The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Als ik het goed begrepen heb, wordt de nieuwe Einser de eerste BMW met 3-pittertjes met turbo's. Stiekem ben ik best benieuwd naar die motor en hoe die loopt.
Nee, merp!
Ik heb zelf een Dynavin in me e46 en het bevalt super! Het boost het interieur zodat het er weer strak en modern uitziet en je hebt een goede navi met TMC en ook de mogelijkheid om flitpaal locaties te downloaden.argro schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:20:
[...]
Ik zoek ook een dergelijke oplossing, maar twijfel ook of ik niet beter voor een Dynavin (of iets vergelijkbaars) gaan? Kost je iets meer, maar je krijgt er ook navigatie bij. Op BWMPortal.nl is een GB in voorbereiding, de nieuwste versie van de Dynavin zou dan op 520 euro uitkomen. Dat scheelt, wanneer je na inbouw van de Dynavin je radio verkoopt, niet zoveel met 2 Connects2 adapters en een Parrot.
Ding speelt ook divx en natuurlijk mp3, heb zelf een 16GB usb stick eraan hangen met mijn hele mp3 collecties. Het is IMO het geld zeker waard, als dit ding van BMW zelf zou zijn zou die zeker 1000 euro kosten en minder functies hebben. Ik kan zelf ned 1,2,3 en lokale omroep kijken terwijl ik in de file sta.
Dingetje is echt mooi, nu zat er bij mij nog een cassette speler in en dan is de boost natuurlijk gigantische.
De geluids kwaliteit is goed maar een echte kenner zou het met mischien als "niet heel goed" beoordelen. Ik zelf merk geen verschil met mijn oude cassete speler
[ Voor 6% gewijzigd door evilpin0 op 31-03-2011 10:43 ]
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Er is toch net een nieuwe versie uit, de V5? Dat zou wel een heel snelle upgrade zijn.Kaasplank schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:44:
Er gaan wel geruchten dat er een dynavin gaat komen met android als besturingssysteem. Ik zit ook te azen op zo'n ding maar dan zou een android versie mijn voorkeur hebben
so·wie·so (bw.) 1 hoe dan ook => überhaupt
Ik herhaal ook maar wat ik hoorargro schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:45:
[...]
Er is toch net een nieuwe versie uit, de V5? Dat zou wel een heel snelle upgrade zijn.
http://www.dynavin.com/news/news20110302.php
Metal up your ass
Het duurt dus nog ruim een half jaar voordat dat apparaat beschikbaar is.Kaasplank schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:48:
[...]
Ik herhaal ook maar wat ik hoor
http://www.dynavin.com/news/news20110302.php
Vast. Maar als hij uit is ga je je voor je kop slaan dat je met een windows CE versie opgescheept zit.argro schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:49:
[...]
Het duurt dus nog ruim een half jaar voordat dat apparaat beschikbaar is.
Mogelijk, maar met dat soort zaken kun je bezig blijven. Wanneer de opvolger van de versie die in Q4 van dit jaar verschijnt er is ga je ook weer spijt hebben dat je met de versie van Q4 2011 opgescheept zit, et cetera.Kaasplank schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:50:
[...]
Vast. Maar als hij uit is ga je je voor je kop slaan dat je met een windows CE versie opgescheept zit.
Dat is zo maar je zult het waarschijnlijk met me eens zijn dat een android platform meer toekomstperspectief heeft wat betreft updates dan CE 5.0. Als ik zie wat er allemaal al voor mijn android telefoon is dan zie ik dit ook wel gebeuren voor aftermarket android navigatiesystemen. Naast Dynavin zijn er nu een stuk of wat fabrikanten die inspringen op dit soort systemen met een OEM look.argro schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:52:
[...]
Mogelijk, maar met dat soort zaken kun je bezig blijven. Wanneer de opvolger van de versie die in Q4 van dit jaar verschijnt er is ga je ook weer spijt hebben dat je met de versie van Q4 2011 opgescheept zit, et cetera.
Als ik nu in de markt zou liggen voor een Dynavin dan zou ik persoonlijk die 6 maanden overbruggen door lekker radio te luisteren en dan een android versie te kopen en dan In de file lekker angry birds spelen
Nou, hij wordt een stukje groter he.MrFl0ppY schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:34:
Is een verbetering maar het is meer een facelift als je het mij vraagt.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik ben dan ook bang dat het nog steeds een render is.
Als ie het daar van moet hebben... Kijk het is een nieuw model maar erg spannend wordt het niet. Zeker wanneer je ziet dat de lijnen voor een groot deel van de 3-serie komen.BeQuietAndDrive schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:15:
[...]
Nou, hij wordt een stukje groter he.
Mijn ervaring ermee is, en ik heb dan zelfs ook nog internet erop; Vette shit kijk wat ik heb. Na 2 dagen heb je het wel gezien en gebruik je alleen de radio/mp3 /naviKaasplank schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:08:
[...]
Dat is zo maar je zult het waarschijnlijk met me eens zijn dat een android platform meer toekomstperspectief heeft wat betreft updates dan CE 5.0. Als ik zie wat er allemaal al voor mijn android telefoon is dan zie ik dit ook wel gebeuren voor aftermarket android navigatiesystemen. Naast Dynavin zijn er nu een stuk of wat fabrikanten die inspringen op dit soort systemen met een OEM look.
Als ik nu in de markt zou liggen voor een Dynavin dan zou ik persoonlijk die 6 maanden overbruggen door lekker radio te luisteren en dan een android versie te kopen en dan In de file lekker angry birds spelen
Maar die andriod apps kunnen wel zeer handig zijn; weer voorspelling en flits meldingen En JA ik baal ervan dat die van mij geen android heeft
http://www.twitch.tv/jannustitannus
(Ik heb het zo overgenomen van de monteur, weet niet de vertaling of wat dan ook).
141
OX-Sensor controle limiet.
Actueel aanwezig.
171
Controleer brandstof verzekering.
Kortsluiting brandstofsysteem.
Actueel aanwezig.
130
Signaal, can IKE.
Sporadische storing.
Iemand enig idee waar dit op kan duiden? Ik kan me namelijk voorstellen dat de ene foutcode door de ander veroorzaakt wordt, maar afgezien van dat; wat kan ik het beste als eerste controleren? Liever bestel ik iets (als ik uiteraard zeker ben van het falen) en vervang ik het in plaats van direct al hoge kosten te generen door naar de BMW garage te gaan voor enkel al een analyse...
Edit; volgende week even de CO-waardes meten, dan is dat wat betreft de lambda meteen duidelijk is.
Die andere code vrees ik voor de LMM.
[ Voor 39% gewijzigd door TommyGun op 31-03-2011 19:52 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Altijd lastig. Ik rij veel nieuwe modellen vanuit mijn werk, en wat me altijd weer opvalt zijn de enorme sprongen in kwaliteit en rij eigenschappen die je bij een nieuw model weer aantreft. Mooi voorbeeld was recentelijk nog de Ford Focus. De huidige is een prettige auto en als je niet beter weet dan is dat gewoon een goede auto. De nieuwe lijkt dan vooral op uiterlijk gebied aangepast maar zodra je ermee rijdt en dan weer in die huidige stapt is het verschil enorm. Dat zal voor de 1-serie niet anders zijn. Dat het uiterlijk niet heel veel is aangepast (hoewel, als de auto domweg groter wordt, dan ziet hij er toch al flink anders uit, dus dat ben ik al niet met je eens) wil niet zeggen dat de hele rij ervaring niet naar een (veel) hoger plan is getild.MrFl0ppY schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:24:
[...]
Als ie het daar van moet hebben... Kijk het is een nieuw model maar erg spannend wordt het niet. Zeker wanneer je ziet dat de lijnen voor een groot deel van de 3-serie komen.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Veel slechter kon het ook niet worden. Lijkt idd meer een facelift dan een nieuw type... ach ja voor de vrouwelijke leaserijders. Met de winst die BMW er van maakt kunnen ze weer dikkere auto's makenzneek schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:36:
Check, nieuwe 1 serie gelekt: http://www.bmwme.nl/nieuw...f20-gelekt-door-autobild/
[afbeelding]
Zeker een verbetering als je het mij vraagt!
