[iPad] Ervaringen & Discussie - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 89.488 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:03

Fjeze

AllesPerfect!

ook hier intocht van de goede oude sint te zien

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Can't wait tot 4.2 uit komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het maken van een backup duurt bij mij 36 uur en dan krijg je als het balkje vol is doodleuk de opmerking dat er een fout is opgetreden bij het backuppen.

Gisteren 4.2 GM 2 geinstalleerd zonder backup. Op de laatste paar procenten bleef de update wel 10 minuten hangen....doemscenario!! Maar uiteindelijk liep de update door. Een backup duurt nu nog maar een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Happy2000
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Fjeze schreef op maandag 15 november 2010 @ 08:54:
ook hier intocht van de goede oude sint te zien
Ja grapig, als ik via de ipad kijk gaat het goed en als ik via de computer kijk krijg ik sinterklaas.

Als het goed is werkt het nu wel op de computer.
http://www.youtube.com/watch?v=-p6PsoT5sG0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 22:26
Waarom worden YouTube filmpjes zelden snel geladen ?
Heb een 60mbit verbinding maar het gaat zo traag :(
Het surfen gaat wel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update opladen, hele nacht aan de laptop en hij is vol (laptop alleen dichtgeklapt natuurlijk). Op de zaak met de oplader van collega geprobeerd en dat ging ook gelijk. Het ligt dus aan de stekker en een nieuwe ligt al klaar voor me, morgen even ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Onder exciting announcement valt nou niet echt de release van een firmware waarvan we allemaal de nieuwe functies al weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

True, maar we blijven hopen :P Las net ook het andere topic hiero, zal ws iTunes Streaming oid zijn

iStockphoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Muthas schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:20:
Onder exciting announcement valt nou niet echt de release van een firmware waarvan we allemaal de nieuwe functies al weten :)
Wij hier kennen de nieuwe functies misschien al wel maar voor de gemiddelde consument is het vast exciting news :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Muthas schreef op maandag 15 november 2010 @ 21:20:
Plus, het is een announcement "from iTunes". Iets aangaande streaming geef ik ook meer kans dan iOS 4.2, wat al heel lang voor November aangekondigd is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:33

Toppe

Oké ✅

Zou er bijna wakker voor blijven;)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehehe, morgen MBP dan maar mee naar werk, samen met de iPad en natuuurlijk de USB kabel, hahaha. Bijná dat ik wakker zou blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

Toppe schreef op maandag 15 november 2010 @ 22:13:
Zou er bijna wakker voor blijven;)
Waarom? 't is voor ons in de middag, hoor.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Ik wil net wat muziek toevoegen. Heb gister wel iTunes 10.1 geïnstalleerd maar nu zie ik bij iPad in iTunes alleen overzichtstaan en ik kan alleen op herstellen klikken, uhhhh wtf ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
http://www.apple.com/nl/

Nog 40 minuten :D :P

iOS 4.2 mag ik hopen :P

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Het gaat over iTunes, niet over iOS. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Neeheee, iTunes staat er toch, gewoon the Beatles en/of misschien wat streaming voor de VS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Er staat nog steeds "tomorrow"...

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

duh beatles. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update over mijn oplaadproblemen: dixons heeft keurig een nieuwe uit een verpakking gehaald en hem omgeruild, even getest en het is oke zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 16:41:
Update over mijn oplaadproblemen: dixons heeft keurig een nieuwe uit een verpakking gehaald en hem omgeruild, even getest en het is oke zo!
Top, goede service van de winkel :) Enjoy your iPad !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Blackberry Playbook iPad killer ?
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=7498

Wat denken jullie ? Hij is snel wat ik zo heb gezien, wel stuk kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Versteegrob schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 23:59:
Blackberry Playbook iPad killer ?
http://www.gadgetzone.nl/nieuws.php?id=7498

Wat denken jullie ? Hij is snel wat ik zo heb gezien, wel stuk kleiner.
Eigenlijk is dit 1 van de eerste tablets waarvan ik denk: kijk, dat is nou eens een waardige concurrent. Killer zal het niet worden; er staat geen Apple logo op. Echter, het is zeker wel een interessant dingetje.

Prijskaartje?
OS?
SDK omgeving & taal?
GPU/openGL support/kracht?

[ Voor 17% gewijzigd door Gamebuster op 17-11-2010 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Gamebuster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 00:49:
[...]

Eigenlijk is dit 1 van de eerste tablets waarvan ik denk: kijk, dat is nou eens een waardige concurrent. Killer zal het niet worden; er staat geen Apple logo op. Echter, het is zeker wel een interessant dingetje.

Prijskaartje?
Less than $500
OS?
QNX, toekomstig OS voor alle BlackBerry's
SDK omgeving & taal?
Adobe Air
GPU/openGL support/kracht?
1Ghz Dual Core ARM Cortex A9. Het is kennelijk snel. :P

Ja, het is een waardige concurrent. Hij komt ongeveer tegelijk met de iPad 2, dus dat wordt een interessante vergelijking. Ik verwacht dat de iPad even snel wordt en dat de software het verschil gaat maken.

[ Voor 3% gewijzigd door Krisp op 17-11-2010 11:43 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Krisp schreef op woensdag 17 november 2010 @ 11:38:
Ja, het is een waardige concurrent. Hij komt ongeveer tegelijk met de iPad 2, dus dat wordt een interessante vergelijking. Ik verwacht dat de iPad even snel wordt en dat de software het verschil gaat maken.
Ja, dit is veel meer een serieuze concurrent van de iPad dan al die Android meuk. QNX is een goed OS zeker voor embedded, en Adobe Air is een goede ontwikkelomgeving, erg visueel (een soort geavanceerde Flash).

Als ze dit goed optimaliseren en goed over de GUI nadenken dan kan het heel wat worden. Ik ben zelf (voorlopig) meer van de iPad maar het is goed als er serieuze concurrentie komt. Ik denk wel dat ze op termijn een 10" versie moeten gaan maken, want 7" is wel heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:32

polthemol

Moderator General Chat
GekkePrutser schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:00:
[...]

Ja, dit is veel meer een serieuze concurrent van de iPad dan al die Android meuk. QNX is een goed OS zeker voor embedded, en Adobe Air is een goede ontwikkelomgeving, erg visueel (een soort geavanceerde Flash).

Als ze dit goed optimaliseren en goed over de GUI nadenken dan kan het heel wat worden. Ik ben zelf meer van de iPad maar het is goed als er serieuze concurrentie komt. Ik denk wel dat ze op termijn een 10" versie moeten gaan maken, want 7" is wel heel erg klein.
adobe air een goede ontwikkelomgeving ? Dan duzend keer liever android. Adobe air is een resource hog tot en met.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:25
Weet iemand trouwens wat de maximale PDF-grootte is die de iPad aan kan in eBooks? Een zoektocht op google leverde nog geen helder antwoord op. Kheb zelf het idee dan bij 30+ MB het al een beetje hekel begint te worden en leidt tot crash naar springboard.

Daarnaast begin ik me wel een beetje te ergeren aan de minimale hoeveelheid RAM. In iCab met meerdere tabs (3 of meer) dan krijg al heel snel de meldingen "low memory" en komt het regelmatig voor dat ik mezelf weer terug vind op de springboard. Ook bij Photoshop kan het wel iets "snappier".

Grote pluspunt blijft eigenlijk wel de functie als imagetank voor je DSLR foto's op vakantie met mooie resolutie/grootte.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Vind nu het grootste nadeel van Apple dat alles zo gesloten is. Wel veel geweld games maar ooit een tepel zien ho maar. We leven in 2010 en dan alles nog zo gesloten houden, jammer. Open source !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:33:
Vind nu het grootste nadeel van Apple dat alles zo gesloten is. Wel veel geweld games maar ooit een tepel zien ho maar. We leven in 2010 en dan alles nog zo gesloten houden, jammer. Open source !
Haha, ik denk dat het beter is voor de consument. Kijk maar naar Windows XP, een hoop ongecontroleerde troep voor verkrijgbaar waardoor het systeem traag en log wordt. Vervolgens komen ze klagen dat de computer traag is en de schuld aan HP/Compaq bv. wordt gegeven. Terwijl die prima hardware maken. Door het gesloten en gecontroleerd te houden behoudt je de snelle omgeving tegen troep en andere bloatware. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:26
mensen ook last van het feit dat de ipad niet altijd meteen herkent word door itunes/windows? Mn iphone heeft dat niet. ff wat frutselen aan de kabel is de truc, maar niet sjiek. is de 2de al die zo doet? of is het meer driver gerelateerd?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joarie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:27:
Grote pluspunt blijft eigenlijk wel de functie als imagetank voor je DSLR foto's op vakantie met mooie resolutie/grootte.
Nou dat valt reuze mee. Ik heb de Camera connection kit maar als ik me Canon 7D erop aansluit (foto's in Raw uiteraard) vind hij dat niet bepaald leuk. Daarbij komt dan ook weer dat hij foto's niet op 100% laat zien in de Fotoapp maar er een soort Downsampeling op toepast. (het orgineel uitlezen kan nog steeds via je mac)
Ik weet zeker dat 85% van de kopers helemaal niet weet waar je het over hebt.

Dat iOS zo gesloten is doet me eigenlijk helemaal niets. Het is een Device voor erbij dus als ik "lekker open" wil surfen pak ik me mac er wel bij.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Joarie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:27:
Weet iemand trouwens wat de maximale PDF-grootte is die de iPad aan kan in eBooks? Een zoektocht op google leverde nog geen helder antwoord op. Kheb zelf het idee dan bij 30+ MB het al een beetje hekel begint te worden en leidt tot crash naar springboard.
iBooks bedoel je? Ik heb magspdfs van 75MB geopend daarin om te testen. Maar niet gelezen. Dat doe ik met goodreader, en ik heb regelmatig PDFs van 100+MB die zonder problemen daarop werken.

Het is dan ook niet de grootte van het PDFbestand dat problemen veroorzaakt, maar de hoeveelheid text(echte fonts dus) en complexiteit van een pagina. Een Metro-krant van 6MB kon namelijk al goodreader doen crashen, als deze vol met kleine artikeltjes zit met veel links en plaatjes. Het renderen vereisste veel ramgebruik. De laatste paar updates hebben dit opgelost

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16:25
Donstil schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:55:
[...]

