Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 20:51
Ik ben op het moment aan het proberen om mijn Legend te rooten, alleen het zit niet echt mee.

Dus ik volg precies de stappen zoals beschreven in het OP, ik doe :
cd c:\AndroidSDK\tools\
crackin.bat

Deze regel komt daaruit ( c---rw---- 1 1001 2002 90, 0 Jul 19 16:19 /dev/mtd/mtd0 )
Dus ik heb hem hersteld naar fabriek instellingen, maar toen kreeg ik die nog steeds.
Daarna heb ik die temproot file gedownload en geinstalleerd, en in VISIONary op temproot gedrukt : dan zie je hem een aantal keer laden en dan gaat hij weer terug naar VISIONary app ( is dat goed? )
*Hierna heb ik een superuser app erbij*
Er van uitgaande dat hij nu getemproot is probeer ik deze stap :

-Als je temp root hebt typ dan het volgende in cmd: cd\ (tot je C:\ hebt) -> cd AndroidSDK/tools/ -> adb shell -> su > /data/local/flash_image misc /data/local/misc1-2.img

Maar bij de laatste ( /data/local/flash_image misc /data/local/misc1-2.img ) krijg ik ''error writing misc : Permission denied''

Naja ik heb al wat gegoogled maar ik heb nog geen oplossing kunnen vinden , misschien weten jullie het ? :)

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebont
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-03 22:02
Spekker schreef op zondag 13 maart 2011 @ 20:56:

-Als je temp root hebt typ dan het volgende in cmd: cd\ (tot je C:\ hebt) -> cd AndroidSDK/tools/ -> adb shell -> su > /data/local/flash_image misc /data/local/misc1-2.img

Maar bij de laatste ( /data/local/flash_image misc /data/local/misc1-2.img ) krijg ik ''error writing misc : Permission denied''
Probeer eens het volgende. Pak de draad op bij adb shell
- adb shell
- Tik in " su" <<enter>>. (Waarschijnlijk krijg je permission denied.)
- Start Visionary+ op je telefoon en creeer nu een temp root. Je krijg nu een melding dat adb (je krijgt nu de melding dat jouw adb sessie root access wil). Klik ok.
- Als je nu nog een keer het commando su ingeeft moet je geen permission denied rechten krijgen en kun je verder waar je gebleven was.

Kortom: zolang "su" een "permission denied" error geeft zal het script niet werken.

Hopelijk heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 20:51
Heel erg bedankt, ik kan nu weer verder _/-\o_

[ Voor 57% gewijzigd door Spekker op 13-03-2011 21:28 ]

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Clean
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-08 20:09
Van het weekend met een avondje me legend geroot en Cyanogenmod geinstalleerd.

Dagje later was er van de nightly al weer een update uit.

Mijn vraag hier bij is eigenlijk simpel:

Wat is het beste traject om naar een nieuwe nightly te updaten? (dus van nightly -> nieuwe nightly)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Gewoon via rom manager de update notification installeren zonder whipe, cyanogenmod op cyanogen mod gaat heel goed in elkaar over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
Cobesz schreef op maandag 14 maart 2011 @ 22:33:
Gewoon via rom manager de update notification installeren zonder whipe, cyanogenmod op cyanogen mod gaat heel goed in elkaar over :)
Dit werkt alleen als je de betaalde versie van rom-manager hebt toch?

Ik heb bij de vorige update gewoon de zip op m'n sd-card gezet en via rom-manager geinstalleerd (dit kan in ieder geval in de gratis versie van rom-manager)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4dch1x
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06-03 11:40
morgen zal ik even de nieuwe nightly flashen
laat wel even horen of het wat is ;)

Groetjes B4dch1x _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Who the f&#k is General Failure and why is he reading my harddisk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Yeah, maar een beetje tweaker heeft de premium versie van ROM Manager gewoon. Is je centjes meer dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4dch1x
Hai Mensen,
heb nu nightly versie 21 draaien ;)
draait super nog geen bugs ondekt ;)

Groetjes,
B4dch1x _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn00
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 16:11
Ik heb vandaag uren zitten prutsen om root te krijgen, maar dat wil niet echt lukken. Telefoon heeft android 2.1 update 1. Mijn gedachte was dat het dan niet nodig zou zijn om te downgraden, omdat ik al op 2.1 zit.

Ik heb de stappen uit de TopicStart gevolgd die nodig zouden zijn om Root te krijgen, maar ik heb niet het idee dat het werkt. Ik heb eerst een Goldcard gemaakt, dat ging zonder problemen. Hierna heb ik mijn toestel uitgeschakkeld en met - volume & Power geboot, waarna ik in een scherm kwam. Hier moest ik lang wachten voordat ik iets kon selecteren, omdat het toestel dingen zei als "can't find image" toen dat eenmaal klaar was ben ik verder gegaan met de instructies, maar bij het 2e windows script kom ik niet verder omdat het toestel in de roode uitroepteken blijft staan.

Waar zou het fout kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
wss is stap 1 niet goed gegaan, laat even weten wat er staat als je dat uitvoert, dan kunnen we je verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 07:51
Sluit me ook maar in het topic aan, heb inmiddels ook een legend en draai de nightly build van CM7. Tot nu toe draait alles prima. Heb redelijk veel ervaring met android toestellen en het rooten ervan mogelijk kan ik daarbij nog anderen helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
Cobesz schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:31:
Yeah, maar een beetje tweaker heeft de premium versie van ROM Manager gewoon. Is je centjes meer dan waard!
een echte tweaker heeft toch geen applicatie nodig om een rom te vervangen/updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01-2023
hellup...
Alles werkte bij me alleen bleek ik de nieuwe ROM niet juist op mijn SD kaart gezet te hebben,
poging 2 ging ook niet goed (volgens mij moet ik gewoon de zip op de SD zetten).

en nu poging 3... en wat denk je, ik krijg de melding: SD-kaart is verwijderd SD-kaart verwijderd. Plaats een nieuwe...
De SD kaart zit er zeker weten goed in, deze melding kwam ineens. Ik heb ook andere SD's geprobeerd zonder enig resultaat, ik blijf de melding krijgen... Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
jorisvo schreef op donderdag 17 maart 2011 @ 19:18:
hellup...
Alles werkte bij me alleen bleek ik de nieuwe ROM niet juist op mijn SD kaart gezet te hebben,
poging 2 ging ook niet goed (volgens mij moet ik gewoon de zip op de SD zetten).

en nu poging 3... en wat denk je, ik krijg de melding: SD-kaart is verwijderd SD-kaart verwijderd. Plaats een nieuwe...
De SD kaart zit er zeker weten goed in, deze melding kwam ineens. Ik heb ook andere SD's geprobeerd zonder enig resultaat, ik blijf de melding krijgen... Wat te doen?
ok het is me gelukt mbv: http://android.modaco.com...-rickrolled-b0rked-fixed/
wat je moet doen, voor alle nederlanders die dit probleem hebben (er vanuitgaande dat je de openingspost gevolgd hebt)
1. telefoon opstarten met volume omlaag en aan/uitknop
2. fastbood
3. op je PC de command opstarten, cd c:\AndroidSDK\tools\
4. type nu exact fastboot oem enableqxdm 0
5. bij mij gaf hij nu 'succesfull' aan, geen idee hoe maar het werkte en hij herkent mijn SD weer!

je bent er nu nog niet aangezien mijn pc mijn telefoon SD nog niet herkent. Hierna volg je de stappen op bovengenoemde website. Het enige probleem is dat op dit moment mijn pc de sd kaart nogsteeds niet herkent.. ik probeer het even via een telefoon van iemand anders op de SD kaart te zetten, want vanaf de telefoon kan ik het vervolgens wel openen (Y)

[ Voor 35% gewijzigd door jorisvo op 17-03-2011 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Aangezien mijn contactpersoon er vanaf zag van de kwestie met de HD2, ben ik me toch maar weer eens op de Legend gaan storten.

Nu net Data2ext geinstalleerd en dat is gelukt! Ik heb nu 473mb aan "intern" geheugen.

Met dank aan Perslucht en XDA ;)

Ik ga nu eens kijken of ik er wat meer geheugen in kan slingeren via CWM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Is er trouwens al iets bekend over de Honeycomb music player (3.0) voor de Legend? Ik kreeg em niet aan de praat namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Cobesz schreef op vrijdag 18 maart 2011 @ 15:12:
Is er trouwens al iets bekend over de Honeycomb music player (3.0) voor de Legend? Ik kreeg em niet aan de praat namelijk
Net even geprobeerd. Het installeren lukt, maar daarna krijg ik alleen maar de melding 'de toepassing Music is onverwachts gestopt'. Ook nog niet echt succesvol dus. Maar ik gebruik het verder ook nooit, dus voor mij is het niet heel belangrijk.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
MENSEN HELP
ik kom er niet uit...
mijn telefoon herkent mijn SD kaart, mijn computer niet!
mijn computer herkent de hele telefoon niet lijkt het en wat ik ook doe, ik kom er niet uit

heeft iemand hier de oplossing voor?
dit schijnt te werken met adb shell binnen CMD, maar wat ik ook doe ik krijg de melding error:device not found
nu lees ik hierover veel via google, maar echt een oplossing heb ik niet. Help, iemand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
@jorisvo

blijf rustig eerst even ademhalen.

Volgende stappen gecontroleerd?

Staat usb-foutopsporing aan? menu --> instellingen --> Toepassingen --> Ontwikkeling --> Usb-foutopsporing
Zo nee zet deze aan en probeer het opnieuw.

Staat hij wel aan start dan op je computer de systeemeigenschappen en dan apparaatbeheer.
staat hier ergens adb device? zoja verwijderd deze en zoek naar nieuwe hardware.

nog steeds geen connectie?

probeer eens ADB kill-server en daarna opnieuw adb shell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Jorisvo, als ik het goed begrijp herkent je telefoon de SD kaart, maar je computer herkent hem niet?

Probeer hem eens in je telefoon te formateren? Dan gooi je alle zooi eraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
@jorisvo:

Probeer deze guide even te volgen. Probleem klinkt bekend en volgens mij heb ik dit gebruikt om het op te lossen.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
Azaruc,

die site had ik inderdaad ook. Het eerste gedeelte gaat goed: "Also, SD card functionality has to work. For this, do 'fastboot oem enableqxdm 0' in fastboot mode."

stap 1: fastboot oem boot, daarbij krijg ik de volgende log:
Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/14nflmv.jpg
mijn CID is dus HTC__E11

stap 2: ik download het bestand en bewerk het met een hex editor. Mijn CID is HTC__E11. Dit bewerkte bestand sla ik vervolgens op als mtd0.img

stap 3: ik download het bestand. Moet dat flash_image uitgevoerd worden op mijn pc of op mijn telefoon..? Ik ga er vanuit op mijn telefoon, al lijkt het dat het op de PC moet want pas daarna moet het op de SD kaart gezet worden. ik snap deze stap niet helemaal:

Move this to /data/ , and flash the modified image using:

"/data/flash_image misc /data/mtd0.img"

Op de pc lukt het me in elk geval niet dus ik ga verder op mijn telefoon. Ik zet het bestand van stap 2 en 3 op mijn SD kaart onder een map genaamd 'data' (via een microSD adapter, de pc herkent hem nog niet).

Ik open ConnectBot. hierin typ ik eerst su > enter. Nu staat er een # vooraan.
vervolgens typ ik cat /sdcard/data/flash_image (eindelijk dit doet nu ook weer iets, ik krijg een hele hoop tekens in beeld, de telefoon maakt wat vreemde geluidjes en ik kom uiteindelijk lang stil te staan bij een melding met veel leestekens en vervolgens: screenscreenscreenscreen

ik besluit maar op enter te drukken. Wanneer ik dat doet komt er nog heel vaak screenscreen etc te staan en op het einde :not found. Had ik hier misschien gewoon meteen achteraan moeten typen wat ik hierna ga doen?
nu ben ik weer terug bij alleen een # vooraan.
ik vul dit in: cat /sdcard/data/mtd0.img
ook hier weer heel veel tekentjes met op het einde een #

sorry dat het een beetje een lang gedetailleerd verhaal is maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
mijn pc herkent namelijk nogsteeds de telefoon niet op dit moment. Ik hoor wel het geluidje dat er iets wordt aangesloten op de pc maar ik krijg een melding dat het apparaat niet herkent wordt. Ergens gaat iets fout maar wat...

inmiddels heb ik ook deze omschrijving gevonden maar het blijft me niet lukken (post van Pina) [HTC Desire] Rooten & Custom ROM's

[ Voor 9% gewijzigd door jorisvo op 19-03-2011 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
In ieder geval goed nieuws; het probleem dat je hebt kan inderdaad worden opgelost door de genoemde thread te volgen.

In je screenshot is namelijk het volgende te zien:
code:
1
2
board_legend.disable_uart3=1
board_legend.usb_h2w_sw=1

Deze beide waardes moeten op 0 worden gezet en dat zijn de stappen uit de modaco thread.

het commando 'cat /sdcard/flash_image > /data/flash_image' (alles in 1 keer dus) gebruik je om het bestand flash_image van je sdcard te kopieren naar de data partitie van je telefoon.
Hetzelfde geldt voor 'cat /sdcard/mtd0.img > /data/mtd0.img'

Wat je nu kunt doen is het volgende, namelijk de volgende commando's na elkaar uitvoeren (met su rechten):
cat /sdcard/data/flash_image > /data/flash_image <ENTER>
cat /sdcard/data/mtd0.img > /data/mtd0.img <ENTER>

(Let op: ik heb de commando's iets gewijzigd omdat je de bestanden in de /data map op je sd-kaart hebt staan.)

Als deze 2 commando's zijn gelukt voer je het volgende commando uit, dat de nieuwe image flasht.
/data/flash_image misc /data/mtd0.img <ENTER>

Als dit laatste niet lijkt te lukken; gewoon nog een paar keer proberen (het lukte bij mij in 1 keer).

Dan zou alles weer goed moeten werken.

[ Voor 34% gewijzigd door Azaruc op 19-03-2011 13:35 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
hurrm... dat Data2ext werkt niet meer als je een nieuwe nightly flashed. Das best jammer moet ik zeggen!

Nu heb ik ook weer moeite om het erop te zetten, nadat ik "mke2fs -m0 -b4096 /dev/block/mmcblk0p2" invoer krijg ik dezelfde waslijst als altijd. maar als ik dan "data2ext --enable" typ dan zegt hij data2ext not found :S

edit: nvm, ik ben een idioot >_< vergat gewoon de data2ext zip te re-flashen ^^

[ Voor 11% gewijzigd door Cobesz op 19-03-2011 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Cobesz schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:48:
hurrm... dat Data2ext werkt niet meer als je een nieuwe nightly flashed. Das best jammer moet ik zeggen!

Nu heb ik ook weer moeite om het erop te zetten, nadat ik "mke2fs -m0 -b4096 /dev/block/mmcblk0p2" invoer krijg ik dezelfde waslijst als altijd. maar als ik dan "data2ext --enable" typ dan zegt hij data2ext not found :S

edit: nvm, ik ben een idioot >_< vergat gewoon de data2ext zip te re-flashen ^^
Ik zag het ook bij de laatste nightly, maar het enige dat je dus hoeft te doen is de zip flahsen, rest van de commando's hoeft niet meer, omdat dat allemaal nog goed staat :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
ok ik kreeg de melding permission denied
daarom heb ik tussendoor een dit gedaan:

chmod 755 /data/flash_image "then press enter"

nu lukt het wel lijkt het, ik krijg geen foutmeldingen ofzo maar ik zie ook niet echt iets gebeuren lijkt het

lets try

[ Voor 86% gewijzigd door jorisvo op 19-03-2011 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
jorisvo schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 13:59:
ok ik kreeg de melding permission denied
daarom heb ik tussendoor een dit gedaan:

chmod 755 /data/flash_image "then press enter"

nu lukt het wel lijkt het, ik krijg geen foutmeldingen ofzo maar ik zie ook niet echt iets gebeuren lijkt het

lets try
Ik kreeg ook geen foutmeldingen, volgens mij een teken dat het goed zit

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
HIJ DOET HET
echt, Azaruc, BEDANKT

ok nu gaat het verhaal verder, welke nieuwe ROM ga ik gebruiken en hoe ga ik dit nu in 1x goed doen... haha, nu wil ik het ook echt afwerken. Damn wat ben ik blij

