| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Oh dat zei hij volgens mij een keerfsfikke schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:59:
Wie zegt dat Kecin z'n auto cadeau heeft gekregen? Ik kan ook niet klagen met een 320Ci als eerste auto, maar ik heb hem toch gewoon zelf moeten betalen
Facts don't care about your feelings
Toevallig vandaag een hele sloot video's onder elkaar gezet, waarmee mijn kritiekpunten eigenlijk wel weg zijn en ik de nieuwe 1 gewoon rondom mooi ga vinden: http://www.bmwme.nl/wallp...e-nieuwe-bmw-1-serie-f20/MelvinB schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:46:
Ik denk dat ik mijn mening wat bij ga stellen over de nieuwe 1.
Hoe meer video's ik bekijk, hoe mooier ik de auto ga vinden.
[video]
In bovenstaande filmpje ziet de auto er eigenlijk goed uit.
Overigens viel het mij in dit filmpje op, dat er een ''inkeping'' om de achterlichten heen, wat er wel goed uit ziet.
Wat wel raar leek, is de close-up van het BMW-logo op de motorkap; deze leek niet helemaal plat op de motorkap te liggen?

Eco Warrior itt
Onzin, met een trage eerste auto leer je jezelf alleen maar trage een rijstijl aan omdat je acceleratie mist, bv jezelf teruglaten zakken bij invoegen ipv voor het verkeer invoegen, gas los ipv gas erop bij oranje etc. Dus het hoort niet.YoshiBignose schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:20:
[...]
Oh dat zei hij volgens mij een keerIk begon met een E36 316i... een trage slak zoals het hoort als eerste auto
Anticiperen heet dat, het is juist goed om dat geleerd te hebben.Het Fantoom schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:07:
[...]
Onzin, met een trage eerste auto leer je jezelf alleen maar trage een rijstijl aan omdat je acceleratie mist, bv jezelf teruglaten zakken bij invoegen ipv voor het verkeer invoegen, gas los ipv gas erop bij oranje etc.
Als je continu zo rijdt als jij noemt stap ik niet eens bij je in de auto. Moet er niet aan denken om iedere dag naar m'n werk te planken, heb wel andere dingen aan m'n hoofd.
Dus je jaagt je Z3 niet zo over de weg zoals Patrick dat doet?MadMarky schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:12:
[...]
Anticiperen heet dat, het is juist goed om dat geleerd te hebben.
Als je continu zo rijdt als jij noemt stap ik niet eens bij je in de auto. Moet er niet aan denken om iedere dag naar m'n werk te planken, heb wel andere dingen aan m'n hoofd.
YouTube: Gevaar op de Weg
Ik trap hem alleen los als ik aan t klooien ben of echt even moet inhalen (als je achter een vrachtwagen zit op een tweebaansweg oid). Dus dat argument gaat imo niet op.
Ik heb 33 procent zelf betaaldfsfikke schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 20:59:
Wie zegt dat Kecin z'n auto cadeau heeft gekregen? Ik kan ook niet klagen met een 320Ci als eerste auto, maar ik heb hem toch gewoon zelf moeten betalen
Wat met opvalt in het filmpje is de verbruikmeter, hierin zie je een accu. Word die deels hybride ofzo?MelvinB schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:46:
[video]
Overigens viel het mij in dit filmpje op, dat er een ''inkeping'' om de achterlichten heen, wat er wel goed uit ziet.
Wat wel raar leek, is de close-up van het BMW-logo op de motorkap; deze leek niet helemaal plat op de motorkap te liggen?
[ Voor 55% gewijzigd door Kecin op 08-06-2011 00:20 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Sint Anthonis heet dat gat (en het ligt tussen Boxmeer en Gemert) en jaMadMarky schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:44:
Was er hier nog animo om volgende week zondag naar de BMW promotiedag te gaan in Nijmegen?
leeg
Ik rij vrijwel altijd sportief, maar dat wil niet zeggen dat ik niet kan anticiperenMadMarky schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 23:12:
[...]
