.

Darn it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
MAGDATTT schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:49:
[...]

Dat zuigt, ik heb de 8405 hier leggen voor me 50". Kwam ik op uit toen ik die tv aanklikte op de vogel site.

Darn it.
8405 kan ook. is geen probleem. Deze is geschikt voor 40-65"
De 8305 is voor 30-50"

[ Voor 35% gewijzigd door Jeroentje1981 op 07-06-2011 16:51 . Reden: editje vanwege verkeerde quote ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Leuk al die beugels, want ben zelf ook op zoek. Maar hoe zit het met de garantie, de meeste beugels zorgen dat de tv op ongeveer 2,5 cm van de muur komt te hangen. Dit terwijl Panasonic 7cm vanaf de muur adviseert. Doet Panasonic hier niet moeilijk over wanneer ze je defecte tv thuis komen repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe dat zit met viera-link, arc en hdmi kabels?

Ik wil dus de panasonic soundbar aanschaffen zodat de TV samen met de bd-speler communiceert en ik alleen maar de ab van de tv hoef te gebruiken.

bd speler gaat dan met hdmi naar soundbar en daarvandaan met hdmi naar de tv arc-aansluiting (hdmi-2)
Kan ik daarvoor de oude hdmi kabels 1.3 gebruiken of moet ik nieuwe hdmi 1.4 kabels aanschaffen?

Kan ik dan ook mijn mediaspeler Mede8er hierover laten lopen naar hdmi-1?
Geeft de TV en de ingebouwde Panasonic mediaspeler in dit geval ook meerkanaalsgeluid door?

Dezelfde vraag ook op het HT-forum gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohammer
MAGDATTT schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:49:
[...]

Darn it.
De 8405 past ook gewoon, inderdaad geen problem, ik vond alleen de kleinere 8305 netter aan de muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Morpheusk schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:06:
Leuk al die beugels, want ben zelf ook op zoek. Maar hoe zit het met de garantie, de meeste beugels zorgen dat de tv op ongeveer 2,5 cm van de muur komt te hangen. Dit terwijl Panasonic 7cm vanaf de muur adviseert. Doet Panasonic hier niet moeilijk over wanneer ze je defecte tv thuis komen repareren?
Via de Vogel's website worden deze beugels geadviseerd als je op deze plasma's filtert. Als dit slecht voor de plasma's is, lijkt me dit getuigen van zeer slechte marketing en potentieel imagoschade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timestrom
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-06-2021
Ben sinds een tijdje eigenaar van de 50VT30. Mega toestel. Schitterend beeld, mooi design. Op alle gebied tevreden. Heb echter een probleem met de ontvangst van BBC HD sinds 6 juni. BBC HD heeft de uitzendnorm vernanderd. Ik gebruik de DVB-S ontvanger van de 50VT30. Werkt prima maar sinds de aanpassing heb ik geen signaal meer op BBC-HD. Ik kan de Symbol rate op 23000 zetten bij het zender zoeken maar toch geen ontvangst. Hij scant hem wel in bij algemeen zoeken en op manual maar toch geen beeld of ontvangst. Rest van de kanalen van Astra 2 werken natuurlijk prima. BBC-HD gaf prachtig beeld met de 50VT30. Keek geregeld omdat de programma's op one en preview een absoluut schitterend waren. Heeft iemand een tip hoe ik de zender weer aan het draaien krijgt op de 50VT30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
In deze review in het deel over design vergelijken ze deze TV met een iPad... ongeloofelijk, niks ontsnapt nog er aan... Verder wel een goeie review en nog maar eens een reden om tot de aankop over te gaan. Enkel nog men vriendin meekrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timestrom schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:15:
Ben sinds een tijdje eigenaar van de 50VT30. Mega toestel. Schitterend beeld, mooi design. Op alle gebied tevreden. Heb echter een probleem met de ontvangst van BBC HD sinds 6 juni. BBC HD heeft de uitzendnorm vernanderd. Ik gebruik de DVB-S ontvanger van de 50VT30. Werkt prima maar sinds de aanpassing heb ik geen signaal meer op BBC-HD. Ik kan de Symbol rate op 23000 zetten bij het zender zoeken maar toch geen ontvangst. Hij scant hem wel in bij algemeen zoeken en op manual maar toch geen beeld of ontvangst. Rest van de kanalen van Astra 2 werken natuurlijk prima. BBC-HD gaf prachtig beeld met de 50VT30. Keek geregeld omdat de programma's op one en preview een absoluut schitterend waren. Heeft iemand een tip hoe ik de zender weer aan het draaien krijgt op de 50VT30 ?
Kik eens op KingofSat..ze zijn inderdaad weer eens veranderd per 06-06. Gegevens even handmatig instellen.

http://nl.kingofsat.net/hdtv.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timestrom
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 05:41:
[...]

