Acties:
  • 0 Henk 'm!
giganielsie schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:39:
Speelt de Ps3 eigenlijk helemaal geen .mkv af? Ook niet via usb-stick?
nee.
The following types of files can be played under (Video).

* Memory Stick Video Format
* - MPEG-4 SP (AAC LC)
* - H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)
* - MPEG-2 TS(H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
* MP4 file format
* - H.264/MPEG-4 AVC High Profile (AAC LC)
* MPEG-1 (MPEG Audio Layer 2)
* MPEG-2 PS (MPEG2 Audio Layer 2, AAC LC, AC3(Dolby Digital), LPCM)
* MPEG-2 TS(MPEG2 Audio Layer 2, AC3(Dolby Digital), AAC LC)
* MPEG-2 TS(H.264/MPEG-4 AVC, AAC LC)
* AVI
* - Motion JPEG (Linear PCM)
* - Motion JPEG (μ-Law)
* AVCHD (.m2ts / .mts)
* DivX
* WMV
* - VC-1(WMA Standard V2)
Staat in je PS3 handleiding.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 06-10-2010 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:59
Woops... Niet gekeken |:(

Maar bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giganielsie schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 19:45:
Woops... Niet gekeken |:(

Maar bedankt!
Handleiding staat ook online.
http://manuals.playstatio...en/ps3/current/index.html

Deze word ook regelmatig geupdate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
Nou fijn,

Mijn 60 GB playstation moet eigenlijk echt opnieuw geïnstalleerd worden, omdat hij sommige spellen niet meer leest. (Niet omdat de disc's vies/bekrast zijn) Maar ik heb toen de vorige lens overleed veel leesfouten gehad waardoor (denk ik) de gamedata van sommige games corrupt geraakt is, door de vele keren dat ik de stroom er wel af moest halen omdat ie compleet vastgelopen was).

Het loopt nu een beetje de spuigaten uit omdat ik sommige games gewoon wil spelen dus dat ding moet opnieuw geïnstalleerd worden. Dus ik denk dan backup ik toch eff alles en installeer ik hem opnieuw.. maar sinds de nieuwe update (die mijn vriend eigenlijk nietsvermoedend geïnstalleerd heeft) herkend dat ding mijn Western digital passport niet meer, maar USB stick nog wel. Maar volgens de backup utility moet je toch echt 17GB vrijhebben om te kunnen backuppen en die usb stick is maar 2 GB of zo. (Ik wil alleen de save games backuppen, en dat gaat ook al niet meer via het menu). Ik kan dus niets meer backuppen....

Iemand anders deze problemen ook? Hoe in godsnaam kan ik nu mijn ps3 opnieuw installeren zonder het verlies van al die saved games? (Trophies kun je syncen dat is het probleem niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Je kan toch ook alleen de gamedata verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:05
AvanCade schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:22:
Je kan toch ook alleen de gamedata verwijderen.
Dat heb ik al eens geprobeerd bij motorstorm dat werkt jammer genoeg ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchSjors
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-07 09:40
CrystalViriS schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 14:26:
[...]

Dat heb ik al eens geprobeerd bij motorstorm dat werkt jammer genoeg ook niet.
Dan moet je of de helpdesk van sony bellen, of een 32 gb usb kopen/lenen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
ik heb met een wd shijf gebackupped, dat ging gelukkig goed.

maar ben op zoek naar goedkope 120gb ps3 (nieuw) , zag hem ergens al voor 219 euro.
60gb is zgaqbswsnlv ( zo goed als anti bluray , soms wel soms niet, lens vervangen) :+

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 16:34

Bellerophon

Persona non grata

Macchill schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:17:
cables for life!!!

Ik heb em nu bedraad staan, en als ik volgende week ga verhuizen, gaat er toch echt weer gewoon een draadje in de achterkant. Veel stabielere verbinding, en ik kan normaal films streamen zonder problemen.
Zonder meer :Y
Ik ga alleen maar online met kabels, heb het een tijdje draadloos gedaan maar merkte dat dat toch behoorlijk onderhevig was aan storingen

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Bellerophon schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 08:35:
[...]

Zonder meer :Y
Ik ga alleen maar online met kabels, heb het een tijdje draadloos gedaan maar merkte dat dat toch behoorlijk onderhevig was aan storingen
Volgens mij heeft mijn PS3 de wifi functionaliteit nog nooit gebruikt :P Al voordat er een stroomkabel in ging, zat de netwerk kabel er al in. Hij staat tenslotte op zo'n 50 cm van mn router :)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goedbedoeld misschien, maar het forum is niet bedoeld voor handel.

[ Voor 85% gewijzigd door PromoX op 08-10-2010 13:09 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik ga vandaag even Trine kopen via de PlayStation Store. Ik heb even wat filmpjes gekeken en dankzij de tip van Ike. lijkt me dat wel een leuk spel. :)
Is Trine trouwens ook co-op te spelen?

[ Voor 53% gewijzigd door PromoX op 08-10-2010 13:09 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

LuPo schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:38:
[...]

Is Trine trouwens ook co-op te spelen?
Couch co-op wel
Online co-op niet

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
AllSeeyinEye schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:50:
[...]

