Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
LuPo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:42:
[...]

Achja. Als er één game niet opstaat faalt gelijk het hele spel? Imho leuk om te hebben.

[...]

Ik noem dit toch vrij budget. Voor ongeveer 15 euro binnen een week in huis.
Dat is idd niet duur. Misschien toch het aanschaffen waard. Ik heb alleen geen cc...

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
P.E.No.1 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:19:
[...]

Dat is idd niet duur. Misschien toch het aanschaffen waard. Ik heb alleen geen cc...
Game Mania verkoopt dat spel dacht ik voor €20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-03 14:30
Southern Sun schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:55:
Zo, heb uiteindelijk gekozen voor de PS3 320GB met Move pakket aangezien ik dat er toch vroeg of laat bij wil hebben. Ook Uncharted deel 1 gelijk maar meegenomen om daar eens mee te beginnen :)
dat gaat em hier ook worden om dezelfde reden...!

verder nog Fifa11,
die Classics op 1 schijfje
en iets van Singstar voor het vrouwtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:09
Southern Sun schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:55:
Zo, heb uiteindelijk gekozen voor de PS3 320GB met Move pakket aangezien ik dat er toch vroeg of laat bij wil hebben. Ook Uncharted deel 1 gelijk maar meegenomen om daar eens mee te beginnen :)
Goede keuze. Beter nu gelijk goed kopen dan over een korte periode weer een grote uitgave.
Uncharted 1 is zeker een goede keuze om mee te beginnen. Veel plezier met genieten. :*)
patrieckske schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 15:53:
[...]

dat gaat em hier ook worden om dezelfde reden...!

verder nog Fifa11,
die Classics op 1 schijfje
en iets van Singstar voor het vrouwtje!
Heb toevallig net iets van Singstar op Marktplaats gezet. Check de link in m'n sig. DM maar even bij interesse. De prijs komen we wel uit. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 330d
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 02-12-2024
Discussie hierover is niet toegestaan.

[ Voor 86% gewijzigd door PromoX op 20-10-2010 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Na de grooooooooote collectie van Meelobee ging ik mijn eigen collectie nog eens zoeken. Mijn collectie PS3 games is de laatste tijd wel héél erg veranderd. Op 1 april 2010 was het dit:

Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2h67vba.jpg

Op dit moment is het dit:

Huidige PlayStation 3-games

Uitgespeelde games verkoop ik nu direct weer. Als je goed zoekt kun je dus zien welke spellen ik nog niet gespeeld heb sinds april. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 18:11
LuPo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:05:
[...]

Goede keuze. Beter nu gelijk goed kopen dan over een korte periode weer een grote uitgave.
Uncharted 1 is zeker een goede keuze om mee te beginnen. Veel plezier met genieten. :*)
Tnx. Enige nadeel is weer dat ik het niet meteen kan uitproberen ivm andere plannen en daarop aansluitend naar m'n vriendin :+ Gelukkig morgen nog een dagje vrij. Net wel ff alles uitgepakt om te bekijken, dat is alleen al leuk eigenlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 20-10-2010 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08 14:34
@LuPo zonde man, dat je al je games weer omruilt!

Ik vind het juist mooi om een collectie van toppers op te bouwen. Als je over een jaar of 5 terugdenkt aan die mooie PS3 tijd, kun je op een regenachtige zondagmiddag nog eens die prachtige toppers van toen spelen ;)

Games die ik helemaal niet bijzonder vind ruil ik net zo makkelijk hoor (Resistance, Saints Row etc.), zo hou je het ook een beetje betaalbaar. Maar echte toppers als Uncharted, Metal Gear Solid, R&C, Killzone, LBP etc. hou ik gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09:28

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb ook alleen nog maar games die ik wil houden. Als er een mindere tussen zou zitten, kan die natuurlijk verkocht worden, maar momenteel ben ik eigenlijk over elk spel wel gewoon tevreden.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 28-08 10:01
Jumpman schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:35:
Nog een COD:BO aanbieding (ik had hem al in het COD:BO topic gepost):

Voor de liefhebbers, ik heb zojuist PS3 COD:BO plus een jaar abonnement Power Unlimited voor € 55,00 + € 2,30 verzendkosten gekocht. De game gaat over het algemeen toch tussen de € 45,00 en € 55,00 kosten, dus voor die € 10,00 een jaartje Power Unlimited abonnement erbij is prima.

PC is € 45,00 en de XBOX360 is ook € 55,00.

Vorig jaar ook PS3 COD:MW2 via de PU gekregen, toen kreeg ik de game op de releasedag door de brievenbus.

En voor de mensen die zich afvragen hoe ik nu weer aan een abonnement kan komen, ik heb nu een ander adres.
Bedankt voor de tip!
bestelling is geplaatst :)
Ik kan niet wachten op de nieuwe COD :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ik ben er eerlijk gezegd een beetje klaar mee na CoD4 en MW2. Stuk voor stuk hele leuke games, maar de veranderingen zijn mij te klein om ieder jaar weer een nieuw deel te kopen. Ik vermaak me prima met de voorgaande delen.

Op dit moment kijk ik vooral uit naar Gran Turismo 5 ergens dit jaar en Mass Effect 2 in januari. Waar kijken jullie op dit moment het meeste naar uit? Voor mijn gevoel was het vorig jaar rond deze periode een stuk drukker met triple A games.

Zelf heb eergisteren Just Cause 2 en Fallout 3 gekocht. Allebei games die ik altijd al wilde hebben en ik nu voor een mooie prijs kon scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skire schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:26:

Op dit moment kijk ik vooral uit naar Gran Turismo 5 ergens dit jaar en Mass Effect 2 in januari. Waar kijken jullie op dit moment het meeste naar uit?
Mijn verlanglijstje voor de komende maanden/jaren :P :

Assassin's Creed - Brotherhood (SP only, multiplayer lijkt me niet echt boeiend)
LittleBigPlanet 2
Sly Racoon HD Collection, Ico & Shadow of the Colossus HD Collection
Killzone 3
inFamous 2
L.A. Noire (geen idee wanneer dit spel uitkomt)
Final Fantasy Versus XIII (waarschijnlijk 2012)
The Last Guardian (eind 2011 :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Voeg daar voor mij nog maar Playstation Move Heroes, Ratchet & Clank All 4 One, Yakuza 4, Twisted Metal, True Crime, etc. aan toe.. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sp33dFr34k op 20-10-2010 22:49 ]

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op dit moment kijk ik vooral uit naar Gran Turismo 5 ergens dit jaar en Mass Effect 2 in januari. Waar kijken jullie op dit moment het meeste naar uit?
[1]Final Fantasy vs XIII
[2]Gran Turismo 5
[3]Time Crisis: Razing Storm (Move)
[4]Little Big Planet 2
[5]The Shoot (Move)
[6]Killzone 3
[7]Resistance 3
[8]The Last Guardian
[9]Uncharted 3 (Kan er maar beter vroeg bij zijn)
[10] Highlander The Game (Duke Nukem gevalletje)

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Voor mij is het Uncharted 3 (deel 1 wil ik ook nog graag hebben) en GT5. Verder lijkt Mass Effect 2 mij ook een interessant spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Voor mij Heavy Rain en Red Dead Redemption. En alle spellen op de foto een stukje hierboven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De inhoud van Killzone 3's limited en Collector's edition is per ongeluk vrijgegeven;
Oops. Guerrilla’s outed limited and collector’s editions for Killzone 3 on the game’s official website before pulling the info.

Contents for the limited and collector’s editions included a voucher for a map pack known as Blood and Thunder, a €10 gift card and even Helghast goggles.
Yes. Helghast goggles.
It’s all been pulled from the site since, but PSLS grabbed it before it was.
Killzone 3 launches for PS3 in February.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 14-09 21:25
Binnenkort ook maar weer eens een ps3 game halen. Heb mg3, gow3, killzone2. Maar alleen uncharted heeft echt indruk op me gemaakt. Ik mis nog een beetje de echte playstation toppers. Games die nergens anders op vrrschijen, het is me nu nog iets te generiek( heeft xbox ook)

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Eén van m'n (originele) PS3 controllers doet het ineens niet meer. Helemaal dood.
Afgelopen maandag nog zitten gamen (batterij moet >50% zijn geweest, vorige week nog opgeladen) en vandaag doet ie helemaal niks meer. Dus niet eens knipperende lampjes die willen connecten. Ook niet als hij aan het USB kabeltje hangt. Iemand vaker meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LuPo schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 14:42:
[...]

Achja. Als er één game niet opstaat faalt gelijk het hele spel? Imho leuk om te hebben.
Er zitten best leuke games op de collectie zoals Golden Axe, Kid Chameolon en Bonanza Bros maar het is zo jammer dat juist de 4 hoofd-Sonic games er niet opstaan. Die games zijn de top uit de Megadrive tijd en het is dan ook vreemd dat Sega S&K er niet op heeft gezet aangezien dat bij bijna elke andere compilatie wel zo is. (Recent nog op de DS)

Sonic3 en Knuckles was oorsprongkelijk bedoeld als 1 game maar door hardwarebeperkingen opgesplitst. Als je Sonic 3 alleen los hebt gespeeld dsan is er minder mis met de compilatie. Als je echter de 'volledige' Sonic 3 & Knuckles gewend bent dan voelt de beste game op de Megadrive 'half' aan. Ik vind dit een grote blunder van Sega en vraag me echt af waarom ze het niet gedaan hebben? Aan rechten kan het niet liggen en als ze de game als psn-download wilden instellen dan hadden ze dit al lang gedaan. Ruimte kan ook geen probleem zijn en het kan ook niet de ESBR-rating in gevaar brengen.
Tom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 01:11:
Eén van m'n (originele) PS3 controllers doet het ineens niet meer. Helemaal dood.
Afgelopen maandag nog zitten gamen (batterij moet >50% zijn geweest, vorige week nog opgeladen) en vandaag doet ie helemaal niks meer. Dus niet eens knipperende lampjes die willen connecten. Ook niet als hij aan het USB kabeltje hangt. Iemand vaker meegemaakt?
Ik heb wel eens zo iets meegemaakt. Je kan proberen de controller te resetten. Daarvoor moet je met een naald in het resetgaatje van de controller drukken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: dubbelpost

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2010 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steefje schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 23:48:
Binnenkort ook maar weer eens een ps3 game halen. Heb mg3, gow3, killzone2. Maar alleen uncharted heeft echt indruk op me gemaakt. Ik mis nog een beetje de echte playstation toppers. Games die nergens anders op vrrschijen, het is me nu nog iets te generiek( heeft xbox ook)
- Infamous (echt geloof ons die game is fenomenaal... geeft het een uurtje of twee en oordeel dan)
- Little Big Planet
- Uncharted 2
- Demon's Souls (als je er van houd)
- De Ratchet and Clank serie

Om maar een greep te doen...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
InFamous was erg goed ja. Er zijn ook leuke PSN games die de moeite waard zijn zoals Wipeout HD, Super Stardust HD, Flower, Pixeljunk Shooter, Joe Danger. Stuk voor stuk erg vermakelijke games :)
Peggle is trouwens ook een zeer goed spel, maar niet exclusief.
Op dit moment kijk ik vooral uit naar Gran Turismo 5 ergens dit jaar en Mass Effect 2 in januari. Waar kijken jullie op dit moment het meeste naar uit? Voor mijn gevoel was het vorig jaar rond deze periode een stuk drukker met triple A games.
De games waar ik echt naar uitkijk:
- The Last Guardian
- GT5
- Uncharted 3

LittleBigPlanet 2 en KZ3 komen er ook wel direct, maar daar kijk ik toch iets minder naar uit.
Verder hoop ik nog op een nieuwe Tomb Raider, want de laatste delen waren erg goed. De PSN versie is erg leuk, maar geen 'echte' Tomb Raider.

[ Voor 31% gewijzigd door SToRM666 op 21-10-2010 10:38 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 07:07:
[...]