Facts don't care about your feelings
De camouflouge schijnt bewust zo geplakt te zijn dat het lijkt alsof de vorm anders is. Zie dit detailbeeld:J-Media schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:16:
Ik vind die koplampen nog wel wat vreemd. Dat klopt niet als je dat vergelijkt met de spy-foto's.
Ik ben dan ook bang dat het nog steeds een render is.
Ik kan op basis daarvan niet uitsluiten dat de vorm correct/incorrect is. Daarnaast komt deze melding van Scott26, iemand die werkzaam is bij BMW en vaker dingen "lekt" en het altijd bij het rechte eind lijkt te hebben.
[edit] Het blijkt toch een render te zijn, maar wel een erg nauwkeurige.
[ Voor 5% gewijzigd door zneek op 31-03-2011 16:06 ]
Hij is met zijn rug in de deur geklapt he... Maar goed, ik wacht ook zeker het onderzoek af, ik probeer voor mijzelf de puzzelstukjes op hun plek te krijgen... En dat gat in mijn geheugen is niets meer dan hem zien remmen en de klap tegen de auto, ik weet nog precies wat ik tot het eerste moment dat ik hem zag deed.4x2 schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 14:59:
[...]
Dat zeg je nu de hele tijd, maar als je nou eerst eens afwacht wat dr uit het onderzoek komt, gezien de schade kan dat wel eens meevallen, als ie echt hard had gereden had jij nu een afdruk van een deurpaneel in je been gehad.
En goed remmen met een motor is een kunst, evenals dingen ontwijken (je gaat daarheen waar je naar kijkt)
En zoals ik het op die foto's zie zou ik ook zeggen dat het uitzicht niet fantastisch is, maar wel voldoende om een hoop te kunnen zien.
Het kan gewoon een keer gebeuren dat je ff niet goed (genoeg) gekeken hebt, 999 vd 1000x gebeurt dr niks, nu helaas wel, jammer dan, de afloop valt nog mee.
Maar goed, dat is nu afwachten, de zaak ligt bij de verzekering. Helaas lukt het mij niet om de beste man een boeket te sturen... Ik heb zijn gegevens niet en het ziekenhuis kan of wil mij niet verder helpen...
Gisteren heb ik ook een inventarisatie kunnen maken van de schade. Dat leek mee te vallen (deur goed kapot, wat krassen op het voorscherm en velg, maar verder niks), zelfs het portier opent en sluit alsof er niks aan de hand is (los van wat onheilspellende geluiden vanuit het portier zelf). Alleen toen ik de motor startte, klonk dat toch wat minder dan normaal... Sputteren, meer uitlaatgeluid, slecht toeren maken, ploffen... Ook ontdekte ik wat lekkages, maar ik kon die eigenlijk niet goed plaatsen.
Blijken de dempers onder de steunen van de motor compleet kapot te zijn en is de motor 1,5 cm zijwaarts geschoven

Ik ga nu een inventarisatie maken van de kosten en een plan opstellen. Maar ik hou er serieus rekening mee dat dit weleens het einde van mijn schaapje in wolfskleren kan zijn als de kosten te hoog oplopen. Als ik op autotrader kijk, kan ik al vrij snel een 5 jaar jongere 316i of 318i (E46) vinden met vergelijkbare kilometerstanden aan die van mijn wagen voor maar een paar 1000 euro. Het wordt dan wel erg snel aantrekkelijk om een andere, jongere auto in de plaats te gaan nemen...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Kan de politie het bloemetje ook niet doorsturen ofzo?
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Uiterlijk gezien vrijwel gelijke uitvoering (velgen, xenon, hoogglans zwart, etc.). Ik vind eigenlijk de oude mogelijk zelfs wat 'dikker' ogen. Ik ga in ieder geval naar Frankfurt!
Divide and conquer.
Ik vind de uitgezakte onderste vouw in de zijkant van de oude juist zo lelijk, de nieuwe heeft dat gelukkig veel minder, maar daar vind ik de vorm van de koplampen net te ver gezocht.wimpie schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:03:
[afbeelding]
[afbeelding]
Uiterlijk gezien vrijwel gelijke uitvoering (velgen, xenon, hoogglans zwart, etc.). Ik vind eigenlijk de oude mogelijk zelfs wat 'dikker' ogen. Ik ga in ieder geval naar Frankfurt!
Dat is mooi spul!
dot.blaat
Of zoek even het productnummer op http://realoem.com/bmw/
[ Voor 23% gewijzigd door TommyGun op 01-04-2011 09:45 ]
Lijkt me wel zo leuk om alles mooi compleet en origineel te hebben.
+1M@NIC schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:42:
Misschien dat iemand mij kan helpen met het volgende probleem?
Mijn E46 328 is helemaal compleet en origineel op de telefoon na, deze mist.
Heeft iemand enig idee wat voor telefoon onder mijn armsteun hoort? Het lijkt een Nokia te zijn (aan het stekkertje) maar ik kan er weinig over vinden.
[afbeelding]
Nog nooit een bluetooth kit gehad die zo goed werkte als zo'n ouderwetse inbouwtelefoon.
Dit is erg zacht voor een thuiskomer. In mijn vorige auto had ik ook een thuiskomer, maar die hoorde ruim 4 bar te zijn. Is ook niet gek voor z'on smal bandje.Tacoos schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 22:41:
In dit geval is het toch gezichtsbedrog:
De winterbanden zijn 205/55/16 met een omtrek van 1985 mm, de thuiskomer is een 125/90/16 met een omtrek van 1984 mm. Verschil is kleiner dan 0.1%. De zomerbanden die er nu op liggen hebben met een maat van 225/50/16 zelfs exact dezelfde omtrek als de thuiskomer![]()
Waarschijnlijk lijkt ie kleiner doordat ie veel dieper in de wielkast ligt, en het zal ook niet helpen dat er wat weinig druk op zat.
Ik heb zo een paar kilometer heel rustig gereden tot bij een pomp, waar ik em heb opgepompt tot 2.2 bar.
Zo rustig rijdend merkte ik dan ook geen verschil, maar zo'n bandje kan natuurlijk niet veel hebben, vandaar dat je ook maar 80 mag en vlgs mij mag je ook iet veel meer dan 100 km ermee rijden officieel.
Ik heb trouwens wel eens een week lang dagelijks dezelfde auto voorbij zien komen met een thuiskomertje erop en dan niet rustig, maar gewoon boven de 100 km/uur...
Audi: Vorsprung durch Technik
Nee? Ik wel, de Bluetooth in mijn E92 werkt perfect! Met een oude Samsung, een SE van 2009 en nu met mijn Galaxy S. No problem, en door de integratie met mic en speakers altijd goed geluid.t_captain schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:19:
[...]
+1![]()
Nog nooit een bluetooth kit gehad die zo goed werkte als zo'n ouderwetse inbouwtelefoon.
Ik heb me echt scheel gezocht naar de toegestane druk, maar ik kreeg t niet gevonden, dus ik dacht: met 2.2 bar loop ik geen risico. Op moment van de foto zat er zelfs nog minder in.Rejgun schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:32:
[...]
Dit is erg zacht voor een thuiskomer. In mijn vorige auto had ik ook een thuiskomer, maar die hoorde ruim 4 bar te zijn. Is ook niet gek voor z'on smal bandje.
Later, toen ik die thuisbrenger terug legde, zag ik het in grote duidelijke letters staan: max 420 kpa

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Wat zo fijn is van die ouderwetse telefoons, is dat je ze niet verplicht op de speaker hebt staan. Als je bijvoorbeeld veel omgevingsgeluid hebt, dan is het fijner met de hoorn aan je oor.zneek schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 19:34:
[...]
Nee? Ik wel, de Bluetooth in mijn E92 werkt perfect! Met een oude Samsung, een SE van 2009 en nu met mijn Galaxy S. No problem, en door de integratie met mic en speakers altijd goed geluid.
(weet eigenlijk niet of het nog mag tegenwoordig. aan de andere kant, wat je in je hand hebt is geen telefoontje maar een onderdeel van je auto. net zoiets als een versnellingshendel of een zonneklep.)
Ik denk dat je gewoon een boete krijgt.... telefoon is telefoon, onderdeel of niet... iemand met feiten?t_captain schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 20:47:
[...]
Wat zo fijn is van die ouderwetse telefoons, is dat je ze niet verplicht op de speaker hebt staan. Als je bijvoorbeeld veel omgevingsgeluid hebt, dan is het fijner met de hoorn aan je oor.
(weet eigenlijk niet of het nog mag tegenwoordig. aan de andere kant, wat je in je hand hebt is geen telefoontje maar een onderdeel van je auto. net zoiets als een versnellingshendel of een zonneklep.)
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Om de eoa vreemdsoortige reden...
leeg
Ik heb 2 verlagings setjes aangeboden gekregen ( Merk weet ik nog niet ). Maar het gaat om deze 2 maten :
50/30 en 40/60
Voor onder de E30 uiteraard.

Wat zouden jullie doen ? Want hij staat nu sowieso te hoog op de poten... het is nu net een XE30
Blij Met Wilco
Ik heb wel een paar mods besteld... 1 is niet echt origineel... maar na mijn idee wel mooier ( hoop ik haha
Blij Met Wilco
Ik vraag me wel eens af waarom een carkit nooit een 2x3.5mm DIN aansluiting heeft voor een headsetje. Lijkt me goed voor de verstaanbaarheid en ook fijn dat 1 van de inzittenden kan bellen en niet iedereen in het telefoongesprek wordt betrokken.4x2 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 00:50:
Voor zover ik weet valt een autotelefoon dr niet onder en mag je die wel in je klauwen houden.
Om de eoa vreemdsoortige reden...
Ja zo zien al die 316's eruit. Ik zou hem zeker wel verlagen. Wat voor kleur is dit trouwens? En doe ff normale uitlaat onder-Thunder- schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 09:13:
Woei, de E30 is in 1 keer door de APK gekomen
Ik heb 2 verlagings setjes aangeboden gekregen ( Merk weet ik nog niet ). Maar het gaat om deze 2 maten :
50/30 en 40/60
Voor onder de E30 uiteraard.
[afbeelding]
Wat zouden jullie doen ? Want hij staat nu sowieso te hoog op de poten... het is nu net een XE30
FILMPJE! Wel even inloggen :)
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
[ Voor 70% gewijzigd door _eXistenZ_ op 02-04-2011 11:04 ]
There is no replacement for displacement!
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Naar het schijnt is dat optioneel als hij langs de "performance afdeling" van BMW gaat, de ledjes en temperatuur info that is.Kecin schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:00:
325 km/h met BMW M3 (E92) op de Nederlandse snelweg. Die lampjes die die op het stuur heeft, zijn die standaard? Of alleen bij een CSL ofzo?
dit dus
http://www.bmw.com/com/en.../finder.html?proDsId=1824
[ Voor 9% gewijzigd door Napo op 02-04-2011 12:32 ]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Is idd de Performance stuur, de CSL heeft standaard een met suede beklede rand.Kecin schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:00:
325 km/h met BMW M3 (E92) op de Nederlandse snelweg. Die lampjes die die op het stuur heeft, zijn die standaard? Of alleen bij een CSL ofzo?
Maar wat een idioot. Ga even bij vermelden waar het is. Vind tof van hem dat hij 325 kan halen. Maar zet dan even niet erbij waar het is opgenomen.
Lees wel vaak dat mensen opgepakt worden door dit soort filmpjes. Gaat erom dat je een strafbare feit pleegt op NL bodem. Tot hoeverre de politie je kan maken dat weet ik niet. Maar als ik de rijder was zal ik in iedergeval niet luidkeels roepen dat het in NL is opgenomen.YoshiBignose schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:21:
Want... wat maakt dat uit?
Wie zegt dat de kentekenhouder reed? Of dat de poster van het filmpje de bestuurder was? Of dat het IP waarvan het filmpje is verstuurd van de bestuurder is?330d schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:09:
[...]
Lees wel vaak dat mensen opgepakt worden door dit soort filmpjes. Gaat erom dat je een strafbare feit pleegt op NL bodem. Tot hoeverre de politie je kan maken dat weet ik niet. Maar als ik de rijder was zal ik in iedergeval niet luidkeels roepen dat het in NL is opgenomen.