Nou dat valt reuze mee. Ik heb de Camera connection kit maar als ik me Canon 7D erop aansluit (foto's in Raw uiteraard) vind hij dat niet bepaald leuk. Daarbij komt dan ook weer dat hij foto's niet op 100% laat zien in de Fotoapp maar er een soort Downsampeling op toepast. (het orgineel uitlezen kan nog steeds via je mac)
Tis wel duidelijk dat hij de RAW bestanden downsampled. Ik had ook niet anders verwacht aangezien je dan niet fijn kun scrollen tussen foto's van 10+ MB per stuk. Voor het echte pixelpeek werk pak ik natuurlijk ook liever een bakbeest-pc. Maar de iPad is goed genoeg om te zien of je focuspunten goed of verkeerd lagen.
Het voordeel wel weer van het downsampelen is dat ie er meteen een JPEG van maakt met een fijne resolutie die makkelijk via de mailclient te versturen is zonder dat je allerlei export-functies erop los hoeft te laten.

@kmf
Bedankt voor je uitleg. Ik had idd maar 1 type magazine geprobeerd waarbij ik de een na de andere crash kreeg. Zal eens kijken hoe andere magazines zich verhouden.

[ Voor 8% gewijzigd door Joarie op 17-11-2010 13:13 ]

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
[...]

En de overige 15% kan z'n iPad jailbreaken. Ik zie het probleem dus ook niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[...]

Dat iOS zo gesloten is doet me eigenlijk helemaal niets. Het is een Device voor erbij dus als ik "lekker open" wil surfen pak ik me mac er wel bij.
Ik heb alleen wel wat moeite met de moraliteit die Apple meent te moeten hanteren (alsof zij daarin superieur zijn).

Ik vind het niet te verkroppen dat er bijvoorbeeld geen pokerclient te downloaden valt (waar je voor echt geld kunt spelen), vanwege het 'gokaspect'. Ten eerste wil ik graag zelf die verantwoordelijkheid nemen als ik voor geld wil spelen met het risico dat ik geld kan verliezen.

(overigens wel vaker een argument trouwens voor mensen die tegen online poker strijden - om de consument in bescherming te nemen zodat kinderen niet de creditcards kunnen plunderen. In die zin is het natuurlijk wel opmerkelijk dat Apple het geen probleem vindt als je de hele appstore leegshopt met je credit card).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Laatst online: 14:44

Exirion

Gadgetfetisjist

Oh jee, weer iemand die de kreet open source heeft ontdekt. Open source heeft geen moer met de openheid van een platform te maken. Je kunt een open source platform volledig dichttimmeren, maar je kunt ook een closed source platform open maken als je alles vrijgeeft om er voor te kunnen ontwikkelen. Nou is het een beetje loos om een gesloten platform open source te maken, want dan maken anderen het platform wel open.

De geslotenheid van het iOS platform is een hype en grotendeels een mythe. Apple geeft bergen met documentatie gratis weg om vanalles voor het platform te kunnen ontwikkelen. Je betaalt licentiekosten voor de tools en de distributie van de software, maar bedenk even dat we nog niet zo lang geleden groffe bedragen voor compilers en IDEs betaalden om simpelweg software voor Windows te kunnen ontwikkelen.

Oftewel, verdiep je eens in de materie voordat je roept wat anderen ook roepen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Laatst online: 14-09 10:26
LuNaTiC schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:31:
[...]
Ik heb alleen wel wat moeite met de moraliteit die Apple meent te moeten hanteren (alsof zij daarin superieur zijn).
heb hier een medestander gevonden. Ik vind zelf ook dat apple de meeste gekke doet. Laatst las ik een artikel dat iemands imac niet gerepareerd werd omdat dat schadelijk zou zijn voor de medewerker van apple (het draaide hier om de grote hoeveelheid stof in de pc), ondanks dat het gewoon onder garantie viel. Oordeel van apple was dat ze niet wisten waar de gebruiker zijn apparaat gebruikt. Ook wat jij zegt, wie zijn zij om over mij portomonee te bepalen.

Aan de andere kant, de keuze ligt wel bij ons, of je het nu met ze eens bent of niet. Jij hebt toch ook de keus om wel of niet in een rokerscafe te gaan drinken. Bij wel ga je toch ook niet piepen dat je kleren stinken, ook al vind je dat wel.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinus op 17-11-2010 14:29 ]

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
Is er nou echt geen manier om te scrollen in een textarea? Je kan amper een groot bericht quoten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Gamebuster schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:45:
Is er nou echt geen manier om te scrollen in een textarea? Je kan amper een groot bericht quoten hier.
als het met 1 vinger niet lukt... dan lukt het vast met 2 vingers

(5x gevraagd en beantwoord in dit topic alleen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Exirion schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:39:
[...]De geslotenheid van het iOS platform is een hype en grotendeels een mythe.
Wist niet dat de FCC onderzoek deed naar mythen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Martinus schreef op woensdag 17 november 2010 @ 14:29:
[...]

Aan de andere kant, de keuze ligt wel bij ons, of je het nu met ze eens bent of niet. Jij hebt toch ook de keus om wel of niet in een rokerscafe te gaan drinken. Bij wel ga je toch ook niet piepen dat je kleren stinken, ook al vind je dat wel.
In die nuance kan ik me trouwens ook wel vinden hoor. Maar dat wil niet zeggen dat ik blij word van de stank op zondagochtend als ik m'n kleren de was ingooi ;)

Het roken neem ik dan ook voor lief zo goed en kwaad als het gaat, omdat mijn stamcafé verder gewoon gezellig is. Net als dat de iPad verder een prachtig apparaat is.

