Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Ike. schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 00:36:
[...]

Daarstraks de update gedownload (duurde weer lekker lang :P )

Morgen eens uitproberen. Denk niet dat ik vaak shooters zal spelen met de Move zonder een toffe/goed werkende 'gun accessoire'.
Zou tof zijn als er een accessoire zou uitkomen die je met 2 handen vasthoud, maar hoe zou je dan je speler moeten laten lopen.... ;(

YouTube: MAG Move Gameplay 2
Afbeeldingslocatie: http://static.bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/4/5/5/2/1004004010632554.jpg

Ze komen er wel aan, zie de launch voor Oktober 2010 gepland staan bij Bol.com :)

-edit-
Zie in het handvat de controller al zitten ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Dwazer op 01-10-2010 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 12:40
DutchSjors schreef op donderdag 30 september 2010 @ 14:53:
ik speel ongeveer maar een uurtje per week op me playstation, maar dan ben ik steeds 10 minuten al weer kwijt aan "nutteloze" updates ( Ze zijn wel nuttig, maar niet voor mij persoonlijk ). |:(
Als je toch maar een uurtje gamed, en er voor de rest niets mee doet, dan is het misschien ook wel de moeite om gewoon de netwerkkabel er uit te trekken.

Op zich vind ik het aantal updates best wel meevallen, maar ik speel constant hetzelfde spel totdat ik er helemaal klaar mee ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 19:51
Allemachtig wat een input lag! Ik hoop maar dat dat aan de TV ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik heb de OP door gelezen maar kon het daar niet vinden.
Met fifa 11 wil ik wat kopen voor 10 euro in de store.

Kan ik tegenwoordig online ergens een psn card kopen?

Heb dit nog nooit gedaan, iets kopen in de psn store.

Wel met de 360 vaak gedaan

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

http://www.freerecordshop...all&fh_search=psn&x=0&y=0

[ Voor 106% gewijzigd door BlackEyedAngel op 01-10-2010 11:54 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn ook sites die je de code gewoon mailen nadat je betaald heb, maar vaak moet je dan betalen met een CC.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:38
Ik werd vanochtend van PSN afgegooid. Vervolgens toen ik ging stoppen even geprobeerd opnieuw in te loggen en kreeg de melding dat er onderhoud was. Nu vind ik het toch ook wel snel alweer. :P

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

En toen stond er ineens een demo van een WRC Rally spel in de store. Ik had er nog nooit van gehoord, maar stuurt heel behoorlijk. Qua timing vlak voor GT5 laat ik hem lekker liggen, maar slecht is het niet. Ik heb het maar heel even gespeeld maar de handeling is goed en geen last van onzichtbare barrieres, althans niet op een manier dat ze opvallen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Shiver23 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 13:52:
En toen stond er ineens een demo van een WRC Rally spel in de store. Ik had er nog nooit van gehoord, maar stuurt heel behoorlijk. Qua timing vlak voor GT5 laat ik hem lekker liggen, maar slecht is het niet. Ik heb het maar heel even gespeeld maar de handeling is goed en geen last van onzichtbare barrieres, althans niet op een manier dat ze opvallen.
Weird.. bij mij crashed die demo steeds tijdens het inladen. Maar zoals je zegt; GT5 staat om de hoek, so who cares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Heb toch om de maand naar GT5 te overbruggen nog snel Dirt 2 op de kop getikt :P Lijkt me een prachtig spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-08 13:02
Geweldig ding net binnen gekregen de 320 versie met uncharted 2 en Dirt 2
alleen wil dirt 2 ruilen
wss via deze site http://www.ps3gamesruilen.nl/ iemand ervaring ermee ? of een beter adres ?

alleen heb kennelijk 2 imitatie controller gekocht en die zijn net beblokt door ze. Balen ! :(

Iemand nog een adresje waar ik een goedkope echte ps3 controller kan kopen ?
tweedehands maakt niet uit. liefst in buurt van groningen

[ Voor 22% gewijzigd door snoos op 01-10-2010 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeerenburgCola
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-09 15:56
swopdark schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:01:
Valt jullie trouwens ook op dat je van tweakers niet mag praten over hacken, illegale backups etc maar dat Er steevast onder iedere pagina in dit topic een reclame staat van de jailbreak en waar je heen moet om niks te hoeven betalen voor je games. .
...
Ik zie inderdaad deze:
Ads door Google
PS3 Ombouw? Niet Doen
Binnen 60 Minuten Alle Games Makkelijk, Onbeperkt en Kostenloos
Er staat in de advertentie "Niet Doen", maar de link is naar een ontzettende foute site (www . spellen-centrum . com) waar ze het over "unlocken" van je PS3 hebben, met allemaal onzin informatie.

Wat helemaal fantastisch is, is dat ze een disclaimer hebben in minuscule lettertjes onderaan de site. 8)7
Zie dit:

"Disclaimer: "PS3-spellen.pakket" is een verzameling van gidsen die je laten zien hoe je jouw PS3 moet un locken. We verkopen geen software die dat doet, maar we laten je wel zien waar je deze kunt vinden. Ons product komt goed van te pas omdat het jouw precies vertelt hoe je jouw PS3 moet unlocken en er spellen mee kunt spelen."
Oftewel het is een lok-site die voor 27,50 je een bundeltje waardeloos papier opstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik had eens gehoord dat de uiteindelijke GT5 game "gratis" zou zijn, met een paar tracks en cars, en dat je de "rest" er los bij moest kopen. Klopt dit?

Lijkt me zelf in ieder geval een erg goed idee.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SalimRMAF schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 22:59:
Ik had eens gehoord dat de uiteindelijke GT5 game "gratis" zou zijn, met een paar tracks en cars, en dat je de "rest" er los bij moest kopen. Klopt dit?

Lijkt me zelf in ieder geval een erg goed idee.
klopt, dat verhaaltje heb ik jaren geleden ook ooit ergens op internet gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
AvanCade schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:14:
[...]

