haha ja dat herhalen gaat nu moeilijk, kan wel in recovery mode komen maar heb ik hier op werk even niets aanSpekker schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 15:22:
Nog een keer proberen ( alles herhalen ) en probeer anders een full wipe.
Ik heb dit zelf nooit meegemaakt, wel dat het logo wat langer bleef hangen maar dat was niet langer dan 1-3 minuten denk ik.
Welke ROM had je voordat je de laatste nightly probeerde te installeren?
CM7 uit juli.Corman schreef op donderdag 04 oktober 2012 @ 21:15:
Welke ROM had je voordat je de laatste nightly probeerde te installeren?
Slonzo schreef op dinsdag 15 mei 2012 @ 13:29:
Ik heb al 10 keer geprobeer ExtremeLegendFuse_2 te flashen, maar telkens krijg ik deze error:
[...]
Ik heb de file al 3x opnieuw gedownload, dus daar lijkt het me niet aan te liggen.
Iemand een idee? Ik word er een beetje gek van
code:
1
2
3
4
5
| Verifying update package... E:Missing file: system/app/ADWLauncher.odex E:Verification failed Installation aborted. |
Wordt hier echt moe van! Ik heb dit dus ook maar ik wil zo graag
Helaas kan ik zo weinig over dit probleem vinden? Net als jij kan ik die hele .apk en .odex niet vinden in de zip image. Heb ook al geprobeerd om gewoon de aanwezige launcherpro.apk te renamen ofzo naar 'ADWlauncher.apk' maar hier trapt hij niet in helaas..
Zelfde probleem heb ik overigens met meer mods, ook Cyanogen based op 9.1 bijv. Daar heeft hij een resframework.apk nodig.
Tot nu toe alleen maar een CM 7.2 release met succes kunnen flashen.
[ Voor 6% gewijzigd door NLuna op 09-10-2012 08:51 ]
Specs | P5Q-E P45| C2D E8400 E0 @4.0GHz | Scythe Mugen | TWIN2X4096-8500C5DF | GTX260-216 Black Edition | Dell UltraSharp 2209WAf
Gisteren Jelly Bean geinstalleerd (CM 10 Alpha 4): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1905588
Draait tot nu toe goed. Voelt trager dan CM7.2, wel mooier.
JB draait erg goed. Veel gebruiksvriendelijker en mooier dan stock android. Stabiel genoeg. Enige zaken die niet goed werken zijn de camera en google search. Ik ga niet meer terug.
Vraagje, ik zit momenteel op HBOOT 1.01.0000. Hoe graak ik op 1.02.0000? De rom zorgt alleen voor bootloops zoals verwacht, maar vond nergens duidelijk uitgelegd hoe ik op de juiste hboot kon gerakenocmer schreef op zondag 11 november 2012 @ 08:01:
Gisteren Jelly Bean geinstalleerd (CM 10 Alpha 4): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1905588

Android developer & dürüm-liefhebber
Ik heb hier geen last van gehad. Heb de bootloader wel unlocked via htcdev.com?Mavamaarten schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:24:
[...]
Vraagje, ik zit momenteel op HBOOT 1.01.0000. Hoe graak ik op 1.02.0000? De rom zorgt alleen voor bootloops zoals verwacht, maar vond nergens duidelijk uitgelegd hoe ik op de juiste hboot kon geraken
Nope. Heb van een vriendelijk xda-lid instructies gekregen en zit nu op JB. Moest inderdaad nog HBOOT upgrade doen, bootloader unlocken en uiteraard de nieuwe rom flashen. Nu werkt hij wel en damnnn, wat is JB sexy! Enig dingetje dat niet werkt is voice search maar daar valt wel een mouw aan te passen denk ik.ocmer schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 09:09:
[...]
Ik heb hier geen last van gehad. Heb de bootloader wel unlocked via htcdev.com?
[ Voor 10% gewijzigd door Mavamaarten op 08-12-2012 18:43 ]
Android developer & dürüm-liefhebber
Ik draai nu zelf de ICS versie, maar is JB dan echt zoveel beter?? ICS loopt op zich nu als een zonnetje (met heeel soms een crash als ik teveel apps tegelijk open heb staan), maar wat zijn de voordelen van JB ??Mavamaarten schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:42:
[...]
Nope. Heb van een vriendelijk xda-lid instructies gekregen en zit nu op JB. Moest inderdaad nog HBOOT upgrade doen, bootloader unlocken en uiteraard de nieuwe rom flashen. Nu werkt hij wel en damnnn, wat is JB sexy! Enig dingetje dat niet werkt is voice search maar daar valt wel een mouw aan te passen denk ik.
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Je hebt sowieso project butter, wat er voor zorgt dat je interface een heel stuk soepeler aanvoelt! En google now natuurlijk
Is het werkbaar op dit ouwe beestje voor dagelijks gebruik, jellybean? Ik zie een beetje op tegen een hboot upgrade etc.
Zit nu nog op CM 7.2 en dat werkt best aardig (en stabiel)
Zit nu nog op CM 7.2 en dat werkt best aardig (en stabiel)
Hier stond een dode link.
Kan je mij vertellen hoe/waar je die HBOOT upgrade kan vinden?Mavamaarten schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:42:
[...]
Nope. Heb van een vriendelijk xda-lid instructies gekregen en zit nu op JB. Moest inderdaad nog HBOOT upgrade doen, bootloader unlocken en uiteraard de nieuwe rom flashen.
Ik heb dev.htc.com afgezocht maar of hij is niet te vinden of ik zoek naar iets verkeerds. Ik zit nu op de 1.001 en moet naar de 1.002 (uit mijn hoofd, maar ik neem aan dat men het begrijpt).
Meteen nog een vraagje erbij, ik wil van mijn legend een backup/vakantie toestel maken. Met als belangrijkste 'eis' dat de GPS werkt en hij zo lang mogelijk op de accu mee gaat. Zijn er roms die dan erg aan te raden zijn?
-= Its dry in the dessert =- So what??
Is er dan echt geen oneclick of universal androot methode? Ik kom er niet uit met al die ingewikkelde stappen
druk en typefouten voorbehouden
Anoniem: 572192
Beste iedereen, (hopelijk leest iemand dit nog)
Mijn pc zegt tijdens crackin.bat dat hij het device niet kan vinden.
Heb alles gedaan zoals het hier staat en toch ziet hij hem niet...
Heeft iemand hier een oplossing voor?
PS: zit op een windows 8.1 en ik probeer een legend 3.15.403.7 te rooten maar dat is blijkbaar niet mogelijk ofzo
Mijn pc zegt tijdens crackin.bat dat hij het device niet kan vinden.
Heb alles gedaan zoals het hier staat en toch ziet hij hem niet...
Heeft iemand hier een oplossing voor?
PS: zit op een windows 8.1 en ik probeer een legend 3.15.403.7 te rooten maar dat is blijkbaar niet mogelijk ofzo
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 572192 op 26-08-2014 17:51 ]
Zit met hetzelfde probleem. Zit ook op HBOOT 1.01. En ik heb geen idee hoe ik op 1.02 komt. Heb de ROM wel werkend gekregen op 1.01, zonder bootloops.Mavamaarten schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 23:24:
[...]
Vraagje, ik zit momenteel op HBOOT 1.01.0000. Hoe graak ik op 1.02.0000? De rom zorgt alleen voor bootloops zoals verwacht, maar vond nergens duidelijk uitgelegd hoe ik op de juiste hboot kon geraken
Een ander groot probleem is dat ik amper ruimte heb om apps te installeren, als ik wat standaard apps update, zit het al bv vol. Ik las dat ik hiervoor Link2SD moet gebruiken, maar die ziet mijn 2e (ext2) partitie maar niet. Heeft dit iets met de HBOOT te maken?
Gebruik de Legend even weer tijdelijk, omdat mijn normale phone ter reparatie is. Maar zou graag fatsoenlijk weer meerdere apps willen installeren. Iemand een suggestie?
/edit
Kreeg zonet na een paar reboots wel opeens met Link2SD een paar apps gelinkt, maar na een reboot doet die het weer niet. En de gelinkte apps, inclusief de play store doen het ook niet meer -.-
[ Voor 9% gewijzigd door xileS op 18-03-2015 03:43 ]
Verwijder de updates van google apps (playstore, playservices). Die twee pompen het geheugen van de HTC Legend in één klap vol. Daardoor kun je vaak geen enkele app meer installeren.
Link2SD werkt hier prima. Heb wel Hboot 1.02. Misschien even op XDA kijken? Meen me te herinneren dat ik daar een handleiding heb gevolgd.
Link2SD werkt hier prima. Heb wel Hboot 1.02. Misschien even op XDA kijken? Meen me te herinneren dat ik daar een handleiding heb gevolgd.
Ik krijg Link2SD op geen enkele manier werkend ;s. Ik heb MiniTool Partition Wizard gebruikt om een 2e primary partitite te maken. Van ext2 t/m ext4, werkte niet bij mij, geen idee waarom. Op XDA heb ik ook geen duidelijke handleiding kunnen vinden om van Hboot 1.01 naar 1.02 te gaan.Freakster86 schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 08:52:
Verwijder de updates van google apps (playstore, playservices). Die twee pompen het geheugen van de HTC Legend in één klap vol. Daardoor kun je vaak geen enkele app meer installeren.
Ik weet niet welke rom je gebruikt, maar anders daar even vragen om advies (van de rommaker?).
Ik heb nl geen enkel probleem gehad met Link2SD. Moest alleen die google apps updates verwijderen, want anders liep het geheugen vol. En aangezien het voor mij ook maar een tijdelijke telefoon is/was heb ik er verder niet naar omgekeken.
Ik heb nl geen enkel probleem gehad met Link2SD. Moest alleen die google apps updates verwijderen, want anders liep het geheugen vol. En aangezien het voor mij ook maar een tijdelijke telefoon is/was heb ik er verder niet naar omgekeken.
Ik had de CM10 geïnstalleerd die vlak hierboven staat. Heb nu weer deze erop gezet en data2ext enabled. Apps Installeren ging in begin even moeizaam en traag, maar ik heb nu weer lekker veel ruimte om normaal wat apps te installeren. Alleen doen helaas een aantal apps het niet, omdat dit een hele oude android versie is, maar hiermee moet ik wel een aantal weken mee vooruit komen.
Jammer dat ik de CM Rom niet goed werkend heb gekregen, was wel een fijne rom.
/edit
Hmm telefoon is nu wel heel erg traag met data2ext aan.
Jammer dat ik de CM Rom niet goed werkend heb gekregen, was wel een fijne rom.
/edit
Hmm telefoon is nu wel heel erg traag met data2ext aan.
[ Voor 5% gewijzigd door xileS op 18-03-2015 22:03 ]