Vandaag een email gekregen van Bult,Beeld & Geluid....... De 50VT30 is geleverd en ze gaan hem vandaag verzenden, hoop als alles goed gaat dat ik hem morgen kan uitpakken en ophangen!
PSN ID: RedrumNL
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 20% gewijzigd door DutchOwnage op 31-05-2011 16:08 ]
Dat is wel jammer nu na dit weekend, die V10 was nog wel een stuk meer waard dan €200 via V&ADutchOwnage schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:07:
Mijn 50VT30 wordt volgende week donderdag geleverd via Fotobouw Arhem voor 1588 euro's incl. verzenden. Vanwaar die "lage prijs? Heb nog een 42v10 uit 2009 als inruil aangeboden
liever de tong gebrand dan lauwe soep
[ Voor 34% gewijzigd door DutchOwnage op 31-05-2011 16:41 ]
Zie V&A, okio heeft er een: V&A aangeboden: Panasonic DY-WL10 Draadloze LAN adapterairbuddy schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 17:25:
Iemand nog een dongle in de aanbieding?
Dat is juist iets wat ik graag zelf wil doen, lekker beetje genieten en alles uitzoeken en aansluiten.....DutchOwnage schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 16:38:
Tja, waarschijnlijk had ik er via V&A of Marktplaats inderdaad nog wel wat meer kunnen vangen. Maar bij Fotobouw staat de 50vt30 zowiezo niet voor 1800 euro hoor. Ik vind het wel een redelijke deal, hoef ik ook niet te gaan lopen leuren met de V10. Bovendien plaats die zaak de tv netjes op de plek waar ie komt en sluit alles ook nog aan, in tegenstelling tot veel webshops die de doos in de gang zetten en tot ziens zeggen.
Alleen inderdaad wel een beetje jammer dat ik nog 9 hele dagen moet wachten
Verwijderd
sjeesus altijd baas boven baasVerwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:36:
De 50VT30 is mij aangeboden voor 1689,- euro en incl. 5 jaar garantie en CI+ module van Ziggo voor 1887,- euro. Maar deze bestelling heb ik geannuleerd omdat ik vind dat er teveel problemen met de VT30 zijn die mij gaan storen. Deze prijs is me aangeboden door een winkel die is aangesloten bij electro world. Wil je het adres stuur een prive bericht of mail.
Er is (helaas) geen perfecte tv. Ook de HX920 zal de bekende LCD problemen weer met zich mee brengen.Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2011 @ 22:51:
Ik heb de Sony HX920 in bestelling staan is wel een stuk duurder helaas.
volgens mij was de perfecte tv een pioneer kuro met als enig mankement de prijsStealthyPeanut schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:59:
[...]
Er is (helaas) geen perfecte tv. Ook de HX920 zal de bekende LCD problemen weer met zich mee brengen.
Omdat de tv te duur waren.Niek-panna schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:58:
Die pioneer's zijn niet meer tekoop, helaas.
Waarom zijn ze eigenlijk gestopt met TV's maken?
En idd ik heb ook naar de HX920 gekeken maar vind ze veel te duur.
Heb ook lang over de HX920 zitten denken na het debacle met de D7000. Maar zoals hierboven genoemd is er geen perfecte TV, zo ook de VT30 niet. Maar voor 1000 euro minder kan ik wat makkelijker genoegen nemen met het niet perfect zijn van een TV.StealthyPeanut schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 07:59:
[...]
Er is (helaas) geen perfecte tv. Ook de HX920 zal de bekende LCD problemen weer met zich mee brengen.
Ook een Kuro had enkele Panasonic mankementen dus dat zal best meevallen allemaalmatty___ schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 08:37:
volgens mij was de perfecte tv een pioneer kuro met als enig mankement de prijs
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Verwijderd
Neem de (voor jou) mooiste TV, en kijk eventueel voor extra internet/media functies naar bijv. een Blu Ray speler of Mediaspeler.icecreamfarmer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:59:
We zitten te dubben tussen een samsung en een panasonic vierra.
De samsung heeft meer internet opties en is er ook in kleinere maten. Wat raden jullie aan?
De VT20 moet in beeld nog net boven de GT30 zitten (ander filter voor beter zwart in lichtere ruimtes), is goedkoper en komt met de accessoires. Is dus de 'verstandige' keus... De GT30 ziet er wel veel strakker uit en dat is ook wat waard.Verwijderd schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 19:01:
Ik twijfel tussen de Panasonic P50VT20( €1150) of de P50GT30 (€1530)
Ik zou zeggen de vierra, welke zit je precies aan te denken? Ik heb onlangs een vt30 gekocht en ik kan niet anders zeggen dat het een geweldig scherm is!icecreamfarmer schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 18:59:
We zitten te dubben tussen een samsung en een panasonic vierra.
De samsung heeft meer internet opties en is er ook in kleinere maten. Wat raden jullie aan?
de gt30 of de vt20 prijsrange moet rond de €1000 zittenJimmyNL schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 22:25:
[...]
Ik zou zeggen de vierra, welke zit je precies aan te denken? Ik heb onlangs een vt30 gekocht en ik kan niet anders zeggen dat het een geweldig scherm is!
ik zie ik zie wat jij niet ziet
[ Voor 8% gewijzigd door DutchOwnage op 01-06-2011 23:23 ]
[ Voor 24% gewijzigd door mr.paaJ op 01-06-2011 23:35 ]
isfccc moet aan staan wil je de prof modes kunnen selecteren.Niek-panna schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 07:30:
Hallo iedereen gistermiddag
Mijn 50VT30 ontvangen en vind het echt een plaatje alleen na alles geinstalleerd te hebben wilde ik evn klooien met de instellingen en zie hier veel de profesionele stand voorbij komen maar ik kan die stand helemaal niet vinden bij mijn instellingen wel heb ik een dynamische, normaal, cinema & THX stand
Als je dan op Help drukt, op je AB, dan herhaalt hij de opdracht 2x en werkt het welZinu schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:01:
Gebruikt iemand hier de VT20 (of welke andere dan ook, ik neem aan dat de afstandsbedieningen hetzelfde zijn) met de Logitech Harmony One? Ik heb namelijk een probleem met het aanzetten van de TV. Bij het aanzetten moet je de uitknop wat langer (2-3 seconden) ingedrukt houden, anders gebeurt er niks. Nu lijkt het dat Harmony One de 'aanzet-opdracht' niet lang genoeg uitzendt, en zodoende gaat de TV niet aan.
Hoe hebben jullie dit opgelost?
Als je de TV onder een stekkerdoos heb staan zet dan gewoon je TV niet uit maar haal de schakelaar over.Zinu schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:01:
Gebruikt iemand hier de VT20 (of welke andere dan ook, ik neem aan dat de afstandsbedieningen hetzelfde zijn) met de Logitech Harmony One? Ik heb namelijk een probleem met het aanzetten van de TV. Bij het aanzetten moet je de uitknop wat langer (2-3 seconden) ingedrukt houden, anders gebeurt er niks. Nu lijkt het dat Harmony One de 'aanzet-opdracht' niet lang genoeg uitzendt, en zodoende gaat de TV niet aan.