[ Voor 70% gewijzigd door jorisvo op 19-03-2011 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
jorisvo schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:05:
HIJ DOET HET
echt, Azaruc, BEDANKT

ok nu gaat het verhaal verder, welke nieuwe ROM ga ik gebruiken en hoe ga ik dit nu in 1x goed doen... haha, nu wil ik het ook echt afwerken. Damn wat ben ik blij
Ik ken het gevoel, heeft bij mij ruim een week geduurd voordat ik er achter was hoe ik het op kon lossen :(

Voor ROM's zou ik even in de op kijken. Die stappen zouden ook gewoon moeten werken.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
ja ik zit nu al 4 dagen zonder mijn contactpersonen en zonder mijn apps...
sta je in de file denk je: even de nu.nl app, es kijken hoeveel file
ohja shit: die heb ik niet meer

dat zie je pas hoe afhankelijk je stiekem bent van dat ding, ofja afhankelijk, hoeveel je hem gebruikt...

ik zit te denken aan CM7...
even voor de duidelijkheid, ik zet die zip dus in de root van de SD kaart en ga dan verder
ik pak niets uit ofzo

[ Voor 17% gewijzigd door jorisvo op 19-03-2011 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
jorisvo schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:14:
ja ik zit nu al 4 dagen zonder mijn contactpersonen en zonder mijn apps...
sta je in de file denk je: even de nu.nl app, es kijken hoeveel file
ohja shit: die heb ik niet meer

dat zie je pas hoe afhankelijk je stiekem bent van dat ding, ofja afhankelijk, hoeveel je hem gebruikt...

ik zit te denken aan CM7...
even voor de duidelijkheid, ik zet die zip dus in de root van de SD kaart en ga dan verder
ik pak niets uit ofzo
Dat klopt :) Gewoon in de root laten staan. Via de handleiding ga je deze .zip gewoon flashen. Uitpakken hoeft niet.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
hijs klaar!, ben benieuwd, hopelijk ben ik er ook blij mee na al dat ge-hobby
wel leuk dat ik er uiteindelijk uit ben gekomen :D

hij doet het volgens mij helemaal
nu de waslijst aan apps weer installeren, gelukkig heb ik die allemaal opgeschreven
android 2.3.2 is het nu, perfectemundo

alleen ik heb geen market?

haha ik heb er eigenlijk al spijt van, ik mis mijn HTC sense nu al :p vind dat CM7 maar niks
kvrees dat het een gevalletje unrooten wordt 8)7 maar ik ben blij dat ik nu wel weet hoe het allemaal werkt mocht ik het nog ooit willen doen...

[ Voor 31% gewijzigd door jorisvo op 19-03-2011 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
jorisvo schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 14:29:
hijs klaar!, ben benieuwd, hopelijk ben ik er ook blij mee na al dat ge-hobby
wel leuk dat ik er uiteindelijk uit ben gekomen :D

hij doet het volgens mij helemaal
nu de waslijst aan apps weer installeren, gelukkig heb ik die allemaal opgeschreven
android 2.3.2 is het nu, perfectemundo

alleen ik heb geen market?

haha ik heb er eigenlijk al spijt van, ik mis mijn HTC sense nu al :p vind dat CM7 maar niks
kvrees dat het een gevalletje unrooten wordt 8)7 maar ik ben blij dat ik nu wel weet hoe het allemaal werkt mocht ik het nog ooit willen doen...
Als je sense wilt kun je B0.7 gebruiken. Dan heb je de voordelen van een geroote telefoon maar toch sense
Zie hier

Bij CyanogenMod moet je inderdaad apart gapps (= google apps) flashen. Zie hiervoor de openingspost van dit topic.

[ Voor 7% gewijzigd door Azaruc op 19-03-2011 14:54 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
nee ik ga hem toch echt weer unrooten.. es uitzoeken hoe dat werkt.. was ik er maar nooit aan begonnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
jorisvo schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 15:41:
nee ik ga hem toch echt weer unrooten.. es uitzoeken hoe dat werkt.. was ik er maar nooit aan begonnen
Gelukkig is unrooten veel makkelijker ;)

Zie hier

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
dat heb ik ook gevolgd, maar ik krijg de melding CID incorrect!
dat zie je wel vaker terug komen in dat topic maar een echte oplossing is er niet heb ik het idee

pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
jorisvo schreef op zaterdag 19 maart 2011 @ 16:11:
dat heb ik ook gevolgd, maar ik krijg de melding CID incorrect!
dat zie je wel vaker terug komen in dat topic maar een echte oplossing is er niet heb ik het idee

pff
Misschien dat je hem kunt flashen door "fake-flash" te gebruiken?

