Acties:
  • 0 Henk 'm!
ohoh....

In Rusland is GT5 naar december geschoven.... Ik hou mijn hart vast voor de EU release...

A Russian gaming site raised eyebrows yesterday when it claimed to have a copy of a message from Sony Computer Entertainment Europe sent to Russian retailers. Via Google Translator:
“For technical reasons, the world premiere of Gran Turismo 5, the most anticipated release on the PlayStation 3 from Polyphony Digital, is transferred to several weeks. Running or remain in November (the last number), or appear on store shelves in early December 2010. Transferring As for all sku including bundles GT5 PlayStation 3. We understand that the way the game Gran Turismo 5 – one of the most important events in the gaming industry in 2010, so we work hard as soon as possible to provide accurate information regarding the start of sales. We apologize for the inconvenience.”
Many in our forums – including myself – remained understandably skeptical of this source. However, the situation has now changed, as prominent Russian online retailers have responded by changing release dates, posting notices to their web sites, and halting pre-orders of all editions of the game.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:37
swopdark schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 13:05:
ohoh....

In Rusland is GT5 naar december geschoven.... Ik hou mijn hart vast voor de EU release...

A Russian gaming site raised eyebrows yesterday when it claimed to have a copy of a message from Sony Computer Entertainment Europe sent to Russian retailers. Via Google Translator:

[...]

Many in our forums – including myself – remained understandably skeptical of this source. However, the situation has now changed, as prominent Russian online retailers have responded by changing release dates, posting notices to their web sites, and halting pre-orders of all editions of the game.
Scroll eens naar boven.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:13

Exirion

Gadgetfetisjist

Serieus... het kost 10 seconden om dit met Google uit te zoeken. Het is doodsimpel om je hele PS3 te wipen en als nieuw uit de doos te maken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dan stond t in het GT-topic:
Everybody, relax!
The abovementioned delay is only for Russian Federation, as our local distributors are having troubles with CIS version yet again.
There's no need to spam SCEE and SCEA on release dates, hopefully you'll receive everything as it should be - the 2nd (USA), the 3rd (Europe) and the 5th (UK).
There was big misunderstanding as russian delay press-release mentioned "worldwide release postponed", but it seems they kind of considered CIS a whole "worldwide" region.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19-08 17:56
Nieuwe update voor deze week :) :
‘Heads-Up’ Game Store Update (13th October 2010)EnglishSelect a Language:
ItalianoFrançaisDeutschEspañol Countries: AE, AU, GB, IE, NZ

If you have any heart at all, then you will have spent the last few months giddy with excitement over the coming release of Sonic the Hedgehog 4: Episode 1. I know he’s hurt us all in the past, but now we can officially move on, because this new game hurtles us straight back into the old-school action you know and love.

If you did not play the Sonic games back in the day on a Master System or Mega Drive then you won’t have the same fuzzy nostalgic feeling that I (and many others) have, but I played this new version to completion the other day and it was everything I wanted. If you’ve never played a Sonic game before, then prepare yourself for…well, I’ll just let the mighty blue one speak for himself.

That’s not all this week though, EA release the animated comic/meta game/mini games/unlock mechanism that is Dead Space Ignition. This is a glimpse into the world between the two main games, and you’ll receive unlockable content for use in Dead Space 2 when it releases.

Continuing the sci-fi theme, The Force Unleashed 2 is now available in demo form, so you can practice your lightsaber and force skills on pretty much everything you’ll see. So you can fling, push, smash and combo to your hearts content!

Petrolheads are catered for with a host of DLC for Split/Second, WRC (World Rally Championship) and Moto GP 10. As for the rest, surely I don’t need to mention this anymore…but the full list is below.

Enjoy.

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 27th of October)

Topatoi: The Great Tree Story (was – £4.79/€5.99 now – £2.39/€2.99)
Topatoi Bundle (Contains full game, Pillar of Skies and Arcade Style Packs) (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
Blue Toad Murder Files – Episodes 4-6 (was – £9.99/€12.99 now – £4.99/€6.19)
Smash Cars – Virus Run (was – £2.39/€2.99 now – £0.79/€0.99)
Hyperballoid – Original World Pack (was – £1.59/€1.99 now – £1.25/€1.59)
Metal Gear Solid – Portable Ops (PSP) (was – £8.79/€10.99 now – £5.19/€6.59)
Disney’s Tarzan (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
Permanent Price Reductions
Section 8 (was – £19.99/€24.99 now – £9.99/€12.99)
Blade Kitten (was – £9.99/€12.99 now – £7.19/€8.99)
Half Minute Hero (PSP) (was – £15.99/€19.99 now – £11.99/€14.99)
R-Type Tactics (PSP) (was – £11.99/€14.99 now – £7.99/€9.99)
PlayStation Plus
Full Game Trial Hustle Kings
Game Add-ons Fallout 3 Packs – Point Lookout, Mothership Zeta and Operation Anchorage
Theme Killzone 3 Beta (goes live at 8pm in the UK, 9pm CET and 6am tomorrow in Sydney, Australia)
Downloadable Games (PS3)
Sonic the Hedgehog 4: Episode 1 (£9.99/€12.99) Rating: PEGI 3
Availability: All locales

Downloadable Games – Trial and Unlock (PS3)
Dead Space Ignition (Trial free, Unlock Key £3.99/€4.99) Rating: PEGI 18
Availability: All locales (Germany has billable version only)

Downloadable Games (PSP)
Tom Clancy Ghost Recon Predator (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 16

PSP Essentials
Harry Potter and the Goblet of Fire (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Availability: Only available in Croatia, France, Ireland, Italy, Slovenia, Spain, Turkey and UK

Harry Potter and the Order of the Phoenix (£7.99/€9.99) Rating: PEGI 7
Availability: All locales except India

minis (PS3/PSP)
Crime Spree (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russia, Spain and Switzerland

Demos (PS3)
Star Wars The Force Unleashed II Rating: PEGI 16
Availability: All locales except Germany

Dragon Ball Raging Blast 2 Rating: PEGI 12

Sky Fighter Rating: PEGI 7

Legend of the Guardians Rating: PEGI 12
Availability: Not available in India, Russia, Saudi Arabia, South Africa, Turkey and UAE

Demos (PSP)
God of War: Ghost of Sparta Rating: PEGI 18
Availability: Additional for Poland

Add-On Game Content (PS3)
Dead Rising 2 – Skills Pack Psycho (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18

Red Dead Redemption – Hunting & Trading Outfits Pack (free) Rating: PEGI 18

Tom Clancy’s H.A.W.X. 2
Cold War Pack (£3.19/€3.99)
MIG Alley Pack (£3.19/€3.99)
Rating: PEGI 12

Split/Second – Survival at the Rock Pack (£5.49/€6.99) Rating: PEGI 7

WRC - Group B Cars (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 12

Moto GP 10 – Twin Track Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

PAIN – Alpine Ski Slope (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 16

EyePet
Halloween Styling Pack (£2.39/€2.99)
Soccer Fan Styling Pack (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 3

Rock Band
Are You Experienced: Rock Band Edition (Album) (£9.99/€14.99) (contains all the tracks listed below)
’3rd Stone From the Sun’ (£0.99/€1.49)
‘Fire (Live)’ (£0.99/€1.49)
‘Foxy Lady’ (£0.99/€1.49)
‘Hey Joe (Live)’ (£0.99/€1.49)
‘Highway Chile’ (£0.99/€1.49)
‘Love or Confusion’ (£0.99/€1.49)
‘Manic Depression’ (£0.99/€1.49)
‘May This Be Love’ (£0.99/€1.49)
‘Purple Haze’ (£0.99/€1.49)
‘Stone Free’ (£0.99/€1.49)
‘The Wind Cries Mary’ (£0.99/€1.49)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band Network
‘America Underwater’ by LoveHateHero (£0.99/€1.49)
‘Death Metal Guys’ by Reverend Horton Heat (£0.99/€1.49)
‘Incubus’ by Amberian Dawn (£0.99/€1.49)
‘No One’s Gonna Love You’ by Band of Horses (£0.99/€1.49)
‘Parhelia’ by Heaven Ablaze (£0.59/€0.79)

Availability: Not available in Czech Republic, Greece, Luxembourg, Poland, Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Add-On Game Content (PSP)
LittleBigPlanet – Uncharted Costume (£0.79/€0.99) Rating: PEGI 12

FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 028 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Söldner-X 2: Final Prototype
Cyclops (£.40/€0.49)
EDF Marine (£.40/€0.49)
Nyx (£.40/€0.49)
Vielkopf (£.40/€0.49)
EyePet
Logo (£.20/€0.25)
Pet Shocked (£.20/€0.25)
Police Pet (£.20/€0.25)
Pet Face Icon Blue (£.20/€0.25)
Pet Stretch (£.20/€0.25)
Premium Themes (PS3)
Disruptive
Aquarium (£1.19/€1.49)
Soaring Toasters (£1.19/€1.49)
Von Chrono
Liquid (£1.19/€1.49)
Themes (PS3)
Premier Manager Generic Theme 1 (free)
Sky Fighter Theme (free)
Videos (PS3)
Asura’s Wrath Announcement Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Nog steeds geen Castle Crashers |:(

Hoewel "Mike Kebby" wel dit weer roept:
Posted on 13 October, 2010 at 1:17 pm by Mike Kebby
I haven’t had an update since last week, but we’re hopeful it won’t be long now!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Grappig wel hoe snel Blade Kitten in prijs zakt. Ze hebben blijkbaar zelf door wat voor ongelofelijk brak spel het is :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:21

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Dwazer schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:26:

[...]
whehe _O-
:>

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orpheo1975
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-12-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50
"We are sorry to say that Gran Turismo 5 will not be available on the previously announced release date of November 3rd, but the game will be released before Christmas. We sincerely apologise to GT fans for the delay, however creator Kazunori Yamauchi and the team at Polyphony Digital want to make certain they are creating a racing experience of the highest quality.

We are confident that this ambitious game will exceed expectations when it launches later this year.

We’ll have more information for you in the near future."

Bron: http://blog.eu.playstation.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:01
Wtf :( Ik wilde dit net ook posten, dit kan toch niet waar zijn, ongelofelijkkkkkkkkk!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dwazer schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 14:26:

[...]
Wel te downloaden in de HongKong store (demo daar ook te downloaden) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Niet te geloven zeg wederom uitgesteld GT5... en ik maar denken dat ze nu full time discs aan het drukken zijn... Wat kan je in vredesnaam in zo een korte tijd nog aanpassen :?

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOCO_cola schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:34:
Niet te geloven zeg wederom uitgesteld GT5... en ik maar denken dat ze nu full time discs aan het drukken zijn... Wat kan je in vredesnaam in zo een korte tijd nog aanpassen :?
Marketing; nóg meer omzet maken omdat deze game op vele verlanglijstjes zal komen te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Premium Themes (PS3)
DisruPtive Aquarium (£1.19/€1.49)
Eindelijk een enigzins fatsoenlijk dynamisch thema met vissen! :D

[ Voor 3% gewijzigd door OPSLAGHOND op 13-10-2010 22:22 ]

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 22:18:
[...]

Eindelijk een enigzins fatsoenlijk dynamisch thema met vissen! :D
Heb hem ook meteen gedownload :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:05:
[...]

Ga naar "Vrienden" --> "Ontmoete spelers"
best wel knap dat ze dat idd nog nooit hebben veranderd 'ontmoete' spelers haha kan toch eigenlijk niet he 8)7

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Hallo allemaal! Onderstaande post heb ik in het FIFA 11 topic gepost, maar daar is men iets te druk met het mopperen over het spel, of weet men gewoon simpelweg het antwoord niet:
Halfkakkende schreef op dinsdag 12 oktober 2010 @ 08:07:
Jongens. Ik zoek me al een breuk, maar kan niets vinden en ik word er tamelijk gestoord van:
Met Fifa 09 speelde ik wel eens online, zonder problemen, maar met Fifa 10 krijg ik de heletijd de melding dat ik te jong ben om online te spelen. Dien je daadwerkelijk ouder dan 26 te zijn om online te spelen :+ ?

Even zonder gekheid, natuurlijk niet, maar hoe kan ik dat aanpassen? Ik heb al rondgeneusd in de profielen binnen FIFA en al gekeken bij de master-accounts en sub-accounts van PSN, maar kan hier helemaal niks vinden mbt leeftijd oid. Ook staat ouderlijk toezicht gewoon uit.

Weet er iemand raad?
Inmiddels ben ik er al uit dat mijn leeftijd setting onderdeel is van mijn PSN account. Ik heb een hoofdaccount en een subaccount. Met het subaccount speel ik meestal mijn spellen, waaronder dus ook FIFA11.

Ik heb me inmiddels al helemaal gek gezocht in beide accounts, maar ik kom er maar niet achter waar ik mijn leeftijd kan aanpassen (ik kan me tevens niet herinneren dat ik hier "jonger dan 16" ingevuld zou hebben, waarom zou ik dat doen?)! Op internet lees ik allemaal verhalen dat dit wellicht helemaal niet meer mogelijk is en dat een nieuw PSN account aangemaakt moet worden (en ik dus in feite alle statistieken verlies), maar dat lijkt me nogal stug!

Overigens is FIFA 11 het enige spel waarmee ik dit probleem lijk te hebben, ik kan voor de rest driekwart van de wereld uitroeien in Modern Warfare, etc. :+

Wie weet raad, want ik zou de game graag online met vrienden willen spelen.

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door Halfkakkende op 14-10-2010 07:55 ]

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Volgens mij mag je in de USA niet online onder de 18. In Europa ligt dit volgens mij onder 12. Zo mogen mijn kids niet online met Fat Princess, onzin. Als FIFA het mogelijk maakt dat je met USA spelers speelt dan moet je volgens mij idd 18 zijn. Ik heb Fat Princess USA en daarmee kan je als 16-jarige nog steeds niet online.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
Verwijderd schreef op woensdag 13 oktober 2010 @ 21:52:
[...]

Marketing; nóg meer omzet maken omdat deze game op vele verlanglijstjes zal komen te staan
Dan wordt Duke Nukem best verkocht game ooit denk ik zo. Castle Crashers schijnt dezelfde taktiek te gebruiken ;)

Nu serieus: ALS het om marketing technische redenen gaat zal het waarschijnlijk zijn om niet tegelijk met de andere grote jongens uit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:07

Sandyman538

SandstorM [148839]

SeamusXanthus schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 09:55:
[...]