Bron vermelding kun je wel weghalen onder die post. Ronduit schaamteloos en schandalig hoe 3Dtvmagazine.nl gewoon reviews van Flatpanelshd.com, techradar.com en andere naar het Nederlands vertaalt en vervolgens net doet of ze zelf die toestellen hebben gereviewed. Prima als je het doet, maar komt er dan ook voor uit en plaats netjes de bron er bij. Sorry moest ik even kwijt.DutchOwnage schreef op woensdag 01 juni 2011 @ 23:19:
Wordt er nou 1 3D bril meegeleverd met de VT30 of toch 2?En wat voor instellingen gebruiken de VT30 bezitters? Ik ben er één tegengekomen als volgt:
preset
Professional1
Contrast
35
Helderheid
+1
Kleur
30
Scherpte
3
Kleuren remasteren
Uit
Eco
Uit
P-NR
Uit
Gamma
2.2
Resolutieverbetering
Uit
16:9 Beeldscan
Uit
R-Versterking
-3
G-Versterking
-3
B-Versterking
+3
R-Blokkering
0
G-Blokkering
0
B-Blokkering
+1
http://www.3dtvmagazine.n...asonic-vt30-3d-plasma-tv/
Nee, ook dat werkt niet. Hij geeft die opdracht gewoon niet lang genoeg om de TV aan te laten slaan.StealthyPeanut schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 13:32:
[...]
Als je dan op Help drukt, op je AB, dan herhaalt hij de opdracht 2x en werkt het wel.
Verwijderd
Wat ruist er door het struikgewas
Het is al vaker in deze discussie genoemd: in de winkel opgestelde plasma's zijn niet goed te beoordelen, vaak te donker (dit komt door de felle verlichting in winkels). Als je de gemiddelde LCD in de woonkamer bekijkt kom je erachter hoe slecht de zwartweergave van LCD's is.Cybje schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:53:
Ik weet verder geen plek waar hij opgesteld staat (de Media Markt ernaast heeft 'm niet in elk geval), maar kan iemand een indicatie geven hoe de beeldkwaliteit is ten opzichte van andere TV's in die prijsklasse? Ik snap dat het nogal persoonlijk is en afhankelijk van je smaak enzo, maar dan kan ik een beetje inschatten of het het waard is om wat verder te rijden en er nog een keer naar te kijken ergens.
Het was eigenlijk de enige TV die niet echt mooi was. Andere plasma's zagen er al beter uit.Arnout schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:43:
[...]
Het is al vaker in deze discussie genoemd: in de winkel opgestelde plasma's zijn niet goed te beoordelen, vaak te donker (dit komt door de felle verlichting in winkels). Als je de gemiddelde LCD in de woonkamer bekijkt kom je erachter hoe slecht de zwartweergave van LCD's is.
Verder zou ik gewoon dit topic even doorlezen (vorige deel ook) om erachter te komen dat Panasonic één van de beste TV lijnen heeft op dit moment, die ook high end LCD's het nakijken geven.
Als dat echt het geval is dat Panasonic de enige is met slecht beeld, dan klopt er gewoon iets niet. Slechte exemplaar, foute instelling, slechte kabel of op een verkeerde plek qua opstelling.Cybje schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:26:
[...]
Het was eigenlijk de enige TV die niet echt mooi was. Andere plasma's zagen er al beter uit.
Ik heb het topic wel deels doorgelezen en dat is een van de redenen dat ik naar die TV ging kijken. Maar dat viel dus nogal tegen. Ik snap dat de opstelling in een winkel niet helemaal realistisch is, maar als je een paar TV's naast elkaar ziet en die Panasonic geeft slecht beeld, dan is dat wel opvallend.
Zoiets wilde ik graag dus even bevestigd hebben ... ja of dus horen dat andere mensen herkennen dat het beeld soms niet helemaal fijn is.330d schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:33:
[...]
Als dat echt het geval is dat Panasonic de enige is met slecht beeld, dan klopt er gewoon iets niet. Slechte exemplaar, foute instelling, slechte kabel of op een verkeerde plek qua opstelling.
Die mooie TS staat er natuurlijk niet voor niks he.lazrambo schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 15:21:
Hoe kan ik het aantal uren dat de tv aanstaat zien?
Heeft de verkoper de instellingen niet even gecontroleerd?Cybje schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 20:37:
[...]
Zoiets wilde ik graag dus even bevestigd hebben ... ja of dus horen dat andere mensen herkennen dat het beeld soms niet helemaal fijn is.
