[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 111.072 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/N2Bq6SS9bJlnTkPfdD0gsA72/full.gif
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ELRy0zDCzEmBmmgzYpSqzBiz/full.gif

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/JQc5CHoTDSzeFGR2XZR2MRRQ/full.png
Inhoudsopgave
Afbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/series/Inhoudsopgave/left.pngSpecificatiesAfbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/series/Inhoudsopgave/split.pngAfmetingenAfbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/series/Inhoudsopgave/split.pngPrijzenAfbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/series/Inhoudsopgave/split.pngMeer infoAfbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/series/Inhoudsopgave/split.pngSoftwareAfbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/series/Inhoudsopgave/split.pngNieuws & ReviewsAfbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/series/Inhoudsopgave/split.pngVraag & AntwoordAfbeeldingslocatie: http://www.gioli.nl/tweakers/series/Inhoudsopgave/right.png
iPad specificaties

Basis
• 9,7-inch IPS scherm met een resolutie van 1024x768 met LED backlight
• 1 GHz Apple A4 chip (singlecore Cortex A8 met PowerVR SGX-gpu)
• Volledig multitouch capacitief scherm
• Keuze uit 16, 32 of 64GB flashgeheugen
• 25 Wh batterij voor 10 uur surfen, video kijken of muziekluisteren of maximaal 1 maand standby-tijd
• Kompas, accelerometer en sensor voor omgevingslicht
• iPhone OS 3.2

Connectie
• Wi-Fi (802.11a/b/g/n) op alle modellen
• UMTS/HSDPA (850, 1900, 2100 MHz) op 3G-modellen
• GSM/EDGE (850, 900, 1800, 1900 MHz) op 3G-modellen
• Bluetooth 2.1 + EDR
• Assisted GPS op de 3G-modellen (GPS + locatiebepaling d.m.v. netwerktriangulatie en WiFi-netwerken)
• Dock-connector

Audio en video
• 3.5mm stereo hoofdtelefoonaansluiting
• Microfoon
• Ingebouwde speaker (20 Hz tot 20 kHz)
• Audioformaten: AAC (16 tot 320 kbps), Protected AAC, MP3 (16 tot 320 kbps), MP3 VBR, Audible 2 t/m 4, Apple Lossless, AIFF en WAV
• Support voor 1024x768 met Dock-to-VGA-connector, 576p en 480p met Apple Component AV-kabel, 576i en 480i met Apple Composite-kabel
• H.264 video tot 720p in M4V, MP4 en MOV-bestanden
• Ondersteunde afbeeldingsformaten: JPG, TIFF, GIF
• Ondersteunde documenten: DOC en DOCX (Word), HTM en HTML, Keynote, Numbers, Pages, PDF, PPT en PPTX (Powerpoint), TXT, RTF, VCF, XLS en XLSX (Excel)

Beschikbare talen
• Taalondersteuning: Engels, Frans, Duits, Japans, Nederlands, Italiaans, Spaans, Chinees en Russisch
• Toetsenbordondersteuning: Engels (US), Engels (UK), Frans, Duits, Japans, Nederlands, Vlaams, Spaans, Italiaans, Chinees en Russisch
• Woordenboekondersteuning: Engels (US), Engels (UK), Frans, Duits, Japans, Nederlands, Vlaams, Spaans, Italiaans, Chinees en Russisch

Fysieke dimensies

• Hoogte: 242,8 mm
• Breedte: 189,7 mm
• Diepte: 13,4 mm
• Gewicht: 680 gram (iPad) of 730 gram (iPad 3G)
iPad

Prijzen

De prijzen in de Nederlandse AppelStrore zijn:

• 16 GB: € 499 (pricewatch: Apple iPad 16GB)
• 32 GB: € 599 (pricewatch: Apple iPad 32GB)
• 64 GB: € 699 (pricewatch: Apple iPad 64GB)
• 16 GB 3G: € 599 (pricewatch: Apple iPad 16GB 3G)
• 32 GB 3G: € 699 (pricewatch: Apple iPad 32GB 3G)
• 64 GB 3G: € 799 (pricewatch: Apple iPad 64GB 3G)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2W0O4x8Sji06imr8OzF3Xb4h/full.jpg

Meer informatie

• Algemene informatie: http://www.apple.com/ipad
• Kenmerken: http://www.apple.com/ipad/features
• Design: http://www.apple.com/ipad/design
• App-store: http://www.apple.com/ipad/appstore
• Gallery: http://www.apple.com/ipad/gallery
• Specificaties: http://www.apple.com/ipad/specs
• Business: http://www.apple.com/ipad/business

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xXsCtWCBFJanqmpdAWN71lKK/full.jpg

Software

De iPad heeft drie stores, wat een meer is dan in de iPod Touch en iPhone. De App Store en de iTunes Store kennen we al van de iPod Touch en iPhone, maar de iBook Store is nieuw. In de iBook Store is het mogelijk (met Apple DRM-beveiligde) e-boeken aan te schaffen in het ePub-formaat, hoewel dat voorlopig niet mogelijk is in Nederland. In Nederland is het wel mogelijk om via de iBook Store boeken te downloaden uit Project Gutenberg. Daaronder vallen een groot aantal boeken, waarvan het copyright is verstreken.

De iPad heeft de mogelijkheid om YouTube HD-filmpjes te bekijken op het 9,7 inch grote scherm. Ook is het mogelijk om eigen video's te kopen in de iTunes Store, helaas niet met een Nederlands account. De iPad speelt maximaal 720P-video af met 30 frames per seconde.

Photos

Naast de e-reader en de videomogelijkheden is ook de Maps-functie zeer uitgebreid. Het is zelfs mogelijk om locaties op de Maps te koppelen aan bijvoorbeeld foto's, zodat je met een tik op een pin op de Maps de foto's kan zien die jij daar gemaakt hebt.

Ook de App waarmee je foto's kunt bekijken is sterk uitgebreid, met onder andere slideshows met of zonder muziek. Het browsen in foto's is verbeterd. Door met je vingers uit elkaar te bewegen op een stapeltje foto's kun je de stapel uitvergroten en de foto's uit elkaar schudden. Zo kun je gemakkelijk zien of een specifieke foto in een map zit zonder die hele map te hoeven openen.

De iPad is ook voorzien van de Safari-browser om te kunnen surfen, een uitgebreide emailclient en een kalenderfunctie met veel mogelijkheden, waaronder overzichten per dag, week en maand. In iOS 4.2 heb je niet alleen meerdere emailboxen ter beschikking, maar kun je ook een global inbox gebruiken voor al je accounts. Het is nog niet mogelijk om meerdere users aan te maken op 1 iPad, dus alle gebruikers kunnen alle mail lezen.

Voor $ 9.99 per stuk kun je drie programma's van iWork aanschaffen: Keynote, Pages en Numbers, respectievelijk een presentatieprogramma, tekstverwerker en spreadsheet. Hiermee verander je de iPad in een apparaat wat je ook zakelijk zou kunnen gebruiken.

iWork Keynote, Pages en Numbers
iWork Keynote, Pages en Numbers

Update naar iOS 4.2

In november komt iOS 4.2 uit en het is een belangrijke update voor de iPad. Het brengt alle features van iOS 4.1, nu beschikbaar op de iPhone, ook naar de iPad, waaronder multi-tasking en folders. Verder krijg je nog HDR-foto's, Gamecenter, wireless printen en AirPlay.

Folders

• Vanaf iOS 4.2 is het mogelijk om te printen vanuit onder andere Pages. Vanuit Tools kies je voor Print, je kiest de printer en het werkt. Het is nog niet bekend of het ook mogelijk is om te printen op een Windows pc.
• In Gamecenter kun je gamen met en tegen je vrienden of tegen vreemden via matchmaking, het brengt echte multiplayergames nu ook naar iOS-devices, waaronder de iPad.
• Met folders is het mogelijk om meerdere icons op je springboard te ordenen in een mapje, zodat je minder pagina's door hoeft te bladeren als je grote hoeveelheden Apps hebt.
• Met multitasking is het ook mogelijk om meerdere programma's tegelijk te draaien op je iPad. Je kunt dus muziek luisteren tijdens het emailen, of even surfen zonder je twitter-app te sluiten, enzovoorts. Hiermee wordt een van de grootste kritiekpunten op de iPad weggenomen.
• AirPlay is de opvolger van AirTunes, met een nieuwe naam, omdat het nu ook video's en foto's kan streamen.

Vorige delen en andere forumtopics

Apple Event 27 januari - Come see our latest creation.
Topicreeks over de iPad
iPad App Store topic
Alle iPad-topics op GoT

Nieuws & Reviews

Tweakers.net: Steve Jobs presenteert langverwachte iPad-tablet
Tweakers.net: Apple lijkt iPad snel in Nederland en België te willen uitbrengen
Tweakers.net: Apple iPad wordt aangedreven door quadcore-soc
AppleInsider: Apple reinventing file access, wireless sharing for iPad
Wired: Wired Magazine Goes Digital (video van Wired Magazine op een iPad)
YouTube: uitgebreide video reviews
Tweakers.net: Apple kondigt nieuwe versies van iOS aan
• Reviews door tweakers: [1] [2] [3]
• Review door Tweakers.net: reviews: Apple iPad: de kunst van het verleiden

Videoreview

10 myths of Apple's iPad: [4] [5] [6] [7] [8] [9]

Vraag & Antwoord

:? Dat ding kan niet eens multi-tasken of foto's maken en heeft geen eens een hdmi-poort?!
• Die discussie is hier al eindeloos gevoerd, dus je hoeft het hier niet nog een keer mee te delen. Als je het toch wilt, bekijk dan eerste eens de 10 myths of Apple's iPad videoreeks :) Vanaf najaar 2010 kan de iPad multi-tasken met iPhone OS 4.2.

:? Waar kan ik zelf een iPad kopen?!
• Check [iPad] importeren als je wilt weten hoe je zelf een iPad kunt importeren of je koopt hem gewoon in de winkel of via de Pricewatch, nu hij in Nederland ook op de markt is gebracht.

:? Zijn er al veel voorkomende problemen?!
Opladen via USB werkt niet altijd op pc's vanwege een tekort aan stroom
• Het wifi-signaal kan zwak zijn door de aluminium achterkant
Oververhitting
Niet wakker worden na shutdown

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Start post ga ik volgende week even helemaal doorlopen en bijwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Met de discussie op de frontpage m.b.t. de iPad 2, en de E41 korting vanwege "Black Friday" voor de huidige generatie, zit ik toch de twijfelen wat ik nu precies ga/moet doen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:34
De ipad2 komt pas in de lente/zomer, dus als je 4 maanden kunt wachten, dan zou ik wachten. Anders nu kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Heb zelf ook getwijfeld tussen wachten en nu kopen, als ik kijk naar de frequentie dat ik hem gebruik ben ik blij dat ik heb besloten meteen te kopen.
Ik zie vaak dat doorverkopen van apple producten aardig lucratief is en als de iPad2 features bevat die ik wil verkoop ik mijn oude gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou die 2 niet aangekondigd worden in april en dat hij dan pas in juli-augustus geleverd kan worden in NL?
best lang wachten.. nu kopen welke je wil en verkopen als de volgende er is.. kost je misschien 100 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik denk niet dat de nieuwe iPad ook weer zo lang op zich laat wachten na de US release. De eerste keer was het iets compleet nieuws. Net als met de iPhone, die was in de eerste versie ook niet meteen overal beschikbaar maar toen de 3G uit kwam was die overal tegelijk te krijgen.

Een heleboel mensen die een tablet wilden hebben nu al een iPad 1 en gaat niet allemaal tegelijk upgraden, dus er zal niet zo'n enorme verkoopknal zijn zoals met de release van de eerste iPad.

Edit: Ze zijn trouwens wel flink in waarde gezakt op Marktplaats hoorde ik, en als de 2 bekend is dan zal het aanbod helemaal groot zijn. Dus ik vraag me af of het bij 100 euro blijft.

[ Voor 16% gewijzigd door GekkePrutser op 26-11-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mhp
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-09 07:21

Mhp

*** Aanbieding ***

Nu bij Apple.nl 41 euro korting op alle iPad modellen.

LET OP: alleen vandaag, 26-11-2010 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
GekkePrutser schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 14:59:
Ik denk niet dat de nieuwe iPad ook weer zo lang op zich laat wachten na de US release. De eerste keer was het iets compleet nieuws. Net als met de iPhone, die was in de eerste versie ook niet meteen overal beschikbaar maar toen de 3G uit kwam was die overal tegelijk te krijgen.

Een heleboel mensen die een tablet wilden hebben nu al een iPad 1 en gaat niet allemaal tegelijk upgraden, dus er zal niet zo'n enorme verkoopknal zijn zoals met de release van de eerste iPad.

Edit: Ze zijn trouwens wel flink in waarde gezakt op Marktplaats hoorde ik, en als de 2 bekend is dan zal het aanbod helemaal groot zijn. Dus ik vraag me af of het bij 100 euro blijft.
Ben ik niet mee eens. De ipad was een compleet nieuw product, velen waren argwanend/afwachtend hoe het product zou presteren en of het wel in hun leven zou passen. Anderen wachten liever op de ipad2 voor de camera. Ik verwacht dat de ipad2 zelfs meer gaat verkopen dan de iPad1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De vraag is of Apple de iPad 2 wel wereldwijd kan releasen zonder wachttijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:16

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik ben bang dat we hier ook weer maanden moeten wachten net als de vorige keer.
Misschien niet net zo lang als deze keer, maar we zullen wel later komen dan de US.

[ Voor 34% gewijzigd door Spike_wolf op 26-11-2010 21:48 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordMocro
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-07-2022
Spike_wolf schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 21:47:
Ik ben bang dat we hier ook weer maanden moeten wachten net als de vorige keer.
Misschien niet net zo lang als deze keer, maar we zullen wel later komen dan de US.
Kan eigenlijk niet wachten op de iPad2, ik kan me nu al moeilijk in bedwang houden. Echt een koopje voor 450-500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
iemand oprah's favorite things gezien? How the heck kan ie een ipad 3G met 1 hand vasthouden?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
kmf schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 23:07:
iemand oprah's favorite things gezien? How the heck kan ie een ipad 3G met 1 hand vasthouden?
Eh? Waarom zou dat niet kunnen?

Is wel een beetje hoe zo'n ding werkt: met 1 hand vasthouden, met de andere hand bedienen...

[ Voor 16% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 26-11-2010 23:15 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Als je het zo leest over de iPad 2 dan kan het mij niet echt boeien, Het retina scherm is dan wel leuk maar de iPad wordt wel een stuk kleiner dan de huidige iPad. Verder moet hij USB krijgen (heb je nu ook met de camera connection kit) en 2 camera's en een sensor om de kantelingen van de iPad te controlleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ik zit al een tijd te loeren op de ipad maar ik denk toch dat ik me plas even ophoud. De ipad is het gewoon nog net niet voor mij atm en ik verwacht/hoop dat ipad 2 die wel gaat brengen en anders misschien toch een android/win7 variant bekijken te zijner tijd. Ook al is de nieuwe mogelijkheden van de apple tv een stuk aantrekkelijker geworden voor mij =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb sinds ik de ipad naar de nieuwe firmware geupdated heb steeds vaker dat de pad blijft hangen en ook heel vaak dat safari dr uitfloept, vooral als van pagina wissel. Als ik dan safari weer start doet ie t gelijk weer, maar het is toch lastig.

Heeft iemand hier daar ook last van?

Merk trouwens weinig voordeel aan dat multitasking. Ik had gehoopt dat youtube filmpjes in safari zouden doorspelen als je naar iets anders ging kijken, maar heelaas, die stopt gelijk...

De update duurde bij mij ook eeuwen, uiteindelijk maar een restore gedaan, uiteindelijk alleen een hoop nieuwe functies dr bij gekregen die ik waarschijnlijk nooit zal gebruiken, met de uitvallers als extra. Dus als je m nog op de oude versie hebt gejailbraked zou ik dat gewoon zo laten, je mist niks.

[ Voor 24% gewijzigd door verleemen op 27-11-2010 02:42 ]

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik sta te twijfelen tussen iPad 2 kopen en m'n huidige iPad verkopen met een verlies van 150 euro of gewoon op de iPad 3 te wachten. Naja, ff afwachten hoe de iPad 2 wordt

[ Voor 197% gewijzigd door Slashdotter op 27-11-2010 03:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:06
LOL wat een paniek om de iPad 2 sinds die roddel, hij zal zeer waarschijnlijk pas in april worden aangekondigd en dan is hij in juni/juli beschikbaar in NL, gebaseerd op vorig jaar. Wellicht lopen ze iets in op de levering omdat ze nu beter kunnen schalen op de vraag.

Tot april ben ik blij met mijn iPad 1 en daarna zien we wel ;-) het retina scherm, als dit aanwezig is, zou voor mij de enige toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaq15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-02-2017
Ik zou trots zijn op mijn iPad als ik jullie was het duurt nog een half jaar tot ie in Nederland is en zal waarschijnlijk niet zo'n grote update worden eigenlijk net zoals de iPhone en iPod touch je kan gewoon een generatie overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb via het kerstpakket van het werk een iPad 16gb wifi besteld.. Ten eerste 41 euro korting, dan ex btw, dan 100 euro korting en dan nog afbetalen met een kleine belasting voordeel.. Kon het niet laten liggen voor ongeveer 250 euro. Ik ben benieuwd.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:12
Hi,

gisteren ook een ipad gekocht. Straks ff proberen maar na enig zoekwerk op het internet ben ik er nog steeds niet uit wat de beste oplossing is om video's af te spelen op mijn Tv toestel. Is er een groot verschil in kwaliteit tussen de Componentkabel en de VGA kabel? (naar resoluties?)

Bestaat er bovendien een mogelijkheid om ook divx filmpjes enz af te spelen zonder te jailbraiken?

Edit:
Bestaat er ook een verlengkabel van usb naar een vrouwelijke apple connector? Ik zit hier namelijk met een yamaha dock voor mijn versterker en dat zou handig zijn. Enig zoekwerk levert voorlopig niets op.

[ Voor 21% gewijzigd door Ekfad op 27-11-2010 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:28

CyBeRSPiN

sinds 2001

verleemen schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 02:35:
Ik heb sinds ik de ipad naar de nieuwe firmware geupdated heb steeds vaker dat de pad blijft hangen en ook heel vaak dat safari dr uitfloept, vooral als van pagina wissel. Als ik dan safari weer start doet ie t gelijk weer, maar het is toch lastig.

Heeft iemand hier daar ook last van?
Heb je de ipad al eens helemaal uit gezet en dan gestart? Bij mij waren de after-upgrade problemen daarmee verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Ik heb in het begin dit topic gevolgd, omdat ik ook sterke twijfels had. Blijft toch aardig wat geld voor iets wat je niet nodig had. Nu met de kortingen is de kogel toch door de kerk, gisteren eentje (goedkoopste model) aangeschaft bij de mediamarkt, die gewoon meeging in de actie.
Gisteren aardig wat zitten rotzooien omdat er na aanmelding met mijn iTunes account allemaal spookiconen op werden geplaatst. Iconen die niet te verwijderen zijn, op pauze staan en verhinderen dat je nog iets van de store kan downloaden. Uiteindelijk uitgevogeld dat je hem aan de kabel aan de computer moet leggen, die de apps laten downloaden en dan synchroniseren. En dan mag je ze eindelijk verwijderen.
Maar goed na die aanloopproblemen, ben ik helemaal verliefd op dat ding. Mooie stevige build kwaliteit, voelt zwaar aan, goede glasplaat waar je op tikt en heerlijk scherm op je apps, films en sites op te bekijken. Het is toch heel wat anders om zo'n ding in de winkel te proberen, dan lekker op de bank thuis er van te genieten. Nu alleen bewaken dat mijn vriendin hem niet steeds jat... ;)

Oh, en iPad 2 is ook meegenomen in min overwegingen. Het enige dat me zou kunnen interesseren is het retina-display, maar dat is naar mijn gevoel wel een verbetering, maar niet zodanig dat ik mezelf de iPad nog voor een half jaar wil ontzeggen. Misschien wordt het wel zodanig revolutionair dat ik daar nog naar kijk en deze doorschuif naar mijn vriendin, maar de functionaliteit blijft hetzelfde. Zoals ik het zie zou de batterij alleen maar minder mee kunnen gaan. En voor mijn gebruik is het juist fijn om zoveel mogelijk batterijleven te hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Armada op 27-11-2010 12:20 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-09 09:11
Ekfad schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 10:58:
Hi,

gisteren ook een ipad gekocht. Straks ff proberen maar na enig zoekwerk op het internet ben ik er nog steeds niet uit wat de beste oplossing is om video's af te spelen op mijn Tv toestel. Is er een groot verschil in kwaliteit tussen de Componentkabel en de VGA kabel? (naar resoluties?)

Bestaat er bovendien een mogelijkheid om ook divx filmpjes enz af te spelen zonder te jailbraiken?

Edit:
Bestaat er ook een verlengkabel van usb naar een vrouwelijke apple connector? Ik zit hier namelijk met een yamaha dock voor mijn versterker en dat zou handig zijn. Enig zoekwerk levert voorlopig niets op.
Ik zou persoonlijk een apple tv er bij kopen lijkt mij de makkelijkste oplossing.

http://gizmodo.com/569660...w-about-airplay-in-action

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Armada schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 12:15:
Ik heb in het begin dit topic gevolgd, omdat ik ook sterke twijfels had. Blijft toch aardig wat geld voor iets wat je niet nodig had. Nu met de kortingen is de kogel toch door de kerk, gisteren eentje (goedkoopste model) aangeschaft bij de mediamarkt, die gewoon meeging in de actie.
Gisteren aardig wat zitten rotzooien omdat er na aanmelding met mijn iTunes account allemaal spookiconen op werden geplaatst. Iconen die niet te verwijderen zijn, op pauze staan en verhinderen dat je nog iets van de store kan downloaden. Uiteindelijk uitgevogeld dat je hem aan de kabel aan de computer moet leggen, die de apps laten downloaden en dan synchroniseren. En dan mag je ze eindelijk verwijderen.
Maar goed na die aanloopproblemen, ben ik helemaal verliefd op dat ding. Mooie stevige build kwaliteit, voelt zwaar aan, goede glasplaat waar je op tikt en heerlijk scherm op je apps, films en sites op te bekijken. Het is toch heel wat anders om zo'n ding in de winkel te proberen, dan lekker op de bank thuis er van te genieten. Nu alleen bewaken dat mijn vriendin hem niet steeds jat... ;)

Oh, en iPad 2 is ook meegenomen in min overwegingen. Het enige dat me zou kunnen interesseren is het retina-display, maar dat is naar mijn gevoel wel een verbetering, maar niet zodanig dat ik mezelf de iPad nog voor een half jaar wil ontzeggen. Misschien wordt het wel zodanig revolutionair dat ik daar nog naar kijk en deze doorschuif naar mijn vriendin, maar de functionaliteit blijft hetzelfde. Zoals ik het zie zou de batterij alleen maar minder mee kunnen gaan. En voor mijn gebruik is het juist fijn om zoveel mogelijk batterijleven te hebben.
Je leeft tegenwoordig in een tijd waarin vanalles 'niet nodig is', maar je iets koopt vanwege het gemak. Een senseocrema apparaat bv, of een nas, of een mediaplayer. Vroeger waren dit gadgets (overbodige luxe), nu gewoon normaal om te hebben. Ik ben ervan overtuigd dat de iPad danwel andere tablets over 2-3 jaar niet meer als gadgets worden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]Slashdotter schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 03:30[/message]:
Ik sta te twijfelen tussen iPad 2 kopen en m'n huidige iPad verkopen met een verlies van 150 euro of gewoon op de iPad 3 te wachten. Naja, ff afwachten hoe de iPad 2 wordt
Ik heb een lijntje met Steve en heb net de specs van de iPad 4 doorgekregen, oh la la! Ik zou daar even op wachten. Tenzij de iPad 5 beter wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:12
Crazyanz schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:05:
[...]

Ik zou persoonlijk een apple tv er bij kopen lijkt mij de makkelijkste oplossing.

http://gizmodo.com/569660...w-about-airplay-in-action
Is dat niet wat een dure oplossing?
Ik dacht ook steeds dat de apple tv enkel die bestanden kon afspelen die je kan aankopen via de store en geen andere bestanden. Voor divx moest je toch het een en ander 'wijzigen'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Vandaag een nieuwe iPad gekocht maar ik krijg hem maar niet op mijn thuisnetwerk. Met alle andere apparatuur(waaronder een Iphone 3G) thuis geen probleem maar hij blijft maar een error geven wanneer ik probeer te verbinden. Ik heb de iPad ook al gereset maar dat heeft ook niet geholpen.

Edit1: Heb de beveiliging van de router aangepast van WEP naar WPA maar geen succes, verder blijkt dat zelfs bij een verkeerd wachtwoord hij dezelfde fout blijft geven.

Edit2: Uiteindelijk een simpele oplossing, met de mac adres van de iPad in de filter van de router is het goedgekomen.

[ Voor 34% gewijzigd door Delph op 27-11-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Laatst online: 12:51

nielsvv

100% Afol

Ik heb enkele mapjes aangemaakt op mijn ipad. Nu staat 1 map vol volgens mij, want hij weigerd er nog iets bij te zetten. Als ik het mapje open, dan zijn alle lege plaatsen vol. Kan dit? Of zijn mappen -bij wijze van spreken- oneindig?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Nee ze zijn niet oneindig 12 app's in 1 mapje.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
20

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

lordMocro schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 22:31:
[...]

Kan eigenlijk niet wachten op de iPad2, ik kan me nu al moeilijk in bedwang houden. Echt een koopje voor 450-500 euro.
Roep hard tegen jezelf: 'ik kan niet wachten op de iPad2, tjakkaa'. Toe maar, je kan het !! Heb ik gisteren ook gedaan, mijn iPad1 wordt maandag met € 41,00 korting afgeleverd :P .

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Nou, ik heb dus niet kunnen/willen wachten op een eventuele iPad2, dus heb ik vanmorgen maar een iPad 32GB
Wifi gekocht. Wat een lekker apparaatje zeg. Nou had ik al een iPhone en wist ik dus wel zo'n beetje wat de
mogelijkheden waren, maar het is zelfs nog beter als verwacht. Ik heb expres niet voor de 3G-versie gekozen
omdat ik de iPad toch alleen maar in en rondom het huis zal gebruiken. 3G heeft dus voor mij geen meerwaarde.

Maar zoals ik al zei; Een lekker apparaatje. Vanmiddag nog in het zonnetje een flink stuk uit een leuk
ebook gelezen (ik, Ali), een uitzending welke ik gemist had bekeken en nog wat foto's gechecked waar
ik maar niet aan toekwam. Ik heb hem nog niet gebruikt om mee te internetten, maar dat zal ook wel
goed zitten. Het leuke is dat je hem makkelijk even snel pakt. Geen gedoe met openklappen/opstarten
e.d. Gewoon van tafel in je hand, knop indrukken en gáán! Beeld is trouwens imho ook prima, de 720P films
waarmee ik testte zagen er iig zeer goed uit. Geluid viel me (voor dat soort 'speakers') trouwens reuze mee.

Ben er iig zeer blij mee, nu maar eens even kijken welke apps voor de iPad de echte must-have's zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 13:22:
[...]

Ik heb een lijntje met Steve en heb net de specs van de iPad 4 doorgekregen, oh la la! Ik zou daar even op wachten. Tenzij de iPad 5 beter wordt.
Oeh! Ik wacht daar wel op! :9~

Maar waarschijnlijk haal ik de iPad 2 en geef m'n huidige iPad aan m'n ouders. Dat is het enige apparaat dat ze WEL kunnen bedienen (een Windows machine aan ze uitleggen is onmogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
Opa_vertelt schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 23:42:
Ik heb expres niet voor de 3G-versie gekozen omdat ik de iPad toch alleen maar in en rondom het huis zal gebruiken. 3G heeft dus voor mij geen meerwaarde.
Mocht je nog een keer naar het buitenland gaan dan kan die 3G behoorlijk goed van pas komen, stel je voor dat je in New York oid rondloopt voor twee weken en je moet je weg vinden. Dan koop je dus een simkaartje met internet erop en je kan dan midden op straat Google Maps opvragen en kijken waar je bent, hoe je naar Central Park moet lopen, de wikipedia pagina van de toeristische attractie opvragen, het metrostelsel/openbaar vervoer bekijken, openingstijden van het vrijheidsbeeld. En sommige hotel/hostels vragen geld voor internet, dat bespaar je dan ook mooi met je 3G iPad :)

[ Voor 15% gewijzigd door Slashdotter op 28-11-2010 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Slashdotter schreef op zondag 28 november 2010 @ 00:26:
[...]

Mocht je nog een keer naar het buitenland gaan dan kan die 3G behoorlijk goed van pas komen, stel je voor dat je in New York oid rondloopt voor twee weken en je moet je weg vinden. Dan koop je dus een simkaartje met internet erop en je kan dan midden op straat Google Maps opvragen en kijken waar je bent, hoe je naar Central Park moet lopen, de wikipedia pagina van de toeristische attractie opvragen, het metrostelsel/openbaar vervoer bekijken, openingstijden van het vrijheidsbeeld. En sommige hotel/hostels vragen geld voor internet, dat bespaar je dan ook mooi met je 3G iPad :)
Sorry, maar voor zoiets vind ik de iPad nog een stuk te groot. Als ik in het buitenland zit gebruik ik
(zoals ik altijd doe) gewoon mijn iPhone. Is toch een stukje makkelijker (en staat minder nerdy)
dan met een 10" tablet over straat te wandelen. Voor dat laatste ben ik wellicht te nuchter/oud. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verleemen
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
(overleden)
CyBeRSPiN schreef op zaterdag 27 november 2010 @ 11:26:
[...]

Heb je de ipad al eens helemaal uit gezet en dan gestart? Bij mij waren de after-upgrade problemen daarmee verdwenen.
Dat heb ik ondertussen toch maar eens gedaan ja. Heb tngevoel dat ie t nu iets beter doet maar het is nog te kort dag om daar zeker van te zijn. Ik had met de oude firmware trouwens ook best een paar keer per week dat youtube zomaar quitte. Moet er wel bij zeggen dat ik het apparaat nogal intensief gebruik.

Vreemd trouwens dat hier nog zoveel mensen over de ipad praten alsof het een nieuw ding is terwijl t ding alweer 6 maandjes bestaat. Ik ben ondertussen zo gewend aan mn ouwe ipad dat ik al bijna vergeten ben hoe windows ook al weer werkte:)

The freedom of saying E=MC3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
(jarig!)
Ik wil SNESsen op mijn iPad

Tijd voor een downgrade en een jailbreak; :+ mijn 1e jailbreak van een iOS device.

Dat SNESsen met een wiimote lijkt me wel tof. Had ik nou maar een android tablet; had ik geen rare dingen moeten doen om simpelweg te kunnen SNESsen :P

edit:
wil niet echt leukken :9

[ Voor 14% gewijzigd door Gamebuster op 28-11-2010 04:31 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:14

polthemol

Moderator General Chat
frappant hoe het mogelijke werken aan een nieuw model er altijd bij veel mensen voor zorgt dat het huidige model slechter lijkt te werken ;P

Ipad update vind ik nog altijd ruk. Ik wil mijn kantellock knop terug >.< Dat muten is een waardeloze optie iig. De update heeft helaas ook niet de problemen met safari opgelost. Hij doet bij sites like the big picture nog altijd maar een max. 15tal foto's inladen, de rest blijft gewoon een kruisje. Erg irritant.

Wifi gaat wel een stuk beter al heb ik het idee dat hij wel onstabieler is geworden. Hij knalt er nu vaker uit, dat het wel lijkt alsof je verbinding hebt met ja AP, maar alle requests timen uit gewoon, minuutje later gaat alles weer top.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Stukje op kassa over aankopen via apps, wat dus standaard te makkelijk gaat met spelletjes zoals smurf's village http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1013145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Yo gasten, zit nog met (vrij veel) vragen vooraleer ik er eentje aanschaf. Vooral twijfel rond welk model, maar toch ook andere zaken. Wie helpt me verder op weg?

1. Hoeveel plaats nemen spelletjes eigenlijk in beslag? Een spel als "Need For Speed" bvb. Spreken we over vele tientallen Mb of gaan we al naar de Gb voor zoiets?

2. Kan je mkv-filmbestanden met subtitles afspelen via bepaalde (gratis?) apps? Of lukken enkel avi's? Lukken eigenlijk de M2TS bestanden vanop een HD-camcorder?

3. Moet je alle foto's en films importeren via ITUNES of bestaat er een soort 'filebrowser' waarin je zaken kan kopiëren vanop USB? Er vanuit gaande dat je een USB-stick kan ssnluiten via de camera connection kit...

4. Kan je de kalender van de ipad synchroon houden met een bvb de kalender van mijn windows mobile smartphone die ik op zijn beurt op het werk synchroon hou met de outlookkalender via active sync?

5. In welke situaties zou een GPS handig zijn op de IPAD? Voor gebruik in de auto vind ik het namelijk te groot en heb ik andere oplossingen...

6. Ik had in de winkel de indruk dat surfen lang niet zo snel gaat als op een PC. Een pagina als hln.be openen duurde een seconde of tien denk ik... Worden niet dezelfde snelheden gehaald op de IPAD? Of lag het aan de verbinding in de winkel?

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelisprul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-08 14:55
[b]

1. Hoeveel plaats nemen spelletjes eigenlijk in beslag? Een spel als "Need For Speed" bvb. Spreken we over vele tientallen Mb of gaan we al naar de Gb voor zoiets?

2. Kan je mkv-filmbestanden met subtitles afspelen via bepaalde (gratis?) apps? Of lukken enkel avi's? Lukken eigenlijk de M2TS bestanden vanop een HD-camcorder?

3. Moet je alle foto's en films importeren via ITUNES of bestaat er een soort 'filebrowser' waarin je zaken kan kopiëren vanop USB? Er vanuit gaande dat je een USB-stick kan ssnluiten via de camera connection kit...

4. Kan je de kalender van de ipad synchroon houden met een bvb de kalender van mijn windows mobile smartphone die ik op zijn beurt op het werk synchroon hou met de outlookkalender via active sync?

5. In welke situaties zou een GPS handig zijn op de IPAD? Voor gebruik in de auto vind ik het namelijk te groot en heb ik andere oplossingen...

6. Ik had in de winkel de indruk dat surfen lang niet zo snel gaat als op een PC. Een pagina als hln.be openen duurde een seconde of tien denk ik... Worden niet dezelfde snelheden gehaald op de IPAD? Of lag het aan de verbinding in de winkel?
1 Staat in de appstore vermeld (NFS Shift 204 MB)
2 MKV kan in principe met VLC alleen is die momenteel nog erg buggy en is de toekomst hiervan niet zeker
3 Standaard loopt alles via iTunes. Als alternatief kun je soms tooltjes als dorpbox gebruiken
4 Volgens mij alleen als je ze beide synchroniseert met dezelfde agenda (die op je werk, of via een extra agenda op je PC thuis?)
5 Er zijn vrij veel applicaties die iets met je locatie willen (Facebook Hyves etc) verder heeft het inderdaad niet heel veel meerwaarde
6 Browsen gaat wel iets langzamer dan op een pc, maar verschil is over het algemeen niet heel groot. hln.be (wat een lelijke site) duurt inderdaad iets van 10 sec (vs 7 sec op mijn MBP). Ik vermoed vanwege de vele plaatjes.

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Herko_ter_Horst schreef op vrijdag 26 november 2010 @ 23:15:
[...]

Eh? Waarom zou dat niet kunnen?

Is wel een beetje hoe zo'n ding werkt: met 1 hand vasthouden, met de andere hand bedienen...
Met 1 hand bedienen is een ding, met 1 hand de iPad presenteren is heel wat anders

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v103/athlonkmf/42875f86.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:37
Mede tweakers

Heb een vraagje over mijn iPad
Sinds vrijdag de blije bezitter van een ipad
Had al een iphone dus veel zaken weet ik al hoe het werkt
Klein vraagje waar ik niet uitkom

Ik heb mijn mail account opgezet op de volgende manier
(gebruik google apps mail en calender)
http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138740

Mijn mail en calender werkt en komt binnen, maar 1 ding is vreemd.
Ik zie al mijn folders van mijn mail zoals ik die ook zie op mijn iphone, webmail en outlook
Alleen zijn de folders leeg

Hoe kan dit? Dit is toch IMAP? Zou verwachten dat als de folder open dat hij dan de inhoud begint te downloaden, of ben ik nou gek? }:O 8)7 |:(

Hopelijk weten jullie wat ik fout doe!!?
Alvast dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05

Haan

dotnetter

Even goed kijken bij de instellingen voor mail, je kan sowieso alleen de laatste x aantal berichten naar je iPad halen (max 200) en je kan aangeven tot hoe lang terug berichten worden opgehaald.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 15:32

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Dat multitasken werkt trouwens erg prettig! :+

Afbeeldingslocatie: http://img51.imageshack.us/img51/8662/img25181800.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Haan schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:46:
en je kan aangeven tot hoe lang terug berichten worden opgehaald.
Kan je me vertellen waar deze instelling verstopt zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:05

Haan

dotnetter

MrMGeeIsTheName schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:05:
[...]

Kan je me vertellen waar deze instelling verstopt zit?
Ik heb even geen iPad bij de hand. Maar ik had eerst ook hetzelfde probleem dat mappen leeg bleven en heb toen in de instellingen zitten wroeten en het opgelost.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
Haan schreef op zondag 28 november 2010 @ 15:09:
[...]

Ik heb even geen iPad bij de hand. Maar ik had eerst ook hetzelfde probleem dat mappen leeg bleven en heb toen in de instellingen zitten wroeten en het opgelost.
Probleem is al opgelost
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Verreik de Community met de uiteindelijke oplossing, zodat men in het vervolg het antwoord op deze vraag zelf kunnen vinden.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzard
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 11:52

bazzard

Bas

Hebben jullie ook het probleem dat de nieuwe mute knop (iOS 4.2) niet werkt? De ipad laat wel het mute icoon zien maar het geluid blijft gewoon doorgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
bazzard schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:48:
Hebben jullie ook het probleem dat de nieuwe mute knop (iOS 4.2) niet werkt? De ipad laat wel het mute icoon zien maar het geluid blijft gewoon doorgaan.
Ik heb dan wel geen iPad maar voor zover ik weet was het enkel om de systeemgeluiden uit te schakelen en niet de andere geluiden.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu al een Ipad naar tevredenheid. Echter na de update naar nieuwe iOS doet het geluid het in veel applicaties niet meer, ook werken de volumeregelknoppen er vaak niet in. Gewoon muziek afspelen, youtube en NU HD werkt bv weer wel. Heb zo het idee dat het ergens een instelling is, maar wie weet kan iemand mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of bij de iPod Mania actie van Mediamarkt ook iPads korting krijgen? Komende week hebben ze iPod Mania en ik geloof dat dat al vaker voorgekomen is? Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMGeeIsTheName
JunkieXP schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:33:
[...]

Verreik de Community met de uiteindelijke oplossing, zodat men in het vervolg het antwoord op deze vraag zelf kunnen vinden.
Tuurlijk, no prob! :)

In eerste instantie heb ik mijn mail ingesteld dmv de exchange optie
Dit bleek niet de goede manier te zijn

Heb hem nu ingesteld mbv onderstaande instructie
http://islandinthenet.com/2010/05/11/setup-google-apps-mail-and-calendar-on-the-ipad/

Naderhand nog wel ff de optie `Archive` uitgezet in de mail settings en nu werkt alles naar behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:06
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:15:
Heb nu al een Ipad naar tevredenheid. Echter na de update naar nieuwe iOS doet het geluid het in veel applicaties niet meer, ook werken de volumeregelknoppen er vaak niet in. Gewoon muziek afspelen, youtube en NU HD werkt bv weer wel. Heb zo het idee dat het ergens een instelling is, maar wie weet kan iemand mij helpen.
De nieuwe mute schakelaar aan de zijkant staat wellicht in de mute stand? Deze schakelaar mute systeemgeluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:16

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

bazzard schreef op zondag 28 november 2010 @ 19:48:
Zoals Hugo zegt mute hij alleen systeem geluiden, je iPod, video's, youtube, apps en dergelijke gaan gewoon door met geluid maken (tenzij de apps geprogrammeerd zijn om te muten als je die knop om zet).

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stormfly schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:28:
[...]

De nieuwe mute schakelaar aan de zijkant staat wellicht in de mute stand? Deze schakelaar mute systeemgeluiden.
Dank! Voel me nu helaas wel erg dom, maar is het inderdaad. Had beter moeten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 18:29

EgoPro

Time is an illusion.

Al het gedoe op een stokje begon onderhand het voordeel in te zien van de mute knop, rotation lock (rotstuin, volgens de iPad) mis ik echt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Niet online
MartijnGizmo schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:46:

[afbeelding]
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Verwijderd schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:19:
Weet iemand of bij de iPod Mania actie van Mediamarkt ook iPads korting krijgen? Komende week hebben ze iPod Mania en ik geloof dat dat al vaker voorgekomen is? Iemand een idee?
Poeh, ik geef het eerlijk gezegd weinig kans, daar bij de aanbieding van de saturn de iPad eveneens uitgesloten was ( 15EU korting per 100EU ). Als werknemer weet ik iig nog van niks, maar wie weet.. volgens mij is de actie wel iets algemener dan alleen iPods in ieder geval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]MTBS schreef op zondag 28 november 2010 @ 09:42[/message]:

2. Lukken eigenlijk de M2TS bestanden vanop een HD-camcorder?

2. Nee, die moet je omzetten naar Apple mp4-tjes, bijvoorbeeld met Handbreak.

6. De iPad is supersnel met internetten, ligt dus aan de verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
(jarig!)
MTBS schreef op zondag 28 november 2010 @ 09:42:
Yo gasten, zit nog met (vrij veel) vragen vooraleer ik er eentje aanschaf. Vooral twijfel rond welk model, maar toch ook andere zaken. Wie helpt me verder op weg?

MKV's speel ik af over het netwerk via Air Video, direct vanaf mijn PC. Voor offline viewing is converteren en afspelen via de normale speler naar mijn mening beter i.v.m. accuduur, performance, betrouwbaarheid en gebruikersgemak.

Het converteren kan je doen via Air Video; bij Air Video kan je niet alleen live streamen, maar ook eenmalig converteren en importeren naar je video library van de ingebouwde video-speler. Zo kan je video's importeren over het wireless netwerk naar je iPad's standaard videospeler, zodat ze daarna offline kan afspelen.

Air Video heeft tot nu toe al mijn "aankopen" kunnen afspelen: MKV en AVI, zowel HD als "normaal". Air Video kan echter zeer beperkt omgaan met DVD's (kan enkel de losse .vob files afspelen). Volgens Air Video support zijn er geen plannen voor support van DVD's.

[ Voor 6% gewijzigd door Gamebuster op 29-11-2010 00:16 ]

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-08 07:27
MrMGeeIsTheName schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:39:
Mede tweakers

Heb een vraagje over mijn iPad
Sinds vrijdag de blije bezitter van een ipad
Had al een iphone dus veel zaken weet ik al hoe het werkt
Klein vraagje waar ik niet uitkom

Ik heb mijn mail account opgezet op de volgende manier
(gebruik google apps mail en calender)
http://www.google.com/support/mobile/bin/answer.py?answer=138740

Mijn mail en calender werkt en komt binnen, maar 1 ding is vreemd.
Ik zie al mijn folders van mijn mail zoals ik die ook zie op mijn iphone, webmail en outlook
Alleen zijn de folders leeg

Hoe kan dit? Dit is toch IMAP? Zou verwachten dat als de folder open dat hij dan de inhoud begint te downloaden, of ben ik nou gek? }:O 8)7 |:(

Hopelijk weten jullie wat ik fout doe!!?
Alvast dank _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ik had het zelfde, de synchronisatie had ik op 3 dagen ingesteld. en die mappen zatten gevuld met oudere mail. ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:39
Ik zat al geruime tijd met het idee in mijn hoofd om de Ipad te kopen.
De black friday korting gaf voor mij de doorslag en heb er dus vrijdag één besteld via apple.com die wss morgen binnenkomt kan echt niet wachten ;( Lees dat Media Markt vrijdag ook mee deed met de korting dat is wel jammer dan had ik hem alvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
basproffesional schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:46:
Ik zat al geruime tijd met het idee in mijn hoofd om de Ipad te kopen.
De black friday korting gaf voor mij de doorslag en heb er dus vrijdag één besteld via apple.com die wss morgen binnenkomt kan echt niet wachten ;( Lees dat Media Markt vrijdag ook mee deed met de korting dat is wel jammer dan had ik hem alvast...
Hoelaat heb jij besteld dan? Ik verwacht hem ieder moment binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

kmf schreef op zondag 28 november 2010 @ 09:07:
Stukje op kassa over aankopen via apps, wat dus standaard te makkelijk gaat met spelletjes zoals smurf's village http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1013145
Ik ken iemand die inderdaad met dat smurf spel meer dan 400 euro kwijt was...
Schandalig gewoon :/

edit: ik had toen straks niet de tijd het hele verhaal te doen, maar nu wel. Bij deze dus:

De moeder vertelde dat haar zoontje rustig dat smurfen spel op haar ipad aan het spelen was. Op een gegeven moment had hij gezegd: Hé, nu heb ik ineens heel veel besjes! Nu had de moeder hier geen aandacht aan besteed, maar achteraf kreeg zij de rekening van haar creditcard en dacht ze terug aan die opmerking van haar zoon.

Het was in Nederland toch altijd zo, dat ouders altijd betalingen, verricht door hun kind, kon terugdraaien omdat kinderen die minderjarig zijn nog niet voldoende handelsbekwaam werden geacht? Ik vind dit maar een kwalijke zaak.

[ Voor 46% gewijzigd door musiman op 29-11-2010 15:08 ]

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
musiman schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:50:
[...]

Ik ken iemand die inderdaad met dat smurf spel meer dan 400 euro kwijt was...
Schandalig gewoon :/
Dat is gewoon niet slim. Zeker als je weet dat je door de tijd/datum instelling van je ipad/iphone aan te passen je ook flink ver kan komen in dat spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:08
Rhndy schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:10:
[...]

Hoelaat heb jij besteld dan? Ik verwacht hem ieder moment binnen
Ikzelf heb hem vrijdag om 1400 besteld, met een camera connection kit en een hoes, alles op voorraad. Toch ontvang ik mijn pakketje pas op 6 december.

Op zich maakt het me niet zo veel uit, maar je besteld hem ook weer niet met het idee om er een week op te moeten wachten, terwijl de voorraad er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
jopie schreef op maandag 29 november 2010 @ 13:03:
[...]

Ikzelf heb hem vrijdag om 1400 besteld, met een camera connection kit en een hoes, alles op voorraad. Toch ontvang ik mijn pakketje pas op 6 december.

Op zich maakt het me niet zo veel uit, maar je besteld hem ook weer niet met het idee om er een week op te moeten wachten, terwijl de voorraad er is.
Aah, wellicht heeft het met het bundelen van de onderdelen te maken. Ikzelf heb om 01.30 besteld(ja no-life, ik weet het) maar UPS is onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:51
Kunnen jullie op je iPad sites laden met veel foto's ?
Ik namelijk zelden, check dit voorbeeld

http://gigapica.geenstijl(...)s_of_rio_de_jan.html

Grote foto's maar niet heel veel, echter zie ik er maar maximaal 10.
De rest heeft een blauw kruisje, aan mijn internet kan het niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook problemen om veel foto's op 1 pagina allemaal te laden. Het zijn niet altijd grote bestanden die dan geladen moeten zijn.

Tot op heden heb ik daar nog geen oplossing voor gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Versteegrob schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:10:

Het zijn 23mb aan foto's. Gewoon op de foto drukken en opslaan en vervolgens met je foto app bekijken.

[ Voor 8% gewijzigd door deBennie op 29-11-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was heel erg benieuwd naar de Notion Ink, maar heb net te horen gekregen dat mijn vrouw een 32GB versie voor me heeft besteld. Ik moest eerst niets hebben van tablets, maar ik ben ondertussen toch wel om. Van een collega een paar dagen te leen gehad.

Het leest gewoon veel makkelijker dan pinch en zoom op de iPhone, en dat voor enkele uren lang s' avonds op de bank. :)

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiman
  • Laatst online: 13-08 14:04

musiman

Mijn wachtwoord is: Welkom01

kmf schreef op maandag 29 november 2010 @ 12:25:
[...]

Dat is gewoon niet slim. Zeker als je weet dat je door de tijd/datum instelling van je ipad/iphone aan te passen je ook flink ver kan komen in dat spel.
Ik heb mijn bericht nader toegelicht (zie mijn vorige posting), het was het zoontje van de dame die ik ken, die de aankoop had gedaan. Ik had toen straks plots geen tijd meer om mijn verhaal af te maken en heb het toen maar alvast gepost :o

Make music, not war

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 15:32

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

MrMGeeIsTheName schreef op zondag 28 november 2010 @ 21:24:
[...]

Tuurlijk, no prob! :)

In eerste instantie heb ik mijn mail ingesteld dmv de exchange optie
Dit bleek niet de goede manier te zijn

Heb hem nu ingesteld mbv onderstaande instructie
http://islandinthenet.com/2010/05/11/setup-google-apps-mail-and-calendar-on-the-ipad/

Naderhand nog wel ff de optie `Archive` uitgezet in de mail settings en nu werkt alles naar behoren
Ik heb het op de volgende manier gedaan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
deBennie schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:46:
[...]

Het zijn 23mb aan foto's. Gewoon op de foto drukken en opslaan en vervolgens met je foto app bekijken.
Hoe doe je dat als je maar max 10 foto's op die site kan vinden.
Irriteer me er flink aan want heb dit regelmatig. Het lijkt wel dat de iPad maar max 10 grote foto's kan zien op 1 pagina. Dit is toch raar. De iPad is snel, mijn internet is snel waardoor lukt het dan niet ?

De foto's http://gigapica.geenstijl..._slums_of_rio_de_jan.html

[ Voor 7% gewijzigd door Wackmack op 29-11-2010 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil met mijn Ipad alle mailboxen van Exchange 2003 zien.
Met de standaard Mail functie van de Ipad is dit beperkt tot 200 berichten en moet ik elke account afzonderlijk instellen.

Is er een app zodat ik al me mail van al me mailboxen kan zien en bijvoorbeeld in zoeken?
Dit zou ik dan naast de standaard mail functie gebruiken als ik in het verleden iets op wil zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:10:

De iPad heeft maar 256mb ram. Hierdoor kan safari dus niet al de foto's laden op gigapica of dergelijke sites.
(die foto's zijn allemaal groot natuurlijk).

Een iPhone 4 met 512mb komt trouwens niet echt veer verder.

Oké het is jammer maar op 95% van de websites loop ik nooit tegen dit probleem aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heeft het dus met de 256ram te maken ? Vind het tcon wel een probleem. De foto's worden steeds beter en groter. Heb dit probleem ook met veel kleine foto's dus het hoeft niet aan de ram te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
Ik kom dit probleem nooit tegen, alleen op deze specifieke geenstijl pagina.

Maar je vindt het vervelend dat je de foto's op deze specifieke geenstijl-pagina niet kunt bekijken of vind je het gewoon een algemeen probleem van de ipad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
musiman schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:50:
[...]
De moeder vertelde dat haar zoontje rustig dat smurfen spel op haar ipad aan het spelen was. Op een gegeven moment had hij gezegd: Hé, nu heb ik ineens heel veel besjes! Nu had de moeder hier geen aandacht aan besteed, maar achteraf kreeg zij de rekening van haar creditcard en dacht ze terug aan die opmerking van haar zoon.
Dat is voor mij ook DE reden om Apple niet mijn credit card te geven, maar te betalen met die iTunes cards. Ben je nooit meer dan 25 euro kwijt (die kaarten koop ik meestal). Het is wel wat omslachtiger maar houdt wel makkelijk je uitgaven in de hand. Om diezelfde reden bel ik ook alleen maar prepaid trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Edit: Oeps, ik wou deze 2 posts combineren maar heb kennelijk mezelf gequote in plaats van geedit want hij stond er toch 2x in. Mijn excuses.
Donstil schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:16:
[...]
Een iPhone 4 met 512mb komt trouwens niet echt veer verder.
Dat vind ik dan wel weer opmerkelijk eigenlijk. Het is effectief van 256->512 toch veel meer dan 2x zo veel vrij geheugen, omdat van de 256 eigenlijk maar 100 ofzo echt vrij is door het standaard OS. Dus je gaat dan van 100 naar 356MB. Je zou zeggen dat je daar wel een flinke webpagina mee zou moeten kunnen laden. Ik denk dat Apple hier nog wel wat kan optimaliseren.

Verder stoort het aantal foto's op een pagina me ook niet zo, maar wat me wel stoort is het sluiten van geopende tabs. Dat komt toch best vaak voor op de iPad.

[ Voor 35% gewijzigd door GekkePrutser op 29-11-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GekkePrutser schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:43:
Edit: Oeps, ik wou deze 2 posts combineren maar heb kennelijk mezelf gequote in plaats van geedit want hij stond er toch 2x in. Mijn excuses.

[...]

Dat vind ik dan wel weer opmerkelijk eigenlijk. Het is effectief van 256->512 toch veel meer dan 2x zo veel vrij geheugen, omdat van de 256 eigenlijk maar 100 ofzo echt vrij is door het standaard OS. Dus je gaat dan van 100 naar 356MB. Je zou zeggen dat je daar wel een flinke webpagina mee zou moeten kunnen laden. Ik denk dat Apple hier nog wel wat kan optimaliseren.

Verder stoort het aantal foto's op een pagina me ook niet zo, maar wat me wel stoort is het sluiten van geopende tabs. Dat komt toch best vaak voor op de iPad.
Ja geen idee hoe dit precies zit. Misschien wil Apple op de iPhone4 maar een x percentage geheugen extra toewijzen aan safari.
Versteegrob schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:18:
Heeft het dus met de 256ram te maken ? Vind het tcon wel een probleem. De foto's worden steeds beter en groter. Heb dit probleem ook met veel kleine foto's dus het hoeft niet aan de ram te liggen.
Kan me niet voorstellen dat foto's op internet steeds groter worden.
Als je een normale site maakt met grote foto's (dan bedoel ik in bestandsgrote niet in formaat) sluit je best een groep gebruikers uit (niet alleen iPad gebruikers. Maar ook mobiele gebruikers en gebruikers met een oudere machine)

Op normale sites heb ik er nooit last van. Alleen op gigapica en de picdump van skoften bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zelfs op GoT komt het voor, check dit topic bijvoorbeeld maar: [PS3] Gran Turismo 5 Foto Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
deBennie schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:25:
Ik kom dit probleem nooit tegen, alleen op deze specifieke geenstijl pagina.

Maar je vindt het vervelend dat je de foto's op deze specifieke geenstijl-pagina niet kunt bekijken of vind je het gewoon een algemeen probleem van de ipad?
Algemeen probleem. Heb het op verschillende forums als er meer dan 20/30 fotos op de pagina staan. Maar kan niks anders dan het accepteren. Vind het wel slecht maar het gebeurd niet heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Roamor schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:53:
Zelfs op GoT komt het voor, check dit topic bijvoorbeeld maar: [PS3] Gran Turismo 5 Foto Topic
Het ligt dus niet aan de site maar het lijkt dan wanneer er tientallen foto's op een site staat de iPad het niet meer aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunZip
  • Laatst online: 22-10-2017
Is er een app. die Album Art (die goed past op het grote scherm) zoekt voor muziek op je iPad zoals Album Art Grabber (Android) op m'n Galaxy S.

ThnX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Heb nu al voor de 3e keer dat iTunes mijn ipad niet meer kan lezen, moet ik hem weer herstellen.
Vanmiddag heb ik er nog muziek opgezet en nu kan die niet meer worden gelezen, meer mensen hier last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een Ipad 64 gb zonder 3g en achteraf een beetje jammer. Nou zag ik dit bij Vodafone: http://www.vodafone.nl/sh...1650029?_requestid=868088
Draadloos breedband internet als je dat nodig hebt. Prijs 14 euro per maand voor 500 mb en 21 euro voor 2 gb. Apparaatje kost dan maar 20 euro. Deze prijzen zijn wel met 30 % korting voor 5 maanden. Daarna gaat het dus omhoog. Wie heeft er ervaring mee?

Hoeveel is 500 mb of 2 gb in het gebruik ( en hoe druk je dat uit)

Losse modems zag ik ook maar wat voor simkaart/ abo kun je er dan het beste / goedkoopste bij kopen??

Wie kan mij daar mer over vertellen??

Alvast bedankt,
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:35
Roamor schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:53:
Ik krijg hier gewoon alle foto's te zien op 16 gb ipad en zie dat iPad nog 38mb vrij heeft (sbsettings)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Is het nu wel of niet mogelijk om met een kpn duosim (iphone 4 - Ipad 3g) beide 3g internet te gebruiken?

Ik heb gevonden dat je bij KPN 2 dezelfde simkaarten kan krijgen
ik weet dat je je kpn iphone simkaart in de iPad kan doen.. maar werkt het echt op de iPad zonder extra kosten?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 16:08
normaal houdt duosim in dat 1 van de 2 apparaten verbinding kan maken, maar zeker weten doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 14:05
Wingie schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:05:
[...]

Ik krijg hier gewoon alle foto's te zien op 16 gb ipad en zie dat iPad nog 38mb vrij heeft (sbsettings)
Ik krijg ook alle foto's te zien en waren allemaal lekker snel geladen (64gb wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je wat ik jammer vind op de ipad 3G.. dat als ik me simkaart erin doe, zeer slecht beeld heb met youtube!

zodra ik wifi aanzet (is niet te doen trouwens, want als hij het doet is ie zeer traag.. zelfs apps van boven de 20 MB wil bijna niet.. duurt een dikke uur. is trouwens met de iphone 4 ook helaas hier).

dan heb je wel mooi beeld.
waarom doen ze niet via de 3g netwerk hetzelfde beeld als de wifi?!?! (alleen omdat het meer mb vreet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
MartijnGizmo schreef op zondag 28 november 2010 @ 14:46:

[afbeelding]
Haha, ik moest lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Ik heb een vraagje; zijn er hier mensen die er ervaring hebben met docks van DealExtreme voor iPads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rbrouwers123 schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:32:
Ik heb een vraagje; zijn er hier mensen die er ervaring hebben met docks van DealExtreme voor iPads?
koop er een bij de mediamarkt.. orgineel 29 euro.
voor de iphone 4, 34 euro..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
GekkePrutser schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:40:
[...]

Dat is voor mij ook DE reden om Apple niet mijn credit card te geven, maar te betalen met die iTunes cards. Ben je nooit meer dan 25 euro kwijt (die kaarten koop ik meestal). Het is wel wat omslachtiger maar houdt wel makkelijk je uitgaven in de hand. Om diezelfde reden bel ik ook alleen maar prepaid trouwens.
Ik moet op mijn iPhone elke keer bij een aankoop (tenzij meerdere binnen x minuten) mijn wachtwoord ingeven om aankopen te doen, lijkt me dat dat op een iPad ook gewoon het geval is?

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.