Anticiperen heet dat, het is juist goed om dat geleerd te hebben.
[ Voor 85% gewijzigd door TommyGun op 08-06-2011 08:03 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dan gaan we het maar niet hebben over het feit dat jongvolwassenen nogal eens overmoedig zijn etc... Niet voor niks zijn die verzekeringspremies schrikbarend hoog voor alles met een beetje vermogen tot 24 jaar.YoshiBignose schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:32:
Dat zegt ie ook niet, maar als je net je rijbewijs hebt kan je gewoon minder goed anticiperen, dus kan je beter rijden in een trage auto. Vind ik.
Ik had wel wat vrienden destijds die op hun 18e in M3's, V70R's etc rondreden, bijna allemaal wel een keer een flinke klap gemaakt in het eerste jaar.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

[ Voor 23% gewijzigd door Jan Laros op 08-06-2011 11:07 ]
Mooi auto! Veel plezier ermee!Jan Laros schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:06:
Nog wat telefoonplaatjes van mijn nieuwe aanwinst. Ik ben er zo happy mee
Plaatjes
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Lekker hoor. Ik ga ook maar eens nieuwstips insturenJan Laros schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ook voor auto's zonder vermogen hoor.. Met m'n 75 pk betaal ik bijna 50 euro per maandEvaluationCopy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:54:
Niet voor niks zijn die verzekeringspremies schrikbarend hoog voor alles met een beetje vermogen tot 24 jaar.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Hoezo heeft jouw auto een verchroomde grill? Ik dacht dat dit alleen voorbehouden was aan de 6 cilinders. Tenzij je het chroompakket besteld maar dan heb je ook verchroomde raamlijsten wat bij jou weer niet het geval is.Jan Laros schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 11:06:
[afbeelding]
[afbeelding]
>> Signature?
Met verzekeringspremies worden beginnend bestuurders nog gematst. Zie de factsheet jonge automobilistenvan het SWOV. Volgens mij betaalt een beginnend bestuurder < 24 jaar wel een toeslag maar geen 300%.EvaluationCopy schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 09:54:
[...]
Dan gaan we het maar niet hebben over het feit dat jongvolwassenen nogal eens overmoedig zijn etc... Niet voor niks zijn die verzekeringspremies schrikbarend hoog voor alles met een beetje vermogen tot 24 jaar.
De chromen vinnen in de grill kun je los bestellen bij de dealer. Kostte 89 euro geloof ik, maar ik vind het een stuk mooier.ChiLLeR schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 12:30:
[...]
Hoezo heeft jouw auto een verchroomde grill? Ik dacht dat dit alleen voorbehouden was aan de 6 cilinders. Tenzij je het chroompakket besteld maar dan heb je ook verchroomde raamlijsten wat bij jou weer niet het geval is.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire
Kijk dit is nou een gave kleur! Zoveel beter dan zo'n saaie kleur zoals hierbovendennis112 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:19:
De mijne ook maar even posten dan:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Gulden middenweg is het geworden. Ze wilde eigenlijk brons, maar dat accepteer ik pas op het moment dat ik pijp rook en kaal ben.MrFl0ppY schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:30:
Mannen die door de vrouw de kleur laten bepalen. Ze moeten blij zijn dat je ze mee mogen rijden in de bijrijdersstoel en niet op de achterbank!
Brons? Doet zij dat laatste dan al?Jan Laros schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:31:
[...]
Gulden middenweg is het geworden. Ze wilde eigenlijk brons, maar dat accepteer ik pas op het moment dat ik pijp rook en kaal ben.
K to the KillaZ
Hehehe inderdaad, was daar ff op bezoek en heb een paar foto's geschoten, maar daar woon ik niet
Zelf wil ik graag een 525D, en ik zal me moeten haasten want binnen een paar maand wordt dat een 4cyl.
Een amiga 500 met 512 kb ram !

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik zal het proberen te onthouden .
Een amiga 500 met 512 kb ram !