Couch co-op wel
Online co-op niet
Ah, komt goed uit. Kan ik mooi samen met m'n vriendin op de bank spelen. Online co-op was niet de bedoeling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Probeer ook de demo van Lara Croft, die gaat je vriendin waarschijnlijk wel leuk vinden, die van mij tenminste wel en ze is helemaal geen gamer.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb een accaunt aangemaakt uit "Hong Kong". Leuk dat je extra veel extra's krijgt, plus dat alles gewoon in het engels is. :) Iemand nog tips?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

SalimRMAF schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 15:36:
Ik heb een accaunt aangemaakt uit "Hong Kong". Leuk dat je extra veel extra's krijgt, plus dat alles gewoon in het engels is. :) Iemand nog tips?
En wat voor soort extra's dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Extra extra's! Dat zie je niet vaak nee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Laatst online: 13-09 01:13

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Hahaha, sorry;

Je krijgt bijvoorbeeld Demo's die we niet in de EU/NL PSN kunnen vinden. Ook wordt alles aan je "normale/NL" account! Zo heb ik bij "TV" dus niet alleen het NOS journaal, maar veel amerikkaanse zenders. Test het uit zou ik zeggen. >:)

Ook krijgen de Japanners/Hongkonezen sommige thema's en addons gratis waarvoor wij eignelijk zouden moeten betalen.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Damn jongens, ik zit al 2 dagen te twijfelen of ik een PS3 zal halen naast mijn omgebouwde xbox 360. Ik wil namelijk graag online gamen en tevens Buzz hebben als er vrienden komen. Hopen dat het snel 17.00 is zodat de winkels dicht zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Nu online
Aghanim schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:11:
Damn jongens, ik zit al 2 dagen te twijfelen of ik een PS3 zal halen naast mijn omgebouwde xbox 360. Ik wil namelijk graag online gamen en tevens Buzz hebben als er vrienden komen. Hopen dat het snel 17.00 is zodat de winkels dicht zijn ;)
Niet twijfelen. Ik zeg, doen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Aghanim schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 15:11:
En dit zet je in een PS3 topic? :+ Dat gaat je niet helpen met het weerhouden van aanschaf :p

Als ik lang twijfel over iets besluit ik een knoop door te hakken. Meestal betekend dat 'gewoon doen' en daar heb ik nooit spijt van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-09 20:40
!@&@$()@ :( Mijn PS3 gebackupt op een externe schijf. Allemaal goed verlopen, nieuwe harde schijf erin geduwd en nu kan ik niet meer restoren. Error 800283E7, data corrupt of iets dergelijks. Echter heb ik al meer gelezen dat het ook komt vanwege rechten van save games of iets dergelijks.

Iemand nog tips om gemakkelijk bepaalde data terug te halen zoals save games of dlc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DLC kan je gewoon weer uit de store downloaden.
Deze kan je opzoeken in de store of in je downloadgeschiedenis kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alex3305 schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 18:18:

Iemand nog tips om gemakkelijk bepaalde data terug te halen zoals save games of dlc?
oeh klote... doet je oude HDD het nog of heb je die gelijk geformatteerd voordat je ging kijken of je backup wel werkte?

Zo ja start dan lekker je PS3 op met de oude HDD en doe een handmatige backup van je savegames op een usb stick oid. Over je DLC of PSN games hoef je je geen zorgen te maken want die kan je tot 5 keer opnieuw downloaden. Bij sommige saves zal je een melding krijgen dat die niet te kopieren is. Dan weet je ook wat je gaat missen. Ik weet bijvoorbeeld dat de Demon's Souls savegame niet te kopieren is.

Let wel op als je little big planet hebt, bij die game staat de save niet onder een savegame bestand maar in het game data bestand. alle alnder game data bestanden hoef je niet te backuppen want dit zijn vaak patches en of installatiefiles voor games die je (met wat geduld) op je nieuwe HDD zo weer opnieuw van het PSN kan halen door de specifieke games te gaan spelen.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Je DLC en PSN games kun je ONEINDIG vaak downloaden. Je kunt alleen je PSN account maar op 5 verschillende PS3's tegelijkertijd activeren. Maar die kun je, als je wil, ook weer deactiveren.

Zie dat mensen dit vaak denken terwijl het helemaal niet zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oof
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-08 17:36

Oof

Kan niet inloggen op het PSN netwerk, PS3 bedraad aangesloten en als ik deze kabel in mijn laptop doe heb ik wel internet. Iemand nog meer problemen? Was net van plan om een brak in me kop game zondag te hebben.

Doet het opeens weer. Prima! :)

[ Voor 9% gewijzigd door Oof op 10-10-2010 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Oof schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 12:56:
Kan niet inloggen op het PSN netwerk, PS3 bedraad aangesloten en als ik deze kabel in mijn laptop doe heb ik wel internet. Iemand nog meer problemen? Was net van plan om een brak in me kop game zondag te hebben.

Doet het opeens weer. Prima! :)
ik heb het nu ook maar na 10x dee die het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
swopdark schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 23:48:
[...]

oeh klote... doet je oude HDD het nog of heb je die gelijk geformatteerd voordat je ging kijken of je backup wel werkte?

[...]
Bedankt voor alle medelevende opmerkingen. Erg prettig! Overigens ben ik zo slim geweest om de oude 80GB HDD niet eerst te formatten / te gaan gebruiken voordat ik mijn nieuwe HDD erin heb gebouwd. Dus backuppen kan zeker nog, maar het is gewoon irritant om mee te maken. Maar goed, dat gaan we vanavond dan nog maar eens doen.

Overigens heb ik inmiddels mijn 100 of wat DLC en spellen alweer voor een gedeelte gedownload :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulK1982
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-01-2021
Hallo allemaal,

Sinds afeglopen woensdag ben ik de trotse bezitter van een PS3 320GB. Direct na de installatie en update begonnen met Uncharted 2, Wauw! Ik gebruik mijn PS3 ook als DVD/Bllu-ray speler en daarover heb ik een vraag: ik heb last van stotterende gekopiereerde DVD's, vooral aan het einde van de film. Hebben jullie daar ook wel eens last van gehad?

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
alex3305 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:51:
[...]

Bedankt voor alle medelevende opmerkingen. Erg prettig! Overigens ben ik zo slim geweest om de oude 80GB HDD niet eerst te formatten / te gaan gebruiken voordat ik mijn nieuwe HDD erin heb gebouwd. Dus backuppen kan zeker nog, maar het is gewoon irritant om mee te maken. Maar goed, dat gaan we vanavond dan nog maar eens doen.

