YoshiBignose schreef op vrijdag 09 september 2011 @ 21:33:
[...]
En comfort en geluid tellen niet mee?? Ik kan best wel begrijpen dat je misschien ook wel een beetje teveel betaalt (ben geen van van PS2's to be honest) maar je krijgt wel waar voor je geld. Gewoon goede banden. Er zijn ook zat b-merken die aan veel eisen voldoen. Ja, zelfs nankangs rijden goed als het wegdek droog is.
Tuurlijk telt comfort ook mee. Ze zijn dan ook comfortabeler dan de Michelins, dat waren runflats.
Maar waarom zou je dat verder erg zwaar laten wegen? Als ik comfort had gewild had ik niet op 18"velgen gereden, de auto niet verlaagd en ook geen andere einddemper gemonteerd. Hell, dan had ik een 7 serie gekocht ipv een Z3

Over de 1 ga ik dan maar niet meer in discussie. Natuurlijk is het ook een kwestie van smaak.
Nou dan zijn we toch klaar?
Ik vind alle BMW's zelfs 30 jaar terug prachtige wagens maar de 1-serie vind ik gewoon schandalig en dat ze het dan nog lelijker weten te maken kan ik gewoon bijna niet geloven. En dit is echt niet alleen mijn mening. Hou maar een enquête wat mensen op dit moment de minst mooie BMW vinden dan wint die het zeker wel. Het is gewoon net geen echte BMW (qua uiterlijk).
Dat verkondig je al 10 posts. En kennelijk is het belangrijk genoeg om er steeds weer op terug te komen en vol over alle andere meningen heen te walsen? Das geen discussie Yoshi, dat is op een kratje gaan staan en zo hard mogelijk over iedereen heen schreeuwen.
Sinds wanneer is catch22 aan het drammen dan? Ik heb hem sowieso de laatste 25 posts al niet meer gezien. Of is ie soms vervelend omdat je geen antwoord hebt op die paar simpele dingen die hij noemt?
Kennelijk ben je geen tegenspraak gewend en accepteren mensen jouw mening op andere fora wel als de wet. En natuurlijk ligt het uiteindelijk allemaal aan GoT
Ik zal anders nog eens een pic posten van de remmen upgrade van m'n Z:

Het belangrijkste aan de nieuwe schijven is dat ze hittebehandeld zijn en dus minder snel krom zullen trekken. De gaten en sleuven geloof ik eigenlijk wel, misschien dat het zowaar iets helpt (met remblokjes opeten

).
[
Voor 7% gewijzigd door
MadMarky op 10-09-2011 12:38
]