Voor geintresseerden in een Pioneer 5090H (2e hands) ik heb de mijne in 'Vraag&Aanbod' gezet.StealthyPeanut schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:40:
Als je van je Pioneer af wilt moet je het maar zeggen. 3d trekt mij echt niet maar een Pioneer zeker wel.
Daarnaast geeft de VT30 een geweldig plaatje natuurlijk. 1 op 1 zal er vast nog wel verschil zijn met de KURO's, maar als je ze los van elkaar ziet zal het verschil een stuk kleiner zijn.
Ik heb je mail gelezen maar het is nu nog wel iets te vroeg om een Pio te kopen voor me. Ik twijfel nog tussen een audio of visuele upgrade namelijk. Ik neig meer naar audio toe.
Succes met de verkoop
Succes met de verkoop
[ Voor 7% gewijzigd door StealthyPeanut op 04-05-2011 19:29 ]
En Ralluf, heb je je TV al binnen?Verwijderd schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 14:16:
[...]
Dit mailtje heb ik (nog) niet gehad. Vooralsnog ga ik er vanuit dat mijn VT30 daar vandaag binnen is gekomen en dinsdag bij mij binnen staat... Maarja mijn gevoel zegt iets anders haha. We zullen wel zien..
Ik ben wel benieuwd naar je ervaringen.
Verwijderd
Hoppy,
Mijn gevoel had het bij het juiste eind! Geen tv........... ''Panasonic heeft niet kunnen leveren'' waren de woorden van Redcoon. eerstvolgende leverdatum volgens hun is 14 mei. Zal uiteindelijk wel eind mei worden neem ik aan.
Jammer!
Mijn gevoel had het bij het juiste eind! Geen tv........... ''Panasonic heeft niet kunnen leveren'' waren de woorden van Redcoon. eerstvolgende leverdatum volgens hun is 14 mei. Zal uiteindelijk wel eind mei worden neem ik aan.
Jammer!
Ik ben naastig op zoek naar een winkel die de ST30 heeft staan. Ik wil dit weekend de knoop doorhakken tussen VT30 en ST30. De VT30 heb ik bij de MediaMarkt in Ehv gezien, maar de ST30 kan ik tot nu toe nergens vinden. Iemand een tip voor me? (omg Den Bosch / Eindhoven ruwweg).
De 50VT30 is gewoon binnen bij Panasonic (BE). De mijne wilden ze deze week al leveren. Heb nu gevraagd om hem zo lang mogelijk bij te houden. Ik moest snel beslissen om deze TV te kopen omdat het via een commercieel voorstel gaat. Nadeel is dat m'n nieuw meubilair pas binnen 11 weken komt. Dus m'n TV zal nog een kleine 2 maanden ingepakt blijven staan eens ie er is

Waarom niet de GT30? Die moet je gewoon kunnen vinden ondertussen.draakhoofd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 09:11:
... Ik wil dit weekend de knoop doorhakken tussen VT30 en ST30. ...
liever de tong gebrand dan lauwe soep
ivm fluctuating brightness issue die meer aanwezig lijkt te zijn, en tov de prijs vd VT30 die met 2 3D-brillen komt, ga ik dan net zo lief voor een VT30. Echter, de ST30 is qua specs al prima voor mij, alleen dat 'minder strakke design' is nog iets dat ik in het echt wil beoordelen voor mezelf. BCC en MM lijken de ST30 niet te voeren....mr.paaJ schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 10:10:
[...]
Waarom niet de GT30? Die moet je gewoon kunnen vinden ondertussen.
gister ook maar weer even gebeld met redcoon. ik kreeg 15 mei te horen als leverdatum. op 19 mei zou er dan een 2de levering zijn. volgens de telefoniste zat ik wel bij de eerste lichting(zit net achter ralluf natuurlijk
). maar check net hun site en daar staat sinds vanmorgen verzendklaar in 5 dagen??????
we wachten wel af. hoop op het laatste. bij foka waar ik normaal m'n spullen haal was tie wel binnen, maar ja, die doen 'm nog niet weg voor 1618 euri!
we wachten wel af. hoop op het laatste. bij foka waar ik normaal m'n spullen haal was tie wel binnen, maar ja, die doen 'm nog niet weg voor 1618 euri!
Verwijderd
Volgens Anouk van Redcoon is 12 mei de leverdatum. Over 5 werkdagen dus... haha, we krijgen steeds andere datums door... wat een onzin allemaal. Maargoed, inderdaad hopen dat eind volgende week alles binnenkomt macgiver!macgiver909 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:26:
gister ook maar weer even gebeld met redcoon. ik kreeg 15 mei te horen als leverdatum. op 19 mei zou er dan een 2de levering zijn. volgens de telefoniste zat ik wel bij de eerste lichting(zit net achter ralluf natuurlijk). maar check net hun site en daar staat sinds vanmorgen verzendklaar in 5 dagen??????
De 42vt30 staat voor 1549 op redcoon de x50vt30 1859 , waar halen jullie die 1618 vandaanmacgiver909 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:26:
gister ook maar weer even gebeld met redcoon. ik kreeg 15 mei te horen als leverdatum. op 19 mei zou er dan een 2de levering zijn. volgens de telefoniste zat ik wel bij de eerste lichting(zit net achter ralluf natuurlijk). maar check net hun site en daar staat sinds vanmorgen verzendklaar in 5 dagen??????
Ahh actie ..
Toch jammer dat Redcoon zo vaag doet over levertermijnen.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 12:46:
[...]
Volgens Anouk van Redcoon is 12 mei de leverdatum. Over 5 werkdagen dus... haha, we krijgen steeds andere datums door... wat een onzin allemaal. Maargoed, inderdaad hopen dat eind volgende week alles binnenkomt macgiver!
Het probleem ligt echt niet bij Panasonic maar meer bij Redcoon zelf vrees ik. Ze willen graag verkopen en accepteren orders zonder te weten wanneer ze werkelijk kunnen uitleveren.
De voorraadinformatie op hun site is vaker onjuist gebleken.
Er zijn echter veel webshops die wel goede voorraadinformatie geven.
Beetje slordig voor zo'n grote winkelketen.
Dit alles zal ook wel te maken met hebben de overname van Redcoon door MediaMarkt.
foutje van de bank in uw voordeel zullen we maar zeggen in monopoly-taal.
de uitleg staat op de pagina van 13 april.