25d als in een nog verder opgevoerde 23d? Dat blok is toch te hoog getuned voor een grote auto als een 5-serie lijkt me. 125d super. 325d okee. 525d no way.multipasser schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 16:27:
Ik kom juist van de bmw garage. Uit Munchen beginnen nu de eerste 5xxD breaks binnen te lopen.
Zelf wil ik graag een 525D, en ik zal me moeten haasten want binnen een paar maand wordt dat een 4cyl.
[/me]is ouderwets. in een auto van het statuur van een 5-serie hoort geen motor met dezelfde configuratie als in een Golf.[/me]
[ Voor 16% gewijzigd door GaMeOvEr op 08-06-2011 17:45 ]
Aannames zijn fataal.
Ik hoop dat je dat efficient dynamics gedoe op het dashboard kan uitzetten. Ziet er niet uit...MelvinB schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 21:46:
[video]
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Gaat om trillingsvrije loop, geen gebonk als je bij zeer lage toerentallen accelereert, vermogen, koppel. Voor de 3e en 4e heb je geen zescilinder nodig. Voor de motorloop wel. Overigens in het 1995cc viercilinder dieselblok van BMW top of the bill tussen de viercilinder diesels. Maar geen enkele viercilinder heeft de loopcultuur van een zes-in-lijn. Vooral niet bij diesels.GaMeOvEr schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 17:44:
Uiteindelijk boeit het weinig, gaat om vermogen/koppel. Of ze dat nu uit 2 liter of 3 liter halen. Hoogstens de duurzaamheid zal er natuurlijk wat onder leiden verwacht ik. Maar qua prestaties merk je dat niet hoor. (Hoogstens ga je de mooie motorloop van de 6 in lijn missen, dat is dan wel spijtig.)
Als we er een (mini)meet van kunnen maken lijkt het me leuk. Komt er nog iemand behalve 4x2?MadMarky schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 22:44:
Was er hier nog animo om volgende week zondag naar de BMW promotiedag te gaan in Nijmegen Sint Anthonis?
Nope, de sharknose is momenteel niet echt een showmodel. Heb wat schade aan het achterlicht en de sierstrip aan de achterzijde mist. Ben vorig jaar wel in Wezep geweest.YoshiBignose schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:42:
Gaan er mensen op 11 juni nog naar de sharknose meeting?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
leeg
Wat voor eentje heb jij dan?Peedjeeh schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 09:36:
[...]
Nope, de sharknose is momenteel niet echt een showmodel. Heb wat schade aan het achterlicht en de sierstrip aan de achterzijde mist. Ben vorig jaar wel in Wezep geweest.
Nog een foto van vorig jaar in wezep die ik net tegenkwam, die rooie dus

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Maar als dat het wel is, verdien ik de sonde met de huidige brandstofprijzen wel redelijk snel terug.
Een ander mogelijk punt kan ook nog de huidige katalysator zijn. Deze kan verstopt zijn geraakt, omdat hij vol water heeft gestaan. De oude is inmiddels niet meer te gebruiken (die ligt in stukken) dus even de oude pijp eronder hangen is een no-go...
Ik heb nog wel de oude lambda liggen, maar daarvan is de schroefdraad beschadigd. Maar dat is in ieder geval voor nood te fixen zodat ik 1 à 2 tankbeurten kan proefrijden. Heeft dat een positieve invloed, dan is het simpel.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Peedjeeh schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 10:44:
Heb een 633 csi, bouwjaar '77 (e24, type 1) .
Nog een foto van vorig jaar in wezep die ik net tegenkwam, die rooie dus
[afbeelding]
[ Voor 9% gewijzigd door YoshiBignose op 09-06-2011 11:37 ]
Kun je zo'n lambda sonde niet gewoon doormeten met een draaiende motor? Dan weet je ook of deze een zinnige waarde teruggeeft.deepbass909 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 11:34:
Ik baal... Sinds mijn ongeval is er iets niet lekker in de motor van de auto... Het verbruik is gestegen van 1:12 naar 1:10 en gisteren zelfs voorbij 1:10 gegaanSamen met een onregelmatige stationair loop als de motor warm is (het beruchte schommelen tussen 500 en 1200 touren), geeft het sterke vermoeden dat mijn Lambda stuk is... Maar zomaar even vervangen is mij een iets te kostbare gok...