Met andere woorden: leuk dat het er is, maar ze kunnen er niks mee.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Klopt ook wat je zegt, daarom riep ik al tot hoeverre ze jou wat kunnen maken. Anyway, ik pas wel op als ik dit soort filmpjes heb.tdw schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:12:
[...]
Wie zegt dat de kentekenhouder reed? Of dat de poster van het filmpje de bestuurder was? Of dat het IP waarvan het filmpje is verstuurd van de bestuurder is?
Toch apart dat mensen dit in nederland doen.Kecin schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 11:00:
Je zit in nederland overal figuurlijk op een steenworp van duitsland waar je dit veel beter en legaal kan doen.
Enige leuke aan het filmpje is het geluid; dat ding klinkt heel leuk voor een V8. Beeldkwaliteit is waardeloos.
"man is not truly one, but truly two,"
staat op de to-do! maar sorry, kan niet alles tegelijkTommyGun schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:46:
Inderdaad, die uitlaat....
Blij Met Wilco
Ik ben eigenlijk wel fan van het Nederlandse systeem dat de kentekenhouder aansprakelijk stelt (tenzij aangegeven diefstal oid). Als je te hard wil rijden, dien je ook op de blaren te willen zitten. Te veel kinderen die minder opletten en dood worden gereden door mensen die verwachten dat 'iedereen' oplet.tdw schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 15:12:
[...]
Wie zegt dat de kentekenhouder reed? Of dat de poster van het filmpje de bestuurder was? Of dat het IP waarvan het filmpje is verstuurd van de bestuurder is?
(en ja, eigenlijk ben ik ook een van die laatste soort)
Kleur van de wagen is Malachitgrun... zie je volgens mij erg weinigYoshiBignose schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 10:19:
[...]
Ja zo zien al die 316's eruit. Ik zou hem zeker wel verlagen. Wat voor kleur is dit trouwens? En doe ff normale uitlaat onder
Zoals hierboven ergens.. uitlaatje komt nog
Blij Met Wilco
Oke-Thunder- schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:56:
[...]
Kleur van de wagen is Malachitgrun... zie je volgens mij erg weinig
Zoals hierboven ergens.. uitlaatje komt nog![]()
Van een speciale Royal editie heb ik gehoord maar sinds wanneer is er een nieuwe CSL330d schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 13:42:
[...]
Is idd de Performance stuur, de CSL heeft standaard een met suede beklede rand.
Maar wat een idioot. Ga even bij vermelden waar het is. Vind tof van hem dat hij 325 kan halen. Maar zet dan even niet erbij waar het is opgenomen.
Maar als ik het in iemand anders z'n auto doe hoef ik me dus nergens zorgen over te maken? Niet echt een ideaal systeem. Wel het makkelijkste voor de staat, dat wel.wheez50 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:40:
[...]
Ik ben eigenlijk wel fan van het Nederlandse systeem dat de kentekenhouder aansprakelijk stelt (tenzij aangegeven diefstal oid). Als je te hard wil rijden, dien je ook op de blaren te willen zitten.
[ Voor 32% gewijzigd door fsfikke op 02-04-2011 18:29 ]
Die Wiii edition is leukfsfikke schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 18:22:
[...]
Van een speciale Royal editie heb ik gehoord maar sinds wanneer is er een nieuwe CSL
Ik doelde ook de E46 CSL, iemand vroeg dat of die lichtjes alleen op de CSL te krijgen was.

Het is de Concept M5 die binnenkort gepresenteerd zou worden, maar de defintieve versie zou nagenoeg hetzelfde moeten zijn.
Ik weet het niet met die achterbumper... de rest is wel erg dik!
Sowieso heeft de nieuwe 5 teveel 'massa' boven de nieren, naar mijn mening kon dat eleganter.
Blij Met Wilco
Komisch, een streepke van mn kilometerteller doet het opeens weer. BMW's zijn net mannen, worden steeds knapper als ze ouder worden.

[ Voor 10% gewijzigd door EvaluationCopy op 05-04-2011 09:58 ]
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Hmmm jullie zien het plaatje wel blijkbaar, Dropbox doet wat moeilijk hier.MrFl0ppY schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 09:56:
Ik zou me meer zorgen maken over die linkse teller
Ik heb net getankt hoor, die teller geeft altijd nul aan, het kan niet lang meer duren voor die het ook weer vanzelf gaat doen
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Problemen:
- Handrem rechts-achter doet niks, moet gerepareerd worden.
