Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:42
El_V schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:28:
assassins creed 2 complete edition voor 9.95 pond te bestellen op zavvi.com

wel het vermelden waar dacht ik zo :)
... vorige week nog 19 euro voor betaald bij Zavvi. Jammer. Ach, het blijven aardige prijsjes daar.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:11

HellBeast

Oh My GoT!

Weet iemand of de Dual Shock 3 controllers ergens nog goedkoper te halen zijn dan bij Redcoon?
Hier zijn ze bijvoorbeeld 35 euro en dan komt er nog 3 euro nogwat verzendkosten bij. Alleen ben ik bang dat ik er dan weer 2 weken op moet wachten. Als iemand toevallig ergens een aanbieding weet, dan hoor ik het graah.

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

El_V schreef op maandag 27 september 2010 @ 10:28:
assassins creed 2 complete edition voor 9.95 pond te bestellen op zavvi.com

wel het vermelden waar dacht ik zo :)
Shit alleen maar betalen via CC, of is er bij Zavvi ook een andere betaal mogelijkheid?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:36
Shiver23 schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:24:
Over actieve en passieve brillen. Elk voordeel heb z'n nadeel: http://www.3dtvmagazine.n...e-en-passieve-3d-brillen/

Tv's met passieve brillen zullen nog duurder zijn dan die met actieve brillen en komen pas over twee jaar.
Begin 2011 al volgens dit bericht op Tweakers, nieuws: RealD: 3d-tv met full-hd-3d en passieve bril komt in 2011.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meelobee schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:58:
[...]

Shit alleen maar betalen via CC, of is er bij Zavvi ook een andere betaal mogelijkheid?
helaas alleen creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
Meelobee schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:58:
[...]

offtopic:
Ik wil wel voor je bestellen. Dan kan ik het wel naar je opsturen als ik het binnen heb. Anders is de aanbieding misschien al weer weg. Of heb je inmiddels al een CC?

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:00
Die demo van Castlevania ziet er zeer goed uit zeg! Damn.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

LuPo schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:13:
[...]

offtopic:
Ik wil wel voor je bestellen. Dan kan ik het wel naar je opsturen als ik het binnen heb. Anders is de aanbieding misschien al weer weg. Of heb je inmiddels al een CC?
offtopic:
Je kunt ook een ander delivery adres kiezen, misschien nog een ideetje

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:07:
Wat was je kwijt dan? Ben daar wel benieuwd naar
Meer dan een normaal mens zou uitgeven voor een tv, 3d of niet.
E 1799,- voor de tv
E 199,- voor starterpack met twee brillen

Daarbij krijg je gratis een PS3 met 5 3d games:
  • Super Stardust HD 3d (download)
  • PAIN 3d (download)
  • Motorstorm Pacific Rift 3d (download)
  • Wipout HD 3d (download)
  • Gran Tusrismo 5 (blu-ray game)
Die kan ik alweer kwijt aan een vriend voor weinig en mijn oude tv gelukkig voor genoeg kunnen verkopen.

Ach.. de prijs die je betaald omdat je gewoon een technologiejunkie bent.... De tv is werkelijk fenomenaal goed overigens.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:06:
[...]

Meer dan een normaal mens zou uitgeven voor een tv, 3d of niet.
E 1799,- voor de tv
E 199,- voor starterpack met twee brillen

Daarbij krijg je gratis een PS3 met 5 3d games:
  • Super Stardust HD 3d (download)
  • PAIN 3d (download)
  • Motorstorm Pacific Rift 3d (download)
  • Wipout HD 3d (download)
  • Gran Tusrismo 5 (blu-ray game)
Die kan ik alweer kwijt aan een vriend voor weinig en mijn oude tv gelukkig voor genoeg kunnen verkopen.

Ach.. de prijs die je betaald omdat je gewoon een technologiejunkie bent.... De tv is werkelijk fenomenaal goed overigens.
1800 euro voor een 3D tv valt mij nog mee, eerlijk gezegd :o

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:10:
[...]

Je hebt ze wel voor minder: pricewatch: Samsung PS50C7700

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bellerophon schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:10:
[...]

Voor 900,- ben je al het mannetje hoor ;) http://www.plasma-discoun...g-le40c750-art-116034.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Sja, maar ja, 40 inch hè... :/

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:43

Polycom

Poes van goud

In de IMAX in rotterdam laatst resident evil gezien in 3D, mooie effecten. Zijn deze effecten inmiddels ook gewoon in de huiskamer te krijgen, of is de techniek nog niet zo ver voor in de huiskamer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PuDy schreef op maandag 27 september 2010 @ 17:48:
In de IMAX in rotterdam laatst resident evil gezien in 3D, mooie effecten. Zijn deze effecten inmiddels ook gewoon in de huiskamer te krijgen, of is de techniek nog niet zo ver voor in de huiskamer..
Hoort denk niet in het PS3 topic... maar met een 3D tv krijg je dezelfde effecten als in de bios.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Bij mijn PSN portemonnee is ineens 100 euro bijgeschreven en hiervan heb ik een bevestiging gekregen per e-mail. Dit terwijl ik op het genoemde moment nieteens thuis was, laat staan dat ik 100 euro toevoeg als ik net zo goed per transactie kan betalen.

Net met Sony gemailed, ben benieuwd naar de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AvanCade schreef op maandag 27 september 2010 @ 18:47:
Bij mijn PSN portemonnee is ineens 100 euro bijgeschreven en hiervan heb ik een bevestiging gekregen per e-mail. Dit terwijl ik op het genoemde moment nieteens thuis was, laat staan dat ik 100 euro toevoeg als ik net zo goed per transactie kan betalen.

Net met Sony gemailed, ben benieuwd naar de reactie.
Is het bedrag van je eigen CC overmaakt?
Je PS3 kan je creditcard gegevens onthouden... misschien iemand anders die ook met jou PS3 speelt?
Als ik jou was zou ik gelijk mijn PSN wachtwoord veranderen!

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 27-09-2010 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shol
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:24
HellBeast schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:48:
Weet iemand of de Dual Shock 3 controllers ergens nog goedkoper te halen zijn dan bij Redcoon?
Hier zijn ze bijvoorbeeld 35 euro en dan komt er nog 3 euro nogwat verzendkosten bij. Alleen ben ik bang dat ik er dan weer 2 weken op moet wachten. Als iemand toevallig ergens een aanbieding weet, dan hoor ik het graah.
Ik heb daar laatst ook een PS3 controller besteld.
Ik weet niet precies hoe lang hij erover deed, maar vond het relatief snel. Was ongeveer een week. Hij was er in iedere geval eerder dan de game die ik tegelijkertijd bij zavvi had besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
met deze code: E100-SC-9XR krijg je tien euro korting op bol.com.. voor als je nog de move starters pack of dual shock wilt (korting werkt ook met games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op maandag 27 september 2010 @ 15:36:
Voor 900,- ben je al het mannetje hoor ;)
Die Samsung is niet voor niets een stuk goedkoper dan de Sony of Panasonic tegenhangers. Daarbij: Samsung, dat zegt natuurlijk al genoeg.

Als je kwaliteit wilt moet je niet bang zijn meer euro's neer te leggen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
El_V schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:36:
met deze code: E100-SC-9XR krijg je tien euro korting op bol.com.. voor als je nog de move starters pack of dual shock wilt (korting werkt ook met games)
Thanks for the tip! zocht nog een goedkope move controller, maar heb nu eentje bij Bol.com besteld + 20 euro PSN kaart (anders werkte de code niet ;) en betaal voor de move controller dus 30 euro.

Goed bezig EI_V _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
code werkt idd pas vanaf 50 euro (en eigenlijk alleen met hardware.. maar dat klopt dus niet helemaal) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:04
Thanks, de code werkt ook met games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Ik begin 52" al te klein te vinden. Kan geen diepte zien, dus heb niets aan 3D.
Dan kan ik waarschijnlijk straks een grotere 2D only TV krijgen voor hetzelfde geld als een kleinere 3D versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Ike. schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:00:
[...]

Is het bedrag van je eigen CC overmaakt?
Je PS3 kan je creditcard gegevens onthouden... misschien iemand anders die ook met jou PS3 speelt?
Als ik jou was zou ik gelijk mijn PSN wachtwoord veranderen!
Mijn CC-gegevens worden inderdaad onthouden. Niemand anders speelt met mijn account. Bovendien behoort niemand het wachtwoord te kennen. Desondanks heb ik het wachtwoord inderdaad maar eens veranderd, maar ik wil wel mijn geld terug. Er is wel een grote kans dat ik in de toekomst in totaal 100 euro zal besteden aan PSN, maar dat doe ik liever beetje bij beetje dan in één keer 100 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
AvanCade schreef op maandag 27 september 2010 @ 20:56:
[...]

Mijn CC-gegevens worden inderdaad onthouden. Niemand anders speelt met mijn account. Bovendien behoort niemand het wachtwoord te kennen. Desondanks heb ik het wachtwoord inderdaad maar eens veranderd, maar ik wil wel mijn geld terug. Er is wel een grote kans dat ik in de toekomst in totaal 100 euro zal besteden aan PSN, maar dat doe ik liever beetje bij beetje dan in één keer 100 euro.
Is er ook wat gekocht dan met die 100 euro? Of staat er nu gewoon netjes 100 euro op je account?

Ik ben benieuwd wat het antwoord van Sony is. Houd ons op de hoogte.

Aan de ene kant mag je er natuurlijk niet de dupe van worden. Aan de andere kant, het is ook niet persé het probleem van Sony. Je account zal vast niet gehacked zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 HALO REACH (XBOX 360) MICROSOFT
2 MAFIA 2 (PS3) TAKE - TWO INTERACTIVE
3 SUPER MARIO GALAXY 2 (Wii) NINTENDO
4 SPORTS CHAMPIONS (PS3) SONY
5 STARCRAFT 2/WINGS OF LIBERTY (PC) ACTIVISION BLIZZARD
6 NEW SUPER MARIO BROS (Wii) NINTENDO
7 F1 2010 (PS3) CODEMASTERS
8 MAFIA 2 (XBOX 360) TAKE - TWO INTERACTIVE
9 CALL OF DUTY/MODERN WARFARE 2 (PS3) ACTIVISION BLIZZARD
10 WII FIT PLUS (Wii) NINTENDO

Verkooplijst vorige week:

4 x PS3
2 x xbox 360
3 x Wii
1 x PC

Weer een nette lijst van verkoopcijfers voor de PS3 met een enigzins teleurstellende 4e plek voor sports champions?? Reach nog steeds bovenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Zal niet aan mij liggen, ik heb SC gekocht. Maar vergeet niet dat SC+ Move minimaal 100 Euro verder is. Valt me trouwens tegen dat Mafia 2 voor de 360 niet hoger staat, die is toch echt beter dan de PS3 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Square “making adjustments” to make Parasite Eve PSN releases happen;
http://www.vg247.com/2010...-eve-psn-releases-happen/

@ Swopdark: Move komt langzaam op gang, maar zodra de betere games komen zal het balletje pas echt gaan rollen. ;)

@ Exorcist: De meeste gamers hebben ook een PC, als ze voor de "beste" versie zouden gaan zouden ze de PC-versie wel nemen.
De minimale prijs van Move (€53,95) + Sports Champions (€34,95) is trouwens €88,90 volgens de pricewatch.
Scheelt toch €11,10 oftwel 11% en een beetje.

[ Voor 32% gewijzigd door OPSLAGHOND op 27-09-2010 23:00 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Laatst online: 15-08 14:34
HellBeast schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:48:
Op Axelmusic heb ik er vandaag een Metallic Blue DualShock 3 gekocht voor 39 euro. Verzenden schijnt daar rap te zijn (paar dagen), en je hebt geen last van de douane omdat het vanuit binnen de EU wordt verzonden.

Had laatst met superveel mazzel mijn oude Sixaxis controller op marktplaats voor 35 euro excl. verzendkosten verkocht. Dus dan is het een leuk prijsje :D

Afbeeldingslocatie: http://webassetsb.scea.com/pscomauth/groups/public/documents/webasset/dualshock3_metallic_blue_large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online
OPSLAGHOND schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:49:
Square “making adjustments” to make Parasite Eve PSN releases happen;
http://www.vg247.com/2010...-eve-psn-releases-happen/

@ Swopdark: Move komt langzaam op gang, maar zodra de betere games komen zal het balletje pas echt gaan rollen. ;)

@ Exorcist: De meeste gamers hebben ook een PC, als ze voor de "beste" versie zouden gaan zouden ze de PC-versie wel nemen.
Niet iedereen heeft een PC die krachtig genoeg is om Mafia II te spelen. Ik heb het over de vergelijking tussen de PS3 en 360 versie; ik dénk dat meer mensen een 360 hebben, maar meer mensen hebben een PS3 versie van Mafia II. Kan te maken hebben met het feit dat de 360 al lang gekraakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

swopdark schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:46:
Weer een nette lijst van verkoopcijfers voor de PS3 met een enigzins teleurstellende 4e plek voor sports champions?? Reach nog steeds bovenaan.
Waarom een teleurstellende 4e plaats? Ik vind erg goed voor een game waarvan je zeker weet dat mensen hardware erbij moeten kopen. Zegt mij dat Move het in Nederland erg lekker doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Nice de code werkt ook voor PSN kaarten! 50 euro kaart voor 41,95 wat een topdeal! :D

Tnx EL_V! Al ben ik nu weer 40 euro ongepland kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit is nog best het overwegen waard, ben aan het kijken naar een Philips 40PFL7605 (heb nu nog een grote CRT >:)) maar voor hetzelfde geld een 3d tv...

hmm, maar als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 13-09 17:02
swopdark schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:48:
[...]
Die Samsung is niet voor niets een stuk goedkoper dan de Sony of Panasonic tegenhangers. Daarbij: Samsung, dat zegt natuurlijk al genoeg.
jouw mening, ik ben super tevreden met mijn Samsung tv.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
LuPo schreef op maandag 27 september 2010 @ 21:17:
[...]

Is er ook wat gekocht dan met die 100 euro? Of staat er nu gewoon netjes 100 euro op je account?

Ik ben benieuwd wat het antwoord van Sony is. Houd ons op de hoogte.

Aan de ene kant mag je er natuurlijk niet de dupe van worden. Aan de andere kant, het is ook niet persé het probleem van Sony. Je account zal vast niet gehacked zijn lijkt me.
Staat gewoon netjes op mijn account. Op zich is mijn account-security natuurlijk mijn zaak, maar als het account gehacked is wil ik wel het IP adres weten van de persoon die het gedaan heeft (puur zodat Sony het kan bewijzen, niet voor andere zaakjes).

Ik zal de reactie van Sony hier posten. Ik ben ook razend benieuwd naar de reactie van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Okasha schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 07:11:
[...]

Dit is nog best het overwegen waard, ben aan het kijken naar een Philips 40PFL7605 (heb nu nog een grote CRT >:)) maar voor hetzelfde geld een 3d tv...

hmm, maar als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het te mooi om waar te zijn?
Als het te mooi klinkt om waar te zijn, dan is het waarschijnlijk ook zo. ;)

Ik heb eerlijk gezegd geen verstand van 3D-tv's. Ik had ook een tijdje een Samsung, prima tv. Ik heb zelf een LG en die werkt ook perfect. :) Met mobiele telefoons ben ik dan weer wat sceptischer over Samsung.

[ Voor 7% gewijzigd door LuPo op 28-09-2010 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Skire schreef op maandag 27 september 2010 @ 22:52:
[...]

Op Axelmusic heb ik er vandaag een Metallic Blue DualShock 3 gekocht voor 39 euro. Verzenden schijnt daar rap te zijn (paar dagen), en je hebt geen last van de douane omdat het vanuit binnen de EU wordt verzonden.

Had laatst met superveel mazzel mijn oude Sixaxis controller op marktplaats voor 35 euro excl. verzendkosten verkocht. Dus dan is het een leuk prijsje :D

[afbeelding]
Thanks! Ik heb hem daar nu ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Het moet niet gekker worden.
Nu schijnt de PS3 al gejailbreaked/gehacked te kunnen worden middels een aanpassing van de sixaxes controler.
Bron: www.ps3-sense.nl

Kunnen we binnenkort weer een firmware-update verwachten? (waarbij je de sixaxes controler niet meer kunt gebruiken) 8)7

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Svennie schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 08:48:
jouw mening, ik ben super tevreden met mijn Samsung tv.
Natuurlijk is een samsung tv helemaal niet slecht, dat geld voor meerdere A merken overigens. Er zit gewoon wel verschil in bouwkwaliteit en beeldverwerkingstechnieken. Vaak komen de schermen zelf uit dezelfde fabrieken. Samsung levert zelfs schermen aan Sony.

