Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 01:30
330d schreef op woensdag 11 mei 2011 @ 17:57:
[...]

Ik vind de prijsverschil desdanig zo klein dat de V20 eigenlijk geen optie is. Al zal je geen 3D willen hebben, krijg je bij de VT20 2 brillen erbij, verkoop je ze tegen een redelijke prijs dan zit je al lager dan de V20 met je aanschafprijs.
Btw, ik vind qua prijs de G30 ook mee kunnen gaan met de keuze tussen bovenstaande 2.
Lol, hoe het zit met die prijzen van de VT20 vs. V20 weet ik niet meer precies.
Als het zo weinig scheelt zou ik inderdaad zeker voor de VT20 gaan, maar toen wij voor de keuze stonden scheelde het nog rond de 500 euro, dat vonden we toen nog te veel voor alleen 3D erbij.

De G30 is ook een goede tv, volgens mij is het grootste verschil met de G30 en de V(T)20, het design, dus ik zou zeggen, ga gewoon kijken wat je ervan vindt (de buitenkant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
De GT30 heeft een wat minder Infinite Black-paneel, de V(T)20-series zijn daar toch wat hoger geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55

BiLo

PSN: toiletcleaner

Heeft er iemand hier zijn Panasonic bij T-online bestelt? Ikzelf vond de shopreviews er niet heel lovend uit zien, maar op het moment hebben ze veruit de beste prijs voor de p42vt30

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DylanE schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:34:
Heeft er iemand hier zijn Panasonic bij T-online bestelt? Ikzelf vond de shopreviews er niet heel lovend uit zien, maar op het moment hebben ze veruit de beste prijs voor de p42vt30
Check dit even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Opnieuw lees ik eigenlijk weer hetzelfde.. of het gaat super goed, of het gaat gruwelijk mis :| Telkens weer die Deutsche Post :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik zit zelf heel erg te twijfelen over een (goedkope tv). Het moet een 42"S20 van panasonic worden, of een Sony 40"EX500.
Dit betekent dus +/- €500-€550 en hoger wil ik niet gaan.
Nu lees ik in dit topic allemaal verhalen over inbranden van 2010-modellen, hoe je ze moet laten inspelen etc.

In hoeverre is dat nou daadwerkelijk nodig, en in hoeverre hebben deze 2010-modellen meer last van inbranden. Want juist dat maakt me huiverig voor een Plasma. Ik ben een fervent kijker van de nationale omroepen.
Maar wat ik juist mooi vind aan de plasma zijn de kijkhoeken en de kleurweergave.

Overigens komt de tv te hangen aan een DVB-S2 tuner die dus 1080i uitspuugt.
verder komen er een PS3 en X360 aan. Ook de X360 heefte en erg fel menu.

Als laatste moet de SCART een output hebben als via HDMI de satelliet tuner is aangesloten. Dit komt omdat ringleiding voor mijn slechthorendheid via SCART wordt aangesloten. (Mag ook via tulp) zolang het gewone geluid niet wordt uitgeschakeld zoals bij een koptelefoonuitgang (al heeft mijn Loewe daarbij twee gluidsversterkers, zowel via koptelefoon als tv speakers kan tegelijk geluid komen)..

[ Voor 25% gewijzigd door GAIAjohan op 12-05-2011 10:00 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht...... wat duurt het wachten op een ruime voorraad 50VT30's bij alle shops en de (hopelijk) daarmee samengaande prijzenslag toch weer lang :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

GAIAjohan schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 09:55:
Ik zit zelf heel erg te twijfelen over een (goedkope tv). Het moet een 42"S20 van panasonic worden, of een Sony 40"EX500.
Dit betekent dus +/- €500-€550 en hoger wil ik niet gaan.
Nu lees ik in dit topic allemaal verhalen over inbranden van 2010-modellen, hoe je ze moet laten inspelen etc.

In hoeverre is dat nou daadwerkelijk nodig, en in hoeverre hebben deze 2010-modellen meer last van inbranden. Want juist dat maakt me huiverig voor een Plasma. Ik ben een fervent kijker van de nationale omroepen.
Maar wat ik juist mooi vind aan de plasma zijn de kijkhoeken en de kleurweergave.

Overigens komt de tv te hangen aan een DVB-S2 tuner die dus 1080i uitspuugt.
verder komen er een PS3 en X360 aan. Ook de X360 heefte en erg fel menu.

Als laatste moet de SCART een output hebben als via HDMI de satelliet tuner is aangesloten. Dit komt omdat ringleiding voor mijn slechthorendheid via SCART wordt aangesloten. (Mag ook via tulp) zolang het gewone geluid niet wordt uitgeschakeld zoals bij een koptelefoonuitgang (al heeft mijn Loewe daarbij twee gluidsversterkers, zowel via koptelefoon als tv speakers kan tegelijk geluid komen)..
er zijn verschillende inspeel cdtjes om de eerste cruciale uurtjes* (*vatbaar voor inbranden) door te komen.. Een maat van mij heeft ook een model uit 2010, en vergeet regelmatig zijn TV uit te zetten waardoor het beeld ingebrand lijkt te zijn, echter is dit na minder dan 5 min weer verdwenen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Nu online
DylanE schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:33:
[...]

er zijn verschillende inspeel cdtjes om de eerste cruciale uurtjes* (*vatbaar voor inbranden) door te komen.. Een maat van mij heeft ook een model uit 2010, en vergeet regelmatig zijn TV uit te zetten waardoor het beeld ingebrand lijkt te zijn, echter is dit na minder dan 5 min weer verdwenen..
Hoe ernstig is het probleem dan werkelijk na de eerste cruciale uurtjes? Zeker gezien NL1,2,3 scherpe logo's hebben. En ik me eigenlijk ook zorgen maak om de bv de HUD van GT5 in endurance races.
En hoe lang duren de eerste cruciale uurtjes? Ik lees eerder in het topic 400 uur., maar dat is eigenlijk best veel.

Maarja, aan jullie zal de keuze Sony EX500 of Pana S20 redelijk simpel zijn denk ik :P

Ik neem aan dat de inspeelcd'tjes gewoon op internet te downloaden zijn en te branden?

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 12-05-2011 10:42 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:00

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Priyantha Bleeker schreef op zondag 08 mei 2011 @ 09:50:
Iemand hier al ervaring met de U30E serie ?
Dit aangezien deze serie relatief betaalbaar is én wel full-hd is én een 2011 paneel zou hebben.
Iemand die hier een zinnig antwoord op kan geven ?
Op dit moment twijfel ik tussen de TX-P50U30E, TX-PF50G30 en de TX-P50G30E.
Tussen de laatste twee weet ik nog niet wat de verschillen zijn kan iemand mij dat vertellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Priyantha Bleeker schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:43:
[...]

Iemand die hier een zinnig antwoord op kan geven ?
Op dit moment twijfel ik tussen de TX-P50U30E, TX-PF50G30 en de TX-P50G30E.
Tussen de laatste twee weet ik nog niet wat de verschillen zijn kan iemand mij dat vertellen ?
TX-PF50G30 is naar mijn weten geen NL-model, de TX-P50G30E daarentegen wel. Kan het zijn dat het eerder genoemde type een Amerikaans model is, waar wordt het toestel tevens aangeboden?

Grote verschillen tussen de U en de G serie zit 'm in het contrast filter, thx-certificering en betreffende de G-serie dat het een NeoPlasma is (lager energie verbruik, langere levensduur, minimalere kans op inbranding --> Pioneer technieken). Want beide toestellen zijn 600Hz, iets wat in eerder genoemde series bij de U-serie niet het geval was..
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:03:
Zucht...... wat duurt het wachten op een ruime voorraad 50VT30's bij alle shops en de (hopelijk) daarmee samengaande prijzenslag toch weer lang :+
De 50VT30 is een contractmodel he, die zal niet zo snel voor een andere prijs op het internet komen. Daarmee riskeren winkeliers hun leveringscontract met Panasonic. Maar dat is vaak na ¾ jaar afgelopen en dan zullen ze pas flink gaan dalen..

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2011 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:03:
Veel winkels zeggen dat de 50VT30 in de 3e week van juni overal te koop zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:10:
[...]

Veel winkels zeggen dat de 50VT30 in de 3e week van juni overal te koop zal zijn.
Her en der staat hij al hoor. MM heeft 'm al staan, iig een aantal vestigingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 10:52:
[...]

De 50VT30 is een contractmodel he, die zal niet zo snel voor een andere prijs op het internet komen. Daarmee riskeren winkeliers hun leveringscontract met Panasonic. Maar dat is vaak na ¾ jaar afgelopen en dan zullen ze pas flink gaan dalen..
Dat is niet helemaal waar. Ik heb deze week nog een offerte gehad voor de 50VT30 van 1.749 Euro bij Foka Rotterdam! Echter waren de tv's even later daar ook uitverkocht.

Mijn bestelling voor de 50VT30 loopt bij Redcoon (1.618 Euro) maar omdat dit lang duurt ben ik verder gaan kijken. Kreeg echter gister bericht dat de tv daar nu binnen is dus hoop hem spoedig te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:13:
[...]

Her en der staat hij al hoor. MM heeft 'm al staan, iig een aantal vestigingen
Ik heb 3 vestigingen gesproken en allemaal hadden ze de 42'' op voorraad en was de 50'' al uitverkocht. Maargoed, daar betaal je dus schijnbaar ook een stuk meer dan bij bijvoorbeeld een Foka Rotterdam of Redcoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

[...]

TX-PF50G30 is naar mijn weten geen NL-model, de TX-P50G30E daarentegen wel. Kan het zijn dat het eerder genoemde type een Amerikaans model is, waar wordt het toestel tevens aangeboden?
Ah okay :)
Hier:
http://www.redcoon.nl/ind...002/Panasonic_TX_PF50G30/
Vooral omdat die onder de 1000 euro blijft lijkt me die erg interessant.
Grote verschillen tussen de U en de G serie zit 'm in het contrast filter, thx-certificering en betreffende de G-serie dat het een NeoPlasma is (lager energie verbruik, langere levensduur, minimalere kans op inbranding --> Pioneer technieken). Want beide toestellen zijn 600Hz, iets wat in eerder genoemde series bij de U-serie niet het geval was..
Dan is de G serie dus een stuk interessanter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:14:
[...]
Mijn bestelling voor de 50VT30 loopt bij Redcoon (1.618 Euro) maar omdat dit lang duurt ben ik verder gaan kijken. Kreeg echter gister bericht dat de tv daar nu binnen is dus hoop hem spoedig te ontvangen.
€ 1.618,- ?! Hij staat op de site voor € 1.857,- ? Hoe heb je dat dan weer voor elkaar gekregen
Ik heb 3 vestigingen gesproken en allemaal hadden ze de 42'' op voorraad en was de 50'' al uitverkocht. Maargoed, daar betaal je dus schijnbaar ook een stuk meer dan bij bijvoorbeeld een Foka Rotterdam of Redcoon.
MM Utrecht valt vaak op met de prijzen ten opzichte van andere filialen, zou je daar eens in de winkel moeten proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:24:
[...]