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de P50VT30 en de 55D8000 (topmodel LCD van Samsung). In principe is 50" genoeg maar door de bugs die worden gemeld over de P50VT30 en het mooie design van de Samsung is de keuze moeilijk.
Graag zou ik zien hoe de P**VT30 erbij hangt/staat in jullie interieur. Als jullie foto's willen maken en hier willen posten (of in het Post hier foto's en specs van je home cinema! topic) dan zou ik in ieder geval erg blij zijn
Graag zou ik zien hoe de P**VT30 erbij hangt/staat in jullie interieur. Als jullie foto's willen maken en hier willen posten (of in het Post hier foto's en specs van je home cinema! topic) dan zou ik in ieder geval erg blij zijn
Verwijderd
Robbio als ik jou was zal ik geen Samsung Led nemen ik heb nu de Samsung D7000 en egt heel Veel clouding als je dus een bioscoop formaat kijkt dan zie je dat heel erg
Verwijderd
13 April was de 1e dag dat Redcoon de VT30 op hun site had staan. Die dag stond de 50VT30 voor 1.618,- Euro te koop. Een fout van Redcoon.... Een dag later was de prijs weer 1.959,- Euro en later gezakt naar 1.859,- Euro. Vooralsnog zijn macgiver en ik de enigste van dit forum die de VT30 toen gelijk voor 1.618 Euro hebben besteld.BlowFish schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 15:21:
[...]
De 42vt30 staat voor 1549 op redcoon de x50vt30 1859 , waar halen jullie die 1618 vandaan?
Ahh actie ..
Vandaar dus die prijs....
Jullie zijn beide een:Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:32:
[...]
13 April was de 1e dag dat Redcoon de VT30 op hun site had staan. Die dag stond de 50VT30 voor 1.618,- Euro te koop. Een fout van Redcoon.... Een dag later was de prijs weer 1.959,- Euro en later gezakt naar 1.859,- Euro. Vooralsnog zijn macgiver en ik de enigste van dit forum die de VT30 toen gelijk voor 1.618 Euro hebben besteld.
Vandaar dus die prijs....

Of gewoon slim om meteen toe te slaan met zo'n prijs.
Maar weet je zeker dat Redcoon ze ook voor die prijs gaat leveren? Meestal krijg je dan zo'n mailtje dat er iets fout is gegaan, dat je mag annuleren, of gewoon de normale prijs moet betalen...
Of een mailtje met een of ander smoesjes
Hmm, als je geen behoefte hebt aan 3D is de G30 wel een leuke optie. Die USB-opnamemogelijkheid is leuk, maar ik heb daar nog niet veel info over kunnen vinden. Kun je ook HD opnemen (neem aan van wel) en kun je ook van een andere zender opnemen dan de zender die je op dat moment kijkt (neem aan van niet)?
Verwijderd
Ik weet niet zeker of Redcoon gaat leveren voor die prijs. Heb er in ieder geval niks meer over gehoord.yannickie111 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:49:
[...]
Jullie zijn beide een:
[afbeelding]
Of gewoon slim om meteen toe te slaan met zo'n prijs.
Maar weet je zeker dat Redcoon ze ook voor die prijs gaat leveren? Meestal krijg je dan zo'n mailtje dat er iets fout is gegaan, dat je mag annuleren, of gewoon de normale prijs moet betalen...
Of een mailtje met een of ander smoesjes
Betaling is op rembours dus het zal spannend zijn op het moment dat ik moet gaan afrekenen!
Ik heb een V20 (zal denk ik niet heel veel verschil maken qua PVR-functie), daar kun je het inkomende signaal mee opnemen, en volgens mij heeft hij 2 tuners, dus kun je ook een andere zender opnemen dan je aan het kijken bent.Frank Martin schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:54:
Hmm, als je geen behoefte hebt aan 3D is de G30 wel een leuke optie. Die USB-opnamemogelijkheid is leuk, maar ik heb daar nog niet veel info over kunnen vinden. Kun je ook HD opnemen (neem aan van wel) en kun je ook van een andere zender opnemen dan de zender die je op dat moment kijkt (neem aan van niet)?
Ik heb de PVR-functie nog nooit gebruikt, want we hebben hier IDTV (tv via internet). dus het signaal komt de tv binnen via een HDMI-kabel, en die kan hij niet opnemen.... Alleen het signaal van de COAX-kabel.
Ik heb hier geen bronnen voor, behalve mijn hoofd, dus geen garantie op bovenstaand tekstje
Verwijderd
Waarom zou je niet voor de PS51D8000 van Samsung gaan? Zelf zit ik namelijk tussen deze en de VT30 te twijfelen.... Die LED 55D8000 van Samsung is nog eens bijna EUR 1.000,- duurder.....Robbio85 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 16:08:
Ik ben nog steeds aan het twijfelen tussen de P50VT30 en de 55D8000 (topmodel LCD van Samsung). In principe is 50" genoeg maar door de bugs die worden gemeld over de P50VT30 en het mooie design van de Samsung is de keuze moeilijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2011 17:13 ]
Op deze site krijgt de VT30 hele goede recensies
http://translate.google.c...c-tx-p50vt30e-review.html
Weet niet of de link werkt op deze manier.
http://translate.google.c...c-tx-p50vt30e-review.html
Weet niet of de link werkt op deze manier.
Ik heb mijn G20 terug gebracht, ik werd gek van het geknipper ook met 720P en zelfs met een foto van een SD kaart. Ook een goed ingespeelde G20 flikkerde in mijn ogen. Blijkbaar ben ik een van de weinige mensen die daar last van heeft, aangezien de schermen goed verkocht worden. Los van het geflikker, is het een mooi scherm, alleen niet voor mij.
Iemand nog suggesties
Iemand nog suggesties
9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.
Suggesties genoeg;)motormuis schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:18:
Ik heb mijn G20 terug gebracht, ik werd gek van het geknipper ook met 720P en zelfs met een foto van een SD kaart. Ook een goed ingespeelde G20 flikkerde in mijn ogen. Blijkbaar ben ik een van de weinige mensen die daar last van heeft, aangezien de schermen goed verkocht worden. Los van het geflikker, is het een mooi scherm, alleen niet voor mij.
Iemand nog suggesties
Maar geen idee of je andere tv's ook vind flikkeren.