Overigens heb ik inmiddels mijn 100 of wat DLC en spellen alweer voor een gedeelte gedownload :O
Zou je dat na proberen willen bevestigen? Ik meen me namelijk te herinneren dat je de HD altijd moet formatteren na een swap, ook al stop je een vorige erin.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
PaulK1982 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 08:58:
Hallo allemaal,

Sinds afeglopen woensdag ben ik de trotse bezitter van een PS3 320GB. Direct na de installatie en update begonnen met Uncharted 2, Wauw! Ik gebruik mijn PS3 ook als DVD/Bllu-ray speler en daarover heb ik een vraag: ik heb last van stotterende gekopiereerde DVD's, vooral aan het einde van de film. Hebben jullie daar ook wel eens last van gehad?

Groeten
Nooit last van, daar ik geen DVD's in mijn PS3 stop.

Het kwam "vroeger" ook wel eens voor op mijn gewone dvd speler. Lag toen aan het merk dvd die gebruikte (ElCheapo o.i.d.). Daarna overgestapt op Platinum, geen issues meer gehad.

Stappen die je kunt proberen:
- Andere DVD proberen en op een lagere snelheid branden;
- Ander merk DVD.

Good luck :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Skire schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 02:03:
Je DLC en PSN games kun je ONEINDIG vaak downloaden. Je kunt alleen je PSN account maar op 5 verschillende PS3's tegelijkertijd activeren. Maar die kun je, als je wil, ook weer deactiveren.

Zie dat mensen dit vaak denken terwijl het helemaal niet zo is ;)
Is dat zo? Ik dacht dat je het maar op 5 verschillende PS3 kon downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
SalimRMAF schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:58:
Je krijgt bijvoorbeeld Demo's die we niet in de EU/NL PSN kunnen vinden. Ook wordt alles aan je "normale/NL" account! Zo heb ik bij "TV" dus niet alleen het NOS journaal, maar veel amerikkaanse zenders. Test het uit zou ik zeggen. >:)
dat klinkt wel leuk maar die tv zenders werken dan toch niet? ik heb de mlb plyer uit de US store ook maar zonder account krijg je uiteindelijk toch niets te zien?
laat het even weten want als het wel zo is :9

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SalimRMAF schreef op zaterdag 09 oktober 2010 @ 14:58:
Hahaha, sorry;

Ook krijgen de Japanners/Hongkonezen sommige thema's en addons gratis waarvoor wij eignelijk zouden moeten betalen.
Zoiets heb je ook bij de Japanse winkel. Standaard altijd NL-, US- en Azie-accounts aanmaken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bellerophon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

Is dat zo? Ik dacht dat je het maar op 5 verschillende PS3 kon downloaden?
Je kunt op 5 verschillende PS3's tegelijk je account activeren. Daarna moet je deze eerst deactiveren wil je op een 6e PS3 activeren. (je kunt dus het beste altijd deactiveren op een oude ps3 of die van een vriend waar jij ingelogd bent geweest.)
De games en DLC die je koopt kan je oneinding downloaden.

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:13:
[...]

Je kunt op 5 verschillende PS3's tegelijk je account activeren. Daarna moet je deze eerst deactiveren wil je op een 6e PS3 activeren. (je kunt dus het beste altijd deactiveren op een oude ps3 of die van een vriend waar jij ingelogd bent geweest.)
De games en DLC die je koopt kan je oneinding downloaden.
Hmm had een oude PS3 verkocht, maar daar heb ik het account toen van afgehaald, is die dan ook meteen gedeactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Ik weet niet zeker of dat zo werkt. Ik weet wel dat Deactivatie een losse optie is onder account management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Meelobee schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:39:
Ik weet niet zeker of dat zo werkt. Ik weet wel dat Deactivatie een losse optie is onder account management.
Hmm dan heb ik dus denk ik wel een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand al iets gehoord over de release van MUBI in de benelux? Die zou in oktober 2010 plaatsvinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
swopdark schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 12:40:
Heeft iemand al iets gehoord over de release van MUBI in de benelux? Die zou in oktober 2010 plaatsvinden...
Waarschijnlijk hetzelfde als Castle Crashers.. Gewoon rustig afwachten :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-09 20:26

el-jorge

turn around and feel the vibe

Dwazer schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 09:30:
[...]

Nooit last van, daar ik geen DVD's in mijn PS3 stop.

Het kwam "vroeger" ook wel eens voor op mijn gewone dvd speler. Lag toen aan het merk dvd die gebruikte (ElCheapo o.i.d.). Daarna overgestapt op Platinum, geen issues meer gehad.

Stappen die je kunt proberen:
- Andere DVD proberen en op een lagere snelheid branden;
- Ander merk DVD.

Good luck :)
Optie 3: originele kopen ipv branden

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik heb sinds een week een PS3 Slim 120GB staan.
Hiervoor had ik een 40GB Fat-model.

Hij lijkt wel een stuk stiller, maar toch hoor ik de ventilator wel.
Nou is dat normaal uiteraard, maar het lijkt een soort zacht pieptoontje met zich mee te brengen.

Iemand een idee of dit zo hoort? Loop ik te zeiken? :)

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je het geluid op een normaal niveau staan? Of moet je alles uit- of stilzetten in de omgeving om het te horen?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

OPSLAGHOND schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:16:
Heb je het geluid op een normaal niveau staan? Of moet je alles uit- of stilzetten in de omgeving om het te horen?
Ik hoor het als in de huiskamer alles uit is, alleen de PS3 aanstaat.
Dan hoor ik een zacht soort fluittoontje uit het apparaat komen.

Maar vaak genoeg is het fluitige weg en is het een 'normaal' fan-geluid.