Maar als dat het wel is, verdien ik de sonde met de huidige brandstofprijzen wel redelijk snel terug.
Een ander mogelijk punt kan ook nog de huidige katalysator zijn. Deze kan verstopt zijn geraakt, omdat hij vol water heeft gestaan. De oude is inmiddels niet meer te gebruiken (die ligt in stukken) dus even de oude pijp eronder hangen is een no-go...
Ik heb nog wel de oude lambda liggen, maar daarvan is de schroefdraad beschadigd. Maar dat is in ieder geval voor nood te fixen zodat ik 1 à 2 tankbeurten kan proefrijden. Heeft dat een positieve invloed, dan is het simpel.
Ikzelf heb hetzelfde probleem, al ben ik van 1op11 naar 1op9 gegaan (na vervangen brandstoffilter en wat harde klappen). Heb nu het meeste al nagemeten: alleen lambda en injectoren zijn over als mogelijke kwaden.

Vriendinlief zie wel toen ik haar dat meldde dat ze dacht dat hij wat slechter reageerde op het rempedaal de laatste tijd, dus heb haar maar vriendelijk verzocht om dat de volgende keer iets eerder te melden
Vandaag word dus de remleiding vervangen, beide remcilinders bij de achterwielen en de blokken, die zijn nat geworden...
Ja, ik ga met iemand mee die een E12 heeft (lichtblauwe, 1 van de 2 8 aanmeldingen)..YoshiBignose schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 08:42:
Gaan er mensen op 11 juni nog naar de sharknose meeting?
Ik zit eraan te denken om daar ook heen te gaan ja, met mijn eigen E46 of eventueel met dezelfde E12 als hierboven genoemd..MadMarky schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 22:09:
*bonk*
[...]
Als we er een (mini)meet van kunnen maken lijkt het me leuk. Komt er nog iemand behalve 4x2?
www.teamgenie.nl
Niemand ooit meegemaakt of weet waar dit mogelijk aan kan liggen?dennis112 schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 10:46:
Hallo mede BMW rijders, ik heb vorige week dinsdag mijn nieuwe BMW 318i van 08-2008 opgehaald bij de dealer maar heb toch een vraag over iets waar ik me aan stoor. Als ik aan het rijden ben en ik laat het gas los en duw hem daarna weer in dan duurt het ongeveer 1 seconden voordat die reageert op het gaspedaal en dus gas gaat geven. Zwaar irritant en vooral bij file rijden. Zijn er hier mensen die dit ook hebben of hebben gehad? Is dit een kwaaltje van de Efficient Dynamic motoren of zal er iets defect zijn, bobine of luchtmassameter?
Heb tijdelijk een 2011 118d ed, en hier merk ik het ook. Reactie op gaspedaal is erg traagdennis112 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:02:
[...]
Niemand ooit meegemaakt of weet waar dit mogelijk aan kan liggen?
Jij rijdt zodat ik bier kan drinken? Terwijl ik op de achterbank een filmpje kijk418O2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 13:26:
zneek en ik gaan waarschijnlijk ook naar Sint Anthonius
Metal up your ass
edit ff vergeten dat er zoiets als google bestaat.
Het is dus de laatste groep. Ik sla maar over.
[ Voor 37% gewijzigd door Flagg op 10-06-2011 18:53 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
[ Voor 10% gewijzigd door Tom op 10-06-2011 20:34 ]
Ik hou daar ook niet van, maar dit is wel vrij tof. Er komt o.a. Een m1 en een f1 bolide. Ik zou zelf ook niet zo snel naar een 'kiek mien optoende e36 vet wezen'-meeting gaanFlagg schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 18:49:
bmw promotiedag? Is dat georganiseerd vanuit bmw, of vage bmw kluppies met showneigingen?
edit ff vergeten dat er zoiets als google bestaat.