Ik heb een v20 vind ik een prima beeld en tv
Zou je G20 niet gewoon defect kunnen zijn geweest?motormuis schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:18:
Iemand nog suggesties
Een plasma hoort niet te flikkeren, een plasma is ook geen oude beeldbuis (CRT) TV.
Bij de oude technieken zoals met CRT had je wel eens last van flikkeringen.
Heb je in de winkel bij G20 (of andere modellen) ook een flikkerend beeld gezien?
[ Voor 5% gewijzigd door HoppyF op 05-05-2011 23:56 ]
Plasma's flikkeren wel degelijk, juist de Panasonic modellen. De ene persoon is er gevoeliger voor dan de andere en het hangt ook van het bronmateriaal af, maar ik heb menig plasma zien flikkeren, ook recente modellen.HoppyF schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 23:55:
[...]
Zou je G20 niet gewoon defect kunnen zijn geweest?
Een plasma hoort niet te flikkeren, een plasma is ook geen oude beeldbuis (CRT) TV.
Bij de oude technieken zoals met CRT had je wel eens last van flikkeringen.
Heb je in de winkel bij G20 (of andere modellen) ook een flikkerend beeld gezien?
Thanks die neem ik mee in mijn overweging.Verwijderd schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:08:
[...]
Waarom zou je niet voor de PS51D8000 van Samsung gaan? Zelf zit ik namelijk tussen deze en de VT30 te twijfelen.... Die LED 55D8000 van Samsung is nog eens bijna EUR 1.000,- duurder.....
Over het flikkerende beeld van de panasonic plasma's: ik heb zelf een 42G20 en als ik direct naar het beeldscherm kijk heb ik er totaal geen last van. Pas als mijn ogen ergens anders op focussen (bijv een object naast de TV) dan zie ik hem wel erg flikkeren in mijn ooghoek. Maarja daar kan ik niet wakker van liggen
Verwijderd
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling ---- bij redcoon.
Helaas is het door u bestelde artikel(en) voor velen heel scherp -
het artikel is daarom tijdelijk uitverkocht!
Daarom ondervindt de verwerking van uw opdracht enige vertraging.
Wij verwachten de volgende levering op 18.05.11
Zodra het door u gewenste artikel bij ons binnen is, zullen wij het naar het door u
opgegeven adres doorsturen. Natuurlijk ontvangt u dan direct per e-mail een bevestiging
van de verzending, zodat u meteen weet dat u uw bestelling spoedig in ontvangst kunt nemen!
Wij staan voor vragen graag tot uw beschikking onder telefoonnummer
0900-REDCOON (0900-7332666; 0,18 EUR/min.via het vaste net van KPN, tarieven
via mobiele telefonie kunnen afwijken).
Wij hopen op uw begrip en verblijven
met vriendelijke groeten,
www.redcoon.nl
E-Mail: service@redcoon.nl
Hotline: 0900-REDCOON (0900-7332666); 0,18 EUR/min.
Hartelijk dank voor uw bestelling ---- bij redcoon.
Helaas is het door u bestelde artikel(en) voor velen heel scherp -
het artikel is daarom tijdelijk uitverkocht!
Daarom ondervindt de verwerking van uw opdracht enige vertraging.
Wij verwachten de volgende levering op 18.05.11
Zodra het door u gewenste artikel bij ons binnen is, zullen wij het naar het door u
opgegeven adres doorsturen. Natuurlijk ontvangt u dan direct per e-mail een bevestiging
van de verzending, zodat u meteen weet dat u uw bestelling spoedig in ontvangst kunt nemen!
Wij staan voor vragen graag tot uw beschikking onder telefoonnummer
0900-REDCOON (0900-7332666; 0,18 EUR/min.via het vaste net van KPN, tarieven
via mobiele telefonie kunnen afwijken).
Wij hopen op uw begrip en verblijven
met vriendelijke groeten,
www.redcoon.nl
E-Mail: service@redcoon.nl
Hotline: 0900-REDCOON (0900-7332666); 0,18 EUR/min.
Ze geven gelukkig niet aan dat het niet doorgaat. Wel klasse dat de winkel de prijs hanteert die ze hebben weergegeven. Dat het wat langer duurt? Ach, dat zou ik voor de € 300,- voor lief nemen
Hmm, ik neem aan dat bij mijn setup (Ziggo via het CI+ slot) je wel gewoon kan opnemen. Ik heb alleen geen idee of zo'n CI+ ding 2 zenders tegelijk kan decrypten of dat de PVR dan beperkt is tot het kanaal waar je naar kijkt?yannickie111 schreef op donderdag 05 mei 2011 @ 17:02:
[...]
Ik heb een V20 (zal denk ik niet heel veel verschil maken qua PVR-functie), daar kun je het inkomende signaal mee opnemen, en volgens mij heeft hij 2 tuners, dus kun je ook een andere zender opnemen dan je aan het kijken bent.
Ik heb de PVR-functie nog nooit gebruikt, want we hebben hier IDTV (tv via internet). dus het signaal komt de tv binnen via een HDMI-kabel, en die kan hij niet opnemen.... Alleen het signaal van de COAX-kabel.
Verwijderd
Is ook geen probleem. Alleen jammer dat je steeds denkt, nu komt ie... en dat blijkt dan niet te zijn. Maar deze maand moet het goed gaan komen!StealthyPeanut schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:08:
Ze geven gelukkig niet aan dat het niet doorgaat. Wel klasse dat de winkel de prijs hanteert die ze hebben weergegeven. Dat het wat langer duurt? Ach, dat zou ik voor de € 300,- voor lief nemen
Ik dacht dat dat iets van vroeger was. Ik weet nog wel toen ik de overstap maakte van een Philips 100Hz CRT naar een Panasonic plasma in 2007, dat het in het begin erg onrustig keek (op den duur wen je er wel aan..). Maar tegenwoordig met het zogenaamde 600Hz zouden er toch geen flikkeringen meer waargenomen moeten kunnen worden? Ik heb inmiddels mijn Pana voor een LG vervangen en daarbij zie ik geen flikkeringen ook al kijk ik naast het beeld.jasjenl schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 00:31:
[...]
Plasma's flikkeren wel degelijk, juist de Panasonic modellen. De ene persoon is er gevoeliger voor dan de andere en het hangt ook van het bronmateriaal af, maar ik heb menig plasma zien flikkeren, ook recente modellen.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Hebben we hier over de 50hz issue?Robbio85 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 08:39:
[...]