Staat gewoon netjes op mijn account. Op zich is mijn account-security natuurlijk mijn zaak, maar als het account gehacked is wil ik wel het IP adres weten van de persoon die het gedaan heeft (puur zodat Sony het kan bewijzen, niet voor andere zaakjes).

Ik zal de reactie van Sony hier posten. Ik ben ook razend benieuwd naar de reactie van Sony.
Voor de mensen die het verder nog interessant vinden. Hieronder de reactie van een Sony medewerker:
Geachte heer/mevrouw,

Onze gegevens geven aan dat uw account niet is gehackt.
Er is wel via een ander ip adres geld van uw creditcard gestort op dit account.
Mogelijk heeft u ooit bij iemand anders het bedrag gestort.
Een stornatie kunnen we niet doen.
Er is geen sprake van Hacking

We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Daar ben je dan dus lekker mee. Ik ga op dit moment mijn geld proberen terug te krijgen via de creditcard maatschappij want dit slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ike. schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 23:04:
[...]

klopt, dat verhaaltje heb ik jaren geleden ook ooit ergens op internet gelezen
Dat was GT HD. Vroeger gratis te downloaden, tegenwoordig staat hij niet meer in de store. Je had één baan en 10 auto's. Helaas hebben ze besloten om het plan uiteindelijk toch niet door te zetten, dus het bleef bij een gratis snippet van Gran Turismo 4 in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Skire schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 00:59:
[...]

Dat was GT HD. Vroeger gratis te downloaden, tegenwoordig staat hij niet meer in de store. Je had één baan en 10 auto's. Helaas hebben ze besloten om het plan uiteindelijk toch niet door te zetten, dus het bleef bij een gratis snippet van Gran Turismo 4 in HD.
Correct, ik heb hier zelfs nog een factory sealed install disc liggen voor GTHD zoals deze:

Afbeeldingslocatie: http://art30.photozou.jp/pub/353/288353/photo/45842888_org.v1281667246.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 20:46

PromoX

Flying solo

Topicstarter
swopdark schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:01:
Valt jullie trouwens ook op dat je van tweakers niet mag praten over hacken, illegale backups etc maar dat Er steevast onder iedere pagina in dit topic een reclame staat van de jailbreak en waar je heen moet om niks te hoeven betalen voor je games. Dit ga ik wel even melden bij de moderators. Aan de ene kant heel hypocriet mensen verbieden te praten over het hacken van consoles en aan de ander kan vrolijk op de topicstart de voortgang van de hack "scene" middels nieuwspost melden en ook nog eens dik geld verdienen aan de reclames die "bedrijven" maken voor het speelbaar maken van illegaal verkregen backups. O-)
T.net kiest er niet bewust voor om dit soort advertenties te plaatsen (ze vallen binnen de gigantisch grote groep advertenties van google die mogelijk getoond kunnen worden), maar ze kunnen wel geblokkeerd worden. Als je zo'n advertentie ziet meldt het dan met de url bij iemand van de crew of in Schop een Modje. Daar bereik je meer mee dan het plaatsen van zo'n bericht hier in het topic. In dit geval heb ik het gemeld bij iemand die de betreffende advertentie kan blokkeren (edit: de advertentie is nu geblokkeerd). En wij als vrijwillige mods gaan enkel over (een deel van) het forum en het daarbij behorende beleid. De frontpage+en z'n nieuwsberichten staat daar los van.

[ Voor 14% gewijzigd door PromoX op 02-10-2010 09:36 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05:25
Hiep hiep... :+

Afgelopen woensdag vierde PlayStation haar 15e verjaardag, leuk weetje.

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4110/5036053539_dee7402197_o.jpg

edit @ hieronder: De Japanse PS is inderdaad ouder dan de Europese PS :P

[ Voor 17% gewijzigd door Gusev op 02-10-2010 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gusev schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 12:14:
Hiep hiep... :+

Afgelopen woensdag vierde PlayStation haar 15e verjaardag, leuk weetje.

[afbeelding]
Playstation is al bijna 16 :P

JP: 3 december 1994
VS: 9 september 1995
EU: 29 september 1995

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Weet er iemand misschien welke specifieke interne HDD zit in de PS3 slim 320GB? Een 5400 fo 7200RPM? Ik heb namelijk een 160GB HDD in mijn laptopje, en zou graag meer/snellere ruimte willen hebben.

:)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SalimRMAF schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:15:
Weet er iemand misschien welke specifieke interne HDD zit in de PS3 slim 320GB? Een 5400 fo 7200RPM? Ik heb namelijk een 160GB HDD in mijn laptopje, en zou graag meer/snellere ruimte willen hebben.

Alle 'oude FAT' modellen hadden 5400RPM HDD's. Ik denk dat deze ook in de nieuwste modellen zullen zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Ike. op 02-10-2010 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

SalimRMAF schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 16:15:

Zoals ik het heb begrepen zit er een 5400 in, maar kun je er wel een 7200 in zetten. Kan wel wat warmer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:45
Blindfold schreef op zaterdag 02 oktober 2010 @ 19:53:
[...]

Zoals ik het heb begrepen zit er een 5400 in, maar kun je er wel een 7200 in zetten. Kan wel wat warmer worden.
En er zit geen merkbaar verschil tussen 5400rpm en 7200rpm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

Tjesus schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 04:25:
[...]

Da's inderdaad ook nog eens waar.
Maar volgens mij wil ie alleen die schijf uit z'n PS3 in z'n laptop proppen, dus ons hele verhaalt boeit hem waarschijnlijk niet zo.
Ach ja. We moeten toch wat zo om 5 uur 's ochtends ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tjesus schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 04:25:
[...]

gemeten? Of handwaving gutfeeling? Want in normale PCs is er wel degelijk verschil te merken nl., immers omdat de disk veel sneller ronddraait, is de data streaming tijd korter en seektimes ook.

[ Voor 5% gewijzigd door EfBe op 03-10-2010 11:41 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

EfBe schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 11:41:
[...]

gemeten? Of handwaving gutfeeling? Want in normale PCs is er wel degelijk verschil te merken nl., immers omdat de disk veel sneller ronddraait, is de data streaming tijd korter en seektimes ook.
En hoeveel tijdwinst in seconden denk je daar mee te maken. Dat kun je toch echt wel nihil noemen imho.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Sandyman538 schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 12:01:
[...]

En hoeveel tijdwinst in seconden denk je daar mee te maken. Dat kun je toch echt wel nihil noemen imho.
Yup, dan zou je beter een SSD derin stoppen als je alleen dat wilt. Want dat werkt op die fronten alleen :P De rest is het niet waard. Oftewel, je kan beter gewoon je 5400 erin laten.

http://www.gamespot.com/features/6192258/index.html

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Bij games die volledig op je harde schijf staan (PSN games) scheelt het maximaal een paar seconde laadtijd.
Voor games op Blu-ray maakt dit niets uit omdat de leessnelheid van de blu-ray hierin bepalend is.

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 03-10-2010 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Vandaag Lara Croft And The Guardian Of Light Trial doorgespeeld. Ik had besloten clean in de game te gaan (nadat ik eerder had gezien dat het van bovenaf was, en ik dat toch wat 'goedkoop' vondt). Al met al is het een erg leuke game geworden voor zover ik dit in de Trial kan waarnemen, voor ik het wist was ik veertig minuten verder. Wat ik wel mis is de gigantische gebouwen/machines die je helemaal overweldigen (Tombraider: Underworld), deze gaven je in 3D echt een episch gevoel.

De game wordt overigens behoorlijk goed ontvangen (tot nog toe): http://www.metacritic.com...and-the-guardian-of-light.

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 03-10-2010 19:19 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
[...]

Voor computers zit er wel degelijk verschil, maar ik had het over de ps3, omdat dit het ps3 ervaringen topic is. Voor testresultaten is er genoeg te vinden op het internet. Volgens mij had GameSpot een artikel geplaatst over een ssd in een ps3. En die viel ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Themaproblematiek. }:|

Ik heb dus een aantal themes;

****.p3t
en een paar
****.pkg.

Nu slikt de PS3 niet alle themes; ik krijg dan de foutmelding bij het installeren van "Corrupted" o.i.d..

Het gaat BTW om dynamische themes. :7

Trouwens, waar is de zwarte PS3 theme heen?!?! -O-

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Tjesus schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 20:41:
[...]
Voor computers zit er wel degelijk verschil, maar ik had het over de ps3, omdat dit het ps3 ervaringen topic is. Voor testresultaten is er genoeg te vinden op het internet. Volgens mij had GameSpot een artikel geplaatst over een ssd in een ps3. En die viel ook tegen.
Ok, helder :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SalimRMAF schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 22:47:
Themaproblematiek. }:|

Ik heb dus een aantal themes;

****.p3t
en een paar
****.pkg.

Nu slikt de PS3 niet alle themes; ik krijg dan de foutmelding bij het installeren van "Corrupted" o.i.d..

Het gaat BTW om dynamische themes. :7

Trouwens, waar is de zwarte PS3 theme heen?!?! -O-
Dynamic themes kan je denk ik alleen downloaden via de PSN store.
Voor het maken van dynamic themes heb je een ps3 dev kit nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ik kwam er dit weekend pas achter dat je de PS3 ook aan kunt zetten via de PS button op de controller :D

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Son Goku schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:39:
Ik kwam er dit weekend pas achter dat je de PS3 ook aan kunt zetten via de PS button op de controller :D
Dus jij deed altijd eerst je PS3 aan en dan pas je controller? :>
Ik pak gewoon altijd m'n controller en druk op de PS button. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:15
Durf je dan wel antwoord te geven op de vraag?! Hoelang ben je al in het bezit van een PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje!
Als ik een account heb die al op 5 playstations gebruikt is(nu dus niet meer.) en ik wil het psn account activeren op een andere platstation is dit op een of andere manier dan mogelijk?
Ik heb namelijk op het account ingelogd maar nu kan als ik iets gekocht heb het hele spel niet spelen omdat mijn playstation niet geactiveerd is.
Is het gewoon weg geld of is er toch nog een kleine hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:14:
Vraagje!
Als ik een account heb die al op 5 playstations gebruikt is(nu dus niet meer.) en ik wil het psn account activeren op een andere platstation is dit op een of andere manier dan mogelijk?
Ik heb namelijk op het account ingelogd maar nu kan als ik iets gekocht heb het hele spel niet spelen omdat mijn playstation niet geactiveerd is.
Nee dat gaat niet werken tenzij je op een van de andere PS3's waar je account op geactiveerd is de account weer de-activeert.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mm dat is het probleem nou juist.
Die playstations heb ik dus niet meer ;-)
Maar het account stond daar ook niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:14:
Vraagje!
Op één van de eerdere PS3's je account deactiveren en je kan weer een nieuwe activeren. Anders is het geld weg. Als je die PS3's niet meer hebt kunnen ze misschien bij Sony iets doen om die andere systemen te deactiveren voor je account.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 04-10-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DasHMauL
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-04 09:35
Ik kwam vandaag toevallig deze website tegen:
http://www.spellen-centru...LiYj6OdtKQCFRArDgodgx8o0A

Weet hier iemand meer van?, heb er nog niet eerder van gehoord. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DasHMauL schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:21:

Je krijgt een pak papier en een waardeloos schijfje toegezonden, hier heb je niets aan! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-10-2010 11:24 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat gaat over de PS3 jailbreak die werkt met firmware 3.41 maar sinds 3.42 en 3.5 weer onschadelijk is gemaakt. Is een topic over (geweest) en is uitgebreid in het nieuws geweest. Geen idee waarom je geld zou moeten betalen voor alleen een handleiding waarmee je op zich niets kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Psyonara schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:09:
[...]