Het is dus de laatste groep. Ik sla maar over.
[ Voor 7% gewijzigd door Tom op 10-06-2011 23:30 ]
Okay das al wat anders, misschien dat we dan nog wel even langsgaan, vroeger 2x een auto gekocht in dat gehucht. ranzig snelle fords staan daar bij Wouter Bollen. Als hij nog bestaat that is.418O2 schreef op vrijdag 10 juni 2011 @ 22:10:
[...]
Ik hou daar ook niet van, maar dit is wel vrij tof. Er komt o.a. Een m1 en een f1 bolide. Ik zou zelf ook niet zo snel naar een 'kiek mien optoende e36 vet wezen'-meeting gaan
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
gebeurt dit ook wanneer hij in S stand staat? Ik heb het idee dat hij gewoon minder fel op voetbewegingen reageert in de normale stand. Idd om zuiniger te zijn.dennis112 schreef op donderdag 09 juni 2011 @ 19:02:
[...]
Niemand ooit meegemaakt of weet waar dit mogelijk aan kan liggen?
Wanneer je hem in S zet voelt het veel directer aan het gas (en dat merk je ook duidelijk in verbruik
Het is geen automaat maar gewoon een handgeschakelde bakrazorhead schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:08:
[...]
gebeurt dit ook wanneer hij in S stand staat? Ik heb het idee dat hij gewoon minder fel op voetbewegingen reageert in de normale stand. Idd om zuiniger te zijn.
Wanneer je hem in S zet voelt het veel directer aan het gas (en dat merk je ook duidelijk in verbruik)
Als je in de buurt woont zou ik sowieso komen. Wij moeten minimaal vijf uur retour reizen en vinden dat t wel waard ( komen vanuit Groningen). Als er zo achterlijk veel wagens zijn, zijn er ook veel toffe wagensFlagg schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 11:03:
[...]
Okay das al wat anders, misschien dat we dan nog wel even langsgaan, vroeger 2x een auto gekocht in dat gehucht. ranzig snelle fords staan daar bij Wouter Bollen. Als hij nog bestaat that is.
Jan ook aanwezig als nieuwe bmw rijder

Anyway, me happy
Nice, dat lijkt me echt een super fijne auto! Als ik in NL een 1 serie zou mogen rijden zou het ook die worden, kun je tenminste nog wat kilometers maken zonder failliet te gaanxos schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:06:
Vorig weekend en dit weekend een paar proefritjes gemaakt in verschillende 1 series. En vandaag mijn eerste bmw gekocht, een 123dHelemaal af met een m-pakket, full leer, xenon en navigatie. Beest van een motor, kan mij niet voorstellen hoe krachtig een *35d of *35i wel niet moet zijn.
Anyway, me happyEnig nadeel dat het nog een weekje gaat duren voordat hij op de oprit staat...
Ben benieuwd naar foto's.
Ioniq 5 P45
Gefeliciteerd! Ik heb tijdens een BMW-rijtraining met 123d's gereden en je kan er heerlijk mee hoekenxos schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 18:06:
Vorig weekend en dit weekend een paar proefritjes gemaakt in verschillende 1 series. En vandaag mijn eerste bmw gekocht, een 123dHelemaal af met een m-pakket, full leer, xenon en navigatie. Beest van een motor, kan mij niet voorstellen hoe krachtig een *35d of *35i wel niet moet zijn.
Anyway, me happyEnig nadeel dat het nog een weekje gaat duren voordat hij op de oprit staat...