Kik eens op KingofSat..ze zijn inderdaad weer eens veranderd per 06-06. Gegevens even handmatig instellen.

http://nl.kingofsat.net/hdtv.php
Ik had de nieuwe gegevens al gevonden. Als ik echter de kanalen ga zoeken van BBC HD dan vindt de DVB-S tuner van de 50VT30 ze wel maar het slaat ze niet op en zegt geen nieuwe kanalen gevonden. Hij overschrijft ze dus niet en laat de oude parameters staan. Ik kan wel kanalen uit de lijst verwijderen maar daarna ook weer aanvinken en dus eigenlijk niet echt verwijderen. Is er een manier om de kanalen echt uit het geheugen te halen bij de 50VT30 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
timestrom schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:37:
[...]

Ik had de nieuwe gegevens al gevonden. Als ik echter de kanalen ga zoeken van BBC HD dan vindt de DVB-S tuner van de 50VT30 ze wel maar het slaat ze niet op en zegt geen nieuwe kanalen gevonden. Hij overschrijft ze dus niet en laat de oude parameters staan. Ik kan wel kanalen uit de lijst verwijderen maar daarna ook weer aanvinken en dus eigenlijk niet echt verwijderen. Is er een manier om de kanalen echt uit het geheugen te halen bij de 50VT30 ?
Terug zetten naar fabrieks instellingen?

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timestrom schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:37:
[...]

Kan het even niet checken zo, maar pag 56 t/m 58 uitgebreide handleiding staat wel iets over verwijderen en bewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
Ik zie zojuist in de pricewatch dat de P42G20 de door mij vastgestelde grens van € 600,- doorbroken heeft, eindelijk binnenkort aan de Plasma... :)

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAGDATTT
  • Laatst online: 11-09 08:40
yohammer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:41:
[...]

De 8405 past ook gewoon, inderdaad geen problem, ik vond alleen de kleinere 8305 netter aan de muur.
Jawel, maar die andere is mooier omdat je daar minder van ziet. Tsja, tis niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

JunkO schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:53:
Ik zie zojuist in de pricewatch dat de P42G20 de door mij vastgestelde grens van € 600,- doorbroken heeft, eindelijk binnenkort aan de Plasma... :)
Bij Pixmania is de zilvere uitvoering te krijgen voor €528,- inc. muurbeugel !

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Laatst online: 11-09 15:48
fulgore schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:02:
[...]

Bij Pixmania is de zilvere uitvoering te krijgen voor €528,- inc. muurbeugel !
Da's niet duur! Jammer van de grijze kleur alleen, helaas...

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timestrom
Toch maar een reset gedaan. Daarna pakte hij BBC.
Wel een pluim voor Panasonic want er zijn toch meerdere DVB-S ontvangers die niet werken met symbol rate 23000 en fec 8//9. Geen pluim voor de BBC overgens, Gebruiken nu DVB-S2 ipv DVB-S. Kleinere bandbreedte maar effectiever gebruikt. Helaas is het beeld minder goed dan eerst.
BBC had de beste HD van alle zenders maar lijkt nu deze voorsprong te hebben verloren.
Hopelijk schroeven ze de beeldinfo op ipv van bandbreedte sparen.
Voorheen had BBC een echt super plaatje, nu naar mijn idee minder.
Trouwens de Panasonic 50vt30 treft geen blaam want die kan echt perfect weergeven.
Zeer goed beeld. Menig ander merk is de ingebouwde sat tuner toch slechter dan een goede stand alone ontvanger.
Ook ideaal, de sat tuner zet je de kanalen op canal digitaal volgorde. En hij stelt alles zlef in. Ik heb 3 losse koppen en hoef niks intestellen.
Menig ontvanger zit je te hannessen met DISEqC instellingen maar de pana doet dat voor je.