Maar ik vind het raar dat ze er bij de BCC dan niet even direct een goede bron op aansluiten, om toch de potentiële klant te laten zien dat het beeld best goed kan zijn.
Er zijn wel wat instellingen doorgelopen, maar dat hielp beperkt. Er zaten nog een paar TV's tussen die ook niet geweldig beeld gaven, maar deze Panasonic sprong er wel uit in negatieve zin. De verkoper gaf wel aan dat het waarschijnlijk de bron was of de kabel, maar voordat je zo'n 900 euro uitgeeft wil je wel zeker zijn dat het beeld echt mooi is natuurlijkHoppyF schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 22:04:
[...]
Heeft de verkoper de instellingen niet even gecontroleerd?
Misschien heeft er een klant (of verkoper) met de instellingen zitten spelen en is het beeld om die reden slecht.
Er kan natuurlijk ook iets met de bron zijn, maar als alle andere TV's met dezelfde bron geen problemen hebben is dat wel een beetje raar.
Alternatief zou zijn dat de verkoper even een mediaspeler of BR speler aansluit.
Dan weet je zeker dat de bron goed is en dat bekabeling e.d. geen rol kan spelen.
Kortom een beetje troubleshooting kan geen kwaad...
Zoals gezegd geeft THX normaal gesproken een prima beeld.
Die stand is ook niet voor niets bedacht.
Ik heb een P42G20 met een Harmony One en dat werkt prima. Misschien kun je proberen of het wel werkt met een G20 geselecteerd in de Logitech-software?Zinu schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 12:01:
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
De Media Markt in Enschede heeft 'm wel hangen (heb mijn oog laten vallen op precies dezelfde TV). Konden mij helaas geen goeie voetbal feed laten zien omdat die haperde, overigens haperd zo ongeveer elk kanaal wat ze op die TV's laten zien... Dat is toch het eerste wat je in orde wil hebben zodra je TV's gaat verkopen?Cybje schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 17:53:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe TV. Niet dat het echt nodig is (ik ben ook al ongeveer een jaar op m'n dooie gemak aan het rondkijken), maar ik wil graag een TV die o.a. DLNA doet en Ziggo certificering heeft. Zodoende kwam ik bij de Panasonic TX-P42G30 uit. Dus ik vandaag wezen kijken bij de BCC in Hengelo, want die hebben er eentje staan, maar dat beeld was erg slecht.
Ze hadden Discovery HD op staan, maar het beeld van de Panasonic was niet mooi. Het beeld was veel te donker, waardoor je details miste die je wel op andere TV's zag (details die bijv. donkergrijs van kleur zijn, waren bij de Panasonic zwart). Zo had iemand op TV een zwart t-shirt aan, waar je vouwen in zag op de andere TV's, maar die waren op de Panasonic totaal onzichtbaar. Ook waren letters (o.a. van het Discovery logo zelf) veel minder goed leesbaar dan op andere TV's die ernaast stonden. Het is niet helemaal goed uit te leggen, want het beeld was niet vager/blurred of iets dergelijks.
De verkoper kon het niet goed krijgen en zei dat het aan het signaal naar de TV lag, maar dat de TV normaal gesproken wel goed is. Wat vinden jullie van het beeld? Is die Panasonic inderdaad altijd relatief donker, of is er wel echt iets moois van te maken? Met THX certificering verwacht je wel een beetje realistische kleuren.
Ik weet verder geen plek waar hij opgesteld staat (de Media Markt ernaast heeft 'm niet in elk geval), maar kan iemand een indicatie geven hoe de beeldkwaliteit is ten opzichte van andere TV's in die prijsklasse? Ik snap dat het nogal persoonlijk is en afhankelijk van je smaak enzo, maar dan kan ik een beetje inschatten of het het waard is om wat verder te rijden en er nog een keer naar te kijken ergens.
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Blord op 03-06-2011 20:15 ]
Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.
