Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 03-05 12:01
Hallo,

Ik heb nu sinds gister mijn HTC Desire HD, Alle contacten die ik heb staan in me gmail acc onder contactpersonen met plaatje adres gegevens etc.. hoe kan ik deze overzetten naar mijn telefoon? heel veel mensen hebben het over cyn.. maar dat kan ik nergens vinden.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Menu, instellingen, accounts en synchronisatie. Dan klik je op een account en kan je aankiezen wat te syncen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:00

FeaR

In GoT we trust

Gisteren heb ik de C achterop de Desire HD nog vast kunnen plakken, maar nu is de C er echt helemaal af. Krijg dat nooit meer goed gelijmd, dus nu maar eens kijken of die stickers los te krijgen zijn. En toch maar eens een hoesje/skin bestellen, want er gaat me toch iets te snel iets beschadigd.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kanem0chi
  • Laatst online: 03-05 12:01
Tsurany schreef op zondag 12 december 2010 @ 20:58:
Menu, instellingen, accounts en synchronisatie. Dan klik je op een account en kan je aankiezen wat te syncen.
hoe komt het dan me foto's niet doorkomen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 334125

Na een maand in het bezit van de Desire HD krijg ik wat kuren,

Ten 1ste kan ik al geruime tijd geen WiFi verbinding meer krijgen, telkens bij aanzetten van mijn verbinding komt er "fout" te staan, na op internet rondgekeken te hebben niets kunnen vinden m.b.t. de DHD, meer mensen hier last van en evt. op te lossen ?

Ten 2de doet mijn volumeknop aan de zijkant van mijn telefoon niet meer ( alleen om hem harder te zetten ), dit is neem ik aan een hardware fout, maar ook hier meer mensen last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:37
Zijn er mensen die last hebbenvan een losse sim/sd cover? Met name rechts ( met scherm voor) of links vanaf achterkant gezien.

Hij floept los omdat hij niet goed wil sluiten aan die kant.. iemand die een oplossing aangeboden gekregen heeft vanuit htc oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten00
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-05 13:24
FeaR1986 schreef op zondag 12 december 2010 @ 21:24:
Gisteren heb ik de C achterop de Desire HD nog vast kunnen plakken, maar nu is de C er echt helemaal af. Krijg dat nooit meer goed gelijmd, dus nu maar eens kijken of die stickers los te krijgen zijn. En toch maar eens een hoesje/skin bestellen, want er gaat me toch iets te snel iets beschadigd.
Ik snap niet waarom je niet gewoon terug gaat naar de winkel hiermee, is toch niet acceptabel dat dat er in 1,5 maand afvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48

Cybergamer

Wanna Play a Game?

StormingSoul schreef op zondag 12 december 2010 @ 22:57:
Zijn er mensen die last hebbenvan een losse sim/sd cover? Met name rechts ( met scherm voor) of links vanaf achterkant gezien.

Hij floept los omdat hij niet goed wil sluiten aan die kant.. iemand die een oplossing aangeboden gekregen heeft vanuit htc oid?
Ja, ik heb een mail gestuurd naar HTC hierover, en kreeg een respons terug met de mededeling dat ik zsm. moet bellen hierover.

Dat ga ik dus morgen ook even doen dus.

De mijn sluit wel goed, maar zit niet echt lekker aan die kant. Toestel zelf is prima in orde, en het duurde ook even voordat ik dit probleem in de gaten had. Welgeteld 2x het klepje er af gehaald, 1x om mijn sim kaart er in te doen, en van de week om te kijken of die wel goed zat ivm. dit probleem.

Verder durf ik er niet veel mee te doen omdat het toch wel een fragiel klepje is.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Maarten00 schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:16:
[...]
Ik snap niet waarom je niet gewoon terug gaat naar de winkel hiermee, is toch niet acceptabel dat dat er in 1,5 maand afvalt.
Kan ik op zich wel doen inderdaad, keertje mee langs Vodafone. Maar weet niet of ze me in de winkel helpen aangezien ik een los toestel gekocht heb via de online shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382973

Ik had gister eens juicedefender eraf gedaan en mobiel internet gewoon aan laten en nou zeg mijn batterij ging plots snel leeg, dus beetje management vindt ik wel welkom, hoeft ja niet zo te zijn dat mijn mobiel contact maakt met internet terwijl dat nergens voor nodig is en daarmee me batterij leeg trekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon je telefoon goed instellen, heb je er geen last van. Mijne staat constant aan met internet en is rond 10 voor 8 van de lader gegaan. Nu, twee uur later, heeft hij 4% verbruikt waarvan het grootste deel op ging aan m'n Whatsappje versturen en twee mails checken en uitschrijven voor een mailing list. Als dit zo door gaat dan zal hij over 10 uur 20% hebben verbruikt met idle zijn met af en toe wat gebruik, dat lijkt mij toch vrij netjes.

[ Voor 76% gewijzigd door Tsurany op 13-12-2010 09:53 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 06-03 20:52
@Tsurany
Niet iedereen heeft zn geluk met zn batterij.

Ik heb zelf contact gezocht met HTC over schuin zittend scherm, krakende klepjes en slechte batterij.
Dit is hun reactie:
Bedankt voor uw vraag met betrekking tot de HTC Desire HD. Wegens het schermprobleem en de batterijduur raden we u aan om telefonische contact met ons opnemen voor een reparatie inclusief de batterij en het achterklepje. Voor de overige problemen zouden we dan graag de reparatie afwachten, aangezien dan ook de software opnieuw wordt geïnstalleerd.
Hier geven ze dus toe dat 2.5 uur het scherm aan hebben totdat de batterij helemaal leeg is, te weinig is.

Vanmiddag dus even HTC bellen en kijken wat ik het beste kan doen, waarschijnlijk ben ik dus mijn telefoon kwijt voor 2 a 3 weken.
Heeft iemand ervaring met direct via HTC te laten repareren, of raden jullie het aan via Vodafone te doen (via de internet-shop gekocht)?

[ Voor 6% gewijzigd door Santo op 13-12-2010 10:22 . Reden: Toevoeging bekentenis HTC ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Santo schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:21:
@Tsurany
Onzin, er zit gewoon exact dezelfde accu in die bij iedereen hetzelfde presteerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:27:
[...]

Onzin, er zit gewoon exact dezelfde accu in die bij iedereen hetzelfde presteerde.
Hoelang kan jij dan je scherm aan hebben? (Batterij info -> Weergave -> Tijd actief)
En er kan echt verschil zitten tussen telefoons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Natuurlijk kan er verschil zitten, maar dat ligt echt aan je telefoon en de instellingen, niet aan de accu. Die is gewoon bij iedereen hetzelfde tenzij hij daadwerkelijk defect is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas_vdl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-04 00:01
Santo schreef op maandag 13 december 2010 @ 10:21:
@Tsurany

Ik heb zelf contact gezocht met HTC over schuin zittend scherm, krakende klepjes en slechte batterij.
Dit is hun reactie:

[...]

