Wat een gejank, dat jij net als velen niet bereid was die 600 euro neer te leggen voor een PS3 met BC, 4 USB Poorten en een card reader dat is de reden dat Sony het verwijdert heeft. Niet omdat Sony er zelf graag features uit sloopt

Ik heb er wel 600 euro voor neergelegd met 1 SIXAXIS(dus geen DualShock 3) en zonder games op 23 maart 2007 en geen moment spijt gehad, zelfs al heb ik die BC nooit gebruikt. Wat dat betreft moeten sommige mensen ook altijd wat te zeuren hebben
En wat betreft die USB-poorten, koop een USB-hubje en leg hem zo ver mogelijk uit het zicht, staat nog beter ook dan die 4 USB kabels die aan de voorkant uit mijn 60GB versie hangen
Overigens heb ik nu zelf ook nog een PS3 Slim gekocht in China, omdat ik hier 6 maanden zit en mijn 60GB nogal groot was om mee te nemen in het vliegtuig. Enige wat ik echt mis is de cardreader(en dat rondje en kruisje omgedraaid zijn in de menu's).
Wat dat betreft zou de regio lock wel een echte naaistreek zijn aangezien mijn PS3 Slim dus uit Hong Kong komt, maar geloof er vooralsnog weinig van, ja misschien wel dat die voor film games of iets dergelijks erin gezet wordt maar voor de rest zie ik weinig reden waarom uitgevers echt met opzet de boel zouden blokkeren. Misschien voor Sony zelf om de retailers in andere landen te beschermen, maar ik neem toch aan dat uitgevers in elk land ruw weg dezelfde winstmarge hebben en ze moeten blij zijn dat die mensen zoveel moeite nemen om hun games te kopen want de rest van de tijd lopen ze vooral te zeiken over piraterij
[
Voor 8% gewijzigd door
Rctworld op 22-10-2010 03:25
]