Jammer dat de meeste zenders een half bakken HD uitzenden. We moeten het al doen met 1080i of 720p maar dat wordt ook nog eens gecomprimeerd. Heb je een toestel dat een super plaatje kan generen maar de uitzendingen zorgen ervoor dat je daar niet echt van kan genieten.

[ Voor 11% gewijzigd door timestrom op 08-06-2011 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeGerrit
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-08 12:51

vandeGerrit

Well, this can't be right

timestrom schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:21:
Ook ideaal, de sat tuner zet je de kanalen op canal digitaal volgorde. En hij stelt alles zlef in. Ik heb 3 losse koppen en hoef niks intestellen.
Ik zelf zit nu een beetje te orrienteren wat ik nodig heb voor sateliet tv, voor de ook de p50vt30. Naast schotel etc, heb je aan de tv kant nodig een CI kaartje (Voor Canaal Digitaal)? Zo ja, welke heb je. Daarnaast, kan je dan op de usb hardeschijf ook opnemen / pauzeren etc?

Overigens zoek ik ook een Sky UK kaart, maar dat wordt een moeilijk verhaal ben ik bang.

[ Voor 7% gewijzigd door vandeGerrit op 08-06-2011 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 18:00

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Pics van mijn setup zoals die er nu nog bijstaat :)
Inclusief uitpak pics :P
Alles gemaakt met me fish-eye ;) Dus vervorming alert :P
Enjoy!

Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0340.jpg
1
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0341.jpg
2
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0343.jpg
3
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0344.jpg
4
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0346.jpg
5
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0347.jpg
6
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0348.jpg
7
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0351.jpg
8
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0353.jpg
9
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0355.jpg
10
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0357.jpg
11
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0359.jpg
12
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0361.jpg
13
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0364.jpg
14
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0367.jpg
15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-09 09:14

Blord

Hello Kitty !

Nette foto's. Een mooie combinatie, een vintage receiver met een nieuwste model televisie.

[ Voor 4% gewijzigd door Blord op 08-06-2011 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Blord schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:27:
Nette foto's. Een mooie combinatie, een vintage receiver met een nieuwste model televisie.
Thx ;)
Jups die vintage receiver doet het nog heel best ook :P
De volgende trap is het upgraden van me speakers, daarna ergens in September ongeveer de receiver laten bijstaan met een A/V receiver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Mooie foto's inderdaad, jammer dat echt alles met de fish-eye is, nu heb je wel een erg unieke bolle tv :+

Er staan al genoeg foto's vand e VT30 in de TS, dus deze zet ik er nit meer bij.

Wel als er nog mensen zijn die een model van 2010-2011 hebben, waar nog geen foto's van in de TS staan, plaats ze en ik zet ze in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroentje1981
Vrijdag komt de mijne.. Weer wat te doen het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Nog wat 'normale' foto's ;) Net maar even gemaakt, nu met een niet-fish :P

Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0369.jpg
1
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0373.jpg
2
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0374.jpg
3
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0375.jpg
4
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0376.jpg
5
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0381.jpg
6
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0382.jpg
7
Afbeeldingslocatie: http://www.priyantha.nl/fotos/Panasonic/600px/IMGP0383.jpg
8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 23:23
Mooie foto's, ik heb mijn 50VT30 nu ook al een weekje binnen.
Mijn eerste flatscreen, ja ja ik kom van nog van een oude 82cm Loewe beeldbuis kanon vandaan.
Machtig mooi apparaat en tot nu toe zeer tevreden over.

XboxLive: Dave 130R

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timestrom
vandeGerrit schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:11:
[...]

Ik zelf zit nu een beetje te orrienteren wat ik nodig heb voor sateliet tv, voor de ook de p50vt30. Naast schotel etc, heb je aan de tv kant nodig een CI kaartje (Voor Canaal Digitaal)? Zo ja, welke heb je. Daarnaast, kan je dan op de usb hardeschijf ook opnemen / pauzeren etc?

