Kreeg een reactie van Redcoon dat ze de TX-P55VT30 pas 31 mei binnen verwachten... nog meer dan een maand gvd... is het te verwachten dat een MediaMarkt of een andere retailer deze tv eerder heeft? Wil niet zo lang wachten

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
De kleine modellen zouden eind april komen en de grote modellen in mei. De bron kan ik niet meer direct vinden, maar dat zoek ik nog wel even op.TheDuke schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:08:
Kreeg een reactie van Redcoon dat ze de TX-P55VT30 pas 31 mei binnen verwachten... nog meer dan een maand gvd... is het te verwachten dat een MediaMarkt of een andere retailer deze tv eerder heeft? Wil niet zo lang wachten
Houdt er rekening mee dat Panasonic een Japans bedrijf is en dat zij dus erg veel last hebben van de ongeregeldheden in Japan van een aantal weken terugJeroentje1981 schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:14:
[...]
De kleine modellen zouden eind april komen en de grote modellen in mei. De bron kan ik niet meer direct vinden, maar dat zoek ik nog wel even op.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Verwijderd
Heb Redcoon gesproken aan het einde van de middag en de 42'' en 50'' modellen komen morgen binnen. Deze kunnen op zn vroegst vrijdag de 29e worden geleverd bij de mensen die een bestelling hebben gedaan. Aangezien ik de 5e was die de 50'' had besteld op 13 april moet ik de VT30 deze of begin volgende week krijgen aldus de telefoniste.TheDuke schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:08:
Ik denk dat dit niet juist is.Schizo007nl schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 18:34:
[...]
Houdt er rekening mee dat Panasonic een Japans bedrijf is en dat zij dus erg veel last hebben van de ongeregeldheden in Japan van een aantal weken terug
In de tijd dat ik bij MM verkoper was (geen tv's though) gebeurde het idd wel eens dat ze de primeur gegund kregen van de importeur, omdat ze een grote dealer waren. Of dat met Panasonic ook gebeurde weet ik niet, maar het is dus niet ondenkbaarTheDuke schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 17:08:
Is het te verwachten dat een MediaMarkt of een andere retailer deze tv eerder heeft? Wil niet zo lang wachten
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
En hoe zit het met de uitlopende modellen (de x20 reeks). Tot hoe lang blijven deze beschikbaar in de (online) winkels?Grrrrrene schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 22:15:
[...]
In de tijd dat ik bij MM verkoper was (geen tv's though) gebeurde het idd wel eens dat ze de primeur gegund kregen van de importeur, omdat ze een grote dealer waren. Of dat met Panasonic ook gebeurde weet ik niet, maar het is dus niet ondenkbaar
Gamertag: FinrazielNL
Inderdaad zolang de voorraad strekt. Hangt ook sterk af van de prijs die gevraagd wordt. Een P42VT20 voor 800 euro is zo weg, blijf je 1800 euro vragen, dan blijf je er nog ff mee zitten. Ik denk dat als je nog een 2010-model wil, je nu onderhand wel een exemplaar moet kopen, anders blijven alleen de dure shops overmmedia schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 23:04:
[...]
En hoe zit het met de uitlopende modellen (de x20 reeks). Tot hoe lang blijven deze beschikbaar in de (online) winkels?
Verwijderd
Nice! Maar wat me nu wel opvalt:macgiver909 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:39:
en weer zo'n mooie review.
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1303892383
Verwijderd
Je hebt wel al iets verder terug gelezen in dit topic?Zinu schreef op woensdag 27 april 2011 @ 13:03:
Ik heb de VT20 op het oog, maar ik lees op AVForums (klik) dat er problemen zijn met 'flikkerend' beeld bij 50Hz. Hebben jullie daar ook last van?
Je zou hem eventueel boven/midden kunnen plaatsen en de speaker iets naar beneden richten.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:58:
[...]
Nice! Maar wat me nu wel opvalt:
Niet echt handig als je onder/midden voor het scherm een center speaker wil neerleggen. Tenminste, de hoogte waar het beeld begint lijkt vrij laag. Of is het scherm wel nog in hoogte verstelbaar?
Verwijderd
Jazeker! Hier ook macgiver.... Ik kijk er erg naar uit! Hoop morgen een mailtje te ontvangen waarin staat ''uw order is verstuurd''.macgiver909 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:39:
en weer zo'n mooie review.
http://www.flatpanelshd.c...on=showfull&id=1303892383
het wachten begint nu wel geestelijk z'n tol te eisen. hoe zit dat bij jou ralluf?