Dan wordt Duke Nukem best verkocht game ooit denk ik zo. Castle Crashers schijnt dezelfde taktiek te gebruiken ;)

Nu serieus: ALS het om marketing technische redenen gaat zal het waarschijnlijk zijn om niet tegelijk met de andere grote jongens uit te komen.
Dan zou het toch eerder the other way around zijn? GT5 is de grootste titel (in mijn ogen) dan zou je een kleinere game misschien een paar weken later uitbrengen om niet in het vaarwater van GT5 te zitten, andersom lijkt me zeer onlogisch.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Je kan ook proberen de jongens van Call of Duty te bellen met de vraag of ze hun game naar achter willen schuiven maar ik vraag me af of dat werkt :) Je hebt natuurlijk alleen maar invloed op je eigen game.

Ik denk ook niet dat er een marketing machine achter zit trouwens. Ik schetste alleen de (naar mijn weten) enige plausibele reden om hem om marketing technische redenen te verschuiven. Waarschijnlijk is er gewoon een heel ander probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halfkakkende schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 07:49:
Hallo allemaal! Onderstaande post heb ik in het FIFA 11 topic gepost, maar daar is men iets te druk met het mopperen over het spel, of weet men gewoon simpelweg het antwoord niet:

[...]

Inmiddels ben ik er al uit dat mijn leeftijd setting onderdeel is van mijn PSN account. Ik heb een hoofdaccount en een subaccount. Met het subaccount speel ik meestal mijn spellen, waaronder dus ook FIFA11.

Ik heb me inmiddels al helemaal gek gezocht in beide accounts, maar ik kom er maar niet achter waar ik mijn leeftijd kan aanpassen (ik kan me tevens niet herinneren dat ik hier "jonger dan 16" ingevuld zou hebben, waarom zou ik dat doen?)! Op internet lees ik allemaal verhalen dat dit wellicht helemaal niet meer mogelijk is en dat een nieuw PSN account aangemaakt moet worden (en ik dus in feite alle statistieken verlies), maar dat lijkt me nogal stug!

Overigens is FIFA 11 het enige spel waarmee ik dit probleem lijk te hebben, ik kan voor de rest driekwart van de wereld uitroeien in Modern Warfare, etc. :+

Wie weet raad, want ik zou de game graag online met vrienden willen spelen.

Alvast bedankt!
Als je je account aanmaakt moet je je geboortedatum opgeven. Deze is niet meer te veranderen. Dus inderdaad zou je een nieuwe account moeten maken met de juiste leeftijd en ben je helaas je stats kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 22:13

Halfkakkende

Vandring

Hoi! Dank je voor je antwoord...Beetje suf wel als je het mij vraagt. Kan ik dan ook nog ergens zien welke leeftijd ik daadwerkelijk heb opgegeven (kan me namelijk niet voorstellen dat ik daar niet gewoon mijn echte leeftijd heb ingevuld)? Ik kan met mijn credentials niet inloggen op de website van PSN? Of is dat ook weer een aparte login?

MUZIEK!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke gisteren tegen de "adviezen" in toch mijn pre order Medal of Honor opgehaald... heel even de singleplayer gespeeld (sfeervol) en even de multiplayer gespeeld (hektisch en snel)

Wat opvalt is het grafische verschil tussen de SP en de MP. De UE3 blijft naar mijn idee een enorm overschatte engine met zijn problemen en de MP draait heerlijk soepel en snel.

tot nu toe krap 30 minuten gespeeld, zal na het weekend een beter oordeel kunnen geven maar een miskoop is het iig niet, ik ga zeker genieten van de MP en mezelf onderdompelen in de sfeervolle SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 07:57:
Oke gisteren tegen de "adviezen" in toch mijn pre order Medal of Honor opgehaald... heel even de singleplayer gespeeld (sfeervol) en even de multiplayer gespeeld (hektisch en snel)

Wat opvalt is het grafische verschil tussen de SP en de MP. De UE3 blijft naar mijn idee een enorm overschatte engine met zijn problemen en de MP draait heerlijk soepel en snel.

tot nu toe krap 30 minuten gespeeld, zal na het weekend een beter oordeel kunnen geven maar een miskoop is het iig niet, ik ga zeker genieten van de MP en mezelf onderdompelen in de sfeervolle SP.
Ik denk dat ik nog even wacht met het aanschaffen met MOH, 't lijkt me een leuke game van wat ik zo gezien / gelezen heb, maar de singleplayer ( waar ik hem voor zou kopen ) is mij te kort, zeker voor deze prijs, dan wacht ik nog wel even tot ie wat goedkoper is ( 30 euro ofzo )

Ik weet niet hoe lang de singleplayer van de nieuwe COD is ? anders haal ik die eerst wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
MoH is pure 'we're the good guys, come join us' propaganda van het Amerikaanse leger. De eerste MoH was goed, maar wat nu in de winkels ligt gaat mij echt te ver...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:06:
MoH is pure 'we're the good guys, come join us' propaganda van het Amerikaanse leger. De eerste MoH was goed, maar wat nu in de winkels ligt gaat mij echt te ver...
Waar heb jij het nou weer over? Het is een schietspel... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:29:
[...]

Precies... en het is "kritiek" die ik al meer heb gelezen. Hoe geweldig het Amerikaanse leger wel niet is, etc. etc.

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:14
Halfkakkende schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 06:50:
Hoi! Dank je voor je antwoord...Beetje suf wel als je het mij vraagt. Kan ik dan ook nog ergens zien welke leeftijd ik daadwerkelijk heb opgegeven (kan me namelijk niet voorstellen dat ik daar niet gewoon mijn echte leeftijd heb ingevuld)? Ik kan met mijn credentials niet inloggen op de website van PSN? Of is dat ook weer een aparte login?
Je kan volgens mij in je PS3 onder user instellingen ergens zien wat je hebt ingevuld. Dit kun je niet veranderen. Heb je ook USA en/of JAP accounts? Zo nee, dan zou je er 1 kunnen aanmaken en daar wel 18+ invullen. Kun je meteen testen of het daaraan ligt.
Ik heb het opgegeven, mijn kids spelen gewoon onder mijn naam.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:29:
[...]
Dat jij het niet ziet, geeft aan dat het werkt ;). ArmA is ook een shooter, gratis nog wel, maar ook bedoelt voor recruiting. Het amerikaanse leger werkte nauw samen met het MoH team en wilde daar wel wat voor terug, en niet in de vorm van 'dit is de koude harde werkelijkheid'.

Kijk, iedereen moet doen wat hij/zij wil, ik ga je er niet op veroordelen oid, het is alleen jammer dat dit soort propaganda doorsijpelt naar de gewone consument die dit toch als 'natuurgetrouw' zal classificeren en altijd in zn achterhoofd zal houden dat daar vechten juist is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 12:29:
het is alleen jammer dat dit soort propaganda doorsijpelt naar de gewone consument die dit toch als 'natuurgetrouw' zal classificeren en altijd in zn achterhoofd zal houden dat daar vechten juist is.
Grappig hoe jij tegen een schietspel aankijkt, Ik zie het gewoon als een schietspel en het maakt me eerlijk gezegt geen hol uit waar amerika welniet allemaal aan het vechten is onder het mom van "vrede" Dat heeft ook nog es een keer geen hol te maken met mijn ervaring van deze game. Al zou ik de hele tijd lilliputters aan het afknallen zijn... boeie!! als ik maar een vet wapen in men hand heb en de gameplay lekker is.

