[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste
Acties:
  • 111.102 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
gambieter schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:35:
[...]
Is dit dan alleen een topic voor voorstanders en ja-knikkers? :? . Is een ander geluid ongewenst of zo?
Als het gaat over fundamentele zaken als het iOS concept, ja dan is een ander geluid ongewenst.
Niet omdat het een ander geluid is, maar puur omdat het groter is dan een iPad. Op het moment dat je een iPad neemt stem je in met het iOS concept, hetzelfde als wanneer je een iphone koopt.

Het is net zoiets als in een volvoauto-topic gaan zeuren dat een volvo moet kunnen vliegen. Dat is gewoon niet het concept van een auto.

Dat "andere geluid" is enkel ruis en verstoring wat niets met de iPad an sich te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

[...]

Geef eens een linkje voor die claim? Want hoe moet Google dat doen als er geen sync-programma op de telefoon/PC wordt gebruikt? Ik weet wel zeker dat ik beter af ben met een ander OS, de tablet komt nog wel als Android daar wat meer aan is aangepast. ;)
http://www.neowin.net/new...-apps-first-test-confirms

En hij werkt! :P Bij mijn weten heeft Apple dat nog niet gedaan. ;)

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
[...]

Is dit dan alleen een topic voor voorstanders en ja-knikkers? :? . Is een ander geluid ongewenst of zo?

[...]

Geef eens een linkje voor die claim? Want hoe moet Google dat doen als er geen sync-programma op de telefoon/PC wordt gebruikt? Ik weet wel zeker dat ik beter af ben met een ander OS, de tablet komt nog wel als Android daar wat meer aan is aangepast ;) .
.
Ik weet niet hoe betrouwbaar Google is als bron voor hun eigen EULA... Maar goed
http://www.google.com/mobile/android/market-policies.html
Product Removals: From time to time, Google may discover a Product on the Market that violates the Android Market Developer Distribution Agreement or other legal agreements, laws, regulations or policies. In such an instance, Google retains the right to remotely remove those applications from your Device at its sole discretion. If that occurs Google will make reasonable efforts to recover the purchase price of the Product, if any, from the originating Developer on your behalf. If Google is unable to recover the full amount of the purchase price, it will divide any recovered amounts between the affected users on a pro rata basis.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
[...]

[...]

Geef eens een linkje voor die claim? Want hoe moet Google dat doen als er geen sync-programma op de telefoon/PC wordt gebruikt? Ik weet wel zeker dat ik beter af ben met een ander OS, de tablet komt nog wel als Android daar wat meer aan is aangepast ;) .

[...]
http://phandroid.com/2010...ove-apps-from-your-phone/

Schijnbaar doet google het gewoon remote ipv bij een sync ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

[...]

[...]

[...]

Sorry, maar een andere (niet-conformistische) mening afdoen als gebruikersfouten of een gebrek aan inzicht/informatie is kinderachtig. Dan kan ik ook zeggen dat het wijzen op de EULA onzin is, want daar gaat het niet over. Als in de EULA zou staan dat ze een "cavity search" bij elke gebruiker mogen doen, zou men het ook niet zomaar ondergaan :) .
Jij blinkt wel uit in het negeren van informatie om je mening hier door te drukken, als ik voor mezelf even bot mag spreken, ja, dat vind ik in een topic als deze inderdaad ongewenst. Ik zal het je nog een keertje heel helder proberen uit te leggen: de gebruiker waar jij je hele rant op baseert heeft een fout gemaakt, Apple verwijdert niets van je iPad, zo simpel is het. De gebruikersfout zit aan zijn kant, het gebrek aan inzicht of informatie zit bij jou omdat je je mening hebt gebaseerd op zijn fout, da's niet kinderachtig bedoeld ;) . Syncen van illegale software kan zonder probleem met iTunes, zowel van iPad naar pc als andersom, Steve komt niet langs om je illegale appjes te verwijderen, klaar. Heeft niets met conformisme te maken, een EULA heeft daar ook niets mee van doen, het is gewoon zo simpel. Je klaagt over een niet-bestaand probleem, dat voegt niets toe aan dit topic. Als je echt zaken aan de kaak wilt stellen, kom dan met zaken die wel op waarheid gebaseerd zijn.

Linkjes voor mijn claim:
http://www.h-online.com/o...hones-Update-1029188.html
http://androidforums.com/...ess-software-removal.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21-09 10:25
Maar de aluminium hoedjes hoeven niet meteen op :P. Apple kan dat ook remote doen, maar heeft dat nog niet hoeven gebruiken. Google heeft het wel moeten gebruiken om malware te verwijderen. Daar lijkt me niets mis mee. Daarbij verwijderen ze allebei wel eens content uit de store, maar gebruikers die het al hebben gedownload kunnen het gewoon blijven gebruiken.

[ Voor 27% gewijzigd door Hoedje op 16-01-2011 22:53 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomsworld
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Ik heb nu ook een ipad 32GB / 3G is er ergens een leuke applicatie waarmee je de hoeveelheid data kan zien die over 3G en over wifi gegaan is ?

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drmbs
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-09 10:49
Air meter geeft dit netjes weer. Eventueel kan hij je 3G teller aan het eind van de maand weer op 0 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:08
[b]

Nee, want hoe weet je dat het illegale software is? Je maakt een aanname om een actie te verdedigen die gebaseerd is op een aanname. En (aanname)2 is supervaag en geen enkele onderbouwing voor een actie.
Leuk dat je over een aanname begint en de vraag ontwijkt.

Maar okay - het lijkt mij logisch dat een Apple, Microsoft, zelfs Google etc probeert om illegaal verkregen (of dubieus... als je die term leuker vindt) app, software, etc niet te laten gebruiken binnen hun systeem.

Dat kun je gesloten noemen; en ja - dat is de Xbox van Microsoft ook - of de PS3 van Sony.....

Maar in de hoge bomen bos van "[iPad] Ervaringen & Discussie" is het blijkbaar belangrijk om te laten zien "hoe fout Apple is"...... En dan de mensen die alles proberen te omzeilen (al dan niet "illegaal") te omschrijven als Tweakers.....

Nee - ik maak ook wel eens een copy van een DVD.... en geef dit aan een familielid/bekende.....- maar dat maakt mij niet een "Tweaker"!!
En dat een DVD producent mij probeert tegen te houden.... maakt hem niet een bedrijf dat alleen maar zaken wil doen met "ja knikkers".

** zo - dat was mijn laatste "cup of tea" in deze discussie.... :z

[ Voor 3% gewijzigd door Hen3s op 16-01-2011 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoedje schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:52:
Maar de aluminium hoedjes hoeven niet meteen op :P. Apple kan dat ook remote doen, maar heeft dat nog niet hoeven gebruiken. Google heeft het wel moeten gebruiken om malware te verwijderen. Daar lijkt me niets mis mee. Daarbij verwijderen ze allebei wel eens content uit de store, maar gebruikers die het al hebben gedownload kunnen het gewoon blijven gebruiken.
Dank aan allen die linkjes hebben gegeven, interessant. Helemaal helpen zal het niet omdat je met Titanium Backup de apk's kan backuppen, je buiten de Market om kan installeren en dus zat mogelijkheden hebt om dingen terug te zetten ;) .

Maar goed, het is off-topic hier :p .

@KneoK: zoals ik al aangaf het gaat mij om de redenering die geuit werd, dat het terecht is dat iTunes apps ongevraagd verwijderd, en dat non-Appstore apps gebruiken oneigenlijk gebruik was van de iPad. Van dergelijke redeneringen gaan mijn nekharen overeind staan :) .
Gomez12 schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:41:
Als het gaat over fundamentele zaken als het iOS concept, ja dan is een ander geluid ongewenst.
Niet omdat het een ander geluid is, maar puur omdat het groter is dan een iPad. Op het moment dat je een iPad neemt stem je in met het iOS concept, hetzelfde als wanneer je een iphone koopt.
Dan is praten over jailbreaken dus ook ongewenst, want niet passend in het iOS concept? :)

Anyway, ik trek me hier wel terug en ga weer Android topics onveilig maken ;)

[ Voor 21% gewijzigd door gambieter op 16-01-2011 23:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
gambieter schreef op zondag 16 januari 2011 @ 23:11:
[...]

Dank aan allen die linkjes hebben gegeven, interessant. Helemaal helpen zal het niet omdat je met Titanium Backup de apk's kan backuppen, je buiten de Market om kan installeren en dus zat mogelijkheden hebt om dingen terug te zetten ;) .
Oftewel identiek aan Apple.
[...]
Dan is praten over jailbreaken dus ook ongewenst, want niet passend in het iOS concept? :)
Jailbreaken is misschien buiten het iOS concept, maar wel weer op het device van toepassing. Dus dat is (voor sommigen) wel weer relevant.

Enkel als je zelf deels buiten het iOS concept treedt (door bv te jailbreaken) dan moet je niet gaan zeuren dat je alsnog door enkele maatregelen van het iOS concept geraakt wordt.
Dan heb je of (verkeerd gejailbreakt en het iOS concept niet door) of (goed gejailbreakt maar je snapt niet wat je gedaan hebt en je hebt alsnog het iOS concept niet door)

Als je jailbreakt zit je buiten het iOS concept en als je hem dan weer aan iTunes (ipv een vervanger daarvan) gaat hangen dan kom je weer deels in het iOS concept en ja, dat kan conflicten opleveren.
Maar dat ligt niet aan de jailbreak, niet aan Apple, niet aan iOS, maar puur aan de gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anyway, ik trek me hier wel terug en ga weer Android topics onveilig maken ;)
Afgesproken.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk het laatste topic deeltje voor de nieuwe iPad maar we gaan ook dan hier weer keurig verder.

[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]KneoK schreef op zondag 16 januari 2011 @ 22:51[/message]:
[...]
gebruiker waar jij je hele rant op baseert heeft een fout gemaakt, Apple verwijdert niets van je iPad, zo simpel is het. De gebruikersfout zit aan zijn kant, het gebrek aan inzicht of informatie zit bij jou omdat je je mening hebt gebaseerd op zijn fout, da's niet kinderachtig bedoeld ;) . Syncen van illegale software kan zonder probleem met iTunes, zowel van iPad naar pc als andersom, Steve komt niet langs om je illegale appjes te verwijderen,
2 million google hits cant be wrong...
http://www.google.com/sea...e+apps&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-09 16:48

KneoK

Not in a million lightyears

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarschijnlijk het laatste topic deeltje voor de nieuwe iPad maar we gaan ook dan hier weer keurig verder.

[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.