Edit: zie openingspost

[ Voor 18% gewijzigd door Azaruc op 19-03-2011 16:36 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
die downloadlink werkt al niet..
godver, waarom ben ik er aan begonnen denk ik nu...

ik heb nu de andere zip van de genoemde site gehaald en die doet het wel.
en toen ik de telefoon opstartte kreeg ik meteen de melding om het OTA te updaten wat ook werkt, lijkt goed te gaan

edit: jep gaat goed, ik zit weer op 2.2
bedankt toch voor het probleem dat ik ondervond, ik verwacht niet ooit nog eens te gaan rooten O-)

[ Voor 44% gewijzigd door jorisvo op 19-03-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Dus je hebt na al die moeite besloten om toch maar standaard te blijven? :P Je kan beter Blayo's ROM flashen naar mijn mening :P Tevens worden er al volop 2.3 builds met sense gebakken. Zal voor de Legend niet lang meer duren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
Cobesz schreef op zondag 20 maart 2011 @ 23:15:
Dus je hebt na al die moeite besloten om toch maar standaard te blijven? :P Je kan beter Blayo's ROM flashen naar mijn mening :P Tevens worden er al volop 2.3 builds met sense gebakken. Zal voor de Legend niet lang meer duren :)
ja ik werd er niet echt gelukkig van 8)7
haha, maar ben wel blij dat ik het allemaal gedaan heb en dat ik weet hoe het moet.
Wat ik van te voren had moeten bekijken is waarom ik het had willen doen, achteraf zag ik het voordeel van 2.3 tov 2.2 niet echt (net zo min als 2.2 tov 2.1, alleen de zaklamp is wel fijn).

Is het overigens mogelijk het 3D cube menu te krijgen binnen de HTC Sense interface, bijvoorbeeld met een launcher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-09 23:40

J-P

Syntax erro....

jorisvo schreef op maandag 21 maart 2011 @ 18:34:
[...]

ja ik werd er niet echt gelukkig van 8)7
haha, maar ben wel blij dat ik het allemaal gedaan heb en dat ik weet hoe het moet.
Wat ik van te voren had moeten bekijken is waarom ik het had willen doen, achteraf zag ik het voordeel van 2.3 tov 2.2 niet echt (net zo min als 2.2 tov 2.1, alleen de zaklamp is wel fijn).

Is het overigens mogelijk het 3D cube menu te krijgen binnen de HTC Sense interface, bijvoorbeeld met een launcher?
Sense is een laucher, dus je kan het idd krijgen met een launcher (zoals LauncherPro) maar daarmee vervang je dus Sense.

Bogey Dope haat Sense sinds hij LauncherPro gebruikt ;)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:37

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik krijg donderdag mijn HTC Legend binnen. Ik heb alleen 1 vraagje.
Moet dat downgraden echt als je hem vers uit de doos haalt ?
Ook las ik ergens anders dat het veel makkelijker kon dan er in de TS geschreven staat :
1. Root
2. Install clockworkmod recovery met ROM manager
3. ROM kopieren naar SD kaart (root folder)
4. Booten in Clockworkmod
5. Wipe data/factory reset
6. Wipe cache partition
7. Install zip from sd card
8. Reboot

Hier wordt echter met geen woord over downgraden, ... gerept. Is downgraden echt nodig ?
Oh, en is de kans om 'm te bricken groot ? Ik zou m nie graag stuk hebbe de eerste dag dat ik hem heb :+

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door jorisvo op 21-03-2011 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
ik ben niet een doorgewinterde op dit gebied maar het is mij allemaal gelukt, inclusief heel wat gedoe.. als je de wizard hier volgt moet je inderdaad eerst downgraden.. maar als je hem pas net krijgt adviseer ik je eerst eens gewoon een tijdje zo met je toestel te spelen. Het voordeel van 2.3 tov 2.2 zie ik niet zo

[ Voor 42% gewijzigd door jorisvo op 21-03-2011 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mja, ik heb al een android phone en ken android ondertussen wel ;)
Het voordeel van 2.3 tov 2.2 zal wel snelheid en apps zijn vermoed ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mavamaarten schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:48:
Ik krijg donderdag mijn HTC Legend binnen. Ik heb alleen 1 vraagje.
Moet dat downgraden echt als je hem vers uit de doos haalt ?
Als je hem uit de doos haalt en hij heeft Android 2.2 dan moet je hem inderdaad downgraden ja. Heb je meteen 2.1 dan heb je dus eigenlijk geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt deze root guide ook voor Hboot 1.01 die je ook krijgt na de Froyo update?
Want ik heb gehoord dat sommige roots alleen werken voor Hboot 0.43 of lager.
Of is daar de downgrade voor die beschreven word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mavamaarten schreef op maandag 21 maart 2011 @ 20:48:
Hier wordt echter met geen woord over downgraden, ... gerept. Is downgraden echt nodig ?
Oh, en is de kans om 'm te bricken groot ? Ik zou m nie graag stuk hebbe de eerste dag dat ik hem heb :+
Ik heb deze inderdaad ook gevonden alleen die is gedoeld op Hboot 0.43 of lager dus zou je geen downgrade nodig moeten hebben.
Als je net als mij op Hboot 1.01 zou zitten waarschijnlijk wel.
Maar ik weet niet of deze guide nou doelt op Hboot 0.43 of beide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Deze guide doelt op allebij, ik heb mijn Legend er ook mee geroot en stap voor stap beschreven wat ik gedaan heb ;)

Ik heb tevens mijn Legend eerst ge update naar froyo (heb dus Hboot 1.01) en daar na geroot. Dus het is mogelijk ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cobesz schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 13:06:
Deze guide doelt op allebij, ik heb mijn Legend er ook mee geroot en stap voor stap beschreven wat ik gedaan heb ;)
Dank en je bedoelt dat je voor je zelf hebt genoteerd wat je al wel en niet heb gedaan?