Je zou eens moeten proberen met je verstand op nul een game te gaan spelen zonder te willen denken over het achterliggende verhaal of je aversie tegen oorlog. Strijd en oorlog is nu eenmaal een onlosmakelijk gedeelte van onze evolutie en gedocumenteerde geschiedenis. leg je erbij neer, speel lekker oorlogsgames, en sterf ooit met een lach op je gezicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

swopdark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:23:
[...]

Grappig hoe jij tegen een schietspel aankijkt, Ik zie het gewoon als een schietspel en het maakt me eerlijk gezegt geen hol uit waar amerika welniet allemaal aan het vechten is onder het mom van "vrede" Dat heeft ook nog es een keer geen hol te maken met mijn ervaring van deze game. Al zou ik de hele tijd lilliputters aan het afknallen zijn... boeie!! als ik maar een vet wapen in men hand heb en de gameplay lekker is.

Je zou eens moeten proberen met je verstand op nul een game te gaan spelen zonder te willen denken over het achterliggende verhaal of je aversie tegen oorlog. Strijd en oorlog is nu eenmaal een onlosmakelijk gedeelte van onze evolutie en gedocumenteerde geschiedenis. leg je erbij neer, speel lekker oorlogsgames, en sterf ooit met een lach op je gezicht...
Je vraagt naar een uitleg, die krijg je... en vervolgens is hij iemand die misschien ooit zal lachen? Mooie aanname maak je daar...

En je hoeft niet ieder spel te accepteren zoals ze zijn. MoH is gewoon pure propaganda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:23:
[...]
Tja, ieder zn kicks....
Waarom mag ik daar niet over nadenken? Ik leg me er helemaal niet bij neer, waarom zou ik? Ik speel veel shooters, zoals killzone, borderlands, fallout3, maar geen CoD of MoH. Dat me dat een zuurpruim maakt die nooit lacht, mja... jouw woorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

EfBe schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:29:
Waarom mag ik daar niet over nadenken? Ik leg me er helemaal niet bij neer, waarom zou ik? Ik speel veel shooters, zoals killzone, borderlands, fallout3, maar geen CoD of MoH. Dat me dat een zuurpruim maakt die nooit lacht, mja... jouw woorden :)
Ik denk dat het goed is als mensen over dat soort dingen nadenken. Maar op het moment dat je erover nadenkt, dan gaat het doel van de propaganda in het spel jou al voorbij, want dat is gericht op voornamelijk (simpele) zielen met een verlaagd IQ en te hoog patriottisme die alles maar meteen voor waar aannemen.
Ik speel zo'n spelletje dus met plezier en lach me dood om de simpele pogingen tot beïnvloeding van mijn mening over de "superioriteit" van de Amerikaanse krijgsmacht die ze erin proppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
Dan mag iemand dat natuurlijk wel principieel niet willen spelen als iemand vindt dat het 'stinkt'. Net als mensen die principieel alles legaal kopen, principieel geen vlees eten. Dat maakt ieder gelukkig voor zichzelf uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen week voor de zoveelste keer Demon's Souls (opnieuw) gespeeld, maar als ik 3x op vrijwel dezelfde plek doodga en weer opnieuw mag beginnen dan heb ik al geen zin meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EfBe schreef op zaterdag 16 oktober 2010 @ 10:29:

Je mag overal over nadenken, ik bedoel het ook niet gemeen of dwingend oid. Sorry als je het zo opvat. Jij en ik kijken op heel ander manier naar games en dat is ons goed recht. Ik snap alleen niet dat je met games als COD of MOH moeite kan hebben omdat deze "patriottisch" zou zijn. Ik zie het gewoon als leuke schietgames... dat is ons verschil. Nu je erover begint: ik voel sinds ik die game speel wel de neiging me te gaan aanmelden voor het Amerikaanse leger... die jongens doen zulk goed werk daar... ;)

trouwens leuke teaser:
Afbeeldingslocatie: http://www.connectedconsoles.com/articlecontent/images/Sony%20lightsaber%20rumour.jpg

move star wars game on it's way? here's me hoping... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swopdark schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:47:
[...]trouwens leuke teaser:
[afbeelding]

Een Move Star Wars game zou sowieso verschrikkelijk goed kunnen worden omdat je een grafisch goed uitziende game kunt maken met een enigzins gelijkende lightsaber(attachment). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

SeamusXanthus schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 00:23:
Dan mag iemand dat natuurlijk wel principieel niet willen spelen als iemand vindt dat het 'stinkt'. Net als mensen die principieel alles legaal kopen, principieel geen vlees eten. Dat maakt ieder gelukkig voor zichzelf uit.
Dat spreekt voor zich ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

swopdark schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 13:47:
[...]
trouwens leuke teaser:

[afbeelding]

Gaat het hierbij niet gewoon om The Force Unleashed II?
Lijkt me gaaf om met je eigen "lichtlolly" zo'n lightsaber the besturen.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 22:48

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Gisteren van de "buy 2 get 1 free" actie voor 2e hands spellen bij de lokale gamestop gebruik gemaakt. Toch voor nog geen $45 Bioshock 2 (duurste), Brütal Legend en Operation Flashpoint gekocht. Flashpoint wordt nog wel lastig, en BL is supergeinig. Ik wilde hem altijd al wel, maar vond 60 euro/dollar voor dat spel wat fors. Supergeinig en gisteren toch al gauw een uurtje of 2 gespeeld. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Bezig met verhuizen en nu heb ik toch echt meer planken nodig voor m'n game collectie :D

Afbeeldingslocatie: http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs004.ash2/33587_168300609847955_100000040511344_595994_5173916_n.jpg

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:11
Meelobee schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:07:
Bezig met verhuizen en nu heb ik toch echt meer planken nodig voor m'n game collectie :D

[afbeelding]
Daar ligt voor heel wat eurootjes aan dozen :P

Ik heb na mijn lang twijfelen tussen de nieuwe xbox 360 slim of de PS 3 besloten om me bij dit topic aan te sluiten :D De enige exclusive die me op de xbox het meeste aansprak was Mass Effect en op de PS3 vind ik veel meer titels leuk.
Nu alleen eerst m'n oude auto verkopen voor ik weer geld teveel heb :'( Haat wachten als je iets wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45

[afbeelding]
2x GTA4? :P

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Southern Sun schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 09:20:
[...]

Daar ligt voor heel wat eurootjes aan dozen :P

Ik heb na mijn lang twijfelen tussen de nieuwe xbox 360 slim of de PS 3 besloten om me bij dit topic aan te sluiten :D De enige exclusive die me op de xbox het meeste aansprak was Mass Effect en op de PS3 vind ik veel meer titels leuk.
Nu alleen eerst m'n oude auto verkopen voor ik weer geld teveel heb :'( Haat wachten als je iets wilt hebben.
En toeval wilt nou net dat Mass Effect 2 ook op de PS3 gaat verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Originele disk heeft een grote kras, dus maar de platinum als vervanger gekocht :)

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Bellerophon schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 10:04:
[...]