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staat dan ook het geluid van de TV uit of komt het boven dat geluid uit?
Als jouw PS3 boven het geluid van de TV uitkomt dan is dat niet normaal, tenzij het geluid erg zacht staat natuurlijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Laatst online: 09:59
Iemand Ferrari the Race Experience al geprobeerd?

Wat vind je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:10

Sandyman538

SandstorM [148839]

Bellerophon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 11:45:
[...]

Hmm dan heb ik dus denk ik wel een probleem...
Je hebt net je 6e PS3 gekocht? :?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 18:50
giganielsie schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:42:
Iemand Ferrari the Race Experience al geprobeerd?

Wat vind je ervan?
Heb het spel aangeschaft en ben er blij mee. Het speelt lekker weg en ik vind het best realistisch.
Sandyman538 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:00:
[...]

Waarschijnlijk ook een account op de ps3 van vrienden of meerdere ps3's in huis.

[ Voor 29% gewijzigd door SL65 op 11-10-2010 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix79
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-02-2022
Hallo, Vorige week heeft mijn oude Fat PS3 het begeven (YLOD fout). Ik heb ontdekt dat er nog veel mensen interesse hebben in een oude (zelfs defecte) PS3, daarom heb ik hem te koop gezet op een veilingsite. Nu komt mijn vraag... Hoe kan ik mijn account van mijn PS3 verwijderen zodat de koper van mijn defecte ps3 nooit mijn account kan misbruiken?
Mocht de koper mijn PS3 weer herstellen, dan kan hij gewoon inloggen op mijn account en zaken downloaden via mijn visa kaart!
Ondertussen heb ik wel een nieuwe PS3 gekocht en daar mijn account weer geactiveerd! Dus ik weet niet zeker of de oude PS3 nog zal inloggen onder mijn account...

Nog iemand met dit probleem? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even contact opnemen met Sony via de helpdesk of via de officiële website. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Of je wachtwoord veranderen, lijkt me dat er dan sowieso niet meer met die oude kan worden ingelogd op psn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lara Croft: Guardian of Light blijft een fantastische game! Toch wel de topper op PSN voor mij van het jaar. (ondanks dat ik DeathSpank ook wel een goeie vond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Sandyman538 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:00:
[...]

Was het maar zo'n feest
SL65 schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 18:27:
[...]

Heb het spel aangeschaft en ben er blij mee. Het speelt lekker weg en ik vind het best realistisch.

[...]

Waarschijnlijk ook een account op de ps3 van vrienden of meerdere ps3's in huis.
Klopt, mijn eigen (nieuwe) PS3, mijn oude, die van mijn broer en twee vrienden... Maar wachtwoord veranderen dekt dus niet de lading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matrix79
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-02-2022
Omni superens schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 19:18:
Of je wachtwoord veranderen, lijkt me dat er dan sowieso niet meer met die oude kan worden ingelogd op psn.
Miljaar, dat ik daaraan niet gedacht heb... 8)7 Hartelijk bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

OPSLAGHOND schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 17:38:
Staat dan ook het geluid van de TV uit of komt het boven dat geluid uit?
Als jouw PS3 boven het geluid van de TV uitkomt dan is dat niet normaal, tenzij het geluid erg zacht staat natuurlijk. ;)
Het geluid van de TV staat dan uit ja.

Heb net nog ff aangezet en mijn oor erbij gehouden...

't is een dof fluit/tril geluidje wat er vandaan komt. Verplaatsen van de ps3 helpt niet.
Denk dat ik 'm ga ruilen morgen want volgens mij hoort dat niet.

Hoe klinkt jouw ps3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freddyathlon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:34:
[...]Het geluid van de TV staat dan uit ja.

Heb net nog ff aangezet en mijn oor erbij gehouden...

't is een dof fluit/tril geluidje wat er vandaan komt. Verplaatsen van de ps3 helpt niet.
Denk dat ik 'm ga ruilen morgen want volgens mij hoort dat niet.

Hoe klinkt jouw ps3??
Als ik alles uit heb staan behalve mijn PS3 dan hoor ik dat geluid ook wel, maar dan moet ik er wel zoals jij aangeeft echt met mijn neus bovenop gaan zitten.
Ik zit er normaal ongeveer 2 tot 2,5 meter vanaf en mijn geluid staat vrijwel altijd zo hard (als het laat is met een koptelefoon op natuurlijk) dat ik dit normaal echt niet kan horen. ;)
Heb je niet iemand in jouw omgeving die er één heeft die even kan komen luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

OPSLAGHOND schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:42:
[...]

Als ik alles uit heb staan behalve mijn PS3 dan hoor ik dat geluid ook wel, maar dan moet ik er wel zoals jij aangeeft echt met mijn neus bovenop gaan zitten.
Ik zit er normaal ongeveer 2 tot 2,5 meter vanaf en mijn geluid staat vrijwel altijd zo hard (als het laat is met een koptelefoon op natuurlijk) dat ik dit normaal echt niet kan horen. ;)
Heb je niet iemand in jouw omgeving die er één heeft die even kan komen luisteren?
Jawel, ik was vanmorgen ff bij een collega thuis die ook een Slim heeft.
Die zet ik aan en daar hoor ik een 'normaal' ventilatorgeluid.

Neem jij een fluittoontje waar ook?

Het lijkt ook of de Slim meerdere haperingetjes bij games heeft... Of ik moet er nu op letten toevallig...

[ Voor 6% gewijzigd door freddyathlon op 11-10-2010 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
freddyathlon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 21:08:
[...]Jawel, ik was vanmorgen ff bij een collega thuis die ook een Slim heeft.
Die zet ik aan en daar hoor ik een 'normaal' ventilatorgeluid.

Neem jij een fluittoontje waar ook?

