zo, ik heb ook mijn allereerste (negatieve) ervaring met apple er op zitten............. Vrijdag werd mijn online bestelde 27" i7 thuisbezorgd. Dus ik zo blij als een klein kind naar huis om de doos uit te pakken !
Ik had er ook de vesa adapterset bijbesteld omdat we hem graag op wilden hangen.
Dus uitpakken die doos en meteen aan de slag om de adapterset te monteren. Ik ben precies zoals in de gebruiksaanwijzing staat te werk gegaan ( bovenop aanduwen en dan met bijgeleverde tool zorgen dat hij gelockt word) . Ik haalde de standaardvoet er af en toe schoot de beugel terug de imac in

. ( terwijl dat eigenlijk niet kon, want de beugel was gelockt)
De strip om de vesa adapter aan te bevestigen zat dus "in" de mac. Daar baalde ik dus enorm van!!!
Ik meteen bellen naar de helpdesk van apple. Na ca 30 minuten werd ik geholpen en de helpdeskmedewerker vertelde me dat ik contact op moest nemen met de dichtstbijzijnde applestore om het te laten repareren. Die zouden dan wel bepalen of het onder garantie zou vallen

. Al vlug werd duidelijk dat dit niet onder garantie viel. Dus nu zit ik met een nieuwe mac , zonder voet die nog niet eens aan heeft gestaan en kan hem nu wegbrengen om hem te laten repareren.................
Ik ben in staat om alles weer te gaan verkopen en meteen weer terug te gaan naar een windows machine ....
( jullie willen niet weten hoe pissig ik ben )