Stiekem blijf ik toch ranten op rokers* en de restricties die Apple oplegt, en stiekem hoop ik dat ik in m'n stamcafé rookvrij kan uitgaan en thuis relaxed een potje poker voor geld kan spelen op m'n iPad :P

*( voor ik rokers op m'n dak krijg, niet op rokers zelf maar wel op 'roken' in het algemeen :P )

[ Voor 5% gewijzigd door LuNaTiC op 17-11-2010 15:42 ]

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Samsung Tab blijkt geen concurrent te worden voor de iPad

http://www.amazon.co.uk/S...ers&qid=1290003319&sr=8-1

Nu al voor 550 euro te koop, een week na introductie 30% prijsverlaging.
[message=,noline]LuNaTiC schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:31[/message]:
[...]
Ik vind het niet te verkroppen dat er bijvoorbeeld geen pokerclient te downloaden valt (waar je voor echt geld kunt spelen), vanwege het 'gokaspect'. Ten eerste wil ik graag zelf die verantwoordelijkheid nemen als ik voor geld wil spelen met het risico dat ik geld kan verliezen.i
Inderdaad, apple knows what good for you. Geen pr0n, geen gokken, etc.

offtopic:
overigens nam steve het enkele jaren geleden zelf niet zo nauw met het moraal en hij zijn stock options antidateerde

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:18:
De Samsung Tab blijkt geen concurrent te worden voor de iPad

http://www.amazon.co.uk/S...ers&qid=1290003319&sr=8-1

Nu al voor 550 euro te koop, een week na introductie 30% prijsverlaging.
Dat zegt niet zo veel. Amazon geeft wel vaker fikse kortingen. Ook op nieuwe producten.

Zag 'm laatst liggen bij belcompany. Wat een klein ding! Meer een grote telefoon dan een tablet. Ik denk dat het pas interessant wordt als Android 3.0 op een 10 inch uitkomt.. Niet dat ik erop zit te wachten. Maar concurrentie is altijd goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:27:
[...]
Maar concurrentie is altijd goed.
Ik blijf erbij dat alles onder de 10 inch geen concurrentie is. Hooguit een andere doelgroep, maar een iPad kan je simpelweg niet vergelijken met een 5 inch Dell Streak of Samsung Tab.
Kijk het filmpje maar waar een iPad en een Playbook worden vergeleken. Ik vind een 10inch, maybe iets groter tot 13 inch het beste formaat waarin het browsen tot zijn recht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@hierboven. 9,7" (dus geen 10") is idd echt wel minimaal.
Ik betrap mezelf er op dat als ik de iPad draai van Landscape naar portret dat ik er elke x weer denk "god die maat is precies goed". Kleiner kan naar mijn mening dan ook echt niet maar groter (dan bedoel ik bv 12"/13") lijkt me dan ook weer niet fijn.

(ik betrap mezelf er ook op dat ik telkens na een paar dagen werken met me iPhone4, me iPad scherm zo vind tegen vallen maar dat is een ander verhaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:35:
[...]

Ik blijf erbij dat alles onder de 10 inch geen concurrentie is. Hooguit een andere doelgroep, maar een iPad kan je simpelweg niet vergelijken met een 5 inch Dell Streak of Samsung Tab.
Kijk het filmpje maar waar een iPad en een Playbook worden vergeleken. Ik vind een 10inch, maybe iets groter tot 13 inch het beste formaat waarin het browsen tot zijn recht komt.
Ik heb het toch ook over 10 inch..

Ik denk trouwens dat het persoonlijk is of je 7 inch genoeg vindt. Ik zou het niet genoeg vinden. Maar sommige mensen vinden een netbook met 1024x768 ook genoeg. Daar zou ik niet op kunnen werken..

Als er mensen zijn die 7 inch genoeg vinden - en die zullen er zijn - dan is dat gewoon concurrentie voor de ipad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polthemol
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:32

polthemol

Moderator General Chat
Cheeky schreef op woensdag 17 november 2010 @ 15:55:
[...]

Ik heb het toch ook over 10 inch..

Ik denk trouwens dat het persoonlijk is of je 7 inch genoeg vindt. Ik zou het niet genoeg vinden. Maar sommige mensen vinden een netbook met 1024x768 ook genoeg. Daar zou ik niet op kunnen werken..

Als er mensen zijn die 7 inch genoeg vinden - en die zullen er zijn - dan is dat gewoon concurrentie voor de ipad.
netbooks zouden goed zijn als de schermverhtouding anders was ;) 4:3 die hier gehanteerd wordt is heerlijk werken. Bij een scherm van grofweg een 24inch boeit het niet dat het breed is, bij een kleiner scherm wel, ik verlies te veel ruimte dan om nog prettig iets van tekst te kunnen lezen / ermee te kunnenw erken. Denk dat dat vooral het sterke punt is en dat was ook wat me meteen stoorde aan de galaxy toen ik ermee aan het spelen was in de MM.

Nunc purus risus, volutpat sagittis, lobortis at, dignissim sed, sapien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Exirion schreef op woensdag 17 november 2010 @ 13:39:
[...]

Oh jee, weer iemand die de kreet open source heeft ontdekt. Open source heeft geen moer met de openheid van een platform te maken. Je kunt een open source platform volledig dichttimmeren, maar je kunt ook een closed source platform open maken als je alles vrijgeeft om er voor te kunnen ontwikkelen. Nou is het een beetje loos om een gesloten platform open source te maken, want dan maken anderen het platform wel open.