En heb je hem naar 2.3 geflashed of?
Zoja wat is een beetje een goede 2.3 Rom met de Sense feeling.
En werkende market?
En welke bugs zijn er op dit moment echt het meest voorkomend?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:03
Echt grote bugs zijn er niet hoor. Hooguit wat kleine eigenaardigheden, maar ik kan ze niet eens opnoemen want ik ben ze nog niet tegen gekomen :P
Market werkt ja.
Vooralsnog geen 2.3 roms met sense. Launcherpro vinden velen hier een goed alternatief (de betaalde versie, paar centen, heeft erg fijne widgets die erg op de sense widgets lijken).
Echt 100% equivalente Sense widgets zijn er volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok maar moet je niet een creditcard hebben voor betaling op de market?

Ach ik wil sowieso dat me telefoon kan:
- scheren
- mondharmonica spelen
- koffie zetten
etc.
Gelukkig is die er http://www.pomegranatephone.com/ :+ :F

Trouwens waar staat Apps2SD voor?
En waarschijnlijk is een 2.2 rom nog wel wat aantrekkelijker dan de 2.3 neem ik aan?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2011 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
Nee, LP-pro koop je niet in de market ;)

Waarom zou je aannemen dat een 2.2 rom aantrekkelijker zou zijn?
Apps2sd is fijn als je interne geheugen vol met apps zit.

Ik moet nog ff wachten tot mijn abonnement afloopt, daarna maar eens naar die foon kijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha jammer genoeg bestaat die niet :P
Moet je maar is op release date klikken.
Maar het had wel een gaaf concept geweest XD

Ik weet het niet zeker hoor maar het was maar een aanname.
Maar waar koop je LP-pro dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisvo
lp gewoon downloaden uit de market
hij werkt op een paar dingen na zoals de widgets en dan kun je kopen aanklikken ;)

leuk aan lp is het 3d cube menu en de verschillende overgangen naar andere schermen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

misschien hoort het hier niet helemaal thuis, maar mijn legend wil niks downloaden uit de market.
hij is vers uit de doos en heeft net 3 uur aan de lader gehangen.

factory reset doen ?

edit: 3 herstarts deden wonderen :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mavamaarten op 23-03-2011 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Mavamaarten schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:13:
misschien hoort het hier niet helemaal thuis, maar mijn legend wil niks downloaden uit de market.
hij is vers uit de doos en heeft net 3 uur aan de lader gehangen.

factory reset doen ?
Wat heb je allemaal al geprobeerd?
Heb je bijvoorbeeld al je Google-account ingesteld?

Edit: Reset dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten

Mavamaarten

Omdat het kan!

Bogey Dope schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 14:15:
[...]

Wat heb je allemaal al geprobeerd?
Heb je bijvoorbeeld al je Google-account ingesteld?
Hah, zo ver was ik al ja 8)7
Het is mijn tweede android toestel so far, en ik ken android 2.1 wel ongeveer helemaal vanbinnen en vanbuiten.
Ik had hem al 2x herstart, zonder resultaat, en bij de derde keer werkte hij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 21:51

jacobras

Developer

Ik neem aan dat je de RC's net zoals een nightly kan flashen zonder data te verliezen? RC3 is namelijk net uit: http://download.cyanogenmod.com/?device=legend .

Update: Ja, dat gaat prima ;).

[ Voor 9% gewijzigd door jacobras op 28-03-2011 20:26 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
Mmm, ik heb voor deze ene keer géén backup gemaakt voordat ik de nieuwe RC installeerde. En wat gebeurt er? Ik kom in een bootloop terecht.
Gelukkig had ik nog een backup van de 25e er op staan:P
Nog maar en keertje proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebont
perslucht schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 13:29:
Mmm, ik heb voor deze ene keer géén backup gemaakt voordat ik de nieuwe RC installeerde. En wat gebeurt er? Ik kom in een bootloop terecht.
Gelukkig had ik nog een backup van de 25e er op staan:P
Nog maar en keertje proberen.
Ik begrijp het niet. De nightly builds waren al een tijdje (zeker sinds versie 21) zonder serieuze bugs, maar CM 7.0 RC3 is één groot dramapakket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
Bij jou hetzelfde verhaal? :o

[ Voor 5% gewijzigd door perslucht op 29-03-2011 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
veel mensen op XDA klagen hierover, heb em daarom ook maar overgeslagen. Ik heb ook een probleem met nightly #32, ik kan niemand bellen (Hij gaat niet over, gewoon 1 piepje en dan hangt hij op) maar ik kan wel gebeld worden :S

Ik probeer nu een oudere radio (7.08) te flashen, ik hoop dat dit werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Cobesz schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 23:07:
veel mensen op XDA klagen hierover, heb em daarom ook maar overgeslagen. Ik heb ook een probleem met nightly #32, ik kan niemand bellen (Hij gaat niet over, gewoon 1 piepje en dan hangt hij op) maar ik kan wel gebeld worden :S

Ik probeer nu een oudere radio (7.08) te flashen, ik hoop dat dit werkt.
Ik houd het voorlopig even bij #30, werkt prima :)

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Na een andere radio te flashen en vandaag volop getest te hebben kan ik bevestigen dat het bellen het weer werkt ;)

Ik heb radio 7.08 geflashed, hiervoor gebruikte ik 7.13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
Het viel mij trouwens op dat ik nog steeds heb dat mijn geluid de eerste fractie van een seconde op luid staat als ik een opneem. Ik dacht dat die bug al een tijdje geleden er uit was gehaald... ???
Weet iemand hier meer van? Is dat ook in #32?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 16:47
Ik echt mijn best gedaan om het met enkel zoeken te vinden, maar helaas ben ik nog niet helemaal zeker.
Ik wil mijn Vodafone Legend gaan rooten, maar ik wil zeker weten dat ik hem weer in zijn huidige staat terug kan brengen.