€ 1.618,- ?! Hij staat op de site voor € 1.857,- ? Hoe heb je dat dan weer voor elkaar gekregen
1e dag dat de 50VT30 bij Redcoon op de site stond was de prijs 1.618 Euro. FOUTJE! Meteen besteld... Dag later was de prijs 1.959 Euro en een paar dagen later 1.857 Euro. Zo ben ik dus aan deze prijs gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:37:
[...]

1e dag dat de 50VT30 bij Redcoon op de site stond was de prijs 1.618 Euro. FOUTJE! Meteen besteld... Dag later was de prijs 1.959 Euro en een paar dagen later 1.857 Euro. Zo ben ik dus aan deze prijs gekomen :)
Hoe is de status nu?
Ben benieuwd of ze leveren voor die prijs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 16:41:
[...]

Hoe is de status nu?
Ben benieuwd of ze leveren voor die prijs :P
12.05.2011, 15:25 Uw bestelling is verstuurd (12.05.2011) :D

Net telefonisch contact gehad met Ritmo want dat bedrijf verstuurd voor Redcoon de producten. Met hun maak je dan een afspraak wanneer ze het product komen leveren. Op zijn snelst kan dit komende maandag. Dussss maandag komt de 50VT30. Krijg morgen een mailtje met de tijdsindicatie van de levering.

Kortom.... Nog een paar daagjes wachten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:29
kijk ik ben al een stapje verder. 8)

Bedankt voor uw bestelling bij Redcoon.nl!

Geachte heer/mevrouw,

Uw datum is bevestigd en we hebben volgende bezorgafspraak voor uw geboekt :

Uw datum is: 16-5-2011
Uw tijd is: 8:00 - 18:00

wegens de drukte hadden ze geen tijd om 'm gister bij de vervoerder aan te leveren. daardoor was vrijdag geen optie meer. :( nog ff een weekendje extra op de 26" slaapkamer led dan maar. :'(
kijken wie hier als eerste een foto post ralluf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
macgiver909 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:08:
Misschien beide, kunnen we/ik mixen, de beste uitkiezen voor in de TS O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:12:
[...]

Misschien beide, kunnen we/ik mixen, de beste uitkiezen voor in de TS O-)
Ik maak pas een foto als hij echt helemaal af aan de muur hangt. Hoop dus dat het meezit en ik maandagavond een foto kan posten ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist met m'n broer meegeweest om te orieenteren op een nieuwe TV voor hem. Ik heb van de week zelf de 46D8000 gekocht maar m'n broer geeft de voorkeur voor plasma.

We hebben de TXP42G30, TXP42GT30 en de TXP42VT30 vergeleken bij *SPAM* en hele goeie prijzen meegekregen. 780,- voor de 42G30, 1199,- voor de 42GT30 en 1379,- voor de 42VT30.

Dacht zal 't ff delen met de mede tweakers. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyNL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:57
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:46:
.....

We hebben de TXP42G30, TXP42GT30 en de TXP42VT30 vergeleken bij *SPAM* en hele goeie prijzen meegekregen. 780,- voor de 42G30, 1199,- voor de 42GT30 en 1379,- voor de 42VT30.

En wat vond je er van? Welk scherm was het mooist en waarom. Vertel vertel vertel!!

[ Voor 3% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
  • Laatst online: 19:36
JimmyNL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:50:
[...]

En wat vond je er van? Welk scherm was het mooist en waarom. Vertel vertel vertel!!
Ik gok op de 42VT30!
Nette prijzen overigens, ook daar kan een LCD niet tegenop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-07 09:56
Welke kan ik beter nemen voor 900 euro; de VT20, of de G30?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:10

mr.paaJ

generatie cmd+z

VT20, wat mij betreft geen twijfel mogelijk, het beeld is beter en je kunt de brillen en dongel die erbij zitten nog verkopen voor een leuke extra korting als 3D je eigenlijk niet boeit. (2 x €75 + €50?) ;)

[ Voor 13% gewijzigd door mr.paaJ op 12-05-2011 22:22 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker

Priyantha Bleeker schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 11:26:
[...]

Ah okay :)
Hier:
http://www.redcoon.nl/ind...002/Panasonic_TX_PF50G30/
Vooral omdat die onder de 1000 euro blijft lijkt me die erg interessant.
Iemand die de verschillen weet ?
Als er geen verschil is in beeldkwaliteit, dan ga ik die bestellen namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Kan niets specifiek over PF50G30 vinden. Kan zijn dat je bijvoorbeeld geen NL thuisservice en CI+ hebt. het beeld zal het zelfde zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
mr.paaJ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:21:
VT20, wat mij betreft geen twijfel mogelijk, het beeld is beter en je kunt de brillen en dongel die erbij zitten nog verkopen voor een leuke extra korting als 3D je eigenlijk niet boeit. (2 x €75 + €50?) ;)
Ooow, maar er is wel een probleem met de VT20. Ik lees net dat de 42" een input lag heeft van 47ms input lag! Daar valt dus niet op te gamen, wat ik juist van plan ben met de tv, plasma staat nog wel bekend om lage lag.

Voor de geïntereseerden een linkje naar het artikel:
http://www.hdtvtest.co.uk...x-p42vt20-20101110913.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

Dat is wel jammer zeg. P42V20 dan? Zelfde prijs (maar minder accessoires) en ook een uitstekend beeld en wel sneller op 22ms. (die heb ik zelf staan trouwens :))

[ Voor 17% gewijzigd door mr.paaJ op 12-05-2011 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
mr.paaJ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:21:
Die 2X€75 moet mogelijk zijn, en die dongel: €50 is zeker mogelijk.
Die heb ik hier laatst ook verkocht voor 50 euro in V&A, er waren meerdere mensen geinteresseerd!

