U roept, wij draaien

Helemaal van voor heb ik niet, en daar zou ook niet veel op te zien zijn. Het leek schoon, maar voelde gewoon ranzig en vet.
Maar natuurlijk wel een foto van tijdens:

Op de zijkanten van de zitting en rugleuning (die tegen de auto staan) kan je het vuil wel zien. Dat is nu weer mooi beige en voelt gewoon weer schoon.
En waar het hoort te zitten:

Ook zit was te ranzig voor woorden en heb ik helemaal uitgezogen en schoon gemaakt.
Ook de kunststof delen rond de rolbeugels en de afdekkappen van de beugels waren meer zwart dan beige. Ook dat is weer helemaal netjes.
Er zit echt waanzinnig veel geluidsisolatie in deze auto. Alle donkere matten zijn bedoeld voor geluidsdemping. En dat terwijl er boven de bank niets meer zit dan een stukje stof om geluid tegen te houden
En de hoeveelheid draden die er onder bank lopen is echt bizar... Maar goed, achter de geluidsdemping ligt de versterker, de sensor en aansturing voor de rolbeugels, er zit centrale portiervergrendeling, etc. En links ligt de mooie dikke plus kabel van de accu. Dat ding is vingerdik
En alles zit er weer in (en verstopt onder de winddeflector

)
En de voorste rij stoelen in het theater

Dit moet nog onder handen genomen worden. De middentoner in de rechter deur zit bijv. nog los (niet te zien op de foto).
En eerlijk is eerlijk, met het dak en de ramen omlaag heeft de E36 Cabrio zeker uitstraling
[
Voor 22% gewijzigd door
deepbass909 op 31-07-2011 23:35
]
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier