Hoi iedereen,
Voorheen was ik altijd maar een standaard gebruiker van een telefoon, bellen en smsen, af en toe een fotootje en dat was het wel.
Nu heb ik dan toch de overstap gemaakt met de DHD maar ik ben een enorme noob op dit gebied, daarbij krijg ik via de standaard manier de boel niet aan de praat.
Ik heb mijn telefoonnrs. overgezet maar voor de rest nog niets kunnen connecten.
Ik heb dan ook nog geen internet voor mijn mobiel maar ook via thuis WiFi moet werken als ik de verhalen hier moet geloven.
Hoe raar is het dan ook dat dat niet werkt? het vinden is prima, ik voer het wachtwoord in en dan: niets.... kan geen connectie gemaakt worden.
Zelfde voor htcsense.com, aangemeld en dan klik je op ik ben aangemeld op de telefoon (wtf is dat, ik neem aan je telefoon aan moet hebben staan?) maar dan blijft die hangen op dat scherm. gebeurd niets op de telefoon of website. Ik heb de telefoon aan de laptop hangen, 3-4 streepjes bereik maar nul op mijn rekest.
Dan HTC sync, werkt ook niet, telefoon aan de laptop, sync opgestart. Geeft hij aan geen telefoon aangesloten....
Ik vind het allemaal wel leuk en aardig die android meuk dat het aan te passen is en shit maar ik kan geen fuck vinden HOE. Hoe zet ik bijvoorbeeld de bestanden van mijn oude 1 gig kaartje op de telefoon? Ja het kan via de laptop maar zoveel is het niet dus ik wil het via het geheugen van de tel. naar mijn 8 gig geheugenkaartje zetten. Nergens een optie om uberhaupt die kaart te bekijken...
Ik vind het maar een beetje apart systeem, mijn samsung had dat veel duidelijker en makkelijker. Maar genoeg gerant.
Concreet: Hoe krijg ik mijn telefoon aangesloten op het thuisnetwerk? Ik heb al wat rondgekeken maar verder dan de standaard, zoek op, voer wachtwoord in en dan werkt het verhaal kom ik niet verder.
hoe krijg ik HTC sync werkend zodat ik iig de onnozele troep die er standaard op staat eraf kan halen?
Edit: of is een goede site waar ik meer informatie voor noobs kan vinden op het gebied van android?
Verder nieuwste versie van firmware, verder niks aangepast.
[
Voor 3% gewijzigd door
SouLLeSSportal op 28-11-2010 14:45
]