De geslotenheid van het iOS platform is een hype en grotendeels een mythe. Apple geeft bergen met documentatie gratis weg om vanalles voor het platform te kunnen ontwikkelen. Je betaalt licentiekosten voor de tools en de distributie van de software, maar bedenk even dat we nog niet zo lang geleden groffe bedragen voor compilers en IDEs betaalden om simpelweg software voor Windows te kunnen ontwikkelen.

Oftewel, verdiep je eens in de materie voordat je roept wat anderen ook roepen.
Oké verkeerd geformuleerd maar waarom bepaald Apple wat ik mag zien ? Controleren op bugs en virussen Oké maar gokken, geweld en seks maak ik zelf wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 09:40
[quote]Donstil schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:55:
[...]

[...]

Hey donstil heb hier ook een 7d met caera connection kit foto's overgezet geen probleem en schiet alleen inraw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Ach gut, ik heb nu ook een iPad. 32gb met wifi. Nu nog uitzoeken hoe ik gmail + calender kan syncen en video kan streamen.

Ik ben nog wel een beetje onwennig met iTunes, Ik wil niet dat dat programma maar iets met mijn mp3's doet (tags, covers of directory structuur), dus ik durf niet zomaar mijn hd te laten scannen. Of indexeert hij alleen maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Versteegrob schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:04:
[...]

Oké verkeerd geformuleerd maar waarom bepaald Apple wat ik mag zien ? Controleren op bugs en virussen Oké maar gokken, geweld en seks maak ik zelf wel uit.
Als je met je ipad kinderpornosites ga, bestiality en gaypornfilmpjes op je ipad gooit of als je een jaargang aan playboy's in goodreader donderd, dan krijg je gewoon te zien wat je wilt zien hoor.

Apple heeft geen nudefilter draaien die die plaatjes en filmpjes censureert. Heck, als je die pornofilmpjes in itunes gooit, synchroniseert ie ze vast wel met je ipad zelfs.

Je kan het alleen niet via itunes kopen.

[ Voor 3% gewijzigd door kmf op 17-11-2010 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slashdotter
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tim Schuhmacher schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:08:
Nu nog uitzoeken hoe ik gmail + calender kan syncen en video kan streamen.
Die Mail app van de iPad kan geen gmail folders/tags aan, daarom ben ik maar weer terug gegaan naar de browser interface.

Video streamen? Air Video Server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Versteegrob schreef op woensdag 17 november 2010 @ 17:04:
Je kunt in je supermarkt wel een playboy vinden, maar geen keiharde porno. Dat is zeker ook 'censuur'? Apple bepaalt zelf wat ze verkopen. Als je dat niet aanstaat ga je ergens anders winkelen. Iedere poging om te beargumenteren waarom een willekeurig bedrijf iets zou moeten verkopen is onzinnig en een aanval op de vrijheid van een ondernemer. Grow up en ga tegen een andere boom aan staan pissen, want dit is onzin en als je niet heel goed nadenkt over wat je roept zelfs gevaarlijke onzin.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

Met de juiste applicaties is de iPad een mooie toevoeging aan de tools van een arts. OsiriX draait hier welliswaar 2x maar de beelden zijn erg nuttig om je operaties voor te kunnen bereiden.

CT

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

offtopic:
WTF is er met die neusholte aan de hand? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Slashdotter schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:55:
[...]

Die Mail app van de iPad kan geen gmail folders/tags aan, daarom ben ik maar weer terug gegaan naar de browser interface.
Bij mij werkt dat anders prima? Ik heb weliswaar een Google Apps account, maar volgens mij zijn de mail-mogelijkheden hetzelfde. Ik heb gewoon een Google Mail account ingesteld.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Slashdotter schreef op woensdag 17 november 2010 @ 21:55:
[...]

Video streamen? Air Video Server?
Vanaf 4.2 kan het wel (daarvoor ook al toch?)
Afbeeldingslocatie: http://img403.imageshack.us/img403/2108/kijktumaar.png

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-09 15:54

Mad_Demon

de dokter

burne schreef op woensdag 17 november 2010 @ 23:25:
[...]

offtopic:
WTF is er met die neusholte aan de hand? ;)

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52
@Donstil - klopt - werkt ook gewoon op 3.2.

ZELFS; als je notes in je iPhone (met iOS 4.*) hebt staan - kun je die ook laten syncen...en dan zie je bij Gmail ook nog een folder met notes
(kun je, tot nu toe, alleen maar kijken - niet editen of maken)

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

Krisp schreef op zondag 14 november 2010 @ 11:49:
[...]

Wacht één week, dan is iOS4 er. Daar kun je meerdere Exchange-accounts toevoegen. :)
Oké, dat wist ik niet :) thanks.

Ik zie overigens op een witte achtergrond 2 dode pixels. Ze vallen alleen op wit erg op. Dit valt zeker niet onder de garantie?
Wingie schreef op woensdag 17 november 2010 @ 19:27:
[quote]Donstil schreef op woensdag 17 november 2010 @ 12:55:
[...]

[...]

Hey donstil heb hier ook een 7d met caera connection kit foto's overgezet geen probleem en schiet alleen inraw
Ooh wat raar. Ik draaide wel iOS 4.2 Beta 2 op vakantie dus misschien dat het daar iets mee van doen had.