Mijn center speaker ligt onder de plank waar de tv op staat, ik zou me er niet te druk om maken. Kun je hem anders niet aan de muur hangen?Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 12:58:
[...]
Nice! Maar wat me nu wel opvalt:
Niet echt handig als je onder/midden voor het scherm een center speaker wil neerleggen. Tenminste, de hoogte waar het beeld begint lijkt vrij laag. Of is het scherm wel nog in hoogte verstelbaar?
Verwijderd
Prijsverschil van € 500,-??D-TECH schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:36:
Positieve reviews over de VT30, al denk ik niet dat het prijsverschil van €500.- dat rechtvaardigt. (In vergelijking met de GT30)
Verwijderd
Meh, het is inderdaad niet het einde van de wereld, maar een beetje onhandig voor mijn huidige set-up is het stiekem wel. Ik heb het liefst de center onder het scherm, dus daar moet ik dan maar iets op verzinnen. Op zich is mijn huidige center-speaker redelijk klein en zal ik na aanschaf van de VT30 toch niet gelijk geld hebben om die ook nog te vervangen, laat future-me dat maar oplossen dan.Grrrrrene schreef op woensdag 27 april 2011 @ 15:57:
Mijn center speaker ligt onder de plank waar de tv op staat, ik zou me er niet te druk om maken. Kun je hem anders niet aan de muur hangen?
Inderdaad, alleen al voor de bijgeleverde brilletjes is het de moeite waard, en dan heb ik het nog niet eens over het design.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:47:
Prijsverschil van € 500,-??
€ 177,- Bedoel je?
Verwijderd
Juist, brilletjes zijn al rond de 200 Euro denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2011 @ 16:55:
[...]
Inderdaad, alleen al voor de bijgeleverde brilletjes is het de moeite waard, en dan heb ik het nog niet eens over het design.
[ Voor 11% gewijzigd door D-TECH op 27-04-2011 18:03 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Movinghead op 27-04-2011 21:48 ]
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door Earzz op 28-04-2011 10:59 ]
XboxLive: Dave 130R
Je zou de Harendse Smit achter de MM kunnen proberen. zit op het nieuwe deel naast de Mac.Earzz schreef op donderdag 28 april 2011 @ 10:16:
Iemand trouwens enig idee waar ik de 30 serie al kan bezichtigen in de omgeving van Breda?
Mediamarkt heeft ze voorlopig nog niet, werd mij vertelt dat ze ze pas in juni binnen kregen.
Mediamarkt Breda heeft sowieso toch al een schraal assortiment vind ik.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2011 15:14 ]
Helaas, net even langs geweest maar ze hebben nog niets.matty___ schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:15:
[...]
Je zou de Harendse Smit achter de MM kunnen proberen. zit op het nieuwe deel naast de Mac.
Het scherm blijft toch even groot inclusief of exclusief voet?Zinu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:26:
Zijn de maten die vermeld staan bij de productpagina hier op tweakers, 122cm breed - 81cm hoog, incl. of excl. voet?
Het zou helemaal ideaal zijn als iemand met een VT20, bij voorkeur een met voet, zo vriendelijk zou willen zijn de exacte maten voor mij op te nemen (incl. én excl. voet). Diepte maakt me niets uit.
[ Voor 13% gewijzigd door yannickie111 op 28-04-2011 17:33 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Zinu op 28-04-2011 17:43 ]
Verwijderd
Zoiets kan je natuurlijk altijd even dubbelchecken bij de fabrikant:Zinu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:26:
Zijn de maten die vermeld staan bij de productpagina hier op tweakers, 122cm breed - 81cm hoog, incl. of excl. voet?
Het zou helemaal ideaal zijn als iemand met een VT20, bij voorkeur een met voet, zo vriendelijk zou willen zijn de exacte maten voor mij op te nemen (incl. én excl. voet). Diepte maakt me niets uit.
Alhoewel, toegegeven, de linkjes op de Panasonic site zijn niet meer actueel, moest Google gebruiken om de pagina snel op te sporen.Afmetingen (B x H x D) (zonder voet) 1.224 x 771 x 90 mm
Afmetingen (B x H x D) (met voet) 1.224 x 810 x 335 mm
Wij dachten hier eerst ook, WTF 50" in wel erg groot (vooral mijn moeder dacht datZinu schreef op donderdag 28 april 2011 @ 17:43:
Dan ga ik er van uit dat de maten die Tweakers vermeldt gewoon kloppen. Bedankt yannick! Ik heb voor het gemak maar even een stuk karton met die maten uitgesneden en op mijn dressoir gezet om de maten te checken... wat een ding gaat dat worden t.o.v. de 32" die we nu hebben![]()
Vreemd genoeg is de 50" een paar euro goedkoper dan de 46", dus als het past kopen wij de 50", maar hij moet natuurlijk wel passen.
En je link werkt trouwens niet
Verwijderd
Ik geloof dat het met verschillende versies te maken heeft, de EA is een nieuwere versie van de Europese VT20:Buck Naked schreef op donderdag 28 april 2011 @ 18:00:
Heeft iemand enig idee wat het verschil is tussen de TX-50VT20E en TX-50VT20EA?
De rede dat ik dit vraag is omdat mijn TV (TX-50VT20E) binnenkort vanwege inbranden wordt omgeruild naar een TX-50VT20EA en ik nergens op internet hier iets over terug kan vinden.
Ook op bijvoorbeeld http://www.homecinema-fr....ad8805b4c051a9#p174238298 en http://www.ciao.fr/Panasonic_TX_P50VT20E__Avis_1314594 (maar mijn Frans is niet al te briljant). Hoe dan ook krijg ik niet de indruk dat je er op achteruit gaatKommt auf das Modell an.
50VT20E -> 2.5xx
50VT20EA -> 2.601
46VT20E -> 2.600
Verwijderd
Verwijderd
Jij zal een fijne koninginnedag hebben!Bestelling op 13 april gedaan. Een lulverhaal natuurlijk over dat het product uitverkocht zou zijn aangezien ik nr 5 op de lijst ben. Maargoed, de VT30 is dus gisteren gewoon niet geleverd bij redcoon en komt morgen binnen....
Afwachten.
PSN: Shiver23
Zo te zien is de voorraad informatie van Redcoon niet zo accuraat.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 09:06:
Kreeg net dit mailtje.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling ----- bij redcoon.
Helaas is het door u bestelde artikel(en) voor velen heel scherp -
het artikel is daarom tijdelijk uitverkocht!
Daarom ondervindt de verwerking van uw opdracht enige vertraging.
Wij verwachten de volgende levering op 30.04.11
<knip>
Bestelling op 13 april gedaan. Een lulverhaal natuurlijk over dat het product uitverkocht zou zijn aangezien ik nr 5 op de lijst ben. Maargoed, de VT30 is dus gisteren gewoon niet geleverd bij redcoon en komt morgen binnen....
Afwachten.
Verwacht je dat de LG een probleemloze TV is?D-TECH schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 16:23:
Ik denk dat ik maar ga wachten op de LG nano leds met full local dimming. Deze Pana's hebben kleine irritante probleempjes, en ik wil gewoon een probleemloze tv.
Ow, echt? linkje? Ze moeten niet alles van panasonic kopierenD-TECH schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:10:
De nieuwe samsung plasma's hebben floating blacks. Wat ik dus niet wil
Bron?D-TECH schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 18:10:
De nieuwe samsung plasma's hebben floating blacks. Wat ik dus niet wil
9 x 270Wp Yinlgi, Power-One 3.0.
Muchos Gracias!!!Shiver23 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:35:
Voor iedereen die vroeger met een stuk karton ging kijken of een grotere TV wel past heeft Panasonic wat bedacht. http://www.engadget.com/2...ugments-the-reality-of-y/
You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking
28W voor standby is erg veel.motormuis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:21:
Zojuist mijn G20 binnengekregen. Als ik hier mijn kWh meter aan hang, zie ik dat de TV 28W verbruikt in stand-by. Dit blijft 28W als ik de TV uit zet met de aan-uit knop op de TV zelf.
Volgens de specs zou het ca 0.4W te zijn.
Hebben meer mensen dit?
Voor de kritische vragen, een 20W halogeen bureaulampje met trafo meet de meter wel goed.