Ik heb wel eens zo iets meegemaakt. Je kan proberen de controller te resetten. Daarvoor moet je met een naald in het resetgaatje van de controller drukken.
Wist niet dat ie een reset-gaatje had. Ga ik proberen. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Ik heb een hele nieuwe collectie op te bouwen, maar voorlopig wil ik vooral:
GT5
Uncharted 2
Heavy Rain
MGS 4
Killzone 3

En misschien GOW eens proberen, normaal ben ik niet zo van dat genre, maar denk dat ik aan dat spel wel kan wennen.

Verder nog wat leuke dingen voor de PS Move, maar dat komt ook nog wel.
Ik begrijp nu ook meteen waar het commentaar vandaag komt op de PS controller. Hij is idd wat kleiner en ligt daardoor toch minder lekker in de hand in eerste instantie dan een xbox controller. Maar dat went ook wel na een tijdje, was ook positief verrast dat er triggers op zitten. Wist ik niet.

[ Voor 32% gewijzigd door Southern Sun op 21-10-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Infamous is idd een prima game en heb ik me redelijk mee vermaakt, vindt alleen het verschil tussen de goede kant en slechte kant niet echt heel erg groot en daarom was voor mij de replaywaarde niet erg hoog.
Tis dat ik de platina wilde anders had ik er niet nog een keer doorheen gegaan...

Een titel die ik zelf echt heel goed en zeker qua game play een van de leukere vond is Darksiders Wrath of War, alleen wordt deze (wat mij betreft) onterecht haast nooit genoemd.

Verder zijn bij mij nog steeds de Uncharteds mijn favoriet en grafisch zelf nog niks mooiers gezien dan GOWIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Lol ik zet 'm pas net voor het eerst aan en ben alleen al blij om hoe het hele menu er uit ziet :+ Denk dat ik geen spijt krijg van de overstap naar ps als ik alles zo eens bekijk. Dalijk beginnen met Uncharted :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:24
Waarom heeft niemand het in de "wachten op"-lijstjes niet over "Need for speed Hot pursuit" welke momenteel ontwikkeld wordt door Criterion Games welke het fenomenale Burnout Paradise hebben gemaakt? Ondanks de slechte naam van de NFS-games zie ik deze titel met veel belangstelling tegemoet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Ik wacht er ook wel op hoor :) Maar ik vraag me allemaal af wat dat autolog voorstelt.. Als ze er teveel op focussen en aandacht geven en het werkt voor geen meter (blijkt). Tja.. Dan maar GT 5 :P

Dus even wat reviews afwachten..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Vads schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:07:
Waarom heeft niemand het in de "wachten op"-lijstjes niet over "Need for speed Hot pursuit" welke momenteel ontwikkeld wordt door Criterion Games welke het fenomenale Burnout Paradise hebben gemaakt? Ondanks de slechte naam van de NFS-games zie ik deze titel met veel belangstelling tegemoet...
Staat ook zeker op mijn lijstje. Heb me trouwens ook erg vermaakt met Shift...

Verder op de lijst staat:
Assassins Creed: Brotherhood.
KZ3 (2 vond ik geweldig en ik verwacht hier ook heel veel van)
Uncharted 3

Weet nog niet of ik Black Ops ga halen. Dat zie ik over enkele dagen/weken wel ;)

GT5 sla ik over. GT5 Academy vond ik niet echt fijn spelen (met controler)

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noteboeki
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-10-2024
Southern Sun schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:04:
Lol ik zet 'm pas net voor het eerst aan en ben alleen al blij om hoe het hele menu er uit ziet :+ Denk dat ik geen spijt krijg van de overstap naar ps als ik alles zo eens bekijk. Dalijk beginnen met Uncharted :7
Veel plezier hiermee, de souplesse van de Uncharted games zijn zo ongelofelijk lekker _/-\o_
Geweldige avonturen, echt games waarvan als je er eenmaal aan begint niet meer wilt ophouden met spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
noteboeki schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 14:01:
[...]

Veel plezier hiermee, de souplesse van de Uncharted games zijn zo ongelofelijk lekker _/-\o_
Geweldige avonturen, echt games waarvan als je er eenmaal aan begint niet meer wilt ophouden met spelen...
Net even een tijdje mee bezig. Doet me tot nu toe erg aan Tomb Raider denken, maar dat ik vind ik toch wel leuk :+ Wel even wennen dat de linker stick wat meer naar binnen toe staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Heeft iemand Vanquish al gespot en gekocht? Spel krijgt behoorlijke goede reviews en demo was ook erg cool.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Lijkt me wel geinig, maar ik wacht op een prijsverlaging aangezien deze game net als bayonetta keihard gaat bomben. (en de game heel erg kort schijnt te zijn).

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:14
kreeg je bij de eerste versie van heavy rain ook al dynamische themes erbij op de disc?
Iig met de Move edition heb je dus iig die DLC Taxidermist en daarnaast meerdere dynamische themes en soundtrack op de BR-disc.. En die themes zijn beste tof :9

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 21-10-2010 17:07 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 07:07:
[...]

Net geprobeerd maar werkt niet.. it's dead.
Nog meer tips? En hoe gaat Sony ermee om, of is het gewoon een geval pech? Niet dat ze de wereld kosten, maar het is wel wat vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GAIAjohan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:07:
kreeg je bij de eerste versie van heavy rain ook al dynamische themes erbij op de disc?
nee.

De CE had alleen de Taxidermist DLC erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKillingBean schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:27:
Heeft iemand Vanquish al gespot en gekocht? Spel krijgt behoorlijke goede reviews en demo was ook erg cool.
Mediaoffer heeft 'm op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 14-09 21:16
ik ga me ook een ps3 halen.
naar jarenlang pc only the hebben gespeeld.

ik ben van plan om daar Red Dead Redemption bij te halen.
is er nog 1 echte game die je op dit moment echt moet hebben?