(me iPad 32gb 3g is ook zo vol aangezien er ook een 32gb CF in me 7d zit >:) )

• GekkePrutser
  • Niet online
mickjuh schreef op donderdag 18 november 2010 @ 11:40:
[...]Ik zie overigens op een witte achtergrond 2 dode pixels. Ze vallen alleen op wit erg op. Dit valt zeker niet onder de garantie?
Volgens de uitgelekte pixel policy van Apple helaas net niet, er wordt pas bij 3 pixels vervangen of gerepareerd.

Als je aandringt vervangen ze hem misschien wel maar dat doen ze dan maar 1 keer (volgens het document).

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Draai al een bijna een week iOS 4.2 gm2.
Vroeg me af of applicaties automatisch worden afgesloten als je ze een dag niet gebruikt oid.
M'n taskbar staat nu vol met programmas, sommige gebruik ik soms.

@mickjuh, had ook 2 stuck pixels. Kon na een belletje met Apple hem gewoon retour sturen. Had 3 dagen later een nieuwe.

[ Voor 23% gewijzigd door Harmen op 18-11-2010 18:01 ]

Whatever.

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:21

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Harmen schreef op donderdag 18 november 2010 @ 18:00:
Draai al een bijna een week iOS 4.2 gm2.
Vroeg me af of applicaties automatisch worden afgesloten als je ze een dag niet gebruikt oid.
M'n taskbar staat nu vol met programmas, sommige gebruik ik soms.
Die programma's blijven daar staan tot je ze zelf helemaal uit zet, maar dat maakt niet uit want ze gebruiken geen geheugen ofzo. Ze staan in een slaap stand, als je ze opent gaan ze verder waar ze gebleven waren, maar als je ze weg drukt (home knop) staan ze dus eigenlijk wel uit. Niks om je zorgen om te maken.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

• Tim Schuhmacher
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Kan Safari als ik in zoom en de tekst breder wordt dan het scherm ook de tekst zo 'flowen' dat het op het zelfde zoomnivo weer binnen het scherm valt?

Google mail, calender en contacten syncen nu, het moest als Exchange account ingesteld worden.
Apple heeft zojuist weer een nieuwe GM beschikbaar gesteld.
Het rare is wel dat het gaat om 4.2.1.

Beschikbaar voor iPad, iPhone en iPodTouch

• kmf
  • Niet online
Volgens mij is er nog nooit zoveel GM-versies uit geweest. 4.2GM, 4.2GMb, 4.2.1GM
Het universeel maken kost toch nogal wat kracht zo te zien

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Na veel geduld te hebben gehad mag ik binnenkort eindelijk een iPad. M'n pa begon er net namelijk zelf over, dat ik hem voor m'n verjaardag krijg. Dat duurt nog een kleine 3 maanden, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. En dat gaat zeker lukken, indien ik hem nu al heel lang wil hebben.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

syltheboy schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:44:
Na veel geduld te hebben gehad mag ik binnenkort eindelijk een iPad. M'n pa begon er net namelijk zelf over, dat ik hem voor m'n verjaardag krijg.
Toe maar, een verjaardagscadeautje van 499 euro :X

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• syltheboy
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:56:
Toe maar, een verjaardagscadeautje van 499 euro :X
Ja, m'n ouders zijn aardig scheutig met dat soort dingen. Met m'n 18e verjaardag zou het de bedoeling zijn geweest dat ik autorijlessen zou nemen, maar ik heb hier nog niet echt werk van gemaakt. Ik ga hier op korte termijn zeker aan beginnen.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

syltheboy schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:02:
Met m'n 18e verjaardag zou het de bedoeling zijn geweest dat ik autorijlessen zou nemen, maar ik heb hier nog niet echt werk van gemaakt. Ik ga hier op korte termijn zeker aan beginnen.
En dat betalen ze ook allemaal zonder dat je voor je geld hoeft te werken? 8)7 Maar goed, nou gaan we weer offtopic dus laat maar zitten.

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22
http://www.studentmobiel....dafone-bel+sms+web-2-jaar

Hoezo zie je hier eigenlijk iPad met Bel+SMS+Web abo.
Je kan toch niet bellen en smsen met dat ding?

• syltheboy
  • Niet online
Exirion schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:10:
En dat betalen ze ook allemaal zonder dat je voor je geld hoeft te werken? 8)7 Maar goed, nou gaan we weer offtopic dus laat maar zitten.
M'n ouders vinden het belangrijk dat ik m'n studie goed afrond, maar als ik dure dingen wil kopen daarvoor moet werken. En ik ga nooit uit, dus sparen lukt me alsnog. Ook hebben m'n ouders me ooit eens beloofd dat ze m'n rijbewijs zouden vergoeden, als ik niet ging roken en dat is me gelukt. Maar goed, we dienen hier zo min mogelijk offtopic te gaan, dus laten we er nu maar over ophouden.

