[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 12 Laatste
Acties:
  • 111.073 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-03 23:10
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:34:
[...]

koop er een bij de mediamarkt.. orgineel 29 euro.
voor de iphone 4, 34 euro..
Ja maar als een dock van 3 euro volstaat, waarom duurder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[message=,noline]deBennie schreef op maandag 29 november 2010 @ 14:46[/message]:
[...]

Het zijn 23mb aan foto's. Gewoon op de foto drukken en opslaan en vervolgens met je foto app bekijken.
Daar is de iPad niet voor uitgevonden. Die pagina moet gewoon laden, Steve moet hier wat aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 19:49:
Hallo allemaal,

Ik heb een Ipad 64 gb zonder 3g en achteraf een beetje jammer. Nou zag ik dit bij Vodafone: http://www.vodafone.nl/sh...1650029?_requestid=868088
Draadloos breedband internet als je dat nodig hebt. Prijs 14 euro per maand voor 500 mb en 21 euro voor 2 gb. Apparaatje kost dan maar 20 euro. Deze prijzen zijn wel met 30 % korting voor 5 maanden. Daarna gaat het dus omhoog. Wie heeft er ervaring mee?

Hoeveel is 500 mb of 2 gb in het gebruik ( en hoe druk je dat uit)

Losse modems zag ik ook maar wat voor simkaart/ abo kun je er dan het beste / goedkoopste bij kopen??

Wie kan mij daar mer over vertellen??

Alvast bedankt,
Arie
Waarom maak je niet gewoon gebruik van tethering. Ik doe dat telkens en werkt prima op KPN netwerk :9

Alleen zorgen dat je niet ff een verzameling HD films binnen haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rbrouwers123 schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:32:
Ik heb een vraagje; zijn er hier mensen die er ervaring hebben met docks van DealExtreme voor iPads?
Ja helaas wel. Is plastic rommel.
(Wat niet op DealExtreme)

Mocht je echt een Dock nodig hebben ga dan op ze minst voor een hoogwaardigere neppert als je niet voor een echte wilt gaan.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:44:
[...]
Waarom maak je niet gewoon gebruik van tethering. Ik doe dat telkens en werkt prima op KPN netwerk :9

Alleen zorgen dat je niet ff een verzameling HD films binnen haalt.
Ik heb een HTC Touch Diamond. Werkt dat daar ook mee?
Zo ja, hoe dan want ik vond daar niet zoveel over.
Is misschien alweer te oud.
Iphone 4 is aantrekkelijk mar nog een beetje prijzig als de " oude " moniel het nog doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 22:25:
weet je wat ik jammer vind op de ipad 3G.. dat als ik me simkaart erin doe, zeer slecht beeld heb met youtube!
[...]
Klopt, doet de iPad YouTube app standaard. Als je via de website kijkt (ondersteunt tegenwoordig ook html5) dan heb je wel goede kwaliteit over 3G, alleen bufferen duurt dan best lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-12-2023

Sinner

PSN-ID: SINNER-BIH1970

Ik heb een vraagje; zijn er hier mensen die er ervaring hebben met docks van DealExtreme voor iPads?
Voor mijn iPhone heb ik er ooit eens 3 gekocht welke nu
nog gewoon prima doen waar ze voor gemaakt zijn.
Dat zal met de iPad docks niet anders zijn, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik heb 3 docks van dealextreme gehaald, samen voor de prijs van een originele dock.
Werken prima. Alle firmware updates zijn via de docks gedaan.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giu
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:31

giu

kmf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:36:
Ik heb 3 docks van dealextreme gehaald, samen voor de prijs van een originele dock.
Werken prima. Alle firmware updates zijn via de docks gedaan.
welke precies heb je gehaald? (linkje) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
*DaMastX* schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 08:42:
[...]

welke precies heb je gehaald? (linkje) :)
deze:
mijn favoriete
Heel stabiel en stevig. Die gebruik ik op m'n bureau en op het nachtkastje (wel blauwe ledje afgeplakt, anders is het een beetje fel).
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_37207_1_small.jpg

en deze

Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_42360_1_small.jpg
gebruik ik op m'n werk omdat m'n iphone ook goed in past.

[ Voor 6% gewijzigd door kmf op 30-11-2010 08:54 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Gisteren even de Apple-store binnengegaan en even met de ipad kunnen spelen.
Ik was meteen verkocht en heb een 16gb model laten reserveren (zouden deze week terug moeten binnenkomen).
Langs de andere kant had het 32gb model ook goed geweest, maar dit is direct 100€ meer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Zijn ze nog steeds uitverkocht? waarom niet gewoon bij de mediamarkt gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Den Deze schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:47:
Gisteren even de Apple-store binnengegaan en even met de ipad kunnen spelen.
Ik was meteen verkocht en heb een 16gb model laten reserveren (zouden deze week terug moeten binnenkomen).
Langs de andere kant had het 32gb model ook goed geweest, maar dit is direct 100€ meer 8)7
Best wel vreemd dat ze opnieuw binnen moeten komen, want ik zie ze overal in overvloed.
Was met koopzondag een dagje Roosendaal, daar bij de Dixons gewoon een stuk of 5 - 6 iPad's per versie

Ik zei nog tegen mijn vrouw: "Zozo, die verwachten nog een hoop te verkopen voor de feestdagen."

Denk eens na over E100 extra voor een 3G. Ik zou er echt niet zonder 3G kunnen.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Ik ben woonachtig in België en afgelopen weekend is de 16gb goed verkocht geweest.
De andere modellen waren wel voldoende voorradig.
Ze kregen leveringen op maandag, woensdag & vrijdag, dus zou normaal niet lang mogen duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:53:
Even afgezien dat je daar dan ook weer een (mijnziens nog steeds te duur) abonnement voor moet afsluiten, heb je vrijwel overal waar je hem wil gebruiken een wifi verbinding tot je beschikking. Thuis, kantoor, familie.

Ga je in een restaurant uitgebreid lopen browsen, dan kun je hem ook altijd via tethering (iphone) laten verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 10:11:
[...]
Ga je in een restaurant uitgebreid lopen browsen, dan kun je hem ook altijd via tethering (iphone) laten verlopen.
Mits je je iPhone jailbraked.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:51
Mijn ipad heeft geen 3G waardoor ik geen verbinding heb in de trein echter wil ik af en toe wel een pagina lezen. Nu open ik de pagina op mijn werk of thuis. Als ik in de trein de pagina wil lezen wil de ipad de pagina opnieuw laden waardoor de pagina verdwijnt vanwege de 3G,hoe kan ik dit voorkomen?

Kan de inhoud van de pagina wel kopieer naar een note-app maar dit is niet ideaal. Is het anders mogelijk om de pagina op te slaan met de gehele tekst? Of een andere browser proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnGizmo
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17:13

MartijnGizmo

Supercalifragilistic

Je zou de pagina kunnen opslaan met een App (en plugin) als ReadItLater. http://readitlaterlist.com/iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een niet origineel wit dock voor de iPad. Deze komt bij Dealextreme.com vandaan en ik ben er best blij mee omdat:
1) de iPad er goed in en uit gaat
2) mijn iPhone er ook goed in en uit gaat
3) deze 6 euro kostte.

Ik moet wel het dock vasthouden als ik mijn iPad verwijder, en deze gaat enkel zonder Apple Hoes daar in. Tevens maak ik geen gebruik van de audio-output. Enkel USB: charge en sync.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2010 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirectZ
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-08-2024
Ik heb die van $ 7,15 gekocht inclusief kabeltje... Werkt perfect... Heb hem als oplaaddock op mijn nachtkastje staan... Super prijs... Die 30 euro voor het origineel is veuls te veul... (die heb ik overigens ook gekocht toen ik mijn iPad kocht, dus ik heb vergelijkingsmateriaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 15:57

Nitai

Live the life you love.

Hugo schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 11:31:
[...]

Mits je je iPhone jailbraked.
Nee hoor Huug, met KPN Zakelijk, Telfort en Vodafone kan je gewoon tetheren, out of the box als je een simlockvrije iPhone 4 hebt. Zie [iPhone] Tethering (je internetverbinding delen met je pc)

Let erop dat je bepaalde carrier updates weigert en/of er weer opzet.

[ Voor 10% gewijzigd door Nitai op 30-11-2010 14:41 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvrbtcpt
  • Laatst online: 08:52
Even wat simpele vragen die ik zo niet direct kan terugvinden:

- Kun je er via iTunes ook je eigen MP3s op zetten, of kan dat alleen wanneer je ze via de iTunes store koopt?
- eBooks in PDF vorm kunnen ook gewoon vanaf je eigen PC erop gezet worden of dient dit in een bepaald formaat te gebeuren?
- Is het simpel om een backup te maken van je iPad bestanden (mail, contact personen, enz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Frijns.Net schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:50:

- Kun je er via iTunes ook je eigen MP3s op zetten, of kan dat alleen wanneer je ze via de iTunes store koopt?
- eBooks in PDF vorm kunnen ook gewoon vanaf je eigen PC erop gezet worden of dient dit in een bepaald formaat te gebeuren?
-Is het simpel om een backup te maken van je iPad bestanden (mail, contact personen, enz)?
-Ja

-.epub en .pdf werkt (iBooks)

-Ja (via itunes)

[ Voor 7% gewijzigd door rbrouwers123 op 30-11-2010 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Frijns.Net schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:50:

Die kun je in iTunes importeren ja (de applicatie op je PC/Mac)
Als PDF-je via je PC/Mac importeren, of ergens op een FTP zetten en dan downloaden naar je iBooks App.
- Is het simpel om een backup te maken van je iPad bestanden (mail, contact personen, enz)?
Als het goed is heb je IMAP / POP3, en dan kun je ze op de server laten staan, en bijvoorbeeld met je PC/Mac binnentrekken. Contactpersonen kun je synchroniseren waardoor je contactpersonen op je PC/Mac als backup staan.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Nitai schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:39:
[...]

Nee hoor Huug, met KPN Zakelijk, Telfort en Vodafone kan je gewoon tetheren, out of the box als je een simlockvrije iPhone 4 hebt. Zie [iPhone] Tethering (je internetverbinding delen met je pc)

Hoe wil jij zonder jailbreak je iPhone tetheren met een iPad?
Dit werkt alleen met jailbreak en MyWii ofzo, je kunt een iPhone kabeltje niet aan je iPad hangen mits je dit wilt proberen 8)7

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

fatihbatur schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:22:
[...]

Dit werkt alleen met jailbreak en MyWii ofzo, je kunt een iPhone kabeltje niet aan je iPad hangen mits je dit wilt proberen 8)7
Ik had het over de iPhone, niet de iPad. Excuses, ik had Hugo's opmerking verkeerd geinterpreteerd.
Rustig aan met die hamer ;)

[ Voor 26% gewijzigd door Nitai op 30-11-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-09 10:47
Nitai schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 14:39:
[...]

Aah oke.. weer wat geleerd.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
fatihbatur schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:22:
[...]

T-mobile heeft aangegeven dat er niet getethered mag worden, daarom wordt die optie niet aangeboden bij je iphone. Dat is dus een softwarematige beperking. Andere operators bieden wel tethering aan, en dan krijg je bij de iphone mooi een "tethering: on" instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai

Nitai

Live the life you love.

Ik heb Hugo's opmerking niet verkeerd geinterpreteerd :+ Hij had inderdaad over de iPhone, die hoeft niet perse gejailbreaked te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
Nitai schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:30:
Ik heb Hugo's opmerking niet verkeerd geinterpreteerd :+ Hij had inderdaad over de iPhone, die hoeft niet perse gejailbreaked te zijn :)
Hugo verwijst naar Gordijnstoks opmerking.

Even afgezien dat je daar dan ook weer een (mijnziens nog steeds te duur) abonnement voor moet afsluiten, heb je vrijwel overal waar je hem wil gebruiken een wifi verbinding tot je beschikking. Thuis, kantoor, familie.

En die verwijst naar Richards opmerking.

Richard heeft het over een iPad.
Want de iPad heeft een WIFI en een 3G uitvoering (100 euro meer betalen op een wifi en je hebt de 3G versie)

Een iPhone kan geen accespoint worden zonder een dergelijk app als mywii te draaien.
En dus moet het eerst 'gebroken" worden.

Dus ik denk dat je eerst naar de oorsprong van het verhaal moet kijken :+

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
kmf schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:26:
[...]

T-mobile heeft aangegeven dat er niet getethered mag worden, daarom wordt die optie niet aangeboden bij je iphone. Dat is dus een softwarematige beperking. Andere operators bieden wel tethering aan, en dan krijg je bij de iphone mooi een "tethering: on" instelling.
Je kunt tetheren met een jailbreak :O

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 16:05

nexhil

BAM!

Als je later nog 3g wilt gebruiken waarom geen MIFI? (of soortgelijk apparaat)
Kun je eventueel ook nog je laptop tegelijkertijd gebruiken of als je thuis internet eruit ligt je iMac

Afbeeldingslocatie: http://www.wired.com/images_blogs/gadgetlab/2009/08/mifi-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://techiegadgets.com/wp-content/uploads/2010/09/mifi-huwaeiE585-ipad.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door nexhil op 30-11-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 15:14:
Ik wil met mijn Ipad alle mailboxen van Exchange 2003 zien.
Met de standaard Mail functie van de Ipad is dit beperkt tot 200 berichten en moet ik elke account afzonderlijk instellen.

Is er een app zodat ik al me mail van al me mailboxen kan zien en bijvoorbeeld in zoeken?
Dit zou ik dan naast de standaard mail functie gebruiken als ik in het verleden iets op wil zoeken.
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Daarnaast wil ik de mogelijkheid hebben om door iemand op kantoor bestanden te sturen naar mijn ipad of berichtjes. Welk programma kan ik hiervoor gebruiken die dit over-the-air doet? Liever niet iets zoals msn messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 18:48:
[...]Heeft iemand hier een oplossing voor?

Daarnaast wil ik de mogelijkheid hebben om door iemand op kantoor bestanden te sturen naar mijn ipad of berichtjes. Welk programma kan ik hiervoor gebruiken die dit over-the-air doet? Liever niet iets zoals msn messenger.
Er zijn geen andere email apps omdat Apple deze niet toestaat in de app store. Wat je wel zou kunnen doen is je mail via IMAP uitlezen als je server dat toe staat (sommige exchange servers bieden ook IMAP aan). Via IMAP kan je gewoon zoeken in je mailbox op de server (zij het dacht ik alleen op de headers, niet op de inhoud). Ik ben verbaasd dat dat niet in exchange kan, ik gebruik zelf geen exchange mailboxen op de iPad dus ik heb er geen ervaring mee. Maar sinds die server-zoek functie er in zit heb ik er ook geen probleem meer mee dat hij maar de laatste 200 emails lokaal bewaart.

Bestanden oversturen naar de iPad doe ik meestal met Dropbox of natuurlijk gewoon per e-mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-09 22:39
Rhndy schreef op maandag 29 november 2010 @ 11:10:
[...]

Hoelaat heb jij besteld dan? Ik verwacht hem ieder moment binnen
Ik heb hem vrijdag om 16:00 uur besteld maar helaas nog steeds niet binnen :(
Vannochtend stond de UPS site dat hij onderweg was vanaf Rotterdam maar nog niks gezien.

Edit: Zie net dit bericht op de UPS site
ROTTERDAM, NL 30/11/2010 18:11 SLECHTE WEERSOMSTANDIGHEDEN / AFLEVERING GEWIJZIGD

:(

[ Voor 16% gewijzigd door basprofessional op 30-11-2010 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Ik heb een iPad die "geboren is in het verkeerde lichaam":

Afbeeldingslocatie: http://www.eurodance.eu/ipad.jpg

Beetje slordig (geprogrammeerd).

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:29

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

iPad met 3G?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33

Haan

dotnetter

GekkePrutser schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:03:
..
Maar sinds die server-zoek functie er in zit heb ik er ook geen probleem meer mee dat hij maar de laatste 200 emails lokaal bewaart.
..
Daar noem je tussen neus-en-lippen even een geweldige feature die ik nog niet kende! Werkt perfect! _/-\o_

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:07
Richard schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:00:

[afbeelding]

Altijd een goed verhaal zoiets, inderdaad slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 16:05

nexhil

BAM!

Richard schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 20:00:

Die ikea lamp die erboven hangt heb ik ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
[message=,noline]GekkePrutser schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:03[/message]:
[...]

Er zijn geen andere email apps omdat Apple deze niet toestaat in de app store....
Er is wel een andere email app zoals altamail, gewoon via de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 21:16:
[...]

Die ikea lamp die erboven hangt heb ik ook :D
Haha ik ook 8)7 . Boven de eetkamer tafel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
basproffesional schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 19:09:
[...]

Ik heb hem vrijdag om 16:00 uur besteld maar helaas nog steeds niet binnen :(
Vannochtend stond de UPS site dat hij onderweg was vanaf Rotterdam maar nog niks gezien.

Edit: Zie net dit bericht op de UPS site
ROTTERDAM, NL 30/11/2010 18:11 SLECHTE WEERSOMSTANDIGHEDEN / AFLEVERING GEWIJZIGD

:(
Woow dat is balen!
Die van mij werd gister net voor de sneeuw geleverd!

Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:51
Heeft iemand al het interactieve tijdschrift van Richard Branson gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Dit is hoe mijn Ipad 3.2.1 er momenteel uitziet: combinatie van Winterboard , infinidock, Categories en CategoriesSB(simuleren folders) , OSX finder theme, OSX theme (die nog zelf aangepast is), iblank en iconoclasm.

Afbeeldingslocatie: http://i883.photobucket.com/albums/ac37/mrshaotse/IMG_0054.png

Alles is bijna zoals ik het wil alleen zou ik de icons zelf nog wat groter willen, iemand enig idee hoe dat gedaan te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
k995 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:12:
Dit is hoe mijn Ipad 3.2.1 er momenteel uitziet: combinatie van Winterboard , infinidock, Categories en CategoriesSB(simuleren folders) , OSX finder theme, OSX theme (die nog zelf aangepast is), iblank en iconoclasm.

[afbeelding]

Alles is bijna zoals ik het wil alleen zou ik de icons zelf nog wat groter willen, iemand enig idee hoe dat gedaan te krijgen?
Eigenlijk heb ik een enorme hekel aan Winterboard meuk op de iPad maar dit ziet er echt wel goed uit zeg.

Jammer dat een fatsoenlijke jailbreak van 4.2 nog niet uit is.

Zijn deze iconen enzo wel op de juiste resolutie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
k995 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 09:12:

..

Heb je verder alle apps gesloten? Je hebt namelijk nog maar 74MB ram vrij dit is wel weinig mijn jailbroken ipad heeft 154mb vrij.
Verder ziet het er wel mooi uit, waar heb je die iconen weg die op het springboard zelf staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k995
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 20:45
Donstil schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:06:
[...]

Eigenlijk heb ik een enorme hekel aan Winterboard meuk op de iPad maar dit ziet er echt wel goed uit zeg.

Jammer dat een fatsoenlijke jailbreak van 4.2 nog niet uit is.
Ach folders , multitasking vind ik beter via cydia dan in 4.1 .
Zijn deze iconen enzo wel op de juiste resolutie?
Groter dan normaal maar die worden automatisch teruggeschaald. Echter wil ik ze wel groter.

[quote]Happy2000 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 11:51:
[...]
Heb je verder alle apps gesloten? Je hebt namelijk nog maar 74MB ram vrij dit is wel weinig mijn jailbroken ipad heeft 154mb vrij.
Die screenshot is niet van mijn ipad ik heb gewoon gevolg wat hij gedaan had omdat ik het mooi en handig vond. Als ik alles sluit 130MB vrij, genoeg .
Verder ziet het er wel mooi uit, waar heb je die iconen weg die op het springboard zelf staan?
Uit mijn imac met een tooltje candybar om die te extracten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Nog meer mensen met Vodafone die geen mobiel internet meer hebben vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ujG6m.png

[ Voor 21% gewijzigd door Sinner op 01-12-2010 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
^ :D

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Dat was trouwens met de iPhone, mijn iPad heeft geen 3G. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
Begin toch wel een beetje ontevreden te worden over UPS.
Blijkbaar kunnen ze niet om gaan met een beetje sneeuw.

ROTTERDAM, NL 01/12/2010 12:17 HET PAKKET IS IN EEN UPS-GEBOUW ACHTERGELATEN / AFLEVERING GEWIJZIGD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds de carrier update voor me iPad 3g moet ik regelmatig het APN adres weizigen van office.vodafone.nl
(fout) naar Live.vodafone.com (goed).

misschien dat dit bij jou ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkeOkeOke
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
Donstil schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:40:
[...]

Sinds de carrier update voor me iPad 3g moet ik regelmatig het APN adres weizigen van office.vodafone.nl

misschien dat dit bij jou ook zo is.
Nee, dit had ik ook al geprobeerd. Wel vreemd status bar vol maar geen internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nexhil schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:55:
Als je later nog 3g wilt gebruiken waarom geen MIFI? (of soortgelijk apparaat)
Kun je eventueel ook nog je laptop tegelijkertijd gebruiken of als je thuis internet eruit ligt je iMac

[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is inderdaad wat ik wil ja maar dan prepaid. Echt alleen tegoed kopen als ik het nodig heb.
Waar zijn die MIFI modems (simlockvrij) het voordeligst en waar is echte prepaid internet te koop??

Vreemd trouwens, hier zie ik 500mb en 2 gb aangeboden. In Engeland 5 en 15 gb voor ongeveer dezelfde prijs?????

Wie heeft hier al ervaring mee??

Alvast bedankt,
Arie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rbrouwers123
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 15:24:
[...]

Dat is inderdaad wat ik wil ja maar dan prepaid. Echt alleen tegoed kopen als ik het nodig heb.
Waar zijn die MIFI modems (simlockvrij) het voordeligst en waar is echte prepaid internet te koop??

Vreemd trouwens, hier zie ik 500mb en 2 gb aangeboden. In Engeland 5 en 15 gb voor ongeveer dezelfde prijs?????

Wie heeft hier al ervaring mee??

Alvast bedankt,
Arie
MiFi moet je bij expandys kopen, goedkoopste en snelle levering :) Ik gebruikte hem met 5 iPads, werkte super alleen dat kost extreem veel data :-(

(1 Host iPad met presentaties en 4 "joiners" die via MightyMeeting mee konden kijken), werkte echt fantastisch

[ Voor 14% gewijzigd door rbrouwers123 op 01-12-2010 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craztas
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-09 17:57
@k995 Welk thema heb je voor je dock gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

basproffesional schreef op woensdag 01 december 2010 @ 13:52:
Begin toch wel een beetje ontevreden te worden over UPS.
Blijkbaar kunnen ze niet om gaan met een beetje sneeuw.

ROTTERDAM, NL 01/12/2010 12:17 HET PAKKET IS IN EEN UPS-GEBOUW ACHTERGELATEN / AFLEVERING GEWIJZIGD

Wat heb je dan precies besteld? Een "standaard" 16GB ofzo? Of extra add-ons?

Bij mij een 16GB 3G vrijdag 10:06 en maandagochtend in huis.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
  • Laatst online: 30-07 23:56
Even een vraagje: ik heb voor m'n computer meer usb-poortjes nodig. Een hub vind ik helemaal niets, dus wil een echte kaart. Alleen, ik kan zelf op moment niets vinden dat 10w kan leveren op een usb-poort dat de iPad kan opladen terwijl hij synced.
Iemand een ideetje?

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Daar bestaan toch bepaalde programmaatjes voor, of heb ik het mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
Richard schreef op woensdag 01 december 2010 @ 17:12:
[...]

Wat heb je dan precies besteld? Een "standaard" 16GB ofzo? Of extra add-ons?

Bij mij een 16GB 3G vrijdag 10:06 en maandagochtend in huis.
Helemaal standaard ja, Ipad 3G 16GB.
Het is niet zozeer Apple die zijn werk niet goed doet maar UPS die nu al 3 dagen te laat is...
Aantal keer gebeld en ze hebben beloofd dat ik hem morgen in huis heb dus ik ben benieuwd.

Ongeduld hè 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
(jarig!)
teh_twisted schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:31:
Even een vraagje: ik heb voor m'n computer meer usb-poortjes nodig. Een hub vind ik helemaal niets, dus wil een echte kaart. Alleen, ik kan zelf op moment niets vinden dat 10w kan leveren op een usb-poort dat de iPad kan opladen terwijl hij synced.
Iemand een ideetje?
Dat mag ook niet. De specificatie van USB heeft een limiet van 500mW. Meer stroom mogen ze niet leveren, zover ik weet.

Verder, de iPad laad gewoon op via normale USB aansluitingen, alleen wat trager (en geeft hij niet aan op te laden)

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
Gamebuster schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:40:
[...]

Dat mag ook niet. De specificatie van USB heeft een limiet van 500mW. Meer stroom mogen ze niet leveren, zover ik weet.

Verder, de iPad laad gewoon op via normale USB aansluitingen, alleen wat trager (en geeft hij niet aan op te laden)
Dat de specificatie het zegt tot daar aan toe ;) Gaat me er meer om dat de nieuwe iMacs wel gewoon redelijk rap de iPad kunnen laden dus blijkbaar... doen die iets dat niet 'mag' volgens de specificatie.
Zou verder voor andere apparatuur weinig mogen uitmaken sinds de usb-slave toch doorgeeft aan de usb-host hoeveel stroom die slurpt :)

Tyan S7025, 1x Xeon E5520, 32GB DDR3-1333 ECC/REG, GTX275 896MB, 2x Samsung SM 2243SN, Logitech Perf MX. Laptop: MBP 10,1/6,2. Cams: Canon EOS600D+Tamron AF18-200, Sony W350. Gadgets: iPad 64GB 3G, iPhone 5 64GB, PS1-3. Auto: W211 E220CDI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 21:51
basproffesional schreef op woensdag 01 december 2010 @ 23:33:
[...]

Helemaal standaard ja, Ipad 3G 16GB.
Het is niet zozeer Apple die zijn werk niet goed doet maar UPS die nu al 3 dagen te laat is...
Aantal keer gebeld en ze hebben beloofd dat ik hem morgen in huis heb dus ik ben benieuwd.

Ongeduld hè 8)7
Ik vind de leveringsverschillen wel erg groot. De Apple reseller waar ik van de week was had hem niet op voorraad, maar gister was ik even bij de Mediamarkt in Deventer. Daar hadden ze 2 van die hele grote bakken helemaal vol met honderden Ipads (gewoon schots en scheef alsof de kiepwagen de weekendknaller erin heeft gegooid)

Dat zag er best wel oneerbiedig uit. En zou hem zelf ook niet uit zon bak pakken :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
Hiermee kun je wanneer je in het bezit bent van een Gigabyte moederbord je Ipad opladen:
http://nl.hardware.info/n...orden-kunnen-ipad-opladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Gisteren toch wat paniek. Ik dacht dat mijn touchscreen kaduuk is. Op 1 hoek werd niet goed gedetecteerd.

Bleek te liggen aan het feit dat ik de iPad aan het opladen was op een te zwakke usb-poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Maar hoe de iPad dan het beste op te laden? Mijn iPhone en iPod deed ik altijd op deze:

Afbeeldingslocatie: https://www.sc99-shop.de/shop/loadimage.php?pfad=www.vitrex-shop.com/test/media/images/produkte/gross/322823.jpg

ondanks dat ie 2x 500mA poorten heeft kon ie maar 1 tegelijk laden (anders leek ie te rebooten). Mijn iMac Earlie 2009 lijkt alleen te laden in iTunes, want anders krijg ik de melding: no charging ofzo.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Gewoon de ipadlader gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom bestellen zoveel mensen de iPad online. De kosten online/offline zit geen verschil tussen; loop de V&D in en je kunt er direct één meenemen uit de voorraad. Scheelt wachten en frustratie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisdn schreef op donderdag 02 december 2010 @ 08:16:
[...]

Ik vind de leveringsverschillen wel erg groot. De Apple reseller waar ik van de week was had hem niet op voorraad, maar gister was ik even bij de Mediamarkt in Deventer. Daar hadden ze 2 van die hele grote bakken helemaal vol met honderden Ipads (gewoon schots en scheef alsof de kiepwagen de weekendknaller erin heeft gegooid)

Dat zag er best wel oneerbiedig uit. En zou hem zelf ook niet uit zon bak pakken :-(
Doen ze ook. Personeel in MediaMarkt winkels is niet zo voorzichtig weet ik van oud klasgenoten.
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:35:
Waarom bestellen zoveel mensen de iPad online. De kosten online/offline zit geen verschil tussen; loop de V&D in en je kunt er direct één meenemen uit de voorraad. Scheelt wachten en frustratie. :)
Nou als je nu nog geen iPad hebt kun je die extra 2dagen ook wel wachten.

Moet je met de auto naar de Stad, Parkeren, Winkel in enz enz 8)7

[ Voor 40% gewijzigd door Donstil op 02-12-2010 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:35:
Dit keer was er wel een prijsverschil: E 558 t.o.v. E 599.

Verder is bestellen bij de "bron" altijd wat handiger qua garantie enzo (terwijl die toch heel goed is @ Apple). Goede verzending per UPS, en een "echte" verzenddoos met speciaal gevormde "eierdozen". Je weet nooit wat een medewerker in de winkel "er allemaal mee uitgespookt" heeft.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verder is het ook zo dat kopen via een webwinkel als voordeel heeft dat je binnen een aantal dagen de goederen zonder opgaaf van reden kan retourneren.
Mijn Macbook had 2 dooie pixels en ik kon het toen schudden qua garantie en omruilen. Had ik dezelfde Macbook via de Applestore gekocht, dan was het geen probleem geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Verwijderd schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:56:
Verder is het ook zo dat kopen via een webwinkel als voordeel heeft dat je binnen een aantal dagen de goederen zonder opgaaf van reden kan retourneren.
Dat kan toch ook bij elke reguliere winkelverkoop? Daarvoor heb je gewoon kopersbescherming.

Overigens staat er op mijn Ipad-doos heel duidelijk vermeld dat een Ipad eenmaal uit de seal NIET meer retour wordt genomen. Weet niet of dat er door Apple op gezet is of door Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 14:40

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Dennisdn schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:33:
[...]

Dat kan toch ook bij elke reguliere winkelverkoop? Daarvoor heb je gewoon kopersbescherming.
Die bescherming heb je alleen bij internetaankopen omdat je daar niet eerst het product kunt zien en proberen voordat je het aanschaft. In de winkel wel.
Overigens staat er op mijn Ipad-doos heel duidelijk vermeld dat een Ipad eenmaal uit de seal NIET meer retour wordt genomen. Weet niet of dat er door Apple op gezet is of door Mediamarkt.
De MediaMarkt levert deze "niet goed geld terug" garantie dan ook uit goodwill, maar die plakken op een aantal producten inderdaad zo'n sticker om misbruik te voorkomen.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teh_twisted
[b]--MeAngry-- schreef op donderdag 02 december 2010 @ 15:37:
De MediaMarkt levert deze "niet goed geld terug" garantie dan ook uit goodwill, maar die plakken op een aantal producten inderdaad zo'n sticker om misbruik te voorkomen.
yep uit ervaring (heb er een jaar gewerkt op de computer afdeling) kan ik je vertellen waarom ze gestopt zijn met 2-weken niet goed geld terug op laptops en andere 'shiny' electronica. Redelijk veel zakenlui kwamen binnen, kochten 'ff' de allerduurste shiny laptop die ze konden vinden (MBP of een Sony) en brachten hem 3 dagen later doodleuk terug. Tja het staat wat sjieker bij een presentatie he dan een afgetrapt Acertje ;) Zelfde idee als in een hotel je meeting doen ipv op kantoor... Huur auto erheen, laptop van de MM die je terug kan brengen...
Tegenwoordig dus de iPad ;)

Het is jammer want de goodwill werd gewoon keihard misbruikt. Als gewone consument die het niet 'zeker wist' kan nu niet meer een paar dagen proberen of het wel echt is wat ze willen. Jammer maarja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
Heb vandaag een ipad in mn handen gedrukt van mn werk! Ik was blij verrast met mn 64 GB 3G! :P
Ben nu beetje aan het rondspeuren naar verschillen met mn iphone, de gewenning is er snel!

Alleen is er ergens een topic, ofzoiets voor must-have (hd) apps?

Ga me eerst wel ff inlezen in de vorige topicreeks :P

[ Voor 11% gewijzigd door Vince22 op 02-12-2010 20:40 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:33
Ik heb sinds gisteren mijn Ipad, en zojuist Quickoffice gekocht om Excel te kunnen bewerken.
Nu heb ik het probleem dat hij mijn formules eruit gooit. Ik probeer daarom om in Excel 2007 engelse formules te gebruiken, maar dat werkt ook niet.
Is iemand hier al eerder tegenaan gelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:33

Haan

dotnetter

Vince22 schreef op donderdag 02 december 2010 @ 20:11:
Heb vandaag een ipad in mn handen gedrukt van mn werk! Ik was blij verrast met mn 64 GB 3G! :P
Ben nu beetje aan het rondspeuren naar verschillen met mn iphone, de gewenning is er snel!

Alleen is er ergens een topic, ofzoiets voor must-have (hd) apps?

Ga me eerst wel ff inlezen in de vorige topicreeks :P
Gefeliciteerd met je iPad! Ik kreeg 'maar' een 16GB wifi model :( :+
Lijst van must-have apps zou wel handig zijn voor in de startpost van [iPad] App Store Ervaringen & Discussie maar die kan sowieso wel wat onderhoud gebruiken zo te zien.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Wil ik zo'n case/holder/ding bestellen op ebay, bestel ik in mijn haast (laatste seconde)
het model wat ik niet zo mooi vind. Oh well.. Die 8 euro overleef ik ook nog wel. Valt mee.

Zal je zien dat dat ding elke keer in elkaar mieterd door dat krakkemikkige pootje.. :')

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/16/!Bv0yv%29wBmk~$%28KGrHqN,!hMEv1+0Fe45BMGMLtWn%29!~~_12.JPG

Ik heb ook nog Zo'n "Manila envelope" gekocht, leek me wel handig.
Afbeeldingslocatie: http://www.shinyshiny.tv/AirMail%27s%20manilla%20envelope%20laptop%20sleeve.jpg
Is natuurlijk niet van leer, maar imitatie-leer. Ach, is puur ter (kras)bescherming tijdens het dragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
Richard schreef op donderdag 02 december 2010 @ 14:36:
[...]

Dit keer was er wel een prijsverschil: E 558 t.o.v. E 599.

Verder is bestellen bij de "bron" altijd wat handiger qua garantie enzo (terwijl die toch heel goed is @ Apple). Goede verzending per UPS, en een "echte" verzenddoos met speciaal gevormde "eierdozen". Je weet nooit wat een medewerker in de winkel "er allemaal mee uitgespookt" heeft.
Ik heb hem inderdaad gehaald vanwege de 41 euro.
Anders had ik hem gewoon bij MM gehaald.
Wel spijt van moet ik zeggen want die goede verzending is dus in mijn geval echt 3x niks.
Ipad zou maandag geleverd worden, niks gehoord.
Dinsdag uitgesteld vanwege slecht weer, gister waren ze hem "vergeten" mee te nemen (achter gelaten in de container) en vandaag alweer uitgesteld vanwege het slechte weer. Ondanks garanties van verschillende UPS medewerkers dat hij echt vandaag binnen zou komen.

Ik geef UPS morgen nog één kans anders cancell ik de order en haal ik hem zaterdag wel gewoon bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinner

Sinner

Epic fail en gedoe om een knullige 4 tientjes te besparen, je lijkt mij wel. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
http://kassa.vara.nl/tv/a...kassa-969ac3d00a/speel/1/
Steeds meer gratis spelletjes voor kinderen op de iPhone kunnen u ongemerkt handenvol geld kosten. Met een paar klikken hebben uw kinderen uw rekening geplunderd, zonder dat u het weet, zonder dat u toestemming hebt gegeven.
Erg interessant voor de mensen met jonge kinderen die zonder het te beseffen wat aankopen doen vanuit een spel.

Zelf kwam ik het tegen in het iPhone/iPad spel Virtual City waarin je dus ingame geld kon kopen met echte euro's. Ik dacht: welke idioot zou dit kopen? Maar het blijkt dat veel kinderen daar dus wel gewoon instinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoopy_
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:15
ben ik nou gek of is het gewoon niet mogelijk een album te maken in de photoapplicatie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:55

World Citizen

FreeReef.nl

Slashdotter schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 02:44:
http://kassa.vara.nl/tv/a...kassa-969ac3d00a/speel/1/

[...]

Erg interessant voor de mensen met jonge kinderen die zonder het te beseffen wat aankopen doen vanuit een spel.

Zelf kwam ik het tegen in het iPhone/iPad spel Virtual City waarin je dus ingame geld kon kopen met echte euro's. Ik dacht: welke idioot zou dit kopen? Maar het blijkt dat veel kinderen daar dus wel gewoon instinken.
Dan moeten de ouders toch even de handleiding lezen. En via. Settings-general-restrictions. Verbieden dat er inapp purchases gedaan mogen worden zonder wachtwoord (zo kun je ook je FindIphone app beveiliggen)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 07:34
Decon Frost schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 07:57:
[...]

Dan moeten de ouders toch even de handleiding lezen. En via. Settings-general-restrictions. Verbieden dat er inapp purchases gedaan mogen worden zonder wachtwoord (zo kun je ook je FindIphone app beveiliggen)
Ja, en zoals veel iPad eigenaren niet eens weten dat de lock-knop nu onder de dubbel-klik zit, kan ik me best voorstellen dat veel ouders niet eens weten dat zoiets mogelijk is bij een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dionysos schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:02:
[...]

Notes plus ? ( na 2 sec. zoeken in appstore gevonden ;) )

'a powerful handwriting note-taking tool'
4 euro :)
Super! Thanks!!

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2010 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Verwijderd schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:17:
Misschien weer eens een andere vraag, die ik nog niet ben tegengekomen:

Ik wil op de iPad handgeschreven notities maken, die dan vervolgens in "gedrukte" tekst opgeslagen kunnen worden... Mijn broer heeft zoiets op z'n telefoon... Dit zou het voor mij een ideaal apparaat voor tijdens mijn college uren kunnen maken... Geen multimappen meer...

Is dit op de iPad mogelijk?
Notes plus ? ( na 2 sec. zoeken in appstore gevonden ;) )

'a powerful handwriting note-taking tool'
4 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
basproffesional schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:18:
[...]

Ik heb hem inderdaad gehaald vanwege de 41 euro.
Anders had ik hem gewoon bij MM gehaald.
Wel spijt van moet ik zeggen want die goede verzending is dus in mijn geval echt 3x niks.
Ipad zou maandag geleverd worden, niks gehoord.
Dinsdag uitgesteld vanwege slecht weer, gister waren ze hem "vergeten" mee te nemen (achter gelaten in de container) en vandaag alweer uitgesteld vanwege het slechte weer. Ondanks garanties van verschillende UPS medewerkers dat hij echt vandaag binnen zou komen.

Ik geef UPS morgen nog één kans anders cancell ik de order en haal ik hem zaterdag wel gewoon bij de MM.
Die korting gelde ook gewoon in alle reguliere winkels. M'n neefje kreeg hem ook voor de kortingsprijs mee bij MM. Vraag me alleen af of je de order kan cancellen door problemen bij de vervoerder. Daar kan de verzender niks aan doen. Denk dat je hem dan gewoon moet accepteren en meteen moet terugsturen onder het motto van de zoveel dagen zichttermijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Laatst online: 09-09 13:53
Ik heb ook besloten een ipadje te kopen! Het wordt een 32 gb Wifi; 3g heb ik voor mijn gebruik (thuis en kantoor) niet nodig". Is er nog ergens waar ik 'm met die korting op de kop kan tikken of was dat echt alleen op black friday zelf? Zou wel mooi zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
Dennisdn schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 10:15:
[...]

Die korting gelde ook gewoon in alle reguliere winkels. M'n neefje kreeg hem ook voor de kortingsprijs mee bij MM. Vraag me alleen af of je de order kan cancellen door problemen bij de vervoerder. Daar kan de verzender niks aan doen. Denk dat je hem dan gewoon moet accepteren en meteen moet terugsturen onder het motto van de zoveel dagen zichttermijn.
Ik ben naar de Ifactors in Rotterdam geweest (lijnbaan) zij konde hem niet met de korting leveren.
Ik ga vanmiddag even bellen naar Apple om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Donstil schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:40:
[...]
Heb ik helaas ook....
Wel vervelend dat er op meerdere sites office.vodafone.nl als APN wordt aangeraden terwijl dat bij mij niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Daan00 schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 13:02:
[...]

Heb ik helaas ook....
Wel vervelend dat er op meerdere sites office.vodafone.nl als APN wordt aangeraden terwijl dat bij mij niet werkt.
Voor zover ik weet is de office.vodafone.nl alleen toegangkelijk voor de zakelijke klanten. (hence the name OFFICE).

Als je connect via de office APN heb je ook voorrang op het Vodafone netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
basproffesional schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 12:48:
[...]

Ik ben naar de Ifactors in Rotterdam geweest (lijnbaan) zij konde hem niet met de korting leveren.
Ik ga vanmiddag even bellen naar Apple om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Dat heb ik deze week ook gedaan, maar daar was niks meer mogelijk... alleen vorige week vrijdag van 0.01 tot 23.59 ... te laat was te laat, ongeacht de reden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basprofessional
Hij is eindelijk binnen dit bericht is dan ook uiteraard vanaf mijn Ipad geschreven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12:51
Beste allemaal,

Ik ben van plan ook een ipad aan te schaffen. Maar ik zie tegenwoordig zoveel alternatieven, bv met usb aansluiting etc. Hoe bevalt jullie ipad en hebben jullie geen spijt? En hebben jullie wellicht met een alternatief vergeleken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:33
Ik heb pas 3 dagen een Ipad, en heb kort vergeleken, maar de Samsung Android tablet waar ik in de office centre mee speelde vond ik niets. Ik kwam al snel tot de conclusie dat er niet een echt goed alternatief is.
Maar dat is voor iedereen persoonlijk, maar in dit topic zul je vooral ipad gebruikers vinden, dus lees ook de topics over de galaxy tab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ik lees net op internet dat je ook kunt tetheren vanaf je N97! Een progje wat je kan gebruiken is Joikusoft Joikuspot. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb vodafone eindeloos en ga het eens proberen. Ik heb alleen (nog) geen ipad!
Pagina: 1 2 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.