Ervaringen met retourzendingen naar Vodafone

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-01-2024

hdpaddy

Born to Ride

Topicstarter
Omdat deze vraag niet thuis hoort in het grote HTC Desire HD levertijden en abbonemententopic maak ik er maar zelf 1tje, als dat ok is tenminste.

=============================================================================

Nou ik heb de gok genomen en mijn gloednieuwe DHD retour gestuurd wegens teveel aan defecten. En nu wil ik natuurlijk weten, wie heeft er ervaring met het retour sturen van defecte telefoons bij Vodafone?

via google vind ik alleen maar slechte(niet recente) ervaringen en heb goeie hoop dat ik hier goede ervaringen hoor :)

Dat ik nog wat langer op mijn DHD moet wachten begrijp ik, ik zoek meer ervaringen in het algemeen en afhandeling, dus retouren naar REVO in Den Bosch.

Just frame, wheels and engine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeanLeGrand
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-07-2024
Nou, er is in het Desire HD topic (dus niet de levertijden en abbo topic) sprake van meerdere personen die soms zelfs meerdere exemplaren hebben teruggestuurd. Daar kan je je vraag rustig opnieuw stellen, lijkt me.

Denon AVR-X3600H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Topicstarter
Die posts heb ik ook gezien, maar dit lijkt mij meer een "Telecomproviders" vraagje.
Daarbij, gezien het feit dat er meer negatieve ervaringen op het net komen dan positieve en mijn nieuwe informatie in deze, kan ik er rustig vanuit gaan dat het goed komt.

Gisteren dus een reactie gehad op mijn mail,
==================================================
Geachte hdpaddy,

Wij gaan de retour verwerken en intern een verkoopfactuur aanvragen.
Zodra deze er is zullen wij u het nieuwe toestel uitsturen.
U kunt volgende week uw andere toestel verwachten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
==================================================

Ik moet eerlijk zijn en bekennen dat ik tot nu toe zeer netjes ben behandeld door Vodafone, van aanvraag tot levering en nu bovenstaande weer _/-\o_

Dat neemt niet weg dat ik het spijtig vindt voor diegenen die al heel lang wachten op dit fantastische toestel.

• ed-oorklep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:31
Nog updates hierover? De mijne kwam gister aan met het reboot probleem (ligt niet aan de sim kaart zonder kaart doet ie dat ook).
Ben benieuwd hoelang het bij duurt/geduurt heeft. Anders stuur ik m terug om te annuleren en kijk ik of ik m ergens anders in een winkel kan krijgen.

flickr iRacing Profiel

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dit topic past (idd ;)) beter in Shopping Forum, ik verplaats het voor je.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Topicstarter
Update-je van mijn kant,

Nou de 18de heb ik dus een mail gehad met een bevestiging van mijn retourzending en dat zij deze gaan verwerken. Ook stond erin dat ze intern een verkoopfactuur gaan aanvragen, zodra deze er is zou men een nwe DHD retourzenden, welke ik(ik citeer:) volgende week zou kunnen verwachten.
Afijn, afgelopen donderdag gebeld, toen kon men niets zien ivm een storing. Vrijdag kreeg ik te horen dat het zaakje verwerkt was en dat ik volgende week mijn toestel kreeg.
Het is natuurlijk ontzettend druk, dus dat het een weekje later komt vergeef ik ze wel.

Wordt vervolgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdpaddy

hdpaddy

Born to Ride

Topicstarter
Update,

Net zoals vorige week toch maar weer eens gebeld, ditmaal op donderdag de 2de.
Kreeg eigenlijk hetzelfde te horen, model is schaars, Revo weet van mijn retour en ik kan niet anders doen dan afwachten, wel kreeg ik te horen dat men een voorraad binnen zou krijgen, maar wist niet wanneer ik het nieuwe toestel kon verwachten. Wel moest ik as dinsdag terugbellen indien ik nog niets had gehad.
Bovenstaande kreeg ik op verzoek ook via mail te horen/lezen(wil wel bewijs hebben natuurlijk).

Tot mijn verbazing belde mijn vrouw vanochtend dat de koerier was langs geweest met een pakketje.
W00t, ik blij natuurlijk, Dankjewel <+:)
Op de valreep mijn vrouwtje meegedeeld dat zij dit weekend weinig aandacht van mij krijgt :9 (halen we nog wel een keer in :Y )

Al met al ben ik door Vodafone goed op de hoogte gehouden, men heeft geen onzin verkocht of valse beloftes gedaan. Het DOA geval is netjes ingenomen en ik heb een nieuwe DHD gekregen(binnen 2 weken uit en thuis!, vind ik eigenlijk wel netjes gezien de schaarste), die (tot nu toe, ik ben net thuis)geen gebreken vertoond, dus een pluim voor Vodafone d:)b

Pagina: 1