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Killerbert schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:34:
ik ga me ook een ps3 halen.
naar jarenlang pc only the hebben gespeeld.

ik ben van plan om daar Red Dead Redemption bij te halen.
Uncharted 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45
Dan zou ik ook zeker Uncharted 1 halen. :) Met inFamous heb ik me ook erg vermaakt en laten we de God of War series niet vergeten.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Killerbert schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:34:
ligt er natuurlijk aan welk genre je leuk vind.
Er zijn zeker duizenden websites die lijsten bijhouden met toppers voor de PS3 ( -> google)
http://www.metacritic.com...e?view=list&num_items=100

[ Voor 15% gewijzigd door Ike. op 21-10-2010 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 14-09 21:16
ligt er natuurlijk aan welk genre je leuk vind.
Er zijn zeker duizenden websites die lijstjes bijhouden met toppers voor de PS3
dat weet ik.
ik zat eigenlijk aan de genre race te denken..
(GT5 komt zeker maar is nog niet uit :-( )

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Burnout Paradise. Arcade racer. Fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Vads schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 13:07:
Ik heb deze gezien bij de GamesCom en ik was ZWAAR onder de indruk. Dit is wellicht één van de weinige games die ik full price (en dus bij launch) zal aanschaffen. Alle andere games schaf ik voor (minder dan) de helft van full price aan gezien ik vrij geduldig ben ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Het begint een beetje vervelend te worden; maar ook de regiovrije dagen van de PS3 lijken voorbij.... Met firmwareversie 3.50 kan men dit weer inschakelen. :(

Dus sinds de launch:
- Other OS verwijderd
- BC verwijderd
- Minder USB poorten
- Cardreader weg
- Regionale beperkingen weer terug...

Gaat lekker Sony. :(

[ Voor 6% gewijzigd door Roamor op 21-10-2010 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roamor schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 20:56:
Het begint een beetje vervelend te worden; maar ook de regiovrije dagen van de PS3 lijken voorbij.... Met firmwareversie 3.50 kan men dit weer inschakelen. :(

Dus sinds de launch:
- Other OS verwijderd
- BC verwijderd
- Minder USB poorten
- Cardreader weg

Gaat lekker Sony. :(
Waar heb je dit gelezen?
Update 3.50 is er nu al een tijdje en ik heb dit nog nergens gehoord/gelezen.

/edit: gevonden via google :P
http://www.ps3news.com/Pl...ps3-games-using-sdk-3-50/

[ Voor 11% gewijzigd door Ike. op 21-10-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Laatst online: 12-09 23:43
Dat is niet duur..met Move features wat dat ook mag betekenen.

Afbeeldingslocatie: http://ecx.images-amazon.com/images/I/519P9-TVl3L._SL500_AA300_.jpg

vanaf 22 Oct, voor 22,99 GBP
Zoom ik in op het plaatje, zie ik dat het om "wired buzzers" gaat, erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ik hoop dat de spellen uit West-Europa (lees: vooral Engeland - Zavvi, TheHut, Amazon etc) gewoon speelbaar blijven. Anders wordt gamen wel een dure aangelegenheid voor mij.

Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:14:
Ik hoop dat de spellen uit West-Europa (lees: vooral Engeland - Zavvi, TheHut, Amazon etc) gewoon speelbaar blijven. Anders wordt gamen wel een dure aangelegenheid voor mij.

Kan iemand mij hier uitsluitsel over geven?
Mochten er spellen met een regiolock komen voor de PS3 dan zullen spellen uit de UK voor ons speelbaar blijven. Ik kan dit natuurlijk niet met 100% zekerheid zeggen maar aangezien dat dit bij alle consoles, dvds & blu-rays zo is lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat dit voor PS3 games anders zal worden.

[ Voor 20% gewijzigd door Ike. op 21-10-2010 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Ike. schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:16:
[...]

Mochten er spellen met een regiolock komen dan zullen spellen uit de UK voor ons gewoon speelbaar blijven.
Gelukkig. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik denk ook niet dat de Europese Commissie zomaar akkoord zou gaan, mocht Sony ook binnen de EU regioverschillen gaan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Dan baal ik flink met geimporteerde spellen uit HK (play-asia) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus sinds de launch:
- Other OS verwijderd
Is die 2e echt zo? vraag het me af... restricties mbt PAL spellen vind ik geen probleem hoor. Niks veranderd sinds de good old PS2. Daarnaast vind ik het hartstikke terecht en logisch van Sony dat ze hun inkomen willen garanderen door de other os eruit te slopen. Grappig ook dat veel mensen riepen na deze restrictie dat Sony het over zichzelf afriep toen er ineen een usb hack opdook. de "hackscene" zou op wraak uit zijn en "this is wat you get when you cross us" haha loser... ff de simpele exploit dichttimmeren en klaar is kees. De PS3 is nog steeds ongehacked want die 8 mensen die nog op 3.42 draaien zijn geen bedreiging.
- BC verwijderd
- Minder USB poorten
- Cardreader weg
Lul toch niet zo slap man, als je je ps3 koopt dan weet je toch wat je koopt? Er staat gewoon duidelijk op de doos of deze hardware wel of niet in je PS3 zit bij aankoop. Daarnaast wees blij dat die dure 60 gig SKU niet meer verkrijgbaar is. Die was gewoon te duur (vonden de consumenten) en de verkoop stagneerde. Door de introductie van de goedkopere 40 gig en daarna de slim is de PS3 in een vogelvlucht geraakt.
[quote]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Desondanks ben ik het met hem eens dat 2 USB-poorten gewoon te weinig is. Cardreader was leuk geweest, maar ach boeit me niet zo. BC is jammer, maar gelukkgi staat hier nog een PS2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
FikkieHo schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:41:
Dan baal ik flink met geimporteerde spellen uit HK (play-asia) :(
Hoezo? In de link die er wordt gegeven staat dat het gaat om de 350 SDK, games die tot nu toe zijn uitgekomen maken hier geen gebruik van. Alle games die je nu dus in bezit hebt blijven werken, alleen toekomstige games misschien niet.