Thanks die neem ik mee in mijn overweging.
Over het flikkerende beeld van de panasonic plasma's: ik heb zelf een 42G20 en als ik direct naar het beeldscherm kijk heb ik er totaal geen last van. Pas als mijn ogen ergens anders op focussen (bijv een object naast de TV) dan zie ik hem wel erg flikkeren in mijn ooghoek. Maarja daar kan ik niet wakker van liggen
50hz heeft niet met het flikkeren van het beeld te maken maar dat bij snelle pans het beeld niet helemaal strak is. dubbele middellijn en dat soort grappen.
Oh ja, dat flikkeren is de brightness fluctuation toch?matty___ schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:21:
[...]
50hz heeft niet met het flikkeren van het beeld te maken maar dat bij snelle pans het beeld niet helemaal strak is. dubbele middellijn en dat soort grappen.
Ik denk dat ik het maar uit mijn hoofd zet om voorlopig geen nieuwe tv te halen. Ik had echt afgelopen weken grote kriebels om een 50" VT20 of G30 te gaan halen voor 1200euri.
Nee, geheel irrelevant.330d schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:50:
Oh ja, dat flikkeren is de brightness fluctuation toch?
Nickname does not reflect reality
Huh, hoeveel bugs hebben die Panasonics wel niet dan?
Flikkeren is geen bug, is gewoon een eigenschap van plasma schermen. Die 600hz feature heeft er ook helemaal niets mee te maken, dat is meer een marketing verhaal en totaal niet vergelijkbaar met wat bijv. 100hz op een crt deed.330d schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:54:
Klopt.jasjenl schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Flikkeren is geen bug, is gewoon een eigenschap van plasma schermen. Die 600hz feature heeft er ook helemaal niets mee te maken, dat is meer een marketing verhaal en totaal niet vergelijkbaar met wat bijv. 100hz op een crt deed.
Het flikkeren merk je ook bij een witte achtergrond maar op den duur wen je er wel aan en is het niet meer zo storend.
Het is ook een beetje persoonlijk, sommige mensen hebben er meer last van dan anderen. Gelukkig heb ik er totaal geen last van.Mabili schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:20:
[...]
Klopt.
Het flikkeren merk je ook bij een witte achtergrond maar op den duur wen je er wel aan en is het niet meer zo storend.
Dan heb ik er ook geen last van, heb nu een LG 60PS8000 plasma staan. Dan moet ik echt een keer naar een winkel gaan om de Pana's te vergelijkenFrankRicard schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:26:
[...]
Het is ook een beetje persoonlijk, sommige mensen hebben er meer last van dan anderen. Gelukkig heb ik er totaal geen last van.
Dan vraag ik me toch echt af welke "eigenschap" van plasma schermen die vermeende flikkeringen geeft.jasjenl schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 15:12:
[...]
Flikkeren is geen bug, is gewoon een eigenschap van plasma schermen. Die 600hz feature heeft er ook helemaal niets mee te maken, dat is meer een marketing verhaal en totaal niet vergelijkbaar met wat bijv. 100hz op een crt deed.
Een 50 (of 100Hz) CRT is een hele andere techniek, dat is juist.
Met CRT's had je nog wel eens last van een onrustig of flikkerend beeld.
Plasma's hebben geen refresh rate van 50Hz, dus kan ik dit probleem niet thuisbrengen.
Ik heb zelf een V20, die een keurig strak en rustig beeld geeft.
Dat is ook precies de reden dat ik vorige jaar een V20 heb gekocht, voor de (bijna) perfecte beeldkwaliteit.
Maar iemand anders kan op jou tv die flikkering wel waarnemen. Dit heeft onder andere met de kwaliteit en eigenschappen van je ogen te maken.HoppyF schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:09:
[...]
Dan vraag ik me toch echt af welke "eigenschap" van plasma schermen die vermeende flikkeringen geeft.
Een 50 (of 100Hz) CRT is een hele andere techniek, dat is juist.
Met CRT's had je nog wel eens last van een onrustig of flikkerend beeld.
Plasma's hebben geen refresh rate van 50Hz, dus kan ik dit probleem niet thuisbrengen.
Ik heb zelf een V20, die een keurig strak en rustig beeld geeft.
Dat is ook precies de reden dat ik vorige jaar een V20 heb gekocht, voor de (bijna) perfecte beeldkwaliteit.
Dat heb ik ondertussen getest. ALs je opneemt, dan moet je er ook naar kijken, of de tv moet op standby. Of je bekijkt via je BD/Mediaspeler iets anders. Maar je kunt geen andere zender bekijken.Frank Martin schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 09:10:
[...]
Hmm, ik neem aan dat bij mijn setup (Ziggo via het CI+ slot) je wel gewoon kan opnemen. Ik heb alleen geen idee of zo'n CI+ ding 2 zenders tegelijk kan decrypten of dat de PVR dan beperkt is tot het kanaal waar je naar kijkt?
En over dat flikkeren, dat was mij ook opgevallen in de winkels toen ik aan het zoeken was. De samsungs hebben daar blijkbaar geen last van. Mijn G30 heeft het ook, maar zoals eerder gemeld hangt het ook van de content af. Films/series vanaf mijn Dune hebben er geen last van, behalve bij wit beeld. Gewoon tv HD/SD is het bij enkele zenders/uitzendingen wel, en andere weer niet.
Panasonic 55FZ804 | Marantz sr7010 | Dune HD Pro 4K | Panasonic dp-ub424 | 2x Klipsch RF82 | 2x RP-140SA | 2x RB61 | 2xRB51 | RC52 Mk2 | SVS PB-1000 |
Blijft een vreemd verhaal.Renegade666 schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 19:04:
[...]
Dat heb ik ondertussen getest. ALs je opneemt, dan moet je er ook naar kijken, of de tv moet op standby. Of je bekijkt via je BD/Mediaspeler iets anders. Maar je kunt geen andere zender bekijken.
En over dat flikkeren, dat was mij ook opgevallen in de winkels toen ik aan het zoeken was. De samsungs hebben daar blijkbaar geen last van. Mijn G30 heeft het ook, maar zoals eerder gemeld hangt het ook van de content af. Films/series vanaf mijn Dune hebben er geen last van, behalve bij wit beeld. Gewoon tv HD/SD is het bij enkele zenders/uitzendingen wel, en andere weer niet.