En toeval wilt nou net dat Mass Effect 2 ook op de PS3 gaat verschijnen ;)
Als deel 3 dat ook doet ben ik helemaal blij, 1 en 2 ben ik al klaar mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Southern Sun schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 12:36:
[...]

Als deel 3 dat ook doet ben ik helemaal blij, 1 en 2 ben ik al klaar mee :)
Hangt denk ik een beetje van de verkoop van deel 2 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Aangezien deeltje 2 in januari naar de PS3 komt, vind ik het wel een logisch gevolg dat deeltje 3 volledig multiplatform zal zijn (aka PC/Xbox360/PS3).

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of ik een 3d film vanaf een USB-stick (NTFS) of externe HD ook afspelen met de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:54:
Weet iemand of ik een 3d film vanaf een USB-stick (NTFS) of externe HD ook afspelen met de PS3?
Kan niet nee. Alleen Fat32 wordt ondersteund.

[ Voor 6% gewijzigd door Brad Pitt op 18-10-2010 15:15 ]

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:28
Ik heb firmware 3.50 en heb een 3D blu-ray ingevoerd, maar ik krijg de melding 'kan film niet afspelen, je moet een 3D afspeler en 3D-TV hebben'. Beide zijn aanwezig. Iemand tips/ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Bellerophon schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 13:00:
[...]

Hangt denk ik een beetje van de verkoop van deel 2 af
Denk ik niet. Ze kunnen van deel 2 niet verwachten dat hij als een malle gaat verkopen op de PS3 aangezien het eerste deel nooit voor de PS3 is verschenen.

Daarnaast is het een kleine moeite voor ze om ook deel 3 op de PS3 te laten verschijnen. Alle extra sales zijn dus mooi meegenomen. De hele insteek van EA om Mass Effect ook op de PS3 uit te brengen is puur om een hogere afzetmarkt te creëren. Waarom zouden ze, als third party developer, nog exclusief aan een (of twee dan, PC meegerekend) platform blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

Skire schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:38:
[...]

Denk ik niet. Ze kunnen van deel 2 niet verwachten dat hij als een malle gaat verkopen op de PS3 aangezien het eerste deel nooit voor de PS3 is verschenen.

Daarnaast is het een kleine moeite voor ze om ook deel 3 op de PS3 te laten verschijnen. Alle extra sales zijn dus mooi meegenomen. De hele insteek van EA om Mass Effect ook op de PS3 uit te brengen is puur om een hogere afzetmarkt te creëren. Waarom zouden ze, als third party developer, nog exclusief aan een (of twee dan, PC meegerekend) platform blijven?
Zonder meer :) Maar het lijkt mij logisch om zoiets nog niet naar buiten te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F350-maniac
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-02-2023
ook maar even HongKong account aangemaakt, kon ik gelijk even checken of ik daar mijn DLC voor RDR binnen kon hengelen die ik bij GameHubs had aangeschaft en inderdaad....gelukkig
nu wil ik echter straks ook de singleplayer DLC aanschaffen, kun je ook PSN kaartjes in HongKong $ ergens betrouwbaar aanschaffen want mijn cc daaraan koppelen zal wel niet gaan?
iemand ervaring hiermee?

trouwens heb nu ook de NOW TV button maar zoals verwacht kan je daar zonder account natuurlijk ook niets mee.

PSN Headless_Pumpkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flieger schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 15:36:
Ik heb firmware 3.50 en heb een 3D blu-ray ingevoerd, maar ik krijg de melding 'kan film niet afspelen, je moet een 3D afspeler en 3D-TV hebben'. Beide zijn aanwezig. Iemand tips/ervaring?
gebruik je een goede HDMI kabel die 3D kan doorsturen?
Je kabel moet minimaal HDMI 1.3 zijn.
HDMI 1.3 kan maximaal 1080i 3D
HDMI 1.4 kan 1080p 3D weergeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Ike. op 18-10-2010 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:18
Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:14:
[...]

Ik gok eerder op een versterker die geen 3D ondersteund :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Rctworld schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:39:
[...]

PS3 - hdmi - 3D TV en je hebt geen versterker nodig ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Rctworld schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:39:
[...]

HDMI van PS3 direct naar TV en audio met een los kabeltje naar de receiver. --> problem solved :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:50

[afbeelding]
Mooie collectie

[ Voor 4% gewijzigd door SL65 op 18-10-2010 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
verkooplijst games in Nederland vorige week:

1 FIFA 11 (PS3) ELECTRONIC ARTS
2 MEDAL OF HONOR (PS3) ELECTRONIC ARTS
3 PRO EVOLUTION SOCCER 2011 (PS3) KONAMI

4 FIFA 11 (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
5 MEDAL OF HONOR (XBOX 360) ELECTRONIC ARTS
6 WII PARTY (Wii) NINTENDO
7 MEDAL OF HONOR (PC) ELECTRONIC ARTS
8 FIFA 11 (PS2) ELECTRONIC ARTS
9 HALO REACH (XBOX 360) MICROSOFT
10 PRO EVOLUTION SOCCER 2011 (XBOX 360) KONAMI

Een staaltje keiharde PS3 dominantie vorige week in ons koude kikkerlandje. De complete top 3 zijn PS3 games. Halo Reach nog steeds netje in de top 1 te vinden.

3 x PS3
4 x xbox 360
1 x Wii
1 x PS2
1 x PC

Sjemig, erg knap hoor van de PS2 om na 10 jaar nog steeds in de algemene top 10 terecht te komen met een spel. Respect!

Ik trouwens te denken dat een remake van Okami op de ps3 met move controls absoluut een welkome aanvulling zou zijn op de Move gamelist. Okami si een geweldig sfeervolle RPG actiegame met een wolf in de hoofdrol.

Afbeeldingslocatie: http://media.ps2.guias-trucos-juegos.com/wp-content/uploads/2007/01/okami-ps2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 18:46:
Ik trouwens te denken dat een remake van Okami op de ps3 met move controls absoluut een welkome aanvulling zou zijn op de Move gamelist. Okami si een geweldig sfeervolle RPG actiegame met een wolf in de hoofdrol.

[afbeelding]
Heeft al een remake gekregen op de Wii, prima game (Zelda gameplay), maar motion controls boden echt geen meerwaarde. Buiten dat je wat artistieker kan tekenen, maar op een enkel event na moet je toch enkel vaste tekens maken met je brush.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Lekkere collectie games hierboven! Ik zit geloof ik precies op 40 stuks en dat vond ik al best aardig.. :)

Pfff, begin toch wat plaats te kort te komen met mijn 80GB PS3'tje. Al die updates van een paar gig doen 'm geen goed... Iemand hier een 7200 rpm schijfje in zijn PS3 gestopt? Zit nog een beetje te twijfelen, snelheid vs hitte. Iedereen zegt er wat anders over, maar denk toch maar dat ik een 5400rpm schijfje erin ga kwakken voor de zekerheid :P

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
Ik heb een 40GB schijfje erin en ook best een flinke collectie, maar ik heb nog gewoon 10gig vrij. Games die ik voorlopig niet meer speel omdat ik ze al uitgespeeld heb, daar gooi ik gewoon de Game Data van weg. Op deze manier hou ik voldoende ruimte vrij.

Toch zal dat met GT5 binnenkort nog wel eens lastig kunnen worden :P Las laatst dat, als je ervoor kiest de game te installeren, je 10gig kwijt bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flieger
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:28
Ike. schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 16:14:
De hdmi kabel is prima. Elke willekeurige kabel is dat omdat de PS3 zelf 1.3 heeft. De PlayStation moest terug naar fabrieksinstellingen en herkende toen na restart dat het een 3D tv betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flieger schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 22:48:
[...]

De hdmi kabel is prima. Elke willekeurige kabel is dat omdat de PS3 zelf 1.3 heeft. De PlayStation moest terug naar fabrieksinstellingen en herkende toen na restart dat het een 3D tv betreft.
Met HDMI 1.2 kabels (of ouder) kan je geen 3D weergeven omdat die kabels niet genoeg data tegelijk kunnen doorsturen.

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 18-10-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
@Ike. Wat is je bron? De kabels zijn volgens mij niks veranderd hoor gedurende 1.0 tot 1.4. Zelfde verhaal als goedkope HDMI versus dure HDMI kabels, qua beeldkwaliteit maakt het niks uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
/edit

[ Voor 99% gewijzigd door Ike. op 18-10-2010 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Sp33dFr34k schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:
Lekkere collectie games hierboven! Ik zit geloof ik precies op 40 stuks en dat vond ik al best aardig.. :)

Pfff, begin toch wat plaats te kort te komen met mijn 80GB PS3'tje. Al die updates van een paar gig doen 'm geen goed... Iemand hier een 7200 rpm schijfje in zijn PS3 gestopt? Zit nog een beetje te twijfelen, snelheid vs hitte. Iedereen zegt er wat anders over, maar denk toch maar dat ik een 5400rpm schijfje erin ga kwakken voor de zekerheid :P
ik heb een western digital scopio 7200rpm 320gb in mn ps3 gehangen, en gt5p lade ongeveer halve minuut sneller dan mn 40gb originele hdd.
gewoon te doen en geluid hoor je niet, en warmte ook nooit gemerkt soms meer dan 10 uur gegamed achter mekaar (uncharted 2 en gow 3) maar nooit een crash of overhitting. zit er al bijna een jaar in en werkt tot op heden nog steeds perfect :D
of het ook sneller is dan een 5400rpm hdd weet ik niet

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 18-10-2010 23:31 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eind deze week zou er toch meer nieuws over GT5 komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Sp33dFr34k schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 19:07:

Ik heb meteen nadat ik deze PS3 uitgepakt had een 320Gb 7200RPM harde schijf erin ingezet. Heb er nooit problemen mee gehad qua temperatuur en hoef voorlopig geen gamedata te verwijderen. (En dat heb ook nog nooit hoeven doen.) Er is nu nog steeds iets van 110Gb over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 00:47:
Eind deze week zou er toch meer nieuws over GT5 komen?
Releasedatum zou eind deze maand bekend worden gemaakt, dus ik gok dat we nog een weekje moeten wachten. Volgende week woensdag misschien (de 27ste). Precies 2 weken na het verschrikkelijke (:+) nieuws.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"The hard disk's file system is corrupted and will be restored."

Dat is niet goed he :'(

edit: laat maar, Google hielp me en gelukkig doet ie het weer.
Nu snel alles saven/backuppen en voor m'n verjaardag een nieuwe hd vragen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2010 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Kluutmaran schreef op maandag 18 oktober 2010 @ 23:21:
@Ike. Wat is je bron? De kabels zijn volgens mij niks veranderd hoor gedurende 1.0 tot 1.4. Zelfde verhaal als goedkope HDMI versus dure HDMI kabels, qua beeldkwaliteit maakt het niks uit.
Er zit wel degelijk verschil tussen. Anders zou ej van mij ook 1Gbps door een cat3 ethernetkabel mogen proberen te pompen. nog steeds evenveel draadjes, maar snelheden zijn wel flink verbeterd. Door mogelijk andere draaiingen van de draden ofzo, en zoiets lijkt bij de hogere ratings van HDMI-kabels ook het geval te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Net de Intertoys-folder in de bus.
Als je Call of Duty: Black Ops voor de PS3 of voor de PC besteld dan krijg je er een bluetooth headset bij. Headset zou een waarde hebben van €49,99. Maar goed het is altijd leuk meegenomen, desondanks de headset in camo is gekleurd. Andere nadeel is dat je langs een filiaal moet om te reserveren, want via de site werkt het niet meer.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 22:48

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

GAIAjohan schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:10:
[...]

Er zit wel degelijk verschil tussen. Anders zou ej van mij ook 1Gbps door een cat3 ethernetkabel mogen proberen te pompen. nog steeds evenveel draadjes, maar snelheden zijn wel flink verbeterd. Door mogelijk andere draaiingen van de draden ofzo, en zoiets lijkt bij de hogere ratings van HDMI-kabels ook het geval te zijn.
Als je de wiki van HDMI er even bijpakt, dan zie je dat er twee categorieen kabels zijn, 1 en 2. De 2e is de zogeheten high speed, en dat wordt bepaald door testen. Een high speed kabel geschikt voor 1.3 werkt ook op 1.4, en als pin 14 bedraad is kun je zelfs ethernet leuteren over HDMI.

De snelheidsverschillen liggen hem vooral in de beperking in connector en draaddikte en bijbehorende demping. Oftewel, als je kabeltje 1.3 trekt, dan zou 3D ook moeten gaan.

edit: 1.4 introduceert overigens wel twee nieuwe connectortypes.

[ Voor 3% gewijzigd door Hillie op 19-10-2010 21:29 ]

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 21:06:
Net de Intertoys-folder in de bus.
Ook interessant;
Playstation 3 slim 160GB
Alleen op donderdag 21, vrijdag 22 en zaterdag 23 oktober te koop voor €275,-
OP = OP, max 1 per klant.
http://www.intertoys.nl/g...-3-slim-160gb-573154.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Interresant? Nee hoor. Voor 315 kon je de 320GB met MOVE erbij hebben... Naast de Intertoys zijn er nog 2 of 3 andere winkels die dezelfde aanbieding hebben. ;)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag 2 (dezelfde) berichten in mijn vriendenlijst ontvangen waarin wordt geclaimed dat PSN betaald gaat worden en dit alleen voorkomen kan worden als het bericht 500.000 keer verzonden wordt.
Geëvolueerde kettingbrieven? :P
SalimRMAF schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 22:21:
Interresant? Nee hoor. Voor 315 kon je de 320GB met MOVE erbij hebben... Naast de Intertoys zijn er nog 2 of 3 andere winkels die dezelfde aanbieding hebben. ;)
Dus voor €40,= meer Move en 160 GB extra.
Dat is nog interessanter. ;)

[ Voor 43% gewijzigd door OPSLAGHOND op 19-10-2010 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Dat gebeurde in het verleden al erg vaak met msn spam opslaghond. Doorsturen naar 10 vrienden zo helpen dat MSN gratis zou blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:27
GAIAjohan schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:56:
Dat gebeurde in het verleden al erg vaak met msn spam opslaghond. Doorsturen naar 10 vrienden zo helpen dat MSN gratis zou blijven.
Dat bedoelt OPSLAGHOND waarschijnlijk ook met geëvolueerde kettingbrief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:50:
Vandaag 2 (dezelfde) berichten in mijn vriendenlijst ontvangen waarin wordt geclaimed dat PSN betaald gaat worden en dit alleen voorkomen kan worden als het bericht 500.000 keer verzonden wordt.
Grappig, ik kreeg hem ook vandeweek en heb hem natuurlijk niet doorgestuurd. De doorgaans zo betrouwbaar en intilligent ogende vrienden uit mijn vriendenlijst zijn blijkbaar niet zo slim als dat hun icon eruit ziet! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:20
swopdark schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 07:54:
[...]