Op verschillende testjes komt de Samsung als "slechtse" 3d weergever uit de bus met Panasonic op nummer 1 door het wegblijven van crosstalk door plasma. En Sony vlak daarachter met zeer goed beeld en superieure zwartweergaven tov andere LCD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Nee, iemand heeft daar iets ingebouwd. Een normale Sixaxis heeft namelijk veel ruimte in de controller zelf. Je moest er in ieder geval ook voor solderen enzo. Dus geen plug en play (lees: flash en play) oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jackal131 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:27:
Kunnen we binnenkort weer een firmware-update verwachten? (waarbij je de sixaxes controler niet meer kunt gebruiken) 8)7
Alle berichten die je leest over gehackte PS3 consoles met uiteenlopende USB apparaten (wat natuurlijk heel hip is om te posten en je ontvangt er een hoop hits door) zijn allemaal gedaan met firmware 3.41. Alle exploits zijn dichtgezet na 3.42 en hoger. Dus maak je geen illusies, de Ps3 is nog steeds niet gehacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
swopdark schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 11:41:
[...]

Alle berichten die je leest over gehackte PS3 consoles met uiteenlopende USB apparaten (wat natuurlijk heel hip is om te posten en je ontvangt er een hoop hits door) zijn allemaal gedaan met firmware 3.41. Alle exploits zijn dichtgezet na 3.42 en hoger. Dus maak je geen illusies, de Ps3 is nog steeds niet gehacked.
YouTube: Psgroove Sixaxis ps3

De ps3 is in feite toch wel gehackt? De exploit mag dan gedicht zijn maar het is nu gewoon wachten op de volgende exploit en er zijn ondertussen toch aardig wat homebrew's gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Hij is gehackt als je voor lief neemt dat je niet meer online kunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Volgens mij is hij enkel gejailbreaked, niet gehackt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Je hebt gelijk, gejailbreakt is misschien een betere benaming. Het doel van de meesten (het spelen van backups) is echter al wel bereikt. Daarom noemen de meeste mensen het gewoon "gehackt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HellBeast schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:44:Je hebt gelijk, gejailbreakt is misschien een betere benaming. Het doel van de meesten (het spelen van backups) is echter al wel bereikt. Daarom noemen de meeste mensen het gewoon "gehackt".
Als de PS3 echt gehacked was had je dat nu nog steeds overal gelezen, maar dat is niet het geval.
Sinds de laatste 2 firmwares is het wel heel erg stil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik was gisteren bezig met het omzetten van wat fimpjes voor een prive collectie. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om een filmpje van een game die ik legaal bezit eruit te krijgen en op mijn Laptop te zetten, indien ja hoe? ik heb al wat rond gekeken op het net, maar kom alleen maar onzin tegen over zoveel software programmas die ik nodig zou moet hebben. Ik heb een blu ray lezer / writer in mijn laptop zitten.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Wat is het exacte verschil tussen jailbreaken en hacken eigenlijk? :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

LuPo schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 14:29:
Wat is het exacte verschil tussen jailbreaken en hacken eigenlijk? :$
Met een jailbreak kun je unsigned (dus niet goedgekeurd door Sony) programma's draaien. Dus ook backup managers, ftp servers, emulators etc,

Als hij gehackt is, dan heb je toegang tot het hele systeem en kun je er doen en laten wat je wilt. Dit is nog niet het geval bij de PS3. Een hoop mensen vinden het draaien van backups de grootste overwinning en noemen het dan gemakshalve "gehackt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

We zijn met een paar mensen van tweakers bij het Sony hoofdkantoor geweest.
We mochten in het penthouse op het dak lekker gamen, onder andere om de Move, 3d games en wat nieuwe aankomende game's te proberen.
Hier het Room299 topic.

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

Verse Screenshots en concept art van Resistance 3;
http://kotaku.com/5650128...3-screen-shots//gallery/1

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Hee ik had een vraagje nog over die controllers.
Zijn die regio gebonden of kan je controllers van USA ook gewoon op een hier gekochte ps3 connecten ?
snoos schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:42:
Hee ik had een vraagje nog over die controllers.
Zijn die regio gebonden of kan je controllers van USA ook gewoon op een hier gekochte ps3 connecten ?
werkt allemaal. geen regiocode of iets dergelijks

• snoos
  • Laatst online: 12-08 13:02
Ike. schreef op woensdag 29 september 2010 @ 00:50:
[...]

werkt allemaal. geen regiocode of iets dergelijks
Dankje voor snelle reactie :) las net op marktplaats dat iemand controller verkocht die bij hem niet werkte omdat ze USA waren :P maar dat is dus onzin :o

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Gister een 120GB slim versie gehaald. Erg leuke console de PS3 :)
In het verleden was ik een Nintendo man maar heb ook wel een PS2 slim staan. Stond echt te kijken naar de vooruitgang van de console. Een paar jaar geleden heb ik voor het laatst op een PS2 en gamecube gespeeld en de PS3 ziet er slick uit. Mooie interface, lekkere bediening en het werkt ook gewoon allemaal goed! Heb nog wel paar vraagjes.

Laadt de controller op als je deze aan de USB kabel hangt en de console in standby zet?
Kan je de games naar HDD kopieren zodat ze sneller laden?
Hoeveel uur speeltijd heb je met een volle controller?

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 12:49
C00KW4US schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:18:
Laadt de controller op als je deze aan de USB kabel hangt en de console in standby zet?
Hoe veel uur speeltijd heb je met een volle controller?
1. mijn Sony headset kan dat niet, de controller volgens mij ook niet maar ik weet het niet zeker.
2. nee
3. ik hou het makkelijk 6 tot 8 uur vol maar verder heb ik het nooit geprobeerd

Verwijderd

C00KW4US schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:18:
Hoeveel uur speeltijd heb je met een volle controller?
Aanvullend: Veel games kan je (deels) op de HD installeren waardoor je minder lange laadtijden hebt.
Je kan controllers op elk usb-apparaat opladen dus ook bijv je PC.

• C00KW4US
  • Laatst online: 11-09 13:10
Dat ze aan elke USB poort geladen kunnen worden is inderdaad handig!
Maar het kopieren van gamedata naar HDD, waar zit deze optie dan? Is dit afhankelijk van het spel?
Heb nu bijv. Killzone 2 en Uncharted 2 gedaan maar heb geen optie gevonden dat je data kan kopieren.

• LuPo
Installeren van data is géén optie. Bij sommige spellen wordt er wel data geïnstalleerd maar dat is gewoon verplicht anders werkt het spel nieteens. Kijk maar is in het mapje "Game Data".

Opladen als de PS3 in standby staat werkt niet. Vandaar dat ik meestal oplaad aan de PS3 als ik aan het spelen ben, en als ik dan stop met spelen dan laad ik hem verder op aan m'n laptop. Imho beetje zonde om de PS3 aan te laten staan terwijl ik ook bezig ben op m'n laptop. :)

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
LuPo schreef op woensdag 29 september 2010 @ 08:52:
Installeren van data is géén optie. Bij sommige spellen wordt er wel data geïnstalleerd maar dat is gewoon verplicht anders werkt het spel nieteens. Kijk maar is in het mapje "Game Data".
Dit is geen standaard optie voor de PS3, maar sommige games hebben dat zelf ingebouwd, zoals Soul Calibur.

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
Ook in Street Fighter IV kun je data laten installeren indien je dit wenst. De laadtijden zijn dan een pak sneller. Maar doorgaands beslist de game voor jou.

• LuPo
crazyx schreef op woensdag 29 september 2010 @ 09:10:
[...]

Dit is geen standaard optie voor de PS3, maar sommige games hebben dat zelf ingebouwd, zoals Soul Calibur.
Deetje schreef op woensdag 29 september 2010 @ 10:11:
Ook in Street Fighter IV kun je data laten installeren indien je dit wenst. De laadtijden zijn dan een pak sneller. Maar doorgaands beslist de game voor jou.
Sorry wist ik niet. Waar het mij eigenlijk om ging is dat daarboven werd gesuggereerd dat je bij alle spellen kunt instellen of je Data wilt installeren. En dat is dus bij het gros van de spellen niet het geval. ;)

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 13:19
Sommige games hebben ook wel eens een swapfile nodig.
Toen mijn HD een keer vol zat en wilde Lego batman spelen, gaf ie aan dat ie 500mb nodig had voor data.
Als je klaar bent met gamen komt de 500mb ook weer vrij

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Hier een link naar een lijstje van een aantal games die een installatie vereisen of de optie hebben om te installeren;
http://www.funtechtalk.co...datory-game-install-list/

[edit] aangepast. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door OPSLAGHOND op 29-09-2010 13:35 ]

OPSLAGHOND schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:32:
Hier een link naar een lijstje van games die een installatie vereisen of de optie hebben om te installeren;
http://www.funtechtalk.co...datory-game-install-list/
Dat lijstje is niet helemaal compleet ;)

Verwijderd

Even een kort vraagje...

Weet iemand of het mogelijk is om ondertiteling te krijgen bij gedownloade .avi bestanden op de PS3? Heb de .rft (of hoe die dingen ook heten) bestanden erbij gedownload, waarmee je op je pc normaal gesproken gewoon de ondertiteling erbij krijgt.

Bijvoorbeeld een seizoentje Sopranos gedownload, met bijbehorende ondertiteling, maar heb geen flauw idee of het überhaupt mogelijk is om die dan af te spelen met die ondertiteling. Ondertitels wel in hetzelfde mapje geplaatst enzo.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2010 13:52 ]

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 13:50:
Even een kort vraagje...

Weet iemand of het mogelijk is om ondertiteling te krijgen bij gedownloade .avi bestanden op de PS3? Heb de .rft (of hoe die dingen ook heten) bestanden erbij gedownload, waarmee je op je pc normaal gesproken gewoon de ondertiteling erbij krijgt.

Bijvoorbeeld een seizoentje Sopranos gedownload, met bijbehorende ondertiteling, maar heb geen flauw idee of het überhaupt mogelijk is om die dan af te spelen met die ondertiteling.
Probeer die vraag hier eens? ;)
/edit. zie hierboven

[ Voor 97% gewijzigd door Ike. op 29-09-2010 13:53 ]

Verwijderd

Hihi. Thanks.

• Esiq
  • Laatst online: 25-03-2024
Hmm, wel Lara Croft and the Guardian of Light, waar ik erg over twijfel of ik die zal aanschaffen. En inb4 'geen castle crashers'.

Wat wel erg jammer is.

*click voor ps3 heads up van deze week*

• Dwazer
Esiq schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:10:
[..]
En inb4 'geen castle crashers'.

Wat wel erg jammer is.

[..]
Das mijn tekst! :P

• Esiq
  • Laatst online: 25-03-2024
Ja en al 3 weken op een rij gunde ik jou de fipo op die tekst, maar nu is het mijn beurt. :P

Guardian of light schijnt trouwens erg leuk te zijn. Zeker met coop dat er aan komt. (of er al in zit, is me wat onduidelijk)

http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3181621

• wie niet
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 08:37
Kan de lijst in dit topic gekopiëerd worden voor de mensen die op hun werk de site niet kunnen bekijken.

Alvast bedankt.

• Kluutmaran
Pfff wanneer gaan ze in de store nu eens de laatste versie zetten. Net AC Brotherhood beta gedownload, ondertussen FIFA gespeeld op mijn Xbox, wil ik hem spelen moet ik hem weer eerst updaten :(. Zo moeilijk kan het toch niet zijn de update elke keer toe te voegen aan het originele Store bestand?! Tot zover mijn frustratie bedankt dat je wilde luisteren / lezen dat ik het kwijt ben ;)

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 13th of October)
Savage Moon (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
Savage Moon – Waldgeist Pack (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)
Brain Challenge (was – £3.99/€4.99 now – £0.79/€0.99)
Brain Challenge – Expansion Pack (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
Astro Tripper (was – £3.19/€3.99 now – £2.39/€2.99)
Super Street Fighter IV – Alternate Costume Pack (was – £13.99/€17.99 now – £7.99/€9.99)
Dante’s Inferno (PSP) (was – £31.99/€39.99 now – £23.99/€29.99)
Medal of Honor: Heroes (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £8.99/€11.25)
Medal of Honor: Heroes 2 (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
Disney’s Action Game feat. Hercules (PSone) (was – £5.10/€6.49 now – £3.99/€4.99)
The Little Mermaid II (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
Permanent Price Reduction
Madden NFL Arcade (was – £9.99/€12.99 now – £6.29/€7.99)
Downloadable Games – Trial and Unlock (PS3)
Lara Croft and the Guardian of Light (Trial free, Unlock Key £9.99/€12.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales
TerRover (Trial free, Unlock Key £8.99/€11.25) Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Australia or New Zealand
Deathspank: Thongs of Virtue (Trial free, Unlock Key £9.99/€12.99) Rating: PEGI 12
Downloadable Games (PSP)
FIFA 11 (Releasing Friday 1st Oct) (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 3
UFC Undisputed 2010 (£31.99/€39.99) Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Portugal or Russia
GTI Club Supermini Festa! (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 3
Availability: All Locales
PSP Essentials
The Sims 2: Pets (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 12
NBA Live 09 (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3
Availability: Only available in Australia, France, Germany, Italy, Russia, Spain, UAE and UK
minis (PS3/PSP)
Beach Buzzin’ Chopper (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 7
Availability: Only available in France, Germany, Ireland, Italy, Netherlands, Portugal, Russia, Spain and UK
Apache Overkill (£1.99/€2.49) Rating: PEGI 7
Future Fight (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Belgium and Netherlands
Demos (PS3)
Castlevania: Lords of Shadow Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany
EA SPORTS MMA Rating: PEGI 18
Availability: Not available in Denmark, Germany and Russia
My Sims: Sky Heroes Rating: PEGI 3
Availability: Not available in Austria, Croatia, Czech Republic, Russia, Saudi Arabia, Slovenia, South Africa, Turkey and UAE
WRC FIA World Rally Championship Rating: PEGI 12
Demos (PSP)
God of War: Ghost of Sparta Rating: PEGI 16
Availability: Not available in Germany
Add-On Game Content (PS3)
FIFA 11
All Leagues Live Season Pack (contains all the packs listed below)
(£7.99/€9.99)
Barclays Premier League Live Season (£1.99/€2.49)
French Ligue 1 Live Season (£1.99/€2.49)
Italian Serie A Live Season (£1.99/€2.49)
German Bundesliga Live Season (£1.99/€2.49)
Spanish Liga BBVS Live Season (£1.99/€2.49)
Rating: PEGI 3
Mafia II
Greaser Pack (£1.99/€2.49)
War Hero Pack (£1.99/€2.49)
Vegas Pack (£1.99/€2.49)
Renegade Pack (£1.99/€2.49)
Rating: PEGI 18
Borderlands – Claptrap’s New Robot Revolution (£6.29/€7.99) Rating: PEGI 16
Deathspank: Thongs of Virtue
The Snowy Mountain Dungeon (£2.39/€2.99)
Liars and Cheats (£0.79/€0.99)
Rating: PEGI 12
Sonic Adventure – DX Upgrade (£3.19/€3.99) Rating: PEGI 7
ModNation Racers – Air Raid Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7
Naughty Bear – Episode 9: The Treasure of Bear Beard (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12
Guitar Hero: Warriors of Rock – Soundgarden ‘Telephantasm’ Album (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 12
Rock Band
Snoop Dogg Pack 01 (£7.49/€10.99)
‘Closer to the Edge’ by 30 Seconds to Mars (£0.99/€1.49)
‘Coffin Nails’ by Atreyu (£0.99/€1.49)
‘I’m Not Okay (I Promise)’ by My Chemical Romance (£0.99/€1.49)
‘Listen to the Music’ by The Doobie Brothers (£0.99/€1.49)
‘Long Train Running’ by The Doobie Brothers (£0.99/€1.49)
‘Out of Line’ by Buckcherry (£0.99/€1.49)
‘Welcome to the Black Parade’ by My Chemical Romance (£0.99/€1.49)
Anthrax Pack 01 (£4.39/€6.59) (contains all the tracks listed below)
‘Among the Living’ (£0.99/€1.49)
‘I’m The Man’ (£0.99/€1.49)
‘Indians’ (£0.99/€1.49)
‘Madhouse (Live)’ (£0.99/€1.49)
‘Metal Thrashing Mad (Live)’ (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Rock Band Network
‘Cali Girl’ by Ba (£0.59/€0.79)
‘First We Feast, Then We Felony’ by Circus Circus (£0.59/€0.79)
‘Hail Destroyer’ by Cancer Bats (£0.99/€1.49)
‘Leaderless and Self Enlisted’ by Norma Jean (£0.99/€1.49)
‘Now Demolition’ by Evile (£0.99/€1.49)
Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Add-On Game Content (PSP)
LittleBigPlanet – MotorStorm Costume Pack (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Croatia, India, Slovenia and Turkey
Applications (PS3)
PlayMemories (free)
FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 026 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only
Soundtracks (PS3)
ModNation Racers (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7
Videos (PS3)
Bulletstorm Gamescom Trailer
Mass Effect 2 Announcement Trailer
R.U.S.E. Launch Trailer
Ace Combat: Assault Horizon TGS Trailer
Dynamic Themes (PS3)
Kung Fu Rider (£1.59/€1.99)
Goldfish Pond (£1.59/€1.99)
Premium Themes (PS3)
Disruptive
Blackbeards Curse (£1.19/€1.49)
Mayan Skulls (£1.19/€1.49)

[ Voor 89% gewijzigd door Kluutmaran op 29-09-2010 14:49 ]

• Dwazer
Was al gepost...

[ Voor 99% gewijzigd door Dwazer op 29-09-2010 14:50 ]

Verwijderd

Weet iemand wat die Mafia 2 packs inhouden?

• Dwazer
Verwijderd schreef op woensdag 29 september 2010 @ 14:53:
Weet iemand wat die Mafia 2 packs inhouden?
Google erop en je komt hier en hier op uit :)

• Jackal131
Waar kun je AC:Brotherhood Beta downloaden? Of is dat iets voor mensen die het ge-preordered hebben?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Jackal131 schreef op woensdag 29 september 2010 @ 15:05:
Waar kun je AC:Brotherhood Beta downloaden? Of is dat iets voor mensen die het ge-preordered hebben?
Is alleen voor Playstation Plus-leden.

• Kluutmaran
PS Plus mensen is dat voor, maar het is niet de moeite waard. (imo) Alleen multiplayer achtervolgen (je krijgt elke keer 1 tegenstander die je moet assassen) kun je dan spelen maar ik vind dit typisch een singleplayer spel en dus ook niet in multiplayer passen.

Edit:
Soo heeh Castlevania ziet er wel geweldig uit! Jammer dat ik niet van hack & slash houdt waardoor ik het toch niet ga kopen maar grafisch is het mooi :)

[ Voor 23% gewijzigd door Kluutmaran op 29-09-2010 15:49 ]

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Behalve Castlevania is het weer magertjes

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

• Skire
Die zogenaamde "special offers" worden ook steeds minder. Wat ook zwaar irritant is, is dat ze maar om de 2 weken met nieuwe aanbiedingen komen, in plaats van iedere week. Als er dus wéér niks bijzit, kun je weer 2 weken wachten.

• Svennie
  • Laatst online: 13-09 17:02
Savage moon in de aanbieding, die heb ik laatst een uurtje gespeeld (krijg je bij PS+) en die beviel me wel, voor die 4E ga ik die zeker halen, leuk!

De fipo onder de blog van de store update is iemand die klaagt over castle crashers, familie van Dwazer? :9

[ Voor 26% gewijzigd door Svennie op 29-09-2010 19:07 ]

PSN ID: Svennie-NL

• McVirusS
  • Laatst online: 18-08 16:56
El_V schreef op maandag 27 september 2010 @ 19:36:
Thanks! Heb een PSN card van 50 euro voor €41.95 gescoord. Eerder deze week ook al een €20 PSN card gescoord voor €12,50 bij Wehkamp met kortingscode. Dus nu heel veel PSN tegoed 8)7. Wel jammer dat ik net vorige week hoop dingen had gekocht op PSN (AC2 DLC en Lara Croft).

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 12:50

_AN

Gister een PS3 320GB ontvangen, vandaag FIFA11 gekocht. Helemaal tevreden!

• Mud.Starrr
  • Laatst online: 16-07 08:17

Mud.Starrr

I shoot people for money

Voor de geintereseerden:
Intussen is het Sony Room299 topic aardig geüpdate met onder andere een verslag over de ervaringen van de Move en 3d games.

[ Voor 5% gewijzigd door Mud.Starrr op 30-09-2010 01:01 . Reden: Link gefixt ]

Trouwfotografie.nl
dekunstvanfotografie.nl
Sony A7RIII | A9
Sigma: 17 F4.0 || Sony: 25 F1.4 GM | 35 F1.4 GM | 50 F1.2 GM | 85 F1.8 | 100-400 F4.5-5.6 GM
DJI: Mavic 2 Zoom

• SalimRMAF
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik vind PSN een beetje onoverzichtelijk want ik ben al een tijdje op zoek naar WipeOut HD demo, Gran Turismo Demo en Mod Nation Demo maar ik kan ze niet vinden. :(

Gulfstream G650

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Zijn er wel demo's voor al die spellen? GT5 heeft volgens mij geen demo (als je prologue niet als demo ziet), was alleen begin van dit jaar volgens mij een time-trial ding, maar dat was maar beperkte tijd.
Verder kun je in de store alfabetisch kijken dus dan zou je de spellen en eventuele demo's tegen moeten komen lijkt me.

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
Omni superens schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:45:
Zijn er wel demo's voor al die spellen? GT5 heeft volgens mij geen demo (als je prologue niet als demo ziet), was alleen begin van dit jaar volgens mij een time-trial ding, maar dat was maar beperkte tijd.
Verder kun je in de store alfabetisch kijken dus dan zou je de spellen en eventuele demo's tegen moeten komen lijkt me.
@Klopt helemaal, GT5 heeft inderdaad geen demo en krijgt ook geen demo meer. Het is dus wachten tot november en dan lekker racen. :D

Maar eerst nog effe voetballen op Fifa 11 :)

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

SalimRMAF schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:39:
Ik vind PSN een beetje onoverzichtelijk want ik ben al een tijdje op zoek naar WipeOut HD demo, Gran Turismo Demo en Mod Nation Demo maar ik kan ze niet vinden. :(
Misschien in je opgekomen dat er geen demo's van zijn. Niet elk spel heeft een demo :)

/edit

Ah, iets met F5...

[ Voor 4% gewijzigd door Sandyman538 op 30-09-2010 14:50 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

SalimRMAF schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:39:
PSN Store heeft ook een zoekfunctie...

Voor ModNation Racers is er al sinds mei een demo.

[ Voor 82% gewijzigd door Ike. op 30-09-2010 14:53 ]

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
Sandyman538 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:50:
[...]

Misschien in je opgekomen dat er geen demo's van zijn. Niet elk spel heeft een demo :)

/edit

Ah, iets met F5...
Ja maar hij wil gewoon zeggen dat de store onoverzichtelijk is..
Dit vind ik zelf namelijk ook..
Hopen dat ze daar nog een keer een mooie update voor maken ipv al die jailhack updates waar je helemaal ziek van wordt.. ik speel ongeveer maar een uurtje per week op me playstation, maar dan ben ik steeds 10 minuten al weer kwijt aan "nutteloze" updates ( Ze zijn wel nuttig, maar niet voor mij persoonlijk ). |:(
Valt jullie trouwens ook op dat je van tweakers niet mag praten over hacken, illegale backups etc maar dat Er steevast onder iedere pagina in dit topic een reclame staat van de jailbreak en waar je heen moet om niks te hoeven betalen voor je games. Dit ga ik wel even melden bij de moderators. Aan de ene kant heel hypocriet mensen verbieden te praten over het hacken van consoles en aan de ander kan vrolijk op de topicstart de voortgang van de hack "scene" middels nieuwspost melden en ook nog eens dik geld verdienen aan de reclames die "bedrijven" maken voor het speelbaar maken van illegaal verkregen backups. O-)

• Exorcist
  • Niet online
swopdark schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:01:
Valt jullie trouwens ook op dat je van tweakers niet mag praten over hacken, illegale backups etc maar dat Er steevast onder iedere pagina in dit topic een reclame staat van de jailbreak en waar je heen moet om niks te hoeven betalen voor je games. Dit ga ik wel even melden bij de moderators. Aan de ene kant heel hypocriet mensen verbieden te praten over het hacken van consoles en aan de ander kan vrolijk op de topicstart de voortgang van de hack "scene" middels nieuwspost melden en ook nog eens dik geld verdienen aan de reclames die "bedrijven" maken voor het speelbaar maken van illegaal verkregen backups. O-)
Nooit opgevallen, maar ik zie ook geen advertenties :+

• Skire
Afbeeldingslocatie: http://www.clker.com/cliparts/7/9/a/4/12422370731317797863Adblockplus_icon.svg.med.png

Reclames? Wat zijn dat?

Ik ben trouwens verbaasd om te zien dat het Sony gelukt is die jailbreak methode the elimineren met 3.42 en 3.50.. Had ik echt niet verwacht. Dacht dat het hek van de dam was.

Hopelijk brengen ze bij de volgende firmware update eens wat mooie features mee, waar je in games ook wat aan hebt. Zodat nieuwere games ook niet gespeeld kunnen worden op pre-3.42 firmwares. En dan de laatste update natuurlijk op de disc meegeven zodat ook de 3 mensen zonder internet het spel kunnen spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door Skire op 30-09-2010 22:38 ]

• Jackal131
Exorcist schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:06:
[...]

Nooit opgevallen, maar ik zie ook geen advertenties :+
Maar hij heeft wel gelijk (geldt in ieder geval voor de mensen die wel reclames zien).

Op z'n minst vreemd.

Zo te zien heeft MAG een flinke update gehad;
http://blog.eu.playstatio...alert-mag-2-0/#more-24711

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daarstraks de update gedownload (duurde weer lekker lang :P )

Morgen eens uitproberen. Denk niet dat ik vaak shooters zal spelen met de Move zonder een toffe/goed werkende 'gun accessoire'.
Zou tof zijn als er een accessoire zou uitkomen die je met 2 handen vasthoud, maar hoe zou je dan je speler moeten laten lopen.... ;(

YouTube: MAG Move Gameplay 2

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 01-10-2010 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jackal131 schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:19:
[...]

Maar hij heeft wel gelijk (geldt in ieder geval voor de mensen die wel reclames zien).

Op z'n minst vreemd.
Hetzelfde geldt ook voor R4-kaartjes.

Er is trouwens een WipeOut HD demo maar volgens mij had ik die uit de US store geplukt.
Pagina: 1 ... 5 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.