Leuke app inderdaad, alleen jammer dat het beeld op de tv's niet allemaal hetzelfde zijn.Shiver23 schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 14:35:
Voor iedereen die vroeger met een stuk karton ging kijken of een grotere TV wel past heeft Panasonic wat bedacht. http://www.engadget.com/2...ugments-the-reality-of-y/
Dat kan niet kloppen, met de knop uit moet het volgens mij gewoon 0W zijn. 28W is bizar veel. In standby zou het kunnen dat je nog ff op de "klik" moet wachten, (als je hem standby zet gaat hij na 30s ofzo in powersave) of dat je iets aan het opnemen bent...?motormuis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:21:
Zojuist mijn G20 binnengekregen. Als ik hier mijn kWh meter aan hang, zie ik dat de TV 28W verbruikt in stand-by. Dit blijft 28W als ik de TV uit zet met de aan-uit knop op de TV zelf.
Hebben meer mensen dit?
Voor de kritische vragen, een 20W halogeen bureaulampje met trafo meet de meter wel goed.
Bestaat zo'n aol ook voor Android?Earzz schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 23:30:
[...]
Leuke app inderdaad, alleen jammer dat het beeld op de tv's niet allemaal hetzelfde zijn.
Zo kan het toch wel een beetje en vertekend beeld geven tussen bijvoorbeeld een 46 of 50 inch.
Welke meter heb je?motormuis schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 22:21:
Hebben meer mensen dit?
[ Voor 9% gewijzigd door HaaZ op 30-04-2011 10:35 ]
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Dank jeD-TECH schreef op vrijdag 29 april 2011 @ 19:00:
"But that is not as bothersome to me as the shifting blacks I see constantly when watching in a dark room. It is really bad, especially on letterbox material. I just wish I could find some way to turn it off, but I've tried just about everything."
http://www.avsforum.com/a...ad.php?t=1304494&page=105
En er zijn nog veel meer mensen die er over klagen
[ Voor 8% gewijzigd door StealthyPeanut op 30-04-2011 12:27 ]
Nou niet echt de zwartwaarden van een Kuro liggen toch echt een stuk lager, 0,0031cd/m2 voor de LX5090/6090 en 0,0019cd/m2 voor de KRP500/600. De VT30 heeft ongeveer dezelfde zwartwaarden als de VT20 maar heeft een iets (verwaarloosbaar) hoger ANSI contrast.Movinghead schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 12:49:
Erg mooie serie die VT30's, moet zeggen spreekt me erg aan. Het is alleen zo lastig tegenover Samsung PS51D8000.
De plussen van de VT 30 zijn toch wel dat Kuro zwart maar een appstore die op dit moment nog weinig apps heeft.
Bij Samsung zit je weer met een grote appstore.
Waarom is het zo moeilijk
Verwijderd
Dit mailtje heb ik (nog) niet gehad. Vooralsnog ga ik er vanuit dat mijn VT30 daar vandaag binnen is gekomen en dinsdag bij mij binnen staat... Maarja mijn gevoel zegt iets anders haha. We zullen wel zien..macgiver909 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:31:
en ja hoor, ik kreeg ook zo'n fijn mailtje van redcoon.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling AUF-R-2545866 bij redcoon.
Wij verwachten de volgende levering op 13.05.11
weer een andere datum dan jij ralluf. zag gister wel de eerste nederlandse 50vt30 foto op het ht forum.
nog maar ff geduld hebben dan.
Dit bevestigt mijn bericht van gisteren over de order van Ralluf.macgiver909 schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 13:31:
en ja hoor, ik kreeg ook zo'n fijn mailtje van redcoon.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw bestelling AUF-R-2545866 bij redcoon.
Wij verwachten de volgende levering op 13.05.11
weer een andere datum dan jij ralluf. zag gister wel de eerste nederlandse 50vt30 foto op het ht forum.
nog maar ff geduld hebben dan.
Ik heb hetzelfde probleem met mijn Pana 42PZ85. Opstelling: TV--->stekkerdoos--->meter--->stopcontact gaf zo'n 40w meen ik. Trok ik de stekker van de TV eruit dan werd dit netjes 0w. Voor mij is dit reden geweest om tussen het muurstopcontact en de stekkerdoos een schakelaar te plaatsen, deze schakel ik elke avond netjes uit.HaaZ schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:33:
[...]
Welke meter heb je?