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
www.teamgenie.nl
Daarbij hebben mensen meer de neiging om 'uit beeld' te lopen als ze iemand met een echte camera zien staan, terwijl ze gewoon voor je langs lopen als je met te telefoon 'staat te spelen'.. Dus meer foto's van auto's met mensen, terwijl de plaatjes van die mensen (uitzonderingen daargelaten
[ Voor 56% gewijzigd door DuDePrOdUcTiOnS op 11-06-2011 20:00 ]
www.teamgenie.nl
www.teamgenie.nl
www.teamgenie.nl
Een automaterialen zaak in de buurt had alleen vage merken dus dat heb ik maar nog even niet gedaan. Maar ik neem aan dat je bij de dealer de hoofdprijs betaald. Wat voor olie gebruiken jullie eigenlijk en waar halen jullie dat vandaan?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ik heb er laatst per ongeluk 5w40 in gedaan, maar moet 5w30 hebben als ik de voorgaande facturen zag
[ Voor 16% gewijzigd door YoshiBignose op 11-06-2011 22:00 ]
Als mijn auto (E46, 318i) om olie vraagt dan gooi ik er Castrol 5w30 in. Koop dat altijd bij de BP. Zal ongetwijfeld iets goedkoper kunnen, maar het olieverbruik is dermate minimaal dat ik mij daar niet zo druk om maak.fsfikke schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 21:39:
M'n Bimmertje gaf gisteren aan dat ie wat meer olie kon gebruiken. (E46 320Ci 81k KM en de vorige oliebeurt @ 70k)
Een automaterialen zaak in de buurt had alleen vage merken dus dat heb ik maar nog even niet gedaan. Maar ik neem aan dat je bij de dealer de hoofdprijs betaald. Wat voor olie gebruiken jullie eigenlijk en waar halen jullie dat vandaan?
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Zal eens kijken wat ik ook alweer heb betaald, maar het was aanzienlijk minder dan bij het benzine station.
http://www.deyterra.com
Iemand nog belang in een E46 Coupé uit 2000? Voor meer info DM.
Ben aan het rondkijken naar een Honda Civic Hybrid (jaja, kots I know).
Mhaha, dat is jammer... Nou ja, de "straf" was dat je een uurtje ben wezen rijden, en dat is geen straf toch?
Nee absoluut niet, was lekker binnendoor gereden en anders had ik de auto toch gepakt om even te gaan toerenzneek schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:56:
[...]
Mhaha, dat is jammer... Nou ja, de "straf" was dat je een uurtje ben wezen rijden, en dat is geen straf toch?
Met de 360CS?Tom schreef op zondag 12 juni 2011 @ 15:56:
[...]
Nee absoluut niet, was lekker binnendoor gereden en anders had ik de auto toch gepakt om even te gaan toeren
Voorzover ik gevonden heb zijn de diesels van BMW bij normaal gebruik en goed onderhoud vrijwel onverwoestbaar en is 't enige punt bij deze series ('99) een wat zwakkere brandstofpomp? Mijn vraag is dus ook; zijn er andere dingen waar ik eventueel op zou moeten letten naast de basisdingen als trillingen en onregelmatige loop van de motor en wat zijn de ervaringen over dit model in het algemeen?
Betreffend exemplaar: een BMW 320d Executive uit 1999 met 225k op de teller.

En omdat 't zo'n mooi model is de E91 van m'n vader, die ik ook zo heel af en toe mag lenen:
Je moet toch iets te wensen over houden, toch?
[ Voor 15% gewijzigd door mambo No5 op 12-06-2011 16:52 ]
Do not throw Rubbish at the platform | Front Pro eigen foto's in een topic
vanuit apeldoorn is het bijna 2 uur, maar dan zie je geen snelweg, anders een uurtje.418O2 schreef op zaterdag 11 juni 2011 @ 14:56:
[...]
Als je in de buurt woont zou ik sowieso komen. Wij moeten minimaal vijf uur retour reizen en vinden dat t wel waard ( komen vanuit Groningen). Als er zo achterlijk veel wagens zijn, zijn er ook veel toffe wagens
Jan ook aanwezig als nieuwe bmw rijder
hangt van het weer af als het dak open kan knorren we er wel ff naartoe denk ik.
Dit topic is gesloten.