- Nieuwe veren achter (beide kanten)
- Nieuwe remblokken achter (beide kanten)
- Remleiding achter ontroesten of vervangen (beide kanten)
- Bij 60 km/h zit er trilling in stuur (ondanks balanceren)
Daarnaast is hij toe aan een grote beurt (inspectie 2) met o.a.:
- Motorolie verversen
- Oliefilter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Brandstoffilter vervangen
- Interieurfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Etc.
Al met al gaat dit weer een duur grapje worden
Dat kan je zelf toch allemaal doen voor een paar tientjes per stuk?J-Media schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:00:
Daarnaast is hij toe aan een grote beurt (inspectie 2) met o.a.:
- Motorolie verversen
- Oliefilter vervangen
- Luchtfilter vervangen
- Brandstoffilter vervangen
- Interieurfilter vervangen
- Bougies vervangen
- Etc.
Al met al gaat dit weer een duur grapje worden
Gewoon uit Duitsland OEM onderdelen halen via Ebay.de oid.
[ Voor 6% gewijzigd door fsfikke op 05-04-2011 18:04 ]
Helaas heb ik wat dat betreft twee linker handen. Ik kan dat dus niet zelf doen.fsfikke schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:04:
[...]
Dat kan je zelf toch allemaal doen voor een paar tientjes per stuk?
Kon toch niet wachten en ben sinds een weekje de gelukkige eigenaar van deze mooie e90! Een 320d Dynamic Executive uit 2005 om precies te zijn. Naast het pakket zit er nog een navi prof in en een lichtpakket erop. Alleen telefoonondersteuning ontbreekt helaas. Verder is de auto al getuned tot 200pk en dat rijdt heerlijk!MrFl0ppY schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 20:01:
Nette TS, eindelijk kun je de TS bekijken zonder glasvezelverbinding. Moet zeggen dat er toch wel een paar juweeltjes staan tussen de tweakers auto's. Moet zelf nog een jaartje wachten voordat ik me op de markt ga begeven voor een E90.
PICS!

Nu kan ik eindelijk echt meepraten
Hoeft misschien niet eens: moest vandaag een achteruitrijlichtschakelaar hebben en die kostte bij winparts 9.88 euro, incl verzenden zelfs 18.88 euro.fsfikke schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:04:
[...]
Bij de BMW dealer 7.75 euro...
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
Zo, dat interieur ziet er nog mooi uit zeg! Veel plezier ermeeMrFl0ppY schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:39:
[...]
Kon toch niet wachten en ben sinds een weekje de gelukkige eigenaar van deze mooie e90! Een 320d Dynamic Executive uit 2005 om precies te zijn. Naast het pakket zit er nog een navi prof in en een lichtpakket erop. Alleen telefoonondersteuning ontbreekt helaas. Verder is de auto al getuned tot 200pk en dat rijdt heerlijk!
PICS!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die ervaring deel ik ook! Voor veel spullen is de dealer (ook zonder kortingen) gewoon goedkoper dan de handelaar. Dat zo'n beetje alles gewoon nog verkrTacoos schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 21:36:
[...]
Hoeft misschien niet eens: moest vandaag een achteruitrijlichtschakelaar hebben en die kostte bij winparts 9.88 euro, incl verzenden zelfs 18.88 euro.
Bij de BMW dealer 7.75 euro...
dot.blaat
Mooie kar man!MrFl0ppY schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 20:39:
[...]
Kon toch niet wachten en ben sinds een weekje de gelukkige eigenaar van deze mooie e90! Een 320d Dynamic Executive uit 2005 om precies te zijn. Naast het pakket zit er nog een navi prof in en een lichtpakket erop. Alleen telefoonondersteuning ontbreekt helaas. Verder is de auto al getuned tot 200pk en dat rijdt heerlijk!
PICS!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ben niet zo heel wild van de sedan, maar deze is wel erg mooi. Fraai interieur ook. Zou er wel iets andere velgen onder leggen, maar niet te groot natuurlijk. 16", max 17"
Die eronder zitten zijn 17". En een nette maat voor een E90 is 18" imho418O2 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:26:
[...]