Grappig, ik kreeg hem ook vandeweek en heb hem natuurlijk niet doorgestuurd. De doorgaans zo betrouwbaar en intilligent ogende vrienden uit mijn vriendenlijst zijn blijkbaar niet zo slim als dat hun icon eruit ziet! :+
Haha, ik heb het bericht alleen 3 keer naar de verstuurder terug gestuurd. Stom gedoe achtervolgt je zelfs naar PSN..

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic gaat te weinig over Sonic 4. Zitten hier geen 20-plussers ofzo? Game speelt heerlijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik ga vandaag een PS3 kopen :) Twijfel nog of ik de move bundel neem of gewoon zonder iets erbij zodat ik nog een spel erbij kan doen zonder over de 400 euro uit te geven :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:46:
Dit topic gaat te weinig over Sonic 4. Zitten hier geen 20-plussers ofzo? Game speelt heerlijk weg.
Wat heeft dat met leeftijd te maken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Dwazer schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 11:08:
[...]

Wat heeft dat met leeftijd te maken? 8)7
Denk dat ie bedoeld dat de 20plussers Sonic nog van vroeger op de Sega kennen.

Mij lijkt het wel een coole game, maar ik vind 12,99 te duur daarom heb ik em nog niet. Ik wacht wel tot ie goedkoper wordt of icm PSN+ wordt aangeboden.

[ Voor 24% gewijzigd door Meelobee op 20-10-2010 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:46:
Ben ik helemaal met je eens. Vind hem echt heel erg goed. Doet me weer helemaal denken aan de oude Megadrive games (die ik vroegah en ook nu nog regelmatig speel, de Megadrive staat op mijn zoontjes kamer :P) alhoewel de physics wel anders zijn. Daar moest ik wel een beetje aan wennen..Bovendien is de game ook redelijk kort. Op dit moment probeer ik de trophy act 1 in minder dan 1 min. te halen maar lukt me steeds net niet. (1.01 min) Al met al kan ik nu al niet wachten op episode 2. Hoop dat deze niet te lang duurt...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
P.E.No.1 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:22:
[...]

Ben ik helemaal met je eens. Vind hem echt heel erg goed. Doet me weer helemaal denken aan de oude Megadrive games (die ik vroegah en ook nu nog regelmatig speel, de Megadrive staat op mijn zoontjes kamer :P) alhoewel de physics wel anders zijn. Daar moest ik wel een beetje aan wennen..Bovendien is de game ook redelijk kort. Op dit moment probeer ik de trophy act 1 in minder dan 1 min. te halen maar lukt me steeds net niet. (1.01 min) Al met al kan ik nu al niet wachten op episode 2. Hoop dat deze niet te lang duurt...
Misschien moet je eens Sega Megadrive Ultimate Collection op de PS3 gaan spelen? :)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

OPSLAGHOND schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 23:50:
Geëvolueerde kettingbrieven? :P
Iemand die mij met zo'n berichten spamt, vliegt onmiddellijk uit mijn vriendenlijst.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.E.No.1 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 12:22:
[...]

Hoop ik ook maar volgens mij is de enige richtdatum die genoemd is voorjaar 2011 dus dat kan alle kanten op gaan. Zelf ben ik nog steeds bezig met het ontdekken van andere weggetjes in levels, die er verrassend veel zijn. Ook inmiddels druk bezig met het verzamelen van de Chaos Emeralds, waar ik er inmiddels 3 van heb.
LuPo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:
[...]
Misschien moet je eens Sega Megadrive Ultimate Collection op de PS3 gaan spelen? :)
Die collectie faalt door het ontbreken van Sonic & Knuckles zonder enige verklaarbare reden. Sonic 3 zonder S&K voelt tegenwoordig aan als een halve game doordat de game bij bijna elke port/compilatie gebundeld si verschenen, zoals de game ook bedoeld was oorspronkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Store Update van deze week :)
This week’s update is going to be a bit different to previous weeks; it’ll be a bit more personal than usual…though I’ll go into more detail after discussing this week’s content.

Tim Schafer’s latest creation Costume Quest hits the store this week, and it’s the perfect title for unleashing your inner child and embracing Halloween with pure unadulterated joy (that you would usually get scorned for as an adult). No matter how I try and describe this title I’ll most likely do it a disservice, so just check it out and make up your own mind (Ed: you could also watch the video interview with Tim and Tasha Harris here).

Swords and Soliders also joins the ranks this week, and any game that can say (taken straight from the marketing material) “blend ninja monkeys, attacking Aztecs and brutal Vikings with everything you love about real time strategy games and you’ve got Swords and Soldiers” must be worth a look, right? Not only does this game have local and online multiplayer, it also supports 3D too, so definitely something for you with swanky 3D TVs to be taking a look at.

The rest of the content is, as ever, listed below.

Now for my news; this will actually be my very last PlayStation Store update, as I’m actually leaving SCEE next Tuesday.

[pause for effect]

It’s still hard for me to believe my time at PlayStation is coming to a close, but I’ll still be involved with the platform as I’m off to join the digital team at SEGA; so I’ll definitely be coming back every now and again with the latest news from the world of SEGA. You won’t be getting rid of me completely.

Sincerely though, it has been a pleasure being here and talking to you all on a weekly basis, and all the best for the future to PlayStation, the staff here, and you the community!

It’s been emotional.

PlayStation Store (via PS3, PSP and Media Go)
Special Offers
(Offer prices available until the 27th of October)

Topatoi: The Great Tree Story (was – £4.79/€5.99 now – £2.39/€2.99)
Topatoi Bundle (Contains full game, Pillar of Skies and Arcade Style Packs) (was – £7.99/€9.99 now – £4.79/€5.99)
Blue Toad Murder Files – Episodes 4-6 (was – £9.99/€12.99 now – £4.99/€6.19)
Smash Cars – Virus Run (was – £2.39/€2.99 now – £0.79/€0.99)
Hyperballoid – Original World Pack (was – £1.59/€1.99 now – £1.25/€1.59)
Metal Gear Solid – Portable Ops (PSP) (was – £8.79/€10.99 now – £5.19/€6.59)
Disney’s Tarzan (PSone) (was – £3.99/€4.99 now – £3.19/€3.99)
Additional Locale Releases
Top Gun – Added to Belgium, Netherlands, Portugal, Russia and Switzerland
Mafia II Betrayal of Jimmy – Added to Czech Republic, Poland and Russia
Alien Zombie Death (mini) – Added to Russia
HISTORY Egypt (mini) – Added to Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Spain and Switzerland
Downloadable Games – Trial and Unlock (PS3)
Costume Quest (Trial free, Unlock Key £8.99/€11.25) Rating: PEGI 7

Swords and Soldiers (Trial free, Unlock Key £6.29/€7.99) Rating: PEGI 12
Availability: All locales except Australia and New Zealand

Downloadable Games (PSP)
Legends of War: Patton’s Campaign (£23.99/€29.99) Rating: PEGI 16
Availability: All locales except Australia and New Zealand

PSone Games (PS3 and PSP)
Pong (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

Centipede (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 3

minis (PS3/PSP)
Flick Fishing (£2.49/€2.99) Rating: PEGI 7
Availability: Not available in Austria, Belgium, France, Germany, Italy, Luxembourg, Netherlands, Portugal, Russia, Spain and Switzerland

Add-On Game Content (PS3)
Dead Rising 2 – Skills Pack Soldier (£1.59/€1.99) Rating: PEGI 18

Split/Second – Deadline Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 7

Front Mission Evolved – Wanzer Weapon Pack (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 16

WWE Smackdown vs Raw 2011
Online Axxess (£6.29/€7.99)
Fan Axxess (£6.29/€7.99)
Rating: PEGI 16

Space Invaders Infinity Gene – Bonus Stages Pack 1 (£2.39/€2.99) Rating: PEGI 3

Zen Pinball – Paranormal Table (£1.959/€1.99) Rating: PEGI 12
Availability: Not available in Croatia, India, Slovenia and Turkey

EyePet
Wild West Styling Pack (£2.39/€2.99)
Winter Sports Styling Pack (£2.39/€2.99)
Rating: PEGI 3

Guitar Hero: Warriors of Rock
Linkin Park Track Pack (£7.99/€9.99) (contains all the tracks listed below which are also available separately)
‘Blackout’ (£1.59/€1.99)
‘Burning In The Skies’ (£1.59/€1.99)
‘The Catalyst’ (£1.59/€1.99)
‘The Messenger’ (£1.59/€1.99)
‘Waiting For The End’ (£1.59/€1.99)
‘Wretches and Kings’ (£1.59/€1.99)

Availability: Not available in Russia, Saudi Arabia, South Africa and UAE

Rock Band
Jimmy Eat World Pack 02 (£2.49/€3.99) (contains all the tracks listed below which are also available separately)
‘Bleed American’ (£0.99/€1.49)
‘My Best Theory’ (£0.99/€1.49)
‘Pain’ (£0.99/€1.49)
Stone Temple Pilots Pack 01 (£4.99/€7.99) (contains all the tracks listed below which are also available separately)
‘Big Empty’ (£0.99/€1.49)
‘Crackerman’ (£0.99/€1.49)
‘Creep’ (£0.99/€1.49)
‘Dead & Bloated’ (£0.99/€1.49)
‘Huckleberry Crumble’ (£0.99/€1.49)
‘Trippin’ On A Hole In A Paper Heart’ (£0.99/€1.49)

Rock Band Network
‘A Prophecy’ by Asking Alexandria (£0.99/€1.49)
‘In Memory’ by Excruciating Thoughts (£0.59/€0.79)
‘Last Train To Awesometown’ by Parry Gripp (£0.59/€0.79)
‘Nom Nom Nom Nom Nom Nom Nom’ by Parry Gripp (£0.59/€0.79)
‘Sending Signals’ by Evergreen Terrace (£0.59/€0.79)

Add-On Game Content (PSP)
Valkyria Chronicles 2 - Complete DLC Pack (£3.99/€4.99) Rating: PEGI 16

FirstPlay (PS3)
FirstPlay Episode 029 (£0.99/€1.20)
Availability: Ireland and UK only

Söldner-X 2: Final Prototype
Keto (£.40/€0.49)
Vielkopf 3 (£.40/€0.49)
Wuchtklinge (£.40/€0.49)
Premium Themes (PS3)
TV Superstars
Amber Belle (£1.59/€1.99)
Disruptive
Autumn Stroll (£1.19/€1.49)
Lightning Apocalypse (£1.19/€1.49)
Themes (PS3)
Valkyria Chronicles II Theme (free)
TV Superstars
Big Beat Kitchen (free)
DIY Raw (free)
Frockstar (free)
Let’s Get Physical (free)
STAA (free)
Hosts (free)
Set (free)
Videos (PS3)
The Last Guardian TGS Trailer
Team Ico Presents: Ico & Shadow Of The Colossus In Hd
Red Dead Redemption – Undead Nightmare Official Trailer
Red Dead Redemption – Undead Nightmare Debut Trailer
Deathspank: Thongs of Virtue Launch Trailer
Deathspank: Thongs of Virtue Trailer
FIFA 11 Sizzle Trailer
FIFA 11 Tv Advert
My Aquarium Video
Top Gun Trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwazer
Weer geen Castle Crashers... 8)7

Maar Mike gaat weg, dus wellicht zal zijn opvolger ons (mij vooral dan ;) ) wel blij maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Laatst online: 31-10-2023
LuPo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:32:
[...]

Weet van het bestaan af inderdaad maar ik heb de games origineel en ook S&K die niet op de collectie staat. Vandaar dat ik deze niet heb. Maar misschien in de toekomst als de game budget is...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Nog een COD:BO aanbieding (ik had hem al in het COD:BO topic gepost):

Voor de liefhebbers, ik heb zojuist PS3 COD:BO plus een jaar abonnement Power Unlimited voor € 55,00 + € 2,30 verzendkosten gekocht. De game gaat over het algemeen toch tussen de € 45,00 en € 55,00 kosten, dus voor die € 10,00 een jaartje Power Unlimited abonnement erbij is prima.

PC is € 45,00 en de XBOX360 is ook € 55,00.

Vorig jaar ook PS3 COD:MW2 via de PU gekregen, toen kreeg ik de game op de releasedag door de brievenbus.

En voor de mensen die zich afvragen hoe ik nu weer aan een abonnement kan komen, ik heb nu een ander adres.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:25
Verwijderd schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 13:55:
[...]

Die collectie faalt door het ontbreken van Sonic & Knuckles zonder enige verklaarbare reden. Sonic 3 zonder S&K voelt tegenwoordig aan als een halve game doordat de game bij bijna elke port/compilatie gebundeld si verschenen, zoals de game ook bedoeld was oorspronkelijk.
Achja. Als er één game niet opstaat faalt gelijk het hele spel? Imho leuk om te hebben.
P.E.No.1 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:25:
[...]

Weet van het bestaan af inderdaad maar ik heb de games origineel en ook S&K die niet op de collectie staat. Vandaar dat ik deze niet heb. Maar misschien in de toekomst als de game budget is...
Ik noem dit toch vrij budget. Voor ongeveer 15 euro binnen een week in huis.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Zo, heb uiteindelijk gekozen voor de PS3 320GB met Move pakket aangezien ik dat er toch vroeg of laat bij wil hebben. Ook Uncharted deel 1 gelijk maar meegenomen om daar eens mee te beginnen :)
Pagina: 1 ... 8 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.