Je zegt dat het afhangt van de content (bron). Waarom zou een Panasonic daar dan wel last van hebben en een Samsung niet? Het is ook vreemd dat een Panasonic er niet altijd last van zou hebben.
De techniek blijft namelijk gelijk onafhankelijk van de bron of zender waar je naar kijkt.
Niet zozeer met de ogen, maar met de hersenen die het verwerkenStealthyPeanut schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 18:20:
[...]
Maar iemand anders kan op jou tv die flikkering wel waarnemen. Dit heeft onder andere met de kwaliteit en eigenschappen van je ogen te maken.
De hoeveelheid flikker heeft ook te maken met de bron (I flikkert meer dan P) en de beeldmode (spel flikkert weer iets meer dan cinema)
Helaas is geen enkele techniek fout/bug vrij. Die gaan ook nooit komen, zeker niet daar de vele soorten signalen (SD/HD, I, P, 720, 1080, 24P enz.)330d schreef op vrijdag 06 mei 2011 @ 14:54:
[ Voor 30% gewijzigd door gastje13 op 06-05-2011 23:45 ]
Iemand hier al ervaring met de U30E serie ?
Dit aangezien deze serie relatief betaalbaar is én wel full-hd is én een 2011 paneel zou hebben.
Dit aangezien deze serie relatief betaalbaar is én wel full-hd is én een 2011 paneel zou hebben.
Ik heb voordat ik m'n Pana kocht, heb ik ruim 10 jaar een JVC 100hz CRT gehad. Ik moet zeggen dat ik de Pana in het begin ook "onrustig" vond en het beeld leek te "flikkeren". Zeker in vergelijking met m'n 100hz JVC. Nu merk ik het niet meer. Het was dus gewoon even wennen denk ik. Waarschijnlijk ook omdat ik van 28" naar 42" ging.
webOS all the way!
Zou het ook niet gewoon komen door dat hij nieuw is. Het viel mij ook op maar nu 6 maanden later is er totaal niets meer van te zien.Hermanvh schreef op zondag 08 mei 2011 @ 18:57:
Ik heb voordat ik m'n Pana kocht, heb ik ruim 10 jaar een JVC 100hz CRT gehad. Ik moet zeggen dat ik de Pana in het begin ook "onrustig" vond en het beeld leek te "flikkeren". Zeker in vergelijking met m'n 100hz JVC. Nu merk ik het niet meer. Het was dus gewoon even wennen denk ik. Waarschijnlijk ook omdat ik van 28" naar 42" ging.
In het begin zal het waarschijnlijk ook meer aanwezig zijn dan na 100 uur kijken. Plus dat je ogen eraan gewend raken en de kans bestaat dat je het dan niet meer ziet.matty___ schreef op maandag 09 mei 2011 @ 07:04:
[...]
Zou het ook niet gewoon komen door dat hij nieuw is. Het viel mij ook op maar nu 6 maanden later is er totaal niets meer van te zien.
Ik zal proberen het één keer duidelijk uit te leggen, want volgens mij is er veel onduidelijkheid over het 'flikkeren' van een plasma televisie.
Een LCD TV flikker in principe nooit: je hebt (over het algemeen) een permanente backlight die constant ligt geeft en het LCD paneel laat licht door of niet. Bij een plasma TV geven de pixels/cellen zelf licht door middel van een reactie op een stroompje. Echter, deze reactie houdt na een fractie van een seconde op. Een plasma heeft dus iets weg van een CRT TV. Zodra de reactie ophoud moet er een nieuwe reactie op gang gebracht worden. Dit zie je als 'pulseren' of een wat onrustiger beeld dan bij een LCD TV.
De 600Hz subfield drive heeft wel degelijk met de refreshrate van de TV te maken. Op de Panasonics wordt elke frame in principe 10 keer 'opgebouwd'. Afhankelijk van het invoersignaal zal het beeld dus 500 a 600 keer per seconden opgebouwd worden. En ja, sommige mensen zien dit.
Een LCD TV flikker in principe nooit: je hebt (over het algemeen) een permanente backlight die constant ligt geeft en het LCD paneel laat licht door of niet. Bij een plasma TV geven de pixels/cellen zelf licht door middel van een reactie op een stroompje. Echter, deze reactie houdt na een fractie van een seconde op. Een plasma heeft dus iets weg van een CRT TV. Zodra de reactie ophoud moet er een nieuwe reactie op gang gebracht worden. Dit zie je als 'pulseren' of een wat onrustiger beeld dan bij een LCD TV.
De 600Hz subfield drive heeft wel degelijk met de refreshrate van de TV te maken. Op de Panasonics wordt elke frame in principe 10 keer 'opgebouwd'. Afhankelijk van het invoersignaal zal het beeld dus 500 a 600 keer per seconden opgebouwd worden. En ja, sommige mensen zien dit.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Afgelopen weekend een aantal tv's naast elkaar vergeleken waaronder ook de 50VT30.
Vond toch wel dat dit het beste beeld gaf vergeleken met de rest. Gezien ze hem op voorraad hadden toen maar meegenomen :-)
Vond toch wel dat dit het beste beeld gaf vergeleken met de rest. Gezien ze hem op voorraad hadden toen maar meegenomen :-)
Verwijderd
Foto's?kuota schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:54:
Afgelopen weekend een aantal tv's naast elkaar vergeleken waaronder ook de 50VT30.
Verwijderd
Waar???kuota schreef op maandag 09 mei 2011 @ 08:54:
Jep, als je wat foto's maakt en hier post, dan gooi ik ze (net als ik ook bij de GT30 heb gedaan) in de TS.kuota schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:10:
Bij saturn in Utrecht, ze hadden er op dat moment 3 stuks staan
Dan hebben straks bij alle tv's ook een aabtal reallife foto's!
En je hebt hem meegekregen voor?
Ik heb een leuk ordertje, zal mij benieuwen of ik nog wat korting krijg bij de diverse winkels...
2 x Panasonic TX-P50VT30
1 x Panasonic TX-P65VT30
1 x Pioneer SC-LX83
2 x Vogel EFW8405 LCD/Plasma wandsteun SuperFlat XL
Verwijderd
Jij hebt 4 huizen?Barca schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:35:
[...]