Mooie kar man!
Ben niet zo heel wild van de sedan, maar deze is wel erg mooi. Fraai interieur ook. Zou er wel iets andere velgen onder leggen, maar niet te groot natuurlijk. 16", max 17"
Nog een suggestie: Een GROM iPod interface met bijbehorende Bluetooth-dongle. Volgens mij kun je dan ook alles en ben je volgens mij ook nog goedkoper uit (ca. 150 euro totaal)._eXistenZ_ schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 23:32:
in mijn auto wil ik twee dingen toevoegen aan de huidige CD53 head unit (weet niet precies welke ik heb maar wel die met de aansluitingen die nodig zijn): iPod-integratie en een Parrot.
Daarvoor wil ik het volgende gebruiken:
Connects2 CTABMIPOD007.2 (iPod-adapter)
Connects2 CTPPAR007 (Parrot-adapter)
Deze wil ik dan als volgt aansluiten (Of misschien de volgorde andersom, iig dat als ik gebeld wordt en ik heb mijn iPod aan, dattie die gewoon negeert en het telefoongesprek voorrang geeft, in die volgorde)
[afbeelding]
Kan iemand mij vertellen of dit gaat werken?
Beide adapters sluit je aan op de 17-polige stekker (ik heb nog geen 40-polige) en geven als ze niet actief zijn het normale signaal gewoon door, dus volgens mij moet je ze gewoon achter elkaar kunnen hangen toch?
Dat soort dingen kun je inderdaad zelf doen. Je moet er echter wel de ruimte en tijd voor hebben. De vraag is hoeveel geld scheelt het uiteindelijk. Veel kosten zitten toch ook in onderdelen. Je bespaart misschien een paar uurtjes arbeid, maar het kost je wel ruim een dag werk (spullen bestellen, monteren, olie afvoeren et cetera).fsfikke schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 18:04:
[...]
srslyzneek schreef op woensdag 06 april 2011 @ 09:27:
[...]
Die eronder zitten zijn 17". En een nette maat voor een E90 is 18" imho
Dan is 18" wel het overwegen waard. Dit geeft 'em een beetje de Lease-look
Styling 158 bestaat alleen in 17":
http://felgenkatalog.auto-treff.com/?felge=1580
Ik vind ze er zelf overigens niet te klein uit zien, beetje saai hooguit
[ Voor 21% gewijzigd door dj_raoul op 06-04-2011 10:19 ]

[ Voor 11% gewijzigd door zneek op 06-04-2011 11:09 ]
Great minds think alike!
~ James May
geloof het of niet maar ik vind je wintervelgen mooier...zneek schreef op woensdag 06 april 2011 @ 11:08:
ik heb die velgen voor mijn winterbanden, zie hier het verschil, 17" style 158 vs 19" style 313
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Als die andere nou 18"zijn geweest, ze zijn net iets te groot imho
[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 06-04-2011 13:13 ]
Klopt, maar je kan achteraf wel originele bt module laten inbouwen, is alleen zeer prijzig, 800 euro voor enkel de module (die wel huge ass is voor 1 of andere reden?) denk aan het formaat grote snelbouwsteen.tdw schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:11:
Volgens mij zit dat knopje op elk multifunctioneel stuurwiel, of je nou voorbereiding hebt of niet.
Parrot ben je wschlk incl inbouwen voor 250 euro klaar en daar werkt het knopje ook mee
If it ain't broken it doesn't have enough features
Ook zag ik nog wat leuks staan:

Excuses voor de brakke iPhone pic
Een Alpina, enige nadeel, motorblok was "opgeblazen".
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Serieus? 18" onder een E92 vind ik echt te klein... Ik zie regelmatig een E92 met style 193m 18" en dat vind ik net kunnen. Maar met mijn winterbangen + velgen die 17" zie je echt dat de wagen daar niet op ontworpen is.deadsy33 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 13:12:
[...]
geloof het of niet maar ik vind je wintervelgen mooier...
Als die andere nou 18"zijn geweest, ze zijn net iets te groot imho
Dit topic is gesloten.