• syltheboy
  • Niet online
Joostje123 schreef op donderdag 18 november 2010 @ 23:16:
http://www.studentmobiel....dafone-bel+sms+web-2-jaar

Hoezo zie je hier eigenlijk iPad met Bel+SMS+Web abo.
Je kan toch niet bellen en smsen met dat ding?
Dat is met een telefoon erbij. ;)

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22
Niet goed genoeg gekeken dom van me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
syltheboy schreef op donderdag 18 november 2010 @ 22:44:
Na veel geduld te hebben gehad mag ik binnenkort eindelijk een iPad. M'n pa begon er net namelijk zelf over, dat ik hem voor m'n verjaardag krijg. Dat duurt nog een kleine 3 maanden, dus ik zal nog even geduld moeten hebben. En dat gaat zeker lukken, indien ik hem nu al heel lang wil hebben.
ik wil over 3 maanden ongeveer ook een ipad aanschaffen, ben benieuwd wanneer die nieuwe wordt aangekondigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Laatst online: 16:19
Zal april zijn, lijkt erop dat Apple nieuwe producten op een jaarlijke cycle gaat uitbrengen als je alle zaken eens naast elkaar zet van de afgelopen tijd.

Maar blijft zoals altijd speculeren, veel mensen hadden de nieuwe iPad nog voor kerst verwacht. Echter is hij pas een paar weken uit in Azie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:12

Grin

Ride si sapis.

Geen enkel probleem met GM 4.2 (de A/eerste versie) maar ik ga nu toch maar upgraden naar GM 4.2.1 (8C148) omdat deze wat sneller zou moeten zijn dan GM 4.2 (ook dan de 8C134b/tweede versie).
De download is bijna binnen. ik update deze post met de eerste bevindingen van GM 4.2.1 wanneer hij is geinstalleerd.

Mijn eerste ervaring is dat GM 4.2.1 inderdaad wat sneller/responsiever aanvoelt dan de vorige GM's
Vooral het multi-tasken reageert wat sneller, bv de animatie van het wisselen van de programma's.
Nu maar hopen dat hij net zo fijn blijft werken als GM 4.2.....

[ Voor 31% gewijzigd door Grin op 19-11-2010 12:13 . Reden: Update met 4.2.1 bevindingen ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Hmm, ik ga begin december een weekje met vakantie en had toch wel de hoop dat 4.2 dan uit zou zijn. Begin nu te overwegen om toch maar even te gaan upgraden naar de GM.

Van de andere kant denk ik dat Apple zichzelf hier misschien wel onderscheidt van andere leveranciers. Ipv nu een brakke release pushen om maar een deadline te halen, toch iets meer tijd nemen om de problemen goed te onderzoeken en fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
stormfly schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 07:48:
Zal april zijn, lijkt erop dat Apple nieuwe producten op een jaarlijke cycle gaat uitbrengen als je alle zaken eens naast elkaar zet van de afgelopen tijd.

Maar blijft zoals altijd speculeren, veel mensen hadden de nieuwe iPad nog voor kerst verwacht. Echter is hij pas een paar weken uit in Azie.
De huidige iPad wordt er natuurlijk niet slechter op. Alleen zal de vernieuwde versie 1 of 2 (ik denk 2) camera's bevatten en misschien wordt hij ook wel sneller. Wellicht ook iets goedkoper. Maar ja, hoe dan ook ik krijg hem voor m'n verjaardag en dan is het misschien jammer dat er 2 maanden later misschien een nieuwe uitkomt.

[ Voor 10% gewijzigd door syltheboy op 19-11-2010 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Tim Schuhmacher schreef op donderdag 18 november 2010 @ 20:55:
Kan Safari als ik in zoom en de tekst breder wordt dan het scherm ook de tekst zo 'flowen' dat het op het zelfde zoomnivo weer binnen het scherm valt?

Google mail, calender en contacten syncen nu, het moest als Exchange account ingesteld worden.
Volgens mij kan dit (zogeheten Text-Wrapping) niet in Safari, in Atomic (€0,79) en iCab (€1,59). Kun je de teks grootte RealTime veranderen, dit resulteerd wel in het Text-Wrapping. Ik vind de Native Functie Dubbel Tap echter Prima Leesbaar over het algemeen.

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Niet online
Binnenkort komt Toshiba met een soort van iPad (genaamd Folio 100), maar ik heb hier geen goed gevoel over. M'n vader zei vanmiddag dat hij toch wel een stuk goedkoper is en meer mogelijkheden heeft. Dat is ook wel zo, maar als ik de filmpjes bekijk reageert het touchscreen toch een stuk minder goed als die van een iPad. Daarnaast zijn er een stuk minder applicaties voor beschikbaar. Volgens mij is hij ook van plastic (inclusief het scherm). Nee, ik heb dan liever een iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Force
  • Laatst online: 01-09 21:12

The.Force

*Bauer Addict

Net ook een iPad gehaald...

Wat is aangeraden: meteen in stopcontact opladen of eerst even aanzetten (en eventueel met computer syncen)?

System Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je moet hem zoiezo eerst op de computer aansluiten wil je er mee gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:58
syltheboy schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 15:55:
Binnenkort komt Toshiba met een soort van iPad (genaamd Folio 100), maar ik heb hier geen goed gevoel over. M'n vader zei vanmiddag dat hij toch wel een stuk goedkoper is en meer mogelijkheden heeft. Dat is ook wel zo, maar als ik de filmpjes bekijk reageert het touchscreen toch een stuk minder goed als die van een iPad. Daarnaast zijn er een stuk minder applicaties voor beschikbaar. Volgens mij is hij ook van plastic (inclusief het scherm). Nee, ik heb dan liever een iPad.
Kijk eens naar Het grote Android Tablet topic - deel 2 Daar kun je lezen dat de Folio door iemand van het forum word gebruikt.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:00

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ik heb ergens gelezen dat de Folio al uit de handel is gehaald door een aantal grote winkelketens in de USA, puur en alleen om bovenstaande redenen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 16-07 19:12
deBennie schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 13:13:
[...]