Als ik de stappen van Deze Site volg zou ik enkel een RUU moeten starten die ik hier kan vinden. Is dit echt zo simpel? En welke RUU moet ik dan kiezen ik zie immers geen NL Vodafone rom staan, wel één voor Duitsland,Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Moet ik dan uit één van deze kiezen en gewoon updaten? Mijn telefoon is gewoon in Nederland gekocht en onder software versie staat : 3.14.161.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Je kan je telefoon restoren, maar zeker een goede vraag welke RUU je nu moet hebben. En ja, het is zo simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebont
edebont schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 20:28:
[...]
Ik begrijp het niet. De nightly builds waren al een tijdje (zeker sinds versie 21) zonder serieuze bugs, maar CM 7.0 RC3 is één groot dramapakket.
Er bleek een fout te zijn gemaakt tijdens het compileren. Dit is inmiddels verholpen, en de CM 7.0 RC3 werkt nu wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-07 16:47
Cobesz schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:21:
Je kan je telefoon restoren, maar zeker een goede vraag welke RUU je nu moet hebben. En ja, het is zo simpel ;)
Is het mogelijk om een backup van mijn huidige rom te maken zonder hem nog te rooten?
Zoja,hoe kan ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldige guide, bedankt voor het opstellen.

1 probleem he ik wel. Ik heb CM7 geinstalleerd en daarna de gapps geinstalleerd. Toen ik mijn legend opstarte liet hij welcome to legend begin scherm zien en schoot in een reboot.

Weet iemand waar ik fout ben gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Verwijderd schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 08:30:
Geweldige guide, bedankt voor het opstellen.

1 probleem he ik wel. Ik heb CM7 geinstalleerd en daarna de gapps geinstalleerd. Toen ik mijn legend opstarte liet hij welcome to legend begin scherm zien en schoot in een reboot.

Weet iemand waar ik fout ben gegaan?
Dat hoort niet te gebeuren :S Het enige wat ik kan bedenken is dat de Gapps versie outdated is. Ik zou zeggen, wipe all en probeer de rom en gapps opnieuw te flashen. Wat je kan doen is enkel je CM7 rom installeren en daarna met ROM manager Gapps downloaden, die kan je sinds kort namelijk ook los downloaden :)

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4dch1x
Hoi Cobesz,

Even een vraagje heb je nog fouten ontdekt bij de RC3 ?

Groetjes,

Edit: Zie dat RC4 zelfs al uit is ;)

k ga deze even proberen

[ Voor 22% gewijzigd door b4dch1x op 06-04-2011 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
Iemand deze rom met de XPeria Arc launcher toevallig al geprobeerd?

En hier een Honeycomb Rom :)

En hier een 2.3.2 rom met Sense, voor de liefhebbers!

Ik heb ze alle drie (nog) niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b4dch1x
hmzz heb ze alle 3 even bekeken

maar niet echt dat je zeg van daar ga ik iets mee doen bij 2 werkt wifi, bluetooth, niet

bij 1tje werkt gps niet en camera en audio

en de bovenste zie ik niet echt veel informatie staan wat wel en wat niet werkt

dus ik blijf bij rc4 van cyanogen :D

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
RC3 was een bugfest :P en ik draai nu de meest recente nightly :) (ik update altijd asap, dunno why :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacobras
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-09 21:51

jacobras

Developer

Cobesz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 00:09:
(ik update altijd asap, dunno why :P)
Je zal maar iemand tegenkomen met een nieuwere build dan jij! Totale afgang! :P Ik update om de paar dagen, omdat het me toch wat te lang duurt om iedere dag te updaten.

[ Voor 12% gewijzigd door jacobras op 07-04-2011 00:22 ]

Mijn laatste (grote) reviews: Medal of Honor (VR), Half-Life: Alyx (VR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Tja, ze doen het wat rustiger aan tegenwoordig, 2 maanden geleden was het idd iedere dag raak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wou gisteren beginnen met mijn legend te rooten.
Dus begonnen met te downgraden.
Maar dit lukt (voorlopig) niet. Ik krijg altijd deze error
c---rw---- 1 1001 2002 90, 0 Jul 19 16:19 /dev/mtd/mtd0

Maar nu valt me iets binnen.
Zou dit zijn omdat de goldcard daar niet inzat?
(Zit nu op het werk, en kan dit hier niet proberen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Cobesz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 12:43:
Tja, ze doen het wat rustiger aan tegenwoordig, 2 maanden geleden was het idd iedere dag raak :P
Idd, maar na een paar dagen iedere dag te updaten ben ik ook gaan minderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
@ Gemas118, heb je alles geprobeerd wat er in de OP staat? Ook dat gedeelte met temproot?

De goldcard is namelijk pas nodig bij het echte rooten, niet bij de downgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is idd gelukt met die temproot.
Maar wanneer ik dan met de ruu begin zegt hij na verloop van tijd dat ik niet kan downgraden omdat er al een nieuwere versie van de boatloader opstaat.
Moet ik andere versie van die ruu downloaden en zoja welke?
Of is die temproot dan toch niet gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:22:
het is idd gelukt met die temproot.
Maar wanneer ik dan met de ruu begin zegt hij na verloop van tijd dat ik niet kan downgraden omdat er al een nieuwere versie van de boatloader opstaat.
Moet ik andere versie van die ruu downloaden en zoja welke?
Of is die temproot dan toch niet gelukt?
Heb je de goede HTC Sync versie (zoals vermeld in op) op je pc staan?