Het lijkt ook of de Slim meerdere haperingetjes bij games heeft... Of ik moet er nu op letten toevallig...
Geen fluittoontje, wel een lichtelijk schrapend geluidje tijdens het opstarten, maar dat kan ook aan mij liggen.
Voor de rest hoor ik 'm alleen op hele hete dagen tijdens lange gamesessies. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Bellerophon schreef op maandag 11 oktober 2010 @ 20:30:

[...]

Klopt, mijn eigen (nieuwe) PS3, mijn oude, die van mijn broer en twee vrienden... Maar wachtwoord veranderen dekt dus niet de lading?
Nee je moet echt op die PS3 naar "Account Beheer" en dan voor deactiveren kiezen.

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
"Development around the original Cell processor hasn't stalled, and IBM will continue to develop chips and supply hardware for future gaming consoles, a company executive said. IBM is working with gaming machine vendors including Nintendo and Sony, said Jai Menon, CTO of IBM's Systems and Technology Group, during an interview Thursday."

http://hardware.slashdot....ns-For-the-Cell-Processor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon

freddyathlon

McLaren Mercedes

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:17:
[...]

Geen fluittoontje, wel een lichtelijk schrapend geluidje tijdens het opstarten, maar dat kan ook aan mij liggen.
Voor de rest hoor ik 'm alleen op hele hete dagen tijdens lange gamesessies. :9
Ben net teruggeweest naar de winkel met de PS3 onder m'n arm.
Probleem uitgelegd, althans; wat ik denk dat een probleem is.

Volgens de verkoper hoort het allemaal zo, maar hij was bereid me een nieuwe mee te geven.

Deze net geinstalleerd; fluisterstil!!

Ben nu de software 3.50 erop aan het zetten en dan kan ik weer gamen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:00
De Killzone 3 beta's worden uitgedeeld. Zijn hier nog meer mensen die hem hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThijsWTF schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:49:
De Killzone 3 beta's worden uitgedeeld. Zijn hier nog meer mensen die hem hebben ontvangen?
Iedereen die + lid is kan morgen een thema downloaden en de eerste x duizend krijgen een beta code volgende week.

http://blog.eu.playstatio...is-your-chance-to-get-in/

[ Voor 16% gewijzigd door Ike. op 12-10-2010 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThijsWTF
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 16:00
Ike. schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:06:
[...]

Iedereen die + lid is kan morgen een thema downloaden en de eerste x duizend krijgen een beta code volgende week.

http://blog.eu.playstatio...is-your-chance-to-get-in/
Ja maar ik heb hem vandaag al ontvangen. En ik ben geen PS+ member ;). Vroeg me af hoe dat precies zit dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:24
ThijsWTF schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 10:49:
Ik heb de download aangezet afgelopen nacht toen ik naar bed ging, dus ik ga het spel vanavond maar even aanslingeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
Ik hoop dat er dan ook een mogelijkheid komt dat insidegamer/gamespot of een andere site keys kunnen uitdelen.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Ik krijg binnenkort de Engelse versie van GT5 binnen. Hiervoor moet ik als ik het goed begrijp een tweede account aanmaken zodat ik in de UK-store kan zodat ik wel de DLC kan downloaden.

Of begrijp ik t verkeerd? :)

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Laatst online: 18:50
GAIAjohan schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:53:
Ik krijg binnenkort de Engelse versie van GT5 binnen. Hiervoor moet ik als ik het goed begrijp een tweede account aanmaken zodat ik in de UK-store kan zodat ik wel de DLC kan downloaden.

Ja volgens mij werkt het zo. Maar GT5 duurt nog even hoor en er is toch nog geen DLC aangekondigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:53:

Maybe. ligt eraan of de UK uitgave een andere BCES/BLES code zal krijgen.
BatmanHorizon schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:44:
Ik hoop dat er dan ook een mogelijkheid komt dat insidegamer/gamespot of een andere site keys kunnen uitdelen.
Denk het niet
With the exception of a handful of key media partners, access to the Killzone 3 Public Beta Trial is exclusive to PlayStation Plus subscribers. If you’re not enjoying the many benefits of Plus membership yet, now’s the time to sign up!

[ Voor 38% gewijzigd door Ike. op 12-10-2010 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SL65 schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 13:58:
[...]

Ja volgens mij werkt het zo. Maar GT5 duurt nog even hoor en er is toch nog geen DLC aangekondigd?
Dat klopt, maar ik verwacht wel dat er DLC gaat worden aangekondigd.

//edit
bij GT5 prologue zijn de BCES-codes tussen UK en EU gelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door GAIAjohan op 12-10-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik ga m'n oude xbox 360 verkopen en kan niet kiezen of er een nieuwe 360 slim of een playstation 3 voor in de plaats komt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tsja, das je eigen keuze. Ik zou zelf alleen beide consoles willen hebben vanwege de fantastische exclusives op zowel X360 als PS3 :). Ik wil eigenlijk alleen mn PS3 fat wel naar een slim veranderen, en mn X360 pro met 250GB HDD naar een X360 slim 4GB (en datk dan de HDD overzet)... Vooral vanwege styling.
Ik hou niet van de hoogglans lak op de PS3 fat en de X360 slim 250GB. En mn huidige X360 is wit, wat gewoon lelijk is..
Daarom een mooie matte PS3 slim, en een mooi mat zwarte X360 slim 4GB naast de PStwo die ook mat zwart is..

[ Voor 60% gewijzigd door GAIAjohan op 12-10-2010 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik vind het eigenlijk wat overdreven om 2 consoles te hebben, geeft me het gevoel dat ik een paar honderd euro had kunnen besparen :P Ben vooral benieuwd of het qua graphics iets uit maakt. Er zijn erg verschillende berichten te vinden dat het niet uit maakt of dat de ps3 net wat beter is.
Aan de andere kant is de ps3 weer een stuk duurder, blue ray boeit me niet want ik heb al een losse speler, maar als ik dan Gran Turismo 5 weer zie is dat toch wel een heel groot voordeel :9
Kan natuurlijk ook eerst een PS3 kopen en later alsnog weer een xbox mocht ik daar uiteindelijk meer mee hebben :+

[ Voor 10% gewijzigd door Southern Sun op 12-10-2010 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

HoefMeistert schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 07:27:
[...]

Nee je moet echt op die PS3 naar "Account Beheer" en dan voor deactiveren kiezen.
Dan heb ik dus een probleem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Nja grote verschil tussen de PS3 en Xbox zijn de exclusives en het online gamen. De PS3 heeft meer exclusives maar ook meer gericht op de Japanse markt, waar Xbox vooral Amerikaanse stijl exclusives heeft. Qua graphics maakt het geen drol uit want bij sommige spellen ziet het er bij allebei fantastisch uit (net als Castlevania) en bij sommige spellen is het om te huilen. Online moet je bij de Xbox betalen maar is het allemaal net even beter geregeld, dus of je dat er voor over hebt moet je zelf uitmaken.

Mijn keuze is gevallen op de PS3 in plaats van een 2de Xbox (dus iets andere keuze want heb een omgebouwde gebande Xbox en wilde online gamen). Uncharted 2 is tot nu toe de enige reden geweest die de keuze voor een PS3 zeer goed ondersteund heeft en ook de inhoud van de PS Store is zeer goed (al hadden alle PS1 en mini spellen achterwege mogen blijven van mij). Voor de rest heb ik alleen multiplatform games gekocht en mis ik Xbox Live een beetje (irritante mensen blokkeren, minder cheaters op leaderboards en minder problemen bij FIFA) maar ik heb zeker geen spijt van de aankoop van mijn PS3 hoor. Voor een mediacenter vind ik ze nu allebij nog niet geschikt omdat ze geen HD renderen en mijn PC te traag is om het voor ze te doen al moet ik zeggen dat de PS3 daarvoor wel fijner werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik neig ook wat meer richting PS3. Doe niet bijzonder veel aan online gamen en uncharted en GT5 lijken me toch erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Southern Sun schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:12:
Ik neig ook wat meer richting PS3. Doe niet bijzonder veel aan online gamen en uncharted en GT5 lijken me toch erg gaaf.
Als je al een 360 hebt neem ik aan dat je er ook veel software voor hebt? Zonde om dan geen 360 meer terug te kopen. Speel je niet online dan heeft de gratis online PSN voor je ook geen voordeel. Volgend jaar komt vast weer Forza 4 ofzo dus dan loopt misschien GT5 weer achteraan... zo blijf je aan de gang.

En nu mijn hart dat spreekt: Koop lekker een PS3 en trakteer jezelf op de zeer fijne exclusives en de mooie hardware... Daarnaast is PS3 behoorlijk booming de laatste paar jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
swopdark schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:29:
[...]

Als je al een 360 hebt neem ik aan dat je er ook veel software voor hebt? Zonde om dan geen 360 meer terug te kopen. Speel je niet online dan heeft de gratis online PSN voor je ook geen voordeel. Volgend jaar komt vast weer Forza 4 ofzo dus dan loopt misschien GT5 weer achteraan... zo blijf je aan de gang.

En nu mijn hart dat spreekt: Koop lekker een PS3 en trakteer jezelf op de zeer fijne exclusives en de mooie hardware... Daarnaast is PS3 behoorlijk booming de laatste paar jaar.
Ja die tweestrijd is nogal gaande. Aan de ene kant een verzameling spellen+guitar hero gitaren. Evt. kan ik die bewaren voor als er ooit 2 consoles staan. Aan de andere kant kan ik ze evt. verkopen. Aan de andere kant is het wel zonde om dan niet voor de xbox te gaan.
Ik slaap er nog wel een paar weken over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Alhoewel het in dit topic vloeken in de kerk is, ben ik van mening dat multiplatformgames er Meestal beter uitzien op de x360. Terwijl de exclusives op de ps3 juist de multiplatform én x360-exclusives achter zich laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
ik zie meestal geen ruk verschil tussen 360 en ps3 multiplatform.. uitzonderingen daargelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:56:... en mis ik Xbox Live een beetje (irritante mensen blokkeren, minder cheaters op leaderboards en minder problemen bij FIFA)
1] Op de PS3 kun je ook mensen blokkeren via het hoofdmenu.
Ga naar "Vrienden" --> "Ontmoete spelers" en daar kun je de mensen waar je net tegen hebt gespeeld blokkeren. De volledige lijst van geblokkeerden kun je zien bij "Vrienden" --> Geblokkeerde personen".
2] Onmogelijk dat je meer cheaters zult vinden op de PS3, deze zitten al veel langer in de x360-scene.
3] Geef eens een voorbeeld. :)
swopdark schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 17:29:
[...]Volgend jaar komt vast weer Forza 4 ofzo dus dan loopt misschien GT5 weer achteraan... zo blijf je aan de gang.
Ik denk dat ie wel veilig zit met GT5 ten opzichte van een eventuele Forza 4.
Namaken is natuurlijk wel veel makkelijker dan zelf verzinnen. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door OPSLAGHOND op 12-10-2010 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
Minder problemen met Fifa zie ik ook wel eens graag toegelicht. Ik heb met Fifa nergens last van en dan zegt Fifa nog dat me NAT moderate is.
GAIAjohan schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 18:34:
Alhoewel het in dit topic vloeken in de kerk is, ben ik van mening dat multiplatformgames er Meestal beter uitzien op de x360. Terwijl de exclusives op de ps3 juist de multiplatform én x360-exclusives achter zich laten
Eens. Maar als je hart PlayStation klopt..... 8)
Bellerophon schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:46:
[...]

HDD niet verkopen en deze er dus uithalen?!

[ Voor 73% gewijzigd door AvanCade op 12-10-2010 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:28
Aaargh wou ik net even lekker gamen, kreeg ik een 8071053D, even opnieuw opgestart en dan de melding dat er onderhoud is.

Iemand een idee hoe lang dat gaat duren?

Oh hij werkt al weer 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door ThinkPad op 12-10-2010 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:05:
[...]

1] Op de PS3 kun je ook mensen blokkeren via het hoofdmenu.
Ga naar "Vrienden" --> "Ontmoete spelers" en daar kun je de mensen waar je net tegen hebt gespeeld blokkeren. De volledige lijst van geblokkeerden kun je zien bij "Vrienden" --> Geblokkeerde personen".
Dat is berichten blokkeren niet mensen blokkeren. Ik blokkeer graag mensen die denken dat online gamen ook auditie is voor Idols, denken dat teamkillen leuk is en schijt hebben aan teamobjectives bij teamobjectives games. (bij Xbox Live kom je ze dan nooit meer tegen)
2] Onmogelijk dat je meer cheaters zult vinden op de PS3, deze zitten al veel langer in de x360-scene.
Ik zeg niet dat er meer cheaters zitten maar meer cheaters op de leaderboards. Op PSN wordt er totaal niet tegen opgetreden (zie de eerste 15.000 scores bij MW2).
3] Geef eens een voorbeeld. :)
Volg het FIFA 11 topic maar eens. 2 seconden glitch en eruitvliegende connecties zorgen ervoor dat sommige zelfs even niet online gaan tot het gefixt is op de PS3 zodat ze hun leaderboard score niet verneuken. Dit ligt overduidelijk aan EA maar het is wel toevallig dat het weer op PSN moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:41:
[...]Dit ligt overduidelijk aan EA maar het is wel toevallig dat het weer op PSN moet zijn.
Dus EA's schuld en niet die van PSN/Sony. :)
Toevallig is de game voor de PS3 in de eerste week al bijna 500.000 keer meer verkocht dan de 360-versie.
Een betaalde server mag in dat geval ook wel beter zijn met +/- 37% minder werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
Bron van de verkopen wereldwijd want die kan ik niet vinden?
En nee een gratis server moet even goed werken als een betaalde. Je betaald er toch voor met de aanschaf van je PS3 of denk je dat Sony denkt wat een lieve mensen die zullen we eens gratis online gamen gaan bieden? Het moet gewoon goed werken klaar en als dat gratis niet lukt dan vraag er maar geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ik heb om allerlei verschillende redenen een PS3 gekocht.

- De kwaliteit van de hardware zelf vind ik veel beter. Stillere console, lage failure rate etc.
- De features. Dus de Blu-ray speler, ingebouwde wifi, zelf vervangbare HDD etc. Het is gewoon een heel compleet pakket.
- De exclusives. God of War, Uncharted, Gran Turismo, Metal Gear Solid, Ratchet & Clank, Killzone. Allemaal titels die mij stuk voor stuk aanspreken. De Xbox exclusives spreken mij echt totaal niet aan.
- Gratis online. Het betalen voor Xbox Live vind ik echt onzinning, aangezien de meest gespeelde online games gewoon p2p zijn, en geen dedicated servers gebruiken.
- De voorliefde voor de Playstation. Ik heb sinds mijn 5e al een PSX en daar ben ik mee opgegroeid.

En ik kan je vertellen dat ik geen seconde spijt heb gehad om de PS3 boven de 360 te verkiezen.

Dit is puur mijn mening, dus je hoeft het niet met me eens te zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

AvanCade schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:13:
Minder problemen met Fifa zie ik ook wel eens graag toegelicht. Ik heb met Fifa nergens last van en dan zegt Fifa nog dat me NAT moderate is.

[...]

Eens. Maar als je hart PlayStation klopt..... 8)

[...]

HDD niet verkopen en deze er dus uithalen?!
Dat snap ik, maar hoe doe ik dat op de PS3 die ik al verkocht heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kluutmaran schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 22:51:
En nee een gratis server moet even goed werken als een betaalde. Je betaald er toch voor met de aanschaf van je PS3 of denk je dat Sony denkt wat een lieve mensen die zullen we eens gratis online gamen gaan bieden? Het moet gewoon goed werken klaar en als dat gratis niet lukt dan vraag er maar geld voor.
Is het nu gratis zoals te lezen is in de eerste en de laatste zin of betaald zoals je in de tweede zin claimed?
Bij SEGA was dit destijds gratis (SegaNet/DreamArena) en bij Sony en Nintendo is het dat nu ook.
Volgens jou is Microsoft dus de enige die laat zien wat het moet kosten.
Mijn launchmodel PS3 van € 599,= inc. 10 jaar PSN á 10x € 30,= dus € 300,= kostte mij dus eigenlijk maar € 299,= volgens deze redenering.
Dat is €100,= onder de prijs van de X360 @ launch. :)
Of moet het zijn: jouw (of iemand anders's) launchmodel X360 € 399,= inc. 10 jaar Live á 10x € 30,= dus € 300,= maakt een totaalbedrag van € 699,=.
Hey ... dat is € 100,= boven op de launchprijs van mijn PS3!! 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-10-2010 08:05 . Reden: @ Storm: Aangepast! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Southern Sun schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 15:12:
Moeilijk moeilijk moeilijk. Ik ga m'n oude xbox 360 verkopen en kan niet kiezen of er een nieuwe 360 slim of een playstation 3 voor in de plaats komt 8)7
gister ook even me 360 verkocht. Deed er eigenlijk al een maand of 9 niks mee :P

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:34:
Mijn launchmodel PS3 van € 699,= inc. 10 jaar PSN á 10x € 30,= dus € 300,= kostte mij dus eigenlijk maar € 399,= volgens deze redenering.
Dat is de prijs van de X360 @ launch. :S
Of moet het zijn: jouw (of iemand anders's) launchmodel X360 € 399,= inc. 10 jaar Live á 10x € 30,= dus € 300,= maakt een totaalbedrag van € 699,=.
Hey ... dat is de launchprijs van mijn PS3!! 8)7
De PS3 heeft nooit 699 euro gekost (in de winkel niet in ieder geval) ;)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 13-10-2010 01:11 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Bellerophon schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 16:46:
[...]

Ja idd, of je moet de Sony helpdesk even bellen, wellicht dat zij het in een algemeen systeem ook kunnen oid... Als ze al jou activaties verwijderen en je deze PS3 weer activeerd ben je imo klaar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Laatst online: 13-09 17:02
Kluutmaran schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 20:41:

Dat is berichten blokkeren niet mensen blokkeren. Ik blokkeer graag mensen die denken dat online gamen ook auditie is voor Idols, denken dat teamkillen leuk is en schijt hebben aan teamobjectives bij teamobjectives games. (bij Xbox Live kom je ze dan nooit meer tegen)

Ik zeg niet dat er meer cheaters zitten maar meer cheaters op de leaderboards. Op PSN wordt er totaal niet tegen opgetreden (zie de eerste 15.000 scores bij MW2).
berichten blokkeren is niet interessant, ik krijg zelden berichten waar ik niet op zit te wachten. Spelers blokkeren lijkt me wel interessant, dat zou een hoop "pavarottis" schelen die je nu moet muten en ook een hoop kinderstemmetjes.

de scores bij MW2 slaan inderdaad nergens op, daar mag inderdaad wel eens tegen opgetreden worden.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik begrijp ook niet zo goed waarom je überhaupt zou willen cheaten? Wat zou nou in godsnaam daar de fun van zijn? Ik speel MW2 alleen op de PC en vind het opvallend dat er zoveel prestige/level-hackers rondlopen die dan toch keihard gepwnd worden in elke gamemode... :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

HoefMeistert schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 07:29:
[...]

Ja idd, of je moet de Sony helpdesk even bellen, wellicht dat zij het in een algemeen systeem ook kunnen oid... Als ze al jou activaties verwijderen en je deze PS3 weer activeerd ben je imo klaar....
Denk ook dat ik dat maar even ga proberen :) Er kan dan toch verder niks gebeuren met mijn trophies oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Denko schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:58:
[...]

gister ook even me 360 verkocht. Deed er eigenlijk al een maand of 9 niks mee :P
Hehe bij mij staat ie ook al een tijd stil. Ik ga volgende maand toch maar een PS3 kopen.
Denk dat er dan ooit nog wel een keer een xbox bij komt om de exclusives van beide te kunnen spelen, maar voor nu neig ik meer naar die van de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS3 is nog steeds kapot. Verlang echt weer naar het gamen, inmiddels al zo'n 4 maanden geleden. Zeker nu met al die toffe titels op komst. Kwam laatst in de browser standaard dit filmpje tegen YouTube: Tuinontwerp en buiten genieten-Tuinen.nl. Wel een leuk filmpje, alleen dacht ik dat er alleen maar gamevideo's in de browser van de PS3 geladen werden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
OPSLAGHOND schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 00:34:
[...]

Is het nu gratis zoals te lezen is in de eerste en de laatste zin of betaald zoals je in de tweede zin claimed?
Bij SEGA was dit destijds gratis (SegaNet/DreamArena) en bij Sony en Nintendo is het dat nu ook.
Volgens jou is Microsoft dus de enige die laat zien wat het moet kosten.
Mijn launchmodel PS3 van € 599,= inc. 10 jaar PSN á 10x € 30,= dus € 300,= kostte mij dus eigenlijk maar € 299,= volgens deze redenering.
Dat is €100,= onder de prijs van de X360 @ launch. :)
Hey ... dat is € 100,= boven op de launchprijs van mijn PS3!! 8)7
Je betaald ervoor door de aanschaf van de PS3 maar je betaald geen abonnementsgeld dus dat kun je gratis of betaald noemen wat je wilt. (vergelijk het met een gratis telefoon bij een abonnement die ook allesbehalve gratis is) Door PS+ laat Sony eigenlijk zien dat de kosten voor het netwerk toch wat hoger uitvallen en ze naar manieren zoeken om dit te dekken. Bij mij zal dat wel lukken want ik koop regelmatig iets in de store maar bij mensen die 1x per jaar FIFA kopen en hier alleen mee online spelen is het mijns inziens niet kosten dekkend om de servers te hebben draaien.

Je rekensommetje gaat al mank bij de 10 jaars vergelijking. Ik ben niet van plan 10 jaar met mijn console te doen hoor want ik hoop dat de opvolger er dan wel bij staat. Maar een Xbox + Live kan inderdaad duurder zijn dan een PS3 met PSN, maar dat is allang bekend.

Mijn punt is ook alleen dat er geen abonnementsgeld gevraagd wordt wil niet zeggen dat de kwaliteit van het netwerk niet naar behoren hoort te zijn. Online gamen en alles wat erbij hoort (chatten, PS store, movies en dergelijke) hoort gewoon bij een current gen console want zonder dat zou ik heel wat uurtjes minder gamen. Het is dus geen extra maar een USP waar Sony mee te koop loopt. Zorg dan dat alles ook vloeiend loopt en investeer erin. Indien je de kosten er dan niet meer uit kan halen en dit doorberekend wordt via een abonnement so be it (liever zonder abonnement natuurlijk) als het maar goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
Bellerophon schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 10:09:
[...]

Denk ook dat ik dat maar even ga proberen :) Er kan dan toch verder niks gebeuren met mijn trophies oid?
Die zijn gekoppeld aan je PSN UserID, als je maar zorgt dat ze insync zijn :)

Pagina: 1 ... 7 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.