Hier geven ze dus toe dat 2.5 uur het scherm aan hebben totdat de batterij helemaal leeg is, te weinig is.

Vanmiddag dus even HTC bellen en kijken wat ik het beste kan doen, waarschijnlijk ben ik dus mijn telefoon kwijt voor 2 a 3 weken.
Heeft iemand ervaring met direct via HTC te laten repareren, of raden jullie het aan via Vodafone te doen (via de internet-shop gekocht)?
ik heb mijn htc touch diamond vorig jaar drie keer op moeten sturen. elke keer was ik hem een week (7dagen) kwijt. koerier komt hem wel netjes ophalen en afleveren op afgesproken tijdstip.

Alleen ik had 8u 's ochtend gezegd en toen stond die gek al om 07:30 aan de deur :F

maar voor de rest wel OK. via winkel ben je hem miss. minder lang kwijt maar moet je wel de stad/dorp in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 382973

Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 09:40:
Gewoon je telefoon goed instellen, heb je er geen last van. Mijne staat constant aan met internet en is rond 10 voor 8 van de lader gegaan. Nu, twee uur later, heeft hij 4% verbruikt waarvan het grootste deel op ging aan m'n Whatsappje versturen en twee mails checken en uitschrijven voor een mailing list. Als dit zo door gaat dan zal hij over 10 uur 20% hebben verbruikt met idle zijn met af en toe wat gebruik, dat lijkt mij toch vrij netjes.
Hij staat goed ingesteld hoor, ik weet niet wat ik nog meer zou moeten instellen om nog beter met batterij om te gaan. Heb nu in iedere geval vinkje achtergrond gegevens uitgeschakeld.

En internet op achtergrond niet actief laten wezen geeft problemen met gmail en messenger apps, dus dat vinkje moet echt aan blijven.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 382973 op 13-12-2010 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-04 21:38
BabyXL schreef op zondag 12 december 2010 @ 23:40:
[...]

Ja, ik heb een mail gestuurd naar HTC hierover, en kreeg een respons terug met de mededeling dat ik zsm. moet bellen hierover.

Dat ga ik dus morgen ook even doen dus.

De mijn sluit wel goed, maar zit niet echt lekker aan die kant. Toestel zelf is prima in orde, en het duurde ook even voordat ik dit probleem in de gaten had. Welgeteld 2x het klepje er af gehaald, 1x om mijn sim kaart er in te doen, en van de week om te kijken of die wel goed zat ivm. dit probleem.

Verder durf ik er niet veel mee te doen omdat het toch wel een fragiel klepje is.
Ik krijg van HTC nieuwe sim/batterij klepjes opgestuurd, HTC zij dat het 3 weken kon duren
Die van mij zitten wel goed vast maar er zit een spelling van 0.1 a 0.2 mm ofzo iets spelling tussen

Ik moest foto via de mail naar HTC sturen en daarna bellen
Ik krijg gewoon gratis de klepjes opgestuurd en het valt gewoon onder garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-04 10:31
Ik heb gister mijn Desire HD besteld, vandaag verstuurd en als het goed is morgen binnen!
Ik ben benieuwd hoe het speeltje functioneerd. Ik lees overal wel berichten over slechte accuduur.
Ik ga daar wel even mee testen en kijk na een paar dagen wat die van mij volhoud.

Nu ga ik even lezen wat ik gelijk uit moet schakelen, het is een best lang topic om zomaar even te lezen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Klinkt allemaal als een goede afhandeling, ik hoop dat het bij mij ook goed zal uitpakken.
Ik zal eerste de vodafone winkel even bellen om te kijken hoelang het bij hun duurt. Miss kunnen ze me iets aanraden.

Ik heb zelf altijd heel mn internet uit staan, ook wifi en bluetooth staan uit. En nog zou ik dan niet 24 uur halen met matig gebruik. Raar dat er zn verschil kan zitten in dezelfde toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-05 08:43

MM99

That is the way I am!

Volgens mij heb ik één en andere fout gedaan...

Ik wou mijn toestel met htcsense.com synchroniseren. Daarom ging ik naar Instellingen > "Accounts en synchronisatie" > HTC Sense. Daar klikte ik op "HTC Hub synchroniseren". Toe kreeg ik twee beelden voor me dat ik kon downloaden. Volgens mij waren het skins ofzo. Ik klikte op de eerste. Toen heeft die een apk file gedownload en dit geïnstalleerd. Geen idee hoe de apk file heette.

Als ik nu naar Instellingen > HTC Hub ga, en dan op het tweede "tabblad" klik (dat rondje met een pijltje naar beneden), dan krijg ik de volgende melding: "De applicatie HTC hub (proces com.htc.wdm) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw". Na deze melding, sluit de HTC Hub.

Ik heb het gevoel dat het toestel ook stuk meer hapert.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-02 16:07

Roeligan

Feyenoord

Ik sync mijn (4 dagen oude) DHD nu op mijn werk met outlook. Werkt goed. Bij accounts en sync instellingen heb ik staan dat hij ook moet/mag syncen met google. Nu worden op gmail mijn contacts niet bijgewerkt, ook google calendar (die in settings ook aangevinkt staat bij syncen) synct neit.

Iemand een idee?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Roeligan schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:55:
Ik sync mijn (4 dagen oude) DHD nu op mijn werk met outlook. Werkt goed. Bij accounts en sync instellingen heb ik staan dat hij ook moet/mag syncen met google. Nu worden op gmail mijn contacts niet bijgewerkt, ook google calendar (die in settings ook aangevinkt staat bij syncen) synct neit.

Iemand een idee?
Wat bij mij werkte was dat ik auto-sync aanzetten via de widget "energie beheer".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:15
Heb nu die benchmark tool zojuist geinstalleerd en getest, kwam op 1998 punten uit..
volgens mij wel een goede score.. zag pas iemand met 1670 punten ofzo??

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" 1080P 165Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw | iPad Air 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-04 14:02
Mijn Facebook Sync staat aan, maar toch synct hij hem niet als ik bij Friendstream kijk... iemand enige idee ?

En wat gebruiken de meeste mensen voor exchange mail met hotmail/calender ? ... Hoor nogal wat verschillende verhalen, wil 1 hebben die goed intergreerd zodat hij ook mijn calender screen update..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchrevenge
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-05 12:21
maar voor de rest wel OK. via winkel ben je hem miss. minder lang kwijt maar moet je wel de stad/dorp in ;)
Via de winkel ben je hem altijd langer kwijt. Daar moet hij namelijk altijd worden opgehaald door Proassist (als je pech hebt is de volgende keer dat hij langs komt 3/4 dagen later). Van Proassist moet hij dan naar HTC. En hetzelfde verhaal voor de terugweg.
Rechtstreeks naar HTC sturen is veel sneller/makkelijker.

Mijn DHD loopt als een zonnetje. Ik zat bij de allereerste levering, maar na de FOTA's draait hij super. Batterij lijkt met de dag beter te presteren. Het scherm is (zoals verwacht) de grootste stroomvreter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ozhan99 schreef op maandag 13 december 2010 @ 12:25:
[...]

Wat bij mij werkte was dat ik auto-sync aanzetten via de widget "energie beheer".
Die staat aan zie ik net.

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Ozhan99 schreef op maandag 13 december 2010 @ 11:54:
Volgens mij heb ik één en andere fout gedaan...

Ik wou mijn toestel met htcsense.com synchroniseren. Daarom ging ik naar Instellingen > "Accounts en synchronisatie" > HTC Sense. Daar klikte ik op "HTC Hub synchroniseren". Toe kreeg ik twee beelden voor me dat ik kon downloaden. Volgens mij waren het skins ofzo. Ik klikte op de eerste. Toen heeft die een apk file gedownload en dit geïnstalleerd. Geen idee hoe de apk file heette.

Als ik nu naar Instellingen > HTC Hub ga, en dan op het tweede "tabblad" klik (dat rondje met een pijltje naar beneden), dan krijg ik de volgende melding: "De applicatie HTC hub (proces com.htc.wdm) is onverwachts gestopt. Probeer het opnieuw". Na deze melding, sluit de HTC Hub.

Ik heb het gevoel dat het toestel ook stuk meer hapert.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Net helpdesk van HTC gebeld. Ze raadden mij aan om een hard reset uit te voeren. Maar ik heb geen zin om alles daarna weer te herinstalleren <_<... Ik ben dan ook mijn high scores kwijt van Angry Birds!

Iemand een tip voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-05 02:48

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Ozhan99 schreef op maandag 13 december 2010 @ 15:25:
[...]

Net helpdesk van HTC gebeld. Ze raadden mij aan om een hard reset uit te voeren. Maar ik heb geen zin om alles daarna weer te herinstalleren <_<... Ik ben dan ook mijn high scores kwijt van Angry Birds!

Iemand een tip voor me?
Niet klooien aan je toestel als je niet weet waar je mee bezig bent? :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wel al een gewone reboot gedaan? Anders backup en hardreset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

BabyXL schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:05:
[...]

Niet klooien aan je toestel als je niet weet waar je mee bezig bent? :)
Door HTC voorgestelde software installeren is niet echt klooien met je toestel denk ik :)
Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:12:
Wel al een gewone reboot gedaan? Anders backup en hardreset.
Hoe kan ik het beste alles goed back-uppen?

-edit: ja, ik heb meerdere keren gereboot. Zelfs met accu eruit en dan weer herstart.

[ Voor 8% gewijzigd door MM99 op 13-12-2010 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
De applicaties die je wilt houden moet je gewoon op je SD kaart zetten, dan hou je je high score ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santo
Net naar HTC gebeld, morgen komen ze mijn toestel ophalen.
Na een lang gesprek met een persoon die mijn probleem niet kon begrijpen is het me toch gelukt.

Ik zal jullie op de hoogte houden.
Mijn klachten waren dat de batterij het maar 2 uur vol hield en dat het scherm net een afwijking had en scheef in het toestel zit.

Ik ben echt heel benieuwd naar de reparatie en de duur ervan, de persoon aan de telefoon vertelde me dat het 10 werkdagen duurt, maar in de Policy van HTC staat dat het in 5 dagen afgerond moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiniX88
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-04 18:52
Santo schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:43:
Na een lang gesprek met een persoon die mijn probleem niet kon begrijpen is het me toch gelukt.

Mijn klachten waren dat de batterij het maar 2 uur vol hield en dat het scherm net een afwijking had en scheef in het toestel zit.

Ik ben echt heel benieuwd naar de reparatie en de duur ervan, de persoon aan de telefoon vertelde me dat het 10 werkdagen duurt, maar in de Policy van HTC staat dat het in 5 dagen afgerond moet zijn.
Mijn batterij zou het toch echt niet heel veel langer volhouden dan de door jou voorgelegde 2 uur... Ik denk dat deze hooguit 3 uur trekt. Het zal er ook aan liggen hoe licht de ruimte is waar je in zit (backlight staat normaal op auto, hoe helderder hij het scherm moet zetten, hoe eerder je batterij op is).

Dat het scherm scheef zit is inderdaad irritant en daarvoor had ik hem zeker teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Ik heb ineens allemaal vodaphone meuk op mijn phone staan. Het lijkt na de installatie van LauncherProPLus of is dat toeval en heb ik op het zelfde moment een update voor mijn kiezen gekregen van vodaphone? Hoe krijg ik deze rotzooi er af?

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:12
Santo schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:43:

Ik wil je wel mijn ervaringen m.b.t. de reparatie van de gewone Desire vertellen. Wat wil je eerst? Het goede of het slechte nieuws? Het goede nieuws is dat de reparaties elke keer redelijk snel gingen, maximaal twee weken weg geweest. Het slechte nieuws nu? Hij is nu voor de derde keer opgestuurd, met hetzelfde probleem.... Geweldige reparatie dan he! Nu komt nog het mooiste, krijg net een mailtje, ze kunnen me probleem niet reproduceren, me probleem was dat het toestel niet eens aan ging na verschillende accu's getest te hebben... Ben benieuwd hoe dit gaat aflopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233592

Waarom slaat Android als ik een nieuw Google account toevoeg sommige contactpersonen met als naam het telefoonnummer, terwijl hij bij bijna iedereen de naam gewoon vindt en deze instelt? Ook als ik al mailcontact met deze personen heb gehad en daarbij hun naam ook ingesteld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colors
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 28-04 21:38
4of9 schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:06:
Ik heb ineens allemaal vodaphone meuk op mijn phone staan. Het lijkt na de installatie van LauncherProPLus of is dat toeval en heb ik op het zelfde moment een update voor mijn kiezen gekregen van vodaphone? Hoe krijg ik deze rotzooi er af?
Hoe heb je dat gekregen dan ?
Want ik heb hem ook bij vodafone gekocht en ik verwacht echt niet dat ik opeens 360 software erop krijg

[ Voor 19% gewijzigd door Colors op 13-12-2010 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-05 16:33
Weet iemand of en hoe je bepaalde dingen van de HTC Sense website uit kan zetten? Ik wil helemaal niet dat mijn berichten en contacten gesynchroniseerd worden omdat ik daar nu al 2x ellende van heb gehad. Wel wil ik de Phone finder kunnen blijven gebruiken, dus moet ik HTC Sense synchronisatie aan laten staan.