In het pikkedonker waarschijnlijk niet, maar wel in combinatie met bepaalde soorten verlichting, zoals TL verlichting en waarschijnlijk ook spaarlampen.Morpheusk schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:02:
Zo vandaag mijn 50VT30 ontvangen![]()
Ik dacht ik ga even 3D testen overdag en werd me toch gek van het geflikker op lichte materialen en invallend zonlicht naast het scherm. Ik mag toch hopen dat dit in het pikke donker niet zo is.
[ Voor 11% gewijzigd door Morpheusk op 03-06-2011 21:23 ]
In de handleiding staat dat je met o.a. TL verlichting de instelling moet veranderen,dat kan je in het menu doen. Van 50hz naar 100hz zie blz 35 en 42Morpheusk schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 21:12:
Heb laatst nog een partij gloeilampen gekocht dus moet goed gaan en anders kunnen de lampen ook gewoon uit... Maar het geflikker was echt niet normaal. Een film is gewoon niet te bekijken.
Maar goed even afwachten tot vanavond.
Daar lag het voor de rest niet aan. Het was gewoon puur het invallende daglicht wat voor ernstig geflikker zorgde op de bril. In het donker 's avonds niks geen lastyohammer schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 22:50:
[...]
In de handleiding staat dat je met o.a. TL verlichting de instelling moet veranderen,dat kan je in het menu doen. Van 50hz naar 100hz zie blz 35 en 42
Ik moet wel zeggen dat ik vd week 2 sbs mkv's had geprobeerd, dat flikkerde wel. Toen ik een full bray fs afspeelde was het geflikker weg. Misschien lag het toevallig aan die 2 mkvs maar het viel me wel op.Morpheusk schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 20:42:
[...]
Daar lag het voor de rest niet aan. Het was gewoon puur het invallende daglicht wat voor ernstig geflikker zorgde op de bril. In het donker 's avonds niks geen last
Verwijderd
1699 voor de 50vt30? mag ik vragen waar je die aanbieding hebt gekregen? want dat is wel een hele nette prijs!Jeroentje1981 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:13:
Vandaag wezen kijken naar de 2011 lijn van panasonic. Het wordt sowieso een vt30, erg strak beeld en heb de aanbieding gekregen om 50" voor €1699 en de 55" voor €2250. Dus nog even dubben of ik voor 5" €451 extra wil betalen. Heb je net de keuze gemaakt welke het wordt ga je nog dubben over de grootte...
Andere vraag heeft de panasonic tv een universele VESA aansluiting voor een muurbeugel?
Ik heb mijn 50VT30 aan de vogels EFW8305 hangen, past perfect ,enigste nadeel is als je de USB aansluiting nummer 1 en 2 achter de tv wilt gebruiken moet je de tv van de muur afhalen,omdat hij dan te dicht op de muur hangt.Maar aan de zijkant kan je er net bij komen bij de aansluitingen.Jeroentje1981 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 19:13:
Vandaag wezen kijken naar de 2011 lijn van panasonic. Het wordt sowieso een vt30, erg strak beeld en heb de aanbieding gekregen om 50" voor €1699 en de 55" voor €2250. Dus nog even dubben of ik voor 5" €451 extra wil betalen. Heb je net de keuze gemaakt welke het wordt ga je nog dubben over de grootte...
Andere vraag heeft de panasonic tv een universele VESA aansluiting voor een muurbeugel?
[ Voor 10% gewijzigd door yohammer op 05-06-2011 10:09 ]
kort en bondig FOKA in Rotterdam.Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:16:
[...]
1699 voor de 50vt30? mag ik vragen waar je die aanbieding hebt gekregen? want dat is wel een hele nette prijs!
Verwijderd
Ja hoor, ik zeg doen!Verwijderd schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:29:
Net een mail gestuurd naar FOKA voor de Panasonic TX-P50VT30E , prijs is wel erg laag nu ....
PRIJSINFO (prijsinfo is gelimiteerd tot 2 prijsinformaties per email adres, voor overige prijzen bent u welkom in de winkel)
Artikel 1: Panasonic TX-P50VT30E 1299,00
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2011 14:41 ]
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Mogelijk quoten ze de 42 inch.330d schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:38:
[...]
