Thanks, ik zal eens kijken.Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 10:21:
[...]
Zover ik weet krijg je alleen automatisch binnenkomende mail direct op je gmail app...en synct hij niets, correct me if I'm wrong.
[...]
Hier had ik dus ook last van (Met mijn vorige X1 nooit trouwens).. heb dus maar 'Volume Locker' geinstalleerd. Gratis app en werkt erg handig, als je dan toevallig je volume knop aanraakt dan reset hij hem zelf weer terug op een waarde die jij hebt ingesteld, en als je dan insteld dat je dit kunt veranderen dmv een notification of popup zodat hij je net ingestelde volume als standaard waarde zet. Klinkt misschien een beetje ingewikkelt, maar moet anders zelf maar even kijken.
BTW Kan je op de DHD ook zien hoeveel hij aan data gedownload heeft? Ik wilde op de Vodafone site mijn gebruik zien, maar dat werkt momenteel niet...
EDIT
Zit er trouwens aan te denken om al die mailaccounts maar te skippen en gewoon via internet > webmail de mail te bekijken... Voor mij is eigenlijk alleen push voor gmail nodig: de rest is leuk, maar niet per se heel noodzakelijk... Het is meer voor de handigheid dat als ik niet op mijn plek ben en toch de mail wil checken, dat dat kan. Ik denk trouwens (bedacht ik me vanochtend) dat ik nogal gek ga worden van alle notificaties als ik al m'n mail op de DHD laat pushen.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2010 10:44 ]