Overigens zoek ik ook een Sky UK kaart, maar dat wordt een moeilijk verhaal ben ik bang.
Je moet inderdaad een smartkaart van Canal Digital hebben voor de niet vrije kanalen die Canal Digital Codeerd. Je hebt ook vrij zenders, BBC-HD, ANIXE-HD, ITV-HD, Channel 4HD bv. Je moet wel een CI slot adapter hebben om je smart card in de TV te kunnen stoppen. Kun je bij Canal Digital krijgen maar ook een een goede Sat winkel in de buurt. Kijk even op de Canal Digital site daar staan de zenders op en de prijzen die de kaart levert. Ik heb Sat ipv van kabel omdat ik graag alle Engelse HD zenders erop wil (zijn niet gecodeerd) en meerdere Duitse HD kanalen (ook vrij). Vooral de Engelse kanalen zijn een voorbeeld hoe HD uitzendingen moetne zijn. BV als er een WK voetbal is is de wedstrijd op meerdere kanalen. Dan kun je goed vergelijken. Valt me op dat bv dan de Nederlandse kanalen minder beeld hebben dan bv Engelse. Kan ook liggen aan de bandbreedte van Canal Digitaal maar je hebt dan een duidelijker plaatje op Engelse zenders.

Overgens voor de voetbaliefhebber. De 50VT30 is echt super voor voetbal. Gisteren nog een stukje gezien op SBS-6 Nederland Uruguay. Geen shaduwballen, ook niet het idee dat het beeld wazig wordt bij snelle pans of om de bal heen. IFC op mid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacchus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:53
timestrom schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:13:
Overgens voor de voetbaliefhebber. De 50VT30 is echt super voor voetbal. Gisteren nog een stukje gezien op SBS-6 Nederland Uruguay. Geen shaduwballen, ook niet het idee dat het beeld wazig wordt bij snelle pans of om de bal heen. IFC op mid.
Helaas heb ik geen serieus vergelijkingsmateriaal omdat ik weinig voetbal kijk maar de Champions-League-finale zag er inderdaad prachtig uit. Andere sporten in HD (m.n. Roland Garros) trouwens ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:46

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

timestrom schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:13:
[...]Vooral de Engelse kanalen zijn een voorbeeld hoe HD uitzendingen moetne zijn. BV als er een WK voetbal is is de wedstrijd op meerdere kanalen. Dan kun je goed vergelijken. Valt me op dat bv dan de Nederlandse kanalen minder beeld hebben dan bv Engelse. Kan ook liggen aan de bandbreedte van Canal Digitaal maar je hebt dan een duidelijker plaatje op Engelse zenders.
Valt mij ook op, het is echt gestoken scherp. En dat bij een resolutie van 1440 x 1080 op de UK kanalen ipv 1920x1080 op NL.
In NL wordt nog tamelijk veel ge-upscaled, tot voor kort ook de F1 bij RTL7HD. Da's nu eindelijk opgelost en maakt een wereld van verschil op de 50".

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jckx
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Joepla schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:03:
[...]

Valt mij ook op, het is echt gestoken scherp. En dat bij een resolutie van 1440 x 1080 op de UK kanalen ipv 1920x1080 op NL.
In NL wordt nog tamelijk veel ge-upscaled, tot voor kort ook de F1 bij RTL7HD. Da's nu eindelijk opgelost en maakt een wereld van verschil op de 50".
Ook bij de 42G20 valt dit enorm op. Je ziet vaak willekeurig zwarte balken aan de zijkanten bij bijv. Ned 1 HD, wat dus gewoon fout uitgezonden wordt, bijvoorbeeld: zit er links een zwarte balk, dan zie je bij het NOS journaal de rode balk waar de naam van de persoon in staat wel over het volledige beeld gaan, dus ook over de zwarte balk heen. Toch kunnen ze het wel. Laats bij een uitzending van Spoorloos was de beeldkwaliteit echt fenomenaal. Scherp, prachtige natuurlijke kleuren en elke pixel benut. Precies ook het geval bij de Champions League Finale, zoals hierboven al werd gezegd.

Jammer dat het vaak gewoon nog niet goed uitgezonden wordt door de Nederlandse zenders!
Pagina: 1 ... 15 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33723204#33723204">Hier vind je het service en hotelmenu</a>, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

<a href="http://www.eaprogramming.com/">En hier kan je een break-in dvd downloaden</a>, hiermee kan je je TV in laten inspelen.