Wat ik dus wel wil:
- De locatie van mijn telefoon zien via de HTC Sense website
- Mijn telefoon op afstand kunnen laten overgaan
- Mijn telefoon op afstand kunnen locken

Wat ik niet wil:
- Synchronisatie van berichten en contacten.

[ Voor 28% gewijzigd door Wekko306 op 13-12-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ok, ik zie nu dat ik vanaf Gmail/contacts en google/calendar wel naar mn DHD sync, maar niet andersom. Dus mijn contacts worden niet naar gmail verzonden en mijn agenda niet naar google calendar. One-way-sync nu dus...

Ook ben ik aan het kijken hoe ik standaard meuk ervanaf kan krijgen. 360 shit die erop staat, GH5 trial, Texas Holdém, en nog een paar trials van games die bij aankoop erop stonden.

Iemand een idee voor bovenstaande problemen?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Probleem twee is hier al meerdere malen genoemd, temproot verkrijgen en dan met Titanium Backup de applicaties verwijderen (sloopt OTA updates) of freezen (behoud OTA updates).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Binnen één dag e-mail terug op mijn uitgevallen letter "C" aan de achterzijde van het toestel:"
Kunt u een foto maken en die samen met uw adres gegevens doorsturen naar mij?
Dan zal ik een email sturen naar het escalatieteam, hun zullen dan bekijken wat de beste oplossing is.
Als hun dan een beslissing hebben gemaakt zullen hun contact met u opnemen
Helaas van de niet lekker lopende eerste zin; de spatie te veel in "adresgegevens" en het tot drie maal toe gebruiken van "hun".

Maar morgen bij daglicht maar eens een foto maken en opsturen. We zien wel wat het antwoord wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wees blij dat ze je helpen en direct escaleren, niet zo zeuren over grammatica he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Tsurany schreef op maandag 13 december 2010 @ 20:06:
Wees blij dat ze je helpen en direct escaleren, niet zo zeuren over grammatica he ;)
Vind het ook wel netjes dat ze zo snel reageren. En van het escaleren helemaal. Aan de ene kant kunnen ze niet anders met een toestel van nog geen twee maanden oud. Maar aan de andere kant zijn klepjes die niet goed aansluiten wellicht wat boeiender dan een sticker die er uit is gevallen.

Tot op heden ben ik best wel content met de service van HTC. Nu zien of dat na de escalatie nog zo is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nouja het is maar hoe je het bekijkt, klepjes die niet goed aansluiten is vervelend ja, maar als je eigen logo gewoon van je toestel af flikkert dan is dat wel schandalig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick7
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-09-2019
Beste tweakers,

Sinds vandaag heb ik mijn DHD en ik had hem helemaal laten leeglopen en daarna aan de stroom gegooid.
Ik had dit gelezen bij de tips, echter zag ik net de quote van HTC en nu weet ik even niet wat ik moet doen.
Moet ik hem gewoon volledig laten opladen of moet ik hem er nu direct uithalen en aan zetten en vervolgens verder opladen?

quote:

Hoe kan ik mijn batterij het beste opladen voor optimaal gebruik?
•De eerste paar keren volledig opladen, en volledig leeg laten gaan voordat je hem opnieuw oplaadt.
•Na deze paar keren gewoon zo vaak mogelijk aan de oplader hangen, dit is goed voor Lithium-ion accu’s.
•Laat na 30 keer opladen de accu helemaal leeglopen. Dit zorgt ervoor dat de accu % status gekalibreerd wordt. Als je dit niet doe

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,
daniel

[ Voor 40% gewijzigd door nick7 op 13-12-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-05-2023
Doe gewoon wat je zelf fijn vindt. De truc van HTC kan op korte termijn een positief effect geven, maar op de lange termijn maakt het allemaal niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijgen we deze vraag nu elke twee pagina's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
Colors schreef op maandag 13 december 2010 @ 17:46:
[...]

Hoe heb je dat gekregen dan ?
Want ik heb hem ook bij vodafone gekocht en ik verwacht echt niet dat ik opeens 360 software erop krijg
Geen idee. Het stond er eerst niet op en nadat ik launcherProPlus had geinstalleerd zag ik ineens allemaal trials en demo's + de 360 meuk.
Goede reden om te gaan rooten denk ik.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Het lijkt haast wel alsof Vodafone diezelfde truc wilt gaan herhalen die ze bij de Desire hadden geflikt. Mensen denken een nieuwe update van Gingerbread te krijgen, maar het blijkt een update naar Vodafone 360 troep te zijn. Vervolgens krijg je het er met geen mogelijkheid meer vanaf, althans niet zonder te rooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-05 16:33
Roeligan schreef op maandag 13 december 2010 @ 19:37:
Ok, ik zie nu dat ik vanaf Gmail/contacts en google/calendar wel naar mn DHD sync, maar niet andersom. Dus mijn contacts worden niet naar gmail verzonden en mijn agenda niet naar google calendar. One-way-sync nu dus...

Ook ben ik aan het kijken hoe ik standaard meuk ervanaf kan krijgen. 360 shit die erop staat, GH5 trial, Texas Holdém, en nog een paar trials van games die bij aankoop erop stonden.

Iemand een idee voor bovenstaande problemen?
Grappig, dat eerste probleem had ik ook zag ik vandaag. De reden dat contacten niet gesynct worden naar google is dat ze niet opgeslagen zijn als google contact. Als je een nieuwe contact aanmaakt kan je google als contact type invoeren (in plaats van SIM of telefoon). Ik heb uiteindelijk de contacten van mijn telefoon in google gekregen door het volgende te doen:
De telefoon via USB aansluiten op de computer waarop de HTC Sync software geïnstalleerd staat. In dat programma het telefoonboek van je telefoon synchroniseren naar de computer. Vervolgens deze contacten opslaan in een adresboek, en dat adresboek via gmail.com toevoegen aan je contacten.
Mijn agenda wordt geloof ik wel standaard beide kanten op gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vjenne-ICT
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 04-05 01:43
Vjenne-ICT schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 11:43:
Ik heb nu 2 weken de HTC Desire HD en ben er helemaal weg van (nooit meer Windows Mobile!), maar zit met het probleem dat mijn telefoon niet helemaal goed is afgewerkt.

Het volgende mankeert er aan de afwerking:

1. Onderaan de cover waar de simkaart en de geheugenkaart onderzit sluit aan een kant niet goed aan bij de metalen behuizing (metalen behuizing steekt nu iets uit.

2. De cover waar de batterij achter zit steekt bij de volume knop iets uit waardoor ik de volume knop niet goed kan bedienen (erg onhandig natuurlijk).

Ik lees in topic dat veel mensen problemen hebben met de covers, maar punt 2 vind ik nergens terug.

Wat kan ik het beste doen, HTC een email sturen? Maar ik ben bang dat ik mijn telefoon dan moet opsturen.

Hebben mensen hier ervaring mee?
Antwoord per email van HTC gehad en men wil graag foto's hebben, dus die heb ik vanavond gemaakt en ga ik morgen opsturen.

Wie heeft ervaring met deze procedure? Krijg je dan een nieuw toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 11:17
ik zat in mn instellingen te klooien en hebtoen eens de synhronisatie van htc hub aangezet. meteen daarna kreeg ik een melding over (wat leek op) en update voor de htc galerij waarbij er een picasa tabblad bij was gekomen. meteen geinstalleerd natuurlijk.
Maar nu kan ik dat tabblad dus nergens vinden. Kent iemand dit tabblad (of de update)?

(en ja ik ken de 3d gallery, die is heel mooi, maar het probleem daarbij vindt ik dat deze de fotos in picasa albums alleen kan laten in volgorde waarin de fotos zijn toegevoegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Vjenne-ICT schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:21:
Het volgende mankeert er aan de afwerking:

1. Onderaan de cover waar de simkaart en de geheugenkaart onderzit sluit aan een kant niet goed aan bij de metalen behuizing (metalen behuizing steekt nu iets uit.

had ik ook.

2. De cover waar de batterij achter zit steekt bij de volume knop iets uit waardoor ik de volume knop niet goed kan bedienen (erg onhandig natuurlijk).
dit klepje zat bij mij goed
en andere problemen(zie mijn eerdere posts)
Ervaringen met retourzendingen naar Vodafone
Ik heb een nieuwe(want DOA) gekregen en dit is allemaal via Vodafone gegaan, duur: 2 weken uit en thuis.
Ik begrijp trouwens niet waarom men HTC inschakelt voor defecten aan een nieuwe telefoon(ik heb dat vaker voorbij zien komen nml.), de enige waar je een issue me hebt is de leverancier nml.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Wekko306 schreef op maandag 13 december 2010 @ 23:19:
[...]

Grappig, dat eerste probleem had ik ook zag ik vandaag. De reden dat contacten niet gesynct worden naar google is dat ze niet opgeslagen zijn als google contact. Als je een nieuwe contact aanmaakt kan je google als contact type invoeren (in plaats van SIM of telefoon). Ik heb uiteindelijk de contacten van mijn telefoon in google gekregen door het volgende te doen:
De telefoon via USB aansluiten op de computer waarop de HTC Sync software geïnstalleerd staat. In dat programma het telefoonboek van je telefoon synchroniseren naar de computer. Vervolgens deze contacten opslaan in een adresboek, en dat adresboek via gmail.com toevoegen aan je contacten.
Mijn agenda wordt geloof ik wel standaard beide kanten op gesynchroniseerd.
Mijn contacts vind ik niet eens zo erg, die staan al in mijn telefoon en in mijn laptop, dus een backup heb ik altijd wel. Agenda is vervelender. Het leek me juist zo makkelijk om een gedeelde agenda te hebben met mijn vrouw zodat we geen afspraken dubbel boeken. Ik ga even verder zoeken.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 00:23
hdpaddy schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:00:
[...]

Ik heb een nieuwe(want DOA) gekregen en dit is allemaal via Vodafone gegaan, duur: 2 weken uit en thuis.
Ik begrijp trouwens niet waarom men HTC inschakelt voor defecten aan een nieuwe telefoon(ik heb dat vaker voorbij zien komen nml.), de enige waar je een issue me hebt is de leverancier nml.
De mijne is ook DOA teruggegaan, precies twee weken geleden afgeleverd bij Vodafone en het laatste dat ik gehoord heb (donderdag na zelf contact opnemen) is dat hij nog niet in het systeem verwerkt was omdat ze door drukte hier een achterstand op hebben. Als hij dus vanmiddag thuis niet op me ligt te wachten ga ik er straks nog maar eens achteraan bellen.

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hdpaddy schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 08:00:
Mwah niet helemaal waar, de leverancier is de enige die verplicht is jou te helpen met garantie. Echter staat het fabrikanten geheel vrij rechtstreeks service aan te bieden, dit doet HTC zelf ook. Dan is het vele malen praktischer om klant-HTC-klant communicatie te hebben dan klant-leverancier-HTC-leverancier-klant. En leveranciers hebben vaak ook nog weer reparatiebedrijven die ze gebruiken die vaker je telefoon slopen dan repareren.
Als een fabrikant zelf service wilt afhandelen zou ik daar altijd aankloppen, wettelijk gezien zijn ze niet verplicht service te regelen maar als ze het doen is het vaak een stuk beter dan bij leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik heb het maar anders opgelost; Google Sync. Die synced tussen outlook en google calendar, irritant is wel dat ik alle afspraken dubbel zag, maar ik heb nu de PC calendar invisible gezet, dus zie alleen google's calendar (met dus ook de afspraken van mijn vrouw naast de mijne).

Soort van opgelost dus.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Mad_Cow schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 07:38:
ik zat in mn instellingen te klooien en hebtoen eens de synhronisatie van htc hub aangezet. meteen daarna kreeg ik een melding over (wat leek op) en update voor de htc galerij waarbij er een picasa tabblad bij was gekomen. meteen geinstalleerd natuurlijk.
Maar nu kan ik dat tabblad dus nergens vinden. Kent iemand dit tabblad (of de update)?

(en ja ik ken de 3d gallery, die is heel mooi, maar het probleem daarbij vindt ik dat deze de fotos in picasa albums alleen kan laten in volgorde waarin de fotos zijn toegevoegd)
Kijk eens aan! Vanaf daar kwam ik dus ook in problemen. Als jij naar Instellingen, HTC Hub gaat. En dan naar de tab blad met een rondje en een pijltje naar beneden gaat, krijg je dan een foutmelding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Santo schreef op maandag 13 december 2010 @ 16:21:
De applicaties die je wilt houden moet je gewoon op je SD kaart zetten, dan hou je je high score ;-)
Heb je toevallig een idee waar deze opgeslagen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Tsurany schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:19:
[...]

Mwah niet helemaal waar, de leverancier is de enige die verplicht is jou te helpen met garantie. Echter staat het fabrikanten geheel vrij rechtstreeks service aan te bieden, dit doet HTC zelf ook. Dan is het vele malen praktischer om klant-HTC-klant communicatie te hebben dan klant-leverancier-HTC-leverancier-klant. En leveranciers hebben vaak ook nog weer reparatiebedrijven die ze gebruiken die vaker je telefoon slopen dan repareren.
Als een fabrikant zelf service wilt afhandelen zou ik daar altijd aankloppen, wettelijk gezien zijn ze niet verplicht service te regelen maar als ze het doen is het vaak een stuk beter dan bij leveranciers.
Klopt, klopt.
Ik heb uiteraard ook HTC gebeld en kreeg te horen dat men zich(in mijn geval dan, Vodafone) de eerste 2 weken beter kon wenden tot de leverancier.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187609

Misschien niet direct DHD gerelateerd, maar wil het toch melden in dit topic. Als ik op mn DHD bluetooth aanzet krijg ik na een aantal minuten de error "process com.android.phone has stopped unexpectedly" en moet ik mijn SIM pincode weer opnieuw invoeren. Erg irritant dit omdat je soms niet doorhebt dat dit gebeurd en je dus ook niet meer bereikbaar bent. En hierdoor kan ik bijvoorbeeld ook niet met m'n auto connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Laatst online: 01-05 12:18

Hoite

Goed verhaal

Anoniem: 187609 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:07:
Misschien niet direct DHD gerelateerd, maar wil het toch melden in dit topic. Als ik op mn DHD bluetooth aanzet krijg ik na een aantal minuten de error "process com.android.phone has stopped unexpectedly" en moet ik mijn SIM pincode weer opnieuw invoeren. Erg irritant dit omdat je soms niet doorhebt dat dit gebeurd en je dus ook niet meer bereikbaar bent. En hierdoor kan ik bijvoorbeeld ook niet met m'n auto connecten.
Dit krijg ik niet, dus lijkt mij een individueel geval,
Probeer eens:
-Je telefoon opnieuw op te starten,
-Check op updates
-Installeer evt updates

Mocht dat niet helpen:
-Bel HTC

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoite schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:11:
[...]

Dit krijg ik niet, dus lijkt mij een individueel geval,
Probeer eens:
-Je telefoon opnieuw op te starten,
-Check op updates
-Installeer evt updates

Mocht dat niet helpen:
-Bel HTC
Inderdaad allemaal gedaan, behalve gebeld naar HTC. Uiteraard even wel even wat dingen gezocht maar niet echt veel problemen van hetzelfde voor de DHD gevonden. Het schijnt wel iets met geheugen te maken hebben. Ik heb de telefoon nog niet zo lang en heb alleen een aantal simpele widgets geinstalleerd. Niet meer dan 10 denk ik en ook nog eens widgets die 99% hier denk ik gebruikt. Ik kijk het nog even aan en ga misschien nog een hard reset proberen, maar dat probeer ik te vermijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
Ozhan99 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 10:27:
[...]

Kijk eens aan! Vanaf daar kwam ik dus ook in problemen. Als jij naar Instellingen, HTC Hub gaat. En dan naar de tab blad met een rondje en een pijltje naar beneden gaat, krijg je dan een foutmelding?
Nee dat heb ik dan weer niet, dan staat er bij "Geen downloads gevonden". Dus jij hebt ook de picasa update gezien? Ik heb ook een mailtje naar htc gestuurd. ns kijken wat ze zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Mad_Cow schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 14:03:
[...]

Nee dat heb ik dan weer niet, dan staat er bij "Geen downloads gevonden". Dus jij hebt ook de picasa update gezien? Ik heb ook een mailtje naar htc gestuurd. ns kijken wat ze zeggen
Ja, ik heb het ook gezien. Maar ik zag er twee. Eerste had geen naam en die had ik gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
Ozhan99 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:03:
[...]

Ja, ik heb het ook gezien. Maar ik zag er twee. Eerste had geen naam en die had ik gedownload.
Weet jij waar ik die updates terug zou kunnen vinden? Toentertijd kreeg ik een melding in de notification bar, maar als ik nu door het htc hub programmatje kijk zou ik niet weten waar ik zulke updates terug kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Mad_Cow schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:14:
[...]

Weet jij waar ik die updates terug zou kunnen vinden? Toentertijd kreeg ik een melding in de notification bar, maar als ik nu door het htc hub programmatje kijk zou ik niet weten waar ik zulke updates terug kan vinden
Instellingen > "Accounts en synchronisatie" > HTC Sense. Daar klikte ik op "HTC Hub synchroniseren".

Op dit moment krijg ik niets meer te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Ik kreeg net ook een update van HTC Hub, ik heb LinkedIn for HTC Sense gedownload en geinstalleerd, nu wilde ik ook nog graag Picasa downloaden, maar die kan ik ook nergens meer vinden en in HTC Hub krijg ik een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ik kan geen extra google calendat toevoegen?!?

Ik ga via Agenda > menu > meer > Agenda's > menu > Agenda's toevoegen en kan daar niets toevoegen, iemand een idee waar ik dit wel kan doen?

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Ik geloof dat ik die picasa update heb gedownload. Jammergenoeg heb ik geen idee hoe ik er nu gebruik van kan maken :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 11:43
Razer schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:48:
Ik kreeg net ook een update van HTC Hub, ik heb LinkedIn for HTC Sense gedownload en geinstalleerd, nu wilde ik ook nog graag Picasa downloaden, maar die kan ik ook nergens meer vinden en in HTC Hub krijg ik een foutmelding.
LinkedIN krijg ik wel gedownload, is ook te zien in de HTC Hub, niet in widget overzicht. Zodra ik in HTC Hub LinkedIN aanklik krijg ik een foutmelding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
AgoNitE schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 17:45:
[...]

LinkedIN krijg ik wel gedownload, is ook te zien in de HTC Hub, niet in widget overzicht. Zodra ik in HTC Hub LinkedIN aanklik krijg ik een foutmelding..
Je moet naar Accounts en Synchronisatie gaan onder instellingen, daarna Account toevoegen, en dan LinkedIn for HTC Sense kiezen, hierna zullen je contacten gekoppeld te worden en zal LinkedIn ook automatisch onder FriendStream te zien zijn.

Waar zie jij LinkedIn dan in HTC Hub? Ik alleen bij Downloads, maar Picassa kan ik nergens anders meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed-oorklep
  • Laatst online: 00:23

[...]
De mijne is ook DOA teruggegaan, precies twee weken geleden afgeleverd bij Vodafone en het laatste dat ik gehoord heb (donderdag na zelf contact opnemen) is dat hij nog niet in het systeem verwerkt was omdat ze door drukte hier een achterstand op hebben. Als hij dus vanmiddag thuis niet op me ligt te wachten ga ik er straks nog maar eens achteraan bellen.
Zojuist gebeld en bij de klantenservice zeiden ze dat ze m nu gingen zoeken omdat hij in het ene systeem wel ingevoerd was als terug gekomen en in het andere niet 8)7
Morgen weer terugbellen om hierover te informeren en als hij echt kwijt zou zijn bijn tnt melden en dan zouden ze me een nieuwe sturen |:(

flickr iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187609 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 13:07:
EDIT, net wat andere testjes gedaan. Alleen BT aan werkt wel. Pairen en connecten met een andere telfoon lukt. Alleen zodra ik in de auto stap en hij connect doet hij het voor ongeveer een minuut en daarna krijg ik een error melding en moet ik m'n pincode opnieuw invoeren. Dan kom ik gewoon weer op m'n homescreen en staat BT aan. Apart! Na dit maakt hij af en toe wel automatisch verbinding en af en toe niet.
Nog vreemder is dat de BT connectie wel aan blijft als ik met iemand aan het bellen ben in de auto. Na het ophangen blijft de BT connectie nog even aan en daarna krijg ik weer dezelfde melding en moet ik opnieuw m'n pin invoeren. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
Hmm LinkedIn zie ik nu ook. En kon vinden via accounts & synchronisatie. Alleen volgens mij is er nu een algemene storing op linkedin waardoor ik nu niet kan inloggen (ook via de pc lukt t niet)

Maar die picasa plugin is nog steeds een mysterie. Nu staat ie wel weer in downloads bij de htc hub. Ik kan m downloaden, installeren. Maar dan is er niks gebeurt. Ik zie m nergens verschijnen en ook in de htc hub geeft ie niet aan dat ie geinstalleerd is (in tegenstelling tot linkedin)

o ja, en als ik in de htc hub op een van de 2 plugins klik krijg ik de melding "applicatie niet gevonden"

[ Voor 10% gewijzigd door Mad_Cow op 14-12-2010 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Mad_Cow schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:01:
Hmm LinkedIn zie ik nu ook. En kon vinden via accounts & synchronisatie. Alleen volgens mij is er nu een algemene storing op linkedin waardoor ik nu niet kan inloggen (ook via de pc lukt t niet)

Maar die picasa plugin is nog steeds een mysterie. Nu staat ie wel weer in downloads bij de htc hub. Ik kan m downloaden, installeren. Maar dan is er niks gebeurt. Ik zie m nergens verschijnen en ook in de htc hub geeft ie niet aan dat ie geinstalleerd is (in tegenstelling tot linkedin)

o ja, en als ik in de htc hub op een van de 2 plugins klik krijg ik de melding "applicatie niet gevonden"
Inderdaad storing, werkt hier opeens ook niet meer...
Waar zie je de Picasa plugin staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-05 11:43
Razer schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 18:01:
[...]

Je moet naar Accounts en Synchronisatie gaan onder instellingen, daarna Account toevoegen, en dan LinkedIn for HTC Sense kiezen, hierna zullen je contacten gekoppeld te worden en zal LinkedIn ook automatisch onder FriendStream te zien zijn.

Waar zie jij LinkedIn dan in HTC Hub? Ik alleen bij Downloads, maar Picassa kan ik nergens anders meer vinden.
Ik kreeg een melding in de status bar, dat er 2 items klaar stonden ter download. LinkedIN en Picasa...
Zal jou manier eens proberen! Bedankt ;)

LinkedIN down inderdaad, probeer later wel ;)

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 14-12-2010 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
Razer schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:05:
[...]

Inderdaad storing, werkt hier opeens ook niet meer...
Waar zie je de Picasa plugin staan?
gewoon in de htc hub naast (of eigenlijk schuin rechts achter) de linkedin plugin. vreemd dat jij m niet ziet.

maar volgens mij staan deze 2 plugins er dus pas sinds vandaag. (wellicht werkte de quality control bij HTC nog niet helemaal goed of zo?)

[ Voor 23% gewijzigd door Mad_Cow op 14-12-2010 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Niet online
heeft iemand ervaring met het koppelen van de desire HD aan een bluetooth MMI systeem van Audi? hij leest bij mij alleen het adresboek van google en facebook uit.... maar dus niet van de SIM of de telefoon. en dan geeft hij ook nog eens bijna alle namen verkeerd weer, en zitten er zomaar emailadressen tussen in de telefoonlijst. beetje wazig.

krijg het echt niet voor elkaar, heb geprobeerd de contactlijsten uit te schakelen zodat ik alleen maar de telefoon contacts heb maar dit helpt ook niet. kan je nog ergens het handsfree profiel wijzigen oid?? ik ben echt ten einde raad inmiddels! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Ok, ik heb het grootste gedeelte van mijn probleem opgelost.

Moest gewoon een google account toevoegen en die kan je dan kiezen bij agenda's (duh... :+ ). Bij mijn vrouw (Galaxy S) zie ik mijn agenda in een andere kleur, in de mijne komen die van de andere account in dezelfde kleur te staan als de mijne, wat nogal verwarrend werkt. iemand daar een idee over (is btw HTC calender widget die standaard erop staat.)

Ook ben ik benieuwd waar ik de 24 uurs klok kan instellen (in deze widget, in android staat de 24 uurs notatie al aan), de AM-PM notatie is nogal irritant.

[ Voor 5% gewijzigd door Roeligan op 14-12-2010 22:03 ]

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet je de kleuren aanpassen in je Google Account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:28
Ik heb eindelijk m'n trial van de Premium Navigation kunnen activeren (Locations/Car Panel) :).

Probleem:
Eens ik verbonden was met een satelliet kreeg ik 3 keuzes: 'buy', 'voucher' of 'sync license', terwijl ik de eerste dag de premium navigation trial van 30 dagen had geactiveerd. Geen enkele van bovenstaande acties haalde iets uit.

Hier het officiële advies van HTC:
Bedankt voor uw antwoord. Kunt u bevesitgen dat u een keer na het downloaden van de kaart in locaties u de opties mijn lokatie op de map weeregeven heeft geopend. U zult dan naar het gedownloaden land moeten gaan en hierbij even een keer inzoemen en volledig uitzoemen. Het is belangrijk dat u dit doet terwijl u bent verbonden met wifi (alleen de eerste keer). Als u dit niet heeft gedaan, kunt u dan de map opnieuw downloaden en het dan nogmaals proberen. bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Oplossing:
'Show on map' via de Locations app had ik dus al lang gedaan. Heb dit nu nogmaals geprobeerd terwijl ik op WIFI zat, helaas geen oplossing. Vervolgens dus de map België verwijderd (was voorgeïnstalleerd op m'n DHD) en opnieuw 'Show on map' via de Locations app geselecteerd. Nu kwam er plots op '30 day trial activated'. De kaart van België opnieuw gedownload en nu kan ik perfect navigeren via de Car Panel app. Er staat nu boven de kaarten die ik gedownload heb 'Navigation, Worldwide, Expires 1/13/2011'.

Mijn bevindingen met de Car Panel:

- Zo goed als instant GPS lock (na enkele seconden, nog in mijn garage), met WIFI en data verbinding uitgeschakeld
- Geluid is voldoende luid voor mij, Vlaamse stem duidelijk en goed verstaanbaar (veel beter dan Google Maps)
- Navigatie is niet even nauwkeurig en aangenaam als Google Maps met satelliet weergave, bij korte bochten en ronde punten heeft hij de neiging wat achter te lopen, dit gaat beter met GM imo

Ik ga het nog een maand verder testen en dan mogelijks kopen, 40€ voor lifetime West-Europa valt best mee. Tenzij de nieuwe versie van Google Maps (met offline navigatie via caching) lekker blijkt te werken (zou één dezer dagen moeten uitkomen).

[ Voor 7% gewijzigd door Largamelion op 15-12-2010 13:17 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99

MM99

That is the way I am!

Mad_Cow schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 20:08:
[...]

gewoon in de htc hub naast (of eigenlijk schuin rechts achter) de linkedin plugin. vreemd dat jij m niet ziet.

maar volgens mij staan deze 2 plugins er dus pas sinds vandaag. (wellicht werkte de quality control bij HTC nog niet helemaal goed of zo?)
Ik had het sinds afgelopen maandag. Maar volgens mij is er iets niet goed gegaan toen, want ik kom niet meer in de download tabblad van HTC Hub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:51
Merkte vandaag dat het ringetje om de lens los zit. Da's balen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Laatst online: 04-07-2021
Krijg als het goed is vandaag mijn desire HD binnen:)

Is het het beste als je de telefoon meteen oplaadt nog voordat je hem aanzet? Of eerst helemaal leeg laten lopen?
Of maakt het helemaal niks uit:p Ik wil gelijk goed beginnen met de accu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LEES HET TOPIC EENS DOOR!!!! Hoe vaak is dat al wel niet hier genoemd, luilak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 20:26

BioHazard

*\o/*

Arunia schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:32:
Merkte vandaag dat het ringetje om de lens los zit. Da's balen.
Kan het bij mij ook ietwat draaien, maar echt los zit het bij mij niet. Vind het in ieder geval niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:51
BioHazard schreef op woensdag 15 december 2010 @ 10:01:
[...]

Kan het bij mij ook ietwat draaien, maar echt los zit het bij mij niet. Vind het in ieder geval niet storend.
Vind het op zich niet heel erg storend, maar het was niet zo.
Daarbij maak ik me wel druk om vocht in het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guitar-hero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-11-2020
Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 09:57:
LEES HET TOPIC EENS DOOR!!!! Hoe vaak is dat al wel niet hier genoemd, luilak.
Ja lees gewoon ff 76 pagina's door.. logisch toch...Of misschien moet er wat meer moeite genomen worden om de topic start informatiever te maken ?

Batterij eerst helemaal leeg, tot telefoon uitvalt en dan weer helemaal opladen.
Maar volgens mij maakt het allemaal geen bal uit. Ik heb het in ieder geval niet gedaan, ben gelijk begonnen met het gebruiken van mijn toestel. zo af en toe is opladen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Laatst online: 04-07-2021
Ik vond 76 pagina's ook een beetje veel...
Op de voorpagina staat wel een tekst over de accu, maar dat gaat niet over de 1e keer.

Oke, eerst maar is binnen krijgen en dan zie ik wel wat ik doe:) bedankt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

EiSpeed schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:09:
Ik vond 76 pagina's ook een beetje veel...
Op de voorpagina staat wel een tekst over de accu, maar dat gaat niet over de 1e keer.

Oke, eerst maar is binnen krijgen en dan zie ik wel wat ik doe:) bedankt..
Maar daar is de zoekfunctie dan ook voor. (alhoewel ik me ook nog wel eens schuldig maak aan open deuren intrappen :x)
Tsurany schreef op woensdag 15 december 2010 @ 07:24:
Moet je de kleuren aanpassen in je Google Account.
Thx. Dat werkt beter :)

Welke versie van TB heb jij om de apps te freezen? Ik draai 3.6.2 en krijg geen apps te zien om te freezen?!? Zo maar even kijken op de wiki van TB.

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:34
Als GoT deelnemer kan je er eigenlijk wel vanuit gaan dat ik een groot topic als deze dat vragen als; Hoe een toestel voor het eerst op te starten, hoe haal ik het beste uit mijn baterij e.d. al één of meerder keren hier voor bij zijn gekomen. Maak voor dit soort vragen dan ook gewoon gebruik van het zoeken van GoT!

Mocht iemand zich geroepen voelen om een Deel 3 in deze topic reeks aan te maken laat het me weten! Als MOD's zien we dan wel graag dat dergelijke vragen m.b.t. accu gebruik e.d. in de TS staan verwerkt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roeligan schreef op woensdag 15 december 2010 @ 11:27:
Maar daar is de zoekfunctie dan ook voor. (alhoewel ik me ook nog wel eens schuldig maak aan open deuren intrappen :x)
Indeed, als ik op batterij of accu zoek dan vind ik zoveel. Ik heb zelf ook al een aantal posts erover gemaakt, blijf niet alles willen herhalen. En als jij 76 pagina's teveel vind kan je rechtsboven naar MY TNET gaan, dan voorkeuren en dan forum. Daar kan je het aantal reacties per pagina instellen. Zet die op 100 en je hebt opeens veel minder pagina's om door te lezen, succes d:)b
Welke versie van TB heb jij om de apps te freezen? Ik draai 3.6.2 en krijg geen apps te zien om te freezen?!? Zo maar even kijken op de wiki van TB.
3.2.9.2 draai ik. TB moet wel superuser zijn dus je moet een (temp)root hebben (VISIONary) en je moet op de knop Problems? gedrukt hebben voor de BusyBox. Oh en je moet de donateversion hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clasimodo
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-08-2023
Druk op de knop problems? en daarna zou het moeten werken.

Ik heb nooit haast. dat is zo zonde van mijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan

Roeligan

Feyenoord

Probleem al getackeled. Visionary deed het neit meer goed. Visionary, superuser en TB pro verwijderd, toen visionary en TB pro weer geinstalleerd en voila (die BusyBox update had ik al gedaan).

Alles werkte nu, apps gefreezed en ik = happy. iig thx voor de suggesties. :)

RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenshu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
We gaan verder in deze topic: HTC Desire HD - Deel 3

[ Voor 29% gewijzigd door Tenshu op 15-12-2010 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melkislekker
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-05 16:48
Ben ik trouwens de enige die geen handleiding heeft gekregen van HTC/Vodafone?

Digitaal lezen trek ik niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnieminnie
Nee, ik heb ook geen handleiding gekregen. Er staat er wel 1 op je sd-kaart, maar dat had je dus al door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01:34
Deze gaat dicht, hier HTC Desire HD - Deel 3 verder.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Verkrijgbaarheid, levertijden, winkels en al het andere dat niet met de techniek van de telefoon zelf te maken heeft mag in het HTC Desire HD levertijden- en abbonemententopic.

Berichten met als inhoud informatie of discussie betreffende accessiores voor de HTC Desire HD mogen hier: HTC Desire HD accessoirestopic.

Vragen over Android software mogen in het Android Market en applicatietopic (deel 9).

Overige offtopic berichten zullen zonder verder bericht worden verwijderd!