Durf je dan wel antwoord te geven op de vraag?! Hoelang ben je al in het bezit van een PS3?
3 en een halve maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:51
Maak je niet druk. Een collega van mij heb ik onlangs erop moeten attenderen dat je je controller ook draadloos kunt gebruiken met de console. Al een jaar of wat had hij de (meegeleverde) USB-kabel continu aangesloten aan de controller, denkende dat dat moest en zo speelde hij zijn games... _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024
Ben me gisteravond helemaal de natte poep in mijn broek geschrokken toen ik een film wilde gaan kijken omdat er ineens een keiharde ruis uit mijn tv speakers kwam. Zal even uitleggen wat de situatie precies is.

Mijn PS3 is via HDMI aangesloten op mijn TV en via een Optische kabel op mijn Dolby set. Dit werkt al 2 jaar lang perfect. DVD's kijken, streamen, spellen spelen alles werkt perfect.

Nu ben ik sinds kort begonnen met het branden van AVCHD films op Double layer DVD's.
Het volgende gebeurt dan.

Ik stop de DVD erin, de PS3 herkent hem en start hem ook. Het beeld wordt even zwart tijdens het laden van de DVD. Tijdens dit zwarte scherm beginnen mijn TV speakers enorm te ruisen/storen. Totdat de film echt begint, dan komt het geluid netjes over de dolby set.

Dit gebeurt met geen 1 andere activiteit. gewone dvd's niet, spellen niet, streamen niet. Echt heel vreemd.

Blijkbaar stuurt de PS3 toch een audio signaal uit over HDMI, terwijl hij hard ingesteld staat dat het geluid naar de optische uitgang moet. Iemand dit ooit meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Vads schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:36:
[...]

Maak je niet druk. Een collega van mij heb ik onlangs erop moeten attenderen dat je je controller ook draadloos kunt gebruiken met de console. Al een jaar of wat had hij de (meegeleverde) USB-kabel continu aangesloten aan de controller, denkende dat dat moest en zo speelde hij zijn games... _O-
Whahahahahaha. You just made my day! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:15
Valt nog mee dus :) Kom dit soort dingen wel vaker tegen bij de ps3, had het zelf ook. Weet alleen niet meer hoelang het duurde voor ik er achterkwam dat het ook zo kon?!

En heb hem nu ongeveer een jaar. Nog steeds geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg triest die site en dan vooral dit:
Enige tijd terug besloot ik om geen nieuwe PS3 spellen meer te kopen...

Kijk, het is gewoon oplichting! Je geeft eerst €300 uit aan de PS3 om vervolgens €50 per spel te gaan betalen. Ik persoonlijk vind dat te gek voor woorden, vind je ook niet?
Dat slaat echt nergens op :D
Het lijkt me ook inderdaad niet meer dan een truuk om gemakkelijk en snel geld te verdienen met info die je zo op internet kunt vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 04-10-2010 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Vads schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 11:36:
[...]

Het is daarom ook zo handig dat die USB kabels zo lang zijn |:( . Ik heb medelijden met je collega, zal niet lekker gespeeld hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door AvanCade op 04-10-2010 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Die kabel is zeker nogal kort :(

@ wicked1980, staat bij je audio settings misschien de multiple audio output of zo aan?

Vraag: hoe schakel ik die notificatie dat een download klaar is uit? Als ik stiekem xxx zit te downen hoef ik geen meldingen tijdens het gamen met m'n GF ernaast :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:53:

@ wicked1980, staat bij je audio settings misschien de multiple audio output of zo aan?

Vraag: hoe schakel ik die notificatie dat een download klaar is uit? Als ik stiekem xxx zit te downen hoef ik geen meldingen tijdens het gamen met m'n GF ernaast :D
Je kunt in het hoofdmenu alleen alle meldingen aan- of uitzetten.
Instellingen --> Systeeminstellingen --> Meldingen --> Weergeven of Niet weergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

OPSLAGHOND schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:57:
[...]

Je kunt in het hoofdmenu alleen alle meldingen aan- of uitzetten.
Instellingen --> Systeeminstellingen --> Meldingen --> Weergeven of Niet weergeven.
:$ Zo simpel? Damn ik ben nog luier dan ik dacht :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 12:58:
[...] :$ Zo simpel? Damn ik ben nog luier dan ik dacht :D
Wat een ontdekkingsreis zo'n PS3 ... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicked1980
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-03-2024

Ik zou dat vanavond even na moeten kijken voor 100%, maar volgens mij staat hij hard op de optische uitgang. Hij heeft ook nog nooit eerder iets over de TV laten horen. Vreemd verhaal.

Heb ook het idee dat de PS3 een soort reboot doet voordat ie afspreelt. Heb een foto van mijn dochter als wallpaper, die zie ik verdwijnen, dan komt het golvende opstartscherm heel even in beeld, en daarna gaat ie op zwart en geeft ie dus die ruis door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Uh wait wot? XXX op de ps3?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

MeNTaL_TO schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:12:
[...]

Uh wait wot? XXX op de ps3?
ja, pr0n en zo :), je kent het vast wel ;)

[ Voor 6% gewijzigd door BlackEyedAngel op 04-10-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:00:
Wat een ontdekkingsreis zo'n PS3 ... :+
Mijn buurman blijkt ook al een tijdje een PS3 te hebben dus ik vroeg aan hem of ik zijn game id mocht hebben... bleek hij hem nite op internet te hebben staan want hij had geen internet kabel achter zijn tv lopen. Ik moest hem dus nog even vertellen dat de Ps3 ook WIFI heeft.

Blijkbaar zijn de vele mogelijkheden van de PS3 nog behoorlijk onbenut gebleven bij een hoop mensen:

Niet weten dat de controller draadloos is
Niet weten dat je je PS3 aan kan zetten met de controller
Niet weten dat Wifi ingebouwd is.

Misschien moeten we hier maar een paar dingen posten welke voor de meeste van onze lezers vanzelfsprekend zijn maar niet altijd voor de hand liggen??

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Son Goku schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

Waarom download je pron als je een GF hebt :o

Verder iemand nog aanraders voor local co-op naast borderlands en resident evil ?