@Swopdark: correctie, firmware 3.41 :P Want zelfs 3.42 is nog niet gekraakt. En het schijnt dat 3.50 nog verder dichtgetimmerd is. Games die op de 350 SDK draaien hebben een hele nieuwe encryptie.

[ Voor 21% gewijzigd door Skire op 21-10-2010 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:41:
Lijkt me wel geinig, maar ik wacht op een prijsverlaging aangezien deze game net als bayonetta keihard gaat bomben. (en de game heel erg kort schijnt te zijn).
Daar heb je gelijk in, vooral omdat er nu andere grote spellen ook uitkomen, zal dit spel snel in prijs dalen. Wacht eerst ook nog maar even. Enslaved lijkt me ook een leuk spel, maar ook die zal denk ik snel in prijs dalen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
swopdark schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 21:49:
[...]

Is die 2e echt zo? vraag het me af... restricties mbt PAL spellen vind ik geen probleem hoor. Niks veranderd sinds de good old PS2. Daarnaast vind ik het hartstikke terecht en logisch van Sony dat ze hun inkomen willen garanderen door de other os eruit te slopen. Grappig ook dat veel mensen riepen na deze restrictie dat Sony het over zichzelf afriep toen er ineen een usb hack opdook. de "hackscene" zou op wraak uit zijn en "this is wat you get when you cross us" haha loser... ff de simpele exploit dichttimmeren en klaar is kees. De PS3 is nog steeds ongehacked want die 8 mensen die nog op 3.42 draaien zijn geen bedreiging.

[...]

Lul toch niet zo slap man, als je je ps3 koopt dan weet je toch wat je koopt? Er staat gewoon duidelijk op de doos of deze hardware wel of niet in je PS3 zit bij aankoop. Daarnaast wees blij dat die dure 60 gig SKU niet meer verkrijgbaar is. Die was gewoon te duur (vonden de consumenten) en de verkoop stagneerde. Door de introductie van de goedkopere 40 gig en daarna de slim is de PS3 in een vogelvlucht geraakt.
[quote]
2 USB poorten is erg karig aangezien ik nu met 1 afstandsbediening en 1 ontvanger voor Buzz controllers al meteen vol zit. Backwards compability was 1 van de selling points en met de game database van de PS2 zou je heel veel spellen goedkoop kunnen krijgen. De cell is ook zeker krachtig genoeg om de PS2 spellen te emuleren maar helaas kiest Sony wederom voor zichzelf zodat ze de games downloadable nog een keer kunnen verkopen. Linux eruit slopen terwijl dit ook een selling point was ook al geen beste move voor de consumenten. Dat jij een enorme Sony fan bent en elke misstap als iets positiefs ziet wil niet zeggen dat Sony toch wel heel erg weinig rekening houdt met de consument die veel geld voor zijn console betaald.

Sinds de release heeft Sony alleen maar dingen verwijdert en weinig nuttigs toegevoegd. Als compensatie mogen ze de browser wel eens upgraden naar full flash en silverlight zodat alle sites het goed doen en MKV support, dan stop ik met klagen ;). Owjaah en EA vertellen dat ze de servers van FIFA stabiel moeten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Skire schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:23:
[...]

Hoezo? In de link die er wordt gegeven staat dat het gaat om de 350 SDK, games die tot nu toe zijn uitgekomen maken hier geen gebruik van. Alle games die je nu dus in bezit hebt blijven werken, alleen toekomstige games misschien niet.

@Swopdark: correctie, firmware 3.41 :P Want zelfs 3.42 is nog niet gekraakt. En het schijnt dat 3.50 nog verder dichtgetimmerd is. Games die op de 350 SDK draaien hebben een hele nieuwe encryptie.
Ah okay, maar goed, het is nu nog afwachten tot alles officieel is en wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
Zolang ze niet met terug werkende kracht de regio lock in voeren, heb toch een groot aantal spellen uit de VS en Azië. Zou jammer zijn als die niet meer werken ;(

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Kluutmaran schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:46:
Als compensatie mogen ze de browser wel eens upgraden naar full flash en silverlight zodat alle sites het goed doen
Zomaar even tussendoor, waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen? Ik kom Silverlight alleen tegen op de sites van de makers, en die is zoals je vast wel weet ook nog eens de concurrent. Dus zie hier het nut niet echt van in... Flash en MKV support zou daarentegen wel vet zijn.

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
Sp33dFr34k schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:15:
[...]

Zomaar even tussendoor, waarom zouden ze dat in hemelsnaam doen? Ik kom Silverlight alleen tegen op de sites van de makers, en die is zoals je vast wel weet ook nog eens de concurrent. Dus zie hier het nut niet echt van in... Flash en MKV support zou daarentegen wel vet zijn.
Silverlight wordt ook gebruikt door sommige filmpjessites en steeds meer andere sites. Iig daar kan ik me van herinneren dat ik ze op mijn mobiel ook niet kon openen. Samenwerken met Windows (mediacenter via WMP) is ook van de concurrent maar het zou een groot gemis zijn als dat niet zou werken. Op markten waar ze niet concurreren hoeven ze niet te botsen he aangezien Sony geen Silverlight variant heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Tom schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 18:39:
[...]