Ik meet precies hetzelfde op een 42G20, (na de klik die ik hoor na ca. 30 seconden) maar ben ervan overtuigd dat dit een foutieve meting is. Ik weet dat mijn Brennenstuhl meter compleet waardeloos is bij alles wat niet een volledig ohmse belasting is, zoals een gloeilamp.
Wanneer de spanning fysiek onderbroken zou worden met de aan/uit-schakelaar zou iedere meter 0W moeten meten, maar dat doet die van mij ook niet. Er loopt blijkbaar nog steeds een stroompje en het is dus geen fysieke spanningsonderbreking.
Verwijderd
Ik heb inderdaad ook een Brennenstuhl meter. Aangezien deze ook de cos phi aangeeft ben ik er vanuit gegaan dat hij goed kan corrigeren voor niet ohmse gebruikers, niet dus.HaaZ schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 10:33:
[...]
Welke meter heb je?
Ik meet precies hetzelfde op een 42G20, (na de klik die ik hoor na ca. 30 seconden) maar ben ervan overtuigd dat dit een foutieve meting is. Ik weet dat mijn Brennenstuhl meter compleet waardeloos is bij alles wat niet een volledig ohmse belasting is, zoals een gloeilamp.
Wanneer de spanning fysiek onderbroken zou worden met de aan/uit-schakelaar zou iedere meter 0W moeten meten, maar dat doet die van mij ook niet. Er loopt blijkbaar nog steeds een stroompje en het is dus geen fysieke spanningsonderbreking.
Wat ik wel opvallend vond is dat de TV dus blijkbaar niet volledig uit is na het uitzetten met de knop op het toestel. Al is het stand-by verbruik dus <0,5W, daarmee voor mij verwaarloosbaar.motormuis schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 20:49:
[...]
Ik heb inderdaad ook een Brennenstuhl meter. Aangezien deze ook de cos phi aangeeft ben ik er vanuit gegaan dat hij goed kan corrigeren voor niet ohmse gebruikers, niet dus.
Ik heb de meting herhaald , maar dan met een lampje (75W halogeen) erbij, heb bijna geen gloeilampen meer... De meer stroom was nu enkele watts, iets van 2 of 3W ofzo, iig een heel stuk minder en in ieder geval een heel stuk meer acceptabel.
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Het wordt inderdaad minder naarmate de tv langer heeft gedraaid. Probeer ook eens op 720p beeld te kijken, dat is een progressief beeld en op mijn tv komt dat een stuk rustiger over.motormuis schreef op zondag 01 mei 2011 @ 22:56:
Wat me opvalt bij de G20 dat het scherm nogal flikkert. Ik merk dat ik na een half uurtje kijken branderige ogen heb, een beetje zoals bij een oude CRT monitor met een lage refresh. Ik heb via de kabelboer HD TV op 1080i/50Hz.
Nu lees ik dat wel vaker bij plasma's, maar zo erg had ik het niet verwacht, het beeld is overigens wel geweldig qua kleuren etc.
Is er wat aan te doen qua instellingen etc.?
Verwijderd
De G30 hebben ze wel bij de Saturn langs de Wall.Earzz schreef op zaterdag 30 april 2011 @ 22:56:
Vandaag de ST/GT en VT30 kunnen bezichtigen bij de Saturn langs de A2 (The Wall).
Vind persoonlijk de GT30 het mooiste kwa design, jammergenoeg hadden ze de G30 nog niet.
De G30 is eigenlijk mijn enige optie kwa prijs en 3D is absoluut geen vereiste voor me.
Moet wel zeggen dat ik even bij de cinema 3D schermen van LG heb gestaan maar daar was ik toch wel een beetje van onder de indruk.
Denk dat LG toch de juiste kant opgaan met hun passieve brilletjes, de horizontale lijntjes en resolutie die vermindert wordt zie ik niet echt als een nadeel.
Kijken naar 1080i-content doe je ook progressief hoorStealthyPeanut schreef op maandag 02 mei 2011 @ 07:51:
[...]
Probeer ook eens op 720p beeld te kijken, dat is een progressief beeld en op mijn tv komt dat een stuk rustiger over.
Nickname does not reflect reality
Ik heb je een mailtje gestuurdStealthyPeanut schreef op maandag 02 mei 2011 @ 12:40:
Als je van je Pioneer af wilt moet je het maar zeggen. 3d trekt mij echt niet maar een Pioneer zeker wel.