[ Voor 7% gewijzigd door snoos op 04-10-2010 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Laatst online: 12-09 15:17

henri8096

BIM is not a software!

offtopic:
Dus kort gezegd zit jij te gamen als je GF er is. En down je XXX voor als ze er niet is.
Dat kan beter andersom volgens mij 8)7 oftewel XXX met je GF en dan gamen als ze er niet is. _O-

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Natuurlijk, maar behoeften en aanwezigheid liggen niet altijd op hetzelfde tijdstip. Het is niet alsof ik nooit met haar xxx en de rest van de tijd wanneer ze er niet is achter de tv zit te sjorren of zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
snoos schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:52:
Verder iemand nog aanraders voor local co-op naast borderlands en resident evil ?
De nieuwe Tomb Raider die sinds vorige week op PSN staat is erg goed en heeft local co-op :)
Ik heb alleen nog geen idee hoe groot dat spel is.

Ik vond Super Stardust HD met zijn 2en ook altijd erg leuk trouwens, mits dat je type spel is natuurlijk.

[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 04-10-2010 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

SToRM666 schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:09:
[...]

De nieuwe Tomb Raider die sinds vorige week op PSN staat is erg goed en heeft local co-op :)

Ik vond Super Stardust HD met zijn 2en ook altijd erg leuk trouwens, mits dat je type spel is natuurlijk.
+1 voor beide :)

De nieuwe Deathspank (RPG met veel flauwe humor) kan je ook coop spelen, speler 2 is dan wel een soort sidekick (limited in moves, en kan niet upgraden) Ondanks dat wel erg leuk om samen te spelen.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Son Goku schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:43:
[...]

Ik ken het, maar niet op de ps3, ik zie het iig niet in de store staan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
swopdark schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:50:

wat mij betreft ben je dan gewoon simpel.. want met een korte blik op de doos wordt het al duidelijk dat dit het geval is. en wat betreft andere functies is een korte blik in de handleiding ook al genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
MeNTaL_TO schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 16:35:
[...]

Ik ken het, maar niet op de ps3, ik zie het iig niet in de store staan.
Je weet dat er een internetbrowser is op ps3? En dat je sommige videostreams in de achtergrond kan downloaden ;) (Om misverstanden te voorkomen, gebruik dat niet voor pr0n, maar rtl gemist deedik dat :+)

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
kun je rtlgemist op de ps3 afspelen dan?

meerdere keren geprobeerd maar mij lukt het niet.. ook niet met die java plugin voor ps3mediaserver (hij laat alles zien behalve afspelen werkt helaas niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Skire schreef op donderdag 30 september 2010 @ 15:13:
Ik ben trouwens verbaasd om te zien dat het Sony gelukt is die jailbreak methode the elimineren met 3.42 en 3.50.. Had ik echt niet verwacht. Dacht dat het hek van de dam was.
Mja... Maar de manier 'waarop' is allerminst netjes natuurlijk (Tot nu toe). Functionaliteit eruit slopen en/of limiteren is imho niet the way to go. En de mensen die willen JBén kunnen dat toch wel (3.41) en de games die een update vereisen zijn nu gewoon te 'cracken' zoals dat in de PC Game scene ook gaat. Per saldo schiet men er niets mee op behalve dat ze voor de gebruiker die wel netjes zijn game koopt weer allerlei functies weghalen of met whitelists werken (ipv blacklists)...

Ik noem maar: OtherOS en randapparatuur die niet meer werken. (Of iig: Randapparatuur die niet gewhitelist is). Terwijl de piraten hun randapparatuur gewoon kunnen gebruiken, hun games downloaden, hun eigen firmware versies hebben, straks native MKV support en een hoop homebrew (FTP,Emulators)..

Maar goed; deze discussie kunnen we maar beter niet nog een keer gaan voeren aangezien het meeste hier al over gezegd is... Echter blijf ik de ontwikkelingen toch volgen omdat ze buitengewoon interessant zijn... Ook al wil ik geen JB en zal ik ook nooit een dongle aanschaffen is de techniek die erachter schuilt bijzonder interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

BatmanHorizon schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:30:
[...]

Je weet dat er een internetbrowser is op ps3? En dat je sommige videostreams in de achtergrond kan downloaden ;) (Om misverstanden te voorkomen, gebruik dat niet voor pr0n, maar rtl gemist deedik dat :+)
Ja dat weet ik, gebruik het alleen nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
El_V schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 17:38:
kun je rtlgemist op de ps3 afspelen dan?

meerdere keren geprobeerd maar mij lukt het niet.. ook niet met die java plugin voor ps3mediaserver (hij laat alles zien behalve afspelen werkt helaas niet)
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33884050
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/33977790

Is pakweg 2 maanden geleden dat ik het voor het laatst heb gebrukt, dus of het nog werkt weet ik niet. Maar het werke perfect destijds.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Meelobee schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 15:52:
[...]

+1 voor beide :)

De nieuwe Deathspank (RPG met veel flauwe humor) kan je ook coop spelen, speler 2 is dan wel een soort sidekick (limited in moves, en kan niet upgraden) Ondanks dat wel erg leuk om samen te spelen.
Die demo heb ik en vind hem leuk :P dan ben ik wel de side kick want vriendin wil graag kunnen upgraden en levelen :P
[...]

Ik zal een kijken voor die tomb raider. is dat waar die demo nu van is?
Stardust zou ik zelf leuk vinden maar vriendin niet :P

Dank u alleen voor de hulp :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang de Ps3 niet terug te flashen is naar 3.41 firmware (dat zal niet lang duren) heeft Sony toch niet erg veel consoles om zich druk over te maken?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
swopdark schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 13:50:
[...]

Mijn buurman blijkt ook al een tijdje een PS3 te hebben dus ik vroeg aan hem of ik zijn game id mocht hebben... bleek hij hem nite op internet te hebben staan want hij had geen internet kabel achter zijn tv lopen. Ik moest hem dus nog even vertellen dat de Ps3 ook WIFI heeft.

Blijkbaar zijn de vele mogelijkheden van de PS3 nog behoorlijk onbenut gebleven bij een hoop mensen:

Niet weten dat je je PS3 aan kan zetten met de controller

Misschien moeten we hier maar een paar dingen posten welke voor de meeste van onze lezers vanzelfsprekend zijn maar niet altijd voor de hand liggen??
Nee niet nog meer laggers op PSN please. Dat wireless B/G zouden ze moeten blokkeren voor online gamen en alleen N (is volgens mij niet mogelijk of wel?) of ethernet toelaten zodat de bottleneck in ieder geval niet bij de verbinding van de router naar de PS3 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snoos
Kluutmaran schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:17:
[...]

Nee niet nog meer laggers op PSN please. Dat wireless B/G zouden ze moeten blokkeren voor online gamen en alleen N (is volgens mij niet mogelijk of wel?) of ethernet toelaten zodat de bottleneck in ieder geval niet bij de verbinding van de router naar de PS3 ligt.
Geen idee waar jij hebt over hebt ? G bied makkelijk de benodigdheden en vaker is de verbinding slomer.

Ik heb 8 mbit en werk op G en heb nooit lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 11:49

Grannd

da Granndest

Kluutmaran schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:17:
[...]

Dat sommige mensen een slechte draadloze verbinding heb komt vooral doordat de PS3 simpelweg te ver weg van de router staat, wireless N of G maakt daar echt geen verschil in hoor.

Zelf gebruik ik ook draadloos mijn PS3, hij staat maar +\- 4 meter van de router en ik merk totaal geen verschil met bedraad (wat ik eerst had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Grannd schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:29:
[...]

Dat sommige mensen een slechte draadloze verbinding heb komt vooral doordat de PS3 simpelweg te ver weg van de router staat, wireless N of G maakt daar echt geen verschil in hoor.
Wireless N maakt wel degelijk uit in online gaming. Zowel voor afstand als voor een betere (lagvrije) verbinding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 00:07
Bovendien zegt wikipedia dat de wifi ontvanger van de ps3 zelf b/g en dus niet n is.

Wikipedia: PlayStation 3

Of klopt dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gebruikershaes schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:27:
Bovendien zegt wikipedia dat de wifi ontvanger van de ps3 zelf b/g en dus niet n is.

Wikipedia: PlayStation 3

Of klopt dat niet?
klopt. Alle PS3 modellen hebben alleen B/G wireless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Sinds vandaag ook binnen en hij is inderdaad errug goed! De levels hebben een flinke replayability omdat je erg veel secrets kunt vinden en daar Lara dan mee kan upgraden. Heb van de eerste 2 levels nu alle achievements (heb gewoon de ps3 maar wist ff geen andere bewoording) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 20:49:
[...]Wireless N maakt wel degelijk uit in online gaming. Zowel voor afstand als voor een betere (lagvrije) verbinding :)
Voor afstand? Ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die over de max. afstand van 30-35 meter gaan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
bij alle saturns deze week: move starter pack + extra move controller + racket sport voor 99 euro

en start the party en sports championships voor 35 euro per stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
OPSLAGHOND schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 21:51:
[...]

Voor afstand? Ik denk niet dat er zoveel mensen zijn die over de max. afstand van 30-35 meter gaan. ;)
Afstand en snelheid zijn gerelateerd aan elkaar he, de maximum snelheid gaat al snel achteruit als je verder van de router gaat. Ook is een draadloze verbinding minder stabiel dan een bedrade en gaat sowieso de ping omhoog. Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je voor lag zorgt of dat je een instabiele verbinding hebt maar het risico is een heel stuk groter. Bij N netwerken heb je veel meer bandbreedte waardoor de marge op fouten een stuk kleiner wordt en mijns inziens pas dan goed genoeg om online mee te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:12:
[...]Afstand en snelheid zijn gerelateerd aan elkaar he, de maximum snelheid gaat al snel achteruit als je verder van de router gaat. Ook is een draadloze verbinding minder stabiel dan een bedrade en gaat sowieso de ping omhoog. Dit hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je voor lag zorgt of dat je een instabiele verbinding hebt maar het risico is een heel stuk groter. Bij N netwerken heb je veel meer bandbreedte waardoor de marge op fouten een stuk kleiner wordt en mijns inziens pas dan goed genoeg om online mee te gamen.
Dat eerste snap ik, maar zo staat het er niet. ;)
Dat alles kan goed zijn, maar heb je een slechte en/of onbetrouwbare provider dan heb je er nog niets aan.

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 04-10-2010 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
OPSLAGHOND schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 23:14:
[...]

Dat eerste snap ik, maar zo staat het er niet. ;)
Dat alles kan goed zijn, maar heb je een slechte en/of onbetrouwbare provider dan heb je er nog niets aan.
Of als de router een verdieping hoger zit of achter een muur van beton.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
cables for life!!!

Ik heb em nu bedraad staan, en als ik volgende week ga verhuizen, gaat er toch echt weer gewoon een draadje in de achterkant. Veel stabielere verbinding, en ik kan normaal films streamen zonder problemen.

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
El_V schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 22:55:
bij alle saturns deze week: move starter pack + extra move controller + racket sport voor 99 euro

en start the party en sports championships voor 35 euro per stuk
Bij MM en Saturn is de PlayStation Move Starter Pack (normaal €59,99) + tweede move-controller (€39,99) + Racket Sports (€27,99) voor €99 te koop. Je krijgt dus Racket Sports gratis. Tot zover heeft El_V het dus al gemeld. :P

Ik heb echter bij Saturn Groningen gevraagd of ik, met bijbetaling van mijn kant, Racket Sports (€27,99) mocht vervangen voor Sports Champions (€35). Dat was geen probleem.

Nu dus PlayStation Move Starter Pack + tweede move-controller + Sports Champions voor €106. :)

Misschien interessant voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Hoe goed/makkelijk is de video editor op de ps3? Kan ik van m'n filmpjes makkelijk een stukje afknippen en weer opslaan of is het allemaal wat ingewikkelder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Son Goku schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 13:07:
Hoe goed/makkelijk is de video editor op de ps3? Kan ik van m'n filmpjes makkelijk een stukje afknippen en weer opslaan of is het allemaal wat ingewikkelder?
Ik weet niet hoe goed jouw Engels is, maar hier heb je alvast een tutorial/walkthrough;
YouTube: PlayStation 3 - 3.40 Video Editor Walkthrough (HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Ik ga waarschijnlijk een vraag stellen die al een miljoen keer gesteld is in dit forum, ik heb helaas niet zo veel kunnen vinden via de search dus ik hoop dat de kenners hier mij even snel kunnen helpen.

Ik heb sinds kort een bravia 3d tv, en kan met een 3d startpakket aan een PS3 komen... Mijn vraag is alleen of ik 3d content (blueray) via een USB HD op de PS3 kan afspelen.
Of eventueel 3d content (blueray) kopieren naar de interne HD via LAN oid?

Nou weet ik dat de PS3 alleen USB disks aan kan met fat32 en waarschijnlijk zijn daarom de bestanden gemaxed naar 4Gb? Is hier nog een methode voor om hierom heen te komen?

Ik hoop dat jullie de vragen willen beantwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Die vraag is inderdaad al een miljoen keer langsgekomen ja :P

Ik wil niet lullig klinken, maar er is een heel apart topic hiervoor met een zeer informatieve topic start: Playstation 3 als media center - deel 5

Hier zullen je antwoorden tussen staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 10:46
Skire schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 14:08:
Die vraag is inderdaad al een miljoen keer langsgekomen ja :P

Ik wil niet lullig klinken, maar er is een heel apart topic hiervoor met een zeer informatieve topic start: Playstation 3 als media center - deel 5

Hier zullen je antwoorden tussen staan ;)
Je klinkt niet lullig en bedankt voor de link (die ik reeds had doorgelezen en volgens mij niet tot een conclusie kwam waar ik wat mee kon). Ik ga nog eens zoeken in dat draadje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:51
Store updatetijd!!!

‘Heads-Up’ Game Store Update (6th October 2010)

EnglishSelect a Language:
ItalianoDeutsch

Countries: AE, AU, GB, IE, NZ

'Heads-Up' Game Store Update (6th October 2010)

Good afternoon, let’s get cracking shall we.

We have one full game for you this week in the form of Ferrari: The Race Challenge. Fully featured with (up to) 16 player multiplayer, and a single player tiered career mode, you can show off your prowess with a range of some of the best vehicles ever manufactured (no Ferrari didn’t pay me to say that).

For your PSP needs we have Phantasy Star Portable 2 available, and the Essentials range keeps growing with nine additions this week (this necessitates an exclamation mark)! I also feel the need this week to highlight one of the latest minis added to the roster; Ace Armstrong Vs. The Alien Scumbags. Not only is the name fantastic, but it looks like a pretty nifty old-school shooter (like Mum used to make).

Modern Warfare 2 saw a week’s price promotion on the Stimulus and Resurgence Packs start yesterday, and we have another week of the recent Special Offers to go. I’ve also listed this month’s PlayStation Plus content for you all too, because I’m such a nice chap.

I gather some of you will have two week’s worth of abuse to hurl my way, in light of my absence last week, so I’d better get straight to the comments section hadn’t I? :-)

Laters.
PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers

(Offer prices available until the 13th of October)

* Savage Moon (was – £6.29/€7.99 now – £3.19/€3.99)
* Savage Moon – Waldgeist Pack (was – £3.19/€3.99 now – £1.59/€1.99)
* Brain Challenge (was – £3.99/€4.99 now – £0.79/€0.99)
* Brain Challenge – Expansion Pack (was – £1.59/€1.99 now – £0.79/€0.99)
* Astro Tripper (was – £3.19/€3.99 now – £2.39/€2.99)
* Super Street Fighter IV – Alternate Costume Pack (was – £13.99/€17.99 now – £7.99/€9.99)
* Dante’s Inferno (PSP) (was – £31.99/€39.99 now – £23.99/€29.99)
* Medal of Honor: Heroes (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £8.99/€11.25)
* Medal of Honor: Heroes 2 (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
* Disney’s Action Game feat. Hercules (PSone) (was – £5.10/€6.49 now – £3.99/€4.99)
* The Little Mermaid II (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)

Call of Duty: Modern Warfare 2 Special Offers

(Offer prices available until the 12th of October)

* Stimulus Package (was – £10.99/€13.99 now – £5.49/€6.99)
* Resurgence Pack (was – £10.99/€13.99 now – £5.49/€6.99)

Permanent Price Reduction

* 4×4 Jam (mini) (was – £5.99/€6.99 now – £3.49/€3.99)

PlayStation Plus

* PSN: Street Fighter HD Remix
* minis: Aero Racer, Yeti Sports
* PSOne Classic: Kula World
* Full Title Trial: Ferrari: The Race Experience, Tomb Raider: Underworld
* Exclusive Discounts: Burn Zombie Burn (inc. free exclusive Home item), Shatter Soundtrack (includes Dynamic Theme), Trine, Alien Breed: Impact, Ace Armstrong Vs. The Alien Scumbags, Gravity Crash
* Dynamic Themes: Start the Party Theme, Exclusive Halloween Theme
* Premium avatars: PAIN Jarvis and Le Toot Avavtars, SingStar Wannabe and Rising Star Avatars

Downloadable Games (PS3)

* Ferrari: The Race Challenge (£11.99/€14.99) Rating: PEGI 3

Availability: All locales
Downloadable Games (PSP)

* Phantasy Star Portable 2 (£19.99/€34.99) Rating: PEGI 16

PSP Essentials

* Buzz! Brain Bender (£6.99/€7.99) Rating: PEGI 12

* Buzz! Quiz World (£6.99/€7.99) Rating: PEGI 12

* Ape Academy (£6.99/€7.99) Rating: PEGI 3

* Ape Escape (£6.99/€7.99) Rating: PEGI 3

* Everybody’s Golf 2 (£6.99/€7.99) Rating: PEGI 3

* Patapon (£6.99/€7.99) Rating: PEGI 7

* Lemmings (£6.99/€7.99) Rating: PEGI 3

* WipEout Pure (£6.99/€7.99) Rating: PEGI 3

* Need for Speed: ProStreet (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 3

minis (PS3/PSP)

* Ace Armstrong Vs. The Alien Scumbags (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7

* Urbanix (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Demos (PS3)

* DJ Hero 2 Rating: PEGI 12

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
Demos (PSP)

* Dragonball Z: Tenkaichi Tag Team Rating: PEGI 12

Add-On Game Content (PS3)

* Sports Champions
o Haunted Pack (£3.99/€4.99)
o Unlock All Pack (£1.19/€1.49)

Rating: PEGI 12

* Red Dead Redemption – Hunting & Trading Outfits Pack (free) Rating: PEGI 18

* ModNation Racers – Nathan Drake Pack (£1.39/€1.75) Rating: PEGI 7

* EyePet
o Robot Styling Pack (£2.39/€2.99)
o Racing Driver Styling Pack (£2.39/€2.99)

Rating: PEGI 3

* Rock Band
o T.Rex Pack 01 (£2.49/€3.99) (contains all the tracks listed below)
o ‘Children of the Revolution’ (£0.99/€1.49)
o ‘Cosmic Dancer’ (£0.99/€1.49)
o ‘Jeepster’ (£0.99/€1.49)
o ‘Driver’ by R.E.M. (£0.99/€1.49)
o ‘It’s The End Of The World As We Know It (And I Feel Fine)’ by R.E.M. (£0.99/€1.49)
o ‘Living Well Is The Best Revenge’ by R.E.M. (£0.99/€1.49)
o ‘Radio Free Europe’ by R.E.M. (£0.99/€1.49)
o ‘Stand’ by R.E.M. (£0.99/€1.49)
o ‘Superman’ by R.E.M. (£0.99/€1.49)
o ‘These Days’ by R.E.M. (£0.99/€1.49)
o ‘What’s the Frequency, Kenneth?’ by R.E.M. (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

* Rock Band Network
o ‘Betty and Me’ by Jonathan Coulton (£0.99/€1.49)
o ‘Death Quota for Purification’ by The Myriad Burial (£0.59/€0.79)
o ‘Infected Nation’ by Evile (£0.99/€1.49)
o ‘Shallow Waters’ by Amberian Dawn (£0.99/€1.49)
o ‘Hey There Mr. Brooks’ by Asking Alexandria (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE
FirstPlay (PS3)

* FirstPlay Episode 027 (£0.99/€1.20)

Availability: Ireland and UK only
Videos (PS3)

* Deus Ex: Human Revolution TGS Trailer
* Castlevania Lords of Shadow Gameplay Video
* Splatterhouse E3 Trailer
* Splatterhouse Gamescom Trailer
* Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2 Gamescom Trailer
* Heavy Rain Developer Interview Videos
* Kane and Lynch 2 Multiplayer Content Trailer

* Söldner-X 2: Final Prototype
o Buzzsaw (£.40/€0.49)
o Vielkopf 2 (£.40/€0.49)
o Wuchtklinge 2 (£.40/€0.49)

Premium Themes (PS3)

* Disruptive
o Femme Abstraction (£1.19/€1.49)
o Infected (£1.19/€1.49)

Themes (PSP)

* FIFA 11 (free)
* Von Chrono -
o Abstracted – 1st Wall (£1.19/€1.49)
o Abstracted – 2nd Wall (£1.19/€1.49)
o Bad Business – Benny (£1.19/€1.49)
o Bad Business – Sir George (£1.19/€1.49)
o Bare Elements – Data (£1.19/€1.49)
o Bare Elements – Fire (£1.19/€1.49)
o Light And Shadows – Light (£1.19/€1.49)
o Light And Shadows – Shadows (£1.19/€1.49)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Geen Castle Crashers...

Zag dat Mike (poster van de Updates) in een comment vertelde dat het "QA" van deze regio zit...

Was da? :?

[ Voor 32% gewijzigd door Dwazer op 06-10-2010 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Quality Assurance. Programma kwam blijkbaar niet door de kwaliteitstest, terug naar de ontwikkelaar, ontwikkelaar past de fout aan en biedt het opnieuw aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Laatst online: 25-03-2024
Dwazer schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 14:31:
Geen Castle Crashers...

Zag dat Mike (poster van de Updates) in een comment vertelde dat het "QA" van deze regio zit...

Was da? :?
Als ik een wilde gok mag doen zou het vast betekenen dat het opnieuw getest moet worden voor alle talen in the EU regio. Kan me niet anders voorstellen dat het iets anders is gezien het spel wel gewoon werkt in het Engels. Zie maar de US store.

We wachten nog een paar weken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Hebben jullie ook dat als je naar Playstation Plus menu gaat in de Store dat je de items van vorige week met de normale prijs (dus dat de actie afgelopen in) zien en geen nieuwe Plus content? Beetje vervelend om alles met de hand op te moeten gaan zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 18:24:
Hebben jullie ook dat als je naar Playstation Plus menu gaat in de Store dat je de items van vorige week met de normale prijs (dus dat de actie afgelopen in) zien en geen nieuwe Plus content? Beetje vervelend om alles met de hand op te moeten gaan zoeken.
Is een foutje. zal later vandaag wel gefixed worden.

edit: plus gedeelte van de store is bij mij al geupdate, alleen Yeti Sport (mini) zie ik nog niet
De 'gewone' wekelijkse update is nog niet online.

[ Voor 33% gewijzigd door Ike. op 06-10-2010 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Lol ben ik net klaar met alles handmatig opzoeken hebben ze het tussendoor geupdate. Yeti Sports kan ik ook met handmatig zoeken niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09:59
Speelt de Ps3 eigenlijk helemaal geen .mkv af? Ook niet via usb-stick?
Pagina: 1 ... 6 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.