WeeDzi schreef op maandag 24 juni 2013 @ 12:15:
15 meter valt me eigenlijk nog wel mee vanuitgaande van de 0.2 euro per meter (faberdash is dacht ik 40 cent per meter?) praat je over ongeveer 4 euro per vleugeldeel.
hoeveel meter heb je besteld dan?
als ik je zo hoorde over de diameter problemen die je had, is de kwaliteit van Faberdashery niet eens zoveel beter dan de gemiddelde chineese fabrikant. ik heb inmiddels heel wat meters verstookt en ik heb zelf daar bv nooit echt problemen mee gehad
Ik moet nog bestellen, maar de Rabobank is stuk
De faberdashery is gewoon beter, dat is het beige op de foto. De diameter problemen die had ik met de FormFutura frosty white, dat zijn de witte vleugels. Nog geen reactie van FormFutura gehad op het sample dat ik gestuurd had.
Uiteindelijk veel van het witte redelijk uit de printer gekregen door in Slic3r aan te geven dat het filament 3,1mm was. Echter niet voordat ik meer dan 20 meter verspild had, zonde. Daarnaast was er nog een hoop verloren gegaan door afgebroken print jobs (usb kabel).,
De FormFutura frosty white is 26,45 per rol van een Kg. Ze hebben ook ecoPLA in het wit, en deze is 33 euro per Kg.
Ik zie dat plastic2print ook wit heeft en rollen van 2,3Kg. Misschien dat ik die eens probeer. Wel meteen 53 euro. Maarja, meer dan 2 keer zo veel. Ik moet nog een grote flens van 35 meter printen, dan heb ik liever een grote rol.
In ander nieuws, ik denk dat de 2 ferriet kernen goed werken, het gaat vooralsnog goed. Het alu kastje is nog niet ingebouwd, of beter gezegd, het printje in het kastje gebouwd. Mijn oren zijn nog goed genoeg om het hoog frequent op te pikken van het schakelen van het hotbed.