Ik heb een leuk ordertje, zal mij benieuwen of ik nog wat korting krijg bij de diverse winkels...
2 x Panasonic TX-P50VT30
1 x Panasonic TX-P65VT30
1 x Pioneer SC-LX83
Kun je niet gelijk een ouderwetse inkoopactie houden ? Wellicht zijn hier meer mensen die interesse hebben ?! Hoe meer hoe hoger de korting ?Barca schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:35:
[...]
2 x Panasonic TX-P50VT30
1 x Panasonic TX-P65VT30
1 x Pioneer SC-LX83
Verwijderd
Ik ben daar ook geweest, was standaard 2099 EUR. Ze hadden er vrijdag(zei de verkoper) 10 op voorraad. Prijs kon weinig aan gedaan worden, ik wilde er wel een nieuwe blu ray 3D speler bij van Pana, die kwam echter pas over 2 weken. Dus ik heb het voorbij laten gaan aangezien je dezelfde TV over een paar weken voor onder de 1900 kan krijgen op meerdere plaatsen (hoop ik).
Ook hoor ik hier en daar dat er acties gaan komen in juni omdat in 2010 erg veel verkocht is in deze periode (voetbal) en men hetzelfde target zal willen halen als het voorgaande jaar. Of ik daarop kan gaan wachten... geld brand in de portemonnee
Wel de 50VT30 gezien bij die winkel, zag er inderdaad prachtig uit, ik vond een stuk mooier dan de LCD's die ernaast stonden van Samsung enzo. Mijn eventuele twijfels zijn wel weg nu ik hem gezien heb
Stond inderdaad voor 2099.
Alleen heb ik nog wat andere spullen erbij gekocht zodat ik evengoed een deel korting heb gekregen.
Heb er omgerekend ongeveer 1900 voor betaald
Alleen heb ik nog wat andere spullen erbij gekocht zodat ik evengoed een deel korting heb gekregen.
Is dit allemaal voor je nieuwe woningBarca schreef op maandag 09 mei 2011 @ 11:35:
[...]
2 x Panasonic TX-P50VT30
1 x Panasonic TX-P65VT30
1 x Pioneer SC-LX83
Verwijderd
Dus vanavond upload jij wat foto's?kuota schreef op maandag 09 mei 2011 @ 14:17:
Stond inderdaad voor 2099.
Ik was net bij Saturn Zaandam geweest en daar hadden ze de 42VT30 staan (voor de prijs vd 50" via webshop
). Enfin, even snel met de afstandsbediening gespeeld en toch geprobeerd om te vergelijken met andere toestellen. In eerste instantie heb ik niets van de flikkering, 50hz bug ontdekt, het beeld was ok (analoge uitzending). De bekende THX mode waar iedereen het overheeft die out of the box de beste instelling heeft vond ik moeilijk te beoordelen zoals bijna elke tent is de verlichting te vel om goed te kunnen kijken. Maar je gaat wel automatisch vergelijken met de Lcds die daar staan, die levendiger en vollere kleuren heeft dan sowieso een Plasma vind ik, helemaal de THX stand is een sombere zooitje.
Helaas geen tijd om verkoper te vragen om een bray schijfje in te stoppen. Wat ik wel jammer vond is dat deze wel een eigen 'hoekje' heeft, maar staat niet echt aantrekkelijk uit, daarentegen de Samsung LCD (weet type niet meer) op een veel betere plek, 3d demo erop veel meer aandacht trekt.
Ik moet echt een keer meer tijd uittrekken en kijken waar ze m in een minder belichte showroom hebben staan. Ik ben in iedergeval niet 'bang' voor de bekende bugs, want ik zie ze niet met mijn kennelijk 'te slechte' ogen
Helaas geen tijd om verkoper te vragen om een bray schijfje in te stoppen. Wat ik wel jammer vond is dat deze wel een eigen 'hoekje' heeft, maar staat niet echt aantrekkelijk uit, daarentegen de Samsung LCD (weet type niet meer) op een veel betere plek, 3d demo erop veel meer aandacht trekt.
Ik moet echt een keer meer tijd uittrekken en kijken waar ze m in een minder belichte showroom hebben staan. Ik ben in iedergeval niet 'bang' voor de bekende bugs, want ik zie ze niet met mijn kennelijk 'te slechte' ogen
Verwijderd
De afgelopen twee jaar waren de acties van Panasonic (gratis blu-ray speler bij een tv) steeds in november/december...Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 13:32:
[...]
......
Ook hoor ik hier en daar dat er acties gaan komen in juni omdat in 2010 erg veel verkocht is in deze periode (voetbal) en men hetzelfde target zal willen halen als het voorgaande jaar. Of ik daarop kan gaan wachten... geld brand in de portemonnee. Maar ik wil koste wat kost wel Avatar 3D erbij hebben en die komt volgens mij alleen als promo pack met een Panasonic blue ray 3D speler uit 2011...
De 65 inch wel ja.
Heb een hele aardige gozer (hij leest dit op zeker
Ik ga geen inkoopactie starten gekkie. Geen tijd voor met de nieuwe woning.
Als je zin heb, kan je ook een mailtje sturen naar de shop waar je m wilt halen en vragen of zij extra kortingen willen geven. Tijdslimiet van een week en werken met een kortingscode. Dus binnen die week als een tweaker een plasma besteld bij die shop krijgen ze korting (incl jij zelf natuurlijk).Barca schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:52:
[...]
De 65 inch wel ja.![]()
Heb een hele aardige gozer (hij leest dit op zeker) gevonden die ook wat apparatuur nodig heeft zodat we een grote order kunnen plaatsen en zo korting kunnen bedingen.
Ik ga geen inkoopactie starten gekkie. Geen tijd voor met de nieuwe woning.Ben wel bereid er aan mee te doen, dat dan weer wel.
Al had ik er tijd voor... je praat hier niet over scheermesjes, tandenborstels of een USB kerstboom. We praten hier over ruim 10 ruggen.
Verwijderd
Ja, zo kan je elke keer weer blijven wachten... tegen die tijd is het nog maar een paar maandjes voor de 2012 lijnVerwijderd schreef op maandag 09 mei 2011 @ 15:13:
[...]
De afgelopen twee jaar waren de acties van Panasonic (gratis blu-ray speler bij een tv) steeds in november/december...