Net geprobeerd maar werkt niet.. it's dead.
Nog meer tips? En hoe gaat Sony ermee om, of is het gewoon een geval pech? Niet dat ze de wereld kosten, maar het is wel wat vreemd.
Als er nog garantie op zit, zou je contact met ze op kunnen nemen. Anders is het ws. een kwestie van de accu vervangen. Schroef de controller open en kijk of de accupack bol staat. Zo ja, dan zou je een vervangende accu via ebay kunnen bestellen. Zijn niet zo duur, alleen de controller hermonteren is lastig.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:23
Dus sinds de launch:
[...]
- BC verwijderd
- Minder USB poorten
- Cardreader weg
[...]
Wat een gejank, dat jij net als velen niet bereid was die 600 euro neer te leggen voor een PS3 met BC, 4 USB Poorten en een card reader dat is de reden dat Sony het verwijdert heeft. Niet omdat Sony er zelf graag features uit sloopt :X Ik heb er wel 600 euro voor neergelegd met 1 SIXAXIS(dus geen DualShock 3) en zonder games op 23 maart 2007 en geen moment spijt gehad, zelfs al heb ik die BC nooit gebruikt. Wat dat betreft moeten sommige mensen ook altijd wat te zeuren hebben 8)7

En wat betreft die USB-poorten, koop een USB-hubje en leg hem zo ver mogelijk uit het zicht, staat nog beter ook dan die 4 USB kabels die aan de voorkant uit mijn 60GB versie hangen ;)

Overigens heb ik nu zelf ook nog een PS3 Slim gekocht in China, omdat ik hier 6 maanden zit en mijn 60GB nogal groot was om mee te nemen in het vliegtuig. Enige wat ik echt mis is de cardreader(en dat rondje en kruisje omgedraaid zijn in de menu's).

Wat dat betreft zou de regio lock wel een echte naaistreek zijn aangezien mijn PS3 Slim dus uit Hong Kong komt, maar geloof er vooralsnog weinig van, ja misschien wel dat die voor film games of iets dergelijks erin gezet wordt maar voor de rest zie ik weinig reden waarom uitgevers echt met opzet de boel zouden blokkeren. Misschien voor Sony zelf om de retailers in andere landen te beschermen, maar ik neem toch aan dat uitgevers in elk land ruw weg dezelfde winstmarge hebben en ze moeten blij zijn dat die mensen zoveel moeite nemen om hun games te kopen want de rest van de tijd lopen ze vooral te zeiken over piraterij 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Rctworld op 22-10-2010 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Er zit regioidentificatie in de PS3. Ik heb een europese en woon nu in de VS, maar de Netflix app uit de US store wil het bij mij niet doen, dus ik moet met het diskje blijven werken.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Laatst online: 09:10
Hillie schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 03:44:
Er zit regioidentificatie in de PS3. Ik heb een europese en woon nu in de VS, maar de Netflix app uit de US store wil het bij mij niet doen, dus ik moet met het diskje blijven werken.
Dit is een bekend issue en wordt momenteel aan gewerkt door Netflix. Net zoals dat er uberhaupt al vier (!) verschillende interfaces bestaan 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carlob
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:49
Een tijd geleden was er een discussie over nieuwe firmware en bepaalde hardware die niet meer werd ondersteund. Weet iemand of er een lijst is met hardware die nog wel werkt (en waarvan de kans groot is dat deze de komende tijd blijft werken)?

Voor de kids wil ik namelijk zo'n racestuurtje aanschaffen. De "Logitech PlayStation 3 Driving Force GT Racing Wheel" vind ik te duur (hoewel de prijs/kwaliteit-verhouding waarschijnlijk uitstekend is).

Nu zie ik de volgende stuurtjes in de aanbieding staan:
- Logitech Driving Force Wireless Racing Wheel (http://www.bol.com/nl/p/g...04004006396099/index.html)
- Thrustmaster Ferrari GT Experience Racing Wheel PS3 (http://www.intertoys.nl/g...alog=nl_ga_ps3_accesoires)

Voor kinderen (naar mijn mening) goed genoeg maar zullen ze ook onder de nieuwste firmware (blijven) werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 22:19
Ik meen dat ik al vanaf het begin van de PS3 dagen las dat regionlock een optie was voor games. Het is dus niet iets dat geintroduceert is in 3.50. Echter heeft tot nu toe volgens mij geen enkele developer van deze optie gebruik gemaakt. Als je zoekt op 'region lock ps3' in Google zie je al artikelen uit 2007 terugkomen over de region lock en hoe die (nog) niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Een paar maanden terug kwamen er nieuwe PS3's met serienr. Cech 21xx, met een verbeterde infrastructuur etc. Ik neem aan dat de nieuwe 160 en 320GB versies die nu in de winkel liggen deze ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02:35
Sander H schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:37:
Een paar maanden terug kwamen er nieuwe PS3's met serienr. Cech 21xx, met een verbeterde infrastructuur etc. Ik neem aan dat de nieuwe 160 en 320GB versies die nu in de winkel liggen deze ook hebben?
Als het goed is zijn de huidige 160GB en 320GB in de winkel CECH-25xx neem ik aan:
Wikipedia: P3 Model Comparison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Bedankt, handige link ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:07

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

alex3305 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:58:
[...]

Dit is een bekend issue en wordt momenteel aan gewerkt door Netflix. Net zoals dat er uberhaupt al vier (!) verschillende interfaces bestaan 8)7.
Ik hoop dat ze het fixen, want ik klikte met de disk op "install" en daarna was de optie "remind later" niet meer beschikbaar. In plaats van streamen naar een 50 inch zou ik nu op een petieterig laptopschermpje moeten kijken. :)

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Parasite Eve klassiekers naar PSN;
http://www.gamed.nl/view/82724

Killzone 3 gameplay;
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kw0szy_EPEw&feature=player_embedded#!]

[ Voor 47% gewijzigd door OPSLAGHOND op 22-10-2010 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ziet er niet slecht uit ! Laat maar komen hoor !

Gisteravond ook nog maar begonnen aan Prototype, geen slechte game, af en toe een faal in de controls, maar zeker geen slechte game naar mijn idee, trophies halen zal wel een ramp worden, maar dit is even een zoethoudertje tot m'n Star Wars The Force Unleashed 2 er is. + voor 2 tientjes kan je ook geen buil lopen lijkt me zo.

[ Voor 77% gewijzigd door Fatal Mind op 22-10-2010 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
mailbericht op telefoon:
PS3 250GB + uncharted 2 en Dirt 2 voor €300
http://www.mediamarkt.nl/...d=145107&categoryId=14943

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Millert schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 22:49:
Zolang ze niet met terug werkende kracht de regio lock in voeren, heb toch een groot aantal spellen uit de VS en Azië. Zou jammer zijn als die niet meer werken ;(
Er staat dat spellen die fw3.50 vereisen een regio-lock kunnen krijgen, dus oude spellen zullen gewoon blijven werken.