Edit:
mr.paaJ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:33:
Dat is wel jammer zeg. P42V20 dan? Zelfde prijs en ook een uitstekend beeld en wel sneller op 22ms. (die heb ik zelf staan trouwens :))
En misschien kun je dan voor dezelfde prijs nog wel een 50" nemen (die staat hier BTW :P ) the bigger the better!

[ Voor 27% gewijzigd door yannickie111 op 12-05-2011 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NACBreda
De V20 is even duur bij PlasmaDiscounter. Maar je betaalt evenveel, maar je er zit geen 3D op. En verder zie ik niet wat de V20 dan nog geeft ter compensatie van de missende 3D, behalve dan de lagere Input Lag. Maar gamet de V20 lekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

De V20 gamet uitstekend ;). Zelf vind ik hem mooier (rustiger) door de grijze omlijsting, en hij schijn minder last van retentie te hebben (zelf helemaal geen last van).

Jammer dat hij dezelfde prijs heeft, maar in 2D kwaliteit valt hij ergens tussen de GT30 en VT30 dus nog steeds het geld meer dan waard. De G30 is erg vergelijkbaar met de G20 als ik het zo lees, minder dan de GT30.

--
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 12:24:
[...]

MM Utrecht valt vaak op met de prijzen ten opzichte van andere filialen, zou je daar eens in de winkel moeten proberen.
Er staan twee stuks 50VT30, en de prijs is onderhandelbaar ;)

[ Voor 28% gewijzigd door mr.paaJ op 12-05-2011 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Zefde prijs?
In de PW:
P50VT20 (1215 euro): pricewatch: Panasonic Viera TX-P50VT20E
P50V20 (1099): pricewatch: Panasonic Viera TX-P50V20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

P42V(T)20 ;)

offtopic:
hmmm, ben lekker aan het knipogen zie ik...

[ Voor 94% gewijzigd door mr.paaJ op 12-05-2011 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mmedia
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-12-2021
Klopt het dat je op de vt20 in een volledige verduisterde kamer bij een 100% zwart testbeeld je het scherm toch duidelijk kan onderscheiden van de donker zwarte omlijsting? Als ik een foto maak met iso waarde 800 of hoger kan je het verschijnsel ook vastleggen op foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
NACBreda schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:28:
[...]

Ooow, maar er is wel een probleem met de VT20. Ik lees net dat de 42" een input lag heeft van 47ms input lag! Daar valt dus niet op te gamen, wat ik juist van plan ben met de tv, plasma staat nog wel bekend om lage lag.

Voor de geïntereseerden een linkje naar het artikel:
http://www.hdtvtest.co.uk...x-p42vt20-20101110913.htm
Echt vreemd, de 50" heeft maar 'slechts' een inputlag van 17ms:
http://www.hdtvtest.co.uk...x-p50vt20-20100520694.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

mmedia schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 00:15:
Klopt het dat je op de vt20 in een volledige verduisterde kamer bij een 100% zwart testbeeld je het scherm toch duidelijk kan onderscheiden van de donker zwarte omlijsting? Als ik een foto maak met iso waarde 800 of hoger kan je het verschijnsel ook vastleggen op foto.
Ja dat klopt. Plasma-zwart kan niet écht uit, al kwamen de Pioneers in de buurt. Het voordeel van plasma is dat het een constante zwart op pixel niveau is, dus geen dynamisch contrast of local dimming trucjes.

LED kan wel 'echt zwart' weergeven, maar zodra er iets in beeld (of in de buurt, bij local dimming) komt is het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo

BiLo

Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:46:
Ik ben zojuist met m'n broer meegeweest om te orieenteren op een nieuwe TV voor hem. Ik heb van de week zelf de 46D8000 gekocht maar m'n broer geeft de voorkeur voor plasma.

We hebben de TXP42G30, TXP42GT30 en de TXP42VT30 vergeleken bij PlatteTV.nl in Nijmegen en hele goeie prijzen meegekregen. 780,- voor de 42G30, 1199,- voor de 42GT30 en 1379,- voor de 42VT30.

de prijzen die jij noemt staan niet op de website van plattetv.nl..

1699,- voor de 42VT30 :| met ook nog is het verkeerde plaatje erbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JimmyNL schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 21:50:
[...]
quote:
Mr.Fast2011 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 20:46:
.....

Dacht zal 't ff delen met de mede tweakers
.
De 42VT30 sprint er kwa beeld wel uit. En ik het design ook het mooist. Daarnaast is 3D natuurlijk een mooie toevoeging. Het is sowieso zonde om voor de 42GT30 te gaan als je 3D wilt kijken want bji de VT30 krijg je er 2 brillen bij en bij de GT30 niet.

[ Voor 2% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik sta op het punt een p42vt20 aan te schaffen.
Nu heb ik enkele vragen en ik hoop dat jullie deze kunnen beantwoorden.
Hoe zit het met het spiegelen van het scherm?
Onze tv komt naast een groot raam (op +/- 2 meter afstand) te hangen waar de zon de hele dag op staat.
Wat is de Vesa maat om de tv op te hangen?
Ik heb nu een beugel hangen van 400x200, kan deze hergebruikt worden, of moet ik een nieuwe aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DylanE schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 09:47:
[...]

de prijzen die jij noemt staan niet op de website van plattetv.nl..

1699,- voor de 42VT30 :| met ook nog is het verkeerde plaatje erbij..
Dat is bij veel winkels..... Als je belt of er even langs gaat dan krijg je opeens prijzen die een stuk lager liggen dan op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindwarper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12-09 10:46
mr.paaJ schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 22:42:
Er staan twee stuks 50VT30, en de prijs is onderhandelbaar ;)
Ik was gistermiddag even in MM Utrecht Hoog Catharijne, maar daar zag ik alleen de 42" versie staan...
Tenzij je natuurlijk nog een MM-filiaal bedoelt in Utrecht ;)

Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ

mr.paaJ

generatie cmd+z

mindwarper schreef op vrijdag 13 mei 2011 @ 13:26:
[...]

Ik was gistermiddag even in MM Utrecht Hoog Catharijne, maar daar zag ik alleen de 42" versie staan...
Tenzij je natuurlijk nog een MM-filiaal bedoelt in Utrecht ;)
Nog niet als demo, wel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen inkoop-/samenkoopacties. Zie hiervoor ook Einde aan de Inkoopacties en Inkoopacties niet toegestaan

[ Voor 88% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou klinkt goed! Ben alleen benieuwd of je hier nog 9 mensen gaat vinden die met je mee willen doen....

Ik kreeg deze week een aanbieding van 1.749,- Euro voor één 50VT30! Ook zeer scherp moet ik zeggen.

[ Voor 52% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:11
Weer eens een vraag om twijfel weg te nemen :) keuzes keuzes lastig lastig....de prijs is ongeveer gelijk en 3d is voor mij nog steeds geen must. Dit gezien de beperkte content en afspeelbaarheid op syabas devices.

Ik zit nu in twijfel over de volgende 2 42inch modellen:
- g30 (nieuwe model)
- vt20 (oude model)

Voor zover ik zie de eigenschappen van de g30:
- goed beeld
- mooier design
- lager energieverbruik
- geen 3d
- geen black 2 pro panel
- Review highly recommended op hdtv test

vt20:
- goed beeld (beter dan g30?)
- design iets ouder
- energieverbruik hoger
- 3d
- review recommended op hdtv test ( 8)7 )

Heb ik nog zaken over het hoofd gezien? En wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 42" VT20 heeft een veel hogere input lag dan de 50" VT20, vandaar ook het grote verschil in score. Ik zou toch gaan voor een 50" VT20 als ik jou was.. Die speelt imo echt veel beter dan de G(T)30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

macgiver909 schreef op donderdag 12 mei 2011 @ 18:08:
kijk ik ben al een stapje verder. 8)

Bedankt voor uw bestelling bij Redcoon.nl!

Geachte heer/mevrouw,

Uw datum is bevestigd en we hebben volgende bezorgafspraak voor uw geboekt :

Uw datum is: 16-5-2011
Uw tijd is: 8:00 - 18:00

wegens de drukte hadden ze geen tijd om 'm gister bij de vervoerder aan te leveren. daardoor was vrijdag geen optie meer. :( nog ff een weekendje extra op de 26" slaapkamer led dan maar. :'(

Geachte Mijnheer, Mevrouw,

Wij komen uw bestelling van Redcoon leveren.

Het tijdstip van ons bezoek is momenteel gepland op 16-05-2011 tussen 15:00 en 19:00.

Zo te zien ben jij de 1e met een foto! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
ik denk het wel! maar ja geen garanties totdat de deurbel gaat! ik kreeg deze:

Geachte Mijnheer, Mevrouw,

Wij komen uw bestelling van Redcoon leveren.

Het tijdstip van ons bezoek is momenteel gepland op 16-05-2011 tussen 10:30 en 14:30.

U kunt dit nog nakijken op www.aflevertijden.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen inkoop-/samenkoopacties. Zie hiervoor ook Einde aan de Inkoopacties en Inkoopacties niet toegestaan

[ Voor 91% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met 20 bestellingen moet je nog meer korting kunnen krijgen hoor.

Nieuw dealtje maken dus als het zover is ;) .

[ Voor 46% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank Martin
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-10-2023

Frank Martin

Vervoert alles

Weet iemand of de TX-P50G30 ontspiegeld glas heeft? Ik heb op mijn huidige 37PV70 nogal last van spiegelend glas. Dan kan die mooi naar de studeerkamer of slaapkamer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Waarom zet je e.e.a. niet op Samenkopen?
Dit lijkt me bij uitstek de geschikte plaats voor dit soort acties.
Je bereikt hier nog veel meer mensen mee en kunt op die manier de actie nog beter coördineren ook.

[ Voor 38% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
op ht forum .nl zijn er waarschijnlijk ook wel mensen in voor een 'power buy' zoals het daar heet. succes met de werfing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoppyF schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 18:03:
[...]
Waar zet je e.e.a. niet op Samenkopen?
Dit lijkt me bij uitstek de geschikte plaats voor dit soort acties.
Je bereikt hier nog veel meer mensen mee en kunt op die manier de actie nog beter coördineren ook.
Bedankt voor de tip, deze site kende ik nog niet. Heb gelijk even een post geplaatst om mensen te interesseren, je kunt er nml niet gelijk als nieuwkomer een actie starten.

[ Voor 23% gewijzigd door FeaR op 15-05-2011 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:18
Misschien.. ligt er een beetje aan bij welke winkel denk ik :)

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Morpheusk schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 22:21:
Misschien.. ligt er een beetje aan bij welke winkel denk ik :)
Welke winkel het is telt zwaar mee bij mij, maar uiteindelijk gaat de prijs voor. Dus heb ik me ook aangemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 15:42
Lekker onderbouwd filmpje ook....wil eerst wel eens weten wat de experts er over te zeggen hebben. Zelf geeft hij al toe dat juiste kalibratie de problemen zo goed als oplossen.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

DeOS schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:45:
[...]

Lekker onderbouwd filmpje ook....wil eerst wel eens weten wat de experts er over te zeggen hebben. Zelf geeft hij al toe dat juiste kalibratie de problemen zo goed als oplossen.
Het is maar wat je wilt lezen... hij zegt:'
calibration only changes the situations on which this problem appears.
...
it solves it partially...
Dat is niet 'zo goed als oplossen' dat is 'het lost het deels op' c.q. 'het verschuift het probleem'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja, het lijkt erg op het dynamische contrast dat veel lcd's by default aan hebben staan. Ik snap dan ook niet waarom Panasonic niet een optie heeft gemaakt in het menu om deze functie uit te zetten. Dat gezegd hebbende: in de THX-modus kwam dit toch niet of nauwelijks voor? Of is dat alweer achterhaalde informatie?

* Grrrrrene aait z'n P42G20, die kan nog wel even mee zo te zien :Y)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:10

FeaR

In GoT we trust

Modbreak:Geen inkoop-/samenkoopacties. Zie hiervoor ook Einde aan de Inkoopacties en Inkoopacties niet toegestaan

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The YouTube clip looks quite irritating due to the frequency of the shifting. I haven’t tested that clip on the display we have here yet. But, it’s clearly a very high contrast camcorded clip, meaning the severity of the shifting will be exaggerated.
Als ik het goed begrijp is het effect zoals het YouTube-filmpje het laat zien versterkt door de gebruikte camera(-instellingen) en zal het er minder extreem uit zien in het echt. Maar in het filmpje is het niet echt prettig om te zien. Ben benieuwd wanneer we de P50 test kunnen verwachten op HDTVtest, en of ze hier dan nog extra aandacht aan zullen besteden. 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2011 19:26 . Reden: Nuance toegevoegd :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasjenl schreef op zondag 15 mei 2011 @ 18:59:
[...]

Het is maar wat je wilt lezen... hij zegt:'

[...]

Dat is niet 'zo goed als oplossen' dat is 'het lost het deels op' c.q. 'het verschuift het probleem'.
Correct, mensen die het probleem hebben "opgelost" door calibratie zeggen dat het probleem zich gewoon voor doet bij andere content, dus verre van volledig opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op zondag 15 mei 2011 @ 19:09:
Tsja, het lijkt erg op het dynamische contrast dat veel lcd's by default aan hebben staan. Ik snap dan ook niet waarom Panasonic niet een optie heeft gemaakt in het menu om deze functie uit te zetten. Dat gezegd hebbende: in de THX-modus kwam dit toch niet of nauwelijks voor? Of is dat alweer achterhaalde informatie?

* Grrrrrene aait z'n P42G20, die kan nog wel even mee zo te zien :Y)
Die info is inmiddels inderdaad (helaas) al achterhaald. Nu steeds meer mensen de VT30 bij hun thuis hebben of in de winkels hebben zien staan (en op getest) blijkt dat het probleem zeer duidelijk te zien is bij bepaalde content. De reviewers hebben natuurlijk niet de tijd om een hele hoop uiteenlopende content te testen, vandaar dat het dus meestal gemist werd of afgedaan als een zeer kleinschalig probleem. Wel heel jammer, want de reviews zien er echt heel veelbelovend uit :-(.

Ook een zeer groot minpunt btw: ook voor 2011 heeft iemand (met contacten met Panasonic ingenieurs) laten weten dat de Panasonic black levels zullen gaan stijgen. Dan is voor mij de keuze wel heel snel gemaakt en ga ik zeker niet het premium betalen dat de Panasonics hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Jammer dat er weer wat aan de hand is met de topmodellen. Ik merk het trouwens op mijn 42PX80 ook. Deze heeft op sommige momenten precies hetzelfde probleem. Ze werken er dus al langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuatree
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:41
Had ik eindelijk de knop door gehakt hoor ik niets dan slechte berichten over de VT30 :'(
Dan is het misschien toch interessant om voor een VT20 te gaan...

Zal mij maar weer eens gaan verdiepen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dat is altijd het probleem. Heb je na dagen uitzoeken en recensies lezen eindelijk je keuze gemaakt, blijkt er weer iets mis te zijn met je keuze. De perfecte TV bestaat dus helaas (nog) niet.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matty___
  • Laatst online: 17:09
MegaTronics schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:01:
Dat is altijd het probleem. Heb je na dagen uitzoeken en recensies lezen eindelijk je keuze gemaakt, blijkt er weer iets mis te zijn met je keuze. De perfecte TV bestaat dus helaas (nog) niet.
ja wel de pioneer kuro. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
matty___ schreef op maandag 16 mei 2011 @ 08:23:
[...]

ja wel de pioneer kuro. ;)
Staat 1 te koop bij V&A, de richtprijs kan je makkelijk een nieuwe VT30 halen.
Ik vraag me echt af, de Pana heeft zoveel bugs, de een zegt dat je op een gegeven moment niet eens aan stoort, of na X uren het minder wordt, het blijft een bug. Maar toch kopen vele mensen gewoon nog een Pana, bieden ze nou echt zo'n superieure beeld kwaliteit, dat mensen die bugs maar voor lief nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Ook die is verre van perfect hoor, maar dat terzijde. Het is wel nog steeds een van de betere tv's ja, dat wel. Iets dat nogal apart is aangezien technologie meestal bijzonder snel verbetert. Plus al die B.S. dat er Kuro technologie in de Panasonic's terecht zouden komen is ook bar weinig van te merken. Marketinggeneuzel ftw.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
schaamteloos gepikt van htforum:

Het lijkt erop dat een stel spanjaarden er achter zijn gekomen wat het probleem is met de VT30 (wellicht ook de andere modellen). De rising whites ontstaan alleen wanneer het paneel daalt van 40 naar 25-20 IRE, niet wanneer het weer omhoog gaat.

This is a problem with the colour procesor, the floating Brightness TEST was designed by me to measure the variation of the gray scale with diferent types of luminance in the scenes, is a way to measure the quality of the screen. The surprise was to find the IRE10 changing (floating) 1 second after the scene (the luminance) changes. That is the consecuence of the bug: the brightness floating.

Ze geven drie mogelijke manieren om het 'probleem' bijna tot compleet te verhelpen:

1 - Zet Color Management aan, dit zorgt er voor dat het probleem bijna niet meer zichtbaar is voor de meeste mensen.
2 - Een professionele calibratie kan het probleem verhelpen.
3 - Firmware update door Panasonic om het probleem compleet te verhelpen.

Volgens hen kan het probleem vrijwel zeker verholpen worden doormiddel van software. Mensen die dus in bezit zijn van het toestel, dien een klacht in bij Panasonic betreft dit probleem. Hoe meer zielen, des te meer vreugd. De overige opties zijn ook het uitproberen waard, Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
En hoe gretig is Panasonic met firmware updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verre van gretig hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
yes!!! mijn vrouw heeft 'm aangenomen en de glasplaat gecontroleerd. hij staat in de gang. nu nog aftellen tot einde werkdag. levering was wel schandalig. wij (ralluf en ik)moeten 1 dag(en daarom een heel weekend!) wachten omdat hij met de grote paketten leverancier mee moet. komt er gewoon een grote bus met 1 persoon erin. vraagt ie doodleuk aan mijn vrouw of ze ff kan helpen tillen. tis gelukt met moeite, maar als tie nou gevallen was. wie is er dan verantwoordelijk?? foto's volgen vanavond. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nog in spanning af.......... Die zelfde bus komt nu mijn kant op denk ik 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepla
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:26

Joepla

Geavanceerde micro-elektronica

@macgiver909: Als je kijkt bij de shopreviews van Redcoon, ben je dan verbaasd dat dit zo loopt? Ik verbaas me erover dat deze toko blijft bestaan, zeker klanten die niet op Tweakers kijken dacht ik nog... Gelukkig zijn er geen bubbelenvelopjes van dit formaat, anders probeerden ze dat waarschijnlijk ;)

Maar veel plezier toegewenst vanavond bij het installeren/kijken! :)

Live solarinfo op PVoutput [5500 Wp]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn TX-P50VT30 is ook binnen!! Alleen een stuk betere service dan macgiver.

TV werd door 2 man binnengebracht van de bezorgdienst. Geen klagen dus.

En ohja, ik hoefde maar 1.671,37 Euro (incl rembours, verzendkosten) te betalen! Redcoon is dus niet meer teruggekomen op de verkeerde prijsstelling. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:20:
Mijn TX-P50VT30 is ook binnen!! Alleen een stuk betere service dan macgiver.

TV werd door 2 man binnengebracht van de bezorgdienst. Geen klagen dus.

En ohja, ik hoefde maar 1.671,37 Euro (incl rembours, verzendkosten) te betalen! Redcoon is dus niet meer teruggekomen op de verkeerde prijsstelling. :)
Dat is zeker erg netjes!
Zo'n nieuwe/mooie 3D-tv van 50", voor zo'n prijs! _/-\o_

Netjes van Redcoon dat ze zelf de rest bijleggen, omdat de prijs verkeerd op hun site stond, zijn veel bedrijven die dit anders doen!

Ik ben benieuwd naar de real-life foto's 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yannickie111 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 16:36:
[...]

Ik ben benieuwd naar de real-life foto's 8)
Geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
Ik ben meer geinteresseerd naar je ervaringen, real life fotos zie ik straks misschien ook wel bij mij thuis :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:10

FeaR

In GoT we trust

macgiver909 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 12:29:
...maar als tie nou gevallen was. wie is er dan verantwoordelijk??
Daar hoor je verschillende verhalen over en hangt ook af van de voorwaarden tot waar de TV bezorgd gaat worden (tot in de kamer, de eerste drempel, et cetera). Maar grote kans dat als de TV gevallen was toen vrouwlief mee had geholpen dat het koeriersbedrijf het gooit op dat het vallen door mevrouw kwam. Ach, je kan er veel speculaties op los gooien. Maar goed dat er niets is gebeurt :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe review op HDTVtest.co.uk: TX-P42ST30B (shortcut naar de conclusie)

Klinkt goed, maar zie ook de eerste twee comments:
David,
What would you recommend? The ST30 for 1050 euros or the GT30 for 1179 euros?
GT30, it’s better in basically every way for not much more cash.
Maar wat nou echt interessant is: hoe zijn de eerste ervaringen van macgiver909 en rallufff met hun VT30? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
[img]D:\Users\o0ijunybvgdcrxse\Pictures\2011-05-16\005.JPG[/img]

oeps :/ ging niet goed

[ Voor 17% gewijzigd door macgiver909 op 16-05-2011 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
macgiver909 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:16:
D:\\Users\\o0ijunybvgdcrxse\\Pictures\\2011-05-16\\005.JPG
+1 voor de link die je geeft! _/-\o_

[ Voor 13% gewijzigd door Morpheusk op 16-05-2011 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn tv hangt aan de muur hoor.....! :9

Ik vind dit echt een zeer mooie tv. Het beeld is super scherp en waar pana bekend om staat.. zijn zwartwaardes _/-\o_ .