Ja hoor, ik zeg doen!
Heb vermoeden dat het een foutje is, maar daar moet je gebruik van maken, kijk of ze netzoals Redcoon ook door eigen fout, daadwerkelijk de order doorzetten voor die lage prijs
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dat zuigt, ik heb de 8405 hier leggen voor me 50". Kwam ik op uit toen ik die tv aanklikte op de vogel site.yohammer schreef op zondag 05 juni 2011 @ 10:01:
[...]
Ik heb mijn 50VT30 aan de vogels EFW8305 hangen, past perfect ,enigste nadeel is als je de USB aansluiting nummer 1 en 2 achter de tv wilt gebruiken moet je de tv van de muur afhalen,omdat hij dan te dicht op de muur hangt.Maar aan de zijkant kan je er net bij komen bij de aansluitingen.
Mijn tv is alleen verbonden met een HDMI kabel gaat en past goed .
De ophang beugel van de EFW8405 is 1134mm breed,die is bijna net zo breed als de tv zelf,als je dan aan de zijkant kijkt zie je de beugel zitten, en met de EFW8305 heb je daar geen last van.
8405 kan ook. is geen probleem. Deze is geschikt voor 40-65"MAGDATTT schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:49:
[...]
Dat zuigt, ik heb de 8405 hier leggen voor me 50". Kwam ik op uit toen ik die tv aanklikte op de vogel site.
Darn it.
[ Voor 35% gewijzigd door Jeroentje1981 op 07-06-2011 16:51 . Reden: editje vanwege verkeerde quote ]
Verwijderd
De 8405 past ook gewoon, inderdaad geen problem, ik vond alleen de kleinere 8305 netter aan de muur.MAGDATTT schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 13:49:
[...]
Dat zuigt, ik heb de 8405 hier leggen voor me 50". Kwam ik op uit toen ik die tv aanklikte op de vogel site.
Darn it.
Via de Vogel's website worden deze beugels geadviseerd als je op deze plasma's filtert. Als dit slecht voor de plasma's is, lijkt me dit getuigen van zeer slechte marketing en potentieel imagoschade.Morpheusk schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:06:
Leuk al die beugels, want ben zelf ook op zoek. Maar hoe zit het met de garantie, de meeste beugels zorgen dat de tv op ongeveer 2,5 cm van de muur komt te hangen. Dit terwijl Panasonic 7cm vanaf de muur adviseert. Doet Panasonic hier niet moeilijk over wanneer ze je defecte tv thuis komen repareren?
In deze review in het deel over design vergelijken ze deze TV met een iPad... ongeloofelijk, niks ontsnapt nog er aan... Verder wel een goeie review en nog maar eens een reden om tot de aankop over te gaan. Enkel nog men vriendin meekrijgen.
Verwijderd
Kik eens op KingofSat..ze zijn inderdaad weer eens veranderd per 06-06. Gegevens even handmatig instellen.timestrom schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:15:
Ben sinds een tijdje eigenaar van de 50VT30. Mega toestel. Schitterend beeld, mooi design. Op alle gebied tevreden. Heb echter een probleem met de ontvangst van BBC HD sinds 6 juni. BBC HD heeft de uitzendnorm vernanderd. Ik gebruik de DVB-S ontvanger van de 50VT30. Werkt prima maar sinds de aanpassing heb ik geen signaal meer op BBC-HD. Ik kan de Symbol rate op 23000 zetten bij het zender zoeken maar toch geen ontvangst. Hij scant hem wel in bij algemeen zoeken en op manual maar toch geen beeld of ontvangst. Rest van de kanalen van Astra 2 werken natuurlijk prima. BBC-HD gaf prachtig beeld met de 50VT30. Keek geregeld omdat de programma's op one en preview een absoluut schitterend waren. Heeft iemand een tip hoe ik de zender weer aan het draaien krijgt op de 50VT30 ?
Ik had de nieuwe gegevens al gevonden. Als ik echter de kanalen ga zoeken van BBC HD dan vindt de DVB-S tuner van de 50VT30 ze wel maar het slaat ze niet op en zegt geen nieuwe kanalen gevonden. Hij overschrijft ze dus niet en laat de oude parameters staan. Ik kan wel kanalen uit de lijst verwijderen maar daarna ook weer aanvinken en dus eigenlijk niet echt verwijderen. Is er een manier om de kanalen echt uit het geheugen te halen bij de 50VT30 ?Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 05:41:
[...]
Kik eens op KingofSat..ze zijn inderdaad weer eens veranderd per 06-06. Gegevens even handmatig instellen.
http://nl.kingofsat.net/hdtv.php
Terug zetten naar fabrieks instellingen?timestrom schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:37:
[...]
Ik had de nieuwe gegevens al gevonden. Als ik echter de kanalen ga zoeken van BBC HD dan vindt de DVB-S tuner van de 50VT30 ze wel maar het slaat ze niet op en zegt geen nieuwe kanalen gevonden. Hij overschrijft ze dus niet en laat de oude parameters staan. Ik kan wel kanalen uit de lijst verwijderen maar daarna ook weer aanvinken en dus eigenlijk niet echt verwijderen. Is er een manier om de kanalen echt uit het geheugen te halen bij de 50VT30 ?
XboxLive: Dave 130R
Verwijderd
Kan het even niet checken zo, maar pag 56 t/m 58 uitgebreide handleiding staat wel iets over verwijderen en bewerken.timestrom schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 07:37:
[...]
Ik had de nieuwe gegevens al gevonden. Als ik echter de kanalen ga zoeken van BBC HD dan vindt de DVB-S tuner van de 50VT30 ze wel maar het slaat ze niet op en zegt geen nieuwe kanalen gevonden. Hij overschrijft ze dus niet en laat de oude parameters staan. Ik kan wel kanalen uit de lijst verwijderen maar daarna ook weer aanvinken en dus eigenlijk niet echt verwijderen. Is er een manier om de kanalen echt uit het geheugen te halen bij de 50VT30 ?
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Jawel, maar die andere is mooier omdat je daar minder van ziet. Tsja, tis niet anders.yohammer schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 17:41:
[...]
De 8405 past ook gewoon, inderdaad geen problem, ik vond alleen de kleinere 8305 netter aan de muur.
Bij Pixmania is de zilvere uitvoering te krijgen voor €528,- inc. muurbeugel !JunkO schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:53:
Ik zie zojuist in de pricewatch dat de P42G20 de door mij vastgestelde grens van € 600,- doorbroken heeft, eindelijk binnenkort aan de Plasma...
Da's niet duur! Jammer van de grijze kleur alleen, helaas...fulgore schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 15:02:
[...]
Bij Pixmania is de zilvere uitvoering te krijgen voor €528,- inc. muurbeugel !
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
[ Voor 11% gewijzigd door timestrom op 08-06-2011 20:29 ]
Ik zelf zit nu een beetje te orrienteren wat ik nodig heb voor sateliet tv, voor de ook de p50vt30. Naast schotel etc, heb je aan de tv kant nodig een CI kaartje (Voor Canaal Digitaal)? Zo ja, welke heb je. Daarnaast, kan je dan op de usb hardeschijf ook opnemen / pauzeren etc?timestrom schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 20:21:
Ook ideaal, de sat tuner zet je de kanalen op canal digitaal volgorde. En hij stelt alles zlef in. Ik heb 3 losse koppen en hoef niks intestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door vandeGerrit op 08-06-2011 22:26 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Blord op 08-06-2011 22:28 ]
ThxBlord schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:27:
Nette foto's. Een mooie combinatie, een vintage receiver met een nieuwste model televisie.
XboxLive: Dave 130R
Je moet inderdaad een smartkaart van Canal Digital hebben voor de niet vrije kanalen die Canal Digital Codeerd. Je hebt ook vrij zenders, BBC-HD, ANIXE-HD, ITV-HD, Channel 4HD bv. Je moet wel een CI slot adapter hebben om je smart card in de TV te kunnen stoppen. Kun je bij Canal Digital krijgen maar ook een een goede Sat winkel in de buurt. Kijk even op de Canal Digital site daar staan de zenders op en de prijzen die de kaart levert. Ik heb Sat ipv van kabel omdat ik graag alle Engelse HD zenders erop wil (zijn niet gecodeerd) en meerdere Duitse HD kanalen (ook vrij). Vooral de Engelse kanalen zijn een voorbeeld hoe HD uitzendingen moetne zijn. BV als er een WK voetbal is is de wedstrijd op meerdere kanalen. Dan kun je goed vergelijken. Valt me op dat bv dan de Nederlandse kanalen minder beeld hebben dan bv Engelse. Kan ook liggen aan de bandbreedte van Canal Digitaal maar je hebt dan een duidelijker plaatje op Engelse zenders.vandeGerrit schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:11:
[...]
Ik zelf zit nu een beetje te orrienteren wat ik nodig heb voor sateliet tv, voor de ook de p50vt30. Naast schotel etc, heb je aan de tv kant nodig een CI kaartje (Voor Canaal Digitaal)? Zo ja, welke heb je. Daarnaast, kan je dan op de usb hardeschijf ook opnemen / pauzeren etc?
Overigens zoek ik ook een Sky UK kaart, maar dat wordt een moeilijk verhaal ben ik bang.
Helaas heb ik geen serieus vergelijkingsmateriaal omdat ik weinig voetbal kijk maar de Champions-League-finale zag er inderdaad prachtig uit. Andere sporten in HD (m.n. Roland Garros) trouwens ook.timestrom schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:13:
Overgens voor de voetbaliefhebber. De 50VT30 is echt super voor voetbal. Gisteren nog een stukje gezien op SBS-6 Nederland Uruguay. Geen shaduwballen, ook niet het idee dat het beeld wazig wordt bij snelle pans of om de bal heen. IFC op mid.
Valt mij ook op, het is echt gestoken scherp. En dat bij een resolutie van 1440 x 1080 op de UK kanalen ipv 1920x1080 op NL.timestrom schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:13:
[...]Vooral de Engelse kanalen zijn een voorbeeld hoe HD uitzendingen moetne zijn. BV als er een WK voetbal is is de wedstrijd op meerdere kanalen. Dan kun je goed vergelijken. Valt me op dat bv dan de Nederlandse kanalen minder beeld hebben dan bv Engelse. Kan ook liggen aan de bandbreedte van Canal Digitaal maar je hebt dan een duidelijker plaatje op Engelse zenders.
Ook bij de 42G20 valt dit enorm op. Je ziet vaak willekeurig zwarte balken aan de zijkanten bij bijv. Ned 1 HD, wat dus gewoon fout uitgezonden wordt, bijvoorbeeld: zit er links een zwarte balk, dan zie je bij het NOS journaal de rode balk waar de naam van de persoon in staat wel over het volledige beeld gaan, dus ook over de zwarte balk heen. Toch kunnen ze het wel. Laats bij een uitzending van Spoorloos was de beeldkwaliteit echt fenomenaal. Scherp, prachtige natuurlijke kleuren en elke pixel benut. Precies ook het geval bij de Champions League Finale, zoals hierboven al werd gezegd.Joepla schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 13:03:
[...]
Valt mij ook op, het is echt gestoken scherp. En dat bij een resolutie van 1440 x 1080 op de UK kanalen ipv 1920x1080 op NL.
In NL wordt nog tamelijk veel ge-upscaled, tot voor kort ook de F1 bij RTL7HD. Da's nu eindelijk opgelost en maakt een wereld van verschil op de 50".
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq