[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 111.074 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ja ik heb Joikuspot getest met een E71 en dat werkt prima. Je kan alleen je verbinding niet beveiligen, dus daar moet je je wel bewust van zijn. Geen idee hoeveel meter bereik dat ding geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 13:53
De premium versie van joikusoft wel... kost een tientje ofzo... aanzienlijk verschil met de prijzen die ze voor abbo's vragen dacht ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Probleempje...

Ik heb vandaag voor de vrouw een ipad gehaald. Meteen via itunes naar 4.2 geupdate.

Nu wil ze net zoals in gmail zelf kan mijn google agenda's inzien. Dat zou moeten kunnen in de ipad calendar.

Ik heb op het net verschillende (gelijke) howto's gelezen. Het gaat erom dat de google account via exchange toegevoegd moet zijn. Als laatste stap moet je naar http://m.goog.com/sync/ gaan. Op deze pagina zou je de getoonde shared calendars moeten kunnen aanvinken.

Deze pagina opent dus niet in safari.. wat doe ik verkeerd?

Edit:

Taalinstellingen aangepast naar Engels (US) et voila.. daar stond het dus wel. Nu wachten op de sync..

[ Voor 9% gewijzigd door Koriel op 03-12-2010 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Ik heb sinds gisteravond een prepaid microsim van Vodafone in m'n iPad, moest nderdaad ook de APN wijzigen naar live.vodafone.com, vet handig dat je ook zo je beltegoed kan opvragen!:), nu maar wachten op m'n case. Heb er weinig vertrouwen in met die TNT-stakingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Koriel schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 22:36:
Ik heb op het net verschillende (gelijke) howto's gelezen. Het gaat erom dat de google account via exchange toegevoegd moet zijn. Als laatste stap moet je naar http://m.goog.com/sync/ gaan. Op deze pagina zou je de getoonde shared calendars moeten kunnen aanvinken.

Deze pagina opent dus niet in safari.. wat doe ik verkeerd?
Misschien omdat je goog.com ipv google.com hebt staan?

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lethalis
  • Niet online
teh_twisted schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:31:
Even een vraagje: ik heb voor m'n computer meer usb-poortjes nodig. Een hub vind ik helemaal niets, dus wil een echte kaart. Alleen, ik kan zelf op moment niets vinden dat 10w kan leveren op een usb-poort dat de iPad kan opladen terwijl hij synced.
Iemand een ideetje?
Koop een iMac? :p

Gewoon een trucje van Apple dat je meer hardware van ze moet kopen.

Ask yourself if you are happy and then you cease to be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lethalis schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:11:
[...]

Koop een iMac? :p

Gewoon een trucje van Apple dat je meer hardware van ze moet kopen.
Probeer je oude bericht te editen ipv een nieuwe direct achter je oude te knallen.

Thnx!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 12:51

nielsvv

100% Afol

Ben vlc player beu! Na de laatste update loopt hij vaak vast.

Nu ben ik aan het experimenteren met allerhande conversie programma's (handbrake & super), maar het lukt me niet om mijn subs hardcoded te krijgen.

Ik wil niet werken met airvideo om mijn films te streamen etc. Wil ze enkel converteren naar mp4 met hardcoded subs (.srt).

Wie kan me hier mee helpen?

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 18:14

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, lijkt er op dat de zaterdagskrant van de Volkskrant niet te koop is in PressReader. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
nielsvv schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:08:

Nu ben ik aan het experimenteren met allerhande conversie programma's (handbrake & super), maar het lukt me niet om mijn subs hardcoded te krijgen.

Ik wil niet werken met airvideo om mijn films te streamen etc. Wil ze enkel converteren naar mp4 met hardcoded subs (.srt).

kijk eens naar mediacoder ipad edition

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koriel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-09 13:55
Lethalis schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 12:09:
[...]

Misschien omdat je goog.com ipv google.com hebt staan?
neuh...

Die url had ik snel even (fout) overgetiept.. taalinstellingen aanpassen op de pagina zelf, en het probleem werd opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:04

Nicap

Tsssk....

Hmm, wilde vandaag m'n ipad uitproberen op de pioneer 920 receiver. Hij geeft de melding op de ipad dat het apparaat niet ondersteund wordt. De receiver heeft een ipod/usb aansluiting en je kunt er dus een ipod op aansluiten. Je kunt dan via de afstandsbediening door de nummers bladeren en de albumart laat hij dan zien op de ipod.
Ik dacht dat de ipad gewoon een grote ipod was, dus gewoon zou moeten werken. Iemand een idee waarom hij niet werkt? Of een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Het werkt alleen met officieel apple spul..zo werkt de apple composiet kabelset wel op de ipad, maar de nyko stereo link kabel niet.. Op mijn ipod classic werken ze beiden. Volgens mij zelfde gedoe als met niet apple laders..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michieldekker
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10-07 18:47
kmf schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:49:
[...]

kijk eens naar mediacoder ipad edition
ik gebruik iSkysoft Video Converter Ultimate, briljant al zeg ik het zelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 22:41
alienfruit schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:13:
Hmm, lijkt er op dat de zaterdagskrant van de Volkskrant niet te koop is in PressReader. :(
Inderdaad :-( . Vorige week zaten de gebruikelijke zaterdagbijlagen er ook al niet meer bij. Ik denk dat men zich langzaam aan het voorbereiden is op de release van de Persgroep app. Die zou al af zijn en ergens in december in de app store verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
nielsvv schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 16:08:

VLC hier ook al opgegeven. Slechtste VLC versie die ik ooit in handen heb gehad. Ik ga binnenkort wel naar oostenrijk, dus dat wordt massaal converteren met airvideo en importeren in itunes

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:04

Nicap

Tsssk....

gelukkie schreef op zondag 05 december 2010 @ 09:21:
Het werkt alleen met officieel apple spul..zo werkt de apple composiet kabelset wel op de ipad, maar de nyko stereo link kabel niet.. Op mijn ipod classic werken ze beiden. Volgens mij zelfde gedoe als met niet apple laders..
Maar pioneer heeft wel gewoon een licentie voor gebruik van de aansluiting. Er wordt ook wel genoemd dat de ipod/ipad aangesloten kan worden. Heb het nog gevraagd bij de dixons of de ipod ook aangesloten kon worden. Geen probleem zei de verkoper, want in feite is de ipad gewoon een grote ipod. Lekker dan.

Ik zal pioneer eens mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsvv
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-09 12:51

nielsvv

100% Afol

Heb de beide conversie programmas geprobeerd, maar deze zijn veels te traag in vergelijking met handbrake. Ben er inmiddels achter gekomen dat vlc player (windows) dit ook kan. Via bestand => converteer.
Heb er inmiddels al enkele gedaan, en valt op het eerste zicht goed mee.

Bricklink Store - Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paquito
  • Niet online
Vistajevski schreef op zondag 05 december 2010 @ 12:11:
[...]

Inderdaad :-( . Vorige week zaten de gebruikelijke zaterdagbijlagen er ook al niet meer bij. Ik denk dat men zich langzaam aan het voorbereiden is op de release van de Persgroep app. Die zou al af zijn en ergens in december in de app store verschijnen.
De volkskrant zelf kan nog geen datum zeggen wanneer hij klaar is. Je kunt al wel De Tijd app checken. Die is dezelfde als de Volkskrant. En hij valt behoorlijk tegen. Gewoon een simpel pdf readertje met wat zoom functies. Doet pressreader het toch beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort ook de iPad in huis :).
Wil eigenlijk ff een relaxte cover/opbergcase kopen. Iemand goede tips? Ook miss tips voor winkels om te kieken (buiten de app store)?
Was net ff bij Saturn maar daar was de keus heel beperkt. Zoekt er eigenlijk 1 die ik voor thuis en onderweg kan gebruiken, dus niet een sleeve dat wanneer ik hem eruit haal de ipad "onbeschermd" is..
Nog meer gadgets die in jullie ogen echt een pré zijn? Is een dockingstation echt nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Laatst online: 06:25
Verwijderd schreef op zondag 05 december 2010 @ 17:15:
Wil eigenlijk ff een relaxte cover/opbergcase kopen. Iemand goede tips? Ook miss tips voor winkels om te kieken (buiten de app store)?
Was net ff bij Saturn maar daar was de keus heel beperkt. Zoekt er eigenlijk 1 die ik voor thuis en onderweg kan gebruiken, dus niet een sleeve dat wanneer ik hem eruit haal de ipad "onbeschermd" is..
Nog meer gadgets die in jullie ogen echt een pré zijn? Is een dockingstation echt nodig?
dockingstation, neu ik heb er een puur omdat ik dacht dat het nodig was. in praktijk blijkt dat ik hem zelf aansluit op de mac en dat ie 9 van de 10 keer aan de lader ligt in het stopcontact bij het bed :)

syncen kan ook gewoon met de meegeleverde usb kabel zonder station, scheelt je 29 euro :)

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Zelf denk ik ook geen dockingstation nodig te hebben. Voor m'n iPod touch heb ik wel een dockingstation, maar dat is meer om muziek via m'n stereo-installatie af te spelen. Opladen kan hiermee ook, maar dat is niet noodzakelijk aangezien dit met een losse usb-kabel (met adapter) ook kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Wil eigenlijk ff een relaxte cover/opbergcase kopen. Iemand goede tips?
Ik heb gewoon die van Apple zelf en ik vind hem erg goed. Handig om als standaard te gebruiken (typen in landscape), beschermt redelijk en zit niet in de weg. Ik heb hem er altijd in zitten. En je krijgt er tegenwoordig ook nog een microfiber doekje bij :)

Heeft wel een paar nadeeltjes, de opening voor de speaker zit net iets te ver naar rechts zodat een dikke stekker er moeilijk in past, je kan hem met case niet in een dock zetten, en de poorten worden niet goed beschermd tegen vuil wanneer je hem in je tas doet. Daarom doe ik hem tijdens vervoer in mijn tas ook nog eens in een be.ez 10.1" netbook sleeve (dus incl. case in de sleeve). Die sleeve heeft lekker dikke en stevige voering dus beschermt nog een beetje extra in een volle rugzak.

Maar voor mij is die combinatie perfect zo en echt duur is hij ook niet als je de prijs van sommige andere cases ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-09 16:38
Heeft iemand ook er aring om je iPad te beruiken als een soort harmony one? Multi afstand bediening!
Bv red eye? Lijkt me geweldig maar kan dr niet zoveel hier over vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Het lijkt me op zich wel grappig, maar ik denk dat een harmony one daarvoor toch wat meer is geschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ja, stel je eens voor... je zit midden in je recordbreaking Fruit Ninja spel en dan wordt er geroepen "zap eens effe"

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05:31

Hertog

Aut bibat, aut abeat

joppe113 schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:45:
Heeft iemand ook er aring om je iPad te beruiken als een soort harmony one? Multi afstand bediening!
Zie: [AB] Het grote iRule topic

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
joppe113 schreef op zondag 05 december 2010 @ 23:45:
probeer de volgende link eens.

Lijkt mij ook zeer interessant, ik gebruik voor mijn muziekverzameling al een AppleTV (1e gen) met de app Remote en dit zou handig zijn om de andere audio/vidoe apparaten te bedienen.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 07:34
Dennis_dude schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:25:
[...]

probeer de volgende link eens.

Lijkt mij ook zeer interessant, ik gebruik voor mijn muziekverzameling al een AppleTV (1e gen) met de app Remote en dit zou handig zijn om de andere audio/vidoe apparaten te bedienen.
Misschien overbodige vraag, maar voor de zekerheid, ook gewoon te gebruiken met een iPad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
ah wacht, ik lees dat die gear4 unity remote pairt via bluetooth. Ik heb een hekel aan bluetooth, altijd gezeik met pairen. Het laatste wat je wil is dat je ipad/iphone even niet met de IR zender is gepaird als je van kanaal wil wisselen of het geluid uit wil zetten (omdat de telefoon gaat of ik noem maar wat).

Ik gebruik voor mijn squeezebox receiver de app squeezepad, de receiver wordt door die app via wifi bediend. Gaat als een zonnetje. Geen lag tussen toestbediening en uitvoering, connect lekker.

Ik zag die irule link, maar zijn er device-remote apps die via wifi gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_dude
  • Laatst online: 06-05-2024
deBennie schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:38:
[...]

Misschien overbodige vraag, maar voor de zekerheid, ook gewoon te gebruiken met een iPad?
volgens de beschrijving van de appstore is hij ook geschikt voor de iPad.

The difference between men and boys is the size of their toys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoshi1983
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06-2021
Dennis_dude schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:29:
[...]

volgens de beschrijving van de appstore is hij ook geschikt voor de iPad.
Dat vind ik nooit zoveel zeggen, dat zetten ze ook bij de meeste native iPhone apps...
Vind het relevanter of het een echte iPad app is altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deBennie
't is geen echte ipad app, je werkt dus met de bekende '2x' vergroting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKrijt
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-09 14:18

DeKrijt

NERD and proud of it

Zoogue case genius. Kost ongeveer 50 euro maar de reviews zijn erg goed, heb 'm in het echt gezien en hij is echt goed. Goede harde hoes, mooi afgewerkt en de randen zijn niet te breed. Bovendien staat deze hoes echt stevig als je 'm onder een hoek zet dmv klittenband.
Niet de allermooiste case maar wel de meest functionele!

pong, nes, gameboy, megadrive, playstation 2, psp, pc, wii, xbox one s, switch, xbox series x, ipad, android phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie gebruikt ook vaak de Hyves app en Friendly for Facebook app op de iPad ?
En wie heeft dan ook dat hij bij het laden vastloopt en de enige manier omdat op te lossen is door de DHCP Lease te vernieuwen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 16:01:
Wie van jullie gebruikt ook vaak de Hyves app en Friendly for Facebook app op de iPad ?
En wie heeft dan ook dat hij bij het laden vastloopt en de enige manier omdat op te lossen is door de DHCP Lease te vernieuwen ?
Friendly hier en heb er nog nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hyvus geloof ik niet in maar Friendly werkt hier naar behoren.

Jammer trouwens dat Facebook niet zelf met een app gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Hier ook Friendly, en ja hij loopt ook vaak vast. Maar ik sluit hem dan af (dubbelklik op home, ingedrukt houden en dan op minnetje drukken). En dan doet hij het daarna weer.

Ik vind het zowiezo een brakke app, het is eigenlijk niets meer dan een schil om de website heen (de informatie de je bekijkt is gewoon een Safari window). Inloggen duurt ook veel te lang (over 3G). Ik wou dat facebook hun eigen app eindelijk eens aanpasten aan de iPad, die werkt veel beter.

Edit: @hierboven: Oh komt er nu helemaal geen Facebook iPad app meer? Balen :(

[ Voor 6% gewijzigd door GekkePrutser op 07-12-2010 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven Een journalist vroeg tijdens de laatste Facebook keynote "wanneer komt er een iPad app"

Waarop Mark zuckerdinges zei "never because the iPad isn't mobile. Next question"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
ik heb Facebook Touch HD, las er niet veel goeds over in de reviews maar bij werkt het goed :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 16:07
Sowieso schijnt Facebook het niet helemaal met Apple te kunnen vinden.
Zal me niks verbazen als er wel een Blackberry app komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:51

Arfman

Drome!

^^ Die is er al.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
deBennie schreef op maandag 06 december 2010 @ 12:18:
ah wacht, ik lees dat die gear4 unity remote pairt via bluetooth. Ik heb een hekel aan bluetooth, altijd gezeik met pairen. Het laatste wat je wil is dat je ipad/iphone even niet met de IR zender is gepaird als je van kanaal wil wisselen of het geluid uit wil zetten (omdat de telefoon gaat of ik noem maar wat).

Ik gebruik voor mijn squeezebox receiver de app squeezepad, de receiver wordt door die app via wifi bediend. Gaat als een zonnetje. Geen lag tussen toestbediening en uitvoering, connect lekker.

Ik zag die irule link, maar zijn er device-remote apps die via wifi gaan?
Dat is dus idd geen goede oplossing. Ik zou liever ook iets willen dat via Wifi gaat, maar ook ondersteuning heeft voor RF signalen voor bijv klik-aan-klik-uit of X10 signalen.

Verder vind ik het jammer dat toepassingen zoals iRule je eigenlijk dwingen om toch weer een PC aan te zetten waaraan de IR converter dan hangt. Dat is niet echt mijn idee van home automation.
Donstil schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 21:27:
@hierboven Een journalist vroeg tijdens de laatste Facebook keynote "wanneer komt er een iPad app"

Waarop Mark zuckerdinges zei "never because the iPad isn't mobile. Next question"
Zuckerberg heeft daar ook 100% gelijk in. De iPad is prima in staat om de gewone webversie van facebook te gebruiken. Ik heb nog geen behoefte gehad aan een app hiervoor. En ik denk dat dit een verschuiving is die we steeds meer zullen zien, van custom apps voor allerlei platformen naar meer generieke apps in HTML5 die ondersteund worden door alle nieuwe slimme devices en makkelijker meeschalen met resoluties, os-versies etc.

[ Voor 25% gewijzigd door Sander op 08-12-2010 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:14
Sander schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:09:

En ik denk dat dit een verschuiving is die we steeds meer zullen zien, van custom apps voor allerlei platformen naar meer generieke apps in HTML5 die ondersteund worden door alle nieuwe slimme devices en makkelijker meeschalen met resoluties, os-versies etc.
Op dit moment stijgt het aantal apps nog steeds rapper als het aantal aangepaste websites, dus van een verschuiving is 'op dit moment' absoluut nog geen sprake.

En dat die Suikerberg zegt dat een iPad niet mobile is 8)7.

[ Voor 5% gewijzigd door Crawl NL op 08-12-2010 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Laatst online: 03:36
Crawl NL schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:38:
[...]

Op dit moment stijgt het aantal apps nog steeds rapper als het aantal aangepaste websites, dus van een verschuiving is 'op dit moment' absoluut nog geen sprake.

En dat die Suikerberg zegt dat een iPad niet mobile is 8)7.
Echt mobiel is hij natuurlijk niet. Ik bedoel je, neemt hem niet even overal mee naartoe. Daarvoor hebben de meeste Ipadders al wel een smartphone (Daarom snap ik de 3G functie ook niet). Overigens zijn er zat goede FB-apps. Zelf gebruik ik voornamelijk Flipboard wat echt een super fijne en mooie benadering van Facebook en Twitter is. (lezen als een magazine)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Dennisdn schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:57:
[...]Echt mobiel is hij natuurlijk niet. Ik bedoel je, neemt hem niet even overal mee naartoe. Daarvoor hebben de meeste Ipadders al wel een smartphone (Daarom snap ik de 3G functie ook niet).
Dan snap je een laptop zeker ook niet? ;) Voor mij is het juist een vervanging van een (eigen) laptop onderweg. Kan ik naast mijn (zwaar beperkte en bovendien Windows) werk laptop toch iets van mezelf mee nemen zonder me verrot te sjouwen.

Ik heb hem gewoon altijd in mijn laptop tas zitten. Met 3G is mijn inbox altijd up to date, en hij heeft toch een toetsenbord dat je niet uit frustratie tegen de muur smijt als je een matig lang mailtje probeert te typen (dat gevoel heb ik namelijk met de iphone).

Verder heb ik ook liever een echte Facebook app. Apps werken veel beter dan websites, aangepast of niet. Ik mis dan bijvoorbeeld de push messages van de app versie. De website versie gebruik ik nooit, dan heb ik nog liever de iPhone app. Ik lees facebook wel vaak via Flipboard trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sander schreef op woensdag 08 december 2010 @ 08:09:

Zuckerberg heeft daar ook 100% gelijk in. De iPad is prima in staat om de gewone webversie van facebook te gebruiken. Ik heb nog geen behoefte gehad aan een app hiervoor. En ik denk dat dit een verschuiving is die we steeds meer zullen zien, van custom apps voor allerlei platformen naar meer generieke apps in HTML5 die ondersteund worden door alle nieuwe slimme devices en makkelijker meeschalen met resoluties, os-versies etc.
Nou dat zeker. De toekomst van mobiel werken op Tablet's/smartphones zit naar mijn inziens niet in Apps maar in web based content.

(hoewel ik de Facebook site nog niet geweldig vind op de iPad. Knoppen reageren langzaam etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
De uitspraak van zuckerberg is verkeerd opgeblazen in de media. Die willen sensatie. Als je even iets verder de Q and A leest snap je wat er precies bedoeld wordt:

The iPad isn't mobile. De presentatie ging over mobiele diensten geïntegreerd in smartphones. En daar de iPad geen smartphone (a mobile) is, valt de iPad daar dus niet onder. Tevens heeft het mijn inziens geen zin om apps te maken voor de verschillende platformen. 1 goed html 5 website met een speciale tablet opmaak en je bent klaar voor alle tablets. of het nu een iPad, Android, Windows of Blackberry is. Dat scheelt enorm in de ontwikkelings kosten.

Er is in feite nog geen tablet markt. Een markt geeft aan dat de consument keuze heeft. en de keuze die de consument heeft op dit moment is alleen de iPad. Pas vanaf volegnd jaar komt er een tablet markt en het is nog afwachten wie daar een dominante rol in gaat spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou met 10miljoen verkochte iPad's en 1 miljoen verkochte Samsung Galaxy Pad's mag je de Tablet markt toch wel mee rekenen inmiddels.8

Zeker als het gaat om internet en dergelijke.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 08-12-2010 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeeJeWel
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 21:35
Er staan nieuwe iPads (64 GB) op marktplaats voor E 300,-. Ligt het aan mij, of is dit spot goedkoop? Ik ben een leek op het gebied van iPads dus waar zit het addertje?

Homey — Critics are those without skills to create.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fd1sk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 08:31
WeeJeWel schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:47:
Er staan nieuwe iPads (64 GB) op marktplaats voor E 300,-. Ligt het aan mij, of is dit spot goedkoop? Ik ben een leek op het gebied van iPads dus waar zit het addertje?
Klap in je nek en je geld kwijt?

Als iets te mooi is om waar te zijn, is het vaak niet waar......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Hardstikke fake. Laat je niet bedotten.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Heb net 3 pdf bestanden aan mijn ipad toegevoegd. Er stonden al 195 op dus nu totaal 198 maar na het toevoegen zie ik er maar maximal 26 stuks. Heb dit probleem al meerdere keren gehad.

Vorige keer heb ik alles verwijderd en weer toegevoegd maar dan ben je zo dik 2 uur verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:33

Haan

dotnetter

Versteegrob schreef op woensdag 08 december 2010 @ 13:24:
Heb net 3 pdf bestanden aan mijn ipad toegevoegd. Er stonden al 195 op dus nu totaal 198 maar na het toevoegen zie ik er maar maximal 26 stuks. Heb dit probleem al meerdere keren gehad.

Vorige keer heb ik alles verwijderd en weer toegevoegd maar dan ben je zo dik 2 uur verder.
Ken het probleem niet, maar met een app als GoodReader, kan je zo een hele lijst met PDF's op je iPad knallen. Sowieso een top-app, alleen jammer als je hem nog niet hebt, want hij is net weer duurder geworden (van .79 naar 2.39)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Had hem al eens gekocht maar ibooks werkt prima alleen na de update niet meer:(
Zal gelijk goodreader weer downloaden.

Wat maakt goodreader beter dan iBook?

[ Voor 14% gewijzigd door Wackmack op 08-12-2010 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:33

Haan

dotnetter

Versteegrob schreef op woensdag 08 december 2010 @ 14:14:
Had hem al eens gekocht maar ibooks werkt prima alleen na de update niet meer:(
Zal gelijk goodreader weer downloaden.

Wat maakt goodreader beter dan iBook?
Alles eigenlijk ;) Maar kijk zelf maar even: http://www.goodiware.com/goodreader.html

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Niet online
shakedown schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:08:
De uitspraak van zuckerberg is verkeerd opgeblazen in de media. Die willen sensatie. Als je even iets verder de Q and A leest snap je wat er precies bedoeld wordt:

The iPad isn't mobile. De presentatie ging over mobiele diensten geïntegreerd in smartphones. En daar de iPad geen smartphone (a mobile) is, valt de iPad daar dus niet onder. Tevens heeft het mijn inziens geen zin om apps te maken voor de verschillende platformen. 1 goed html 5 website met een speciale tablet opmaak en je bent klaar voor alle tablets. of het nu een iPad, Android, Windows of Blackberry is. Dat scheelt enorm in de ontwikkelings kosten.

Er is in feite nog geen tablet markt. Een markt geeft aan dat de consument keuze heeft. en de keuze die de consument heeft op dit moment is alleen de iPad. Pas vanaf volegnd jaar komt er een tablet markt en het is nog afwachten wie daar een dominante rol in gaat spelen.
Dit wordt ook onderschreven door bijv NOS en RTL, die hun nieuwe videoplatformen gewoon in HTML5 aanbieden ipv als apps. Dit scheelt bakken geld aan ontwikkelkosten en werkt voor 95% hetzelfde.

Groot nadeel van deze keuze is het feit dat de user interface minder standaard zal gaan worden, de vraag is hoe daar mee omgegaan wordt. Het wachten is op een framework dat simpele HTML converteert naar de UI voor de verschillende platforms. Zoals je bijv al UI-kits hebt met een iOS look & feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Ik heb nog een vraagje of duo sim van vodafone. Er bestaat nog steeds discussie over de bereikbaarheid van je telefoon als je Ipad gebruikt maakt van je 3g verbinding.

Sommige mensen zeggen dat wanneer je je telefoon op GSM zet ipv GPRS / 3G en je Ipad op 3G dat je dan kan internetten op je ipad en je telefoontjes en smsjes ook gewoon binnen komen op je mobiel. Klopt dit? Anderen zeggen namelijk weer dat je niet bereikbaar bent op je telefoon. Ik weet wel dat je niet bereikbaar bent als beide apparaten tegelijk gebruik willen maken van het 3G-netwerk.

Hoe zit het nou precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe het precies zit weet ik niet maar ik weet wel hoe het bij mij zit.

Ik heb een iPhone4 met Vodafone en een iPad 3g met Vodafone.
Als ik op me iPhone4 niets doe en me iPad op 3g slinger werkt me iPad keurig zolang ik niets met me iPhone doe.

Als ik dan vervolgens een paar minuten inactief ben op me iPad werkt me iPhone ook weer (ze zijn dan wel alle 2 aangemeld op het netwerk). Zodra ik 1 van de 2 dan ga gebruiken met wat voor verbinding dan ook (sms/bel/data) werkt de andere niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
Donstil schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:44:
Nou met 10miljoen verkochte iPad's en 1 miljoen verkochte Samsung Galaxy Pad's mag je de Tablet markt toch wel mee rekenen inmiddels.8

Zeker als het gaat om internet en dergelijke.
2 tablets die in mijn ogen geen concurrenten van elkaar zijn. 7 inch is ideaal voor mobiel gebruik en handig op de bank. Het is meer een apparaat voor onderweg. Terwijl 10 inch juist weer ideaal is voor thuis op de bank en handig genoeg voor het mobiele gebruik.

Ja het zijn allebei tablets maar hebben een ander gebruiksomgeving als speerpunt. Ja je hebt gelijk dat er wel een markt is maar dan wel een markt zonder zware concurrentie. Pas begin volgend jaar. Als ik naar het prototype motorola tablet keek bij de presentatie van maandag, moet ik zeggen dat die er wel erg mooi en rank uitziet. De eerste echt concurrent voor de ipad? mooi dat zo rond de tijd dat het losbarst ook de ipad 2 verschijnt. Ik zie de eerste tablet shoot-outs al langskomen op tweakers, engadget en slashgear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:48

GG85

.......

Iemand ervaring met de levertijd van de NRC (Next) Ipad's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 11:33
Heren..

wat vinden we hier van?

http://www.ipadplanet.nl/...t-achtergrondverlichting/

ik had net besloten om te wachten op de ipad 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
AMOLED zal waarschijnlijk op dat grote formaat nog net iets te duur zijn. Wellicht ook geholpen door Samsung, die die techniek liever voor zichzelf houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Welke tijdschriften hebben jullie op je iPad ?

Deze heb ik tot nu toe op mijn iPad maar zijn er nog meer Nederlandse tijdschriften online te vinden? Lijst is Nederlands. Qua Engels is het tijdschrift te groot:)
Het mooi van december is dat mensen de tijdschriften per compleet jaar aanbieden.

Quest
Kijk
Computeridee
Tips & Trucs
Autoweek
Donald Duck
Computer Chip
Computer Totaal
Computer Easy
Playboy
Consumentengids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:17:
Ik heel weinig eerlijk gezegd. Het is nu veel te moeilijk om er aan te komen, de enige manier die ik ken is via de bronnen-die-we-hier-niet-mogen-noemen. En dat is een hoop gedoe en slechte kwaliteit (scans, geen digitale conversie). En handmatig zoeken, altijd achterlopend materiaal enz.

Ik zou heel graag tijdschriften op mijn ipad willen lezen, niet in de laatste plaats omdat ik in het buitenland woon. Maar dan wel op een makkelijke manier à la app store of zoiets.

Ik zou er ook zeker voor willen betalen, vooral voor de Donald Duck en de C'T, waar ik nu toch al een papieren abonnement op heb. Maar de uitgevers zijn erg traag en na veel poeha van Sanoma (uitgever van een heleboel tijdschriften onder meer Donald Duck) over iPad plannen toen de iPad net uit kwam, is er verder niets van gekomen. Of heb ik iets gemist op dat gebied? Ik heb wel PressReader bekeken maar daar zat vooral Amerikaanse zooi in.

[ Voor 7% gewijzigd door GekkePrutser op 08-12-2010 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XooXoT
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-06-2024

Deze heb ik tot nu toe op mijn iPad maar zijn er nog meer Nederlandse tijdschriften online te vinden? Lijst is Nederlands. Qua Engels is het tijdschrift te groot:)
Het mooi van december is dat mensen de tijdschriften per compleet jaar aanbieden.

Quest
Kijk
Computeridee
Tips & Trucs
Autoweek
Donald Duck
Computer Chip
Computer Totaal
Computer Easy
Playboy
Consumentengids
Vooral Playboy :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
GekkePrutser schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:49:
[...]

Ik heel weinig eerlijk gezegd. Het is nu veel te moeilijk om er aan te komen, de enige manier die ik ken is via de bronnen-die-we-hier-niet-mogen-noemen. En dat is een hoop gedoe en slechte kwaliteit (scans, geen digitale conversie). En handmatig zoeken, altijd achterlopend materiaal enz.

Ik zou heel graag tijdschriften op mijn ipad willen lezen, niet in de laatste plaats omdat ik in het buitenland woon. Maar dan wel op een makkelijke manier à la app store of zoiets.

Ik zou er ook zeker voor willen betalen, vooral voor de Donald Duck en de C'T, waar ik nu toch al een papieren abonnement op heb. Maar de uitgevers zijn erg traag en na veel poeha van Sanoma (uitgever van een heleboel tijdschriften onder meer Donald Duck) over iPad plannen toen de iPad net uit kwam, is er verder niets van gekomen. Of heb ik iets gemist op dat gebied? Ik heb wel PressReader bekeken maar daar zat vooral Amerikaanse zooi in.
Gedoe is het niet alleen de kwaliteit is niet altijd even mooi maar ben met alle tijdschriften up te date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
GekkePrutser schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:49:
[...]

Je hebt wat gemist. Ako magworld heet die app van hun. Een ziniokloon. Alleen zijn die abbo's nogal duur....

Hun inventaris https://ipad.magworld.nl/frontpage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:24
Roamor schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:56:
AMOLED zal waarschijnlijk op dat grote formaat nog net iets te duur zijn. Wellicht ook geholpen door Samsung, die die techniek liever voor zichzelf houdt.
Daarbij is de lage resolutie van AMOLED schermen ook wat vervelend (voornamelijk veroorzaakt door de 2 subpixels per pixel). Ik zou veel liever een iPad zien met een veel hogere resolutie. Misschien is het equivalent van de iPhone wat extreem, maar 2 keer zo hoog zou al fijn zijn. Zeker met het lezen valt het verschil met de iPhone wel erg op :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iPad gebruikers, ik vind de iPad een heel mooi apparaat en wil er sinds de dag dat ie uit kwam graag eentje hebben. Maar het was toch te veel geld om ineens te kopen, ik ben dus gaan sparen en heb nu genoeg geld. Eigenlijk kan ik niet wachten om een iPad te gaan kopen maar er zijn dus geruchten dat de iPad 2 al vroeg in 2011 komt. Graag hoor ik jullie mening : Nu een iPad kopen of toch wachten op de iPad 2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Kopen!
Geruchten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvtK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-09 11:33
Hoedje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:13:
[...]

Daarbij is de lage resolutie van AMOLED schermen ook wat vervelend (voornamelijk veroorzaakt door de 2 subpixels per pixel). Ik zou veel liever een iPad zien met een veel hogere resolutie. Misschien is het equivalent van de iPhone wat extreem, maar 2 keer zo hoog zou al fijn zijn. Zeker met het lezen valt het verschil met de iPhone wel erg op :)
hmm alright.. Retina is nog wel mogelijk met de keuze BLU schermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met keuze BLUschermen wel. Maar de A4 processor gaat een 9,7" Retina scherm niet trekken.
Dat zal dan ook heus niet in de 2de generatie iPad zitten.

Naar mijn vermoeden komt die gewoon weer in April. Dat er in februari al iPad's klaar zijn zegt natuurlijk niets.
Misschien gaat apple wel voor een grotere wereld launch zoals ze bv ook doen met iPod's. Die zijn immers ook al weken voor de release geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
kans is groot dat apple een dual core A4 gaat gebruiken. Gebaseerd op de A9 core. Vergeet niet dat de iPad 2 recht tegenover de Tegra 2 en de Omap 4440 komt te staan. Die hebben serieus rekenenkracht in verhouding met de huidige A4...

Tevens zal er minimaal 512 mb inzitten maar meer waarschijnlijk 1 gb. Waarom? Denk aan bijvoorbeeld iMovie. Er zal een 720p camera in komen en wil je op je iPad een beetje lekker die kunnen bewerken lijkt me 1 gb toch wel plezierig.
Tevens mag multitasking wel wat soepeler verlopen dan nu in 4.2. Naarnaast zal hij een achterkant van een soort koolstof verbinding krijgen. (koolstof vezel maar dan speciaal voor serie productie), ik denk dat we weer een 9.7 inch lcd (s-lcd, ips2 of hoe de verbeterde versie van ips ook heet) en ik denk dat Apple wel iets met de rand gaat doen. Ik bedoel er zit nu een brede rand omheen die nu nog nutteloos is. (naast het vasthouden).

En uiteraard ios 4.4 of 4.5. Ios 4.3 moet ergens eind deze maand nog uitkomen dacht ik. (meende ergens dat gerucht gelezen te hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet eens bent met iemand, dan kun je dat ook op een normale _onderbouwde_ manier naar voren brengen, i.p.v. zo te trollen :/

[ Voor 88% gewijzigd door Hoedje op 09-12-2010 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• forzabesiktas
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-08 16:39
Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:34:
Hallo iPad gebruikers, ik vind de iPad een heel mooi apparaat en wil er sinds de dag dat ie uit kwam graag eentje hebben. Maar het was toch te veel geld om ineens te kopen, ik ben dus gaan sparen en heb nu genoeg geld. Eigenlijk kan ik niet wachten om een iPad te gaan kopen maar er zijn dus geruchten dat de iPad 2 al vroeg in 2011 komt. Graag hoor ik jullie mening : Nu een iPad kopen of toch wachten op de iPad 2 ?
Kopen ;) heb vrijdag zelf de wifi+3g aangeschaft.
kmf schreef op woensdag 08 december 2010 @ 22:28:
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.
HAHAHAHA :D true +1

tikfouten? tjah..m..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsTn
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 15:21
GG85 schreef op woensdag 08 december 2010 @ 18:28:
Iemand ervaring met de levertijd van de NRC (Next) Ipad's?
Gisteren een bericht ontvangen per mail dat de iPad 64Gb/wifi klaar voor verzenden staat.
Heb het abonnemenr rond 10 november in laten gaan.
Eerder deze week al contact gehad met iFactors, en de 64Gb uitvoering komt mondjesmaat binnen. Andere modellen zijn ruimer voorhanden.

Tesla Model 3 LR DualMotor - AP & FSD | 4800Wp solar panels | 11.4GJ thermal solar panels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Frenkovic schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:31:
Ik heb nog een vraagje of duo sim van vodafone. Er bestaat nog steeds discussie over de bereikbaarheid van je telefoon als je Ipad gebruikt maakt van je 3g verbinding.

Sommige mensen zeggen dat wanneer je je telefoon op GSM zet ipv GPRS / 3G en je Ipad op 3G dat je dan kan internetten op je ipad en je telefoontjes en smsjes ook gewoon binnen komen op je mobiel. Klopt dit? Anderen zeggen namelijk weer dat je niet bereikbaar bent op je telefoon. Ik weet wel dat je niet bereikbaar bent als beide apparaten tegelijk gebruik willen maken van het 3G-netwerk.

Hoe zit het nou precies?
Ik neem aan dat je het hier hebt over gebruik van duo-sim.
Dan is het heel simpel. Doet de ene sim wat, dan werkt de andere niet
doet de andere wat, dan werkt de ene niet.

Er kan er maar 1 tegelijk aangemeld zijn op het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
WeeJeWel schreef op woensdag 08 december 2010 @ 12:47:
Zo staan er ook talloze Iphones voor spotprijzen op.
Zijn gewoon oplichters of chinese neppers want zelfs gestolen 16gb Ipads leveren in de kroeg op de hoek nog 400 op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
Dennisdn schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:00:
[...]

Ik neem aan dat je het hier hebt over gebruik van duo-sim.
Dan is het heel simpel. Doet de ene sim wat, dan werkt de andere niet
doet de andere wat, dan werkt de ene niet.

Er kan er maar 1 tegelijk aangemeld zijn op het netwerk.
Ja, das dus wat te kort door de bocht... zeker als de een op het 3G netwerk zit en de andere op het gewone GSM netwerk... Alleen smsjes die vaak automatisch via 3G worden verstuurd kunnen weleens wegvallen omdat de ipad ze oppikt... en die zie je nooit meer terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11-09 16:47
Dennisdn schreef op donderdag 09 december 2010 @ 11:03:
[...]

Zo staan er ook talloze Iphones voor spotprijzen op.
Zijn gewoon oplichters of chinese neppers want zelfs gestolen 16gb Ipads leveren in de kroeg op de hoek nog 400 op.
En zoals altijd met internet "If it's too good to be true, it probably is ;) "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Kan je eigenlijk makkelijk "terugkeren" als je aan het typen bent zonder de "delete-knop" te gebruiken en bijgevolg alles te wissen wat je na die fout hebt gemaakt? :?

Als ik me mistyp en ik wil bijvoorbeeld een letter veranderen, probeer ik net achter die letter te drukken met de vinger, maar meestal zit ik ernaast en moet ik toch correcte zaken wissen... Gewone "pijltjestoetsen" zouden wel handig zijn...

En kom nu niet af met een antwoord als "leer typen". :)

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Infinity blade is beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Payton
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 13:19
MTBS schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:27:
Kan je eigenlijk makkelijk "terugkeren" als je aan het typen bent zonder de "delete-knop" te gebruiken en bijgevolg alles te wissen wat je na die fout hebt gemaakt? :?

Als ik me mistyp en ik wil bijvoorbeeld een letter veranderen, probeer ik net achter die letter te drukken met de vinger, maar meestal zit ik ernaast en moet ik toch correcte zaken wissen... Gewone "pijltjestoetsen" zouden wel handig zijn...

En kom nu niet af met een antwoord als "leer typen". :)
Als je je vinger even op het tekstinvoerveld houdt verschijnt er een vergrootglas waardoor je de cursor precies op de goede plek kunt positioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met het volgende:

Ik heb nu IOS 3.2.1 (met jailbreak) op mijn iPad staan en ik wil eventueel 4.2 installeren maar werken de gedownloade epub boeken onder 4.2 dan nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Laatst online: 22:20
@MTBS - zoals je al kunt lezen - de vergrootglas....
Mocht je dit "corrigeren" ook nog verguppen; schudden met de iPad geeft je de mogelijkheid om het weer "terug te corrigeren" (zogenaamde CTRL-Z van Windows)

(schudden; even snel beeldscherm naar achteren en voren is genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krotwijk
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 07:29
Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 14:01:
Heeft iemand ervaring met het volgende:

Ik heb nu IOS 3.2.1 (met jailbreak) op mijn iPad staan en ik wil eventueel 4.2 installeren maar werken de gedownloade epub boeken onder 4.2 dan nog wel?
Al je epubs zullen het nog gewoon doen op een niet gehackte ipad met iOS 4.2 onder ibooks (de standaard apple app)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBS
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-07 18:19
Payton schreef op donderdag 09 december 2010 @ 12:39:
Als je je vinger even op het tekstinvoerveld houdt verschijnt er een vergrootglas waardoor je de cursor precies op de goede plek kunt positioneren.
Hen3s schreef op donderdag 09 december 2010 @ 19:37:
@MTBS: Mocht je dit "corrigeren" ook nog verguppen; schudden met de iPad geeft je de mogelijkheid om het weer "terug te corrigeren" (zogenaamde CTRL-Z van Windows)
Thx guys! Ik heb nog veel te ontdekken blijkbaar... :)

MBP i5 2,7 GHz 8 Gb RAM / iMac 21,5" i5 2,7Ghz 12Gb RAM / iPhone XS / Ipad Pro / Apple Watch 2 (Nike) / ATV3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Poeh ik heb echt jeuk aan een iPad zeg... Maar zit wel enorm op de wip qua keuze. Nieuwe iPad waarschijnlijk in april toch?

Zijn er geen leuke combinatie aanbiedingen, met een abbo erbij ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Servor schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 08:54:
Poeh ik heb echt jeuk aan een iPad zeg... Maar zit wel enorm op de wip qua keuze. Nieuwe iPad waarschijnlijk in april toch?

Zijn er geen leuke combinatie aanbiedingen, met een abbo erbij ofzo?
ik zou zeggen:Google is your friend, wij weten niet wat leuk is voor jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:37

Smoonshine

Feyenoord!!

Versteegrob schreef op woensdag 08 december 2010 @ 19:17:

Quest
Kijk
Computeridee
Tips & Trucs
Autoweek
Donald Duck
Computer Chip
Computer Totaal
Computer Easy
Playboy
Consumentengids
Mag ik vragen waar je al deze tijdschriften kunt vinden? Ik heb gisteren zowel op de Donald Duck als de Playboy gezocht, maar beiden waren onvindbaar in de app store. Ook heeft Sanoma niet echt iets van een app voor deze tijdschriften.

Overigens heeft Maxim een wel erg mooie manier van hun magazine via de iPad publiceren. Zij maken echt een aparte iPad variant van hun magazine. Ik ben nog wel op zoek naar goede, liefst nederlandstalige, magazines voor de iPad.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Smoonshine schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:16:
[...]

Mag ik vragen waar je al deze tijdschriften kunt vinden? Ik heb gisteren zowel op de Donald Duck als de Playboy gezocht, maar beiden waren onvindbaar in de app store. Ook heeft Sanoma niet echt iets van een app voor deze tijdschriften.

Overigens heeft Maxim een wel erg mooie manier van hun magazine via de iPad publiceren. Zij maken echt een aparte iPad variant van hun magazine. Ik ben nog wel op zoek naar goede, liefst nederlandstalige, magazines voor de iPad.
Heb sinds kort de autoweek op de ipad staan.
Deze leest perfect en is erg interactief, alleen moet je alle uitgaves kopen terwijl ik al lid ben van de papieren versie.
Krijg ik korting op de app als abonnee van de gedrukte AutoWeek?

AutoWeek is in dit geval afhankelijk van het beleid van Apple. Op dit moment is er geen mogelijkheid om kortingen toe te kennen. Dit komt mede doordat Apple de gegevens van de consumenten die een app downloaden niet vrijgeeft aan derden. Hierdoor kunnen wij ons abonneebestand niet matchen met de mensen die de app downloaden. Wij weten dus niet of iemand die onze app downloadt, ook abonnee is van ons papieren magazine. Apple is de enige die inzicht in deze gegevens heeft en geeft deze niet vrij.

AutoWeek hoopt dat Apple op korte termijn voorziet in het aanbieden van abonnementen. Op die manier kunnen wij trouwe lezers van ons iPad-magazine belonen met een aantrekkelijk tarief voor meerdere nummers. Het iPad-magazine van AutoWeek is overigens in tegenstelling tot de meeste andere iPad Magazines geen kopie van de wekelijks gedrukte versie van AutoWeek die abonnees ontvangen. De AutoWeek-app is verrijkt met video’s, extra foto’s, een spectaculaire 360-graden-impressie en zal elke week weer nieuwe en verrassende content bevatten die nog niet online of in het magazine te vinden is. Oftewel: ‘iPad First’. Daarnaast voegen wij bij AutoWeek regelmatig nieuwe innovatieve features toe aan de app, waardoor de iPad-versie van AutoWeek voor nog meer beleving en interactief lees- en kijkplezier zal zorgen.
Ik denk dat dat voor alle ipad magazines geld, zo lang er geen link is tussen app en hun gegevens betaal ik dus dubbel om het als papieren versie en ipad versie te gebruiken.
Dan blijf ik liever de papieren versie lezen :P

[ Voor 48% gewijzigd door arjants op 10-12-2010 10:38 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

De ronde button onderaan de Ipad reageert bij mij sinds kort erg slecht. Als ik een reboot doe lijkt het even beter te werken. Wat kan ik het beste doen? Een restore via itunes of zal het een hardwarematig defect zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 17:51

Arfman

Drome!

Dat is wat mij betreft hét nadeel van de iPad: Apple heeft je in een ijzeren greep (zie bovenstaand verhaal). Verder is het een machtig ding hoor, niets ten nadele van Apple.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
arjants schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:34:
[...]

Heb sinds kort de autoweek op de ipad staan.
Deze leest perfect en is erg interactief, alleen moet je alle uitgaves kopen terwijl ik al lid ben van de papieren versie.

[...]

Ik denk dat dat voor alle ipad magazines geld, zo lang er geen link is tussen app en hun gegevens betaal ik dus dubbel om het als papieren versie en ipad versie te gebruiken.
Pure onzin wat zij zeggen natuurlijk. Je kan prima in je app een gebruiker laten inloggen met een account gecreeerd in je website.
En dan kan je aankopen/"kortingen" doen wat je wilt.

Een voorbeeld is bv readitlater. Je registreert je account, koop bij hun website de digest-functionaliteit. En tada, je app heeft dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den Deze
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-03-2022
Op 22 november heb ik in de Apple-Store (België) een ipad 16GB besteld, tot op heden is hij nog steeds niet binnengekomen :-(
32GB & 64GB modellen zijn wel op voorraad, maar geen zin om 100€ extra uit te geven als ik die extra ruimte toch niet ga benutten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeRSPiN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26

CyBeRSPiN

sinds 2001

arjants schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 10:34:
[...]
Slap excuus zoals kmf ook al zegt. De nrc.next app (en ook de normale nrc) hebben een prima koppeling met hun eigen abbo systeem. Je moet eenmalig je account invoeren, daarna kun je als abonnee elke dag gratis de krant downloaden (ipv 0,79 te betalen via Apple).

@Den Deze: geduld is een schone zaak ;)

[ Voor 5% gewijzigd door CyBeRSPiN op 10-12-2010 14:15 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.