Ik heb de indruk dat shops niet hun beste prijs geven per e-mail. Of laat ik het zo zeggen; niet het achterste van hun tong laten zien. En dat is compleet begrijpelijk. Als ze iets mailen staat dat binnen 1 minuut hier op GoT... en dan gaat niemand nog meer betalen voor die TV. (tenzij iemand echt dichterbij wil kopen of b.v. een echte Panasonic dealer wenst)330d schreef op maandag 09 mei 2011 @ 16:48:
Als je zin heb, kan je ook een mailtje sturen naar de shop waar je m wilt halen en vragen of zij extra kortingen willen geven. Tijdslimiet van een week en werken met een kortingscode. Dus binnen die week als een tweaker een plasma besteld bij die shop krijgen ze korting (incl jij zelf natuurlijk).
Maar goed dit gaat natuurlijk vrij offtopic allemaal. Laten we het hebben over waarom we moeten gaan voor de VT30 i.p.v. de D8000 om twijfelaars over de streep te trekken.
Volgens mij is de algemene beeldkwaliteit van de VT30 beter dan de D8000 (als je alleen al naar die clouding kijkt, ongelofelijk voor zo'n duur apparaat). Verder wil ik graag een 50" en er is geen D8000 in die maat - of je moet voor 55" gaan en er 1000(!) euro bij leggen...Barca schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 09:43:
[...]
Ik heb de indruk dat shops niet hun beste prijs geven per e-mail. Of laat ik het zo zeggen; niet het achterste van hun tong laten zien. En dat is compleet begrijpelijk. Als ze iets mailen staat dat binnen 1 minuut hier op GoT... en dan gaat niemand nog meer betalen voor die TV. (tenzij iemand echt dichterbij wil kopen of b.v. een echte Panasonic dealer wenst)
Maar goed dit gaat natuurlijk vrij offtopic allemaal. Laten we het hebben over waarom we moeten gaan voor de VT30 i.p.v. de D8000 om twijfelaars over de streep te trekken.
Beste mensen,
Weet iemand wat het verschil is tussen TX-PF42G30 en TX-P42G30? Kan je met deze tv ziggo CI+ aansluiten?
Alvast bedankt.
Weet iemand wat het verschil is tussen TX-PF42G30 en TX-P42G30? Kan je met deze tv ziggo CI+ aansluiten?
Alvast bedankt.
Ik wilde de ST30 bestellen bij de MediaMarkt, echter zij kunnen deze serie niet leveren. Nu zoek ik een alternatief voor de MM. Aangezien de plasma's met een aantal issues kampen (buzz, fluctuating brightness) zoek ik een winkel die niet moeilijk doet over garantie of ruilen als je niet tevreden bent met het product. Iemand een tip? Ik dacht nu zelf aan FOKA... Over plattetv.nl las ik mindere verhalen mbt ruilen bij ontevredenheid. (zum info: ik heb de winkels bij kieskeurig en in de pricewatch als uitgangspunt)
Verwijderd
Ik denk dat Barca niet de LED D8000 maar de plasma D8000 van Samsung (PS51D8000) bedoelt. Iemand van deze PS51D8000 al ergens een goede en betrouwbare review/test tegengekomen?Robbio85 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 11:34:
[...]
Volgens mij is de algemene beeldkwaliteit van de VT30 beter dan de D8000 (als je alleen al naar die clouding kijkt, ongelofelijk voor zo'n duur apparaat). Verder wil ik graag een 50" en er is geen D8000 in die maat - of je moet voor 55" gaan en er 1000(!) euro bij leggen...
Het gaat mij om de beste beeldkwaliteit. Als dat een Samsung is is dat een Samsung, als dat een plasma is is dat een plasma... dat doet er niet zo zeer toe. Ik zoek de beste beeldkwaliteit op dit moment; en dat moet uiteraard betaalbaar zijn. Na het lezen van een paar duizend posts kan ik niet anders dan concluderen dat dat op dit moment de VT30 is.Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:09:
Ik denk dat Barca niet de LED D8000 maar de plasma D8000 van Samsung (PS51D8000) bedoelt. Iemand van deze PS51D8000 al ergens een goede en betrouwbare review/test tegengekomen?
Blijkbaar niet dus....
Jammer, maar misschien komt het nog, is hij nu wat aan het doen aan cablemanagement of zoiets
De LED Samsung D8000 kan concurreren met de high-end plasma tv's volgens FlatpanelsHDBarca schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 13:13:
[...]
Het gaat mij om de beste beeldkwaliteit. Als dat een Samsung is is dat een Samsung, als dat een plasma is is dat een plasma... dat doet er niet zo zeer toe. Ik zoek de beste beeldkwaliteit op dit moment; en dat moet uiteraard betaalbaar zijn. Na het lezen van een paar duizend posts kan ik niet anders dan concluderen dat dat op dit moment de VT30 is.
Met de GT30, overal in dat artikel refereert hij terug naar de GT30 en VT30, en er staat ook duidelijk dat de VT30 beter is op bijna alle vlakken, helemaal met input lag voor gamen etc.buffy1966 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:28:
[...]
De LED Samsung D8000 kan concurreren met de high-end plasma tv's volgens FlatpanelsHD
De VT30 is de High-end Plasma van Panasonic, maar LED is op de goede weg.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Ben ik 't niet mee eens...er staat duidelijk:buffy1966 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:28:
[...]
De LED Samsung D8000 kan concurreren met de high-end plasma tv's volgens FlatpanelsHD
"Samsung D8000 is a much better 3D TV that last year’s LED models from Samsung but it is not on par with for example Panasonic VT30."
Wel vergelijkbaar met de mid-range maar niet met panasonics topmodel VT30
Lees de review aub eens goed door. Ervan uitgaande dat je Engels goed beheerst.buffy1966 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 18:28:
[...]
Hierbij een foto van mijn VT30
Ik heb nog geen tijd gehad om een beugel te kopen (en een goede foto te maken) ]en op te hangen en ben inderdaad nog bezig met mijn cablemanagement
[img][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/585/foto0096x.jpg/][IMG]http://img585.imageshack.us/img585/6282/foto0096x.jpg[/IMG][/URL][/img]
Ik heb nog geen tijd gehad om een beugel te kopen (en een goede foto te maken) ]en op te hangen en ben inderdaad nog bezig met mijn cablemanagement
[img][URL=http://imageshack.us/photo/my-images/585/foto0096x.jpg/][IMG]http://img585.imageshack.us/img585/6282/foto0096x.jpg[/IMG][/URL][/img]
Behalve dat een lcd minder stroom vreet en minder last heeft van lichtinval kan ik me echt niet bedenken waarom mensen de D8000 boven de VT30 prefereren.Technics SA-DA8 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:52:
[...]
Ben ik 't niet mee eens...er staat duidelijk:
"Samsung D8000 is a much better 3D TV that last year’s LED models from Samsung but it is not on par with for example Panasonic VT30."
Hij wordt nu vastgehouden door 2 mensen, waar is de voet?

Ik zal deze foto vast toevoegen aan de TS, mocht iemand die een VT30 heeft zin hebben om wat meer (detail)foto's te maken, zoals ook al in de TS staat van de GT30, lijkt me mooi!
wow, ben al een tijdje opzoek naar een huiskamer foto van de VT30.. Wat een prachtig ding!
| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |
Ik wilde de voet er niet aan vast maken om het daarna er weer vanaf te halen omdat ik hem liever aan de muur hebyannickie111 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 10:35:
[...]
Hij wordt nu vastgehouden door 2 mensen, waar is de voet?![]()
Ik zal deze foto vast toevoegen aan de TS, mocht iemand die een VT30 heeft zin hebben om wat meer (detail)foto's te maken, zoals ook al in de TS staat van de GT30, lijkt me mooi!
Maar ik wilde alvast even kijken hoe het stond
hee ralluffie! ik heb dezelfde status. nu wordt het echt spannend!
Verwijderd
Mooi zo! Morgen of vrijdag ''ding dong...'' Meneer we hebben een PAKKET van 35 kilo voor umacgiver909 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 14:52:
hee ralluffie! ik heb dezelfde status. nu wordt het echt spannend!
Op welke tv wacht je?Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:22:
[...]
Mooi zo! Morgen of vrijdag ''ding dong...'' Meneer we hebben een PAKKET van 35 kilo voor u.
Dan kun je dus best een aantal mooie (detail)foto's maken voor in de TS

Verwijderd
Oh natuurlijk. Die krijg je meteen!yannickie111 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:41:
[...]
Dan kun je dus best een aantal mooie (detail)foto's maken voor in de TS
Ik ben op zoek naar een Panasonic Plasma tv, maar twijfel tussen de volgende types:
42VT30 (niet leverbaar in 46 inch)
46VT20 (momenteel scherp geprijsd)
Volgens recensies zijn dit beide prima tv's in hun jaar, maar ik wil graag weten hoe zich dit verhoudt tussen de tv uit 2010 en 2011. Kortom, wat zijn de nieuwe features en is de beeldkwaliteit erg verbeterd?
Volgens recensies zijn dit beide prima tv's in hun jaar, maar ik wil graag weten hoe zich dit verhoudt tussen de tv uit 2010 en 2011. Kortom, wat zijn de nieuwe features en is de beeldkwaliteit erg verbeterd?
De VT series zijn beide erg goed.rwissink77 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:47:
Ik ben op zoek naar een Panasonic Plasma tv, maar twijfel tussen de volgende types:
Als je geen 3D-wilt (zou ik persoonlijk nog niet voor gaan, maar ieder zijn keuze) kun je ook eens kijken naar de "gewone" V20.
Verder is (volgens mij) vooral het uiterlijk veranderd bij de VT30 ten opzichte van de VT20.
Edit: voor overzicht van de features zie de TS.
[ Voor 3% gewijzigd door yannickie111 op 11-05-2011 16:51 ]
Ik denk dat jij hem niet goed doorgelezen hebtStealthyPeanut schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 23:05:
[...]
Lees de review aub eens goed door. Ervan uitgaande dat je Engels goed beheerst.
Hetgeen ik zeg staat er duidelijk: "The gap between Edge LED and backlit LED TVs has narrowed with the launch of D8000 and I feel that D8000 is the first Edge LED model from Samsung that I can truly recommend as a great TV competing with plasma TVs in the high-end area. Therefore I also award Samsung D8000 with our Top Recommendations Award."
Dat klopt wat je zegt. Maar, men heeft het over het 3D gebeuren waar jij over spreekt.Technics SA-DA8 schreef op dinsdag 10 mei 2011 @ 20:52:
[...]
Ben ik 't niet mee eens...er staat duidelijk:
Ze vergelijken het niet met de VT30 gelukkig. Wel mooi dat het gat steeds kleiner wordt uitetaard, alleen maar goed denk ik.buffy1966 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:16:
[...]
Ik denk dat jij hem niet goed doorgelezen hebt![]()
Hetgeen ik zeg staat er duidelijk: "The gap between Edge LED and backlit LED TVs has narrowed with the launch of D8000 and I feel that D8000 is the first Edge LED model from Samsung that I can truly recommend as a great TV competing with plasma TVs in the high-end area. Therefore I also award Samsung D8000 with our Top Recommendations Award."
Ik vind de prijsverschil desdanig zo klein dat de V20 eigenlijk geen optie is. Al zal je geen 3D willen hebben, krijg je bij de VT20 2 brillen erbij, verkoop je ze tegen een redelijke prijs dan zit je al lager dan de V20 met je aanschafprijs.yannickie111 schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 16:51:
[...]
De VT series zijn beide erg goed.
Als je geen 3D-wilt (zou ik persoonlijk nog niet voor gaan, maar ieder zijn keuze) kun je ook eens kijken naar de "gewone" V20.
Verder is (volgens mij) vooral het uiterlijk veranderd bij de VT30 ten opzichte van de VT20.
Edit: voor overzicht van de features zie de TS.
Btw, ik vind qua prijs de G30 ook mee kunnen gaan met de keuze tussen bovenstaande 2.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33723204#33723204">Hier vind je het service en hotelmenu</a>, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
<a href="http://www.eaprogramming.com/">En hier kan je een break-in dvd downloaden</a>, hiermee kan je je TV in laten inspelen.
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.
<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33723204#33723204">Hier vind je het service en hotelmenu</a>, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.
<a href="http://www.eaprogramming.com/">En hier kan je een break-in dvd downloaden</a>, hiermee kan je je TV in laten inspelen.