Kijk duidelijk antwoord! Ik had zelf al hetzelfde geconstateerd, de hotend komt inderdaad (zo even op het blote oog) een cm of 2-3 van de assen te staan. Ik ga het eerst hier even mee proberen en misschien gelijk als het lukt een i3 extruder printen als ie eenmaal klaar is. Mocht dat niet lekker lukken hou ik je aanbod in gedachten (waarvoor dank!)WeeDzi schreef op donderdag 25 juli 2013 @ 23:28:
de X carriage snap je hopelijk wel....dat is dat plaatje misschien wel waar je het over hebt op je foto midden boven. daaraan hoort een extruder rechtsonder op je foto...... omdat die extruder die je hebt gekregen niet past ivm de assen van de X as heb je een verbindings stuk (rechts boven in) er bij gekregen, deze is tevens geschikt om een budashnozzle te equipen. door deze toevoeging die zoals ik nu kan zien niet past X carriage met schroeven op 26 mm en het verloop stuk 32mm. Daarnaast zorgt dat verloop ervoor dat de nozzle zelf een groot stuk van de assen komt te staan. hierdoor ben je wat gevoeliger voor trillingen.
ik kan evt wel een I3 extruder voor je printen?
Overigens zijn de missende onderdelen vannacht geprint en gaat ze vandaag nog op de post dus dat is wel top service!
@Dr.Luigi: Ik zat zelf te denken om kettingvet te gebruiken wat ik voor m'n motor gebruik. Dat spul is minder vet als je het vast pakt. Het spul blijft ook zitten met 110pk en 250 km/u dus neem aan dat dit ook wel op een stangetje blijft zitten. Enige nadeel is dat het echt stinkt.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 528408 op 26-07-2013 08:17 ]