Wat is er kut aan safari?
Er zijn alternatieve browsers voor de ipad, zoals icab, atomic web, lunascape..
Ik ga binnenkort Atomic web proberen.
Donstil schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 15:12:
[...]

Haha wat een mop. IE en niveau in 1 zin.

(ik zeg niet dat de iPad browser super is btw)
IE is toch echt een sterke browser hoe erg je ook een hekel hebt aan MS.

Is er trouwens een manier om de [TAB] toets in het toetsenbord te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chadi schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 17:12:
[...]

Ik ga binnenkort Atomic web proberen.

[...]

bloetoeth keybord gebruiken (Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
stormfly schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 07:48:

De mensen die een nieuwe iPad voor de kerst hadden verwacht, denken niet goed na. Het ding is nog niet eens acht maanden te koop, ze zijn nog steeds bijna niet aan te slepen en er is nog geen concurrent die ook maar in de buurt komt qua verkoop (of qua specs/prijsverhouding, vind ik). Er is dus geen enkele reden voor Apple om al met iets nieuws te komen. Ik verwacht een nieuwe op z'n vroegst april volgende jaar.

[ Voor 12% gewijzigd door Herko_ter_Horst op 19-11-2010 18:59 ]

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Vooral erg sterk in het besmetten van systemen en het zich stelselmatig niet aan de afspraken houden zodat je nu tientjes per jaar (via belastinggeld) bijdraagt aan de omzet van Microsoft doordat overheden zich in een hoek hebben laten verven met IE6.

Godzijdank zal er nooit een IE voor de iPad komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:26
ik ben nog steeds uber blij met mn ipad die ik in mei heb aangeschaft :D heerlijk voor in bed of in de bank, filmpjes omzetten met handbrake al gaat dat wel traag op de x2 bij mn mams achja kan niet alles hebben:P
ik kan niet wachten op 4,2 of 4.2.1 na al die positieve berichtjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou net ook even 4.2.1GM geïnstalleerd. Zo ff proberen op de bank terwijl me vriendin naar THE Voice kijkt.

Martijn maakte nog een leuke opmerking. Het programma wordt dood gesponsord door Vodafone en Samsung maar Martijn zegt "je staat op een reuze iPad"

#Fail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde het ook :) Hier een dochter die kijkt.. ik wil ook twitteren zegt ze.. ach die kids van 10.. haha
NU maar eens gaan opzoeken wat GM is.. new bee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

burne schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 19:24:
[...]

Vooral erg sterk in het besmetten van systemen en het zich stelselmatig niet aan de afspraken houden zodat je nu tientjes per jaar (via belastinggeld) bijdraagt aan de omzet van Microsoft doordat overheden zich in een hoek hebben laten verven met IE6.

Godzijdank zal er nooit een IE voor de iPad komen.
ach ja, soms kan bepaalde software best verbeteren, hopelijk doen andere dat ook ... http://www.ad.nl/ad/nl/10...e-software-van-2010.dhtml

Ontopic praat:
Erg ideaal om de ipad te gebruiken als Remote voor iTunes! Rage HD is trouwens vrij intensief spelletje om te spelen :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Ik heb nu ook 4.2.1. Ik merk wel dat er aan de timing geschroefd is. De animaties geven een vertraagd gevoel.
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1051351

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chadi
  • Laatst online: 16-07 19:12
Fietsbel schreef op vrijdag 19 november 2010 @ 21:03:
[...]

ach ja, soms kan bepaalde software best verbeteren, hopelijk doen andere dat ook ... http://www.ad.nl/ad/nl/10...e-software-van-2010.dhtml

Ontopic praat:
Erg ideaal om de ipad te gebruiken als Remote voor iTunes! Rage HD is trouwens vrij intensief spelletje om te spelen :)
Mooi stukje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52
[...]

Met 2 of 3 of 4 of 5 of..... etc.... vingers tegelijk op je spatiebalk - geeft ook dezelfde aantal spaties....
Voor Tab; dus 5 (of was het nu 4?) vingers tegelijk op je spatiebalk !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie tip!

En doe ik iets verkeerd: app store, ik besluit te kopen wat er op pagina 3 staat van de lijst. Je gaat uit de store maar ik wil er gelijk weer terug in want ik wil nog iets. Terug naar pagina 1 op de ipad en de appstore weer in, danbegin ik weet op pagina 1. Niet handig en ik vraag me af of het anders kan.. ik wil zelfs liever de store niet uit als ik iets gekozen heb.
Tips? Of is dit het gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2010 @ 11:07:
Mooie tip!

En doe ik iets verkeerd: app store, ik besluit te kopen wat er op pagina 3 staat van de lijst. Je gaat uit de store maar ik wil er gelijk weer terug in want ik wil nog iets. Terug naar pagina 1 op de ipad en de appstore weer in, danbegin ik weet op pagina 1. Niet handig en ik vraag me af of het anders kan.. ik wil zelfs liever de store niet uit als ik iets gekozen heb.
Tips? Of is dit het gewoon?
iOS 4.2 installeren

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.