Daarnaast geeft de VT30 een geweldig plaatje natuurlijk. 1 op 1 zal er vast nog wel verschil zijn met de KURO's, maar als je ze los van elkaar ziet zal het verschil een stuk kleiner zijn.
Verwijderd
ondersteunt de UPC box, Q-link?MatMich schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:35:
Misschien is deze vraag al vaak voorbij gekomen maar ik kan het naar eer en geweten niet vinden.
Ik heb een Panasonic TX-P42GT20
Ik heb er een usb HD aangehangen die verder keurig herkend wordt en alles geeft aan ok te zijn
Alleen daar blijft het bij.
Dus nu de vraag.
Kan ik met UPC (hd mediabox) de functie usb hdd-recording gebruiken of werkt dat alleen maar via de ingebouwde tuners vd tv?
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat dit alleen digitaal werkt via de ci+ interface.MatMich schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:35:
Misschien is deze vraag al vaak voorbij gekomen maar ik kan het naar eer en geweten niet vinden.
Ik heb een Panasonic TX-P42GT20
Ik heb er een usb HD aangehangen die verder keurig herkend wordt en alles geeft aan ok te zijn
Alleen daar blijft het bij.
Dus nu de vraag.
Kan ik met UPC (hd mediabox) de functie usb hdd-recording gebruiken of werkt dat alleen maar via de ingebouwde tuners vd tv?
Oh dan heb ik die jammer genoeg gemist, helaas kom ik voorlopig niet echt meer in de buurt.Verwijderd schreef op maandag 02 mei 2011 @ 09:45:
[...]
De G30 hebben ze wel bij de Saturn langs de Wall.
Zo ver ik me dat nu kan herinneren.
Die staat in een demo kamer, waar je geluid kan horen en boxen kan testen.
Volgens mij helemaal in het laatste kamertje, uiterst rechts.
Is een mooie tv hoor
[ Voor 3% gewijzigd door Earzz op 02-05-2011 22:10 ]
JammerGrrrrrene schreef op maandag 02 mei 2011 @ 22:16:
Volgens mij kun je alleen opnemen via de dvb-tuner, dus het beeld van je mediabox kun je inderdaad niet opnemen.
UPC ondersteunt sinds kort ook de CI+ standaard. Je kan dan je UPC smartcard direct in je TV stoppen en opnemen zonder hd mediabox.MatMich schreef op maandag 02 mei 2011 @ 14:35:
Dat zou best wel eens kunnen ware het niet dat ik net een nieuwe tv heb gekocht PanasonicTX-P42GT20 en die staat dus niet op hun lijst (wel bij Ziggo) overigens.bird-of-prey schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:53:
[...]
UPC ondersteunt sinds kort ook de CI+ standaard. Je kan dan je UPC smartcard direct in je TV stoppen en opnemen zonder hd mediabox.
Misschien is dit een goed alternatief voor je?
http://www.upc.nl/televisie/wat-is-digitale-tv/ci-plus/
Verwijderd
Die televisie is volgens mij niet officieel door UPC gecertificeerd (de opvolger, GT30, wel).MatMich schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 11:25:
Dat zou best wel eens kunnen ware het niet dat ik net een nieuwe tv heb gekocht PanasonicTX-P42GT20 en die staat dus niet op hun lijst (wel bij Ziggo) overigens.
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
[ Voor 87% gewijzigd door MatMich op 03-05-2011 14:40 ]
Hoe bedoel je dat?MatMich schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 14:36:
5 mensen die in hun gebied een Pana vd laatste 30 serie hebben gekocht krijgen dus ondersteuning
[ Voor 95% gewijzigd door Zinu op 04-05-2011 03:04 ]
Meen je die vraag nou? of neem je mij nu in de maling
[ Voor 10% gewijzigd door MatMich op 04-05-2011 01:36 ]
Verwijderd
zo goedkoop niet nee, maar bij bobshop kan je hem nog wel krijgen, maar dan zit je wel zo op de 1100mmedia schreef op woensdag 04 mei 2011 @ 15:19:
Was van plan om de P42VT20 bij Redcoon te gaan kopen (rond de €930 incl verzenden). Blijkt die vandaag opeens niet meer leverbaar. Ook andere scherpe aanbiedingen lijken verdwenen van de prijsvergelijkingssite. Iemand wellicht nog een tip of is het gewoon helaas... pindakaas.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq