3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ja wonderlijk. Die 1700 lijkt me niet helemaal realistisch, maar hij is van harte welkom natuurlijk. Heb net even de 323i van DeepBass mogen bewonderen... echt mooi hoor. Nauwelijks te zien dat hij al 2 ton gelopen heeft, goede kleurstelling, bekleding ziet er nog super uit. Aardige vent ookwheez50 schreef op dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:04:
Sowieso gefeliciteerd met de mooie biedingen op je touring. Een tweede koppie lijkt er ook wel af te kunnen
[ Voor 23% gewijzigd door EvaluationCopy op 30-08-2011 21:41 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Blij Met Wilco
Facts don't care about your feelings
Blij Met Wilco
/me wil ook zo'n telefoon!
Ik bestuur m'n auto altijd met 1 hand en bel nooit..YoshiBignose schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:13:
Je bestuurt je auto dan nog steeds met 1 hand. Wat is er mis met bluetooth
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verstaanbaarheid is toch nooit zo fijn als met een ouderwetse hoornYoshiBignose schreef op woensdag 31 augustus 2011 @ 14:13:
Je bestuurt je auto dan nog steeds met 1 hand. Wat is er mis met bluetooth
Als het dan toch modern moet, misschien zou een videoverbinding helpen. Kleine camera op het gezicht van de bestuurder en skypen maar.
Kapot:
Welkom bij velgendokter.nl
Welkom bij velgendokter.nl. velgendokter.nl biedt links naar websites op het internet over velgendokter aan!
Denk dat je http://www.develgendokter.nl/ bedoeld?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
http://verkopers.marktplaats.nl/7956245
Blij Met Wilco

Maar het is me nog steeds onduidelijk waarom je je auto gaat demonteren.
Goed de bak, airco en een stuurkogel zijn stuk.
Maar demonteren is ook een hoop werk, en je zal met een hoop zooi blijven zitten waarvan je nog maar moet afwachten of een sloop dat spul wil hebben.
"man is not truly one, but truly two,"
Een sloop vinden zou geen probleem zijn, wat een sloop geeft is wat anders
Betreft het demonteren, het lijkt mij ( en men vader ) wel een leuk iets om een keer te doen en het hoogste serieus bod was 1500 euro, dat brengt hij makkelijk in onderdelen op + het feit dat ik een paar goede dingen ook voor mijn huidige ride kan gebruiken
Ps : Was het vergeten te melden maar de kofferbak is aan het weg roesten en een paar andere puntjes die vervangen moeten worden, al met al kost het te veel geld om hem te maken, maar ik heb er nog geen spijt van dat ik er gigantisch veel in gestopt hebt in 2 jaar, maar demonteren heeft dan nu weer zen voordeel, de spullen kunnen mooi op de T
Vandaag even optielijstje van de Touring er bij gekregen

Altijd leuk om te zien
[ Voor 41% gewijzigd door -Thunder- op 31-08-2011 21:36 ]
Blij Met Wilco
Wow, ben benieuwd...
>> Signature?
---RAWE CEEK!!!---
Bijna 200 pk is echt niet te weinig. Hij heeft evenveel pk als mijn E23 732i, maar is wel wat zwaarder. Ik zie dat 0-100 snelheid van 8.6 wel hetzelfde is en dat is echt niet behelpen hoor! Als je een nette vindt zou ik het in ieder geval gewoon doen, het is niet zo dat je per se een V8 nodig hebt om vooruit te komen.
[ Voor 15% gewijzigd door YoshiBignose op 01-09-2011 09:53 ]
Dat duurt nog wel een paar jaar voordat ze dat veilig kunnen toepassen. De technologie is er al wel, maar het duurt even voordat je door het hele proces bent van aanpassen en keuringen.ChiLLeR schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:33:
BMW ontwikkelt laserlicht voor auto's http://bit.ly/q5JtG9
Wow, ben benieuwd...
Overigens mooi staaltje marketing, want BMW ontwikkelt niks zelf aan deze techniek. Dit is gewoon een belletje met Philips geweest
Nee, merp!
Waarschijnlijk zal het vast wel Philips zijn die het ontwikkeld samen met input van BMW en waarschijnlijk dan ook exclusief voor BMW, anders werd Philips wel genoemd in het persbericht denk ik. Ik denk ook wel dat het nog een paar jaar zal duren voordat het echt op de weg te zien is maar ik vind het wel leuk om te lezen dat deze ontwikkelingen gaande zijn.PauseBreak schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:59:
[...]
Dat duurt nog wel een paar jaar voordat ze dat veilig kunnen toepassen. De technologie is er al wel, maar het duurt even voordat je door het hele proces bent van aanpassen en keuringen.
Overigens mooi staaltje marketing, want BMW ontwikkelt niks zelf aan deze techniek. Dit is gewoon een belletje met Philips geweest
>> Signature?
Ik denk niet Philips, eerder Hella, waarmee BMW heel veel elektronica op het gebied van verlichting heeft ontwikkeld (celis, adaptive lighting, xenon, LED). Hella neemt daarbij vrijwel altijd een achtergrondrol in, iets wat Philips niet echt zou doen.PauseBreak schreef op donderdag 01 september 2011 @ 09:59:
[...]
Dat duurt nog wel een paar jaar voordat ze dat veilig kunnen toepassen. De technologie is er al wel, maar het duurt even voordat je door het hele proces bent van aanpassen en keuringen.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
De mijne heeft APK! *ik* is weer een gelukkig mens!
---RAWE CEEK!!!---

---RAWE CEEK!!!---
GefeliciteerdNoFearCreations schreef op donderdag 01 september 2011 @ 16:31:
JAHHHHHH!!!
De mijne heeft APK! *ik* is weer een gelukkig mens!
Das naarwheez50 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 17:37:
En de mijne is afgekeurd. En er is te veel mee mis om 'm te repareren.
[ Voor 33% gewijzigd door Mojo op 01-09-2011 18:30 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

En dat voor een twintigjarige drietonner die voor mijn tijd flink afgeragt is. Verder is het interieur gewoon op en moet een van de remleidingen naar achter eigenlijk vervangen worden. Dus voor mij was dat al genoeg om een bod te doen op EC's touring. Ik werd alleen heel snel (en terecht!) overboden. Enige wat het bij mij beter doet is de benzinemeter. Waar ik trouwens al een reserve voor had liggen
[ Voor 9% gewijzigd door wheez50 op 01-09-2011 23:24 ]
Op de rot na valt het allemaal eigenlijk wel mee, maar goed je moet dan wel zin hebben om het allemaal te herstellen, plus dat het ook een redelijke bak geld kost.wheez50 schreef op donderdag 01 september 2011 @ 23:21:
Banden, lambdasonde, koplampen (reflectors zijn losgekomen?!?), Allerhande lampjes, remschijf binnenzijde sterk geroest (ws omdat betreffende klauw vastzit, maar da's een gokje van mij - schijven zijn trouwens slechte kwaliteit), spruitstuk losgekomen van blok (materiaalkosten verwaarloosbaar, maar een echte rotklus om te doen - moeren zitten in het blok, ergens...), rechtervoordorpel is doorgerot (alleen attentiepunt, maar daar heeft de auto, terwijl het toch al een zwak punt was, een behoorlijke tik gekregen).
En dat voor een twintigjarige drietonner die voor mijn tijd flink afgeragt is. Verder is het interieur gewoon op en moet een van de remleidingen naar achter eigenlijk vervangen worden. Dus voor mij was dat al genoeg om een bod te doen op EC's touring. Ik werd alleen heel snel (en terecht!) overboden. Enige wat het bij mij beter doet is de benzinemeter. Waar ik trouwens al een reserve voor had liggen
@EvaluationCopy
De velgen liggen inmiddels braaf in de berging te wachten op koudere dagen. Jammer genoeg ontdekte ik alleen bij het uitladen dat de doek die er onder lag ook niet helemaal zo schoon was als ik hoopte... Dus toch nog vlekken op de achterbank
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Waar laat je ze dan voor 50 euro monteren? Want ik kan me niet voorstellen dat een garage aangeleverde ebay spullen gaat monteren.YoshiBignose schreef op donderdag 01 september 2011 @ 19:52:
E30 van m'n tante toevallig ook APK gekeurd, maar afgekeurd lekke einddemper. Klootzakken bij ATU vragen 400 euro voor vervangen...die mankeren wat. En ik weet 99% zeker dat je dan geen originele krijgt. Nu €65 op ebay gekocht nieuw en voor €50 laten monteren klaar. Morgen weer opnieuw keuren en oh wee als ze nog wat vinden
![]()
Hoezo niet? 't is makkelijk verdienen.. Volgens mij is een uitlaat vervangen niet extreem moeilijk.Het Fantoom schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 23:41:
[...]
Waar laat je ze dan voor 50 euro monteren? Want ik kan me niet voorstellen dat een garage aangeleverde ebay spullen gaat monteren.
(paar boutjes en rubbertjes en het ding valt er zo onder vandaan toch?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Momenteel ligt ie op mn passagiers stoel, want ik rij toch alijd alleen, maar bij hard remmen is dat natuurlijk niet aan te raden. Makkelijk bij mn iPhone kunnen is nodig tijdens het rijden voor bvb trafic info te ontvangen. Voor de rest gebruik ik hem om te bellen en muziek te luistern tijdens het rijden. Ik wil liever geen zuignap aan mn voorruit, dat vind ik ronduit lelijk, en het geeft weer cable mess op het dashboard...
Het betreft een nieuwe 3 serie. Onomkeerbare aanpassingen (gaatjes boren etc) zijn absoluut uit den boze wegens lease
You don't need eyes to see, you need vision
Is een Brodit-houder misschien iets voor je? Die klik je op een ventilatiekanaal, en daar kun je dan je iPhone in zetten. De dealer heeft ook de mogelijkheid de kabels netjes (en niet geheel onbelangrijk, omkeerbaar) achter het dashboard weg te werken, zodat je iPhone ook kan worden opgeladen als je rijdt. Je kan natuurlijk ook een Brodit houder kopen met een sigarettenaanstekeraansluiting, maar dan zit je dus weer met extra kabels. Een 'passive holder' kan ook, maar dan wordt-ie dus niet opgeladen en allesYalopa schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:52:
Hoe houden jullie je ipod gemakkelijk bij de hand?
Momenteel ligt ie op mn passagiers stoel, want ik rij toch alijd alleen, maar bij hard remmen is dat natuurlijk niet aan te raden. Makkelijk bij mn iPhone kunnen is nodig tijdens het rijden voor bvb trafic info te ontvangen. Voor de rest gebruik ik hem om te bellen en muziek te luistern tijdens het rijden. Ik wil liever geen zuignap aan mn voorruit, dat vind ik ronduit lelijk, en het geeft weer cable mess op het dashboard...
Het betreft een nieuwe 3 serie. Onomkeerbare aanpassingen (gaatjes boren etc) zijn absoluut uit den boze wegens lease

Zoiets dus, en daar schuif je dan je iPhone-houder op. Kost wel wat, maar afaik heeft Brodit zijn zaakjes altijd prima voor elkaar
~ James May
Zo zit ie in mijn E46:Yalopa schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 11:52:
Hoe houden jullie je ipod gemakkelijk bij de hand?

En de E60 stopte ik hem altijd gewoon in het vakje onder de armsteun (waar ook de iPod aansluiting zit)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Gewoon, bij een "vriend".Het Fantoom schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 23:41:
[...]
Waar laat je ze dan voor 50 euro monteren? Want ik kan me niet voorstellen dat een garage aangeleverde ebay spullen gaat monteren.
Normaliter is een uitlaat monteren inderdaad niet erg moeilijk, 30 min. werk. In dit geval werd het een uur meer omdat het van die goedkope Chinese rommel is dat allemaal net niet past
En is goedgekeurd trouwens, ze kan weer een jaartje cruisen
[ Voor 7% gewijzigd door YoshiBignose op 03-09-2011 12:56 ]
[ Voor 1% gewijzigd door Yalopa op 03-09-2011 13:20 . Reden: typo ]
Dan inderdaad zoeken naar een "vent clip". Moet-ie ook worden opgeladen tijdens het rijden of maakt dat niet zoveel uit ?Yalopa schreef op zaterdag 03 september 2011 @ 13:09:
Ik was mischien niet helemaal duidelijk, Ik moet het scherm kunnen zijn terwijl ik rijd...
~ James May
http://www.pdashop.be/pro...pple-iphone-4-vi-168.html
[ Voor 62% gewijzigd door Yalopa op 03-09-2011 13:31 ]
Voor:

Na:

[ Voor 14% gewijzigd door fsfikke op 03-09-2011 16:54 ]
Och, lang leve vinyl. Gewoon weer wat intensiefreiniger erover en het is weer schoonEvaluationCopy schreef op vrijdag 02 september 2011 @ 17:02:
Ai da's balen. Hadden we het nou toch maar iets van landbouwplastic gebruikt ofzo. Maar dat zal er vast wel weer afgaan. Achterkant stoelen hopelijk niet vies?
Vandaag heb ik letterlijk een heel groot nadeel ontdekt aan de 6-cilinder. Bij m'n oude Compact was het altijd heerlijk sleutelen omdat je vrijwel overal zonder problemen bij kon, maar dat is nu wel even anders... De thermostaat moet vervangen worden (op de snelweg bij koud en nat weer krijgt de temperatuur richting blauw

Maar waar ik ook naar kijk, overal zit het blok zelf of de inlaat eigenlijk wel in de weg. Gelukkig heb ik de auto gekocht om mee te rijden, waarbij de 6-pitter natuurlijk briljant is, maar om te sleutelen...
Alle verlichting rondom de auto en aan de binnenzijde doet het ook weer, alleen me klok op de boordcomputer loopt te langzaam
---RAWE CEEK!!!---
Weet misschien iemand wat dit precies is (dus de exacte benaming ervan)
Zelf kom ik uit op
- Rubberbalg verbindings slang tussen inlaatspruitstuk en luchtfilterhuis
- Luchtmassa meter slang
Alleen ik kom ze nergens tegen op internet (webshops)

Mijn dank is groot
Makkelijker om daarop te zoeken, en als hij niet op internet te vinden is idd de lokale dealer proberen.
Edit: Zie net dat hij sowieso ook op ebay staat als je op het onderdeelnummer zoekt. Daar heet het ook wel een 'air intake hose'.
[ Voor 24% gewijzigd door Satch op 05-09-2011 23:15 ]
ThanksEvaluationCopy schreef op maandag 05 september 2011 @ 23:05:
Fskikke: Als jouw plaatjes niet bewijzen dat velgen de auto maken... beetje standaard E46 velgjes (lees: saai) vervangen door Alpina's et voila, een toch al mooie auto wordt een plaatje. Prachtig!
Het is imo de beste visuele upgrade die ik had kunnen maken die een huge impact heeft en er niet sjonnie/after-market uit ziet.
Btw, extra bonuspunten en een koekje voor wie de andere upgrade kan herkennen
@Kecin: Nope
@YoshiBignose: Nope
[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 06-09-2011 09:17 ]
Andere lampjes in de knippers?fsfikke schreef op maandag 05 september 2011 @ 23:23:
[...]
Thanks
Het is imo de beste visuele upgrade die ik had kunnen maken die een huge impact heeft en er niet sjonnie/after-market uit ziet.
Btw, extra bonuspunten en een koekje voor wie de andere upgrade kan herkennen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Lieg niet! Dat is een BMW E36 316i Compact met ///M-trimYaniSuN schreef op maandag 05 september 2011 @ 21:46:
http://dl.dropbox.com/u/18776324/16032009114.jpg
Weet misschien iemand wat dit precies is (dus de exacte benaming ervan)
Zelf kom ik uit op
- Rubberbalg verbindings slang tussen inlaatspruitstuk en luchtfilterhuis
- Luchtmassa meter slang
Alleen ik kom ze nergens tegen op internet (webshops)of zal ik het gewoon bij de BMW dealer moeten proberen? Het gaat trouwens om een BMW 318i E36
Mijn dank is groot
Maar dat is inderdaad de luchtinlaatslang, voor deze auto was het bestelnummer 13 71 1 739 575. Kan je het beste bij de dealer halen, het prijsverschil met after-market is eigenlijk te klein om zinnig te zijn.
Heel goed ja
Upgradeje naar een klimakomfort-ruit na een minder leuke ervaring van mijn vorige ruit met een stelletje vandalen en vuurwerk

Heb je dat eigenlijk nog (deels) vergoed kunnen krijgen?fsfikke schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 12:56:
[...]
Heel goed ja![]()
Upgradeje naar een klimakomfort-ruit na een minder leuke ervaring van mijn vorige ruit met een stelletje vandalen en vuurwerk
Nee, merp!
Dat is het enige waar ik het aan herkende
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Haha dat klopt, lekker makkelijk foto van internet afplukken dan zelf even maken. In iedergeval ga in bij de lokale BMW dealer even informeren. Bedankt!deepbass909 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 11:41:
[...]
Lieg niet! Dat is een BMW E36 316i Compact met ///M-trim
spoiler:dat is een foto van de motor van mijn CompactTe herkennen aan de stikkers en loshangende kabelboom bij de interieur-luchtinlaat aan de bestuurderskant, hier staat het origineel
Maar dat is inderdaad de luchtinlaatslang, voor deze auto was het bestelnummer 13 71 1 739 575. Kan je het beste bij de dealer halen, het prijsverschil met after-market is eigenlijk te klein om zinnig te zijn.
Heeft me uiteindelijk niets gekostPauseBreak schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 13:51:
[...]
Heb je dat eigenlijk nog (deels) vergoed kunnen krijgen?
Voordeel van een wat kleiner bedrijf itt de grote jongens die allerlei dealtjes met de verzekering hebben afgesloten. www.autoruitexpress.nl
Op de foto zie je het niet heel goed maar er zit ook zo'n paarse gloed in die er wel nice uitziet.Touchdomex schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 15:05:
[...]
Dat is het enige waar ik het aan herkende
[ Voor 27% gewijzigd door fsfikke op 06-09-2011 17:22 ]
ik denk dat het een kwestie is van 'must see in real life' maar fotogeniek vind ik de einzer absoluut niet.zneek schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:48:
Ik heb vandaag samen met Catch22 de persintroductie van de nieuwe BMW 1 serie F20 meegemaakt. En een testrit mogen maken in een 1 serie F20 118i Sport Line. Check mijn verslag en korte rij impressie: http://www.bmwme.nl/fotov...mpressie-bmw-1-serie-f20/

Dat merkten wij ook al op, in het echt en zeker als hij in beweging is oogt de wagen compleet anders. Maar dat hadden we hier ook al een geconstateerd. Maar hoe hij er ook uitziet, hij rijdt heerlijk.deadsy33 schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:57:
[...]
ik denk dat het een kwestie is van 'must see in real life' maar fotogeniek vind ik de einzer absoluut niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
brr...ook die gekke lijn aan de zijkant die schuin omhoog loopt vind ik minder geslaagd
---RAWE CEEK!!!---
Ik verwacht dat de 1 serie dan ook regelmatig te zien zal zijn als leasewagen. Wat jullie al vertelden; deze auto waarschijnlijk te duur voor de particuliere koper als je wat optie's aanvinkt. Afwachten wat de nieuwe A3 zal gaan doen en misschien gooit de nieuwe Mercedes A klasse roet in het eten.zneek schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 20:00:
[...]
Dat merkten wij ook al op, in het echt en zeker als hij in beweging is oogt de wagen compleet anders. Maar dat hadden we hier ook al een geconstateerd. Maar hoe hij er ook uitziet, hij rijdt heerlijk.
[ Voor 3% gewijzigd door vhal op 06-09-2011 20:07 ]
Had je nog mazzel mee... Zij hebben ook ooit de voorruit van de Compact vervangen, maar ik mocht mooi bij betalen voor de groene band in de voorruit... Niet dat het zo'n gigantisch bedrag was, maar toch.fsfikke schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 17:20:
[...]
Heeft me uiteindelijk niets gekost
Voordeel van een wat kleiner bedrijf itt de grote jongens die allerlei dealtjes met de verzekering hebben afgesloten. www.autoruitexpress.nl
[...]
Op de foto zie je het niet heel goed maar er zit ook zo'n paarse gloed in die er wel nice uitziet.
Hij is veel groter dan een Polo trouwens.
Nou nou, om de nieuwe 1 een gedrocht te noemen vind ik wat ver gaan. Ik vind hem op de foto niet echt bijzonder, maar als ie langs komt rijden is het wel een mooie kar. Maar goed, smaken verschillen. Als je het niet kunt worden met de nieuwe 1, dan wordt de nieuwe 3 ook niet je lievelingsauto ben ik bang.YoshiBignose schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 21:56:
Wat een gedrocht. Zag laatst een rode rijden op de A1, zal wel van een autoblad ofzo geweest zijn dan?
zag m toevallig net voorbij komen.. (ik zit heus niet op Fok! hoor!
http://forum.fok.nl/topic/1707136
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Volgende week ga ik naar de IAA in Frankfurt, nog meer mensen die daar heen gaan? Dan blijven we een nachtje over en gaan we de volgende dag rijden op de Nurburgring.
>> Signature?
Ik vind wel meer modellen op foto niet zo mooi, zo ook met de 1-serie. Maar in het echt is het echt een mooie auto.ChiLLeR schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:28:
Het is bekend dat bij BMW het soms even kan duren voordat je het ontwerp begint te waarderen. Dit vond ik toen met de Bangle 5 serie ook heel erg. Nu met deze nieuwe 1 gaan ze een nieuwe ontwerp richting op en ik moet er nog even aan wennen. Zoals altijd ziet de auto er in het echt stukken beter uit dan op de foto's. Ik blijf dus erg benieuwd naar hoe de 3 eruit komt te zien.
Volgende week ga ik naar de IAA in Frankfurt, nog meer mensen die daar heen gaan? Dan blijven we een nachtje over en gaan we de volgende dag rijden op de Nurburgring.
En van binnen is het sowieso allemaal erg BMW; functioneel, mooi afgewerkt, degelijk, heerlijk stoelen.
En de rijervaring is echt heel goed voor zo'n kleine auto. Ik vraag me af of je verschil zou merken met de Dreier in het dagelijkse verkeer
Fijne auto voor relatief weinig geld.Zou zo weer een E34 kopen, als ik het geld had, hem kwijt kon (kan mijn e30 al nauwelijks parkeren in de buurt) en hem nodig had (rij 400km in de maand, dus dat schiet niet op)kamstra schreef op woensdag 07 september 2011 @ 07:55:
wellicht iets voor iemand hier?
zag m toevallig net voorbij komen.. (ik zit heus niet op Fok! hoor!)
http://forum.fok.nl/topic/1707136
Grappig eigenlijk dat de 1 als kleine auto bestempeld wordt. Mijn Compact was qua buitenafmetingen vrijwel gelijk aan een 1-serie en echt veel kleiner dan een andere E36 was de Compact nou ook weer niet (alleen de kont was iets korter). En ik zou de E36 toch niet klein durven noemen, zelfs niet naar huidige maatstaven.418O2 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 09:48:
[...]
Ik vind wel meer modellen op foto niet zo mooi, zo ook met de 1-serie. Maar in het echt is het echt een mooie auto.
En van binnen is het sowieso allemaal erg BMW; functioneel, mooi afgewerkt, degelijk, heerlijk stoelen.
En de rijervaring is echt heel goed voor zo'n kleine auto. Ik vraag me af of je verschil zou merken met de Dreier in het dagelijkse verkeer
[...]
Ik heb de nieuwe 1 trouwens nog niet gezien, maar op de foto's ziet vooral het neusje er een beetje raar uit. Terwijl juist de laatste generaties van o.a. de 3 en Z4 een heerlijk scherpe en agressieve neus hadden.
Op de foto hierboven lijken de koplampen niet echt mooi aan te sluiten op de lijnen rond de niertjes, waardoor wat rare vlakken ontstaan die hem een beetje debiel uiterlijk geven...
Maar ik heb me er ook al heel vaak op betrapt dat er maar weinig BMW's zijn die ik direct mooi vond. De eerste generatie 1 gaf mij het gevoel naar een auto te kijken die doorgezakt was (door de gebogen lijn aan de zijkant). Alleen de nieuwe Z4 deed direct mijn hart sneller kloppen (en nog steeds trouwens).
Daarnaast ook al even op zoek naar een mooie 5 - serie voor bruiloft vriend einde van het jaar. Iemand een goed adres waar ik deze kan huren? Of iemand die zijn BMW beschikbaar wil stellen met eventueel een vergoeding in overleg..
Bij Sixt (in Duitsland) een keer een 530d gehuurd voor een weekje. Alles zat er op en er aanjasperaap schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:14:
Erg mooie BMW's. Op dit moment zit ik erg te kijken naar een 525 met M5 pakket e.d.
Daarnaast ook al even op zoek naar een mooie 5 - serie voor bruiloft vriend einde van het jaar. Iemand een goed adres waar ik deze kan huren? Of iemand die zijn BMW beschikbaar wil stellen met eventueel een vergoeding in overleg..
Waarom zou je willen trouwen in een zaken-sedan?jasperaap schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:14:
Erg mooie BMW's. Op dit moment zit ik erg te kijken naar een 525 met M5 pakket e.d.
Just my thoughts..EvaluationCopy schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:23:
[...]
Waarom zou je willen trouwen in een zaken-sedan?
>> Signature?
Vrienden van ons zijn met in een Z4 getrouwd. Ik zou het wel even overleggen met de bruid.418O2 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:34:
Dat denkt de bruid, die 3 uur bij een kapper heeft gezeten, waarschijnlijk niet
Gewoon cruisen met de kap dicht!418O2 schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:34:
Dat denkt de bruid, die 3 uur bij een kapper heeft gezeten, waarschijnlijk niet
Nee, merp!
Zijn nogal veel mensen en bedrijven die dit verhuren:jasperaap schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:14:
http://www.google.nl/sear...&aqi=g2&aql=&oq=bmw+trouw
525, welk bouwjaar zoek je naar dan?
Niet specifiek een bouwjaar. De hoop is gevestigd op een mooie deal met iemand die gewoon privé zijn auto uit wil lenen. Gewoon een mooi BMW.Kecin schreef op woensdag 07 september 2011 @ 11:49:
[...]
Zijn nogal veel mensen en bedrijven die dit verhuren:
http://www.google.nl/sear...&aqi=g2&aql=&oq=bmw+trouw
525, welk bouwjaar zoek je naar dan?
Leuk verslagje. Ik ben zaterdag aan de beurt... dus als iemand nog vragen heeft, dan kan ik wel proberen daar een antwoord op te scoren.zneek schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:48:
Ik heb vandaag samen met Catch22 de persintroductie van de nieuwe BMW 1 serie F20 meegemaakt. En een testrit mogen maken in een 1 serie F20 118i Sport Line. Check mijn verslag en korte rij impressie: http://www.bmwme.nl/fotov...mpressie-bmw-1-serie-f20/
Die rode die binnen staat, was dat nog steeds zo'n pre-productie versie met drukknopen op het dashboard e.d.? Of hebben ze die wagen inmiddels al vervangen door een productie-exemplaar.
Oh, en hadden ze alleen 118i's om in te rijden of ook andere motoriseringen?
Metal up your ass
Je moet begrijpen dat het uitlenen van een auto niet het meest slimme is was je kan doen, ook al is die allrisk verzekerd en krijg je hiervoor een x bedrag terug. Hoewel ik het idee heb dat jij het zo goedkoop mogelijk wilt houdenjasperaap schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:42:
[...]
Niet specifiek een bouwjaar. De hoop is gevestigd op een mooie deal met iemand die gewoon privé zijn auto uit wil lenen. Gewoon een mooi BMW.
Bij een ongeluk(je) in welk vorm dan ook is de eigenaar aansprakelijk, en niet degene waar die hem aan heeft uitgeleend
116i's en een 120d stond er ook.JaymzHetfield schreef op woensdag 07 september 2011 @ 14:43:
[...]
Leuk verslagje. Ik ben zaterdag aan de beurt... dus als iemand nog vragen heeft, dan kan ik wel proberen daar een antwoord op te scoren.
Die rode die binnen staat, was dat nog steeds zo'n pre-productie versie met drukknopen op het dashboard e.d.? Of hebben ze die wagen inmiddels al vervangen door een productie-exemplaar.
Oh, en hadden ze alleen 118i's om in te rijden of ook andere motoriseringen?
Met of een zesbak of een automaat.
Eigen PV systeem: 68 stuks 205 Wattpiek Suntech zonnepanelen, SMA Tripower 15000TL omvormer. Realtime opbrengst via Sunny Webbox, op onze website.
Is de 0-100 km/h opgave een eigen meting? De BMW brochure geeft 7,4s in plaats van 8,9s.zneek schreef op dinsdag 06 september 2011 @ 19:48:
Divide and conquer.
2 totaal verschillende auto's, die elkaar niet in de weg gaan zitten, maar ik had het toch wel iets anders ingeschat. Persoonlijk vind ik hem wel iets te fors eigenlijk.
Maar goed, er zullen weer stapels kale 1-series worden verkocht, daar zal het niet aan liggen.
Ik heb ze van de week zien staan in Hilversum. Persoonlijk vind ik het een enorm lelijke auto (i.t.t. de geweldig mooie F10 en de, volgens spyshots, ook erg mooie nieuwe 3), het interieur daarentegen is wel weer top
[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 07-09-2011 19:00 ]
Mmmm, mijn fout. In de presentatie werd over 8.9 seconden voor 0-100 gesproken, maar dat was voor de 116i. Het is inderdaad 7.4.wimpie schreef op woensdag 07 september 2011 @ 18:18:
[...]
Is de 0-100 km/h opgave een eigen meting? De BMW brochure geeft 7,4s in plaats van 8,9s.
[edit] hopsakee, aangepast op de site.
[ Voor 5% gewijzigd door zneek op 07-09-2011 19:12 ]
Houden zo. Heb hem gespot en vind het net een mongooltje, terwijl ik de huidige/oude 3-deurs best een leuk wagentje vind. Dat hij in het echt mooier is dan op de foto's is dus gewoon gelul, het is en blijft een lelijk ding net zoals op de foto's. Vreemde neus en de verhoudingen lijken niet te kloppen. Vind het wel apart dat best veel mensen het uiterlijk nog wel weten te waarderen, benieuwd of dat ook het geval zou zijn als er een Kia badge oid opzat.SunshineCompany schreef op woensdag 07 september 2011 @ 16:29:
Ik heb de nieuwe 1 nog niet gezien.. en dat terwijl ik zelf een oude 1 rij! Ben erg benieuwd.
Dit topic is gesloten.