[ Voor 5% gewijzigd door SToRM666 op 23-10-2010 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:28:
Parasite Eve klassiekers naar PSN;
http://www.gamed.nl/view/82724

Killzone 3 gameplay;
[video]
Kan echt niet wachten... Killzone 2 online was echt de bomb en de servers zitten nog steeds stampvol!

Ik heb voor mezelf besloten niet COD Black Ops te kopen maar het bij medal of Honor te laten, Dan deze winter los te gaan op de battlefield Bad Company: Vietnam uitbreiding en daarna Killzone 3... goed times are coming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 21:33
swopdark schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:57:
[...]

Kan echt niet wachten... Killzone 2 online was echt de bomb en de servers zitten nog steeds stampvol!

Ik heb voor mezelf besloten niet COD Black Ops te kopen maar het bij medal of Honor te laten, Dan deze winter los te gaan op de battlefield Bad Company: Vietnam uitbreiding en daarna Killzone 3... goed times are coming.
Dat geluidje dat je hoort elke keer als je een enemy neermaait, dat haalt weer wat herinneringen op. Ik heb KZ2 toen verkocht geloof ik omdat ik over ging op MAG. Maar ik hoop dat deze MP ook lekker is uitgevoerd dan blijf ik hier ook lang mee zoet. Langzamerhand beginnen de MAG servers wat plat te liggen terwijl het een keileke game is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
Ik heb me een beetje ingelezen in het onderhoud van de PS3. Volgens verschillende websites is de thermal compound uit de fabriek niet echt geweldig. Deze thermal paste schijnt na een jaar of 2/2,5 volledig uitgedroogd te zijn en zou je je er goed aan doen deze te vervangen met pasta van goede kwaliteit (Arctic Silver 5 bijv.) om zo een YLOD te voorkomen.

Mijn PS3 40GB stamt inmiddels uit begin 2008, en volgens die websites wordt het dus tijd om de koelpasta te vervangen. Mijn PS3 wordt voor mijn gevoel niet buitengewoon heet, maar bij nieuwere spellen als Red Dead Redemption schakelt de ventilator wel flink bij.

Ik heb al verschillende guides bekeken op internet en het moet me geen moeite kosten om de PS3 helemaal uit elkaar te halen. Daarnaast heb ik ook geen garantie meer op mijn PS3. Het gezegde: "If it ain't broke, don't fix it" lijkt mij in dit geval niet echt op zijn plaats. Voorkomen lijkt mij hier beter dan genezen.

Waar ik echter wel verschil in heb gezien op internet is de koelpasta zelf. In video's van oudere 60GB BC models lijkt gebruik te worden gemaakt van silicon based thermal paste, dit kun je zien doordat de pasta wit van kleur is. Het model dat ik heb (CECHH04) maakt echter gebruik van silver based thermal paste (zilver). Naar mijn weten gaan silver based pastes een stuk langer mee en zijn deze van hogere kwaliteit.

Is het dus wel nodig om in mijn geval de thermal paste te vervangen? Hoe kijken jullie hier tegenaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skire schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 23:11:
Is het dus wel nodig om in mijn geval de thermal paste te vervangen? Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Ik heb de paste van mijn launch PS3 ook nog niet vervangen, maar merk wel dat deze iets sneller warm wordt.
Mijn Slim lijkt een betere beveiliging te hebben, deze ging afgelopen zomer tijdens een té lange gamesessie vanzelf uit met een waarschuwing (iets met oververhitting dacht ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Gisteren een ylod gefixed, ik zou niet zomaar de koelpasta gaan vervangen. Ik zou dit alleen doen als er echt problemen ziijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik een spel installeren op de HD? Vind geen optie daarvoor namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghostrider
  • Laatst online: 11-09 13:59

Ghostrider

GSX-R 1000 k3

Southern Sun schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:49:
Stomme vraag misschien, maar hoe kan ik een spel installeren op de HD? Vind geen optie daarvoor namelijk.
Bijna alle ps3 games hebben een installatie, dit gaat automatisch bij het 1e gebruik. Verder kan je als je bij games een tabje omhoog gaat kijken welke games geinstalleerd zijn.

Alleen games uit de onlinestore kan je zonder disc spelen.

Asus Zenbook i7 256gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skire
EgoPro schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 11:00:
Gisteren een ylod gefixed, ik zou niet zomaar de koelpasta gaan vervangen. Ik zou dit alleen doen als er echt problemen ziijn.
Maar dan is het al te laat. Een YLOD fix is namelijk maar een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Laatst online: 14-09 16:08

EgoPro

Time is an illusion.

Tijdens een fix van een YLOD reflow je de solderingen, (en nieuwe coolpasta) zolang je niet reballed betekend dat: nogmaals overheaten kan betekenen dat je weer een YLOD krijgt. Verder is er naar mijn weten geen structurele schade waardoor de YLOD weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Little Big Planet 18+ content;
http://www.gamed.nl/view/82805

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de week een paar trailers gezien van Catherine (van de makers van Persona). Lijkt me een erg coole game met veel 'hints' naar sex. 8)
Catherine has some adult themes. It's not an adult game, though -- just very suggestive.
Hopelijk komt dit spel ook in US/EU uit

[ Voor 22% gewijzigd door Ike. op 24-10-2010 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo

FikkieHo

Wokmaster

Hopelijk komt dit spel ook in US/EU uit
Zolang de amerikaanse/euro pers het niet als een p0rnogame (ala mass effect) betitelt, best grote kans denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FikkieHo schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 18:22:
[...]