De pana is een plaatje aan de muur... Deze tv past dan ook wel ideaal bij de rest van mijn interieur maar dan nog.. Er is duidelijk gewerkt aan het design.

Ik moet nog alles gaan ontdekken wat betreft Vierra connect, 3D etc... Ook moet ik alle instellingen nog even nalopen. Maar heb meteen even snel wat foto's gemaakt zodat jullie ook iets kunnen zien 8) .

Mijn 1e conclusie tot nu toe is dat dit echt een topper onder de tv's is!

Afbeeldingslocatie: http://img546.imageshack.us/img546/3228/sdc17988.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img863.imageshack.us/img863/6730/sdc17980.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img820.imageshack.us/img820/5396/sdc17995.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img861.imageshack.us/img861/2421/sdc17981.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img849.imageshack.us/img849/3627/sdc17986.jpg

Voor Phyt_ nog wat extra foto's.. ;)

Afbeeldingslocatie: http://img196.imageshack.us/img196/5424/sdc18015.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img585.imageshack.us/img585/9640/sdc18011.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img64.imageshack.us/img64/8392/sdc17993.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2011 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil 'm ook, ik wil 'm ook!! :P

Welke muurbeugel heb je gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:33:
Ik wil 'm ook, ik wil 'm ook!! :P

Welke muurbeugel heb je gebruikt?
Kopen kopen kopen dan! :P

Deze muurbeugel heb ik gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:01
nice ralluf goed te lezen dat redcoon eindelijk geleverd heeft :).

zou je eens foto je van afstand kunnen maken en recht van voren?
ziet er erg sjiek uit iig.

--

thx Ralluf !!!
nu wil ik zeker een Pana hier hebben hangen haha, kom op met dat vakantie geld >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Phyt_ op 16-05-2011 21:42 ]

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
sorry, foto's plaatsen is niet mijn ding. hoop dat het te zien is.(ben pas 10 jaar lid!)

Afbeeldingslocatie: http://img819.imageshack.us/img819/4303/006yik.jpg
By macgiver909 at 2011-05-16

Afbeeldingslocatie: http://img14.imageshack.us/img14/5224/005sku.jpg
By macgiver909 at 2011-05-16

[ Voor 241% gewijzigd door macgiver909 op 16-05-2011 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
Dat dunne dingetje aan de onderkant van de TV is dat de voet? Lijkt wel een wii sensor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
macgiver909 schreef op maandag 16 mei 2011 @ 20:51:
[[url="[img=640,360]http://img27.imageshack.us/img27/9293/007ape.jpg[/IMG]"]afbeelding[/url]]sorry, foto's plaatsen is niet mijn ding. hoop dat het te zien is[afbeelding]
Nee, niet te zien;)

Zo wel:

Afbeeldingslocatie: http://img27.imageshack.us/img27/9293/007ape.jpg

Edit:
ik zal als ik morgen, of straks nog, tijd en zin heb de foto's in de TS plaatsen.
ziet er erg mooi uit in iedre geval!

1 klein ding: ralluf, de laatste en de derde van onder zijn dezelfde foto's :>

[ Voor 19% gewijzigd door yannickie111 op 16-05-2011 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nokian95dude
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 06:29

Nokian95dude

I'll be back!!

edit: was al te laat....

[ Voor 160% gewijzigd door Nokian95dude op 16-05-2011 21:50 ]

Those you can't see are more present than you'll imagine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoppyF
Gefeliciteerd Ralluf (en Macgiver909) met je TV! ;)
Je hebt er lang op moeten wachten maar hij is toch gekomen ...

Even over de tweede foto van boven.
Daar lijkt het zwart van het scherm wel erg grijs, of komt dat door de foto?
Als het zwarte van de filmbalk vergelijkt met het zwart van de rand van het scherm vind ik het verschil nogal groot.
Dat zie ik bij mijn V20 niet, maar ook die heeft een wat grijzig scherm als hij uit staat.
Als hij aan staat zie je dat niet, maar goed over het zwart bij aan/uit van de TV hebben we het al vaker gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
HoppyF schreef op maandag 16 mei 2011 @ 22:08:
Dat zie ik bij mijn V20 niet, maar ook die heeft een wat grijzig scherm als hij uit staat.
Als hij aan staat zie je dat niet, maar goed over het zwart bij aan/uit van de TV hebben we het al vaker gehad.
Plasmaschermen zijn altijd wat grijzig als ze uit staan ;)

De foto's staan in ieder geval in de TS :9
yannickie111 in "[Plasma] Panasonic 2010-2011 - alle series"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• macgiver909
klopt, grijs als ze uit staan. maar de is een stuk donkerder dan mijn px80. net een film met wesley snipes gezien en z'n haar was ech tgitzwart 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
@de jongens met de 50VT30's

Wat is jullie kijk afstand? Ben ook zeer benieuwd naar de eerder genoemde bugs..

[ Voor 31% gewijzigd door Morpheusk op 16-05-2011 23:06 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 42 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor vragen over inspelen: hierover zijn de meningen verdeeld. En aangezien we op GoT eigen inzet verwachten: zoek het topic door voor verschillende meningen.

<a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/33723204#33723204">Hier vind je het service en hotelmenu</a>, hiermee kan je zien hoeveel uur je TV al gespeeld heeft.

<a href="http://www.eaprogramming.com/">En hier kan je een break-in dvd downloaden</a>, hiermee kan je je TV in laten inspelen.