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik de versie geïnstalleerd die in de startpost staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P

J-P

Syntax erro....

Ik had net build 37 geflashed, die ik direct heb getest met navigatie. Het was een drama, locatie bepaling was goed maar om een of andere reden deed het kompas het niet goed, zelfs na calibratie dacht hij dat ik de hele tijd achteruit reed. Iemand anders last van gehad?
Gelukkig had ik van te voren gebackupt en draai nu weer een oude versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Bogey Dope schreef op zaterdag 09 april 2011 @ 13:21:
Ik had net build 37 geflashed, die ik direct heb getest met navigatie. Het was een drama, locatie bepaling was goed maar om een of andere reden deed het kompas het niet goed, zelfs na calibratie dacht hij dat ik de hele tijd achteruit reed. Iemand anders last van gehad?
Gelukkig had ik van te voren gebackupt en draai nu weer een oude versie.
Hier maken heel veel mensen melding van op het XDA forum. Ik draai daarom ook nog steeds build 30. Daar is het probleem me nog niet opgevallen

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Cyanogenmod 7.0 is er! Ik heb nog niet kunnen testen, dat zal ik vanavond doen. Zijn er al mensen die hem draaien?

http://twitter.com/#!/CyanogenMod

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebont
Azaruc schreef op maandag 11 april 2011 @ 08:56:
Cyanogenmod 7.0 is er! Ik heb nog niet kunnen testen, dat zal ik vanavond doen. Zijn er al mensen die hem draaien?

http://twitter.com/#!/CyanogenMod
Zojuist CM 7.0 RC4 geupgrade naar CM 7.0 Stable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acidd91
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-09 11:50
Wat is beter, de nightlies blijven draaien of gaan naar de cm7 stable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
edebont schreef op maandag 11 april 2011 @ 10:52:
[...]

Zojuist CM 7.0 RC4 geupgrade naar CM 7.0 Stable.
En, werkt alles naar behoren? (Ook bijvoorbeeld de navigatie, waar problemen mee waren in RC4?)

[ Voor 37% gewijzigd door Azaruc op 11-04-2011 14:01 ]

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De download ''Legend downgrade tools'' aan op de beginpost bij het kopje downgraden, geeft mij alleen een onbekend bestand, terwijl ik het vermoeden dat er een .Zip gedownload moet worden of iets dergelijks..

Ligt de link er toevallig uit? of zie ik het gewoon verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:28

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:56:
De download ''Legend downgrade tools'' aan op de beginpost bij het kopje downgraden, geeft mij alleen een onbekend bestand, terwijl ik het vermoeden dat er een .Zip gedownload moet worden of iets dergelijks..

Ligt de link er toevallig uit? of zie ik het gewoon verkeerd?
Verander handmatig in windows eens de extensie naar zip of rar en het werkt :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Touchdomex schreef op maandag 11 april 2011 @ 20:58:
[...]

Verander handmatig in windows eens de extensie naar zip of rar en het werkt :+
Danku meneer ;)

Ik ben echt een beginner met ditsoort dingen, maar ik loop nu alweer vast bij het cmd intypen, er zou dit moeten komen te staan volgens de beginpost:

cd c:\AndroidSDK\tools\
crackin.bat

Maar bij mij staat er al iets in, wat ik niet kan wijzigen, moet ik het hierachter typen ?(zie foto)

Afbeeldingslocatie: http://www.flickr.com/photos/55735526@N03/5610493561/

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2011 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_Hardest
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-08 22:00

Da_Hardest

-= BrainB0ne =-

Ik had hetzelfde probleem, maar zag dat de link niet klopte... en zit een slash in op het eind die er niet hoort..
http://dl.dropbox.com/u/14208882/hack4legend-v5.zip/ <-------------

probeer deze eens:
http://dl.dropbox.com/u/14208882/hack4legend-v5.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Jij bent goed bezig Da_Hardest ;) heb de link naar Legend downgrade tool aangepast, als het goed is werkt hij nu wel goed (Bij mij in ieder geval wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
Ik draai nu sinds gisteren CM7 Stable, moet zeggen dat het goed werkt na een volledige wipe! Nog niks geks tegen gekomen of iets dergelijks.

Enige wat ik er minder aan vind is de launcher (ADW launcher). Ik had altijd stock gingerbread launcher erop geïnstalleerd staan, maar die ben ik nu ook zat hahaha.

Iemand nog tips voor een leuke nieuwe launcher? SPB Shell 3D schijnt helaas niet te werken op onze Legends.

Launcher Pro heb ik de gratis versie van geprobeerd, is de betaalde versie echt een meerwaarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perslucht
Ik vind de agenda widget erg fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
Inderdaad, agenda widget van LP+ vind ik echt de moeite waard (facebook trouwens ook). En het resizen van widgets geeft ook een paar leuke extra mogelijkheden, maar dat is puur visueel.

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
hier al mensen ervaring met de laatste radio? ik merk een stabielere Wifi en 3G verbinding. Minder echo's tijdens het bellen en een betere accuduur.

[ Voor 20% gewijzigd door TWFpa2Vs op 12-04-2011 17:48 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 12 Laatste