Zolang de amerikaanse/euro pers het niet als een p0rnogame (ala mass effect) betitelt, best grote kans denk ik.
Maybe, maar er zijn best veel spellen die alleen in Japan uitkomen voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SToRM666 schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

Er staat dat spellen die fw3.50 vereisen een regio-lock kunnen krijgen, dus oude spellen zullen gewoon blijven werken.
Alle huidige en toekomstige PS3-games zullen regio-vrij blijven. Sony gaat na vier jaar niet opeens de licentievoorwaarden op dit punt aanpassen. Er is ook geen enkele reden voor. Het is wel mogelijk om apps (Netflix), DVDs, Blu-Rays en non-PS3-games te blokkeren omdat daarvoor wel regio-afhankelijke licenties zijn getekend en nog steeds geldig zijn.

Dat hele verhaal over regio-locks is non-nieuws van een site die bezoekers wil trekken met een sensationeel nieuwtje. Voor gamers verandert er helemaal niets.
carlob schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:35:
Een tijd geleden was er een discussie over nieuwe firmware en bepaalde hardware die niet meer werd ondersteund. Weet iemand of er een lijst is met hardware die nog wel werkt (en waarvan de kans groot is dat deze de komende tijd blijft werken)?
Ja. Logitech verkoopt enkel PS3- gelicentieerde hardware, dat zal nooit problemen geven.

Het uitsluiten van bepaalde USB-hardware had enkel en alleen te maken met een handjevol apparaten van louche bedrijfjes die zonder licentie PS3-apparatuur verkochten. Ook nabouwsels van PS3-controllers doen het niet.

[ Voor 30% gewijzigd door ymmv op 25-10-2010 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ymmv schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 10:22:

Dat hele verhaal over regio-locks is non-nieuws van een site die bezoekers wil trekken met een sensationeel nieuwtje.
Hetzelfde als een nieuwtje dat ik dit weekend ergens op een site las dat GT5 op 3 december uitkomt. Die datum hadden ze van een engelse internetshop gehaald.. hoe o hoe schep ik verwachtingen en feitelijke onjuistheden. 8)7

Op deze manier is GT5 ook al meerdere malen uitgesteld in de ogen van veel mensen terwijl de game voor de EU slechts 1 keer is uitgesteld. Dat ze verder 6 jaar doen over een game is een ander verhaal en ook een andere discussie, veel sites roepen iets heel hard voor de internethits en scheppen verwarring en onvrede terwijl het de feiten vaak helemaal verdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:07

dread

Sluwe vlaming

Vorige week vrijdag met een vriend halflife 2 zitten spelen op de oude xbox. Toen bedacht ik me dat het toch maar een goed idee zou zijn een nieuwere console aan te schaffen. Ik was nog aan het twijfelen tussen een xbox 360 of een PS3. Uiteindelijk is het een PS 3 geworden, vriendin bleef maar over de geweldige playsttion praten (Zelf Japanse en waarschijnlijk speelt ze er toch niet mee).

Nu moet ik zeggen dat ik door het bos de bomen niet meer zie.

Ik zou hem zelf vooral gebruiken om te gamen. (misschien zelf wel meenemen om foto's aan familie te laten zien ipv laptop) Thuis heb ik een mediastation om alle andere content zoals muziek, foto's en films af te spelen.

Zoveel versies met allerlei aanbiedingen. De interne hardware is toch dezelfde mag ik hopen.

voorlopig blijf ik nog enkele maanden op een oude tv spelen zonder HDMI, kan dit of moet ik er meteen een full HD bijkopen? Deze vraag gaat enkel over aansluitmogelijkheid. Natuurlijk snap ik dat de kwaliteit vele malen beter is bij een full hd. (edit: kan dus blijkbaar met deze kabel. Wel errrg duur.)

Deze lijkt me een goede optie. Moet ik nog wel een extra controller kopen. Iemand een betere oplossing?

[ Voor 7% gewijzigd door dread op 25-10-2010 11:51 ]

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor op een gewone tv kun je zelfs een doodgewone PS2 kabel gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PS3 komt altijd met 1 'Dualshock 3 Controller' (mits erbij staat dat er 2 in de doos zitten)
PS3 komt standaard met een kabel voor de oudere tv's die geen HDMI hebben.
Er zijn verschillende hardware revisies van de PS3 slim. Ik weet zo 123 de modellen/verschillen niet. Er is vast een wiki pagina die een mooie tabel heeft met de verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Een paar pagina's terug stond volgens mij een link naar een website met vergelijkingen tussen alle modellen. Maar over het algemeen hebben ze allemaal dezelfde functionaliteit.

Op een oude tv spelen gaat prima, gewoon met de kabel die bij de ps3 zit. Heb ik zelf vorig jaar ook een aantal maanden gedaan voordat ik een hd tv had. Dus die dure kabel heb je helemaal niet nodig om op je oude tv te spelen.

Ben zelf niet zozeer op de hoogte van aanbiedingen met de ps3, maar goed dat is gewoon een kwestie van een beetje rondkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Het is hier geen V&A.

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 25-10-2010 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Net m'n kapotte controller even uit elkaar gehaald. Op een gegeven moment deed ie het even maar daarna weer zo dood als iets. Alles nagekeken, zag een klein plekje op de printpraat... schoongemaakt maar dat hielp niet. Denk dat ik er weinig meer mee kan beginnen. Kreeg em ook niet meer in elkaar zonder dat ie agressie opriep.. hij ligt nu dus in de prullenbak :+
Als het nodig is of als ik een goede aanbieding zie haal ik wel een nieuwe controller. Ik heb nog een tweede controller en speel toch weinig spellen die je met twee man kan doen.

edit: maar gelijk een nieuwe besteld. Ik had een Sixaxis, dus een Dualshock besteld voor 36 euro incl. verzenden via axelmusic.com. Dat leek mij niet teveel :)

[ Voor 13% gewijzigd door Tom op 25-10-2010 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Millert
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:04
Gisteren mail gekregen met een key voor de Killzone3 beta, vanavond maar eens aan de tand voelen!

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Haha, gaat hard. Ik heb Killzone 2 (Limited Collector's Edition) hier nog in seal liggen in me backlog.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Jumpman schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:40:
Haha, gaat hard. Ik heb Killzone 2 (Limited Collector's Edition) hier nog in seal liggen in me backlog.
Ik ook. :P

Pagina: 1 ... 9 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.